Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
AL1 17 грудня 2024, 15:15
Сенс запустив сімейні картки (сімʼя), вирішив відкрити сімейну картку. Зразу скажу, як і інші продукти в сенс-банку — не варто пробувати. Сире. Глючне. Без можливості виправити.
Я з самого початку в саппорті уточнив, що можна буде замовити пластик і користувач, на якого я відкрию картку, зможе без проблем користуватись з мого аккаунту.
В процессі оформлення картки я стикнувся просто з купою помилок, недоробок, тупикових ситуацій, неодноразово звертався за допомогою в підтримку.
Моє сподівання, що я просто в себе в додатку випущу нову картку на поштову адресу моєї мами — марна справа.
Не можна випустити сімейну картки на інший рахунок ніж гривня. Ну ок. Не можна, якщо немає ІНН. Потрібно встановлювати додаток Сенс належному користувачу. Потрібна авторизація через Дію. Важко це все розказати літній людині а від неї потрібно зробити купу кроків. В результаті, цифрову картку я зміг відкрити, але це не окремий рахунок, а все вкупі. Я бачу свій баланс і всі витрати, належний користувач бачить мій баланс, але не бачить витрати. Повний хаос, що у мене в додатку, що у користувача. Звести баланс тепер дуже важко. У моно банку це набагато зручніше зроблено.
Далі. Основна засада. Пластик випустити — не можуть!!!
Я 4 дні вбив на це. Спочатку мені казали, що ця опція зʼявиться в додатку у належного користувача. Я мабуть раз 5 звертався, скрінив, що немає опції. Там в додатку навіть немає змоги звернутись в підтримку! Потім мені почали казати, що саме я маю замовити пластик, але в мене в додатку також нічого такого не має по сімейній картці.
В решті-решт, на 5-ий день, мені підтвердили, що має місце бути помилка, але ні терміну виправлення, ні хоч приблизного прогнозу не дають. Вручну замовити через підтримку картку також не можна, це взагалі нонсенс.
Не витрачайте свої нерви. Мало того, що в процесі купа помилок, мало того, що в результаті воно працює нелогічно, так в кінці ще й картку не отримати.
Elmarov 16 грудня 2024, 15:03
Поки цей банк не приватизують немає Sensʼу ним користуватись
1. Додаток глючний, після оновлень треба заново аторизуватись, згадувати номери карток та cvv, а коли їх немає під рукою то це дно. А винен завжи ваш девайс, а не криворукі розробники. Вишенка на торті — це єдиний банківський додаток в телефоні який виробляє так діч
2. Немає в переліку популярних благодійних фондів на які можна переводити кошти.
3. Якщо не хочете опинитись в ситуації коли не можете розрахуватись магазині посеред дня або зняти готівку бо в них «оновлення» і збій то не користуйтесь цим диво банком
4. Хочете сплатит комуналку за адресою? Вам в приват банк, юо тут навіть вулицб не знаходе в додатку
5. Кінські тарифи за оплату у веб версії, але і її скоро закриють (може і саму шарагу)
6. Хочете купити ОВГЗ, чекайте глюків та повернення коштів бо в них «технічний збій»
7. Моно, Приват, УкрГаз банк дякую шо хоч ви є для комфортного розрахунку.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 грудня 2024, 15:54
1. На жаль, раніше могли спостерігатись такі проблеми після оновлень застосунку, але це вже у минулому. Наразі подібних проблем не спостерігається👌 А у разі виникнення чогось подібно, ви завжди можете звернутись до підтримка через відеочат, щоб наші оператори допомогли вам із входом без карток.
2. Можливо, що зараз цей перелік не є дуже великим, але впевнені, що у майбутньому цей перелік буде збільшений, щоб наші клієнти мали більше варіацій для допомогти ЗСУ та наближення Перемоги 🤗
3. Як би нам цього не хотілось, але ніхто не застрахований від подібних проблем, і ми не є виключенням. Розуміємо, що подібні ситуації не роблять нас краще, але зі свого боку ми робимо все можливе, щоб таких проблем ставало значно менше.
4. Якщо ви не можете знайти якусь адресу для оплати комульних послуг, то можете написати в чат із застосунку банку, де наші спеціалісти зроблять все можливе для того, щоб допомогти вам
5. Наразі веб-версія вже повністю закрита, тому вже точно можна сказати, що у застосунку вигідніше робити операції 😉 Адже залежно від вашої картки та типу операції, що потрібно зробити, комісія взагалі може бути відсутня.
6. Так, інколи подібне можливе і ми цього не приховуємо, та завжди інформуємо клієнтів про наявні проблеми чи технічні роботи. Та робимо все можливе для усунення їх у найкоротші терміні

Дякуємо вам, що поділились своїми враженням про нашу роботу. Завдяки вашому зворотньому зв'язку ми зможемо стати краще у майбутньому 😊

З повагою, Андрій 💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Тетяна Кокіна 13 грудня 2024, 0:34
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушко, 7/9
Оформлювала процедуру Прощення боргу. Всі умови виконала, сплатила всю суму навіть раніше.Банк дав письмову відповідь що призупинив свої вповноваження у звьязку з переходом на новий рівень до литопада, грудня місяця.Борг продовжує рости, хочя я сплатила всю суму згідно з договором якім укала з банком.Приходить повідомлення про те що борг стає все більше і більше. А сьогодні я дізналась що банк знову призупинив свою діяльність аж до лютого, березня місяця. Це що за неповага до клієнів.Борг виросте ще більше?І чому нараховується борг, якщо я до призупинення не маю ніякого відношення.Я виконала умови договору вчасно.Ще у липні місяці.Чому банк не дає мені довідку про закриття кредиту, а продовжує нараховувати борг.
Сенс Банк
Відповідь банку
13 грудня 2024, 9:58
Очікуємо, що розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у лютому-березні 2025 року.Розуміємо, наскільки це важливо для вас, і щиро перепрошуємо за затримку в розгляді вашого запиту. Причина у тому, що адаптація та впровадження нових внутрішніх процесів виявилися більш тривалими, ніж очікувалося. Банк активно працює над вирішенням цього питання та повідомить вас про будь-які оновлення.

З повагою, Андрій
евгений н 11 грудня 2024, 16:46
Да, знаю, я сам себе злобный буратино.

Я решил проверить, как далеко шагнула цифровизация, и открыть виртуальную карту с помощью смартфона и программы Дия, в банке, прямо не вставая с дивана.

Выбрал для теста Сенс банк…
и этим совершил самую главную ошибку

Где-то минут 20 ушло у меня на установку и регистрацию в приложении,
на заполнении кучи полей, и прочие селфи, и глючные Дия-пидпысы,
но все это мелочи и реально проще, чем физически ходить в банки,
тем-более зимой,
тем-более если он закрыт из-за воздушной тревоги.

В программе я выбрал что хочу три вида карт — кредитку и две дебитки в гривне и евро. Все виртуальные
Нажал кнопочку — и!!!
мне на почту упало три договора и письмо с поздравлениями! Ура ура

Красота? Успех?
Я открыл главный экран программы.Экран был красивым.
Однако, на нем явно чего-то не хватало. Но чего именно?
Хм Эврика! Не хватало самих карт.
Эдакой-то мелочи.

То есть письма с поздравлением есть — а самих карт нету

Я обратился в поддержку, и спросил, а где собственно потерялись мои карты, чувак?

На что мне ответили, что «Ваші картки заблоковані до того моменту як ми отримаємо інформацію з Податкової Адміністрації про те, що вони узяті до обліку. Незабаром вони з’являться у програмі Ми виконуємо норму ст 69 податкового кодексу»

00

Взято на облік? Податкова Адміністрація?
Какие жуткие слова! Но зачем? Зачем, Карл?

Я же не открываю счет, чтобы вести предпринимательскую деятельность.
Я просто открываю счет, чтобы тратить зарплату.

Когда-то до войны я вел деятельность как ФОП. Но разве во время войны заработаешь?
В итоге пошлось пойти «рабочим на завод». И про это я вам указал при регистрации в приложении.

ФОП, слава богу, пока денег не просит, сдаю пустые отчеты. Возможно скоро закрою.

Пока я писал сей опус, телефон начал вибрировать, пришел СМС от sense банка.
«ваш рахунок взято на облік в податковій адміністрації картка вже доступна»

Ну и зачем cпрашивается, было ставить на учет в налоговую мой личный счет?

Чтобы когда я перевел туда свою пролетарскую зепку, у меня по ФОПу начислился приход?
И я вместо нуля, оказался что-то еще и должен этой вашей
Податковой Администрации?

Вот скажите, зачем мне это надо?
Я же к вам пришел не для этого.

make it make sense
Сенс Банк
Відповідь банку
14 грудня 2024, 9:01
Дякуємо за ваш детальний відгук. Хочемо пояснити ситуацію та роз’яснити, чому ваш рахунок було взято на облік у Державній податковій службі (ДПС).
Відповідно до статті 69 Податкового кодексу України, банки зобов’язані повідомляти ДПС про відкриття або закриття рахунків платників податків. Це обов’язкова процедура, яка забезпечує податкову прозорість та виконується для всіх клієнтів, незалежно від їх статусу (ФОП чи фізична особа). Без цього підтвердження банк не має права здійснювати операції по рахунку.

Навіть якщо ви використовуєте рахунок виключно для особистих потреб, законодавство вимагає цієї реєстрації. Процедура стандартна й автоматизована: ми повідомляємо ДПС про відкриття рахунку, отримуємо підтвердження, і після цього рахунок розблоковується для операцій.

Ваш рахунок було взято на облік і тепер він повністю функціонує. Щодо побоювань, що кошти з особистого рахунку можуть вплинути на ваш податковий статус як ФОП, зазначимо: особистий рахунок не має відношення до підприємницької діяльності, якщо ви не використовуєте його для отримання доходів, пов’язаних із ФОП. Тому приводу для занепокоєння немає.

Ми розуміємо ваше невдоволення через затримку, але вона викликана саме дотриманням вимог законодавства. Сподіваємося на ваше розуміння та дякуємо за терпіння!
Якщо у вас є додаткові запитання, будемо раді допомогти.

З повагою, Денис
Sun1 4 грудня 2024, 18:34
З першого грудня 2024 року Sense Bank більше не надаватиме доступ до веб-сервісу My Sense Bank. Це рішення продиктоване планами з внутрішньої оптимізації цифрових послуг та прагненням гарантувати клієнтам найвищі стандарти зручності і безпеки.

Ваше прагнення не відповідає дійсності, поверніть веб версію, через яку ЗРУЧНО платити комунальні з шаблонами та можливістю роздруківки квитанцій!!!
Людина якій поганий зір також не може користуватися смартфоном,і не у кожного є смартфон,
ВИ МЕГА ПОГІРШИЛИ ЯКІСТЬ і перелік послуг!!!
Тільки ваш банг НЕ ПРИСЛУХОВУЄТЬСЯ Та Н Е ОРІЄНТУЄТЬСЯ на клієнтів, тільки ваш банк робить під час вфйни гірше, ніж було!!! ПОВЕРНІТЬ ВЕБ СЕРВІС.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 4 грудня 2024, 19:16
Дякуємо за ваш відгук. Ми цінуємо зворотний зв’язок і прагнемо зробити наші сервіси максимально зручними для всіх клієнтів.

З другого грудня 2024 року доступ до веб-сервісу My Sense Bank дійсно припинено у зв'язку з оптимізацією наших цифрових послуг. Однак ми врахували більшість функцій веб-версії у мобільному застосунку Sense SuperApp.
Він забезпечує можливість:
Створювати та використовувати шаблони для оплати комунальних послуг;
завантажувати квитанції про оплату;

Для клієнтів, які не мають смартфона або не можуть ним користуватися, ми готові допомогти знайти альтернативні способи отримання послуг. Ви можете звернутися до нашого відділення чи контакт-центру, і ми надамо консультацію з вашого питання.

Ми працюємо над покращенням наших послуг та враховуємо ваші зауваження. Дякуємо за ваше розуміння та терпіння у цей час.

*Ваш вартовий підтримки, Денис
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
22510167psd 4 грудня 2024, 16:43
Долго не пользовалась р/счётом, но на него клиент перевёл деньги.Счет был заблокирован т.к.не была пройдена идентификация.Я прошла индентификацию через Дию и приложение банка онлайн.На горячей линии подтвердили, что повторная идентификация пройдена и обещали разблокировать счёт.Но счёт до сих пор не разблокирован, прошли сутки.При обращении на горячую линию мне отвечают -ждите.Сколько ждать, чего ждать???
maxborzenko 4 грудня 2024, 12:43
На сайте Комфи было предложено открыть карту Сенс Банка для покупки техники в оплату частями. Для покупки на карте должен был быть установлен достаточный лимит. Карту открыл, лимит ноль. Завел деньги, сделал транзакцию, лимит не изменили. На мою заявку об увеличении лимита ответили юзать карту месяца три. Странно, если техника нужна сейчас. Решил вывести деньги и закрыть чудо карту. При этом перевод денег не сработал. Приложение не пропускало. Взяли неделю на решение проблемы. Через неделю рекомендовали переустановить приложение. Сделал. Проблема не решена. Более того, даже в чат не смог толком написать, он глючил и требовал постоянно писать вопрос без связи с оператором. Итог, нужно идти в отделение, снимать деньги и закрывать карту там. Если повезет, конечно. По поводу лимита, я официально трудоустроен. Проблем с кредитной историей нет. Повелся на рекламу на сайте Комфи
Проблема вирішена
oleksioa 2 грудня 2024, 14:09
Банк не реагує на постанову виконавчого провадження про визнання рахунку видатковим, і постійно змінює термін виконання цієї постанови. Жодного рішення та аргументованої відповіді не надає
Сенс Банк
Відповідь банку
10 грудня 2024, 17:13
Питання арешту завжди доволі чутливе, адже мова йде напряму про кошти клієнта та обмеження у їх використанні, а отже послуги від банку та підтримка мають бути якомога якіснішими 👌🏻

Варто зауважити, що при арешті рахунків дозволено щомісяця здійснювати з рахунку видаткові операції у розмірі двох мінімальних зарплат (14 200 грн). Для цього потрібно, аби виконавець надіслав в банк Постанову, в якій визначено цей рахунок, одним з двох шляхів:
— рекомендованим листом від ВДВС за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 — строки отримання документів залежать від регіону відправки листа (максимум до семи днів);
— на електронну адресу банку ccd@sensebank.com.ua — Постанова повинна бути підписана КЕПом виконавця. Документи надійдуть в банк протягом одного робочого дня.

Після отримання Постанови банк одразу бере її в роботу, й після опрацювання клієнту надходить відповідна смс, і можна звертатись у відділення для отримання коштів з рахунку 👌🏻

У вашому випадку виникла дійсно цікава ситуація, адже до банку Постанова не надходила до Канцелярії банку, відповідно і в роботу її не було можливості взяти 😔
Але все ж вдалось вчасно зреагувати й в індивідуальному порядку узгодити опрацювання Постанови одразу при надходженні її в банк.

Дякую вам за залученість у розв'язанні цієї ситуації, разом ми вирішили цю проблему, Постанова опрацьована, й ви маєте доступ до ваших коштів 😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
apd 28 листопада 2024, 9:18
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Міцкевича, 2
В отделении нет очередей, из-за практически отсутствия клиентов.Часто меняются сотрудники и абсолютно некомпетентны.Одного клиента могут обслуживать целый час и приходиться ждать, чтобы попасть в кассу.Единственный сотрудник, с кем мне приходилось сталкиваться, кассир, очень профессинальный и компетентный человек.Суть в чём, имел глупость открыть депозит.По окончании срока депозита пришёл в отделение за деньгами.Всю сумму сразу не выдают, а нужно частями.Один день пришёл, потерял время, второй день пришёл потерял время, а мне сотрудник говорит завтра можете снять в банкомате.На следующий день мне банкомат выдал деньги и мой депозит пошёл в минус.Обратился в службу поддержки, а мне говорят сам дурак.Вот такое обслуживание.Думайте люди.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 28 листопада 2024, 10:52
Доброго ранку!

Розібралася в вашій ситуації детальніше, і готова надати вам відповідь)
Стосовно зняття з депозиту, та частинами — наразі діє обмеження від НБУ на зняття не більше ніж 100 000 грн з одного рахунку в день, через що, якщо ви плануєте знімати велику суму, зняття коштів дійсно потрібно розбивати :(
Щоб забезпечити наявність потрібної суми в касі, ви можете забронювати кошти заздалегідь (за 5 днів), адже гарантувати, що в наявності буде велика сума для видачі відділення не може.
Щоб здійснити бронювання, ви можете звернутися до нашого чату)

Щоб написати до нас у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
◾ Чат підтримки в Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official

Також, за тарифами деяких карток передбачено 2 безкоштовних зняття в касі на місяць, таким чином можна зекономити на комісії :)

Якщо я правильно зрозуміла частину вашого повідомлення з тим що депозит пішов в мінус — при знятті коштів через банкомат діють тарифи картки.
Так, наприклад, у картки Хамелеон в місяць можна знімати до 20 000 грн без комісії, всі наступні зняття вже будуть з комісією у розмірі 3 % min 25 грн.

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
nitsikus 27 листопада 2024, 22:45
Я оставила в банке поручение на покупку ОВГЗ в приложении Sense. Деньги с карты списались. Но через неделю я открываю приложение sense, и вижу, что деньги опять появились на карте. В истории операций по ОВГЗ я вижу, что операция отменена. Но я её не отменяла. В поддержке сообщили, что был технический сбой. Требую произвести операцию покупки мной ОВГЗ по цене, которая была изначально при оформлении поручения, т. к. это вина банка, и деньги всё время оставались в банке. Т. к. из-за этого потеряла большую разницу в деньгах из-за разницы в стоимости в ОВГЗ тогда и сейчас.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 28 листопада 2024, 11:44
Доброго дня! Повертаюсь до вас з відповіддю. Ми вам написали відповідь в чаті який ви створювали вчора з чатом підтримки. Тому прошу ознайомитися з відповіддю)
Дякую за розуміння!
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Проблема вирішена
user097 27 листопада 2024, 20:05
Одним словом ужас. 25 декабря открыл счет в этом банке, хочу подметить, проблеми возникли ещё в самом начале, регистрация способом «дия» не проходила, пришлось писать в поддержку этого прекрасного банка, еле как смог открыть счет, сначала все было хорошо, правда не долго. 26 декабря решил зайти со своего основного телефона, по случайности зашел в банк с впном, после этого спустя 20−30 минут был заблокирован вход в банк с 2-ух устройств, после этого связался с их поддержкой для разблокировки по видеозвонку — сказали счет разблокировке не подлежит, просто поставили перед фактом. Подмечаю важный факт, после регистрации до блокировки в банке не было совершенно ни одного действия, ни одной транзакции и чего-либо, он был таким же с момента регистрации, т.е блокировать его нет за что. И тут назревает вопрос, что же это за отношение к клиентам не человеческое? Для чего я открывал счет в вашем банке? Чтобы мне его заблокировали спустя 1 день? Что я такого незаконно сделать смог? Я ни одного действия не совершил в этом банке с момента регистрации до самой блокировки, видимо я нарушил политку банка открыв в нем счет 🤦‍♀️
Настоятельно прошу банк разобраться в этом беспределе.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 27 листопада 2024, 20:25
Нам шкода, що у вас виникли незручності. Блокування рахунку може бути пов’язане з автоматичними процедурами безпеки, які захищають клієнтів та їхні кошти.

Якщо рахунки були обмежені, то це означає, що були порушені правела безпеки і через це розблокування ваших рахунків немає.
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Vitaliy2025 27 листопада 2024, 9:49
Добрий ранок. Користуюсь сенс банком з 2021 року. Можна сказати основні карки для оплати у атб або карка хамелеон. Все наче добре було поки не знадобились кошти готівкою звернувся в сенс банк, перший раз, потім другий (відмова. Хоча і кредитна історія також гарна. Прийшлось взяти кредит у іншого банку, а це вийшло з взятих 10 тис грн. Відсотки вжє сплачені 1000 грн. На 3 міс :(тому провина сенс банку в цьому також є, це не довіра до клієнта і фінансові витрати ((підставили мене в той час коли були потрібні готівкові кошти (просто відмовою.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 листопада 2024, 15:33
Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження від співпраці з нами🥲 Зі свого боку ми регулярно відслідковуємо можливість кредитування та встановлення ліміту за картка для кожного клієнта. Можливо, в потрібний момент такої пропозиції для вас не було, але вона може з'явитись у майбутньому і ви отримаєте сповіщення від банку про це та зможете переглянути її у застосунку.
Сподіваємось, що наступного разу, коли буде така потреба, ми зможемо вам запропонувати щось із наших кредитних продуктів.
Гарного вам дня та бережіть себе 🤗

З повагою, Андрій
Gryn1955 25 листопада 2024, 11:07
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Духновича, 2
19.11.2024.Я ВПН. Прийняли швидко. Професійно, терпляче проконсультували по всім фінансовим питанням. Допомогли вирішити і оформити необхідні документи. Персонал привітний, ввічливий. Буду усім рекомендувати. Дякую також керівництву. Кращий банк. Успіху Вам
Сенс Банк
Відповідь банку
25 листопада 2024, 14:32
Ми безмежно раді, що візит до нашого відділення залишив після себе такі позитивні емоції 🤗 Дякуємо вам, що знайшли час поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо 😊
У разі виникнення додаткових питань, завжди будемо раді бачити вас у нашому відділенні.

Гарного вам дня та бережіть себе 💙

З повагою, Андрій
Тетяна Бурейко 23 листопада 2024, 10:19
Виртуальную карту не могли мне сделать несколько недель. И операторы были не очень вежливы. Оператор Наталья 49588 сделала все быстро, доступно, очень вежливо. Было приятно с ней общаться. Обслуживание Натальи на 5 звездочек.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 23 листопада 2024, 10:22
Нам приємно, що ваш запит змогли вирішити і у вас залишились такі враження після допомоги нашої колеги. Ми обов’язково передамо вам її подяку.
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Антон Довгаль 21 листопада 2024, 19:29
В липні 2023 року співробітники банку запропонували реструктуризувати наявний кредит на 10 років під 4,99% річних. І все було добре, але рівно рік. Яке ж було здивування коли через рік банк вдвічі збільшив місячний платіж та ще й збільшив плату за розрахунково-касове обслуговування в 10 разів. Таким чином, з кожної сплаченої тисячі гривень на погашення тіла кредиту йде лише 300 грн. Тобто замість обіцяних 4,99% ефективна (або реальна) відсоткова ставка складе приблизно 70!!% в цьому році. Домовлятись про справедливі умови банк відмовляється мотивуючи це тим, що мені було роз’яснено всю інформацію стосовно кредиту. Хоча це й не так. Вважаю, що дії співробітника який пропонував реструктуризацію якщо й не підпадають під шахрайські дії, то точно, умисне приховування інформації. Цікаво, якої думки дотримається суд в цьому випадку?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 22 листопада 2024, 15:25
Доброго дня. Повертаюся до вас з відповіддю що до вашого запиту.
Ситуація наступна при оформленні кредиту через застосунок у вас є договори та графіки платежів за яким буде обслуговуватися ваш кредит і при його оформленні ви ставили галку, що ознайомлені з договором та підтверджуєте ці умови, тому в даному випадку зі сторони банку все було зроблено коректно
Ставка 4.99% і залишається за кредитом вона не зростала, у вас кредит за умовами ділиться на 3 періоди, що 12 місяців комісія 0.1%, і далі комісія зростає до 1% і потім 1.5% з цими умовами ви ознайомлювались при оформленні кредиту в застосунку.
На жаль в даному випадку ми нічого не можемо зробити, тому що все зі сторони банку було зроблено коректно і зараз вам треба погашати ваш кредит згідно графіку платежів, також ви цю інформацію по платежам можете переглядати в застосунку Sense SuperApp
*З повагою, Денис
elenapetritsa 21 листопада 2024, 9:04
Банк погрожує закриттям рахунків, якщо не будуть актуалізовані дани. Я знаходжусь в Європі, тож до відділення прийти не можу. Айдікартки немаю, актуального заграну також. А паспорт книжечку вони вважають недійсним документом, так як Постанова КМУ від 21 жовтня 2022 р. № 1202 для банку не є аргументом. Тож банку немає діла до клієнтів, та КМУ для банка не є орган влади. Що не дивно. Техпідтримка як завжди, «на висоті». Кидають слухавку, відключають відеочат, коли незнають що відповісти.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 25 листопада 2024, 12:17
Дякую, що про це нам повідомили, дана проблема вирішена. Ми раді повідомити, що ви можете і далі користуватися вашими продуктами
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Sergey Sergeevith 17 листопада 2024, 13:15
У меня заблокировали они сумму 42000
Кредитов в банке нет.случилась ситуация что мать попала в больницу и срочно нужны деньги на операцию.они мне начинают рассказывать что нужно ждать или деньги.сами понимаете что в больнице делать никто ничего не будет без денег.и человек из-за гребаного
Банка может лишиться жизни
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 17 листопада 2024, 13:30
Треба дивится деталі через що були заблоковані ці кошти. Тому що так відразу важко сказати в чому проблема і треба дивитися
Напишу вам в особисті повідомлення для уточнення деталей
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Тимофей Мацибора 15 листопада 2024, 15:06
Используя карты для работы с ADS в социальных сетях был заблокирован счет со всеми средствами на нем.
Противоправных действий не было!
Объяснений от банка не было, помощи от чатов как таковой тоже!
при крайнем общении с поддержкой предложили вывести оставшиеся деньги с грн счета, прекрасно видя что основные объёмы на валютных картах!
А для снятия валютных карт пригласили в отделение банка видя что банк зарегистрирован на польский номер, и возможности приехать в Украину как таковой нет!!!
в общем не советую Этот банк Для личного пользования, а для работы тем более!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
16 листопада 2024, 11:49
Ми розуміємо ваші емоції та шкодуємо, що ситуація викликала незручності. Та варто зазначити, що банк завжди діє в рамках чинного законодавства та договору з клієнтом.
У випадку блокування ми керуємося п. 4.3 ДКБО, який передбачає певні заходи для забезпечення фінансової безпеки та відповідності нормативним вимогам. Відповідно до цього пункту банк може заблокувати картки й відмовити у їх розблокуванні без зазначення конкретної причини.

Варто нагадати, що відповідно до ст. 55 Закону України «Про банки й банківську діяльність» встановлено, що всі відносини між банком і клієнтом регулюються законодавством України, актами Національного банку України й договорами, укладеними між банком і клієнтом. Наш банк під час здійснення своєї діяльності неухильно дотримується Конституції України, Законів України та інших нормативно-правових актів і вимог діючого законодавства України.

Але ми завжди готові піти назустріч нашим клієнтам, й у такій ситуації доступне розблокування, за умови надання документальних підтверджень ваших дій, що і було запропоновано вам у чаті підтримки, але, на жаль, документів не було надано, внаслідок чого банк ухвалив рішення про припинення ділових відносин.

Щодо отримання залишку, то при закритті рахунків у гривні кошти можна переказати на інший український банк за номером рахунку IBAN. При наявності валютних залишків, для їх отримання потрібно звернутись в касу, оскільки валютні перекази на період воєнного стану обмежені.

Дякуємо за ваш відгук! Бережіть себе 😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
MariiaTAS 13 листопада 2024, 21:34
Добрий день!
Чому бонуси не списуються автоматично на рахунок клієнта, а клієнт мудрує, як їх завести на свій рахунок.
Тільки один раз вдалося списати бонуси з кешбека протягом декілька місяців.
З оплат АТБ взагалі нічого не списується. Хоча це постійні покупки.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 14 листопада 2024, 12:13
В нас система виводу кешбеку відрізнається від інших банків. Вона побудована так, що клієнт може вивести кешбек тільки за певну покупку, яку проводив раніше, якщо активно користуватися картками Sense Bank, які входять до Cash`U Club, то проблем з виведенням кешбеку не буде, тому що у вас буде достатньо бонусів Cash`U Club і покупок для його виводу. Це дає змогу клієнту вивести кешбеку саме за потрібну покупку.
Додатково додам умови виводу кешбеку
▪ мінімальна сума покупки для повернення — для статусу «Новачок» 2 грн (сума бонусів 2,49), а для інших статусів 50 грн (сума бонусів 62,11).;
Додатково додам статтю за яку операцію можна вивести бонуси: кешбек https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013869859
*Ваш вартовий підтримки, Денис
qwerty03 12 листопада 2024, 11:50
Випадково взнала, що у сина є кредит (прийшов лист на мою адресу).Хочу його сплатити і закрити. Ледве дозвонилася на гарячу лінію, де мені дуже жорстко відповіли, що нехай він сам взнає суму до закриття. І більше не хотіли слухати мене. Зараз я не маю з ним звязку. Я хочу ЗАКРИТИ кредит!!! Як це зробити практично?
Сенс Банк
Відповідь банку
12 листопада 2024, 12:45
Добрий день 👋

Щоб повністю закрити кредит, потрібно внести суму залишку, що є на сьогоднішній день. Після надходження коштів, договір буде автоматично закрито у найближчу дату платежу за графіком, після чого в смс надійде підвердження від банку про його закриття.

Ви можете звернутись до найближчого відділення банку, щоб дізнатись суму та дату платежу, а також суму для повного закриття. Для цього у вас при собі має бути ідентифікаційний документ (оригінал паспорту) або його наявність в застосунку ДІЯ), а також потрібно буде вказати ПІБ та дату народження позичальника і один з документів:

*кредитний договір клієнта;
*квитанція про оплату;
*пам'ятка з реквізитами для погашення

Знайти найближче відділення ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/9159664480658 у нашій Базі Знань для клієнтів

З повагою, Андрій

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.35
USD 41.75 42.15
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.35
USD 41.75 42.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Сенс Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.