Ще тиждень тому назад, спілкувався на центральному відділені у місті Черкаси, стосовно чи є у банка можливість видавати з рахунку саме в бумажняному вигляді долари США? Мене як на гарячій лінії 3700 так і в чаті оператори запевнили, що в касі може не бути миттєво, зробите замовлення і все буде гаразд.
Таке уточнення робив, оскільки мені потрібні на руки в бумажняному вигляді саме долари США, і людина яка відправляла їх з Канади втратила на обміні канадських доларів на американські.
29.08.2022 року Swiftовка зайшла на мій рахунок у розмірі 3 562.10$. В касі ніякої суми взагалі не було в доларах (і це в найбільшому у місті відділені), замовив (як і консультували до цього, що не буде проблем с замовленням) на 30.08.2022 року, проте згодом приходить «скасування підтвердження». І тепер виходить, або перезамовляти без будь яких гарантій що не скасовуватимуть кожного разу, або приват пропонує віддати замість моїх доларів — гривню по закупівельному своєму курсу 36.56 грн./дол., в той час як у мінял він по 40.85 грн./дол. (різниця 4.29 грн. на 1 долару).
Не рахуючи крос курсу в Канаді, мені тепер що б отримати свої ж кошти в доларах, потрібно 3 562.10 продати по курсу 36.56 = 130 230,38 грн., потім піти до мінял і купити його по 40.85, та отримати = 3 188,01 долар США, як бачимо на рівному місті шляхом введеня мене в оману співробітниками ПриватБанку, я втрачаю окрім свого часу, додатково ще 374,09 доларів США.
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Черкаси, вул. Байди-Вишневецького, 40
Адреса:
Черкаси, вул. Байди-Вишневецького, 40
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
17 лютого 2023, 18:25
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, на поточний момент ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, на поточний момент ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Ответ банка
30 серпня 2022, 10:00
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Був неприємно здивований, бо заблокували створення інтернет-картки. Як виявилось, що можна оформити всього 10 інтернет-карток за весь час користування банком. Більше 4-х років тому, створював ці картки, для прийому оплати і оплати в інтернеті. Звернувся в підтримку, попросив, щоб все ж таки, відкрили інтернет-картку в гривні, про всяк випадок, але відмовили, мотивуючи тим, що я колись вже замовляв багато цих карток. Попросив, щоб створили хоч одну картку, закривати її не буду, також відмовили і порекомендували відкрити Digital картку. Але така картка в мене вже є, для особистих цілей і оплачувати товари в інтернеті з неї не дуже хотілось би.
Чи є можливість в індивідуальному порядку, все ж відкрити мені ОДНУ ЄДИНУ інтернет-картку в гривні Visa?
Коментарі (8)
Чи є можливість в індивідуальному порядку, все ж відкрити мені ОДНУ ЄДИНУ інтернет-картку в гривні Visa?
Ответ банка
24 квітня 2022, 13:38
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули незручності, однак, дійсно, існують ліміти на відкриття клієнтом інтернет-карток за весь період обслуговування. Як ми вже вам зазначали раніше, що є можливість оформити Digital картку — це платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Нам шкода, що ви відчули незручності, однак, дійсно, існують ліміти на відкриття клієнтом інтернет-карток за весь період обслуговування. Як ми вже вам зазначали раніше, що є можливість оформити Digital картку — це платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Вчера, 18.02.2022 проводил пополнение счета через терминал самообслуживания, город Черкассы, ул. Б. Вишневецкого 40. Испытал огромный эмоциональный шок, когда после внесения через терминал суммы 2700 долларов было засчитано на счет только 200 долларов. По телефону горячей линии операторы, которые вели себя корректно и вежливо, успокоили. Операция действительно была, недостающая сумма 2500 долларов им видна, необходимо сделать заявку и получить деньги после инкассации.
Но еще больший шок я получил, когда банк ответил на мою заявку: «На жаль, факту сбою за вашою заявкою не підтверджено». Очевидно, что были инкассированные лишние 2500 долларов. Также факт внесения денег зафиксирован на камере наблюдения терминала. Почему я получил отрицательный ответ по заявке? То, что сейчас испытываю я и моя семья, считаю настоящей психологической пыткой.
Мною создана повторная заявка, также зафиксирована соответствующая жалоба. Операторы видят недостающую сумму, деньги пока не перечислены. Нервов и здоровья никто не вернет.
Коментарі (10)
Но еще больший шок я получил, когда банк ответил на мою заявку: «На жаль, факту сбою за вашою заявкою не підтверджено». Очевидно, что были инкассированные лишние 2500 долларов. Также факт внесения денег зафиксирован на камере наблюдения терминала. Почему я получил отрицательный ответ по заявке? То, что сейчас испытываю я и моя семья, считаю настоящей психологической пыткой.
Мною создана повторная заявка, также зафиксирована соответствующая жалоба. Операторы видят недостающую сумму, деньги пока не перечислены. Нервов и здоровья никто не вернет.
Ответ банка
19 лютого 2022, 10:40
Добрий день!
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно ситуації, що склалася, за результатами якої вам зателефонує наш фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно ситуації, що склалася, за результатами якої вам зателефонує наш фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
У меня с приватбанком до карантина не было проблем. весной, когда был карантин, ПриватБанк урезал мой кредитный лимит, списал с карты всю имеющую сумму и карту оставил в минусы, этим самим лишив меня возможности не быть проблемным должником. а на сегодняшний день вымагают с процентами… тоесть, когда калапс в с тране, ещё и банк добивает народ?.. я не отказываюсь платить тело долга ежемесячными платежами… но банк никак не хочет идти на встречу
Коментарі (2)
Ответ банка
29 січня 2021, 9:48
Доброго ранку!
Ми намагаємось йти на зустріч клієнтам коли бачимо, що клієнт бажає цього та зі своєї сторони робить відповідні кроки. Наприклад, активно користується лімітом або хоча б частково погашає заборгованість. У вашому випадку, рішення знизити суму ліміту було вимушеним. Радимо внести кошти на картку для погашення простроченої заборгованості та в майбутньому не порушувати умови договору ігноруючи мінімальні платежі. В Приват24 ви можете бачити суму до погашення яку необхідно внести.
Ми намагаємось йти на зустріч клієнтам коли бачимо, що клієнт бажає цього та зі своєї сторони робить відповідні кроки. Наприклад, активно користується лімітом або хоча б частково погашає заборгованість. У вашому випадку, рішення знизити суму ліміту було вимушеним. Радимо внести кошти на картку для погашення простроченої заборгованості та в майбутньому не порушувати умови договору ігноруючи мінімальні платежі. В Приват24 ви можете бачити суму до погашення яку необхідно внести.
Долгая история, но попробую по существу: С 2014 года, побывав в плену боевиков «днр», и уехав из своего родного города — я считаю своим долгом выявлять боевиков НВФ, оккупировавших Донецкую область, и выносить их посредством соцсетей на всеобщее обозрение. Так вышло и в 2018 году, когда я опубликовал данные очередного убийцы из Донецка, свободно проживающего в Киеве. Далее его задержали, начались суды, и процесс идёт по сей день. Уже тогда мне доносили информацию, что данный человек хочет меня убить…
И тут, внезапно, знакомые люди пересылают мне фотографию, где я держу полученную мной карту ПриватБанка, в отделении. Так же пересылают мои личные данные, адрес прописки, состав семьи… Меня начали искать, с целью мести. Так уж вышло, что ПриватБанк продал мои данные террористам.
Далее я еду в службу безопасности этого «банка» в городе Черкассы, где проживаю. Сотрудники просят позвонить на 3700, и обратиться к оператору. Туда, увы, дозвониться не вышло. Пишу в чат, жду, и… И мне отказывают в общении со службой безопасности. Далее они создают какую-то заявку, что-то там решают… Потом они пробуют дозвониться мне на мой номер телефона, который мне пришлось выбросить, после продажи моих личных данных. По состоянию на сегодня — я сменил квартиру, адрес которой они продали, и понес материальный ущерб, дабы сохранить семью в безопасности.
У меня вопрос: Имея на руках фотографии, где меня фотографируют в отделении с картой в руках, и имея прочие аргументы передачи моих данных третьим лицам… Понеся вынужденные материальные потери… Что, наиболее логичным, с точки зрения закона — следует предпринять? Иск? Обращение в СБУ? Как поступить правильно?
Коментарі (6)
И тут, внезапно, знакомые люди пересылают мне фотографию, где я держу полученную мной карту ПриватБанка, в отделении. Так же пересылают мои личные данные, адрес прописки, состав семьи… Меня начали искать, с целью мести. Так уж вышло, что ПриватБанк продал мои данные террористам.
Далее я еду в службу безопасности этого «банка» в городе Черкассы, где проживаю. Сотрудники просят позвонить на 3700, и обратиться к оператору. Туда, увы, дозвониться не вышло. Пишу в чат, жду, и… И мне отказывают в общении со службой безопасности. Далее они создают какую-то заявку, что-то там решают… Потом они пробуют дозвониться мне на мой номер телефона, который мне пришлось выбросить, после продажи моих личных данных. По состоянию на сегодня — я сменил квартиру, адрес которой они продали, и понес материальный ущерб, дабы сохранить семью в безопасности.
У меня вопрос: Имея на руках фотографии, где меня фотографируют в отделении с картой в руках, и имея прочие аргументы передачи моих данных третьим лицам… Понеся вынужденные материальные потери… Что, наиболее логичным, с точки зрения закона — следует предпринять? Иск? Обращение в СБУ? Как поступить правильно?
Ответ банка
30 вересня 2020, 11:10
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають таким ситуаціям.
Банк не надає персональні дані третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
Що стосується заявки, то за результатом її розгляду з вами зв'яжеться співробітник банку за номером, який ви вказали в заявці до відгуку.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають таким ситуаціям.
Банк не надає персональні дані третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
Що стосується заявки, то за результатом її розгляду з вами зв'яжеться співробітник банку за номером, який ви вказали в заявці до відгуку.
Протягом кількох років являюсь клієнтом Приват банку, але з такою ситуацією зіткнулась вперше! При оформленні картки Юніора для доньки, для користування за кордоном декілька разів запитували і уточнювали стосовно зняття готівки по даній картці за кордоном, в даному випадку Польща. Нам було конкретно сказано, 2відсотки від суми, що знімається у валюті країни, в якій проходить операція. Про конвертацію гривні в долар, а потім у злоті, мова не йшлася. Перед зніманням готівки, я особисто ознайомилась з умовами на сайті Приват банку, там дійсно вказано про 2 відсотки від суми в валюті країни, причому в будь якому банкоматі, і все більш ніяких дописок ні маленьким шрифтом, ні під зірочками. Яке ж було моє, м'яко кажучи здивування, коли при зніманні 900злотих в банкоматі, суму в гривнях з картки зняли аж на 1053 злотих. При звертанні мною на гарячу лінію Приват банку, працівниця банку Вікторія, мені почала пояснювати про конвертацію гривні в долар, а вже з долара у злоті. На моє запитання, де я можу ознайомитись офіційно з цією інформацією, після 15хвилинного очікування, мені повідомили, що дійсно, це ніде не прописано, але то є така умова банку! Так поясніть мені, будь ласка, чому я маю платити замість заявлених 2відсотків аж 12, якщо про це ніде не йдеться? І до кого я можу звернутися, для вирішення цього питання?
Коментарі (1)
Ответ банка
14 листопада 2019, 20:23
Дозвольте Вам пояснити, як проходить конвертація. Якщо розрахунок в інтернеті або за кордоном конвертація валют проходить автоматично, без комісій. По курсу ПриватБанку конвертація проходить тільки якщо валюта картки гривня, і операція в валюті долар, євро, або рубль.
Якщо валюта операції інша, сума покупки/зняття конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.
Дійсно, при знятті власні коштів у банкоматах і пунктах видачі готівки за кордоном, банком утримується комісія в розмірі 2% від запитуваної суми. Оплата товарів та послуг в торгових точках — без комісій.
Ознайомтесь, будь ласка, з порадами ПриватБанку, які допоможуть Вам зекономити час і гроші, а також звільнять Вас від зайвих турбот під час поїздки за кордон https://privatbank.ua/abroad
Якщо валюта операції інша, сума покупки/зняття конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.
Дійсно, при знятті власні коштів у банкоматах і пунктах видачі готівки за кордоном, банком утримується комісія в розмірі 2% від запитуваної суми. Оплата товарів та послуг в торгових точках — без комісій.
Ознайомтесь, будь ласка, з порадами ПриватБанку, які допоможуть Вам зекономити час і гроші, а також звільнять Вас від зайвих турбот під час поїздки за кордон https://privatbank.ua/abroad
Сегодня решил воспользоваться услугами банкомамата этого «прелесного» банка. В итоге именная карта другого банка осталась в этом «чудо банкомате», позвонив на 3700 мне сказали что для моей безопасности карту уничтожат. Зачем уничтожать мою карту? Почему мне не могут вернуть мою карту?
Сходив в отделение приват банка, мне тоже отказали. Попросил написать заявление на отказ услуг банка и больше не быть ихним клиентом «да к сожалению я являюсь клиентом данного банка» тоже отказали. Как я могу отказаться от услуг этого банка и полностью удалить свои данные?
Коментарі (2)
Сходив в отделение приват банка, мне тоже отказали. Попросил написать заявление на отказ услуг банка и больше не быть ихним клиентом «да к сожалению я являюсь клиентом данного банка» тоже отказали. Как я могу отказаться от услуг этого банка и полностью удалить свои данные?
Ответ банка
22 серпня 2019, 17:44
Примите, пожалуйста, наши извинения за возникшие неудобства. К сожалению, вернуть изъятую карту банкоматом или терминалом возможности нет. Рекомендуем обратиться в службу поддержки банка-эмитента карты для блокировки и заказа перевыпуска.
Звертаюсь повторно зі скаргою на Приватбак, щодо отримання лікарняного для ФОП з рах. 2604… Як раніше, в попередньому зверненні Ви мені повідомили, що кошти я можу отримати, якщо надам довідку-розранунок, зсилаючись на ЗУ https://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z1602-13. В свою чергу довідку-розрахунок ДПСУ не підписує і не приймає зсилаючись на ЗУ від 08.07.2010 року номер 2464, розміщений на офіційному сайті ДПСУ, в якому йдеться, що суми нараховані по тимчасовій непрацездатності та по вагітності і пологах не є базою нарахування єдиного внеску. В зв'язку з цим, кошти мені досі недоступні, зарахування від ФСС відбулося 13.06.2019. В мене виникає питання не тільки в компетентності Ваших співробітників, а й приватбанку(навіть не хочеться писати назву з великої букви!!) в цілому? Я витратила багато часу, щоб отримати вірну консультацію, мене відправляють то до одного спеціаліста, то до іншого. Надайте мені грамотну відповідь, чому так відбувається? Чому впродовж місяця я не отримую лікарняний.
Коментарі (2)
Ответ банка
12 липня 2019, 20:18
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядається фахівцями. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Ваше питання вже розглядається фахівцями. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
11.12.2018 року вирішив відвідати дане відділення. Зайняв чергу за молодою парою. Після обслуговування цих людей касир просто закрила касу і нічого не пояснила. Я вважаю це хамське відношення до відвідувачів вашого відділення. Я зайняв чергу, це як називається. Тим паче що на гарячій лінії сказали, що відділення працює без обіду. На 3700 у оператора скаргу прийняти відмовилися.
Написати коментар
Ответ банка
11 грудня 2018, 14:27
Шановний Андрій!
Нам дуже шкода, що Вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми зафіксували Вашу скаргу та обов'язково проведемо роботу в цьому напрямку. Після розглядання скарги з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Дякуємо Вам за те, що знайшли час та залишили відгук.
З повагою, ПриватБанк.
Нам дуже шкода, що Вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми зафіксували Вашу скаргу та обов'язково проведемо роботу в цьому напрямку. Після розглядання скарги з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Дякуємо Вам за те, що знайшли час та залишили відгук.
З повагою, ПриватБанк.
«Клієнту відмовлено в продовженні ділових відносин.
На підставі статті 15 Закону України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.»
«Якщо клієнт не згоден із відмовою та/або бажає отримати будь-які додаткові роз’яснення від банку про розрив відносин — може оформити письмовий запит за адресою кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.»"
Це досить серйозне звинувачення зі сторони банку, жодних підстав чи сумнівних операцій (витрат, доходів) я не мала. Була клієнтом більше 10 років, тепер взагалі не зрозуміло як діяти далі, коли залишилась за кордоном без коштів.
Прошу всебічно розглянути мою проблему та ще раз детально перевірити, які саме на думку співробітника банку операції, стали причиною блокування мого рахунку.
Дякую