Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Elena6ukrein 4 червня 2021, 17:25
Анастасия (50794) спасибо
Вам огромное!!! За Ваше профессиональное отношение к работе!!! Ваша исчерпывающая консультация 31 мая фактически определила для меня необходимое решение моего вопроса. Спасибо!!! С найлучшими пожеланиями!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2021, 19:09
Обов’язково передамо Анастасії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Проблема вирішена
Rostislav12345 4 червня 2021, 13:09
Банк мне нравиться, нравиться что банк живой рабочий, стараються что-то новое внести, везде первые, но сталкнулся с одной проблемой от которой осадок остался. Я являюсь клиентом банка больше 10 лет, голд карта, все дела. позвонила девушка предложила кредит на 20тыс. спросил про оплату частями, сказали что все будет, согласился. раньше как было нашел товар за 20 тыс разбил по 5 и платишь 5 тыс в месяц + % по кредиту. и тут также, да не так оказалось, в договоре значиться что товар разбит на 4 части с оплатой каждого месяца по 5 тыс, кажется какие вопросы, плати 5 тыс и будь счаслив, да вот не судьба, приходит платеж на 5300 + за использование кредитного лимита с этих 20000 которые тебе насчитали, и того ты каждый месяц отстегиваешь 700+300 грн, задал вопрос в поддержку на что мне ответили что 300 грн появилось за использование с кредитных денег на оплату этого товара. вопрос нахрена мне ваш кредит, если я плачу процент за использование кредита + я плачу тело кредита так вы еще в товар используете процент за тот же использование вашего кредита? смысл тогда в этом вашем кредите? раньше брал не раз товары в кредит на ваших условиях, такой хрени никогда небыло, как было написано в паспорте расчета по кредиту так и платил, и не важно было с каких денег у меня это снималось, с моих или кредитных. если я тратил ваши деньги я платил за кредит без вопросов, а это извините за выражение -***.
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2021, 14:58
За умовами Оплати частинами все просто і прозоро.
Процентна ставка по 'Оплаті частинами' — всього 0,01%. Тому кінцева сума за кредитом майже така сама, як вартість товару. В 'Оплаті частинами' є три головних правила:

1. Перший платіж потрібно оплатити з картки 'Універсальна' (можна з кредитних коштів). За перший платіж НЕ стягується ані 0,01%, ані жодних комісій. Наприклад, товар коштує 1000 грн, кількість платежів — 10. Перший платіж — 100 грн незалежно від того, з кредитних чи з власних коштів він списується.

2. Кожен платіж списується з картки 'Універсальна' раз на місяць в день покупки товару.

3. Якщо платіж списується з кредитних коштів, додатково стягується комісія 4%. Тобто, якщо сума кредиту 1000 грн, а щомісячний платіж становить 100 грн і він списується з кредитних коштів, то отримуємо:
100 + 0,01% (від 1000 грн) + 4% (від 100 грн) = 100 + 0,1 + 4 = 104,1 грн — ця сума спишеться з картки.

Щоб не оплачувати комісію 4%, потрібно поповнити картку 'Універсальна', щоб платіж списувався з власних коштів.
Та ж ситуація, але списання проходить з власних коштів:
100 + 0,01% (від 1000 грн) = 100,1 грн — ця сума спишеться з картки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
22karata 4 червня 2021, 12:24
Большинство покупок, я, делаю в интернете. Так удобнее. Но к сожалению я попала на аферистку! Подала заяву на возврат денег в приват банк (оплата была с карты приват).
Так вот, хочу выразить свою благодарность, за оперативную работу, за помощь вернуть деньги! Спасибо большое, деньги вернули! Я уже с вами больше 5 лет, ниразу не пожалела!)
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2021, 13:50
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 червня 2021, 16:02
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 07.06.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Сергій Лунін 3 червня 2021, 19:15
Я бачите поставив 5 зірок, ні не все так добре у мене склалося з Приватом але це є моє неосвіченість в банківській системі, І знову це кляте АЛЕ приват допомагає в будь який час, перший трансфер і за кордону вони допомогли і роз’яснили чому не може мені відправити переказ, після іх допомоги у мене не було жодних проблем з переказами з будь якої точки світу це плюс і бал, не було проблем з оплатами ні коли також плюс, завжди бачишь рух коштів плюс, бонуси, копілка, страховка все для клієнта щоб він зміг здійснити всі свої побажання послуги які здатний надати банк. Ось за це 5 зірок. Тепер від мене, ось з наданням кредитного ліміту тут банк пасе задніх по відношенню до мене аж навіть смішно, розташував свої дані в банках конкурентів з кредитним лімітом проблем немає і надали від мене було потрібно мінімум документів і то в телефонному режимі не відвідуючи відділення ось це реально смішно мені було, ще більше посміхнуло за весь час скільки я з Приватом і подавав заявку на кредитний Ліміт він не разу не дав запит ubki я слідкую за кредитним рейтингом і історією…
Але повторюю це не той мінус щоб ставити Привату меньше 5 зірок тому що зі сторони банку і тих послуг які він надає на моєму шляху не зустрічалися мінуси. Приват мені допоміг зрозуміти як поверхньо працює банківська система і як потрібно нею користуватися щоб в тебе не було проблем…
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2021, 19:54
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук. Ми намагаємося робити все можливе, щоб наші клієнти отримували тільки найкращий сервіс.
Стосовно кредитного ліміту дозвольте пояснити, що банк приймає рішення про його розмір і надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На даний ліміт може впливати не тільки кредитна історія, а й наявність депозитів та інші фактори.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
Ми дуже цінуємо вашу довіру та сподіваємося на подальшу співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
vasylirzhak 3 червня 2021, 16:35
Купа питань до цього банку. Наприклад коли ти довгий час є клієнтом і вчасно платиш відсотки по кредиту але одного разу затримав. Тобі дзвонить якась *** і починає з тобою розмовляти з тобою так зверхньо що ти тупо ***. Тобто ти є клієнт банку, вони на тобі заробляють гроші але дозволяють собі зверхній то ітд.
Друге питання.
У мене був ліміт по оплаті частинами 38 чи 40 тисяч. Я мав там декілька договорів на суми 23 — 17 і 9 тисяч. Одного разу мені знадобилось терміново взяти річ яка попала під акцію і вписувалась в мій ліміт. Я одразу закрив усі договори достроково. Підтвердження про їх закритя отримав в додатку. Але ліміт не відновився повністтю. Тобто моя нормальна логіка виявилась *** бо бан сам там щось вирішує в односторонньому порядку. Вирішити питання такого плану через операторів чи якось інакше тупо нереально. Осад лишається фіговий.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2021, 18:10
Добрий вечір!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Не варто забувати, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні вам нових кредитів.
Ліміт по «Оплаті частинами» залежить від багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен з них має свою вагу.
Для того, щоб ми змогли переглянути рішення стосовно надання вам бажаного ліміту – просимо вас звернутися в підтримку чата на сайті: https://privatbank.ua/
З повагою, ПриватБанк.
natashaGra 3 червня 2021, 14:02
Так сложилось, что должна была перекинуть деньги на карту приватбанка, но ошиблась в номере. За 2 дня банк сказал, что не может связаться с получаталем и все! Я в шоке. Я с банком очень долго. До последнего момента все было хорошо. Но этот меня огорчил и удивил одновременно. Ранее говорили 5−7 дней и квитанцию я переслала. Полное нежелание войти в положение клиента и одни заученные фразы. В чаие помощи нет. Выставляется форма и очень долгий список вопросрв
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2021, 16:48
Добрий день!
Ми прикладали максимум зусиль, щоб повернути вам кошти, однак, на жаль, в даній ситуації не все залежить від нас. Після усіх спроб, нам не вдалося вийти на зв'язок з отримувачем. Без його згоди, ми не можемо здійснювати переказ коштів з його картки.
Для подальшого врегулювання ситуації, радимо звернутися в правоохоронні органи, а ми, в свою чергу, з радістю посприяємо якнайшвидшому вирішенню питання після офіційного запиту поліції.
Також, для можливості знаходження додаткових шляхів вирішення ситуації, радимо звернутися в банк, який обслуговує вашу картку.
Проблема вирішена
poleshukedgar 3 червня 2021, 13:00
приват банк передаёт реквизиты посторонним организацыям, таким как международная продовольственная организация и списывает средства с карты
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2021, 16:35
Добрий день!
Операція проведена з тієї причини, що картку було авторизовано на сервісі. Якщо ви не пам'ятаєте коли проводили авторизацію, то наша служба підтримки зможе підказати деталі (із зрозумілих причин ми не можемо повідомити деталі публічно). У разі ж непідтверждення операції (операцію проводили треті особи без вашого відома) — потрібно блокувати картку та випустити нову, адже в такому випадку користуватися нею небезпечно.
Що стосується надання реквізитів, то працівники не мають інформації та можливості отримати CVV код вашої картки, який потрібен для проведення операції та при'язки картки, адже лише власник картки може замовити на свій фінансовий номер телефону даний секретний код, або ж переглянути його на самому пластику.
Щоб наші клієнти могли без зайвих зусиль проводити оплати в інтернеті, ми надаємо змогу отримати інтернет-картку (віртуальна картка без пластикового носія, що буде у вас в Приват24).
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей ( деталі та рекомендації доступні на сайті https://privatbank.ua/safeness).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владимир Владимир 3 червня 2021, 9:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Володимирська, 18
Подача скарги у відділення на Володимирській 18, м. Києва зайняла 3 (три) хвилини, чемно, швидко, оперативно, відчув дійсно турботу про клієнта. Здивувало, що всі вільні співробітники (не зайняті клієнтами) допомагали вирішити подання як найшвидше. Ненавязуючись також запропонували скористатися деякими послугами банку (це в ті ж три хвилини). Приклад роботи для центрального офісу привату щодо прийняття, розгляду та вирішення звернень клієнтів. P. S. скарга не стосується цього відділення, в інших відділеннях подання звернення займало мінімум хвилин 40
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2021, 16:39
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук. Ми будемо прикладати максимум зусиль, щоб кожне ваше питання вирішувалося швидко та якісно.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
RuslanGerasimov 2 червня 2021, 22:00
Пришел менять карту по сроку действия — сказали мне отказано в выдаче пластиковых карт. Начал звонить, в отделение пошел, онлайн просил помощи. Не объяснений, не помощи в решении вопроса. Иди как говориться ты дорогой клиент *** . А я ответственный гражданин, с официальной работой, без приводов в милицию. В общем отвратительная поддержка клиентов. Отказывайтесь от привата — рекомендую.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2021, 10:02
Добрий день!
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. По результату вам зателефонуємо.
tolik1926 2 червня 2021, 14:13
Хороший банк Общаюсь с ним с 1993 года По качеству обслуживания всегда был на голову выше конкурентов — предлагаемые продукты и сервисы работали почти идеально Коммуникации всегда были на должном уровне В отделениях моего города работа Привата была да и по сути остается лучшей среди остальных банков города с 120 тысячным населением. Но на данный момент Банк понемногу сдает позиции — сокращение отделений экономия на колл центре (уменьшение кол-ва персонала хотя лично к нему никаких претензий нет- вежливы терпеливы компетентны) и пока услуги бесплатны в отличие от большинства других банков (там услуги Колл центра обходятся 1грв 50коп минута — это очень накладно) А вот обслуживание пенсионеров стало хромать — убрали начисление процентов на остаток хоть и не большая сумма, но человеку приятно -ну ладно любой банк пытается что-то оптимизировать по крайней мере каждому прислали уведомление, А вот то что убрали услугу Стандарт безналоговый — да еще и не проинформировав об этом — очень прискорбно (у пенсионеров не осталось никаких льгот преимуществ в столь уважаемом возрасте, а бегать сравнивать условия в других местах уже тяжело) Трудно представить что будет дальше. Ну да ладно — вы хоть информируйте и объясняйте причины происходящего — не все это могут понять В остальном — спасибо за работу Желаю успехов
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2021, 15:19
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Дійсно, послуга нарахування відсотків на залишок дозволяла отримати додатковий дохід у розмірі 4% річних за наявність особистих грошей від 100 грн на картці Універсальна, Юніора та пенсійних карток для виплат за умови активації послуги.

З 01.06.2021 буде скасовано депозитну властивість картки та припинено нарахування % на залишок коштів.

Також, на даний час, банком не будуть продовжуватись або ж оформлюватись нові послуги «Стандарт безподатковий».

Натомість, ми пропонуємо альтернативу – послугу Приват-вклад. Фактично це теж саме, що й депозитна властивість картки. Приват-вклад дозволяє легко накопичувати кошти. В будь-який момент ви зможете зняти потрібну вам суму без комісії. Клієнтам подобається, що Приват-вклад дозволяє розділити свої кошти на ті, які плануєте витратити одразу, та на ті, які треба притримати про всяк випадок. Інший цікавий варіант – послуга накопичення «Скарбничка». Вона дає можливість автоматично зараховувати частину коштів на накопичувальний рахунок під час зарахування або витрат коштів за картками. Якщо ці накопичені кошти вам знадобляться – їх можна отримати зі «Скарбнички» в будь-який момент. Детальніше про ці та інші вклади – на сайті https://privatbank.ua/depozit.
MykolaA 2 червня 2021, 9:50
Відділення за адресою: Київ, бул. Верховної Ради, 21-А
В ПР24 потратил много времени, чтобы заказать выдачу валюты (результат 0).
В колл-центре робот предложил посмотреть не нужный ролик.
Помог лишь гугл. И не удивительно.
Вот как выглядит верхняя часть страница с перечнем Услуг этого учреждения:
ЦІННІ ПАПЕРИ
ПОДАРУНКОВІ СЕРТИФІКАТИ
BLABLACAR
ЗАМОВЛЕННЯ ВОДИ
ІГРИ
МОЇ РАХУНКИ
ПЛАТЕЖІ

Цінні папери
Замовлення води
BlaBlaCar — пошук попутників
Замовлення готівки
Акції
Бонус Плюс
Купони БонусПлюс
Торговий центр
Страховки
Перечнем услуг определяется профиль заведения.
Вывод:
Это торгово-развлекательный универмаг.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2021, 12:39
Добрий день!
Ми активно працюємо над оновленим Приват24 в якому врахували зауваження клієнтів та недоліки попередньої версії. Для вашої зручності є можливість пошуку потрібного меню чи послуги по слову або першим літерам, що реалізована в веб версіях, як оновленого, так і попереднього дизайну особистого кабінету. А у разі виникнення питань, фахівці онлайн підтримки цілодобово на зв'язку та залюбки допоможуть.
Проблема вирішена
denis182 2 червня 2021, 9:11
Оплачивал покупку в Microsoft Store (Аргентина), было снято 2124 песо. Еще позже была снята такая же сумма, хотя никаких покупок не совершал, в выписках Приват24 тоже нет никакой информации, однако по факту на карте стало денег на 4248 песо меньше! В выписка светится одна сумма, что в наличии, на карте банка меньше. Полный беспредел, куда обращаться за справедливостью. Получается, деньги ушли налево
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2021, 12:24
Добрий день!
Запит на проведення операції формує не банк, а сайт, на якому були введені реквізити картки. Як бачимо, за вашим зверненням створено заявку на повернення коштів та за ініціативою банку гроші повернуто достроково, ще до прийняття кінцевого рішення по заявці.
Ahsata 1 червня 2021, 23:50
Вдячна менеджеру Івану за допомогу у вирішенні мого питання. Швидко, ввічливо і по суті.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2021, 8:12
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
KGakina 1 червня 2021, 19:22
Менеджер Иван в чате приятно обслуживал и очень быстро ответил на волнующий вопрос.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 19:47
Дякуємо вам за відгук!
Іван буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
OlehKashchuk 1 червня 2021, 14:38
Строк дії карти закінчився, але найблищі відділення працюють в той же час що і я. Консультант Іван запропонував рішення що задовільняє мене, а саме digital карта. Швидко вирішив проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 15:14
Дякуємо вам за відгук!
Іван — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
karanskaya 1 червня 2021, 13:33
Оператор Станислав дал подробные ответы на вопросы. Связались быстро
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 15:15
Дякуємо вам за відгук!
Обов’язково передамо Станіславу. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Алеся Лозько 1 червня 2021, 13:06
Имею счет ФОП в ПРиват банке. Случайно отправила деньги на другой счет! Приват не может помочь вернуть деньги и отозвать платеж. Оператор Александр номер 284753 вообще не в курсе, что при этом нужно делать. Я в шоке от такого обслуживания
Берут деньги за обслуживание и ответственности не несут
Забираю все счета из ПРивата и никому не советую открывать счет в Приват банке/
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 15:36
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Згідно з Постановою НБУ 22 від 21.01.2004 (із змінами та доповненнями) платник й отримувач коштів здійснюють контроль за своєчасним проведенням розрахунків та розглядають претензії, що виникли, без участі банку. Для вирішення вашого питання відносно даного платежу, будь ласка, зверніться до одержувача.
Що ж стосується вашого звернення до підтримки банку, нами буде проаналізовано діалог та, за результатами вас буде додатково повідомлено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Juliaukr 1 червня 2021, 12:43
Оператор помог оформить чарджбек на проблемную транзакцию. Все было быстро и просто как в западных банках
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 13:26
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук.
Швидко, просто — це все про нас :) Раді були допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Алеся Лозько 1 червня 2021, 12:22
Имею счет ФОП в ПРиват банке. Случайно отправила деньги на другой счет! Приват не может помочь вернуть деньги и отозвать платеж. Я в шоке от такого обслуживания
Забираю все счета из ПРивата и никому не советую открывать счет в Приват банке
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 13:24
Добрий день!
При здійсненні переказу, клієнт особисто обирає дані отримувача та додатково підтверджує переказ.
Зазначений платіж успішно відправлений за вказаними в ньому реквізитами. Згідно з Постановою НБУ 22 від 21.01.2004 (із змінами та доповненнями) платник й отримувач коштів здійснюють контроль за своєчасним проведенням розрахунків та розглядають претензії, що виникли, без участі банку. Для вирішення вашого питання відносно даного платежу, будь ласка, зверніться до одержувача.
Проблема вирішена
0666717609 1 червня 2021, 12:07
Добрий день! Протягом 29−31 травня з карток приватбанку зникли гроші, без моєї згоди. Оплат ніяких не було,. Не рекомендую взагалі банк
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2021, 13:01
Вітаємо!
По вашому списанню на сторонньому сайті було оформлено токен, що дає змогу проводити оплату згідно договору, що ви заключили користуючись послугами компанії, на рахунок якої проведено оплату.
Перевірте у виписці по картці чи було надано вам послугу (зарахування на кратку). Якщо ж ви не вказували дані та не отримували послуг від сайту, то варто перевірити чи не проводили операцію особи у яких міг бути доступ до вашої картки та мобільного.
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки.
Перевірити інформацію про отримувача платежу ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання — ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝