Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Mira5210 12 серпня 2023, 2:59
Перебуваю за кордоном. Приват 24 користувалася на регулярній основі, але одного дня просто не змогла туди зайти. Спробувала через браузер. Банк запросив актуалізацію даних. Все пофоткала, відповіла на всі питання. Пройшло кілька днів, нічого не змінилося, до онлайн-банкінгу доступ не з’явився. Ок, поповнила український номер телефону, щоб додзвонитися до служби підтримки, бо онлайн зв’язатися неможливо. Дзвоню, чую робота, який каже, що банк розірвав зі мною всі стосунки, та ок. Але, щоб повернути свої гроші я маю надати у ВІДДІЛЕННЯ банку пакет документів, який начебто має надійти на адресу реєстрації. Це ж смішно, де місце реєстрації, де я, а де відділення банку. Загальна сума на рахунках близько 20000 грн плюс на рахунок привату я отримувала аліменти на дитину і пенсію з інвалідності. З-за кордону рахунки змінити не можу для виплат, скористатися своїми грошима не можу і телепортуватися у відділення банку теж не можу. Нікому не рекомендую взагалі зв’язуватися з цим банком. При тому, що банку була надана інформація, що я перебуваю не в Україні, я залишилася без грошей.
Приватбанк
Відповідь банку
12 серпня 2023, 9:58
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку.
Звернулись до вас у особистому повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
kanzler1980 12 серпня 2023, 0:50
При спробі відправити з Привата-24 переказ на 350 грн (на іншу картку) — вимагають дзвонити на 3700 і щось там пояснювати. Для чого я маю фінансовий номер, пароль, двухфакторну авторизацію? Я не хочу нікуди дзовнити і повідомляти свох персональні дані невідомо кому. Тут вже люди скаржились, що втратили гроші зі своїх рахунків, дзвонячи на 3700. Взгагалі не хочу мати з вашим банком жодної справи! До так званої «націоналізації» банк був зручним, зараз це просто вимотування нервів кожного разу. Сплачуєш комуналку — то смс-ка, то дзвінок робота, то код введи…Тепер копійчаний переказ не даєте зробити! Як ви вже задовбали!
Приватбанк
Відповідь банку
12 серпня 2023, 9:53
Вітаємо. Процедура направлена на протидію шахрайства.
На жаль, інколи бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного телефону шляхом перевипуску сім-картки і в такому випадку СМС не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності проведення операцій верифікації.
MarynaHub 11 серпня 2023, 21:49
На яких підставах Приват банк, перевіряє законність виплат ПФУ? Вчора незаконно банк заблокував соціальний платіж, а саме виплату декретних, які доречі були погоджені і виплачені на рахунок ТОВ. Коли банк забракував платіж, він зіслався на ЗУ 2464 ст. 8 п. 14−1, проте цей закон стосується резидентів дія сіті, до якого ТОВ не має ніякого відношення! Зателефонувавши на гарячу лінію Приват банку, я отримала відповідь, що маю їм надати підтвердження, що компанія платила ЄСВ, або заплатити ЄСВ раніше передбаченого законодавством терміну, тобто спочатку ЄСВ, а потім вже перерахуємо соціальну виплату. По перше, законом чітко передбачений термін, не пізніше 20 числа наступного місяця після виплати! По друге, кошти надійшли від ПФУ, тобто від держави, і саме держава мені перерахувала декретні. Яке Приват банк має право, контролювати рішення ПФУ? І яке право має Приват банк, блокувати соціальні виплати? Це вже просто перебір, наче знущаються! Працівник банку, запропонував звернутися до суду! Ну дуже дякую!!!
Приватбанк
Відповідь банку
14 серпня 2023, 9:50
Вітаємо. При проведенні платежу на виплату лікарняного по вагітності та пологах Банк контролює сплату ЕСВ в установленому порядку, тобто в розмірі 22% від суми виплати декретної, зазначеної в платіжному дорученні. Також Банком приймається сплата ЄСВ за період виплати декретної виплати, в сумі не менше 22% від суми платежу. Якщо податки сплачені не день в день — потрібно прикріпити оригінал платіжного доручення про сплату податків.
OlgaIshch 11 серпня 2023, 11:17
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 2
Сьгодні,10.08.23 не смогла сдати доллари не порвані, нічим не залиті, кассир Олена Черепова сказала мені, що вони не належної якості. На питаня:«Що з ними не так?", відповіді не було. Просто їй так здалось.
Приватбанк
Відповідь банку
11 серпня 2023, 12:47
Добрий день.
Нам дуже прикро, що ви залишились незадоволеними візитом у відділення Банку.
На жаль, по вказаним вами даним у відгуку неможливо ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести детальнішу перевірку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TEV1108 10 серпня 2023, 11:22
Добрий день, людина, яка проживає у зоні бойових дій та має статус «людина, яка не має права на пенсію», отримала другий транш від ВПП ООН, але Приватбанк не придумав нічого найкращого, як перевести ці кошти на погашення кредиту, не зволікаючи на те, що це ГУМАНІТАРНА грошова допомога та офіційний доход людини складає 1700 грн., тобто нижче майже прожиткового мінімуму!
Приватбанк
Відповідь банку
10 серпня 2023, 12:37
Добрий день! Звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема вирішена
Kovshikov 10 серпня 2023, 7:17
Звертался до Приват банку з питання видалення моїх персональних даних але Приват банк не реагує
Приватбанк
Відповідь банку
10 серпня 2023, 10:05
Вітаємо. Банк на виконання вимог чинного законодавства України, а саме п. 18 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та договірних відносин, зобов’язаний здійснювати зберігання та обробку персональних даних клієнтів. Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства, ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Проблема вирішена
romanivska 9 серпня 2023, 23:54
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Квітки Цісик, 1-А
Сьогодні прийшла забрати свіфт переказ, замовила завчасно певну суму в доларах вистояла в черзі і в результаті мені видали не ліквідні доларові купюри з дисками і заключні скочем я попросила касира мені їх замінити, но мені касир відмовила, видавши чек і гроші. Після мого звернення до керівника відділення мені сказали піти в касі і їх замінять, но в результаті мені більше 20 хв. касир відбирала купюри і кожен раз вони нічим не відрізнялись я постійно повертала якісь купюри оскільки вони були з дирками, з плямами з якимись надписами і печатками. Кожен раз касир забирала ці гроші перераховувала до тих пір поки клієнти які очікували в черзі вже не витримали і показали чомусь мене з дитиною ображати. Це просто жах в дитини стрес, мені все одно касир підсунули під час останньго перерахунку ці диряві купюри за які треба при обміні в обмінному пункті сплатити від 10 до 30 % комісії. Я взагалі таке може бути чому я повинна замість 100 доларів отримати 70, комісію в банку за відправку я вже оплатила. Після звернення на гарячу лінію мені сказали, що ці гроші можна потім покласти на рахунок і заплатити ще раз комісію і потратити кучу часу простояли в черзі. Такі махінації проводить банк, чому ж ви ці купюри тримаєте в обороті відправити тв*рі їх на інкасацію, а не втуляйте бідним людям.
Приватбанк
Відповідь банку
10 серпня 2023, 9:57
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані зі зверненням до відділення Банку. Всю інформацію передали відповідальним співробітникам, які проаналізують роботу спеціалістів вказаного відділення під час вашого візиту. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Edrard 9 серпня 2023, 16:06
Відділення за адресою: Київ, пр-т Леся Курбаса, 7-А
Доброго дня

Вже другу неділю не можу забрати свої кошти з валютної картки. Замовляю 2000 євро, привозять в банк 4 купюри по 500, на жаль мені це не підходить, відмовляюся.
Друге замовлення, в інше відділення, привозять купюри в такому стані, що касирка сама змогла відібрати тільки 450 євро, жовті, пописані, пом’яті, просто жах, потім самі не захочуть брати такі гроші, або будуть відсотки при обміні.
Замовляю в третє, 4 рази, по 400 євро, мабуть, не просто так я це роблю, і звістно, привозять 3×500 + 100. Забираю тільки 100

Дзвоню на гарячу лінію, і мені кажуть, що купюри, які були в жахливому стані — платіжні, і вибрати номінал не можна, і все це ще й на підвищених тонах. Я це все розумію, але я хочу розв’язання питання, а не взнати, що вони платіжні. Я вже витратив купу часу, щоб забрати свої гроші.

Спробував подзвонити «персональному банкіру», так та взагалі трубку не взяла, ось такий голд клуб, і персональний банкір.

Виходить, що мені треба або замовляти в 4 різні відділення, або на 4 різні дні?
Приватбанк
Відповідь банку
9 серпня 2023, 17:19
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Окремо замовити купюри певного року, або номіналу немає можливості.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
golovachm 8 серпня 2023, 15:24
Зареєстрував звернення на повернення коштів, надав усі необхідні документи, співробітник підрозділу по роботі з пертензійною роботою вирішив в односторонньому порядку закрити звернення, не надавши жодних причин. Що саме сталося — придбав товар в інтернет магазині, він надійшов неналежної якості, відкрив диспут на PayPal, там заблокували аккаунт, потім звернувся до банку, зареєстрували звернення, надав усі необхідні документи та чек з Укрпошти про повернення товару, товар надійшов на поштове відділення відправника у відділ доставки. Від приватбанку надійшов лист — надати документу про отримання товару продавцем, я відповів, що продавець отримав кошти за товар і, можливо, він і не буде його зовсім отримувати, на що я отримав смс із приватбанку, що провести претензійну роботу неможливо. Якась нісенітниця виходить, хто такий розумний працює в підрозділі і прийняв таке рішення залишається здогадкою, але я дуже прошу розібратися в цьому і якнайшвидше звільнити цього бездаря!
Приватбанк
Відповідь банку
9 серпня 2023, 9:36
Вітаємо.
Для подальшої можливості оскарження необхідно надати підтвердження отримання товару продавцем.
Taya4590 8 серпня 2023, 14:16
Мені за телефонував невідомий номер нібито кошти з кредитної карти заморожені. Так як Я недовіряю незнайомим номерам, відключити телефон, але вирішила перевірити інформацію через 3700. Мені через 20 секунд передзвонили з офіційного номеру, перевіреного через Приват24, підписаний в контактах, тож в мене була довіра до працівників, тобто представників банку. Оператор підтвердив, що кошти заморожені, надавши мені недостовірну інформацію про фінансові послуги банку, ввівши в оману, вивів кошти та ще й без мого відома переадресував на невідомий номер підтверджено оператором моб.звязк.)Коли зрозуміла, що кошти зникли, звернулась на 3700 з заявою про шахрайські дії, все той же банківський номер.Десятки скарг (в письмовому та електронному вигляді) одні відмови. Цікаво, що на запит НБУ надали завідомо недостовірну інформацію. Відповіді банку суперечать одна одній.Банк не контролює своїх працівників та немає безпечної банківської системи, але це прямі обовязки ПриватБанку. Система банку не зацікавлена навести лад, а навпаки прикриває шахрайські дії. З таким відношенням до клієнтів довіра та репутація падає!!!
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2023, 15:33
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
lana2018 8 серпня 2023, 12:49
Я ФОП 2 групи, користуючь додатком термінал від приват банку (до цього в мене був фізичний термінал, і приват сам мені запропонував додаток, щоб не платити за користування терміналом).
Клієнти розраховуються зі мною за послуги через термінал, і раніше гроші надходили на наступний ранок, але в цей раз цього не трапилось. Оператори приват банку спочатку не могли знайти відповідь чому гроші не найдійшли і дали мені єлектронну адресу fraud@privatbank.ua, щоб написати туди лист в довільній формі, на який мені ніхто не відповів.
Я сьогодні зранку пішла в приват, де мені повідомили що мені відповіли. Ми перевірили адрессу моєї електронної пошти, на пошті перевірили листи і папку спам, але ніякого листа там немає. Мені оператор каже в додатку, ми з нею разом перевірили приват 24 і бізнес приват, і ніякого повідомлення чи листа не знайшли. На що мені відповіли — дивно, стоїть помітка що лист вам надіслали. Єдине чим я можу вам домогти, це роздрукувати відповідь яку я бачу на єкрані.
Там написано що вони надіслали мені лист, де написали що я маю їм надати, які документи, бо вони чомусь вирішили, що операція підозріла і заморозили мої кошти. І що тривалість вирішення мого питання, залежить від швидкості надання їм данних які вони просять. А якщо питання не вирішиться, вони можуть утримувати кошти 180 днів. В мене питання, чому я повинна від цього страждати??? І орегдодавцю мого робочого приміщення мені теж за оренду цією бумажкою розраховуватись???
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2023, 15:27
Вітаємо.
В зазначеній ситуації для розблокування платежу торговцю необхідно направити на пошту fraud@privatbank.ua документи за проведеними транзакціями — касові та копії термінальних чеків (якщо вони є), товарні накладні, для готелів — картку гостя, його документи і т.п. Розблокування платежу буде залежати від швидкості і правильності надання необхідних документів з боку клієнта. Дана процедура передбачена УіП з Еквайрингу п. 3.6.1.3.1.8. — Банк має право затримати оплату будь Транзакції понад терміну відшкодування, але не більше ніж на 180 днів, з метою перевірки достовірності Платіжного Засобу, по якій проведена Транзакція і дотримання Клієнтом умов цього Договору еквайрингу. Всі додаткові питання (щодо розблокування відшкодування, повідомлення торгової точки, щодо надання документів по транзакції і т.д) вирішуються поштою fraud@privatbank.ua
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IgorGerh 8 серпня 2023, 0:03
Відділення за адресою: Одеса, вул. Космонавтiв, 14-А
В відділенні робітниця Ганна по фіз особах, максимально кваліфікованого, швидко, пере випустила картку, здавалось би дрібниця, але як минулого співробітника мене вразило, як класно вона це зробила, дуже вдячен, супер
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2023, 9:22
Вітаємо.
Обов’язково передамо Ганні. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergiy11 7 серпня 2023, 23:21
Приматбанк не вирішує питання за зверненням держвиконавця від 03,08,2023 надіслане на офіційну пошту sud@privatbank.ua. оператори відповідають, що лист на ел пошту реєструють та беруть в роботу або у день надходження, або у наступний, АЛЕ ніяких листів до банку не надходило) це вже шось нове вигадали, раніше брехали, що в них ел пошта змінилась. То яка зараз буде відповідь на питання: чому не реєструєте лист від віконавця та не віддаєте кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2023, 9:55
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Проблема вирішена
Андрій Лєсничий 7 серпня 2023, 23:03
Не докінця розумію логіки, чому з 43000 ліміту на оплату частинами мені зробили 0. Ліміт на карті мені залишили без змін, але навіщо мені брати кошти з картки під відсоток, якщо я міг взяти розстрочку і не переплачувати. Причину написали в додатку — нестабільна ситуація в країні. Абсурд, вона вже півтора року нестабільна, то чому зараз ви вирішили мені прибрати ліміт?
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2023, 9:19
Добрий день.
Розуміємо, що для вас зменшення могло стати несподіванкою.
Кожного дня система перевіряє в автоматичному режимі багато чинників за якими видається кредитування (наявність кредиту в інших установах, протерміновані платежі, та ще багато іншого).
Попередньо, що буде знижено ліміт смс не відправляється, бо тільки після перевірки системи буде прийнято дане рішення.
Ви можете перевіряти ліміт раз на декілька днів, бо змінитися він може в будь-яку мить.
Проблема вирішена
Vdbcutn666 7 серпня 2023, 18:35
5.08.23 гроші для волонтерів помилково зайшли на інший номер картки Привату. На гарячій лінії Привату в суботу мені написали, що гроші повернуть на протязі неділі. 7.08.23 мені повідомили, що гроші просто так мені не повернуть, бо треба взяти дозвіл у особи, якій помилково вони зайшли, а та особа вже не бере слухавку від дзвоників з Привату.
Звісно, що ту суму вона не поверне. Звісно, що буде брехати.
Які дії банкірів й надалі?
Приватбанк
Відповідь банку
7 серпня 2023, 20:19
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти у вирішенні питання.
Проблема вирішена
Вікторія Олійник 7 серпня 2023, 18:17
З моєї карти шахраї списали 4171$ 9-ма платежами протягом 9-ти хвилин і ПриватБанк не може з цим нічого вдіяти, я подала заяки на повернення коштів у звʼязку із шахрайством, їм мали опрацювати до 120-ти днів, проте заявки були закриті за декілька днів у звʼязку із ти, що по їх правилам все пройшло чесно і начеб-то було підтвердження по 3DSecure. Можу одразу сказати, що на цій карті у мене ніколи не було підписок та стояли ліміти, але чомусь коли грабіжники списували кошти, то ці ліміти взагалі не працювали. Із сповіщень мені прийшло тільки останнє, коли вже було недостатньо коштів для чергового списання. Хоча якби прийшло перше, то можливо б у мене був час, щоб заблокувати карту і зберегти частину грошей. Поспілкувавшись деякий час із різними менеджерами, виявилося, що таке трапляється часто і банк про це знає, проте не може нічого з цим вдіяти (чи все ж таки не хоче?). Коли ви здійснбєте оплати на сайтах і вказуєте дані карти, то шахраї отримують токен оплати і він записується як підписка, хоча у вашій історії це буде відображено як разовий платіж. Після чого завдяки цьому токену шахраї запросто списують всі гроші із вашої карти.
ПриватБанк, якщо ви все ж таки не можете захистити права та кошти своїх клієнтів, то могли хоча б попереджувати їх про те, що у вашій системі така діра.
Найгірший досвід, нікому не рекомендую користування цим банком.

Для хоча б мінімального підтвердження слів, залишу тут ID заявок.
2632092, 2632093, 2632094, 2632095, 2632096, 2632097, 2632098, 2632099, 2632100
Приватбанк
Відповідь банку
7 серпня 2023, 19:25
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. На жаль, з боку платіжної системи оскаржити операцію неможливо у випадку, якщо при оплаті був введений 3D-Secure пароль або транзакція була проведена за присутності картки, оскільки така операція вважається підтвердженою.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
Didovska 7 серпня 2023, 17:41
Знаходжусь в декретній відпустці, треба було відкрити на свою голову рахунок в Приватбанку, щоб отримати пакунок малюка і зробити картку юніор для старшої дитини. Отримую соціальні виплати та допомогу з безробіття, але на карту Ощадбанку, для зручності оплати в інтернеті та сплати комунальних, перекидала гроші на приват. Також туди отримувала перекази від родичів та чоловіка. Загальний оборот карти не перевищував 5−7 к. Щоб розблокувати мені разів з 10 скидали перелік документів типу скиньте довідку з роботи і т.д. Кожен новий спеціаліст «ознайомлювався» з моєю справою і писав про довідку з роботи, якої я не маю. Скидала довідку Ок-5, довідку отримання позики, яка їм здалася сумнівною, все не те…Писала від руки про отримання коштів та кожен раз приходила все нова і нова форма про розблокування. Вже дістало, вирішила, що обслуговування в цьому банку не варте біганини по всіх соціальних інстанціях для збору папірців і запитала, що маю зробити для закриття рахунків. Отримала відповідь, що я не можу навіть закрити рахунки в цьому всратому банку!!! Допоки сам банк не розірве зі мною ділові відносини🤦. Це 0 з 10, а спеціалісти підтримки взагалі зашквар. Помилки, ігнор та й годі…
Приватбанк
Відповідь банку
7 серпня 2023, 18:24
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Вашим питанням вже займаються спеціалісти, за результатами їх роботи з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Vitrina78 7 серпня 2023, 13:19
У чаті кожного разу надають нові пояснення, у відділенні кажуть не мають повноважень. Кошти перерахувала на розподільчий рахунок банку, куди ділися з нього — невідомо. Одного разу в чаті відповіли що повернулися мені, хоча насправді ні.
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2023, 10:04
Вітаємо.
На жаль, ми не змогли зв'язатись з вами за залишеною раніше заявкою.
За зверненням до підтримки банку ви можете перевірити стан розгляду вашої заявки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimonqrz 6 серпня 2023, 3:19
4323347365273025 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
4149390005277404 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
4323347356120797 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
5169155126444734 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
5169155155258674 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
5169155158538122 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
4323347356120797 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
5169155155258674 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
5375411611726824 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
4441114405382464 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
4149390005277404 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
5169155158538122 -рахунок ЗЕКІВ шахраїв
Профіль Nataliia Shylo https://www.facebook.com/profile.php?id=100078727017044 публіукють фейкові збори грошей на лікування дітей та військових. рахунки більше року активні і поліції начхати, хоча купа скарг
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2023, 10:07
Вітаємо.
Наведені картки видані не в ПриватБанку.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати, за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння.
Lola37 4 серпня 2023, 22:25
Доброго дня, шановні колеги і українці, з моєї карти зняли шахраї 16 тисяч гривень, банк мене три місяці тероризує і погрожує, це не банк, а бардак, нікому не рекомендую з ними мати справу.
Приватбанк
Відповідь банку
5 серпня 2023, 9:34
Вітаємо.
Зі своєї сторони банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. При цьому, хочемо наголосити, що банк неодноразово попереджав та продовжує нагадувати про необхідність дотримання клієнтами простих правил. Не здійснювати та не підтверджувати платежі на отримувача, котрого не знаєте. Персональні дані та одноразові паролі з повідомлень не можна надавати третім особам, навіть, якщо вони є співробітниками банку. При проведенні більшості операцій з додатковим підтвердженням, дана інформація вказується в смс з паролем.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
За зверненням до підтримки банку ви можете уточнити можливість оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. Радимо також обов'язково звернутись до кіберполіції для розшуку шахраїв. Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝