Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Alexander111123 15 квітня 2022, 11:03
тзывы
Разрыв договора в одностороннем порядке
lenovo2020
26 мая 2021, 14:27
Закончился срок действия карты для выплат. Долгое время не пользовался картой. Сегодня был в отделении и хотел получить новую. Оператор сказала что банком мне отказано. Причина ей не известна. Списался в приват24 с поддержкой сказали, что банк разорвал со мной договор в одностороннем порядке. По какой причине, для меня большая загадка. Кредитов не брал. Никто со мной не связывался, никто не уведомлял о таком решении. И это учитывая, что в моем кабинете, в приват24 еще привязана пенсионная карта матери. Теперь только писать бумажное письмо и ждать ответ. Вот такое отношение к клиентам банка. Ничего не сообщив, взять и разорвать договор. Очень странный банк, очень.
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2021, 15:26
Добрий день!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату перевірки вам зателефонуємо.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии — 2
+0lenovo2020
lenovo2020
27 мая 2021, 13:36#
Сегодня позвонил сотрудник банка и сказал, что по решению службы безопасности банка, мне оказано в праве перевыпускать карту. На вопрос по какой причине, сотрудник сказал что СБ имеет какую-то информацию от третьей стороны. Кто эта загадочная третья сторона и какая это информация, он ответил что не может сказать.

Меня больше интересует кто эта сторона и какая информация. У меня нет возбужденных уголовных дел, я не брал кредиты и т. п. Я вообще этой картой пользовался пару лет назад как картой для выплат. А последнее время получаю по второй карте, оформленной на мать — соц.выплаты. И теперь я вынужден, т. к мать парализована и не ходит, снова открывать счет в другом банке, снова относить бумаги в пенсионный фонд и снова проходить всю эту процедуру идентификации клиента. У кого есть лежачий родственник, то меня поймет.

Итог: Если вы собираетесь иметь отношения с этим банком, держите в уме, что вас в любой момент могут заблокировать или разорвать в одностороннем порядке договор. Притом без предупреждения и по информации как-то мифической третьей стороны. Кстати, это, а третья сторона указана в договоре?
ответить
0Alexander111123
Alexander111123
15 апреля 2022, 8:20#
Я Русанов Александр Юрьевич. Пишу о приват банке, был клиентом более десяти лет. Буквально вчера заморозили мои счета. Как они мне пишут «что разорвали со мной договор в односторонним порядке». Без моего ведомства и причины! Обратился в приват24 службу поддержки, на мой вопрос «почему так?», они мне просто ответили «что мы не хотим чтобы вы были нашим клиентом банка»… От приват банка я не ожидал такого поворота. На моих кошельках осталось чуть больше 100000 тысяч гривень. Я считаю что это просто мошенничество! Пишу им «разблокируйте мои карты, чтобы перевести мои же деньги на другой счёт», они упираются и говорят приедьте в отделение банка. Я на данный момент нахожусь в селе под Северо-Донецком где идут бои, что приехать не могу. На что это и получается приват банк присвоил мои деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 11:53
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
Katerina1q 15 квітня 2022, 9:50
Я мати дитини-інваліда, отримуємо виплати по інвалідності у ПриватБанку, живемо у м. Харків, де зараз ведуться бойові дії. У березні все було гаразд, а вже у квітні з соціальної виплати дитини на картку була знята КОМІСІЯ банку. Звичайно сума невелика, але обурює те, що зараз у всіх ЗМІ країни пишуть, що у містах, де ведуться бойові дії нарахування соціальних виплат відбувається централізовано, не за такою системою, яка була до війни, а банк цим користується. При зверненні на лінію 3700 мені пояснили, що через те, що зарахування відбувається так, комісія буде зніматися й надалі.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 11:47
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися у вашій ситуації.
Проблема вирішена
Tatiana409 14 квітня 2022, 23:55
Узв’язку з війною в Україні, була вимушена покинути країну разом з двома дітьми і вже більше місяця знаходжуся на території Польщі. Молодшій дитині 5 місяців, старшому сину 6 років, але він має тяжку інвалідність, дитина потребую постійного догляду. У зв’язку з цим отримую соціальні виплати. При спробі скористатися отриманими коштами Приватбанк кожного разу блокує картку, фінансовий номер та приват24. Телефонуючи на гарячу лінію 3700 мені пропонують звернутися до найближчого відділення (ви давно в Польщі відкрили відділення?). Після довгих та непродуктивних розмов запропонували звернутися до онлайн чату, де знов почалося все спочатку. Таким чином я витратила два дні намагаючись розблокувати картки та фінансовий номер, бо довелося переписуватися не з одним оператором, безліч разів прикріплювала своє фото с паспортом, як цього вимагали оператори. Витративши купу часу та нервів мені нарешті розблокували картку та відновили фінансовий номер. Коли сьогодні мені було необхідно перевести кошти на свою картку іншого банку мені знов заблокували картку та фінансовий номер. Скільки днів мені цього разу треба витратити щоб розблокувати картку та фінномер? Також виникає питання, Приватбанк щоразу блокуватиме картки та доступ до Приват24, при кожній спробі користування власними коштами? На якій підставі, за якими критеріями ці дії з коштами підпадають під так звані «підозрілі операції»? Де визначення? Де роз’яснення що це за такі «підозрілі операції»? Чому я маю витрачати час на непрофесійних операторів Приватбанку кожного разу коли маю намір використати кошти як вважаю за необхідне для своїх дітей замість того, щоб проводити цей час із ними, оскільки вони й так психологічно травмовані через вимушений від'їзд з дому?
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 10:16
Вітаємо!
Шкода, що наші піклування про вашу фінансову безпеку у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснюєте саме ви, а не третя особа і цим самим захистити вас від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження ваших коштів.
Для вирішення вашого питання просимо звернутися в нашу підтримку чата, де наші фахівці з радістю вам допоможуть.
Якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
1377 14 квітня 2022, 17:19
Здравствуйте я пенсионер у меня в феврале месяце мошенники похитили с кредитной карты 20000грн.
Я естественно сообщил в банк и в полицию.
Мне пообещали разобраться, но понимал что возврат похищенных средств практически невозможен.
Сегодня 14 апреля мне вернули эти украденные средства все на карту.
Хочу поблагодарить банк о большой проделанной работе по возвращению мне средств которые были похищены с карты.
Даже в такое время банк работает для клиентов.
Давно сотрудничаю и дальше буду сотрудничать с ПриватБанком.
Благодарю.
Удачи банку во всем.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 18:16
Добрий вечір!
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Gideon555 14 квітня 2022, 16:04
Внимаение! Ниже предоставленно много текста с доводами и фактами, если Вам лень читать то вкратце — выбирайте другой банк как клиент и как работник!

Являясь клиентом и сотрудником Помойного банка далее именуемого как ПБ, могу уверенно сказать что ПБ — абсолютно не вменяемый банк как для клиентов, так и для сотрудников.
Со стороны кл вы уже видели гневные коментарии: Невозможность дозвонится к операторам, сложность прохода IVR меню, некорректная работа интернет банкинга, комиссии и т. д.
От себя добавлю что раздражает комиссия за всё! Пополнить телефон, пополнить карту, снять средства, перевести средства на карту другого банка ещё пол беды, и на другую карту ПБ окей, но когда я в приват24 перевожу средства между своими же картами и у меня берут комиссию, обожаю этот момент. А вы знаете куда идут эти комиссионные??? На погашение львиной доли займов которые берут и не отдают уроды.
Со стороны работника картина маслом. Поверхностное обучение сотрудников которые знают информацию поверхностно, а как только любой вопрос требует углубленного анализа, проверки и ответа, что бывает очень и очень часто у сотрудников как правило возникает ряд вопросов, а где всё это было на обучении? Сотрудники как и супервайзер дают поверхностный ответ, если вообще помогут, а не проигнорят.
Высокий уровень подлизывания к клиентам, если человек где-то не прав так укажите ему на это, почему так произошло и как в следствии это исправить, вместо этого сотрудники ОБЯЗАНЫ разыгрывать клоунаду по типу ой возникло недопонимание, это не ваша вина (особенно когда не знают в кредитах о обязательных платежах и не вносят их, или же когда оформляют подписки на грёбаных сайтах знакомств, киноплощадках и т. д. и не читают что оформляя данный «пробный период» Вы соглашаетесь с дальнейшими автоматическими списаниями в полную сумму услуги.). Как правило они садятся на шею ведь им говорят что они не виноваты, что они прям ми ми ми и вообще на сисю малыш, а потом начинают высказывать сотрудникам претензии что это мы виноваты, что наша вина, действительно, мы зарегистрировали их на сайте знакомств, подвязали карту и сделали оплату, всё на благо клиентов так сказать.
Нравится как НАРУШАЕТСЯ закон о Военном положении и сотрудники которые во время обстрелов/воздушных тревог покидали рабочие места в последующем обязаны были отрабатывать это время, ну действительно, что бы не работать попросили Вову покидать на нас бомбы и освободить от приват банка.
Очень ловко сделали в марте процентную ставку 0,00001 процент что бы люди воспользовались казалось бы хорошим предложением, когда многие потеряли работу воспользуйся кредиткой и по факту отдай то что взял, но вот когда новость разлетелась и многие воспользовались данной функцией вышло нововведение о процентах 1.7 с 01.04.2022 года, это конечно не много, но всё же свою часть они поимеют.
Также насколько я знаю сотрудников горячих точек загнали в долг случайно выплаченными материальными помощами:
Руководство выпустило спец сообщение о том что сотрудникам которые работают в филиалах Киева Харькова и так далее пологается выплата — 20000 грн на каждого как мат помощь. Зачислили, пользуйтесь на здоровье, многие конечно рады, кто выехал с города кто заплатил за квартиру, кто-то помог родным и близким, через несколько дней руководство сообщило что бы деньги не тратили ибо будут решать снимать ли с некоторых сотрудников эти 20000, в итоге с половины сотрудников сняли эти 20000 грн тем самым загнав их в долг ибо зарплата им не выплачивается, а сразу списывается на погашения долга по случайно выплаченной материальной помощи, это настолько смешно, настолько нелепо, настолько по тупому что просто нету слов.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 18:10
Добрий день!
Шкодуємо, що знаючи всі переваги і зручність сервісів, всі кроки для допомоги співробітникам і клієнтам в цей нелегкий час ви зважились на публікацію недостовірної інформації та акцентуванню уваги на комісіях, частину з яких банк відмінив або значно зменшив з початку повномасштабного вторгнення. Що ж до кредитних канікул, якщо ви дійсно є співробітником банку, маєте розуміти, що кредитні канікули передбачають можливість клієнту не сплачувати мінімальні платежі та відміняють штрафи за їх несплату, а відміна відсотків в березні та подальше зменшення % ставки вдвічі в квітні та травні по кредитним карткам є окремим і свідомим рішенням банку, яке спрямоване на підтримку клієнтів.
Якщо у вас є конкретні побажання, які допоможуть нам покращити якість обслуговування клієнтів або дадуть змогу вдосконалити робочий процес і полегшити роботу колег в підтримці ви можете їх надіслати через призначені для цього внутрішні канали банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Uma1330 14 квітня 2022, 14:49
Заявка була подана ще 25 березня, на сьогодні маємо вже 14 квітня. Чому немає грошової допомоги? Ніде ціеї інформації знайти не можу, всім знайомим надійшли гроші а мені ні
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 15:53
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Державна податкова служба після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ксения Козинда 14 квітня 2022, 12:57
Відділення за адресою: Харків, пр-т Льва Ландау, 12
Заявка на 6500 грн (єПідтримка) была оформлена 24−25 марта 2022 г. Сегодня уже 14 апреля 2022, даже если вычесть выходные дни, 10 рабочих дней уже прошли, в течении которых банк должен был начислить эту денежную помощь.
Знакомые давно уже получили. Почему мне Приватбанк не хочет перечислять государственную денежную помощь — я не понимаю и нигде не могу найти ответ.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 13:21
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Державна податкова служба після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sadok99 14 квітня 2022, 12:12
Добрий день! 23 березня 2022 р, я відправила заявку на отримання допомоги в єпідтримки. заяву приняли, 10 днів давно пройшли, де гроші? сьогодні вже 14 квітня 2022 р всі, з мого підприємства, хто написав заявку на епідтримку. отримали гроші, я ні. податки сплачуємо,
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 12:55
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Державна податкова служба після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
pmn19 14 квітня 2022, 11:53
В марте пришла субсидия с формулировкой:
«Безготівкове зарахування. Коментар до платежу: Finansuvannia sots.dopomohy vid MSP tsent #UA9430 **** **** Zarakhuvannia hroshovoi dopomohy/subsydii/pilh zh.PKMU № 215/0»
комиссии за зачисление не было.

В апреле пришла субсидия с формулировкой:
Безготівкове зарахування. Коментар до платежу: Finansuvannia sots.dopomohy vid MSP tsent #UA9430 **** **** Zarakhuvannia hroshovoi dopomohy/subsydii/pilh zh.PKMU № 215″
удержана комиссия за зачисление 0,5%.

Спасибо Привату за поддержку социально незащищенных слоев населения на временно оккупированных территориях!!!
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 12:53
Добрий день!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Щоб розібратись в ситуації та уточнити ваші контакти ми звернулись в приватному повідомленні.
VadimGrigorash 14 квітня 2022, 11:51
Доброго дня, я 06.02.2022 о 12:07 знімав кошти в банкоматі м.Христинівка, кошти банкомат довго рахував але так і не дав, але списав, неодноразово було подані заявки на гарячій лініі, але все марно, сума для мене дуже значна — 8000грн, тим більш в переод Війни. Всі заявки були відмінені, в звязку з тим що проведена інкасація і зайвих коштів не виявлено, але на поставлене мною питання чи були перевірені камери банкомату і самі інкасатори, відповіді немає.
Дуже прикро, що сталась така ситуація, адже я не просто клієнт, я підприємець який працює не перший рік з банком, а тут так обманули та щей вішають якусь лапшу, напевно прийдеться прощатись з цим банком…
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 12:50
Добрий день!
Питанням вже займають профільні фахівці. З вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
0990850190 13 квітня 2022, 20:45
В Тернополі на вул. Бродівська, 44, в терміналі TS203023 12.04.22 приблизно о 18.35, при поповненні мною інтернет-карти, пропало живлення в усьому супермаркеті. Я обрав суму для внесення 7500 грн і встиг повноцінно внести 2000 грн, на наступній п’ятисотці світло погасло. Майже одразу світло з’явилося, а мої 2500 грн так ніде і не з’явилися. Залишив одразу заявку — через день вона відхилена, подав знову — як мені сказали — у вищу інстанцію — відхилили за пару годин. Як я розумію, з таким же успіхом зникла б і більша сума. Буду ще лишати заявки і скаржитися. Користуюся послугами часто і давно, але така ситуація вперше і заставляє задуматися.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 10:01
Добрий день!
Питання в роботі у профільних фахівців. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
Irma89 13 квітня 2022, 19:45
С каких пор приват банк решил, что вправе лишать граждан законных социальных выплат??? На каком основании с суммы поступившей соц.выплаты была содрана комиссия о зачислении??? Карта пенсионная, поступления ВСЕГДА только пенсия и соц.выплата и НИ РАЗУ еще не было дополнительных комиссий о зачислении. В банке объяснили это тем, что якобы формулировка другая: раньше было (по информации из приват24) «целевые поступления. выплаты социального фонда, соц.выплата», а сейчас — «доход. безналичное зачисление. комментарий к платежу: фінансування соціальної допомоги від МСП. … Зарахування грошової допомоги/субсидії/пільг …» и отфутболили в фонд соц.помощи. Банк якобы не при чем!!! А то, что и в первом и во втором случае зачисления обозначены, как СОЦИАЛЬНАЯ ПОМОЩЬ, то это банку не заметно!!! Главное, чужие деньги присвоить!!! Мошенники!!! С пенсий, зарплат и стипендий тоже теперь будете комиссии вычитать!!!
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 9:03
Доброго ранку!
Банк не стягує комісію при зарахуванні цільових коштів на картку для виплат. Важливо розуміти, що ознаку цільових коштів ставить не банк, а відправник цих коштів. Тому, якщо при зарахуванні була стягнута комісія 0.5% від суми це означає, що кошти були відправлені, як звичайне безготівкове поповнення картки і не мали ознаки цільових, як то пенсія, соц. виплати чи інші цільові зарахування. З питанням чому кошти були відправлені, як звичайне безготівкове поповнення ви можете звернутись до відправника.
sergo555 13 квітня 2022, 17:54
Заблокировали аккаунт и попросили предоставить справку о доходах. После предоставления справки, сообщили что закрывают мой аккаунт навсегда. Я обратился в отделение и мне порекомендовали собрать более полный пакет документов и скинуть в чат. Я собрал более полный набор документов и пытался несколько раз скинуть в чат — но поддержка шаблонно отвечает, что «ваш аккаунт закрыт и мы не можем принять ваши документы». По телефону также сообщают что не могут принять документы, отправляют в «чат». Все ссылаются друг на друга. Я в тупике, банк никак не хочет идти на встречу и рассмотреть документы для разблокировки счета.
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2022, 19:09
Добрий вечір!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0957923469 12 квітня 2022, 21:01
Оформила заявку 24.03.2022 через Монобанк сегодня 12.04.2022 и досих пор ничего не пришло. Скажите пожалуйста в чем причина.
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2022, 9:51
Доброго ранку!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Заявка на отримання 6500грн подається через «Дію». Якщо для отримання коштів ви обрали картку іншого банку, а не ПриватБанку, можете уточнити наявність коштів на рахунку в їх підтримці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0978739495lera 12 квітня 2022, 18:58
Досих пор нет выплат по карте еподдержка 6500 заявление подавалось 25.03.2022, Вы что решили присваевать деньги себе?
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 19:46
Вітаємо.
Для уточнення причин не зарахування коштів ви можете звернутись до відправника.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Егор Крупин 12 квітня 2022, 16:21
Оформив 6500 від дії 26 березня вже 12 квітня, але кошти так і не надійшли
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 16:44
Вітаємо.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Serj1989 12 квітня 2022, 14:40
Обратился в банк через братную связь и обьяснил что потерял работу. Обьяснил что не уверен в том найду ли я работу и смогу ли оплачивать в июне по 5% от кредита с начислением 3,4% на тело кредита.Предложил поглынуть этот кредит кредитом наличкой на 36 месяцев.Мне прислали шаблон март — апрель, а дальше 3,4%.Сказали что кредит наличкой не выдают по 1,5%.Все для людей.Вот так банк идет на реструктуризацию.
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 16:44
Вітаємо.
У разі прострочення зобов`язань за договором та наявності у банку пропозицій реструктуризації для вас, ми додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
Naveszolota 12 квітня 2022, 14:21
Я робила переказ. Зараз кожна копійка на вагу золота! Взагалі я користуюсь переказами та дивлюся на суму комісії — це нормально. АЛЕ — я робила платіж, мені висвітилось — комісія 1 грн. Це норм. Я підтвердила. Зробила квитанцію в ПДФ — там теж комісія 1 грн. А коли відкрила рухи по рахунку — комісія майже 50 гривень!!! Це як? Невже це не шахрайство? Авжеж десь на сайті є тарифи. Та я не банківський працівник і перекази не є моєю основною життєвою справою. Коли написана чітка сума комісії — 1 грн чи 50 грн — вона повинна бути остаточною. А не тут читаємо, там дивимось, а там ми з Вас все зняли!
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 16:54
Вітаємо!
При здійснені платежів варто не забувати, що за використання кредитних коштів стягується додаткова комісія у розмірі 3 %. Інформація про тарифи знаходиться у публічному доступі та ознайомитися з нею ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
stomaks 12 квітня 2022, 11:40
18.03.2022г. При попытке положить наличные на карту через банкомат в сумме 50000 банкомат деньги забрал и потух.
Звонил на 3700, подавал заявку на возврат денег.
на горячей линии кормят завтраками и обещаниями.
Вопрос не решен и прогреса нет никакого.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 15:23
Вітаємо!
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alekseeva24 12 квітня 2022, 10:55
Здравствуйте, есть какие упрощенные
условия по списанию кредита для людей, которые находятся в оккупированном городе, без света, связи, той же воды, где не работает ни один терминал. Конкретно сейчас имею ввиду Снигиревку в Николаевской области. Т.к. человеку, который находится там сегодня утром с карты банк пытался списать ежемесячный платёж по кредиту… как быть вот таким людям, которые оказались, а тяжёлой ситуации, каждый день борясь за жизнь!!!
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 11:23
Вітаємо!
З турботою про кожного нашого клієнта в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів. Додатково, протягом березня, клієнтам встановлювалася відсоткова ставка за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %). Пільгова процентна ставка за квітень і травень становитиме 1,7 %.
Клієнт може особисто звернутися в нашу підтримку, де наші фахівці з радістю підкажуть інформацію по його картці після ідентифікації.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝