×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.4 | 43 |
PLN | 9.4 | 9.9 |
USD | 39.5 | 39.99 |
Всі курси банку |
Заблокували кошти
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Коментарі (11)
Заблокировал и обвенил в мошеничестве
Для разблокировки Банк предлагает вернуть сумму человеку который пожаловся для меня не понятно.
Или доказать что эти деньги деньги зашли по назначению. Что я и сделал предоставил соотведствующие документы. Но они все равно не разблокировали счета и каждый раз что-то хотят от меня. Вместо того чтоб провериь заявителя жалобы так как он и является мошенииком и банк ему способствует. Данный банк ни кому не рекомендую в нем вме сделано, чтоб с Вас мошенники вытянули деньги. Данный фак я зафиксировал в киберполиции.
Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість розібратися детальніше у ситуації та надати Вам вичерпну відповідь.
Коментарі (16)
Відмовили у послузі Родинні зв’язки
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас написати нам в особисті повідомлення час та дату Вашої спроби встановити родинні зв'язки. Це дозволить нам розібратися в ситуації детальніше та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (4)
Банк игнорщик, блокируют счета.
Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Коментарі (5)
Фінмониторинг не надає жодної інформації по розблокуванню рахунків
Питання залишається чи взагалі розблокують рахунки і коли???
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про наш сервіс. Ми б хотіли розібратися в описаній ситуації детальніше. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону, по можливості — вказати електронну адресу, з якої Ви надсилали листи. Це дозволить нам ідентифікувати Вас та надати зворотній зв'язок за регультатами розгляду звернення.
Коментарі (1)
Відмова в обміні валюти.
Я є клієнтом банку майже 10 років.
29 січня 2024 року близько 17.15 у відділенні № 5 ПУМБ у м. КРИВІЙ РІГ
(50063, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Покровський р-н, вул. Едуарда Фукса, 51)
мені відмовили в обміні валюти. Касир мотивувала відмову через відсутність у мене оригіналу паспорта громадянина України. На мою пропозицію підтвердити мою особу через карту ПУМБ, та (або) у додатку «Дія», касир відповіла відмовою.
Хоча на державних сайтах значиться:
«Електронний паспорт у Дії має таку ж юридичну силу, як і ID-картка чи паспорт „книжечкою“. Це нормовано на рівні закону, а тому будь-які установи та організації в Україні зобов’язані приймати такий паспорт як посвідчення особи.»
Прошу пояснити.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим касиром була коректною, адже під час проведення операції касир повідомила Вам, що виконати валютообмін не є можливим, так як Вам необхідно провести процедуру актуалізації особистих даних в системі банку. За для цього, касиром було запропоновано Вам звернутись до фахівця відділення для проведення процедури актуалізації та ще раз звернутись до каси для проведення валютообміну.
Також, маємо зауважити, що Ви маєте можливість проводити операції в касі за допомогою документів в застосунку «Дія».
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Коментарі (4)
Банки-корреспонденты блокируют переводы из США на ФОП счет
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком
Коментарі (3)
Утримують незаконно кошти!
Нам дуже шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та все перевірити. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Коментарі (4)
Банк блокує вхідні платежі без повідомлення клієнту
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Надішліть, будь ласка, Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для проведення перевірки. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (3)
Незажоволений пумбом
Шкодуємо, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (5)
Фрегат «потонув». Або тричі успішний пшик
Банк аби додати вимагає фото паперового рахунку (в XXI столітті з віртуальними картками та паспортом в Дії !) або квитанцію сплати через касу банка ПУМБ. Провайдер паперові не дає, але вислали реквізити SMS, і їх же можна побачити на їх сайті.
Банку так не підходить — треба «першоджерело».
Іду в касу, сплачую 25 грн комісії за поповнення на 100 грн! Надсилаю в банк. Минає доба — оплата неможлива. Звертаюсь до підтримки. Десь через пів години звітують — все додано.
Вводжу ЄДРПОУ — нема. Скаржусь.
Сьогодні лист — «можете сплачувати». Нема! Видалив і перевстановив додаток — нема такого ЄДРПОУ.
Шукаю за назвою — знаходить іншу юр особу з іншими реквізитами.
Отже питання — 1)нахіба було видаляти те що працювало і не змінювалося?!
2) коли це скінчиться?!
3) хто придумав, що офіційний сайт — не є першоджерелом?
Нам шкода, що дана ситуація склала у Вас негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після детальної перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми провели перевірку та дізналися, що попередній шаблон було відключено у зв’язку зі зміною постачальника даного сервісу. На даний момент, у застосунку ПУМБ Online вказані коректні реквізити для оплати. Звертаємо Вашу увагу, що перевірити та порівняти реквізити Ви можете на сайті інтернет провайдеру: https://fregat.com/subscription-and-payment/payments/portmone/
Коментарі (10)
Банк ПУМБ та купівля в інтернеті.
на позитивні сподівання все ж таки вдалося вскочити в халепу. Саме в цей
грудневий день мені вдалося знайти на сайті одного продавця те, що так
довго шукав. І ось виходить пощастило! На радощах швиденько розмістив
товар в кошик, заповнив замовлення, вказав форму оплати з банківської
картки і залишилось тільки почути в телефоні голос менеджера від продавця
для підтвердження серйозності моїх намірів. Після отримання необхідних
платіжних реквізитів вибрав для проведення операції банк ПУМБ. До речі,
хочу відмітити, що мені було б набагато зручніше якби цей банк працював у звичайному вебі. Але банк втік в андроїд, тобто у смартфон, який не хоче
сприймати моя душа за маленькі розміри, маленький екран і відсутність
нормальної клавіатури. Ну що зробиш, як кажуть деякі політики смартфон
так смартфон. Цим маленьким незручним гаджетом і доводиться
користуватись за відсутності іншого варіанту. Зайшов в банківський додаток,
заповнив номер картки продавця, необхідну суму. Дуже ретельно все
перевірив, щоб все було бездоганно, без помилок і натиснув кнопку
проплатити. Все чудово! Надіслав продавцю повідомлення на електронну
скриньку, що проплата відбулась. Вказав час проплати з точністю до хвилини, щоб легше було б шукати, якщо щось. Залишилось дочекатись
підтвердження відправки і номер ТТН. Несподівано під кінець робочого дня
пролунав телефонний дзвінок від продавця, з попередженням, що гроші не надійшли з проханням надіслати квитанцію про оплату товару. Якщо щось
пішло трохи не так як має йти, то треба реагувати одразу, це було б логічно.
Але продавець виходить проспав та схаменувся тільки під самісінький
кінець робочого дня. До закриття ПУМБ залишились лічені хвилини і я зрозумів, що в цей день я вже нічого не зможу з’ясувати. Знов захожу в банківський додаток і шукаю історію операцій. Але її там нема. Остання
відмічена операція була тиждень тому. Тільки з моєї картки не забули
списати суму проплати за товар, а куди вона пішла невідомо.
Наступного дня в суботу зранку звоню на гарячу лінію. Після ретельної
перевірки, що я саме той за кого себе видаю, пояснюю суть моєї проблеми.
Приємний чоловічий голос на тому кінці пообіцяв розібратись як найскорше.
Я мав нескромність спитати, чи вдасться з’ясувати до вечора суботи, але у
відповідь отримав, що проблема серйозна і в суботу її точно не вдасться
вирішити. На тому і розійшлися. Я з надією на скоре прояснення ситуації, на тому кінці з розумінням моєї проблеми. До кінця суботи нічого нового не сталося. У неділю біля другої години дня з гарячої лінії надійшло
повідомлення. Цитую повідомлення-
Очікуйте на результати розгляду за зверненням
202312−2003 протягом 3-х робочих днів.
Я зрозумів, що гаряча лінія в реальності виявляється не дуже то й гарячою. Мабуть багато проблем
виникають у громадян, що не вдається швидко їх вирішувати. Треба ще чекати.
В понеділок зранку іду в головний офіс ПУМБ. І що? Не пощастило і цого
разу. Ні, в цей чудовий день банк працював, але злетів вражий літак і звучить
сирена. Реалії — банк працює, відвідувачі стоять біля входу і на щось
сподіваються. Але чого чекати, коли тривога може тривати кілька годин?
Повертаюсь ні з чим. В понеділок о третій годині отримав особисте
повідомлення від ПУМБ. Цитую повідомлення-
Перевірка виявила, що операція від
22.12.2023 р. в розмірі ХХХ грн була успішно виконана. Просимо звернутись
до отримувача коштів для уточнення отримання платежу.
Звернувся до продавця, відправивши повідомлення від ПУМБ. І отримав відповідь. Цитую повідомлення —
Доброго дня, Товар Вам був відправлений як ви і писали — перевізник ХХХ.
Оплати від Вас не побачили тому товар повернули назад.
Пришліть квитанцію про оплату.
У вівторок 26 грудня знову іду в головний офіс ПУМБ. Пощастило — сирена не гуде, банк працює. Що вдалось з’ясувати. Саме в цей злощасний день 22
грудня 2023 року в банку ПУМБ пройшов збій. Глюкнуло програмне
забезпечення. Воно виявилося м’яко кажучи трохи не стійким. Мені завжди
здавалось, що коли йдеться про щось дуже серйозне, то конче необхідна
система дублювання. Система відстежуючи параллельно події дозволяє в разі чого відновити втрачену інформації. Бо йдеться не про якісь пацанячі
забавки, а про гоші людей. Але сталося трохи не так. Вердикт банку —
відновити історію операцій в моєму смартфоні не вдастся. Банк надіслав на мою пошту дві виписка про операцію, щоб я мав якісь аргументи на свою
користь. І це максимум, що можна вижати з моєї ситуації. Чи буде достатньо
такої моєї аргументації для продавця? У виписках вказано куди надійшли
кошти, але тільки останні чотири цифри картки продавця. Банк береже
таємницю вкладника і не надає сторонній особі повний номер картки. По дорозі додому зайшов ще в один відомий банк і спитав як у них пройшла
злощасна п’ятниця 22 грудня. І у відповідь отримав — Чудово як і завжди без
збоїв і прикрих пригод. То тільки ПУМБу так не пощастило в цей
найкоротший день у році.
Відправляю отриману інформацію продавцеві. Цитую повідомлення —
Надсилаю вам квитанцію про оплату. Отримав у відділенні банку ПУМБ.
Стовідсотково переконують, що гроші ви отримали. Перевірте в своїй історії
операцій. Час операції я вам надавав. Якщо нічого не знайдете банк радить
вам звернутись на гарячу лінію і переконатись, що гроші в сумі ХХХ грн. на вашу картку поступили.
І 27 грудня отримав відповідь. Цитую повідомлення —
Доброго дня,
квитанцію про оплату Вашу отримали, оплату — перевіряємо. Ваше
замовлення було відправлено Вам та згодом повернуто у зв’язку з
відсутністю оплати. При підтвердженні Вашої оплати — відправимо Вам
замовлення.
Знову затримка. Менеджер, який займався моїм замовленням пішов у
відгул на три дні. Замінити нема ким. Доведеться чекати коли повернеться.
Нічого не залишилось, як вгамувати нерви, заспокоїтись і зустріти Новий Рік!
4 січня вже нового року пишу продавцеві нове повідомлення. Цитую —
Ось я і питаю — гроші від мене за товар ви отримали? Відповідь, що не надійшли не приймається. Якщо менеджер дивиться в
історію операцій на смартфоні і хоче там побачити надходження від мене
ХХХ грн., розчарую і повторю в черговий раз — 22 грудня в банку ПУМБ був
збій в системі. Програмісти банку не можуть відновити на картках клієнтів
втрачену інформацію. В моєму смартфоні так само немає інформації про рух
грошей за 22 грудня. І вона там не з’явиться, нема чого чекати. Я прийшов в банк і отримав наступну інформацію, яку надсилаю.
Закреслив те, що не обов’язково знати стороннім людям. Червоними
пташками підкреслені дві важливі речі. Це час операції з точністю до секунд і
куди пішли гроші з моєї картки (останні чотири цифри вашої картки).
Враження таке, що ви зовсім не вмієте працювати в нестандартній ситуації,
коли треба докласти певних зусиль, щоб швидко вирішити виникаючі
питання. З 22 грудня ви нічого не зробили окрім очікування чогось.
Констатую — шалено втрачаєте репутацію. Витратіть одну годину, підіть до найближчого відділення банку і отримайте інформацію, про надходження від
мене оплати за товар. Не тягніть гуму, з’ясуйте і без затримок відправляйте
мені товар.
І отримав від продавця люб’язну відповідь. Цитую повідомлення —
Доброго дня!
Завтра буде Ваш менеджер, обов'язково вирішить це питання.
Його звати Ігор — ось його контакт.
Дякуємо
!
Наступного дня Ігор подзвонив. Сказав, що ходив до банку ПУМБ, де йому
підтвердили, що дійсно 22 грудня в банку був збій і гроші які зазвичай
розкладають по поличках внаслідок збою скинули в одну купу. Довелось
продавцю перевірити надходження грошей в цей день по всіх замовленнях, і
пересвідчитись, що гроші від мене отримано. Тут виникає просте запитання, а цю роботу раніше ніяк не можна було зробити? Звичайно, набагато простіше
мордувати покупця і вимагати переконливі докази, замість того щоб і самому
проявити ініціативу спробувати внести ясність в ситуацію.
Замовивши товар ще 22 грудня минулого року, 6 січня вже наступного після
стількох митарств і нервів я все-таки його отримав.
Банк ПУМБ можливо і непоганий банк, але якщо все добре. Але якщо щось,
то можна отримати проблеми на всю голову, як під новий рік і сталося зі
мною. Мені лишається тільки філософськи побажати людям, ЩОБ ВСЕ Ж ТАКИ У ЖИТТІ ЩАСТИЛО!!!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. 22.12.2023р. у нас дійсно були деякі проблеми у роботі застосунку, тому історія платежів могла не відображатися за цей період. Проте, Ваш переказ був успішний, що і було зазначено у виписці по рахунку.
Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Коментарі (3)
Банк отказывается возвращать мне деньги и закрывать счет
Шкодуємо, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість розібратися детальніше та перевірити всі деталі. Після отримання уточнюючої інформації та проведення нашої перевірки ми обов'язково повернемося до Вас з вичерпною відповіддю.
Коментарі (2)
Банк отказывается возвращать мои деньги
Я приехала, написала заявление на возврат средств, мне сказали ожидать ещё час-два, и мне нужно погулять. Но все произошло быстрее, и уже через 40 минут мне позвонили и сказали придти в отделение, чтобы закончить оформление возврата. Я ожидала того, что будет как в других банках, с которыми был опыт возврата средств, то есть пришла — написала заявление, оставила счёт на который вернутся деньги, ожидаю 1−3 дня и все готово.
Но не в этом случае. В банке сообщили, что отказываются вернуть мои деньги, и есть два варианта. Первый — отдать мои деньги мошенникам, и второй — написать заявление в киберполицию, и взять документ на бирже о том, что я не мошенница, что мой аккаунт чист, и за мной нет никаких подозрительных действий. И все это было бы не проблема, но 1) На бирже Бинанс отсутствует такая форма документа, ее не существует в природе. Поэтому взять этот документ невозможно.
2) Заявление в киберполицию я не могу написать, так как я не знаю ФИО человека, на которого мне нужно жаловаться. Банк так же ФИО мошенника не сообщает.
Итого, банк просит от меня невыполнимого. Единственное, сотрудник поддержки бинанс сообщил мне в чате поддержки, что мой профиль активен, подозрительных действий за мной нет, со мной все в порядке. Но этого для банка мало.
У меня есть все доказательства моей правоты, а у мошенника таких доказательств нет. Запрашивал ли банк доказательства того, что я обманула его? Нет, иначе меня бы не блокировали, за неимением доказательств.
У меня все доказательства на руках, наш ордер был завершён успешно, я перевела ему криптоактив, а так же сообщение от службы поддержки бинанс что мой аккаунт чист.
Дозвониться на горячую линию я не могу, так как мой аккаунт заблокирован. Робот просит внутренний номер сотрудника, которого я не знаю, и узнать нигде не могу. Чат бот мне недоступен по той же причине, в ответе на почте меня направляют в отделение банка, а в самом отделении банка у меня просят несуществующие документы, и этот круговорот пинаний бесконечен.
Итог: Банк заблокировал мой счёт по жалобе мошенника у которого нет доказательств, я, имея все доказательства, разблокировать счёт и получить свои деньги не могу.
Банк мне не оставляет выбора, кроме как собрать все доказательства, распечатать их, вызвать в отделение банка полицию, писать заявление и обращаться в суд. Другого способом забрать свои деньги я не вижу.
Ми вже передали надану Вами інформацію у роботу відповідального підрозділу. Після з'ясування всіх обставин ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім з'язком щодо даної ситуації.
Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Коментарі (1)
ID паспорт не документ для ПУМБ
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після отримання додаткової інформації та завершення нашої перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Коментарі (4)
Банк только для избранных?
Возник вопрос, у нас что, все настолько богатые, что могут позволить себе покупать Айфон или Смартфон? Может я где-то пропустил пункт, что при открытии счета в банке, выдаётся как минимум старенький смартфон? На сколько я понимаю, ПУМБ решил обогнать ДЕРЖАВУ и стать «ПУМБ в смартфоне», с лозунгом: «Дай нам заработать — возьми у нас кредит и купи себе смартфон, либо откатывайся назад — в прошлое, и ходи с „наличной“ ибо Тебе с нами не по пути.»
Т. к. воспользоваться интернет-банкингом ни на компьютере, планшете, ноутбуке (любой браузер) — НЕВОЗМОЖНО!!! Самое интересное, что в Договоре не указано, что Банк по своему хотению, в одностороннем порядке и на своих условиях может навязывать использование только одного вида банкинга (ТОЛЬКО МОБИЛЬНЫЙ) таким образом ограничивая мои права, как Клиента.
Ми зробили нашим пріоритетом розвиток мобільного додатку ПУМБ Online як найдинамічнішого каналу зв'язку з клієнтами, що дозволяє нам оперативно запроваджувати новаторські рішення, пропонуючи нашим користувачам сучасний сервіс. Нам дуже шкода, що відсутність веб-версії спричинила для Вас незручності. Просимо надіслати Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення, щоб ми могли зареєструвати Ваш відгук та врахувати його для покращення роботи наших сервісів.
Коментарі (10)
Банк ШАХРАЙ
При цьому повідомляють, що передають документи до виконавчої служби. Жодній людині не раджу ставати клієнтом банку.
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону на який Ви отримуєте дзвінки. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Коментарі (4)
«Радість»
продублюю і тут)
Перед новим роком співробітник навішав лапші на вуха моїй сестрі, що якщо вона повністю закриє кредитку, то їй випустять нову і вона зможе користуватися кредитними коштами надалі. Як тільки це було зроблено — їй повідомили, що, нажаль, кредитку їй поки видати не можуть т. як в неї були прострочки колись… Майте на увазі, що вас можуть надурити і ввести в оману, щоб отримати гарні показники по закриттю. Дуже «щасливий» т.як доводиться перекривати її борги щоб все не полетіло шкереберть. І кого надурили? Багатодітню матір-бюджетницю… Звичайно, бажаю вам пекла і мук, відтоку клієнтів і банкруцтва…))
Хочемо зазначити, що при закритті старого кредитного договору, ми не можемо гарантувати успішне оформлення нового кредитного договору. Фінальне рішення щодо погодження кредитної заявки приймається з використанням статистичної моделі, яка враховує безліч факторів і формує профіль клієнта на день оформлення.
Просимо Вашу сестру звернутись до нашої підтримки самостійно, аби ми мали можливість перевірити коретність консультації фахівця у відділенні нашого банку.
Після проведення перевірки та отримання результатів, ми обов'язково надамо зворотній зв'язок Вашій сестрі!
Коментарі (2)
Не можу прийти у відділення пумб
Знаходжусь за кордоном. Служба підтримки каже звернутися у відділення банку. Ніяк не можу прийти у відділення. Ніяк.
Я просто безпорадний в цій ситуації.
Гроші заблоковані, жити не має на що.
В мене стрес та паніка. Мені погано кожного дня.
Як розблокувати карту дистанційно? Благаю про допомогу.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми вже передали Ваше звернення в роботу і надамо Вам зворотній зв'язок одразу після отримання результатів.
Після надання Вам всіх необхідник документів, що підтверджують джерела надходження коштів, по Вашим картковим рахункам було знято обмеження.
Радимо Вам уникати операцій по Вашим рахункам, які б могли містити ознаки шахрайських дій.
Коментарі (7)
Не надійшли кошти до отримувача!
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Написати коментар