
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 46.85 | 47.85 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанк: пл. Адама Міцкевича, 6/7 , Львів
Адреса:
Львів, пл. Адама Міцкевича, 6/7
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
SamuellJackson
25 грудня 2024, 0:01
Приблизно так дала мені зрозуміти тп в приваті. Продав крипту на 200 бакс, отримав бан рахунку. Хтось скинув з 3 особи рахунку мені на картку і ця особа зробила запит на блокування рахунку. Тобто схема така, я можу своєму конкуренту кинути 1000 грн і сказати тп пприваті що він шахрай. Блокуйте йому рахунок бігом. Після чого в приваті сильно не вникають в суть проблеми, не дивляться що клієнт користується послугами банку більше 13 років, що оборот по рахунку є чималий, що транзакції йдуть на білі рахунку. Просто на нах. бан. Йдіть в поліцію самі рішайте. Приват це ботоферма з низькою якістю обслуговування. І з такою ж системою безпеки, де може любий офісник який там працює. Злити телефону базу клієнтів.
Коментарі (1)
Ответ банка

Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Вітаю
В мене сталась наступна ситуація
При знятті готівки банкомат не видав кошти, а з карти вони списались
Питання: чому я повинна очікувати на повернення коштів 60 днів?
Сума не маленькаі потрібна мені зараз всі скріни в мене збережені що кошти мені не видались
Прошу вирішити мою ситуацію
Коментарі (2)
В мене сталась наступна ситуація
При знятті готівки банкомат не видав кошти, а з карти вони списались
Питання: чому я повинна очікувати на повернення коштів 60 днів?
Сума не маленькаі потрібна мені зараз всі скріни в мене збережені що кошти мені не видались
Прошу вирішити мою ситуацію
Ответ банка

Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Я прийшла у відділення приват банку у Львові замінити картку для виплат VISA, тому що термін дії добігав кінця. Цю картку я використовую для отримання зарплати. У відділенні мені видали замість старої картки VISA нову картку Простір (я не одразу навіть зрозуміла, що це така платіжна система, інакше я б відмовилась. Але я ніколи не чула про цей Простір, і спочаку подумала що це просто такий дизайн картки).
Працівник банку, яка видала мені цю картку, не пояснила мені, що це інша платіжна система, яка не є міжнародною, і використовується тільки в Україні та має купу обмежень.
В результаті я НЕ можу:
— додати карту в Apple wallet
— сплачувати через QR код
— сплачувати в інтернеті
— сплачувати через термінал у багатьох магазинах
— сплачувати за мобільний зв’язок
— це напевно не повний перелік, тільки те, що я виявила за тиждень користування цією карткою
По суті, все, що можна робити з цією карткою, це знімати готівку у банкоматі та сплачувати за товари у магазинах (але не у всіх). Тобто замість нормальної картки VISA, я тепер маю цю картку Простір, яка має дуже обмежений функціанал. Мене про це ніхто не поінформував, що свідчить про дуже низький рівень обслуговування.
Що бісить найбільше у цій ситуції, це те, що людям без попередження видають картку, яка працює тільки у межах України, в той час як у країні йде війна!
Коли я звернулась до іншого відділення, вже у Запоріжжі, мені сказали що тепер цю карту не можна замінити на VISA або Master Card, навіть на діджитал картку. Тепер єдине що можна зробити, це відкрити нову картку VISA (але тільки діджитал, тому що пластикові чомусь не випускають більше), і прв’язати цю нову картку до виплат зарплати. Тобто тепер я маю зробити купу додаткових дій та витратити час на все це, чого можна було б уникнути, якби працівники банку належно виконували свої обов’язки.
Коментарі (4)
Працівник банку, яка видала мені цю картку, не пояснила мені, що це інша платіжна система, яка не є міжнародною, і використовується тільки в Україні та має купу обмежень.
В результаті я НЕ можу:
— додати карту в Apple wallet
— сплачувати через QR код
— сплачувати в інтернеті
— сплачувати через термінал у багатьох магазинах
— сплачувати за мобільний зв’язок
— це напевно не повний перелік, тільки те, що я виявила за тиждень користування цією карткою
По суті, все, що можна робити з цією карткою, це знімати готівку у банкоматі та сплачувати за товари у магазинах (але не у всіх). Тобто замість нормальної картки VISA, я тепер маю цю картку Простір, яка має дуже обмежений функціанал. Мене про це ніхто не поінформував, що свідчить про дуже низький рівень обслуговування.
Що бісить найбільше у цій ситуції, це те, що людям без попередження видають картку, яка працює тільки у межах України, в той час як у країні йде війна!
Коли я звернулась до іншого відділення, вже у Запоріжжі, мені сказали що тепер цю карту не можна замінити на VISA або Master Card, навіть на діджитал картку. Тепер єдине що можна зробити, це відкрити нову картку VISA (але тільки діджитал, тому що пластикові чомусь не випускають більше), і прв’язати цю нову картку до виплат зарплати. Тобто тепер я маю зробити купу додаткових дій та витратити час на все це, чого можна було б уникнути, якби працівники банку належно виконували свої обов’язки.
Ответ банка

21 липня 2022, 10:00
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що при зверненні до відділення склалось таке непорозуміння. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо бесіду зі співробітником по даному випадку і найближчим часом проведемо додаткове навчання, щоб уникнути повторення подібних ситуацій.
Ми не обмежуємо видачу карток. В той же час, перевірити наявність необхідного пластику у зручному відділенні можна за зверненням до підтримки банку.
Також наразі відновлено можливість замовлення карток з фото та індивідуальним дизайном у відділеннях банку.
Ми дуже шкодуємо, що при зверненні до відділення склалось таке непорозуміння. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо бесіду зі співробітником по даному випадку і найближчим часом проведемо додаткове навчання, щоб уникнути повторення подібних ситуацій.
Ми не обмежуємо видачу карток. В той же час, перевірити наявність необхідного пластику у зручному відділенні можна за зверненням до підтримки банку.
Також наразі відновлено можливість замовлення карток з фото та індивідуальним дизайном у відділеннях банку.
Я мала намір замовити копіювальний апарат Canon IR-2520.Знайшла дану модель на олх. Вказаний користувач Антон, тел.0502053231 скерував мене на вищевказаний сайт.Я зареєструвала замовлення і мене повідомтли, що необхідно здійснити передплату в розмірі або 50%, або 100%.Я, відповідно оплатила 50% в розмірі 7241,21грн 28 травня 2019р. після цього продавець повідомив, що або ми переплачуємо 100%, або продавець може повернути мені кошти.Я погодилась, щоб кошти повернули та на жаль гроші мені так і не повернули станом на 03,06,2019р.Картка на яку перераховували гроші 4149 4991 1737 0401 Власова Валентина Олегівна.Продавець Антон не піднімає слухавки і видалив повідомлення з олх. я в цей же день 28,05,2019р. повідомила в Приват Банк на гарячу лінію про випадок.В мене є номер картки, прізвище та ім'я і по-батькові даної особи.30,05,2019р написала заяву в міліцію.Зателефонувала знову у Приватбанк та вони повідомляють, що не можуть відповісти на дане питання конкретно, що моєю ситуацією займається внутрішня служба.Я от не можу збагнути як Приватбанк перевіряє своїх клієнтів, чому надалі співпрацює з шахраями?????
Я думаю таких заяв безліч…
Чому не блокують картки шахраям ??? Чому не повертають кошти?????
Коментарі (23)
Я думаю таких заяв безліч…
Чому не блокують картки шахраям ??? Чому не повертають кошти?????
Ответ банка

10 червня 2019, 13:31
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх Клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо Клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації, Банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а Банк, у свою чергу, завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, Банк не може виступати у ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх Клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо Клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації, Банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а Банк, у свою чергу, завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, Банк не може виступати у ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.