У знущані є СЕНС !
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 9
- +
- 0
-
- Ответ банка
- Sense Bank
- 22 грудня 2024, 12:41
- #
Відпишусь вам в особисті повідомлення для уточнення деталей
*Денис
*Денис
Моя проблема досі не вирішена, від підтримки банку тільки бла-бла-бла! Нічого по суті: ні інфо ні дій від Сенс банку. Персональна менеджерка мовчать другу добу, хоча ситуація термінрва!
- +
- +16
-
- natashaGra
- 22 грудня 2024, 16:37
- #
Такая тут поддержка, только смайлы и ответы не по сути
Не уточнили — робили оплату десь за кордоном чи входили в банкінг? Може підозра у втраті картки/доступу до банкінгу і спрацювало превентивне блокування.
Як з’ясувалося на четвертий день блокування карток, причина в тому що в моїй анкеті-опроснику, яку я заповнював у банку вже давно мій теперішній рівень надходжень вищий ніж той, який я прогнозував у 2022 році. При цьому вісі обороти проходять всередині банку — купівля ОВГЗ через додаток бака Сенс суперап. Все прозоро: гроші підтверджені з рахунку виходять на Мінфін, а після погашення повертаються туди ж! Так от замість того щоб повідомити мене про нестиковку, мені без попередження заблокували картки як раз коли я за кордоном. Попереджав персональну мнгеджерку перед виїздом! Це ВІП обслуговування !!! Так от моя проблема досі , на цей час НЕ ВИРІШЕНА!!! Мені здаеться то звичайна недбалість персонала банка, а цю '«проблему» вони просто озвучують, тому що потрібно щось казати.
В кінці кінців на шосту добу мої картки розблокували! Взагалі не зрозумів, навіщо блокували?! Запросили б іфо , я надав за декілько годин і все. Хіба потрібні показники «наполегливої праці» фіннмону на прикінці року, для преміювання?! То , якщо так — печелька для банку, бо буде втрачати клієнтів. Навіть я, після 15 років співпраці, замислююсь над цим! Побажання банку — виправити таке неподобство! УСІХ З РІЗДВОМ ХРЕСТОВИМ!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.25 |
USD | 41.3 | 41.75 |
Всі курси банку |
Уявляю, наскільки складною для вас стала ця ситуація, особливо перебуваючи за кордоном. Рахунки були тимчасово обмежені відповідно до вимог Постанови НБУ № 65 (зміни внесені Постановою № 110). Вона передбачає, що банк має перевіряти відповідність заявлених та фактичних фінансових операцій клієнта. У вашому випадку система зафіксувала розбіжність між очікуваними та реальними надходженнями, що стало причиною обмеження рахунків.
Персональний менеджер не має доступу до рішень відділу фінансового моніторингу, тому, на жаль, не міг знати про можливі обмеження наперед. Але розумію, що така ситуація завдала вам незручностей 😔
Щиро перепрошую за незручності, які вам довелося пережити, особливо в такий важливий момент – під час поїздки до рідних. Знаю, наскільки важливо мати доступ до своїх коштів, особливо перебуваючи за кордоном. У таких випадках наш пріоритет – забезпечити клієнту зрозумілі роз’яснення та знайти рішення якнайшвидше.
Шкода, що вам довелося витратити час і нерви, звертаючись до різних каналів підтримки без отримання чіткої відповіді. Ми звернемо увагу на це, аби подібні ситуації не повторювалися.
Наразі ваші рахунки розблоковані й доступні до використання, сподіваюсь, що надалі ви будете користуватися послугами банку без жодних труднощів і з задоволенням 😊
З повагою, Володимир 💎