×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Суттєве обмеження доступу до послуг без будь-яких пояснень
Працівник банку, яка видала мені цю картку, не пояснила мені, що це інша платіжна система, яка не є міжнародною, і використовується тільки в Україні та має купу обмежень.
В результаті я НЕ можу:
— додати карту в Apple wallet
— сплачувати через QR код
— сплачувати в інтернеті
— сплачувати через термінал у багатьох магазинах
— сплачувати за мобільний зв’язок
— це напевно не повний перелік, тільки те, що я виявила за тиждень користування цією карткою
По суті, все, що можна робити з цією карткою, це знімати готівку у банкоматі та сплачувати за товари у магазинах (але не у всіх). Тобто замість нормальної картки VISA, я тепер маю цю картку Простір, яка має дуже обмежений функціанал. Мене про це ніхто не поінформував, що свідчить про дуже низький рівень обслуговування.
Що бісить найбільше у цій ситуції, це те, що людям без попередження видають картку, яка працює тільки у межах України, в той час як у країні йде війна!
Коли я звернулась до іншого відділення, вже у Запоріжжі, мені сказали що тепер цю карту не можна замінити на VISA або Master Card, навіть на діджитал картку. Тепер єдине що можна зробити, це відкрити нову картку VISA (але тільки діджитал, тому що пластикові чомусь не випускають більше), і прв’язати цю нову картку до виплат зарплати. Тобто тепер я маю зробити купу додаткових дій та витратити час на все це, чого можна було б уникнути, якби працівники банку належно виконували свої обов’язки.
Ми дуже шкодуємо, що при зверненні до відділення склалось таке непорозуміння. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо бесіду зі співробітником по даному випадку і найближчим часом проведемо додаткове навчання, щоб уникнути повторення подібних ситуацій.
Ми не обмежуємо видачу карток. В той же час, перевірити наявність необхідного пластику у зручному відділенні можна за зверненням до підтримки банку.
Також наразі відновлено можливість замовлення карток з фото та індивідуальним дизайном у відділеннях банку.
Коментарі (4)
Воруут деньги
Деньги списали с карты, банкомат их не выдал и я последние деньги которые были на счету должна ждать две недели и не факт что я их получу обратно.
Дозвонится к оператору из-за виртуального консультанта невозможно. В отделении хамство. Это просто уродство, а не банковская система. Во время войны у жителей страны просто красть средства. Как это вообще ??? К
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в найкоротший термін.
Коментарі (1)
Жахливе обслуговування
Від імені банку приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. За даною ситуацією буде проведено перевірку, за результатами якої вам зателефонує наш фахівець.
Написати коментар
Гроші з рахунку списали , готівку не видало
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію. На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (2)
Заблокировали всё что можно !
І я впевнена, що зараз жодна така в такій самій ситуації.
Сумно!
Фахівці розглянуть можливість дистанційно розблокувати картку та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (1)
Забрали мои деньги
Фахівці перевіряють інформацію по описаній ситуації та за результатом зв'яжуться з клієнтом, який проводив операцію.
Написати коментар
Не можу розблокувати картки, не має зв’язку з оператором банку! Через сайт теж не можливо!
Але зараз я знаходжусь за кордонном .(в Іспанії) і не можу приїхати знову в Україну! Так як маю дитину-інваліда з серйозною вадою СЕРЦЯ. Зараз ми проходимо лікування в клініці! ЦЯ КРАЇНА ГРОШОВУ ДОПОМОГУ НЕ НАДАЄ БІЖЕНЦЯ! ЯК МЕНІ ОПЛАТИТИ ЛІКУВАННЯ І ХАРЧУВАННЯ ДИТИНИ? ЯКЩО ДОСТУПУ ДО ГРОШЕЙ НЕМАЄ!!!
Три рази поповняла рахунок LIFECELL, так як дуже дорого звонити з-за кордону у відділення банку, не має безкоштовного номеру. Роумінг! Плюс до того постійно відповідає робот Яна, яка просто не з'єднує з оператором, коли я прошу З'ЄДНАТИ МЕНЕ З ОПЕРАТОРОМ ПО ЗАГАЛЬНИХ ПИТАННЯХ! ЦЕ ПРОСТО НЕ МОЖЛИВО. ПОЧИНАЄ
ЗАПИТУВАТИ ТА ПОСТО ВИТРАЧАЄ МОЇ ХВИЛИНИ В РОУМІНГУ. З ЯКОГО САМЕ ПИТАННЯ? ГОВОРЮ ПРОБЛЕМУ СВОЮ ПРО ТЕ, ЩО ПОТРІБНО РОЗБЛОКУВАТИ МОЇ КАРТКИ. А ВОНА МЕНІ ПРОСТО ВІДПОВІДАЄ:« ЩО МЕНІ ПОТРІБНО ЗВЕРНУТИСЯ ДО ВІДДІЛЕННЯ БАНКУ! ЧИ НА САЙТІ НАПИСАТИ В ЧАТ!» З ОПЕРАТОРОМ ТАК І НЕ З'ЄДНУЄ!!!
ДОПОМОЖІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, У ВИРІШЕННІ ЦІЄЇ СИТУАЦІЇ! ТАК ЯК Я НЕ МАЮ ДОСТУПУ ДО СВОЇХ КОШТІВ, НЕ МАЮ ЗМОГИ ЗАПЛАТИТИ ГРОЩІ ЗА ЛІКУВАННЯ СИНА!!!
ЧИ ПОТРІБНО ПИСАТИ НА САЙТ ПРЕЗИДЕНТА, ЩОБ Я ОТРИМАЛА СВОЇ КОШТИ!!!
ЧЕКАЮ НА ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЗОК!!! Я з Миколаєва Миколаївська область! Марина Гоцуляк! тел є в базі приват!
Блокування карток було вимушеною мірою направленою на збереження ваших коштів, адже мала місце ризикова операція, яка потребувала додаткового підтвердження. Щоб ми могли впевнитись, що саме власник картки проводить операції з нею і зняти блокування з карток ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
Коментарі (1)
нова версія Приват 24
У новому додатку ми врахували недопрацювання старого додатка. У новій версії доступна можливість додати потрібні для вас сервіси на головний екран, що значно спрощує роботу в додатку. Сподіваємося що використовуючи даний функціонал і інші можливості програми ви зміните свою думку.
Коментарі (1)
Подвійна конвертація з UAH ?
Дві поїздки в таксі, в себе по місту як завжди (прив'язана звичайна карта в UAH)
BOLT: Сума у валюті операції 57,00 UAH => Списано: 70,65 UAH
UBER: Сума у валюті операції -38,99 UAH => Списано: 48,19 UAH
Запитаєте Що відбувається? Що ж це за нововведення? Чому списання не коректне?
Оскільки мені знайомо як працює подвійна конвертація і я з нею мав справу часто, коли щось купував закордоном, цього разу мене це здивувало!
Оператор Приват Банку не зміг пояснити чому, а саме головне, яким же чином відбувається конвертація якщо валюта операції була в UAH, та й причому карта теж в UAH, та чому за 10років користування цими таксі такого не було. Казала, мовляв «це іноземні компанії, напевно це через це»…
Але служба підтримки таксі повідомила, що списання коштів відбувається, як завжди в гривні, ви сплачуєте ту суму, що вказана в додатку таксі, нічого іншого! Якщо у вашій банківській виписці додаткові збори, або сума списання відрізняється — зверніться до Вашого банку, або ми рекомендуємо Вам використовувати картки інших банків.
Крім того я зробив виписку, а також запитав, якщо була конвертація, то в якій ж валюті таксі насправді зняли з мене кошти, та яка була сума (курс) у валюті. Оператор сказав що їм цього не видно як і мені навіть в PDF виписці!
Отже висновок:
тепер Ви ніколи не можете знати яке списання зробить ПриватБанк!
Також є всі умови вважати таке списання не законним, можливо банк утримує Ваші кошти не законно, орієнтуючись на не досвідчених користувачів! Уявіть яких масштабів це може досягти! Також банк не розкриває деталі транзакції(самої конвертації) та не може пояснити звідки взялась фінальна ціна (при якиї курсах і валютах)!
Отже роблю висновок, що такої конвертації насправді не було!
Оскільки коли фактичне виставлення рахунку відбувається вже в UAH, валюта операції UAH, картка клієнта в UAH => НЕ МОЖЕ БУТИ ВЖЕ НІЯКОЇ ПОДВІЙНОЇ КОНВЕРТАЦІЇ!
Подвійна конвертація відбувається тоді, коли сайт або сервіс на якому ви робите оплату на своїх сторінках відображає суму до оплати в гривнях, однак запит на оплату відправляє в банк в доларах. Щоб банк міг провести оплату з вашої гривневої картки ми вимушені конвертувати суму з доларів в гривню. Таким чином, щоб уникнути подвійної конвертації достатньо на сайті обирати валюту оплати долар США або платити з доларової картки. Більш детально про подвійну конвертацію на нашому сайті: https://privatbank.ua/conv
Ви можете звернутись в підтримку сервісу на якому здійснювали оплату для отримання інформації щодо того, чому запит на списання був створений саме таким чином у валюті USD.
Ви можете дозволяти чи блокувати платежі з подвійною конвертацією в своєму Приват24 в налаштуваннях картки розділ зміни інтернет ліміту.
Ми проведемо перевірку відносно коректності консультації наданої в підтримці та додатково зв'яжемось за її результатом.
Коментарі (10)
Нет денег на карте
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію за платежем. Якщо після внесення коштів на картку через ТСО ПриватБанку вони не були зараховані, радимо звернутись в підтримку через авторизовані канали (3700 або онлайн чат на сайті pb.ua ) для подачі заявки на повернення коштів.
Коментарі (1)
Присвоили Swift перевод
В постановлении сказано, что переводы не принимаются от лиц находящихся на территории россии или беларуси. Перевод был совершён из Турции, с турецкого счёта, с турецкого вида на жительство.
При этом банк заявляет что от русских переводы нельзя принять. Но об этом ни слова в постановлении. В итоге банк забрал деньги даже не у русских, а лично у меня. Потому что я, гражданин Украины, эти деньги не получил.
Почему вообще банк принимает переводы которые запрещены? Почему не делает отказ, и перевод не возвращается отправителю?
Прошу объяснить где именно в законе указано, что нельзя принимать переводы от лиц с гражданством рф или беларуси, не с территории россии или беларуси — в ответ шаблонный ответ, который никак не отвечает на мой вопрос!
Просто украли 10 тыс $
Постановою правління Національного банку України «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24 лютого 2022 року № 18 встановлено, що уповноваженим установам забороняється здійснювати будь-які валютні операції учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь. Відправниками були надані документи, які не відповідають вимогам для зарахування коштів.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли
задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Коментарі (24)
Дуже вчасно повернуті кошти
Завжди до ваших послуг :)
Коментарі (1)
Уже три месяца не поступает пенсия на карту
Ничего не возможно выяснить — замкнутый круг!
Зі сторони банку не зафіксовано труднощів чи затримок у виплаті коштів. Також зазначимо, що до картки прив'язані цільові зарахування від ПФУ, тому, якщо на рахунки банку надійдуть кошти вони будуть зараховані на картку. Радимо уточнити інформацію щодо виплат в ПФУ.
Коментарі (5)
Банк творить чорті шо
Раніше було як… бронюючи готель на букингу чи купуючи квиток на візейр чи фліксбас я вибирав валюту гривня і з мене списувало рівно ту суму яка написана при покупці, а зараз я стикнувся що банк списує на 20−30% більшу суму від заявленої…мені хтось пояснить як це??? тобто я купую бронь на готель в букингу 1000гр і з мене списують 1250грн, при тому якщо вибрати валюту євро або злоті то кінцева сума виходить 1100грн…тобто банк включив по тихому подвійну конвертацію і в такий не простий час наживається на клієнтах, вважаю це дуже погано для репутації і як мінімум потрібно попередити своїх клієнтів щоб розраховувались в іноземній валюті
Оплата з подвійною конвертацією проводиться в разі, якщо клієнтом така опція встановлена в налаштуваннях картки. Дозволяти чи блокувати платежі з подвійною конвертацією можна в своєму Приват24 в налаштуваннях картки в розділі зміни інтернет ліміту.
При тому, що закордонний сайт на якому ви робите оплату на своїх сторінках може відображати суму до оплати в гривнях, запит на списання з картки в банк приходить в доларах. Щоб банк міг провести оплату з вашої гривневої картки ми вимушені конвертувати суму з доларів в гривню. Таким чином, щоб уникнути подвійної конвертації достатньо на сайті обирати валюту оплати долар США або платити з доларової картки.
З даних у відгуку, на жаль, не вдалось знайти оплату про яку йде мова. Ви можете надати нам в приватному повідомленні деталі оплати, щоб ми перевірили інформацію.
Коментарі (3)
Швидка поміч
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
недобанк
Оплата з подвійною конвертацією проводиться в разі, якщо клієнтом така опція встановлена в налаштуваннях картки. Опція дозволяти чи блокувати платежі з подвійною конвертацією, як і раніше, доступна в Приват24 в налаштуваннях картки в розділі зміни інтернет ліміту.
Якщо у вас виникають труднощі при платежах чи з відключенням подвійної конвертації напишіть нам в приватному повідомленні.
Коментарі (6)
14 07 2022 банкомат приват банка выдал 3000 тысячи гривень, а списал со счета 6000 тысяч
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Написати коментар
Заблокировали аккаунт и не отвечают
Безпека коштів клієнтів для нас не пустий звук, тому при дистанційному обслуговуванні ми маємо ідентифікувати того, хто звертається, якщо питання стосується персональних даних чи рахунків клієнта і тим більше, якщо це підтвердження ризикової. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що звертається саме власник картки. Якщо клієнт у відповідь на питання ідентифікації вказує не ті дані, що раніше залишав в банку, оператор не має змоги дозволити проведення ризикової операції. Ми додатково звернулись в приватному повідомленні.
Коментарі (1)
Приватбанк краде гроші із старих рахунків
Нажаль немає можливості тут закріпити скріни нашої переписки із банком.
Але коротко, сервіс liqpay — це сервіс від приватбанку, раніше використовувався для онлайн оплат покупок в інтернеті (зараз з цим справляються інші сервіси). Пізніше liqpay змінив вид діяльності і став платіжним сервісом для бізнесклієнтів, тобто liqpay підключають для інтернет магазинів, а простим фізичним особам він вже не доступний. Отже, десь 8 років назад я туди закинув гроші для онлайнпокупки, остаток коштів в мене відображався в кабінеті приват24 як окремий рахунок liqpay. Потім кабінет і сайт привату оновився і цей рахунок liqpay щез. Служба підтримки банку мені так прямо і сказала що рахунки вже необслуговуються і вони мені нічим не можуть допомогти, визнавши цим самим що банк просто вкрав мої кошти, наче це не державний банк, а якийсь лохотрон типу МММ
LiqPay – це платіжний сервіс, що надає можливості інтернет-еквайрингу – приймання платежів на сайтах, у мобільних додатках, підключених до Інтернету. Для продавця, це сервіс приймання платежів, а для покупця — зручний спосіб оплати.
Обслуговування клієнтів, їх рахунків та функціонування сервісу LiqPay здійснюється на підставі чинного законодавства і актуальних Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на офіційному сайті банку https://privatbank.ua/terms.
На підставі постанови НБУ від 27.11.2018 № 130 «Про затвердження Правил застосування переліку документів, що утворюються в діяльності Національного банку України та банків України» банк має зберігати договір по якому обслуговувався ваш рахунок LiqPay протягом 5-ти років після виконання умов договору. Відповідно, так як з моменту припинення обслуговування зазначеного вами рахунку пройшло більше часу, банк не був зобов'язаний надалі зберігати договір на підставі якого обслуговувався рахунок. Можливість скористатись коштами зберігалась аж до моменту припинення обслуговування рахунку.
Коментарі (5)
Слава богу!!!
ОПЕРАТОР ОДИН, АХРЕННЕНАЯ ОЧЕРЕДЬ, НА КАРТАХ НЕТ ЭТОГО ОТДЕЛЕНИЯ!!!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Незважаючи на це клієнти можуть, як і раніше, проводити необхідні операції через дистанційні канали обслуговування, як то банкомати, ТСО та Приват24. А у разі виникнення питань завжди можна звернутись в підтримку на нашому сайті.
Ми постійно слідкуємо за актуальністю інформації на мапі відділень pb.ua/map та оновлюємо її. Якщо на нашому сайті ви не знайшли відділення, будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення.
Коментарі (8)