Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 42.1 | 43.1 |
USD | 39.5 | 40.1 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Одеса, пр-т Добровольського, 129
Адреса:
Одеса, пр-т Добровольського, 129
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
12 січня 2024, 15:27
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Якщо кошти не повернуті на вашу картку, вам достатньо звернутися до банку, в якому була відкрита картка, для оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback).
Перепрошуємо за незручності. Якщо кошти не повернуті на вашу картку, вам достатньо звернутися до банку, в якому була відкрита картка, для оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback).
09.12.2022 на мене було здійснено напад операціоністом прямо у відділенні ПриватБанку в місті Одеса, також в нападі приймала участь і начальник відділення. Був розбитий мій мобільний телефон, а саму мене зачинили у відділенні, не даючи можливості покинути приміщення, хоча я є мати малолітньої дитини, яка на той час була хвора та залишилася під наглядом сусідки. Я вийшла на 5 хвилин в ПриватБанк з метою зняти переказ та купити дитині ліки, коли відбулося ОЦЕ! Через моє питання українською, в яку чергу мені стати, на мене напали і зачинили в відділенні, без можливості покинути його. Після довгих судових тяжб, поліція визнала співробітників ПриватБанку винними. Але як такі неадекватні особи і далі працюють на своїх посадах??? А де кодекс поведінки співробітників ПриватБанку? А де клієнторієнтованість? Як можуть порушники закону і далі працювати в ПриватБанку???
Написати коментар
Ответ банка
8 січня 2024, 10:28
Вітаємо.
Приносимо вам щирі вибачення за інцидент, з яким вам довелося зіткнутися. Ми
вважаємо якісне обслуговування клієнтів своєю ключовою метою. Нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. Ми збираємо всі сигнали на співробітника, вони впливають на зменшення доходу співробітника, а також на винесення в адресу співробітника офіційних розпорядчих документів (догана, покарання тощо).
Дякуємо вам, що ви знайшли час розповісти про те, що сталося. Ми докладемо всіх
зусиль, щоб в подальшому співпраця з банком залишала у вас тільки позитивні
враження.
Приносимо вам щирі вибачення за інцидент, з яким вам довелося зіткнутися. Ми
вважаємо якісне обслуговування клієнтів своєю ключовою метою. Нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. Ми збираємо всі сигнали на співробітника, вони впливають на зменшення доходу співробітника, а також на винесення в адресу співробітника офіційних розпорядчих документів (догана, покарання тощо).
Дякуємо вам, що ви знайшли час розповісти про те, що сталося. Ми докладемо всіх
зусиль, щоб в подальшому співпраця з банком залишала у вас тільки позитивні
враження.
Банкомат не выдал деньги, но списал их со счета!
Столкнулась с проблемой, банкомат не выдал деньги, но сумма успешно списана со счета. В службу поддержки дозвониться невозможно! Деньги снимала не маленькие и нужны они срочно. А операторы Приват Банка и ответить на звонок не могут!
Коментарі (6)
Столкнулась с проблемой, банкомат не выдал деньги, но сумма успешно списана со счета. В службу поддержки дозвониться невозможно! Деньги снимала не маленькие и нужны они срочно. А операторы Приват Банка и ответить на звонок не могут!
Ответ банка
5 серпня 2021, 10:11
Добрий день!
На жаль, вказаної вами інформації недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та допомогти у вирішенні питання. По даним вказаним вами в заявці до відгуку не знайдено клієнта банку. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані та перевірити інформацію.
На жаль, вказаної вами інформації недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та допомогти у вирішенні питання. По даним вказаним вами в заявці до відгуку не знайдено клієнта банку. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані та перевірити інформацію.
Через пів години я зателефонувала в тех. підпримку по номеру який вказано на банкоматі бо гроші мені не повернулись, але мені повідомили, що моя карта не їх банку і тому питання не до приватбанку.
На питання чи цікаво взагалі який банкомат не видав кошти, мені відповіли що то не їх справа і їх це не цікавить. Оформлювати заяву відправили в мій банк.
Разом з представником мого банку ми склали оскарження на зняття цієї готівки, бо її не було видано банкоматом. Чекаємо відповіді від приватбанку.
Ось так банкомат приватбанку мене пограбував посеред дня і ніхто з приватбанку не бажає спрівпрацювати, щоб повернути кошти у найкоротший термін.