Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
6Dcdfst9 13 жовтня 2020, 20:54
Дякуємо за високий професіоналізм Оператору Приват24, Островерхій ВалеріЇ Дмитрівні!

Моя дружина і я — пенсіонери. Ми тимчасово перебуваємо за кордоном і в нас виникла проблема із закінченням дії наших Карток для виплат та їх продовженням, а також доступом до наших надходжень в ПРИВАТ Банк. Ми звернулися за кваліфікаційною допомогою до оператора Валерії, яка з величезним терпінням до наших численних запитань і знанням справи провела нас через усі тонкощі банківських вимог і допомогла отримати нам нові електронні картки, які добре працюють за кордоном. Складаємо подяку і захоплення вашими працівниками, особливо Валерії, зворушені її культурою спілкування, професіоналізмом, зрозумілими для нас інструкціями, приємним голосом. Вдячні дуже. Всім бажаємо подальших успіхів.
З повагою,
Людмила і Юрій Данилюк. 10.10.2020
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2020, 9:03
Добрий ранок!
Дякуємо, що ви з нами! Завжди поряд і раді допомогти :)
З повагою, ПриватБанк.
Антоніна Гончар 13 жовтня 2020, 20:37
Випадково поповнила моб.телефон через приват 24 з картки іншого банку, замість поповнити кред карточку. В чаті спілкувалась з спеціалістом Станіславом. За кілька хвилин питання було вирішено, і кошти успішно повернено. Приємно вражена і дуже вдячна ) Успіхів в роботі!
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2020, 8:59
Добрий ранок!
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Станіслава. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи.
Беремо і робимо!:)
З повагою, ПриватБанк.
Kastomer 13 жовтня 2020, 19:14
Відділення за адресою: Дніпро, пл. Ленина, 1
Укатали меня недавно на голд карточку, заплатил 200 грн. за обслуживание и поставили мне лимит овера 25 тыс. грн. Мне он особо не нужен был, но была такая презентация… Ведь у меня будет всегда запас в 25 тыс. грн., везде-везде, во всем мире я могу положиться на Приват :) Рассказали про льготный период. Я заходил в лимит на 5-6 тыс. грн. максимум до 20 дней и обнулялся в льготный период. И недавно получаю сообщение, что вам бла-бла-бла, посчитали-пересчитали и ваш лимит теперь равен текущей задолженности. Спасибо вам за Голду Приватбанк. :) Я её успешно закрыл и больше уже на ваши карточки не куплюсь.
Вам не нужны клиенты. Вам нужны лошарики, которые не смогут обнуляться и будут попадать на 3% в месяц.
Объяснение про пересчёт лимитов оставьте для своих оперативок и тренингов. Чем вы руководствовались, когда мне 25 тыс. давали? Был вообще 0 и клиент «с улицы».
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 19:30
Добрий вечір!
Ліміт розраховується індивідуально для кожного клієнта, а кінцеве рішення приймається на основі більш ніж сотні різних показників. Хочемо зазначити, що рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. Для уточнення деталей ми звернулись в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
Tindary 13 жовтня 2020, 16:07
Нещодавно закінчився термін дії картки, але на її номер були перераховані кошти з Альфабанку. Повідомлення з Альфабанку свідчить про те, що гроші потрапили, але на іншу карту, яка прив'язана до моєї. Указаний номер цієї карти мені невідомий. Але у мене немає іншої картки.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 18:22
Добрий вечір!
Щоб уточнити деталі платежу та перевірити інформацію звернулись в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Privat123 13 жовтня 2020, 16:07
Являюсь клиентом банка — как и многих других мою карту заблокирвали без возможности разблокировки. (Хотя возможно я одна такая — статистики не знаю). Причину так и не назвали, хотя нет она таки была, я оказалась «Слишком рисковым клиентом». Злости моей не было границ — особеннно учитывая тот факт, что в момент блокировки я находилась заграницей и налички было крайне мало. По приезду, ради интереса я полазила по форумам и нашла в качестве решения данной проблемы множество предложений по покупки дроповских (карт подставных лиц) карт приват банка с «протекцией» от самого банка — якобы карту точно не забанят но НАДО платить процент либо ренту. Конечно же первая моя мысль была — обычный развод на лоха, но в тему все таки я углубилась и постепенно начала приходить к мысли, что тема живая и обьем подобных махинаций просто колосальный, доходы, которые от этого может получать мониторинг/ СБ приват банка, который вовремя «закрывает глаза» — колосальный и это еще мягко сказать. Итак, продолжив изучать форумы я поняла, что есть некие обменные сервисы, которые используя подобные карты физлиц могут прогонять миллионы в день — ДА именно МИЛЛИОНЫ без каких-либо вопросов от мониторинга либо СБ приват банка. По моим предположениям они размещены здесь https://http://www.bestchange.ru/tether-erc20-to-privat24-uah.html ну либо на други схожих ресурсах. Я с радостью начала делать обмены на данных сервисах и поняла — все выплаты идут ну буквально с нескольких человек. Далее написала запрос в приват с вопросом — как же так могло произойти и как Вы могли догадаться — ответ был получен из разряда мы не при делах и данная информация ничем не подтверждена. Под данным сообщением мы получим очередную отписку либо вежливый посыл, как они умеют это делать — от того, что какой то клиент написал свою очередную жалобу в целом им наплевать, ведь есть еще миллионы и миллионы клиентов, хотя поверьте — проверить всю инфомацию могут оперативо. Всем добра, думаю все будут молча делать выводы.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 18:13
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Оформлення картки здійснюється на існуючого клієнта. Як підтвердження тому, при видачі робиться фото клієнта з карткою, за яким можна буде ідентифікувати людину.
В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють говорити про високий рівень безпеки персональних даних клієнтів, належне функціонування сервісів та механізмів, що забезпечують роботу банку у відповідності з чинним законодавством, нормами НБУ та внутрішніми правилами банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
aab1805 13 жовтня 2020, 16:05
5169 3600 0916 1799 Канцедал Е. В. Взял предоплату за товар 200 грн на OLX, товар не отправил и требовал еще 500 грн за скан декларации об отправке. Тел. +380502361178
+380507539768
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 17:36
Добрий день!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Liudmila65 13 жовтня 2020, 15:28
Добрый день, я хочу сказать, что банк стал работать ужасно. Операторы, как сонные, по 40 минут обслуживают. Я сейчас о Приватбанке в Кривом Роге. В какое отделение ни обратись, к оператору попасть не реально, в банк попасть не реально. Им надо сделать зарплату сдельную, больше клиентов приняла, больше заплатили. Ужас. Может где-то и работают операторы нормально, судя по комментариям, но на проспекте Южном в Кривом Роге очень медленно. Очередь люди занимают с самого утра, чтобы к обеду попасть в банк.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 17:05
Добрий день!
Ми прагнемо надавати лише якісний сервіс. Щоб розібратись в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alyona140399 13 жовтня 2020, 13:29
Обратилась за помощью в онлайн поддержку. Ответила очень приятная девушка Евгения. На все вопросы ответила быстро и понятно. Обслуживанием осталась довольна!
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 14:39
Добрий день!
Дякуємо, що ви з нами! Завжди поряд і раді допомогти :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 жовтня 2020, 15:09
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 15.10.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
igor77300 13 жовтня 2020, 10:25
Досі не маю чіткої відповіді і інформації на рахунок викрадених в мене коштів з кредитної картки в сумі 15000гривень (15600 грн з комісією) 6 вересня (зміна фінансового номера і додавання нових карток, спроба підняття кредитного ліміту), при чому картки, телефон та паспорт були при мені, і жодних дзвінків чи повідомлень про підтвердження якихось операцій не було, а робилось це все в ніч з суботи на неділю, і як це могло не здатись підозрілими операціями. При оплаті 50-100грн банк просить ідентифікацію і підтвердження, а тут такі маштабні операції про які я дізнаюсь АЖ на слідуючий день випадково зайшовши на почтуЗ всього що я почув від працівника банку це порада звернутись в поліцію (хоча це не було шахрайством бо поліція не одразу розуміла на кого приймати заяву-на банк чи на невідому особу) і то що кошти знімала якась дівчина з більш як 1000км від мого місцезнаходження. Пишу в онлайн допомогу-ноль реакції, кошти так і висять в мінусі — гасити я їх не збираюсь тому що немає жодної моєї провини. Чи звертатись мені до адвоката чи банк це вирішить питання. Час йде, а потім банк проценти нарахує?
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 14:29
Добрий день!
На даний момент наші колеги перевіряють додаткову інформацію за вашим питанням та за результатом зв'яжуться з вами. Будь ласка, очікуйте дзвінка профільного спеціаліста.
dima3112 13 жовтня 2020, 7:02
Так получилось, что я в судебных бреднях со своей бывшей, которая меня подала на алименты и, естественно, выиграла всё, что только можно было… Но дело не в том.
В постановлении судебного исполнителя указано: «заблокировать средства на всех счетах, которые уже открыты или будут открыты после постановления»…
Что делает «Приват»? Они тупо блокируют вообще всё, даже возможность открыть социальный счёт для выплат по безработице/зарплате, что прямо противоречит закону. Любые возражения сразу отражают фразой «мне программа не даст это сделать».
Приват тупо нарушает закон и плевать ему на всех…
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2020, 11:19
Добрий день!
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
При відкритті нового рахунку банк буде зобов'язаний накласти на нього арешт, керуючись законною вимогою виконавця.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Як слідує з Вашого відгуку, то не було вказано головної фрази «рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати і номер картки», яка має бути для того, щоб арешт не було накладено на картку.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
yuliad1 12 жовтня 2020, 19:21
Новая непонятная схема удержания средств вкладчиков от ПриватБанка. Примерно 06.08.20 при попытке сделать перевод на карту я узнала, что моя карта заблокирована, на попытки дозвониться оператару или дождаться ответа поддержки, всем в банке по барабану, заблокировать то они в мгновение ока могут, а вот объяснить свою мотивацию, это совсем другое, это им не интересно. В итоге дозвонившись и дописавшись узнаю что карта заблокирована из-за того, что в квартире в которой я прописана имеется задолженность по коммуналке. В квартире в которой я даже не живу!!!
И для того чтобы разблокировать, мне нужно погасить задолженность и прислать банку письмо об этом из исполнительный службы…
Это просто смешно, я не являюсь владелицей квартиры и там не живу, по какому поводу и на каких основаниях банк творит подобный произвол мне не понятно. Заморозили деньги, даже не попытавшись объяснить мотивацию. В общем ужас.
Буду максимально доносить эту ситуацию всеми возможными способами, пусть люди знают что в любой момент их денежки на карте перейдут на баланс банка, а их заставят плясать с бубном под их дудку!!!
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 20:16
Добрий вечір!
Варто розуміти, що банк не може відмовити в накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк зобов'язаний суворо дотримуватися вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженню. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Ми щиро вирімо і сподіваємось, що в разі, якщо у клієнта виникла така ситуація, то після звернення до виконавця, нам надішлють додатково інформацію про необхідність зняття арешту і нами буде зроблено все, щоб виконати цю вимогу в найкоротші терміни, тим самим допомогти клієнтові в цьому питанню.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
ra78skin 12 жовтня 2020, 18:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Андрія Малишка, 5
Прошу руководство Приватбанка поощерить сотрудницу отделения по ул. Андрея Малышка,5 Аллу Стельмах за своевременное решение проблем клиента.

Мне нужно было получить новую карту для получения зарплаты до конца рабочего дня моего бухгалтера, а также разблокировать валютную карту.
В случае отсутствия зарплатной карты, всему коллективу нашего отдела завтра не выдали бы зарплату и винили бы в этом меня (я только трудоустроился).
Алла оперативно и профессионально решила все мои вопросы.

Алла, спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 19:27
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Anna Soloca 12 жовтня 2020, 17:40
Объясняю ситуацию, оформила в ПриватБанке Интернет карту, на счету было 0 грн, в какой то момент приходит списание с карты 499 рублей!!! И приват банк не смотря на то что у меня там 0 грн проводит платеж тем самым у меня там — 189 грн, сумма то не большая, но дело в том что я ещё не успела ни разу воспользоваться данной картой!!! На мои жалобы в банк ни какой реакции не было, и они просто взяли и списали с моей карты для выплат в счёт этого долга деньги без спроса!!! Вот так
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 18:25
Добрий вечір!
Необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу.
Також, ви можете звернутись до підтримки банку для подачі заявки на розгляд можливості оскарження операцій.
GusGorinich 12 жовтня 2020, 17:21
Не являюсь клиентом банка но: +380634992432
+380634808177
+380673640613
+380675247713
+380685227505
И это далеко не весь список номеров, с которых звонит их звонилка-робот Наталья. Интересная позиция: еще пару десятков звонков и я побегу за кредитом? Так это работает? Не нужно судить других по себе, не у всех iq<60.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 18:02
Добрий вечір!
Зазначимо, що жодний з вказаних вами номерів не належить ПриватБанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
uglesos33 12 жовтня 2020, 16:48
Уже месяц, как с сыном случился страховой случай, то справки «не такие», то ещё куча причин. Набегался, собрал все справки «такие», пришло сообщение, что со мной свяжутся в течении одного рабочего дня.
Вот уже прошло две рабочих недели, за это время меня только порадовали СМС, что очередная сумма на страховку с карточки списана.
Хотел аннулировать договор страхования, ибо зачем он нужен, если не работает?
В банке настойчиво уговорили пока не разрывать договор, подождать.
Вот жду непонятно чего, непонятно от кого.
Хочу предостеречь других людей от страхования в Приват Банке.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 17:56
Добрий вечір!
Перевіряємо інформацію за вашим питанням.
За результатами додатково повідомимо вас у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
liliko76 12 жовтня 2020, 16:38
Хочу выразить благодарность сотруднику службы поддержки Артему.Помог быстро решить проблему с непрошедшим платежем за коммунальные услуги и возвратом денег на карту
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 17:27
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 жовтня 2020, 17:56
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 13.10.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
harda 12 жовтня 2020, 13:32
Были куплены билеты на сумму в 33 000 гривен. Плюс была оформлена за 2000+ Гарантия возврата стоимости от ПриватБанка.
Компания Turkish airlines уведомила об отмене двух рейсов. Подала заявку на возврат и отмену билетов сразу же. Через 2 дня банк отправил письмо со словами Возврат средств только по окончанию карантина. Это огромные деньги!
Являюсь членом Gold club. Много лет пользуюсь банком. Просто в шоке сейчас. Разве так можно работать с людьми которые ваши клиенты много лет? Буду обращаться куда только можно. Это абсолютно неприемлемо!!!
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 15:01
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kulbach 11 жовтня 2020, 19:57
Когда закончится издевательство над клиентами, после каждого обновления в приложения не зайти, пароль не действителен.То у них ремон, то обновление, то просто зависание, нафиг, закрылись бы уже.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 9:56
Добрий день!
Зазначимо, що ми постійно працюємо над наданням якомога кращого сервісу, що вимагає періодичного оновлення додатку, про що ми завчасно попереджуємо клієнтів.
У разі, якщо на даний час ваше питання актуальне, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
artyommironoff 11 жовтня 2020, 15:44
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 91
Банкомат ПриватБанка зажевал карту другого банка. Оператор сухо ответила, что помочь ничем не могут. Остался под дождем без средств. Потребуется время, чтобы оформить перевыпуск новой карты и оплатить за это плюс за перевод средств между картами также снялась комиссия.
В возврате карты после инкассации также отказали. По сути послали на три буквы и оставили на едине с проблемами.
Полный отстой!!!
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2020, 17:07
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. На жаль, повернути вилучену банкоматом або терміналом картку можливості немає. Рекомендуємо звернутися в службу підтримки банку, що випустив картку, для блокування і замовлення перевипуску.
Nikita Savin 11 жовтня 2020, 10:49
Відділення за адресою: Харків, вул. Дерев'янко, 7
Краткое содержание —
если у вам затруднительно раз в год приходить в отделение Привата — не используйте этот банк. Если вынуждены — «теряйте» карту и требуйте перевыпуск. В этом случае карту вам в конце-концов принесут домой и не заставят идти в отделение

Подробнее —
1. Пожилой человек, который с трудом передвигается и практически не выходит из дома
2. Карта в ПриватБанк для соцвыплат
3. Неделю назад карта перестала обслуживаться с ошибкой «транзакция отклонена»
4. На 3700 в течении пары дней дозвониться не удалось — тотальное занято
5. Соцработнику в отделении отвечать, что с картой — отказались
6. Привезли собственника карты в банк. Требуется «актуализация». Как изящно высказался сотрудник банка — «нам надо посмотреть, что вы еще живы».
7. Общение с руководителем отделения —
— На основании чего заблокирован счет и доступ к средствам?
— требования по актуализации данных НБУ, закон бла-бла-бла
— почему не предупредили?
— мы предупреждали!
— нет, не предупреждали
— не знаем, звоните на 3700
— а если бы человек не мог ходить?
— к лежачим больным мы можем прислать курьера для актуализации. К тем, кто может ходить и инвалидам — нет
8. Попросил организовать звонок с 3700 из отделения. Общение с оператором —
— На основании чего заблокирован счет и доступ к средствам?
— актуализация согласно бла-бла-бла
— почему не предупредили?
— мы предупреждали! Когда вы заходили в Приват24 — там сверху показывалось сообщение
— девушка, это пожилой человек, у неё нет Приват24
— ну я не знаю, если бы зашли — то увидели бы
— те вы считаете, что сообщение через Приват24 (в который не входили) — это надлежащее информирование о блокировании счета и доступа с денежным средствам. И что нет необходимости послать заказное письмо ну или хотя бы позвонить по телефону или послать СМС?
— да, Приват24 — это надлежащий способ информирования
— я могу пожаловаться на это или попросить вашего супервайзера рассмотреть вопрос?
— нет, я не могу оформить жалобу у них
— а как могу?
— посылайте письмо по почте
— так, хорошо.С актуализацией. А что делать, если я скажем плохо хожу и в отделение мне сложно попасть?
— к сожалению, сотрудник может выехать только для вручения новой карты. Актуализация данных только в отделении
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2020, 12:25
Якщо людина не дієздатна і, відповідно, не зможе користуватись карткою самостійно, в такому разі довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки.   Актуалізувати дані в банку може також довірена особа за дорученням.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝