×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.4 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Никому не советую этот банк.
Кредитов в банке нет.случилась ситуация что мать попала в больницу и срочно нужны деньги на операцию.они мне начинают рассказывать что нужно ждать или деньги.сами понимаете что в больнице делать никто ничего не будет без денег.и человек из-за гребаного
Банка может лишиться жизни
Напишу вам в особисті повідомлення для уточнення деталей
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Коментарі (1)
Заблокировали счет\не возвращают деньги
Противоправных действий не было!
Объяснений от банка не было, помощи от чатов как таковой тоже!
при крайнем общении с поддержкой предложили вывести оставшиеся деньги с грн счета, прекрасно видя что основные объёмы на валютных картах!
А для снятия валютных карт пригласили в отделение банка видя что банк зарегистрирован на польский номер, и возможности приехать в Украину как таковой нет!!!
в общем не советую Этот банк Для личного пользования, а для работы тем более!!!
У випадку блокування ми керуємося п. 4.3 ДКБО, який передбачає певні заходи для забезпечення фінансової безпеки та відповідності нормативним вимогам. Відповідно до цього пункту банк може заблокувати картки й відмовити у їх розблокуванні без зазначення конкретної причини.
Варто нагадати, що відповідно до ст. 55 Закону України «Про банки й банківську діяльність» встановлено, що всі відносини між банком і клієнтом регулюються законодавством України, актами Національного банку України й договорами, укладеними між банком і клієнтом. Наш банк під час здійснення своєї діяльності неухильно дотримується Конституції України, Законів України та інших нормативно-правових актів і вимог діючого законодавства України.
Але ми завжди готові піти назустріч нашим клієнтам, й у такій ситуації доступне розблокування, за умови надання документальних підтверджень ваших дій, що і було запропоновано вам у чаті підтримки, але, на жаль, документів не було надано, внаслідок чого банк ухвалив рішення про припинення ділових відносин.
Щодо отримання залишку, то при закритті рахунків у гривні кошти можна переказати на інший український банк за номером рахунку IBAN. При наявності валютних залишків, для їх отримання потрібно звернутись в касу, оскільки валютні перекази на період воєнного стану обмежені.
Дякуємо за ваш відгук! Бережіть себе 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (1)
Дуже тяжка система нарахування бонусів
Чому бонуси не списуються автоматично на рахунок клієнта, а клієнт мудрує, як їх завести на свій рахунок.
Тільки один раз вдалося списати бонуси з кешбека протягом декілька місяців.
З оплат АТБ взагалі нічого не списується. Хоча це постійні покупки.
Додатково додам умови виводу кешбеку
▪ мінімальна сума покупки для повернення — для статусу «Новачок» 2 грн (сума бонусів 2,49), а для інших статусів 50 грн (сума бонусів 62,11).;
Додатково додам статтю за яку операцію можна вивести бонуси: кешбек https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013869859
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Коментарі (2)
Як закрити кредит
Щоб повністю закрити кредит, потрібно внести суму залишку, що є на сьогоднішній день. Після надходження коштів, договір буде автоматично закрито у найближчу дату платежу за графіком, після чого в смс надійде підвердження від банку про його закриття.
Ви можете звернутись до найближчого відділення банку, щоб дізнатись суму та дату платежу, а також суму для повного закриття. Для цього у вас при собі має бути ідентифікаційний документ (оригінал паспорту) або його наявність в застосунку ДІЯ), а також потрібно буде вказати ПІБ та дату народження позичальника і один з документів:
*кредитний договір клієнта;
*квитанція про оплату;
*пам'ятка з реквізитами для погашення
Знайти найближче відділення ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/9159664480658 у нашій Базі Знань для клієнтів
З повагою, Андрій
Написати коментар
Самый ужасный банк
Коментарі (3)
Блокировка счета, без предупреждения.
Зі свого боку банк має право відмовити в подальшому обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом відповідно до пункту 4.3 ДКБО банку та Закону України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення».
Банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.
Основними причинами такого кроку є:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення власником картки умов договору
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності
Детальніше із цими причинами можна ознайомитись у статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
У вашому випадку банк діє згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.
Для закриття рахунків та переказу коштів на інший банк вам потрібно звернутись до чат-підтримки у застосунку Sense SuperApp або на нашому сайті.
Сподіваюсь, що вдалось роз'яснити ситуацію, й відповісти на ваші питання 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (7)
Прекрасное обслуживание в чате
Вже відповіли вам у приватні повідомлення, й розписали по цій ситуації детально чому так виникло, але ще продублюємо тут 😊
Отже, у вашому випадку ви проводили операцію у валюті долар, але гривневою карткою, і операція пройшла за МСС 8999.
Такий тип операцій належить до таких, які не передбачають оплати реальних товарів чи послуг, а є виведенням коштів із рахунку, наприклад, купівля криптовалют, поповнення електронних гаманців, купівля подарункових сертифікатів, перекази на користь букмекерських компаній, оплата дорожніх чеків, перекази з картки на картку (Р2Р) — такі операції ще називають «квазі кеш».
Тому ми рекомендуємо проводити їх саме з валютних карток, оскільки з карток у гривні вони будуть неуспішними.
А от щодо другої картки, то помилка була з іншої причини 😔
Ви оформили рахунок в день проведення операції, в той час, коли картка була заблокована, оскільки очікувалось підтвердження про взяття рахунку на облік з Державної Податкової Служби. Через блокування картки операція і була неуспішною.
При відкритті клієнтом будь-якого карткового рахунку, автоматично інформація передається до Державної податкової інспекції (ДПС) згідно зі статтею 69 Податкового кодексу України (від 01.09.2011 року).
Строк взяття на облік становить 1 робочий день.
Враховуючи помилки у консультаціях моїх колег, розуміємо, що нам є над чим працювати, візьмемо це до уваги, аби таких ситуацій не виникало в майбутньому 😊
Щиро перепрошуємо за цю ситуацію 💙
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (3)
Не ходите дети в Сенс банк за еОселя
На моё обращение ответили, что все сроки в рамках регламента. Без слов🤦♂️
Коментарі (3)
Нужна помощь сотрудников банка ,адвокатов и понимающих людей в крипте
покупка криптовалюты на бирже
сделка CryptoBot, покупка криптовалюты
Подарок претензий не имею
Если на мою карту придут грязные деньги, то это считается отмывом, или соучастником? Какая ответственность за это может быть,
Спрашивал у знакомого студента полицейского на счёт этого, он говорил что это считается за отмыв, хотел бы узнать у поддержки банков, адвокатов, и понимающих людей, за последние время уменьшил объемы сделок в 2 раза, и не принимаю сумы больше 10 к грн, так же напишете какие банки чаще всего взламывают, и с каких банков не стоит принимать, спасибо за ответы
Приємно бачити, що ви свідомий громадянин і вас хвилює прозорість вашої діяльності. Щоб подібні транзакції не вважались «відмивом» коштів, то потрібно оподатковувати вашу діяльність та сплачувати податки з ваших прибутків.
Стосовно відповідальності за подібні дії, то для уточнення вам краще звертатись до профільних органів, таких як поліція чи податкова, де вам зможуть надати точну інформацію щодо можливих наслідків.
Щодо банків, з яких приймати чи не приймати платежі, то тут різниці немає. Адже будь-яка транзакція може викликати питання. Тому, якщо ви вносите або знімаєте значну суму коштів, банк може запросити документи, що підтверджують їх походження. Ознайомитись з переліком таких документів, ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/15677574220818
З повагою, Андрій
Коментарі (2)
Ужасно ! Ужасно! Не советую!
Хотів би уточнити, що згідно з пунктом 4.3 Договору про банківське обслуговування, банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини. Ознайомитися з переліком ви можете за посиланням у нашій статті: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Щодо ситуації з вашими коштами, то отримати залишок коштів можна буде лише після повного закриття вашого рахунку в системі банку, тобто через днів 30 днів. Саме тому колеги вам і назвали такий термін. І вже після цього вам зможуть переказати кошти.
Також хочу додати, що ваші кошти перебувають на вашому рахунку і банк ними користуватися не буде. Очікуємо на повне закриття рахунку, після чого ми зможемо їх переказати вам.
Кістяний лорд Підтримки, Ярослав 👻🎃
Коментарі (3)
Нет Интернет банкинга — уход из банка
Так вот, до сих пор не работаю с Моно, поскольку есть только мобильное приложение. Не всегда это удобно. Видимо, Сенс Банк решил избавиться от клиентов «динозавров», которым проще делать платежи с ПК.
Одна проблема во всём этом для самого Сенс Банка: столько плохого приложения как Sense Super App, которое совсем не супер на самом деле, надо поискать. У Моно приложение максимально удобное и простое, работает относительно быстро, на сколько я мог понять, пользуясь непродолжительно время. А вот приложение Сенс Банка — это просто мрак. Глючное, медленное и неудобное.
Что ж придётся искать банк, который учитывает интересы всех клиентов, а не старается завоевать лишь аудиторию «продвинуты хипстеров», которые со смартфоном не расстаются 24/7. Во многом держал в банке депозиты и карточки, в т. ч. социальную, только из-за хоть какой-то версии банкинга для ПК. Теперь в этом не будет необходимости.
Рішення про закриття My Sense Bank в жодному випадку не є наслідуванням іншим банків чи спробою позбутись певних клієнтів. Для нас важливий кожен клієнт, незалежно від його віку, статі чи інших ознак.
Річ у тім, що ми завжди хочемо надавати сервіс найвищого ґатунку для наших клієнтів, через що було прийняте рішення про розвиток саме мобільного застосунку, де ми маємо сучасну платформу для реалізації нових функцій та побажань клієнтів. Чим, на жаль, не може похизуватись веб-версія банкінгу.
Впевнені, якщо ви дасте шанс Sense SuperApp та спробуєте ним користуватись, то він вас приємно здивує та обов'язково стане невід'ємною річчю на вашому смартфоні 😉
У разі виникнення питань щодо його роботи, наша підтримка завжди готова допомогти розібратись та знайти відповіді. Тому, раді будемо вам допомогти у чаті https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport або можете написати нам на help@sensebank.com.ua.
З повагою, Андрій 💙
Коментарі (2)
Не звязуйтесь з цим банком!
Було створене звернення, коли ви зверталися у відділення банку. Його направили в профільний відділ, тому потрібно було очікувати, коли кошти перерахуються на рахунок в іншому банку.
Стосовно рахунку, то так як він був обмежений, на жаль, технічно такі рахунки не відображаються у застосунку. Стосовно комісії, вона списуються згідно тарифам вашої картки. Закриття карткового рахунку можливе лише у відділенні банку.
Ми врахуємо ваш досвід та внесемо покращення у цей процес.
Ще раз вибачаюся, що виникла така ситуація, але щиро радий, що ваше питання вдалося вирішити 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Подяка шановному Володимиру!
Щира подяка Володимиру! Агенту підтримки Sense Bank на цьому ресурсі!
Є порядні, фахові люди і серед банківських працівників.
Читайте відгук:
«Сенс Банк — неперевершений зразок некомпетентності та безвідповідальності!»
MykolaA 10 октября 2024, 12:32
Дуже приємно знати, що мої старання зробили ваш досвід користування нашими послугами приємним та корисним. Радий бути поруч і допомагати вам у всіх питаннях! Якщо будуть якісь питання — завжди готовий надати підтримку 😊
З повагою, Володимир 💎
Написати коментар
Отримання коштів після закриття депозиту
Тепер же у жовтні закінчився ще один депозит, останній у цьому банку. Але замовити готівку на дату завершення вже не зміг, так як незрозуміло звідки виникла нова умова від банку: спочатку кошти мають поступити на рахунок, і тільки після цього можлива функція замовлення грошей, але не раніше, ніж через 5 днів. Як слідує з пояснення самого банку у одному з недавніх відгуків, «…Саме бронювання коштів для видачі в касі є додатковою послугою від банку, й терміни, які ми закладаємо для підготовки коштів — 5 днів, тобто від дати закриття депозиту відраховуємо 5 днів».
Питання:
1. Чому додаткова послуга від банку стає доступна тільки після повернення грошей на рахунок? Виглядає це так, ніби банк усіма силами намагається притримати клієнтські гроші та ще покористуватися ними.
2. З яких пір з’явилося таке обмеження стосовно видачі коштів, враховуючи, що наприкінці серпня даного обмеження не було? Я міг забронювати видачу готівки ще до зарахування коштів на рахунок.
3. На підставі чого таке обмеження застосовується банком у односторонньому порядку, так як договір розміщення коштів на депозиті, що закінчився у жовтні, на момент свого укладання не мав таких обмежень (цей висновок я роблю з того, що у серпні я бронював кошти заздалегідь, а названий депозит я розмістив раніше серпня)?
Якщо банку вкрай необхідна можливість якнайдовшого користування коштами клієнтів за будь-яку ціну, то зі свого боку пропоную впровадження, знову таки, в односторонньому порядку наступних умов:
1. Можливість бронювання видачі готівки через касу доступна тільки після зарахування коштів на рахунок, але не одразу, а через рік, а для підготовки коштів банком (адже це додаткова послуга, і на неї також потрібен час) потрібно не 5 днів, а також ще один рік.
2. Зняття готівки через банкомат без комісії доступне не двічі на місяць, як зараз (за умовами конкретно мого тарифного пакету послуг), а тільки один раз у житті з даної карти, і не більше 1000 грн за транзакцію. Для зняття через банкомат повторно без комісії потрібно оформити нову карту. Вартість оформлення — 100 000 грн, тривалість оформлення — 1 рік.
3. На період очікування запропонувати клієнту розмістити гроші на швидкий депозит, але зі ставкою мінус 100 % річних.
Якщо відкинути мої абсурдні та уїдливі пропозиції, то після такого співробітництва з банком я закрив усі рахунки та перестав бути його клієнтом, а це була співпраця з 2011 року, в тому числі і депозитні вклади, і зарплатний проект. Тепер буду контролювати, чи не з’явиться якась намальована заборгованість перед банком, навіть цікаво.
Усіх благ вкладникам, та адекватних банківських умов!
Щодо користування коштами, то ми в жодному випадку не обмежуємо клієнта в цьому, адже кошти знаходяться у вас на рахунку і саме ви ними користуєтесь. Можете зробити переказ, розрахуватись в магазині, оформити депозит чи перевести на дохідний сейф. Ми ні в чому вас не обмежуємо. Але враховуючи велику суму нам потрібен час щоб її підготувати. Саме тому такі терміни.
Терміни бронювання готівки вказані в пункті 4.2.7 Договору про банківське
обслуговування фізичних осіб, з яким ви можете ознайомитись за посиланням на нашому сайті https://sensebank.ua/tarifi-ta-umovi
*Андрій
Коментарі (2)
Відмінна робота віддаленого персонального менеджера Банку Сенс , Мартиненко Дарʼї.
Питання вирішилось швидко і, завдяки чітким професійним діям менеджера та діловий підхід менеджера допоміг мені.
Ми безмежно раді, що за сприяння нашої колеги, ваше питання було вирішено швидко і ви залишились задоволені 🤗
Ще раз дякуємо за ваш відгук. Для нас це дуже важливо 💙
З повагою, Андрій
Написати коментар
Важлива допомога
З повагою, Андрій
Коментарі (1)
Сенс Банк — неперевершений зразок некомпетентності та безвідповідальності!
Послуги що гарантуються в одному відділенні не надаються в іншому віддіенні банку.
1. У липні 2024 відкрив рахунки, підписав всі документи та отримав платіжні картки — це відбулося у відділенні № 1 м.Тернеопіль.
Всі служби підтвердили, що картки активні і готові до використання.
2. 01 серпня у відділенні «ул. Кирилловская, 127» м. Києва касирка відмовилась надати послугу «поповнення картки у касі банку».
Коректну причину відмови ніхто назвати не спромігся.
3. За моїм зверненням до «підтримки» на протязі 5 днів проводилося розслідування.
Телефоном мені повідомили, що технічна проблема усунута. Принесли вибачення, та запевнили що послуги надаються в повному обсязі.
АЛЕ, як виявилося пізніше, це лише пусті слова.
4. 08.10.2024 у відділенні «ул. Кирилловская, 127» м. Києва касирка відмовилась надати послугу «поповнення картки у касі банку».
Коректну причину відмови ніхто назвати не спромігся.
Я знову звернувся до «підтримкм». Знову триває розслідування. Знову пусті балачки. Хоча при зверннені попереджають, що розмова записується (але не читається).
Прості питанн. Хочу отримати письмову відповідь.
а) Хто в Сенс Банку відповідає за виконання підписаних та скріплених печаткою «Угоди про обслуговування Платіжних карток»
від 14.07.2024 року.
б) Хто несе відповідальність за результати фіктивної перевірки.
Питання риторичні.
Марную свій час лише заради розголосу. Можливо, комусь допоможе ця інформація при обранні банку.
Зауважу, що у касі нашого банку доступно поповнити додаткову картку, яка оформлена на 3 особу, але за умови, що ця картка є в наявності у власника й він знає PIN код до неї, операція поповнення проводиться без комісії. Поповнення ж карткового рахунку оформленого на 3 особу можливе лише за наявності нотаріальної довіреності.
Щодо конкретно вашої ситуації, то варто зупинитись й пояснити все детальніше.
При перших зверненнях власника додаткової картки у відділення «Кирилівське» він не знав PIN код до неї, а отже виконати поповнення картки для касира було неможливо, оскільки поповнення проводиться шляхом прокатки пластику через POS-термінал, тому від касира надійшла відмова, а також уточнення чи має клієнт нотаріальну довіреність на управління рахунком, до якого оформлена ця додаткова картка, аби провести поповнення одразу рахунку, а не самої картки — на жаль, довіреності також не було, й в результаті в касі відмовили у поповненні.
І також варто чесно зазначити, що дійсно ніхто зі співробітників не повідомив про необхідність знати PIN код для поповнення — цей момент ми проговорили зі співробітниками відділення, аби не виникало таких проблем у майбутньому.
Надалі внаслідок особистого спілкування у приватних повідомленнях вдалось порозумітись та знайти причину відмови у поповненні, але вже знаючи PIN код картки, власник додаткової картки знову не зміг поповнити саме цю картку через технічну проблему у процедурі.
На цьому етапі знадобилось втручання відповідальних осіб, і після їх залучення і виправлення проблеми — усі перешкоди для поповнення усунули. Можу констатувати, що станом на 04.11.24 проблема виправлена і власнику додаткової картки можна звертатись у касу для поповнення.
Якщо підсумувати, то ситуація є не стільки зразком некомпетентності, скільки зразком непорозуміння клієнта і співробітника, внаслідок чого спілкування між ними йде про абсолютно різні речі 😔
Зі свого боку намагався максимально детально розібратись у цій ситуації й надати допомогу як вам з власником додаткової картки, так і колегам з відділення та інших підрозділів, аби разом ми змогли виправити проблему, що виникла та надати послугу в повному обсязі 😊
Щиро перепрошую у вас, а також у власника додаткової картки за завдані незручності, а також згаяний час 🙌🏻
Зараз жодних перешкод у поповненні картки не буде, тому чекаємо на вас у відділенні, й залюбки допоможемо виконати поповнення картки, без відмов чи обмежень💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (11)
Жахливий банк
Шахраї взяли кредит на 7 тисяч
прийшло повідомлення на вайбер мені що є заборгованість
я написала операту що кредит я не брала ніякий
оператор сказав що у вас є заборгованість тому ви маєте сплатити
бо якщо ви не оплатите борг то це появлює на вашу кредитну історію
я їм кажу що я не брала кредит і в мене нема таких коштів
а вони пишуть одне те саме що кредит ви маєте погасити
і вони подали заявку на шахрайство
але ця заява переглядається від 30 до 180 днів
тому в мене питання чому я маю платити борг якщо я не брала цей кредит???
самий хужий банк
минайте його
По клієнту, дані якого вказані у заявці, ми не бачимо жодних оформлених кредитів чи заборгованостей за кредитними/дебетовими картками на таку суму, а також не бачимо звернень до нашої підтримки з запитом про шахрайські дії.
Розглядаючи загально таку ситуацію, то якщо дійсно шляхом шахрайських дій на ваше ім'я був взятий кредит, то в першу чергу не варто хвилюватись, ситуація не є безвихідною, потрібно звернутись до підтримки банку й зазначити, що кредит був оформлений не вами, співробітники зафіксують ваші слова й проаналізують ситуацію, додатково від вас потрібно надіслати письмовий запит на адресу Голови Правління банку, що ви не оформляли кредит №Х. За наявності документів з поліції чи інших офіційних органів додати їх до заяви.
Повернімось до вашої ситуації, наразі за клієнтом, дані якого вказано у заявці немає кредитів у нашому банку, чи заборгованостей за кредитним договором.
Можливо така ситуація трапилась з іншим клієнтом, чи в іншому банку?
На жаль, так і не отримали від вас відповіді у приватних повідомленнях, тому не можемо сказати точно.
Але маю зазначити, що при відсутності кредиту погашати його не потрібно, Вікторія 😉
Якщо у вас є додаткова інформація, прохання написати нам у приватні повідомлення, залюбки вам допоможемо!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (4)
Сто раз подумайте перед тем как открыть депозит!
28 сентября закончился депозит, но спустя три дня деньги на отдают! Обещают не раньше 3 октября… но при этом можно снимать с грабительской комиссией в банкомате, или перевести в другой банк и там снять с комиссией больше тысячи гривен!
Некому не посоветую этот банк!
Насправді ж у цій ситуації співробітники банку вас цілком коректно проконсультували, адже бронювання готівки для видачі в касі можливе на 5 день, після дати звернення, що прописано в пункті 4.2.7. ДКБО банку, розберімо на вашому прикладі: депозит закінчився 28.09.24 й повернувся на рахунок — з цього моменту він закритий, а банк виконав свої зобов'язання, ви можете вільно користуватись вашими коштами (переказувати їх, оплачувати покупки, знімати готівку у банкоматі чи оформити інший депозит), банк не обмежує вас у цьому.
Саме бронювання коштів для видачі в касі є додатковою послугою від банку, й терміни, які ми закладаємо для підготовки коштів — 5 днів, тобто від дати закриття депозиту відраховуємо 5 днів, а отже найближча дата для бронювання випадає саме на 03.10.24 — про що вам і повідомили під час консультації.
Оскільки це ваші кошти, якими ви вільні користуватись, то і зняття готівки в банкоматі вам також доступне, в рамках тарифів вашої картки, комісія за зняття становила б 3% мін. 25 грн, але для зняття готівки зовсім без комісії варто звертатись саме до каси за попереднім бронюванням.
Але ми завжди готові йти назустріч нашим клієнтам, і у разі термінової потреби коштів — можемо видати готівку шляхом індивідуального погодження й дозамовлення коштів на касу 😉
На жаль, не отримали від вас відповіді у приватні повідомлення, аби погодити дату термінового бронювання 😔
Впевнені, що наші послуги залишили у вас позитивні враження, навіть беручи до уваги цю неприємну ситуацію із бронюванням, та ми готові й надалі розвивати наші партнерські відносини та радувати вас сервісом найвищого рівня 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (2)
Тотальна брахня та не виконання банком свохї умов.
але коли неділю назад я писав до банку з питанням чи працюе акція, то меня сказали шо так працюе. от і усе. Сенс банк розясніть мені будь ласка чому ви так робите? Банк підтвердив шо з моеї сторони всі умови виконані.
АТ «Сенс Банк» наразі призупинило виконання своєї частини зобов'язань щодо прощення частини вашої заборгованості.
Причина такого рішення — потреба відповідно до вимог законодавства завершити зміни деяких внутрішніх процесів щодо уніфікації та удосконалення роботи банку, а також адаптуватись до вимог, які висуваються до державного банку.
Перепрошуємо за тимчасові незручності та очікуємо, що розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у листопаді-грудні цього року (2024). Ми обов'язково проінформуємо вас про це та роз’яснимо ваші подальші дії.
Ми дуже цінуємо, що ви є нашим клієнтом та користуєтесь фінансовими послугами Sense Bank.
Цю ситуацію тримаємо на контролі та повідомимо вам одразу, як тільки будуть новини💙🙌🏻
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Написати коментар