Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Yana19966 24 березня 2025, 15:28
Субота 22.03.2025 Відкрила карту цього недобанку. Через пару годин перерахувала з іншої картки іншого банку кошти у розмірі 2000. Десь о 19:00 спробувала зайти у застосунок де мені повідомило що мій пристрій заблоковано, разблокуйте пристрій через відео чат. Ще через пару годин повідомлення вже було про те, що доступ до застосунку та використання карток заблоковано. Це у перший же день користування одразу після того як я поповнила цю картку. Було запропоновано розблокувати рахунок через відео чат. Але там мені повідомили що банк розірвав зі мною договір, а кошти свої я зможу забрати лише через 20−30 днів. Це ви так крадете кошти? Відкрий картку зарахуй на неї кошти і допобачення?
Сенс Банк
Відповідь банку
24 березня 2025, 18:10
Розуміємо ваше обурення та емоції через цю ситуацію. Ми цінуємо відкритий діалог із клієнтами, тому хочемо пояснити детальніше 🙌🏻

Банк діє відповідно до внутрішніх процедур ризик-менеджменту та чинного законодавства. Під час проведення аналізу можуть прийматися рішення про розірвання ділових відносин, якщо активність клієнта відповідає певним ризиковим критеріям. Це стандартна практика у банківській сфері.
На жаль, вам було присвоєно неприйнятно високий ризик, через що ваша картка обмежена і розблокування по ній недоступне 🚫. Доступне тільки закриття рахунку
Перелік можливих підстав та причин, за якими банк може розірвати ділові відносини, наведено у статті: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Щодо отримання ваших коштів, терміни 20−30 днів пов’язані з закриттям рахунку. Процедура закриття триває 30 днів, а отримати ваші кошти в касі банку ви можете вже починаючи з 20-го дня процесу закриття.
Банк в жодному випадку не займається крадіжкою ваших коштів, вони залишаються на вашому рахунку протягом всього процесу закриття, і ви вільно можете їх отримати 🤝
Якщо у вас залишилися додаткові питання щодо порядку отримання коштів, ви можете звернутися до служби підтримки — ми завжди готові надати необхідну інформацію 💙

З повагою
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Оксана Мазуренко 17 березня 2025, 1:45
Жахливе відношення до клієнтів банку. Банком користувалася не часто. Була карточка АТБ, потім вирішила створити кредитну картку (якою користувалась частіше). В один чудовий день не змогла зайти в особистий кабінет і після дзвінку до спеціаліста дізнаюсь, що банк розірвав зі мною відносини. В тепер уявіть, стою я значить в магазини з продуктами і не можу розрахуватися. Гроші скидав чоловік на продукти, які я так і не змогла купити. Хочу зауважити, що це була субота і я з двома малими дітьми в магазини стою і не знаю що робити. Спеціаліст запропонував зробити переказ по ібан рахунку до іншого банку (і знову наголошую що це субота і мій переказ в кращому випадку візьмуть в роботу в понеділок). Маю тепер питання, як мені прогодувати дітей які залишись без їжі?
joon2015 16 березня 2025, 11:13
Взяв у кредит 30.000 гривень в банку сенс. погасив повністю, а на наступний місяць прилітає 100 гривень та 600 відсотки. хоча я все погасив на відділення дівчинка каже вам не пощастило. Взагалі цікавий банк колись знімаєш відразу з кредитки 30.000 тисяч тобі пише комісія 300 гривень, а за фактом 1200
Artemiy8888 12 березня 2025, 12:21
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 2/1
В банке с 2018 года
Банк отказал в обслуживании, потребовал документы о происхождении средств, Отправил через менеджера Светлану, все документы, скрины оплаты, переводы платежей, P2P, выигрыши, где видно вигравши от 20 000 до 100 000гр
ставки, все до мелочей, номера счетов акаунтов, баланс криптокошелька, с криптоволютой, где отображается что куплена в 2019 году, за, 3.900.usdt
Ждал 3 недели, начал узнавать в итоге узнал что мои документы даже не приняли к рассматрению, мотивируя что им нужны довідки, а другие документы другого формата они не рассматривают.
Попросил у менеджера Фавбет сделать мне выписку по депозитам и выводами, увы половина депозитов делалась через Google play, и эта форма оплаты является анонимной и им не отображается номер карты с которой идёт зачисление, да уж спасибо за опыт.
На счету 79000 и 400 usd
Подскажите и помогите как быть в данной ситуации, или может быть кто-то сталкивался и как решалась ситуация, отпишите пожалуйста, буду очень благодарен.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 березня 2025, 20:47
Блокування рахунків не відбувається без підстав – банк діє виключно в межах законодавства та власних регламентів, які відповідають вимогам фінансового моніторингу. Шкода, що результатом нашої співпраці є саме таке рішення, проте банк завжди готовий йти назустріч та пропонувати різноманітні шляхи для розв'язання подібних ситуацій.

Відповідно до пункту 4.3 ДКБО банку, Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.

У вашому випадку банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).

Щодо поданих документів – на жаль, вони не відповідали вимогам банку. Для підтвердження джерела походження коштів необхідно надати офіційні виписки або довідки, які б документально підтверджували джерела походження коштів.

У вашій ситуації для отримання коштів з ваших рахунків необхідно звернутись до відділення банку, аби колеги допомогли із закриттям рахунків та видачею коштів.

Детальніше про можливі підстави для таких рішень можна ознайомитись тут 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Якщо залишились питання – звертайтесь, будемо раді допомогти 😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tanya39 11 березня 2025, 10:14
У моєї мами було відкрито судове провадження, стягнули кошти через виконавця судового, на момент війни кошти з пенсійного фонду стягувались. Сьогодні подзвонили з банку і сказали, що штраф нарахований за період війни, ТОБТО, коли з мами примусово стягувались в пенсійний фонд гроші, але звідти у зв’язку із війною кошти не перераховувались, на маму нарахували штраф!!! З неї ж примусово стягували кошти в Пенсійний фонд! Мама за цей штраф нічого не знала. Чому не написали раніше, що йдуть проценти??? І ще треба заплатити за три дні!!! Ви хто — шахраї… Будемо розбиратись і будемо подавати тепер на вас в суд!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
13 березня 2025, 11:45
Розуміємо ваші емоції, але в такому випадку, дану інформацію необхідно перевірити, проаналізувати та виявити причини її виникнення, щоб оперативно її вирішити ⏱️

Оскільки ви є третьою особою, надати вам будь-яку фінансову інформацію, яка стосується вашої мами ми не можемо, оскільки вона захищена банківською таємницею 🔐

В даній ситуації, вашій мамі необхідно особисто звернутися на електронну адресу LegalSupport@sensebank.com.ua. Графік роботи колег: пн-пт з 9:00 до 18:00. Відповідь за запитом буде надана протягом 3-х робочих днів ✅
Це наш відділ, який займається усіма питаннями стосовно виконавчих проваджень, колеги зможуть перевірити інформацію та допомогти 🤝

Ми цілком розуміємо, вас, як людину, оскільки сплачувати кошти повторно, у разі, якщо до нас не було передано інформацію про те, що оплата вже була здійснена, не є справедливим. Але перш за все, всю ситуацію необхідно детально проаналізувати та перевірити. Нам першочергово важливо, щоб клієнти були задоволені співпрацею з нами і ми в жодному разі не залишимо цю ситуацію без уваги 🙌🏻

Дякуємо за розуміння та сподіваємося на швидке вирішення ситуації 💙

З повагою
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Проблема вирішена
wjshohs 10 березня 2025, 14:48
Після закінчення валютного депозиту, обміну на грн. та переказа мною депозитних коштів на власні рахунки до моно та приватбанку без жодних пояснень СЕНС банком заблоковані всі рахунки та розірваний договір про обслуговування. Жодних пояснень не надано, кошти декілька років зберігалися на депозиті та були переведені до іншого банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 березня 2025, 18:18
Розуміємо, що блокування рахунків викликає незручності та негативні емоції, і ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти у вирішенні подібних питань 🤝

Згідно з внутрішніми процедурами ризикоорієнтованого підходу, банк здійснює аналіз активності клієнтів та дійсно може заблокувати картки й відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини у разі присвоєння неприйнятно високого ризику внаслідок проведеного аналізу 😔
Ознайомитися з можливими підставами такого рішення можна тут:
🔗 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Разом із тим, ми уважно ставимося до кожного випадку та розглядаємо його індивідуально. Враховуючи інформацію та підтверджуючі документи, які ви оперативно надали, після додаткового аналізу банком було переглянуто рішення щодо блокування. З задоволенням інформую, що за результатами розгляду питання ділові відносини було поновлено, а рахунки розблоковані 🙌🏻 Ви знову можете безперешкодно користуватися картками та всіма послугами банку.

Дякую вам за розуміння та оперативність в наданні інформації, радий і надалі вас бачити частинкою нашої Sense-сім'ї 💙

З найкращими побажаннями
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
palach1998 9 березня 2025, 10:50
У меня карта Red (кредитная) я туда пополнил личные средства в размере 20 тыс и решил их перевести на другую свою карту, и при этом я должен заплатить за это 1000 грн комисси за перевод личных средств.
4% за перевод
И 1,5% за перевод с приложения
Вот такие тарифы в этом банке, по этому читайте внимательно что они пишут, возможно если закрыть их карту они тоже возьмут комиссию)
Сенс Банк
Відповідь банку
22 березня 2025, 14:39
Дякую за ваш відгук!

В нашому банку є багато різних продуктів, під різні потреби наших клієнтів 🙌
Є кредитні картки, які зручно використовувати, якщо ви надаєте перевагу розстрочкам та здійсненням покупок з використанням пільгового періоду. Це, наприклад, карти Red 2.0 або «Вигода»
А є і кредитна картка Red Cash, яка більше підходить для клієнтів які полюбляють користуватися готівкою 😉

Окрім цього, є і дебетові картки, кожна зі своїми умовами, та націлена на різні потреби. У кожної з них є свої тарифи, з якими ви можете ознайомитися до оформлення, щоб обрати найкращий варіант саме для себе 😇

Таким чином, дійсно, за тарифами картки Red 2.0 при переказі коштів (як власних, так і кредитних) буде утримано комісією 4 % min 20 грн, і як ви вірно зазначали — комісію сервісу Sense SuperApp у розмірі 1% + 5 грн
Про це можна детальніше прочитати у статті: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018551859

Картка Red 2.0 більше підходить для здійснення безготівкових операцій, таких як, наприклад, покупки 🛍️

А ось якщо ви часто використовуєте картку, щоб здійснювати перекази — кращим варіантом буде оформлення Caméléon або Profiplay, за якими ви можете переказувати до 20 000 грн/міс (за рахунок власних коштів), без комісії 🙏

Сумно чути, що після користування нашими послугами у вас залишилися негативні враження :(
Впевнена, що ми зможемо покращити вашу думку про нас, якщо ви звернетесь до нас за особистою консультацією!

Я, або колеги залюбки підкажемо вам всі особливості користування нашими продуктами, та допоможемо підібрати карту саме під ваші потреби 🫶
Ви можете написати до нас як в чат, так і на нашу пошту help@sensebank.com.ua
Буду рада вам допомогти!

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Oksana212121 7 березня 2025, 9:25
На цьому тижні заходила в відділення яке знаходиться на Захисників України 7/8 Харків. Потрібно було в касу оплатити квитанцію на суму 110 000 грн. Взяла талончик присіла. По перше що касир обслуговував так званих своїх клієнтів без черги так ще хвилин 20 розповідала про свої особисті проблеми і я сиділа чекала своєї черги. Ну так не дочекавшись своєї черги (тому що слухати як хтось зламав ногу і все подібне) не було часу. Вважаю що таке ставлення до клієнтів дуже негарне. Такі співробітники відвертають бажання обслуговуватися в вашому банку. В інших банках касири привітні і роблять свою роботу без балачок
Vaskud 7 березня 2025, 8:15
У листопаді 2022 року «Сенс Банк» (Альфа-Банк) запропонував акцію — заплати 80% боргу, і решту 20% тобі пробачать. Я виконав свою частину угоди, після чого отримав e-mail з підтвердженням, що борг анульовано, а офіційну довідку про це надішлють поштою. Півтора року — тиша. А потім «Сенс Банк» тишком-нишком надсилає повідомлення у Viber з вимогою з’явитися у відділення, щоб щось підписати. Viber раніше ніколи не використовувався для жодних повідомлень, і я ніколи не давав жодної згоди на використання цього месенджера як офіційного каналу зв’язку. Жодних нормальних попереджень чи пояснень що до чого. Коли я не з’явився (бо навіть не розглядав Viber як засіб комунікації з банком), «Сенс Банк» просто повернув мені ці 20 тисяч боргу назад. Звісно жодної інфи про це повернення не було. Ні через СМС, ні на e-mail, і навіть на цей самий Viber нічого не прислали. Пояснити по телефону, коли саме на мене знову нарахували ці 20% боргу, що дорівнює 20000 гр не можуть — система не висвітлює. Про свої обіцянки 2022 року забули. «Сенс Банк» — це не банк, це лотерея: сьогодні обіцяють пробачити борг, завтра повернуть його назад, а клієнт хай викручується. Доречі додаток мені заблокували. Не рекомендую взагалі нікому. Банки мають використовувати для надсилання важливої інформації тількі канали зв’язку погоджені з клієнтом — це постанова НБУ. Планую відмовитись від усіх їхніх послуг та писати в НБУ скаргу.
Якщо хтось теж зтикнувся з такою ситуацією пишіть на kudvas17@gmail.com.
Зможемо написати колективну скаргу на цей банк.
Olenabond 6 березня 2025, 12:29
04.03.2025 через чат у додатку я звернулася у службу підтримки з проханням записати мене на прийом до менеджера по юридичним клієнтам у відділені на Хрещатику на 07.03. Вже 2 дні я переписуюся з різними представниками служби підтримки, згаяла багато часу, але результат нульовий. Або почекайте з вами ще звяжуться, або чекайте — у нас багато звернень. навіть звернення не читають уважно. Я просила назначити час відвідування відділення на 07 березня в першій половині дня, остання реакція від підтримки — чого ви переживаєте, вам подзвонять 07 березня
Мені сказали, що зараз дуже мало відділень мають менеджерів по юридичним питанням. Тому без попереднього запису іти ризиковано. Може тут хтось з представників банку прочитає і допоможе вирішити таке простеньке питання?
Раніше я спілкувалася з чудовим менеджером у відділені на Оболоні. На жаль, зараз там вже немає спеціаліста по юридичним клієнтам
Сенс Банк
Відповідь банку
6 березня 2025, 14:53
Пані Олено, дякуємо за зворотній зв'язок. Нам прикро, що комунікація з підтримкою банку залишила після себе такі враження😢 Розуміємо, що подібні питання не мають викликати труднощів. Тому, щоб якнайшвидше вирішити ваше питання, ми зі свого боку вже зв'язались із підтримкою та працівниками відділення, котре ви бажаєте відвідати, щоб розібратись у ситуації та допомогти вам.
Представники відділення вже мали вам зателефонувати для призначення візиту у бажаний вами час.
Ми дуже вдячні за ваше розуміння та ще раз перепрошуємо за завдані труднощі 🙏 Сподіваємось, що подальша співпраця з нашим банком залишить після себе лише позитиві емоції.

З повагою, Андрій 💙
Проблема вирішена
IrinaSap 4 березня 2025, 10:30
Відділення за адресою: Київ, пр-т М. Бажана, 36-А
5 января снимала наличные (расчетный счет ФОП) через терминал, в тот же день со счета списали комиссию (по договору обслуживания 0,8 %). Все было Ок, однако через неделю, 11 января, эту самую комиссию списали второй раз. После обращения в отделение № 8 (Киев, проспект Бажана, 36) обещали разобраться. Однако время идет, ответа нет как возврата незаконно списанных средств нет
Сенс Банк
Відповідь банку
12 березня 2025, 21:54
Вітаю 👋🏻
Детально розглянули вашу ситуацію, і вже повертаюсь до вас з відповіддю ✅

Проаналізувавши історію операцій та списань за вашим рахунком, ми виявили, що описані списання це не подвійне списання однієї і тої самої комісії, а різні комісії за вашим рахунком ФОП. За операцію зняття готівки 04.01.2025 комісія була коректно списана 11.01.2025

Списання, що відбулось 05.01.2025 — це не комісія за операцію зняття готівки з рахунку, а списання частини комісії за обслуговування вашого рахунку.

Списання плати за обслуговування рахунку ФОП відбувається, коли по рахунку відбувається рух коштів. Наприклад, надійшло зарахування, і одразу ж буде списання комісії за обслуговування, але якщо коштів недостатньо, то заборгованість буде залишатися до моменту поповнення ⏳

Тож не хвилюйтеся, комісія за проведену операцію не задвоїлась, нічого зайвого ви не переплатили. Всі списання відбулись коректно, згідно з тарифами вашого рахунку. 🙌🏻

Ми завжди поруч та готові допомогти розібратися в будь-яких ситуаціях 🤝
Якщо будуть виникати якісь питання в подальшому — обов'язково звертайтеся до нашої служби підтримки. Колеги справжні професіонали своєї справи і залюбки нададуть детальні відповіді на ваш запит 🫶🏻

Тихого та мирного неба над головою, бережіть себе 💙
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
LanaZh 28 лютого 2025, 15:32
По окончанию депозита выявились скрытые комиссии, о которых ни один сотрудник банка не говорил. Так депозит в 200 € превратился в197€. Никому не советую связываться с этим банком. Очень много скрытых комиссий, о которых Вы даже не догадывается!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2025, 13:58
При закінченні депозиту, сума повертається у повному обсязі. Тому якщо початковий розмір тіла був 200 €, то і повернутись мали 200 € плюс відсотки за період дії депозиту.
Можливо, що у вас були певні списання по картці, через які виник мінус на балансі. А сума депозиту частково перекрила його і вам зарахувалась менша сума.
Для більш точної деталізації звертались до вас у особисті для уточнення, але, на жаль, відповіді не отримали 😢 Якщо ваше питання досі актуальне, будь ласка, напишіть нам у чат із застосунку банку https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport, де ми зможемо все перевірити та зорієнтувати вас щодо руху коштів.

З повагою, Андрій 💙
Юлія Юлія 22 лютого 2025, 12:27
Отже, були кошти на карті не кредитні а власні! Я впевнено стою на розрахунок на касі за послугу.І мені видають недостатньо коштів! я чекаю люди чекають! де мої кошти? в додатку пише ми знаємо проблемо очікуємо вирішення до кінця дня …Що!!! я маю чекати свої кошти до кінця дня ?? після цього закриваю картку.мені таких сюрпризів не потрібно.ні в одному банку ніколи такого не було
Сенс Банк
Відповідь банку
5 березня 2025, 14:54
Дякую вам за відгук!

На момент вашого звернення у нас дійсно стався технічний інцидент, через що у деяких клієнтів дублювалися операції й на рахунках виник мінус 😥
Проблему ми мали з самого ранку, але, вже до вечора 22 лютого все було вирішено 🙌

Я повністю розумію вас, як клієнта, і на вашому місці мені було б так само неприємно, адже мова йде в першу чергу про ваші власні кошти

Хочу зазначити, що всі помилково списані кошти та комісії за ці списання вже було повернено клієнтам. Ми ні в якому випадку не привласнюємо ваші збереження!

Я приношу свої щирі вибачення за завдані незручності ❤️‍🩹
Розумію, що завжди хочеться, щоб все працювало ідеально, та ми беззаперечно прагнемо до цього, але іноді дійсно стаються подібні ситуації ☹️
В таких випадках важливо зберігати людяність та розуміння — тому ми завжди підемо назустріч нашим клієнтам 🫶

Я буду рада бачити вас у нашому банку і надалі, адже ви важливі, та маєте значення для мене, та впевнена, що ми ще зможемо порадувати вас!

Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Vit1984 21 лютого 2025, 20:09
Вітаю, опишу коротко свій досвід користування карткою хамелеон даного банку.
Відкрив, користувався кредитним лімітом, погасив в плюс.
А згодом на розрахункову дату, прилітає борг +100грн за касові операції.
А тепер саме цікаве: додаток не показує реальний стан рахунку!
Щоб бути в курсі реального стану рахунку, потрібно писати в підтримку, чи замовляти виписку по рахунку.
Нікому не рекомендую. Будьте обережні і не ведіться, на пільговий період який по факту 30 днів.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 березня 2025, 14:14
Добрий день!
Шкода, що у вас склалося таке враження щодо користування карткою 😔 Ми розуміємо важливість усвідомлення механік списань, тому хочемо пояснити детальніше, як працює система нарахування відсотків, щоб уникнути непорозумінь.

🔹 Перш за все, хочемо уточнити, що пільговий період під 0.01% річних діє виключно на операції покупок і може становити до 62 днів – це залежить від дати здійснення покупки та вашої розрахункової дати 🛍️. Тобто, скористатися пільговим періодом можна, погасивши заборгованість, що утворилася внаслідок покупки за кредитні кошти, не пізніше, ніж через одну розрахункову дату з моменту її здійснення 💸

❗ Однак на операції зняття готівки та перекази на інші картки/рахунки за рахунок кредитних коштів пільговий період не розповсюджується, а застосовується стандартна відсоткова ставка – 37% річних, відповідно до тарифів 📜

📅 Відсотки за користування кредитними коштами нараховуються щодня на суму заборгованості, а їхнє списання відбувається один раз на місяць – у розрахункову дату. Тобто, у день розрахунку відбувається фіксація нарахованих відсотків за попередній період користування кредитними коштами 💳

Оскільки більшість із проведених вами операцій була саме готівковими, на які нараховується стандартна відсоткова ставка, відповідно, сума нарахованих відсотків суттєво перевищувала залишок власних коштів по картці на момент списання у розрахункову дату, що спричинило списання 100 грн комісії за розрахунково-касове обслуговування. Тобто, списання цієї комісії відбулося абсолютно коректно, ніяких помилок у розрахунках не було ✅ Вона стандартно, як і для інших кредитних карток, списується щомісячно при наявності заборгованості від 20 грн і більше на кінець розрахункового періоду ⌛

📌 В історії операцій по картці та на сторінці з інформацією по ній у застосунку, сума нарахованих відсотків відображається вже за фактом списання, оскільки до цього, фактично, лише відбувається їх розрахунок.
Саме тому ми реалізували зазначення суми загальної заборгованості у виписці по рахунку, з урахуванням навіть нарахованих, але ще не списаних на момент формування виписки відсотків за користування кредитним лімітом, щоб ви в будь-який момент могли точно розуміти, яка сума буде списана у розрахункову дату по картці.

Сподіваємось, що дане роз'яснення допоможе краще контролювати розрахункову дату та уникати несподіваних списань у майбутньому 🔜
Якщо у вас виникнуть будь-які додаткові запитання щодо нарахувань, тарифів карток, послуг або чогось іншого – ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти!

З повагою,
Ваш банківський лицар Кирило 🛡️
YVS 21 лютого 2025, 13:24
Всіх вітаю! Я думаю всі і так вже знають, що сенс банком не треба користуватись, але я нагадаю — ВИДАЛІТЬ ДОДАТОК І ПОШЛІТЬ СЕНС БАНК.
Вмене була і є кредитна картка цього банку. В минулому місяці, я повністю її закрив (я так гадав). В їх додатку є «загальна заборгованість», є «кредитний ліміт» з всією сумою. Я вніс на карту повну суму до закриття і трохи більше, на всяк випадок. І що Ви гадаєте? Вони нарахували мені відсотки і сказали, що просто не показують в додатку їх))) А що саме цікаве, відсотки від якої суми вони рахували?)) Коли я вніс кошти і повністю закрив карту… Як Вам там парцюється?))
Сенс Банк
Відповідь банку
26 лютого 2025, 12:53
Вітаємо!
Раді, що ви з нами й використовуєте нашу кредитну картку для здійснення мрій та виконання ваших планів ✨

Цілком розуміємо, що фінансові питання завжди хочеться контролювати максимально точно, і часом можуть виникати нюанси, які здаються незрозумілими. Проте хочу детально пояснити, як працює система нарахування відсотків, щоб все було максимально зрозуміло😊

Відсотки за користування кредитними коштами нараховуються щодня на суму заборгованості, а вже списання цих нарахованих відсотків відбувається один раз, у вашу розрахункову дату. Тобто відсотки нараховуються за користування кредитними коштами у попередній період, і за цей факт користування — списуються, а не навпаки, спочатку відсотки за користування, а потім ви користуєтесь коштами, як за оплачену послугу.

Щодо понять «Загальна заборгованість», «Заборгованість» та «Кредитний ліміт» варто пояснити детальніше 🤔
1. «Загальна заборгованість» — це сума боргу станом на конкретну дату, без урахуванням нарахованих, але не списаних відсотків, комісій та інших платежів, що будуть списані у розрахункову дату.
2. «Заборгованість» — це сума, яку треба внести до розрахункової дати, аби надалі користуватись умовами пільгового періоду, щоб на покупки й надалі нараховувалась ставка в 0,01% річних, цю суму інколи називають заборгованістю пільгового періоду.
3. «Кредитний ліміт» — це розмір встановленої кредитної лінії, без врахування нарахованих й списаних відсотків, комісій та інших платежів, тому спиратись на цю суму при погашенні заборгованості не варто.

Справді прикро, що ці списання викликали у вас негативні емоції, але можу запевнити – жодних прихованих комісій або несподіваних списань не відбулось. У вашій ситуації були цілком коректні списані відсотки за факт користування кредитними коштами, жодних додаткових нарахувань не відбулось. Додатково надіслав усі деталі по списаннях вам в особисті 👌🏻

Ми щиро цінуємо кожного клієнта і прагнемо, щоб користування нашими послугами було комфортним, зрозумілим і максимально прозорим. Наша команда завжди відкрита до діалогу, готова роз’яснити всі моменти та допомогти знайти найкраще рішення для вас 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Марія Рябченко 20 лютого 2025, 16:51
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 119
Через помилку працівника з мене була знята комісія у розмірі 1700 грн, яка була списана при отриманні готівки з рахунку ФОП.

При замовленні готівки в мобільному додатку інформація про комісію не була чітко зазначена на ЖОДНОМУ з етапів оформлення. Більше того, під час звернення до працівника банку мені було повідомлено, що зняття з ФОП буде таким самим, як і з білої картки, тільки швидше в оформленні. На питання про можливу комісію мене не було попереджено про її наявність.

Лише після списання коштів і самостійного пошуку інформації я дізналася про тариф у 2%, який не був донесений до мене належним чином. Вважаю це неналежною комунікацією зі сторони банку та введенням клієнта в оману. Працівник банку не мав приховувати важливу інформацію, що безпосередньо впливає моє фінансове рішення.

Я просила переглянути ситуацію і повернути суму комісії, оскільки я була введена в оману співробітником банку та через це понесла необґрунтовані фінансові витрати.

Банк, звісно, переклав усю відповідальність на мене, заявивши, що я сама повинна була знайти інформацію в прихованих посиланнях та здогадатися, що співробітники можуть надавати некоректну інформацію і не знати всіх нюансів своєї роботи. У результаті замість зняття коштів без комісії з мене списали гроші фактично ні за що.

Це не поодинокий випадок. Враження, що співробітники банку працюють перший день — некваліфіковані відповіді, відсутність володіння інформацією, а спілкування в чаті банку нагадує діалог із дітьми: безліч орфографічних помилок, відповіді українською мовою, набраною на російській розкладці, недоречні запитання. Обіцяють надати відповідь за п’ять робочих днів, через десять робочих днів мені доводиться знову нагадувати про себе, після чого працівники банку знову відкладають відповідь на три робочих дні. Навіщо тоді взагалі встановлювати дедлайни, якщо ви їх не дотримуєтесь?

Хотіла оформити кредит на бізнес — отримала відповідь, що зі мною зв’яжуться наступного дня. День минув — ніхто не подзвонив. Загалом, це банк із максимально некомпетентним сервісом. При першій можливості зміню його, адже кожне звернення до персоналу перетворюється на проблему.

Працювала з багатьма банками, і тільки з цим постійно виникають труднощі. Чую те саме від кожного, хто мав справу з цією установою. Якщо у вас є можливість не працювати з ними — не працюйте. Збережіть свої нерви.
Сенс Банк
Відповідь банку
25 березня 2025, 12:10
Вітаю!

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже прикро, що у вас склалося негативне враження від обслуговування, і ми розуміємо ваше обурення ситуацією.

За результатами перевірки було встановлено, що, ймовірно, мало місце непорозуміння під час консультації зі співробітником банку. Менеджер не трактував пояснення саме таким чином, через що компенсація комісії не була погоджена. Водночас, ми визнаємо, що тривалий розгляд питання міг створити для вас додаткові незручності, тому у якості вибачення вам було нараховано 100 бонусів Cash’U. Оскільки наразі у вас не обрано категорію підвищеного кешбеку, рекомендуємо зробити це, щоб уникнути анулювання бонусів через неактивність.

Співробітник банку під час проведення операції, на жаль, не має доступу до інформації про тарифи клієнтів. Саме тому ми завжди рекомендуємо перед здійсненням операцій ознайомлюватися з тарифами через мобільний застосунок або офіційний сайт банку. Ми розуміємо, що у вашому випадку інформація не була достатньо чітко донесена під час консультації, і щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому, за вами було закріплено персонального менеджера. Він допоможе отримувати швидкі та вичерпні відповіді на всі ваші запитання.

Щодо кредитування, ми щиро перепрошуємо за затримку у зворотному зв’язку. Під час вашого першого звернення відбувався внутрішній перехід у банківських процесах щодо консультацій з оформлення кредитів. Саме через це виникла затримка у дзвінку, проте бачу, що питання було оперативно вирішено наступного дня.

Розуміємо, що якість комунікації та швидкість реагування є важливими факторами для комфортної співпраці, тому ми докладаємо зусиль, щоб уникати таких ситуацій у майбутньому. Дякуємо вам за терпіння та за те, що знайшли час поділитися своєю думкою – це допомагає нам ставати кращими! Сподіваємося, що подальша співпраця буде більш приємною та комфортною 💙

З повагою
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
ViacheslavO 18 лютого 2025, 16:05
Доброго дня.
Щодо оновлення даних.
Я є клієнтом банку з 2011 року.
Мої особисті дані не змінювалися. Друге фото по досягненню 45 років надавав у відділення банку своєчасно.

Спочатку мені заблокували доступ до застосунку Sense-банку. Застосунок вимагає встановити «Дію» для оновлення даних. Але в «Дія» немає потрібних паспортів/посвідчень, у мене є тільки паспорт-книжечка.
Звернувся до банку через відео-чат, але мені запропонували звернутися до відділення. У місці де я знаходжусь немає відділення Sense-банку.
Сьогодні не зміг зробити поповнення телефону через сайт мобільного оператора та розраховуватися карткою в АТБ.
Чому я не можу оновити дані за допомогою відео-чату? Це так само якщо б я приїхав до відділення банку зі своїм паспортом-книжечкою. Як вирішити це питання?
Сенс Банк
Відповідь банку
21 лютого 2025, 14:58
Добрий день!
Ми завжди орієнтовані на максимальний комфорт наших клієнтів і прагнемо запропонувати найбільш зручні шляхи розв'язання питань. Адже наші клієнти це і є наша найбільша цінність 💙

Радий повідомити, що питання з оновленням ваших даних вдалось успішно розв'язати, і я щиро вдячний вам за таку активну участь – саме ваш зворотний зв’язок допомагає нам вдосконалювати сервіс 😊

Потреба в оновленні даних виникає згідно з вимогами законодавства, що спрямовані на захист ваших персональних даних та безпеку фінансових операцій, а точніше:
— згідно зі ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом...» та Постановою НБУ №65
— якщо закінчується строк дії документа, який ідентифікує особу, згідно з п. 4.2. ДБО

Окремо зауважу, що проблеми з проведенням операцій не пов'язані з оновленням даних, деталі відписав у особисті повідомлення 😉

Дякую, що залишаєтесь з нами. Ваш комфорт і безпека – наш пріоритет, і ми продовжуємо працювати, щоб ваш досвід користування Sense Bank був виключно позитивним 🤗

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Полезный комментарий
ViacheslavO 21 лютого 2025, 11:15
Моє питання вирішено за що вдячний SenseBank та Minfin.com.ua!
ukrx 18 лютого 2025, 11:40
Позвонили из государственного банка под названием Сенс.
Финмониторинг, ссылаясь на закон о противодействии финансированию терроризма запросил документы на финансированию ЗСУ (ОВДП).
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2025, 13:53
Розуміємо, що назва закону, відповідно до якого відбувається контроль зі сторони фінансового моніторингу може ввести в оману. Але він доволі розгалужений, тому не варто сприймати його назву буквально.
Для продовження використання наших послуг та продуктів, вам потрібно звернутись до найближчого відділення банку та пройти стандартну процедуру із заповнення та оновлення опитувальника. Після актуалізації наявної про вас інформації, ви без проблем зможете надалі користуватись нашими послугами та продуктами у повному обсязі.

З повагою, Андрій 💙
Проблема вирішена
olegboitsov1998 12 лютого 2025, 23:10
фОП СЧЕТ не перевод деньги не могу провести ни одну операцию
кол центр не отвечает
уходим с этого банка
Сенс Банк
Відповідь банку
16 лютого 2025, 8:19
Розумію, наскільки це може бути неприємно, коли платіж не проходить, а швидко допомогу отримати не вдається 😔
На жаль, не отримав від вас деталей щодо цієї операції, тому відповідь може бути не повною(

Усі платежі з рахунку ФОП проходять перевірку перед виконанням, як автоматично, так інколи й вручну, а якщо щось не так — можуть бути відхилені. Щоб не залишатися в підвішеному стані, завжди можна глянути статус операції у Sense SuperApp, там є підказка щодо причини.
Переглянути її можна ось таким чином:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/12885602102674

У вашій ситуації проблема була саме з заповненням призначення платежу, тому варто дотримуватись усіх правил заповнення цього поля згідно з п. 24 Постанови НБУ №162, аби все працювало як годинничок👌🏻

Проте наразі бачу, що проблема більше не актуальна, платежі відправлені 😉
Сподіваюся, що далі всі операції будуть заповнені коректно й відправлені успішно. Якщо ще буде потрібна допомога — ми завжди на зв’язку!
З питань обслуговування ФОП можна звернутись до нашої чат-підтримки у застосунку Sense SuperApp — колеги швиденько вийдуть на зв'язок та допоможуть розібратись у питанні 😊

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Tankina 12 лютого 2025, 14:46
Колись до війни я оформила кредит.
Мені нарахували скажені відсотки за заборгованість тоді коли почалась війна. Я зараз працюю, в країні війна!!! Намагаюсь погашати цей кредит.А мені кожен день по 150 разів телефонують погрожують виконавчим провадженням.В мене маленька дитина + мати інвалід. Що відбувається чому замість підтримати піти на зустріч клієнту. Кожен день ти ризикуєш життям щоб заробити щось, якось вижити в цей важкий час.Я не розумію чому під час війни пресують та погрожують судами та стягнення боргу який ти намагаєшся погасити! Це державний банк! Чому нараховуються скажені відсотки за заборгованість під час війни?
Сенс Банк
Відповідь банку
27 лютого 2025, 16:54
Наш банк завжди прагне запропонувати клієнтам найбільш вигідні умови для зменшення фінансового навантаження та врегулювання заборгованості 💰

У вашому випадку було запропоновано найоптимальніший варіант реструктуризації, який дозволяє зберегти фіксовану процентну ставку — 4,99% річних на весь строк кредиту, а також передбачає щомісячну комісію, що залежить від терміну кредиту:
— 1 рік: 0,1% щомісяця;
— 2 рік: 1% щомісяця;
— 3 рік і далі: 1,5% щомісяця.

Розуміємо, що в поточних умовах не завжди просто вносити платежі в повному обсязі 😢 Однак, на даний момент це найбільш оптимальне рішення, яке банк може запропонувати для ефективного погашення кредиту.

У разі, якщо виникають складнощі з вчасним внесенням платежів, будь ласка, зверніться до нашого відділу по роботі з заборгованістю та заздалегідь повідомте про це. Колеги з розумінням ставляться до життєвих ситуацій, враховуючи поточну ситуацію в країні і зазвичай йдуть назустріч 🤝

Зробити це можна за номером 0 800 50 02 86 (безкоштовно в межах України), або через месенджери Viber https://sense.top/viber_chat та WhatsApp за номерами 0672483628, 0675260090.
Графік роботи: пн-чт: з 09:00 до 18:00, пт: з 09:00 до 17:00, сб-нд: вихідні дні 📅

Зауважу, що при зверненні після 18 години відповідає бот, тому, щоб наступного робочого дня відповів агент — натисніть кнопку «Оператор» 👨🏻‍💻

З повагою
Банківський лицар Кирило 🛡️

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.45
USD 41.35 41.9
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.45
USD 41.35 41.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Сенс Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.