Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
MadBlackCat 15 вересня 2020, 18:56
Являюсь клиентом «приватбанка» более 10 лет + пользуюсь приватбанком для бизнеса. Есть карта универсальная на которой определенный кредитный лимит 50000грн, которым иногда пользуюсь плачу проценты за все это, но всегда этот лимит на конец месяца был положительным и тут настала сложная финансовая ситуация пришлось за месяц использовать 30000грн. И как вы думаете что случилось? Конечно же приват урезал мне лимит до 30000грн. Почему вы не урезали лимит когда у меня были все деньги на счету? Уроды!!! Буду менять банк.
Дозвониться на горячую линию невозможно, короче банк стал «ГОВНОМ».
P.S. Не нужно мне травить россказни про то что «Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі… бла бла бла».
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 19:26
Добрий вечір!
Дійсно, банк може переглянути суму ліміту на картці та це не означає, що він залишиться таким і надалі. Активно користуючись продуктами банку ви збільшуєте шанси на підвищення ліміту в майбутньому. Хороша кредитна історія, наявність інших продуктів банку також враховуються та перш ніж збільшити чи зменшити ліміт для кожного з клієнтів ми аналізуємо велику кількість факторів, серед яких немає змоги виділити один головний показник.
Для зручності клієнтів на нашому сайті цілодобово доступний чат, в якому фахівці залюбки допоможуть та дадуть відповіді на питання.
elena02031984 15 вересня 2020, 18:52
Совершила оплату воды не в тот филиал, специалист меньше чем за 5 минут оформил запрос на возврат средств на банковскую карту. Помог разобраться, выслал запрос, всё очень быстро. Буду теперь ждать результатов.
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 19:20
Добрий вечір!
Дякуємо за ваш відгук! Нам важливо розуміти, що ми рухаємось в правильному напрямку і кожен співробітник банку докладає максимум зусиль, щоб ви отримували якісний сервіс.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VVoloskiy 15 вересня 2020, 17:28
Приватбанк схоже доживає своє. Постійно користувався карткою унверсальна. Не допускав просрочок платежів. Весь час пільговий період. Надав довідку про доходи і ліміт все одно підрізали. Нічого не зрозуміло. Банк не бажає заробляти на своїх продуктах? Пора з вами розпрощатися.
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 18:38
Добрий вечір!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
Доброго дня.
Я є клієнтом банку більше 20 років.
Але недавно сталася досить прикра подія.Банк без попередження заблокував рахунок.
При спробі зняти кошти, термінал видає попережження, що картки заблокована і потрібно звертутися в будь яке в відділення банку з паспортом і індифікаційним номером. Звернувся, менеджер банку звірила вся дані, зробила декілька фотографій.сказала, що картку розблокують на протязі доби.
Але пройшла доба, пройшло ще декілька годин, але картку так і не розблоківали.
Передзвонив на гарячу лінію, менеджер відповіла, що не знає, чому картка не розблоковується, оформила звернення.
Сиджу, чекаю.Грошей нема, нерви зіпсовані.
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 18:35
Добрий вечір!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб розібратись в питанні детальніше.
Mikulskiy 15 вересня 2020, 15:59
Являюсь родственником публичного личности, в связи с чем, 06.08 поступил запрос от ПриватБанка на актуализацию доходов и был предоставлен срок в 54 дня. По истечению 3-х недель, документы были проверены, о чем пришло соответствующее уведомление и наложено ограничение. Обратился в чат онлайн, так я моряк и нахожусь за границей. От меня потребовали предоставить паспорт и ИНН либо в отделении, либо на сайте Приват24 и, собственно, заблокировали мне доступ на сайт. На вполне уместный вопрос «какого черта?» Получил ответ -" В связи с данным ограничением, сайт для вас недоступен. Просим предоставить действующий паспорт и ИНН. От попыток объяснить им, что я в море и не могу этого сделать лично и вообще меня лишили средств к существованию, толку не было от слова «совсем». По заходу в порт Гамбурга, позвонил на горячую линию, где оператор говорит мне все то же самое, куда и что я должен предоставить. Напоминаю ей про обещанный срок в 54 дня, который, собственно, ещё не истёк. На что получил ответ, мол, да вы правы, но с момента первой коммуникации, а такая попытка была 22.05.20, но, к сожалению, вам не смогли дозвониться. Объясняю девушке, что если так, то с 22.05 до момента наложения ограничения прошло 2.5 месяца и я свободно пользовался своими средствами все это время и логично, что если не дозвонились, то коммуникацией это считать нельзя, а больше никаких уведомлений ни на почту, ни в приложении мне не приходило. Соответственно, считаем «первой коммуникацией» 06.08.20. Но с тех пор не прошло и 30 дней. На просьбу предоставить мне оставшиеся 24 дня, да хотя бы сутки, для того, чтобы предоставить оставшиеся документы и разблокировать мне для этого доступ на сайт Приват24 — внятного ответа не получил. Оставил жалобу, которую рассмотрели на следующий день и снова это ни к чему не привело, от меня все так же требуют явится в отделение. Единственное, что изменилось, так это причина отклонения авторизации на сайте. Если раньше мне писало «авторизація відхилила», то теперь это «з метою безпеки послуга недоступна. Для завершення дії, зверніться до чату онлайн». Снова обращаюсь и снова та же песня, что мне нужно предоставить документы. Сегодня пытался подать заявление в чат на перечисление остатка средств, так мне просто перестали отвечать.
Что я могу сказать, банк отвратительный, обслуживание такое же. Категорически не советую с ним сотрудничать, а наоборот, выводить из него средства.
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 16:17
Добрий день!
Давайте розберемось в ситуації більш детально. Йдемо до приватних повідомлень.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nata Shevchenko 15 вересня 2020, 15:14
Доброго дня.
Чоловік СПД. Має заборгованність (так, дійсно) в іншому банку. Інший банк через приватного виконавця виставляє вимогу на повернення повне кредиту. Ок. Згодні.
В приваті маємо рахунки та картки. І як фіз особа і як спд (рахунки). Приват блокує по всім рахункам всі кошти (на вимогу таке як приватного виконавця). Сума заблокована більша, ніж фінансова вимога іншого банку. Тобто, це виглядає так: вимога повернути борг (кредит) — блокування всіх коштів в приваті — неможливість закрити рахунки СПД — шукай кошти де хочеш (хоча кошти на приваті є, але заблокували).
Який вихід? Чи мали право блокувати? Це не ВДВС, а приватний виконавець, суду також не було.
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 16:06
Добрий день!
ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Зі своєї сторони, Банк не може ігнорувати законну вимогу виконавця та не блокувати рахунки при надходженні постанови. При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, якщо у вимозі вказано суму стягнення і на картках доступний баланс більше ніж сума арешту, по зверненню клієнта до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alavaz 15 вересня 2020, 14:59
Начало истории здесь: https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/184202/#comments

Что ответил банк?

Мне позвонили и сказали, что «киста яичника» не страховой случай (хотя исзначально причина была «в поздно поданых документах»). Хотя в отделении банка мне сказали, что это страховой случай и в списке есть пункт «Доброякісні новоутворення матки та придатків матки». В банке есть более подробная распечатка, где четко был описан пункт «Киста яичника».

Просто смешно. Вас отправят в больницу собирать пачку документов, в надежде, что вы этого не сделаете, ну а если уж сделаете, тогда вам просто скажут, что это не страховой случай.

Пора покидать этот банк, просто развод на каждом шаге. Очень разочаровался, приватбанк превратился в помойку, отношение к своим клиентам наплевательское.
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 16:47
Добрий день!
Нами було додатково проведено перевірку, щодо відмови у виплаті компенсації за вашою заявкою. Питання було передано на розгляд в страхову компанію, яка і приймає рішення на основі договору, який був заключений між сторонами. Причину відмови у виплаті з поясненнями страхова компанія направила в листі та додатково надасть інформацію вам в телефонному режимі.
SMU 15 вересня 2020, 13:07
Сегодня муж оформил карту для соц.помощи, в нагрузку выдали Универсальную. Но… ее обязательно нужно было сегодня пополнить на 200 грн (что муж и сделал) и до завтра рассчитаться через терминал!!! Очень странно. Адреса отделения нет в списке отделений, по факту оно находится в Белой Церкви по ул. Кожедуба (за ТРЦ «Гермес»)
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 14:03
Добрий день!
Описана вами ситуація не є звичним стандартом обслуговування чи обов'язковою умовою при отриманні картки. Активація картки здійснюється при першому триманні СМС з її ПІН-кодом. Так як мова йде про картку вашого чоловіка, для проведення перевірки за ситуацією він може звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/.
Проблема вирішена
put 15 вересня 2020, 10:08
Відділення за адресою: Київ, вул. Підлісна, 3
Банки в Україні створені для надання можливості суб єктам бізнесу відкривати рахунки та проводити фінансові операції безперешкодно, тобто для всемірної допомоги у веденні бізнесу. Але це наразі зовім не стосується такої державної установи, як Приватбанк. Саме установи, оскільки приватбанк не є насправді банком. Приватбанк систематично порушує правила НБУ та законодавство України у банківській сфері. Одними із таких сфер порушень є повна відсутність боротьби із шахрайством та інша сфера — це зловживання антикорупційним законодавством України в плані понадмірних вимог щодо ідентифікації керівних осіб підприємств малого бізнесу. Оскільки про систематичне шахрайство із використанням інструментів Приватбанку описано багато, опишу ситуацію із проведенням ідентифікації керівника нашого підприємства. Конкретно наше підприємство функціонує з 1998 року, і весь цей час підприємство обслуговується, на жаль, у Приватбанку. Щороку, як і належить, керівник проходила ідентифікацію безперешкодно, перевірка документів тривала до 30 днів і без закриття рахунків. Проте, починаючи з минулого року раптом Приватбанк вирішив проводити цю ідентифікацію раз на півроку, а у цьому році під час епідемії коронавірусу вирішив раптом провести ідентифікацію керівника, як фізичної особи, у квітні місяці, хоча керівник вже не змінювався з 2010 року. Ну це було б ще нічого, якби все пройшло нормально, керівник законослухняно пройшла у віддаленому відділенні (ближнє закрили у зв язку із коронавірусом (чи не правда смішно!!!!!!)) ще на початку травня. І незважаючи на це у вересні раптом у Приват 24 для бізнесу з являється повідомлення «Пройдіть ідентифікацію». Після розмови керівника із колцентром стало відомо, що з травня 2020 року надані нею для ідентифікації «висять на перевірці», більше того, в колцентрі повідомили, що рахунок підприємства найближчим часом ЗАБЛОКУЮТЬ!!! тобто зупинять повністю підприємство. Тому звертаємось до офіса омбудсмена з питань підтримки бізнесу, в органи захисту прав споживачів, до НБУ — як державні органи, роз ясніть нам чіткі терміни проходження ідентифікацій особи керівника (раз на рік, раз на півроку, раз в місяць абощо), бо посадові особи Приватбанку нам так і не дали чіткої відповіді. По-друге, роз ясніть нам розміри фінансових штрафів для банків або інші види покарань для банків-порушників банківського та іншого законодавства України. І нарешті питання до Приватбанку, чи передбачені у Вашому штатному розкладі окрім високих зарплат будь-які штрафи працівникам за порушення термінів проходження ідентифікації особи з вини посадової особи Приватбанку, оскільки з травня місяця після подання документів на перевірку жодна особа Приватбанку не зверталася до нас із БУДЬ-ЯКИМИ зауваженнями щодо поданого на ідентифікацію особи пакета документів. Дуже проста порада — знайдіть винного, оштрафуйте на 25000 грн і цю суму перерахуйте нам на рахунок, як компенсацію морального (поки-що) збитку. І взагалі, вся робота ДЕРЖАВНОГО наразі Приватбанку характеризується таким: службова халатність, безвідповідальність і недбальство. У відділенні на вул Підлісна постійні черги з 15-30 чол., працює один менеджер, пройти ідентифікацію нереально… Жах, жах і ще раз жах…
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 12:31
Добрий день!
В своїй діяльності ПриватБанк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Щоб уточнити, щодо якого підприємства йде мова та перевірити інформацію, звернулись в особистих повідомленнях.
Проблема вирішена
VikktoriaKh 15 вересня 2020, 8:53
В ПриватБанке второй год страхуем ребенка от несчастных случаев. 26.07.2020г ребенок сломал руку. Заявку оформила в тот же день онлайн в Приват24, сразу же прикрепила справку и снимок. Через день позвонила на 3700, чтобы узнать правильно ли все оформила. Опретор сказал, что все прикреплено, ожидайте ответа в течение 2дней. Через 3 дня, я ещё раз позвонила, т.к. ответа не было. Мне сказали, что никаких документов не видят. Я обратилась в отделение и консультант лично прикрепила документы. На сайте в комментариях мне ответили, что в справке должны быть указаны дата происшествия, обстоятельства,3 печати и т.д. Всё то, что у меня и было указано в справке. 1го августа мы повторно посетили травмпункт по плану, нам дописали, что окончание лечения 19.08. Я ещё раз прикрепила «обновленную» справку онлайн. Ответ остался тот же. 20.08 сняли гипс и я принесла выписку в отделение. Консультант сказала, что она не видит никаких документов в базе!!! В очередной раз она прикрепила справку лично. Через несколько дней нам отказали в страховке без уточнения причин! Несколько раз я звонила на 3700, мне давали номер страхового агента, который занимался нашим делом, но он не действителен. 10 сентября я позвонила, чтобы оформить жалобу, но никто ничего не оформил, а сказали, что передадут мой номер в страховую службу и мне перезвонят в течение 2дней. Звонков так и не было!!! Получается, нас просто обманывают? Никто не выплачивает никаких страховок?
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 18:42
Добрий вечір!
Інформація за вашим питанням перевіряється. За результатом ми надамо зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zubchuk 15 вересня 2020, 7:42
4 сентября пыталась совершить покупку, терминалы не работали, деньги в начале списались и тут же вернулись. Я ушла из магазина так ничего и не купив, а через два часа мне приходит СМС о том что деньги списаны( якобы я совершила покупку). После долгих выяснено Приват сказал что у них был сбой программы и деньги списаны ошибочно на 11 день они вернуться!!! 11 дней банк безапоцентно пользуется моими деньгами и ещё миллионами таких же дураков как я. Но не это самое интересное: в распечатке приват24 все эти операции естественно отображались, но через пять дней они волшебным образом исчезли, и естественно исчезли ошибочно списанные деньги, да конечно я сфотографировала, но это не доказательство мне сказали!!! мОШЕЙНИКИ!!! Такое у меня второй раз!!! Тогда я не догодалась сфоткать транзакции!!! И сотрудники пожимают плечами, какие деньги!!!
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 11:08
Добрий день!
При проведенні оплати в інтернеті чи торгових точках, в яких встановлені термінали іншого банку, сума може бути списана не одразу, а заблокована на картці під час проведення операції. При цьому, банк не користується цими грошима, а очікує запит на їх списання чи інформацію про відміну операції, щоб повернути кошти на доступний баланс картки. У разі, якщо торгова точка не надсилає запит на списання протягом 10-ти днів, кошти автоматично повертаються з резерву і доступні вам для користування, а операція видаляється з виписки по картці, так як фактичного списання з рахунку не відбувалось. Ви можете перевірити інформацію та звірити виписку по картці з поточним балансом в Приват24. У разі виникнення додаткових питань, ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 вересня 2020, 15:20
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.09.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
GSVGSV 15 вересня 2020, 0:36
Здравствуйте.
Так сложилось, что я живу 20 лет в г.Харькове в своей квартире, но прописан к Крыму, в данный момент перепрописываться не собираюсь, но и переселенцем я не являюсь.
Около месяца, может двух назад(июль 2020) я обнаружил блокирование своих карт в системе приват 24. В чате уточнил причину, ответили нужно актуализировать данные, хотя актуализация была выполнена в феврале 2020, но я ещё раз это сделал, мне разблокировали карту для выплат, а две интернет карты остались заблокированы по сей день, хотя обещали разблокировать в течение суток.
Карта для выплат разблокирована, но ни одной выплаты совершить невозможно.
В чате задал вопрос, ответили нужно актуализировать данные по месту фактического проживания, отдал документы, в течение суток они прошли верификацию, но платежи все равно провести невозможно.
Сегодня очередной раз отправил документы на квартиру, что является подтверждением фактического места проживания, и написали, что в верификации отказано.
Справку переселенца мне не положено, так как я им не являюсь.
Что делать и как с банка забрать свои деньги и закрыть все счета и карты, если их невозможно разблокировать?
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 11:00
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Ми перевіримо інформацію за наданими документами та зв'яжемось за результатом.
Проблема вирішена
yura40 14 вересня 2020, 22:53
Это воровство среди белого дня три года назад с кредитной карты 3000 гривен платил регулярно и на момент погашения т.е после последнего платежа сумма долга с непонятных причин выросла обращался в Новгород-Севеверское отделение ПриватБанка но ответа я так и не получил три года два раза в месяц списывались проценты за использование кредитного лимита и сейчас приходят СМС такого же характера вопрос что же тогда идёт на погашение долга они вообще совесть потеряли
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 10:44
Добрий день!
Заборгованість по картці виникає при використанні кредитних коштів. Таким чином, оформлюючи купівлю за сервісом «Оплата частинами» необхідно розуміти, що погашення проводиться раз на місяць, списанням з кредитної картки. Ви можете бачити весь рух коштів у виписці по картці та відслілкувати всі операції. Вносячи на картку суму більше ніж мінімальний платіж та не знімаючи дані кошти знов ви прискорюєте погашення картки.
Margo77717 14 вересня 2020, 22:49
Хочу выразить огромную благодарность Алексею, с которым общалась сегодня в чате! Первый КОМПЕТЕНТНЫЙ сотрудник, благодаря которому я получила ответы на все свои вопросы, высококвалифицированную помощь, отличное настроение после обращения в Приват за всю историю общения с службой поддержки! Параллельно я общалась с Вашими операторами(3700), которые кроме как перебрасывать с одного оператора на другого, рассказывать, что тем или иным вопросом занимается другой отдел, отвечая на вопрос, вводить в заблуждение потому что сами не знаю о чем говорят и вызывать этими действиями и ответами раздражение, гнев больше ничего не смогли!!! Алексей, Желаю Вам стремительного карьерного роста! Вы этого достойны! Спасибо Вам ещё раз!!!
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 10:29
Добрий день!
Дякуємо, що ви з нами! Кожного дня ми старанно працюємо, щоб обслуговування було на вищому рівні. Будь ласка, звертайтесь, якщо виникнуть питання. Ми завжди раді допомогти )
Проблема вирішена
KaterynaIK 14 вересня 2020, 22:17
Оформляла покупку в интернет магазине Bodo 18.08.2020. На сумму 2870 грн. При оплате заказа картой ПриватБанка был запрошен пароль, оплата прошла успешно, сумма была списана со счета, это отобразилось в мобильном приложении Приват24.

9.09.2020 без подтверждения, без запрашивания пароля, была списана со счета точно такая же сумма. Что очень странно, учитывая, что на карте на тот момент было 575 грн и баланс стал отрицательным! -2294 грн.
При том, что кредитный лимит специально выставлен «0» и кредитами я никогда не пользовалась!

После моментального обращения к оператору, мне сообщили сначала, что якобы эта сумма не списалась сразу со счёта, а просто «зависла» где-то и сняли ее только 9.09.2020. (Хотя подтверждение проплаты от магазина я получила сразу и заказанную у них услугу получила через пару дней — в случае Не проплаты, мне бы ее не оказали)

Оператор, попросив подождать, ещё раз «хорошо посмотрела» и сказала, что да, магазин дважды списал эту сумму и это, должно быть, ошибка системы.
Оператором была оформлена заявка на возврат денег в течении 45-120 дней.

14.09.2020 я снова обратилась в банк. По поводу состояния моей заявки на возврат денег. И уже другая девушка оператор, выслушав всю историю сначала, тоже начала проверять счёт, сказала, что заявка рассматривается, создала ещё одну заявку на возврат денег и сказала хорошо проверить счёт самостоятельно, (!) так как деньги скорее всего всё таки в первый раз не ушли.
То есть даже корректную информацию от банка получить очень затруднительно.

Вопрос к банку: как может происходить повторное списание денег, если денег этих на карте нет? И кредитный лимит — 0? И как это возможно без согласия владельцем карты?
А главное: в октябре с этой суммы, которая в «минусе» — начнут начисляться проценты как за кредит. И как клиент банка может ждать при этом 45-120 дней?? Кто потом будет погашать проценты за снятые деньги??
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 10:20
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. За результатом перевірки консультації в підтримці з вами зв'яжеться співробітник банку, щоб допомогти розібратись з інформацією по платежах та підрахунках по виписці.
Ivan Shevchuk 14 вересня 2020, 20:26
Доброго время суток. Хочу поделиться моим опытом, может кому-то и пригодиться! Я нахожусь за границей ( возможности подойти в отделение ПриватБанка нет!!!). Возникла проблема с изменением финансового номера. Обращался в чат не однократно, каждый сотрудник проводил одну и ту же шаблонную операцию, которая приводила в тупик… и был конечный ответ чтобы я подошёл в отделение!(всё это длилось месяц). Меня это не устраивало! Попросил родственников в Украине подойти в отделение, и объяснить ситуацию. Там подали заявление на главный офис, и на следующий день мне позвонили и в телефоном режиме решили мою проблему!!! Я очень благодарен сотрудникам банка которые мне помогли. Спасибо Александре ( Николаев)! Спасибо Татьяне ( оператор )! P.s. Немного усилий и спокойствия и можно решить любой вопрос и найти тех сотрудников которые помогут!
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 10:15
Добрий день!
Раді, що ваше питання було успішно вирішене. Ми прислухаємось до наших клієнтів і вдячні вам за зворотній зв'язок, який допомагає нам ставати краще!
Denis Tymoshenko 14 вересня 2020, 20:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Глибочицька, 29/31
Живу в Києві 10 років, користуюся послугами Привату стільки ж. На початку вересня взяли і заблокували доларовий переказ — маю «довести своє перебування на підконтрольній території». Варіанти — довідка переселенця, договір про оренду житла, довідка з ЖЕКу або від сімейного лікаря. Нічого з цього не маю, а 14-го вересня дізнався, що ані собес, ані ЖЕК і лікарня через посилення карантину довідки не видають «до кінця карантину».
Пояснив ситуацію у відділенні банку — там розвели руками. Форс-мажор і лояльність клієнта для банку не значать нічого. Вже відкрив рахунок в іншому банку, там аж відчувається більш приязне ставлення і бажання вирішувати проблеми клієнта (особливо ті, в яких він не винен).
До того ж про зміну умов обслуговування повідомили поштою, звичайним листом, що загубився серед сотень інших. Інші банки телефонують і повідомляють, на кону — гроші і комфорт.
Це просто знущання. Нема слів
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 9:47
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділ I п.3; Розділ V та інших пунктах даної постанови. Таким чином, для можливості подальшого та коректного обслуговування, Банк, діючи в рамках діючого законодавства має отримати від вас документи для проходження ідентифікації.
alavaz 14 вересня 2020, 17:30
Подключил страховку здоровья себе и жене. И вот случился у жены страховой случай. И начался цирк.

1. В первую очередь я написал в поддержку приват24, узнал, что мне нужно делать. Менеджер мне сообщил, что в течении 30 дней я могу заявить о страховом случае. Было это 18.08.2020.

2. Жену выписали как-раз 18.08. Но сказали долечиться дома и прийти на повторное узи, тогда выдадут все документы. 31.08 мы проходим узи, на выдают на руки документы и мы сразу идём в банк. Благополучно регистрируют страховой случай. Сотрудник банка мне сказал, что в течении дня со мной свяжутся.

3. Проходит 2 дня. Тишина. Пишу в приват24. Как оказывается уже давно пришел отказ, а причина, вкратце «поздно поданы документы, нужно было в течении 2-х дней!»

4. Окей. Пару дней войны с банком и мне говорят, что мне действительно предоставили неверную информацию и мне нужно выслать новую пачку документов, дополнительную и тогда они со мной свяжутся повторно. И тогда заявление пересмотрят.

5. Едем в другой город, где лежала жена за 45км от дома. Достаем всё, что они просили. Я оформляю в приват24 страховой случай и снова тишина.

6. Проходит 2 дня и всё по новой, я сам пишу в банк и получаю сообщение о том, что пришел отказ, текст отказа точно такой же. Ну а страховой менеджер с банка так и не позвонил :)

Подводим итоги. В банке работают сотрудники, которые даже не знают элементарных правил подачи клиентом заявки по страховой. Банк не заинтересован в решении проблем. Если вам обещают перезвонить по страховому случаю — забейте, звонка не будет :)

p.s Писал сегодня в банк и попал на того же сотрудника «Микиту», который и предоставил ложную информацию. Как только не пытался не признавать свою вину, больше всего повеселило «информацию о том как подать заявку я вам предоставил», а про срок в который нужно загрузить фото вы не спрашивали...) Это просто фиаско приватбанку.
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2020, 19:07
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Diriavko 14 вересня 2020, 15:20
У вас работают отличные специалист онлайн… которые быстро решают любую проблему
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2020, 15:45
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 вересня 2020, 15:23
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 16.09.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ivanitskaya 14 вересня 2020, 13:01
При зверненні в банк співробітники надають різну інформацію, інформація не відповідає дійсності.
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2020, 13:44
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб розібратися в ситуації та детально перевірити інформацію.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝