
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 47.6 | 48.6 |
USD | 41.45 | 42.05 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанк: вул. Університетська, 27, Кременчук
Адреса:
Полтавська область, Кременчук, вул. Університетська, 27
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, перерва каси: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Хочу висловити подяку працівницям банку відділення Полтавське 10, цим гарним дівчатам за гарне та професійне обслуговування. Окреме спасибі касиру Іщенко Валентині за допомогу та гарне ставлення до людей.
Написати коментар
Замовив готівку в доларах. $2600. Приїхав отримувати — всі купюри замусолені і всі 1996 року! Інших в касі не має. Спитав гарячу лінію — «Банк не проводить сортування за роком випуску купюр. Сума формується та доставляється для замовлення з купюр того номіналу та року випуску, що є в наявності». Так якщо не сортують, хто відсортував тільки купюри 1996 року? Звичайно у кожного відділення є знайомі «міняли». І ладно були б купюри не нові зелені але хоча б 2000-х років. Але ж не ВСІ що є в касі — 1996 року, та ще й в такому стані, що в обміннику точно не візьмуть.
Коментарі (3)
Ответ банка

29 грудня 2023, 18:19
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Було замовлення валюти 22.08. Заявка не була виконана. Перенесення на 25.08, 26.08, 29.08, не виконано.
Остання заявка на 30.08. Поживемо побачимо.
Написати коментар
Остання заявка на 30.08. Поживемо побачимо.
Ответ банка

27 серпня 2022, 11:03
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Надо доказывать что ты не ишак. Купил овгз. и получил заблокированные карты от чиновников держиморд в. подтвердил все доходы -иначе не открывают… через время требуют. справку о доходах. блокирут все карты. предоставляю в отделении за 2019 и 2020 декларации из налоговой как физлицо и ЧП… говорят вы ж не ЧП, а физлицо- не катит-аргумент про то что человек заплативший налоги и получивший доход как ЧП. может их использовать по своему усмотрению-и что это прямая норма закона-налогового кодекса. на сидящую там на финмониторинге-не действует… госбанк-сидит типа чиновник и мурыжит тебя. объясняю аргументирую. еду в банк. начальник городского отделения говорит я согласен. но от меня ничего не зависит. прошу чтоб со мной кто-то связался. из финмониторинга ни кого не интересует. короче банк превратился в пристанище бюрократов держслужбовц Ів…не связуйтесь-себе дороже. не совершайте моих ошибок-надо годами и в суде. не ведитесь на это ***
Коментарі (1)
Ответ банка

29 листопада 2021, 19:36
Добрий вечір!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Ваше питання розглядають профільні фахівці. За результатом з вами зв'яжуться.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Ваше питання розглядають профільні фахівці. За результатом з вами зв'яжуться.
Пользовался кредитным ресурсом. В срок погасил сумму, которая выводились в приложении.
Гасил двумя платежами, поэтому на калькуляторе проверил 3 раза. Все совпадало.
Но на следующий день пришло сообщение, что надо заплатить 631.97 насчитанных процентов.
Начал разбираться, поддержка пишет, что я не доплатил 40 гривен.
Мне заявили, что сумму к погашению была выше, чем там которую я видел в приложении.
Поэтому насчитали свои космические проценты.
По всей видимости в приложении заложена умышленная ошибка в цифре, или просто халатность разработчика.
Заплачу, конечно. Но банком пользоваться не будут принципиально.
Выберу другой банк из ТОП, где так также предлагают нормальные условия.
По справедливости говоря, обманули на 631.97.
Коментарі (1)
Гасил двумя платежами, поэтому на калькуляторе проверил 3 раза. Все совпадало.
Но на следующий день пришло сообщение, что надо заплатить 631.97 насчитанных процентов.
Начал разбираться, поддержка пишет, что я не доплатил 40 гривен.
Мне заявили, что сумму к погашению была выше, чем там которую я видел в приложении.
Поэтому насчитали свои космические проценты.
По всей видимости в приложении заложена умышленная ошибка в цифре, или просто халатность разработчика.
Заплачу, конечно. Но банком пользоваться не будут принципиально.
Выберу другой банк из ТОП, где так также предлагают нормальные условия.
По справедливости говоря, обманули на 631.97.
Ответ банка

26 жовтня 2020, 16:51
Добрий день!
Буде проведена повторна перевірка за вашим зверненням.
По результату вам зателефонуємо.
Буде проведена повторна перевірка за вашим зверненням.
По результату вам зателефонуємо.
Напишу продовження історії. Після негативного відгуку на цьому сайті та офіційного письмового звернення до головного відділення Приватбанку почався деякий рух, телефонні дзвінки. Начебто кредит погоджено, але треба додатково подати деякі документи. Які документи чітко сказати не могли.
З великими зусиллями, після численних скарг на гарячу лінію, змогли дозвонитися до менеджера банку з Кременчука, куди ми тричі подавали пакет документів. І яка нам місяць назад казала, що очікуємо останнього підпису на погодженні, а потім просто припинила відповідати на телефонні дзвінки та повідомлення. Менеджерка повідомила, що передала документи іншому менеджеру в місті Київ.
Зв’язавшись з цим менеджером, з’ясувалось, що потрібно збирати документи по новій, робити нову оцінку. Де ділись документи, які ми подавали тричі до менеджера в місті Кременчуці — новий менеджер відповісти не зміг, сказав дізнаватись в попереднього менеджера.
Отак з жовтня місяця 2024 року нас просто водили за ніс. Тричі подавались документи і жодного разу ці докумени не пішли на погодження до головного відділеня в Приватбаку.
Чи буде проведена перевірка чому так сталось — підозрюю, що ні. Чи буде надана відповідь де ділись документи — також підозрюю, що ні. І також дуже цікаво за яким принципом обирались заявки, які відправлялись на погодження… Багато запитань та нажаль відповідей на них не отримаю.
Пробувши клієнтом привату 20 років — одне бажання припинити будь-які відносини і перейти до іншого банку.