×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Банк розірвав відносини в односторонньому порядку
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку.
Звернулись до вас у особистому повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (1)
Задовбують своїм «піклуванням» про мою безпеку
На жаль, інколи бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного телефону шляхом перевипуску сім-картки і в такому випадку СМС не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності проведення операцій верифікації.
Коментарі (3)
Приват банк блокує соціальні виплати!
Коментарі (2)
Кассир «на глаз"визначає якість купюр долларових
Нам дуже прикро, що ви залишились незадоволеними візитом у відділення Банку.
На жаль, по вказаним вами даним у відгуку неможливо ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести детальнішу перевірку.
Написати коментар
Крадіжка грошей від ВПП ООН
Коментарі (4)
Не виконання вимог З У Про звернення громодян та Про надання публичної інформації
Написати коментар
Видають не ліквідні купюри
Коментарі (4)
Замовлення валюти
Вже другу неділю не можу забрати свої кошти з валютної картки. Замовляю 2000 євро, привозять в банк 4 купюри по 500, на жаль мені це не підходить, відмовляюся.
Друге замовлення, в інше відділення, привозять купюри в такому стані, що касирка сама змогла відібрати тільки 450 євро, жовті, пописані, пом’яті, просто жах, потім самі не захочуть брати такі гроші, або будуть відсотки при обміні.
Замовляю в третє, 4 рази, по 400 євро, мабуть, не просто так я це роблю, і звістно, привозять 3×500 + 100. Забираю тільки 100
Дзвоню на гарячу лінію, і мені кажуть, що купюри, які були в жахливому стані — платіжні, і вибрати номінал не можна, і все це ще й на підвищених тонах. Я це все розумію, але я хочу розв’язання питання, а не взнати, що вони платіжні. Я вже витратив купу часу, щоб забрати свої гроші.
Спробував подзвонити «персональному банкіру», так та взагалі трубку не взяла, ось такий голд клуб, і персональний банкір.
Виходить, що мені треба або замовляти в 4 різні відділення, або на 4 різні дні?
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Окремо замовити купюри певного року, або номіналу немає можливості.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (5)
Заявка на повернення коштів № 2618954
Для подальшої можливості оскарження необхідно надати підтвердження отримання товару продавцем.
Коментарі (4)
Шахрайські схеми ПриватБанку
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Коментарі (2)
заморозили гроші підприємця
Клієнти розраховуються зі мною за послуги через термінал, і раніше гроші надходили на наступний ранок, але в цей раз цього не трапилось. Оператори приват банку спочатку не могли знайти відповідь чому гроші не найдійшли і дали мені єлектронну адресу fraud@privatbank.ua, щоб написати туди лист в довільній формі, на який мені ніхто не відповів.
Я сьогодні зранку пішла в приват, де мені повідомили що мені відповіли. Ми перевірили адрессу моєї електронної пошти, на пошті перевірили листи і папку спам, але ніякого листа там немає. Мені оператор каже в додатку, ми з нею разом перевірили приват 24 і бізнес приват, і ніякого повідомлення чи листа не знайшли. На що мені відповіли — дивно, стоїть помітка що лист вам надіслали. Єдине чим я можу вам домогти, це роздрукувати відповідь яку я бачу на єкрані.
Там написано що вони надіслали мені лист, де написали що я маю їм надати, які документи, бо вони чомусь вирішили, що операція підозріла і заморозили мої кошти. І що тривалість вирішення мого питання, залежить від швидкості надання їм данних які вони просять. А якщо питання не вирішиться, вони можуть утримувати кошти 180 днів. В мене питання, чому я повинна від цього страждати??? І орегдодавцю мого робочого приміщення мені теж за оренду цією бумажкою розраховуватись???
В зазначеній ситуації для розблокування платежу торговцю необхідно направити на пошту fraud@privatbank.ua документи за проведеними транзакціями — касові та копії термінальних чеків (якщо вони є), товарні накладні, для готелів — картку гостя, його документи і т.п. Розблокування платежу буде залежати від швидкості і правильності надання необхідних документів з боку клієнта. Дана процедура передбачена УіП з Еквайрингу п. 3.6.1.3.1.8. — Банк має право затримати оплату будь Транзакції понад терміну відшкодування, але не більше ніж на 180 днів, з метою перевірки достовірності Платіжного Засобу, по якій проведена Транзакція і дотримання Клієнтом умов цього Договору еквайрингу. Всі додаткові питання (щодо розблокування відшкодування, повідомлення торгової точки, щодо надання документів по транзакції і т.д) вирішуються поштою fraud@privatbank.ua
Коментарі (3)
Одеса, космонавтів 14 робітниця Ганна
Обов’язково передамо Ганні. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написати коментар
Примат-банк-шахрай не віддає гроші
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Коментарі (1)
Оплата частинами
Розуміємо, що для вас зменшення могло стати несподіванкою.
Кожного дня система перевіряє в автоматичному режимі багато чинників за якими видається кредитування (наявність кредиту в інших установах, протерміновані платежі, та ще багато іншого).
Попередньо, що буде знижено ліміт смс не відправляється, бо тільки після перевірки системи буде прийнято дане рішення.
Ви можете перевіряти ліміт раз на декілька днів, бо змінитися він може в будь-яку мить.
Написати коментар
Приват відмовляється повернути кошти
Звісно, що ту суму вона не поверне. Звісно, що буде брехати.
Які дії банкірів й надалі?
Коментарі (3)
Ненайдійний банк
ПриватБанк, якщо ви все ж таки не можете захистити права та кошти своїх клієнтів, то могли хоча б попереджувати їх про те, що у вашій системі така діра.
Найгірший досвід, нікому не рекомендую користування цим банком.
Для хоча б мінімального підтвердження слів, залишу тут ID заявок.
2632092, 2632093, 2632094, 2632095, 2632096, 2632097, 2632098, 2632099, 2632100
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (2)
Заблокували карти за перевищення доходів
Коментарі (2)
8 місяців не можу повернути помилково перераховані гроші
На жаль, ми не змогли зв'язатись з вами за залишеною раніше заявкою.
За зверненням до підтримки банку ви можете перевірити стан розгляду вашої заявки.
Написати коментар
Прошу зверніть увагу на рахунки шахраїв
4149390005277404 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
4323347356120797 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
5169155126444734 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
5169155155258674 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
5169155158538122 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
4323347356120797 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
5169155155258674 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
5375411611726824 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
4441114405382464 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
4149390005277404 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
5169155158538122 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
Профіль Nataliia Shylo https://www.facebook.com/profile.php?id=100078727017044 публіукють фейкові збори грошей на лікування дітей та військових. рахунки більше року активні і поліції начхати, хоча купа скарг
Наведені картки видані не в ПриватБанку.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати, за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння.
Коментарі (4)
Шахрайські дії , зняли кошти з карти
Зі своєї сторони банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. При цьому, хочемо наголосити, що банк неодноразово попереджав та продовжує нагадувати про необхідність дотримання клієнтами простих правил. Не здійснювати та не підтверджувати платежі на отримувача, котрого не знаєте. Персональні дані та одноразові паролі з повідомлень не можна надавати третім особам, навіть, якщо вони є співробітниками банку. При проведенні більшості операцій з додатковим підтвердженням, дана інформація вказується в смс з паролем.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
За зверненням до підтримки банку ви можете уточнити можливість оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. Радимо також обов'язково звернутись до кіберполіції для розшуку шахраїв. Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Коментарі (2)