Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Serge2008 23 грудня 2021, 9:30
Снял вчера 200 грн с банкомата ощада, с гривневой карты ощада. Комиссия составила 7 грн! 7, мать его, грн! Это больше 3%! Вы адекватные вообще? В то время, как другие банки, такие как пумб и аваль вообще комиссию убирают, у этих 3% за снятие со своей карты!
Выбираю в банкомате «Операции без карты», т.к. карту в машине оставил, пишет введите какой-то код мобильного приложения, 5 цифр сначала, потом еще 5 цифр!!! Какой код? Где его искать? Почему нельзя по-человечески сделать, как в привате хотя бы, ввести номер телефона, тебе смс, и снимаешь деньги себе. Короче это ужас, а не банк. С понедельника сниму оттуда все что есть и забуду вообще о нем.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 10:02
Доброго дня!

Комісія за зняття готівки залежить не від валюти рахунку, а від тарифів. За більшістю тарифних пакетів зняти кошти можна без комісії, зокрема по рахунках для соціальних виплат та заробітної плати, а також по карті для особистого користування «Моя картка»: https://www.oschadbank.ua/card/my-card Оформлення та користування також безкоштовне.

Для уникнення непорозумінь в подальшому рекомендуємо ознайомитись з тарифами по вашому рахунку, зручно це можна зробити через один із чат-ботів: https://www.oschadbank.ua/chat Він згенерує тарифи саме за вашим рахунком.

Для зняття готівки без картки необхідно використати додаток Ощад 24/7. Обираєте вашу картку, далі — «Сервіси» — «Отримати код для зняття готівки». Додаток згенерує перші 5 цифр, решта 5 надійде в смс-повідомленні.
depozit2019 23 грудня 2021, 0:12
Без ведома клиента банк списал со счета его личные средства (пенсию). Проинформировать клиента о проведенной транзакции банк «забыл». На вопрос куда и на каком основании были «угнаны» средства, по «гарячей линии» ответили мол погашение кредита после чего сняли еще оплату за то, что посмотрели остаток на счету, хотя об этом никто не просил. Счет в банке — пенсионный, кредитов никаких не бралось. На судебные заседания представители банка не являются. Все…
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 9:51
Доброго дня! Неможливо погасити кредит, якого не існує. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та суму списання. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
20492942 22 грудня 2021, 11:02
Сьогодні, 22.12.2021 р., у відділені «Ощадбанк» по пр-ту Перемоги, 24 мала отримати картку Киянина. У відділення прийшла о 9.30. Черги до операціоністів не було. Та чекати, щоб мене прийняли, була вимушена довго. Операціоністи займалися своїми справами, не звертаючи увагу на клієнів. Після півгодини очікування сама попросилася до операціоніста, щоб вона подивилася, чи карта вже є на відділенні. Так, картка була вже у відділенні 16.12.2021 р., про що не було мені повідомлено. Роздрукувавши документ на отримання карти (це лише склало 3 хвилини), я підійшла до каси для отримання картки. І що, таж ситуація — касир з’ясовує по телефону якісь питання, не звертаючи на мене увагу. Деяки час почекавши, я пішла з віділення. У мене не було вже часу чекати. Прошу вас ставитися до часу клієнтів з повагою. Також прошу надати відповідь на мій лист.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 грудня 2021, 15:08
Доброго дня! Перепрошуємо, що не вдалось отримати сервіс у відділенні. Його роботу вже перевіряємо, найближчим часом зв'яжемося з вами, щоб надати зворотний зв'язок.

Щодо інформування про можливість отримати картку, смс-повідомлення відправляється автоматично на фінансовий номер телефону, як тільки картку доставлено до відділення.
Проблема вирішена
ikostychenko64 21 грудня 2021, 22:54
21.12.2021 намагалась перекинути 2000,00 МОЄЇ ПЕНСІЇ з МОЄЇ пенсійної картки на МОЮ зарплатну КАРТКУ банку Аваль? щоб оплатити КОМУНАЛКУ. Чомусь операцію відхилено!!! Перевищено ліміт операцій!!! Чомусь на гарячій лінії від мене почали вимагати назвати номер моєї пенсійної карти? Хоча я запитала чому я не можу перерахувати кошти з МОЄЇ карти? Як 2000,00 може перевищити ліміт!!! Що ж це за ліміт такий? Як же ж комуналку сплачувати? Це просто знущання, і так постійно!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
22 грудня 2021, 13:40
Доброго дня! Інформацію щодо причин відхилення операції потрібно перевірити предметно. Ліміти бувають різними і єдина їх мета — безпека та збереження коштів. При цьому ви маєте можливість керувати обмеженнями як вважаєте за потрібне і навіть повністю знімати їх через чат-бот, Ощад 24/7 або контакт-центр.

В контакт-центрі для перевірки інформації по карті справді необхідно озвучити повний її номер. Номер контакт-центру фіксується на вашій платіжній карті — 0800210800. Дозвольте, будь ласка, операторам вам допомогти. На сайті можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Aphorce 21 грудня 2021, 21:08
В четверг 16 декабря, имел неосторожность попытаться с карты Отп банка 100 грн. через банкомат ощада, выдало по тех. причинах невозможно, попытка номер 2, мало ли какие причины, тем более перед мною женщина сняла наличность, опа и недостаточно средств на счёте, т. е. деньги списали, а наличку не выдали, я в Отп, заява на спорную транзакцию, 3 банковских дня по инструкции нбу, сегодня на четаертый день, звонят. Из отп это все ощад (согласен) у них сбой, вы не один такой, когда вернут читать как списанные деньги с карты неизвестно, 21 век, на каждом банкомате камера, если я ушел без денег видно, вот вам грабеж, только преступника не накажут, а ушерб он возместит позже, когда-нибудь, хорошо 100 снимал, а не 5000, не рекомендую
Ощадбанк
Відповідь банку
22 грудня 2021, 11:24
Доброго дня. Перепрошуємо за ситуацію. В таких випадках банк, що випустив картку надсилає відповідний запит до Ощадбанку, після чого проводиться розслідування, за результатами якого ініцієються повернення коштів. Переглянути лише записи камер недостатньо — потрібно інкасувати банкомат та провести повернення за участі МПС. Зі свого боку, при отриманні такого запиту, стараємось максимально швидко реагувати на ситуацію. Орієнтовний термін повернення коштів можна уточнити в банку, що видав картку.
Проблема вирішена
odessadata8 21 грудня 2021, 19:34
Если вы хотите чтобы на вас открыли исполнительное производство, как на злостного неплательщика и высчитывали с пенсии почти в 6 раз больше положенного -вам таки «„поможет“» Ощадбанк ((
Штраф за парковку был оплачен 11,06,2021 г в тот же день, когда и был выписан,
т.е по законной льготе за срочность оплаты -340 грн + 30 грн услуги самого Ощада
Увы, счет под дворники, те на месте оплатить возможности не было.
Моя ошибка -боязнь связываться с многозначными реквизитами.
Подумалось, в кассе надежнее, местное бюджетное уже забито да и опытнее… мабуть
И вдруг. пенсия стала меньше. Начинаю выяснять и оппа — виконавче провадження исполнителя!!!
И оказывается, исполнителю для закрытия дела нужно письмо деп. транспорта о том что есть оплата, а те дать не могут тк денег нет Наличие квитанций их не греет

Иду в банк (Одесса, ул Сегедская 16) Мадамы (нач. отделения Зиновьева Екатерина
и кассир-контролер Каганюк Светлана, как они представились) вначале признали что ошиблись с одной цифрой,
а мои 340 грн которые где-то болтаются в недрах Ощада и возможно))найдутся и мне их вернут.

На моё ОК -ей, но за чей счет все няшки исполнительной службы?.. С меня то снимут в итоге под 2 000 грн, вместо 340 грн (за типа просрочку + % самой исполнительной)

Услышав это, эти брехливые мадамы, начали активно убеждать что мной были предоставлены неверные реквизиты НО был дан САМ СЧЕТ-ШТРАФ-протокол,
в Одессе это всё на одной бумажке (при желании можно проверить и по камерам в банке в том числе)
Так какой еще счет подобным тьотям нужен?

А так же, о том что платеж вернулся никаких уведомлений, как должно было быть, от них не получала Хотя и адрес забит в квитанции и код и пенсионная Ощада))

Обслужили таки по полной (((
ps -все квитанции оплат и сам счет штрафа -протокола с реквизитами в наличии
Ощадбанк
Відповідь банку
22 грудня 2021, 11:16
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію та незручності. Саме для уникнення таких випадків ми наголошуємо на необхідності клієнтам перевірити реквізити платежу перед підписом квитанції. Ми приділяємо значну увагу навчанню працівників та підвищенню компетенції, проте повністю виключити прояв людського фактора, на жаль, не є можливим. Сподіваємось на розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anychenko 21 грудня 2021, 13:14
18.10 через термінал намагалася переказати кошти на картку 1000 грн. Першу купюру прийняло, друга застрягла в терміналі. За цей час заяву на повернення коштів переписувала три рази (перший раз перевірила — з терміналу купюру дістали!!!).заставили відкрити рахунок та термінову картку (оскільки мені розповідали, що по іншому не можуть повернути кошти). І при цьому повідомили що знімається комісія за зняття коштів 😤. Щоб повернути свої кошти, я ще маю заплатити комісію!!! На питання, чому не видадуть через касу (оскільки я не хотіла відкривати рахунок, і тим паче обзаводитись карткою Ощад), не маю права!!! В правилах цього пункту взагалі не найшла. І ось!!! Пішов другий місяць — а грошей не має. Питання: ЧОМУ!!! Я не можу повернути власні кошти??? А застерігаю всіх — НЕ звертайтесь до цього банку!!! Якщо хочете подарувати кошти — краще внесіть на благодійність!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2021, 14:00
Доброго дня! Після розгляду спірних операцій кошти повертаються саме на картковий рахунок. Тому якщо його немає, необхідно відкрити. Це можна зробити миттєво і безкоштовно. Відкривається картка, яка називається «Моя картка», зняття готівки тут також без комісії: https://www.oschadbank.ua/card/my-card Після отримання коштів, за бажанням, ви можете закрити рахунок.

Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
Проблема вирішена
katoa 21 грудня 2021, 11:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Преображенська, 27
Ощадбанк через своє відділення, яке знаходиться за адресою вул. Преображенська, 27 намагається ставити анти рекорди. Картка Киянина, яка є звичайною персональною банківською карткою, яка, наприклад в Приватбанку оформлюється на місці, а з персональними даними за тиждень, у відділенні Ощадбанку оформлюється 5-ть місяців і закінчення цієї історії ще не видно.
Які тільки фантастичні розповіді від менеджера банку мені вдалось прослухати! Наприклад, на попередню банківську картку, яка була вже закрита кілька років, несподівано нарахували 1 копійку, причому як рахунок так і картка були не активовані.
Ця операція нібито не дозволяла відкрити нову банківську картку Киянина. Загалом разів п’ять я вислуховував подібні розповіді про помилки в роботі програмного забезпечення, які неможливо ліквідувати адміністративними заходами. Якби сам я не був пов’язаний з цією галуззю, то подумав би, що якісь зовнішні шкідники цілеспрямовано працюють проти державного Ощадбанку. Але скоріш за все причина полягає у чомусь іншому, оскільки подібні розповіді я вислухав від інших клієнтів банку. У цілому здається, що у цього банку є великі проблеми, частина яких пов’язана з кваліфікацію технічного персоналу, який забезпечує роботу програмно-апаратного комплексу. Можливо має сенс надати послугу в оформленні Картки Киянина і тому подібних державних послуг ще декільком банкам або Укрпошті, які зможуть забезпечити якість обслуговування. І після цього клієнти через деякий час самі зрозуміють хто найкращим чином надає ці послуги. Сумно дивитися, як один з старіших банків України, який колись мав найбільшу мережу відділень втрачає свої позиції, а разом з ними і своїх клієнтів.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2021, 12:48
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію. Її деталі вже перевіряємо.
KSPT 20 грудня 2021, 21:38
Протягом дня з 13 годин пробував замовити монети на сайті Ощадбанку. Ніхто на зв’язок так і не вийшов на заявку не відповіли.Телефонував на телефони писав в Телеграм на зв’язок виходять консультанти зв’язують з фахівцями які на зв’язок так і не вийшли наслухався мелодій.
Враховуючи що це державний банк то це питання не тільки до керівництва і банку, але і до мінфіну погляньте скільки тут на сайті скарг.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2021, 9:16
Доброго дня! Пишемо вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Halynkaa 20 грудня 2021, 20:08
Допомагала татові відкрити карточку Єпідтримка у ощад24, так як він пенсійного віку і йому важко в тому розібратися. Я здивована, наскільки складна система реєстрації, якщо у приваті всього 2 кліки, то тут 10 кіл незрозуміло чого, мільйон підтверджень смсками мінімум інформації, в результаті тато створив 2 картки є підтримка помилково, як так взагалі можливо, чому нема системи повідомлення, що ваша картка створена уже і т.д. В кол-центрі нічого не знають і не бачать, як закрити зайву картку, інформації ніде нема. Та ще й не відповідають, бажання допомогти клієнту не побачила. Сервіс жахливий.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2021, 9:34
Доброго дня! При реєстрації в Ощад 24/7 одне підтвердження — після введення даних картки на фінансовий номер телефону надходить дзвінок, в якому система озвучує одноразовий пароль. В новому додатку ще простіше — потрібно лише ввести свій номер телефону і код із смс.

Картки Є-підтримки закриються автоматично.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ksafag 20 грудня 2021, 18:50
При повторной авторизации в приложении Дия мать не смогла в него войти, как объяснили в поддержке, потому что нужна актуализация данных. Я не совсем понимаю, почему старый человек во время карантина должен ехать в отделение банка? Она переселенка, каждый месяц снимает пенсию, проходила идентификацию в августе, в чем проблема? какая еще нужна актуализация?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2021, 9:19
Доброго дня. Для успішної авторизації в Дії за клієнтом мають коректно фіксуватись всі документи. Саме тому, з огляду на ситуацію, працівники можуть попросити звернутись до відділення банку з документами.
Проблема вирішена
Вячеслав Филиев 20 грудня 2021, 14:28
Когда с маминой карточки пенсионной по «минималке» больше года назад своровали деньги в размере нескольких тысяч и обращения помочь как это произошло БАНК (перед этим выдал распечатку и то платную) переадресовал маму обратиться в полицию — «ворами занимается полиция туда и пишите заявление«хотя где гарантия что это воровство не есть работа представителей-сотрудников банка, то я стерпел и ничего не стал писать, во второй раз когда при оформлении моего пенсионного удостоверения они «чудили» с отговорками скоро будет и когда пришло удостоверение
не совсем правильно оформленное, я тоже стерпел,
но когда сегодня 20−12−2021 пускай и немного по моей вине и плохого самочувствия забыл забрать из банкомата деньги в размере 400 грн, а потом вернулся и нашел квитанцию о снятии и попытался с нею получить видеоинформацию с камер наблюдения, то рабтники этого отделения «м. Бахмут — вулиця Миру, буд. 50» перенаправили по адресу «ул. Юбилейная, 31 — Ощадбанк», а там охранник посоветовал обратиться к консультанту Денису, а тот в свою очередь направил в кабинет 103 «вроде как написать заявление», где после моего обращения сразу списали на обязанности полиции разбираться с воровством — «по инструкции», а помочь они нечем не могут, хоть информация с камер наблюдения у них имеется, ведь где гарантия, что это не сотрудники «ощадбанка».

Суть отзыва такова — надеяться, что здесь есть человеческое отношение с возвратом денег не приходится, хотя отдельные работник заслуживают уважения в другом.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 15:42
Доброго дня! Розслідування випадків шахрайства справді знаходиться поза юрисдикцією банку. В таких випадках ми зі свого боку готові надати за запитом правоохоронних органів всю необхідну інформацію для пошуку зловмисників.

Уточніть, будь ласка, що саме некоректно оформлено було в ЕПП? Чи повідомляли ви про це працівників?

Якщо банкомат не видав кошти, у відділенні банку необхідно написати заяву. При фіксації залишку в банкоматі, сума повертається на ваш рахунок. Підкажіть, чи написали ви заяву у відділенні?

Будемо вдячні вам за відповідь в приватні повідомлення.
loogin 20 грудня 2021, 13:07
Я постоял 3 часа в очереди в кассу. Открыта одна касса в которой сидит Ковальская Людмила Юрьевна, и очень медленно работает. Администратор в отделении банка отсутствует. Два консультанта при отсутствии у них людей, отказывают в помощи с банкоматом. Пенсионеры стоят, один стул. Консультант все время говорит о том что больше 4 людей в отделении быть не может. Скланяясь на надпись на двери которой нет. На все вопросы:« когда и почему» получаем ответы: «когда нужно и потому что». Хамство в отличие от обслуживания на высшем уровне. Не понятно куда я пришел? Помощи нет, программа вечно глючит, человека отпускают одного в час. Это просто ******. Нет слов. 1 звезда это много.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 15:34
Доброго дня! Перепрошуємо за ваш негативний клієнтський досвід.

Хотіли б перевірити ситуацію з обслуговуванням у відділенні. Підкажіть, до якого саме звертались? Будемо вам дуже вдячні.
Kosssss 20 грудня 2021, 12:48
Відділення за адресою: Київ, пр-т Мінський, 4
При оплате услуг на Карту Киянина работы выполнены не полностью. Транспортная услуга не работает. При обращении в Ощадбанк, подали плечами и отправили решать этот вопрос самостоятельно. Полный бред! Деньги взяли, а работу не выполнили! Ощадбанк отстой!!! Лицо Страны!!! Позор!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 15:30
Доброго дня!

Банк випускає банківську платіжну картку із спеціальним чипом, що дає можливість записати транспортний додаток, проте не займається його підтримкою. Якщо транспортний додаток не працює, рекомендуємо звернутись до технічної підтримки КП «ГІОЦ» за номером телефону +38 044 366 5555, щоб перевірити ситуацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimitrius25 20 грудня 2021, 11:02
Я за несколько дней до 19 декабря создал карту Е підтримка через ощад24. Потом утром 19 числа через дию отправил запрос на эту карту для перевода денег за сертификат, затем непонятно зачем-то банк создал ещё одну карту Е підтримка, и отослал сообщения:
Шановний клієнте, нам довелося *перевипустити вашу картку єПідтримка* у зв’язку з оновленням вимог

*Новий термін дії та CVV картки вже надійшли вам у SMS-повідомленні, а номер картки ви можете дізнатися в Ощад 24/7*
У меня вопрос куда придет 1000 на старую карту, потому что я ее выбирал когда отправлял запрос в дии, или на новую, или вообще не придет потому что банк что-то накосячил?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 11:28
Доброго дня! Виплата автоматично зарахується на нову картку, змінювати в додатку нічого не потрібно.
Проблема вирішена
Oksana1pppp 18 грудня 2021, 19:38
Необходимо было отправить платёж по интернету, начала логиниться в Ощаде24, чтобы изменить лимит, мой пароль два раза отвергли, тогда я стала пытаться сменить пароль (может был другой и я его просто забыла, поскольку давно не заходила), мне не пришёл подтверждающий код по смс, зато позвонил из банка бот, чтобы сообщить, что моя карта «скомпометирована» и я должна заказать её перевыпуск. Мои попытки достучаться до оператора не увенчались успехом. На другой день всё же удалось дождаться оператора и мне там сообщили, что я должна прийти в отделение банка и перевыпустить карту. ??? Почему я должна на ровном месте тратить время на поход в банк, перевыпускать карту и наверное платить за это деньги? Это же явно глюк системы и косяк банка. Сниму все деньги с карты и переведу зарплату в другой банк. До свидания.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 10:52
Доброго дня! Картка вважається скомпрометованою, якщо була зафіксована відмова клієнта від проведених операцій по карті. Це необхідний захід безпеки. Автоматичний режим може запитати щодо підозрілої операції та якщо клієнт натискає кнопку відмови — картка вважається скомпрометованою. В такому випадку обмежуються операції в мережі Інтернет. У відділенні банку ви маєте можливість здійснити перевипуск і продовжити безготівкове користування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tretyak12 18 грудня 2021, 17:49
Добрый день, на протяжении 4 суток не могу войти в личный кабинет на сайте ощадбанк 24/7, прикрепляю форму выдачи ошибки:

Не удаётся установить соединение с сайтом.
Превышено время ожидания ответа от сайта online.oschadbank.ua.
Попробуйте сделать следующее:

Проверить, есть ли подключение к интернету.
Проверить настройки прокси-сервера и брандмауэра.
Выполните диагностику сети
1. Подключение к интернету доступно поскольку сообщение о произошедшей ошибке, смог написать на сайт поддержки);
2. В настройки прокси-сервера и брандмауэра доступ к Вашему сайту открыт, поскольку могу зайти на главную страницу сайта Ощадбанка;
3. Диагностика сети выполнена и выдано сообщение следующего содержания:
«Параметры компьютера настроены правильно, но устройство или ресурс (online.oschadbank.ua) не отвечает»
Следственно, я хотел бы узнать в чем причина не возможности ответа «по-видимому» Вашего ресурса, и как скоро появится возможность зайти в свой личный кабинет.
Заранее, спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 12:43
Доброго дня! Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ioananto6776 17 грудня 2021, 17:11
Відділення за адресою: Суми, вул. Лесі Українки, 2
Не ведитест на ощад Эбанк. Кинули, а сами виноваты. Перечислили деньги на закрытую карту. Что бы снять СВОИ деньги заплатил 1%. О
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 10:44
Доброго дня! Умови зняття готівки можуть відрізнятися за різними тарифними пакетами. Ви завжди можете здійснити переказ між власними картками на ту картку, де зняття буде без комісії. Відкрити таку картку також можна безкоштовно: https://www.oschadbank.ua/card/my-card
Boris66 17 грудня 2021, 10:58
Одного разу, користуючись терміналом Приватбанку, я помилково відправив кошти не на той рахунок, який було потрібно. Ще одного разу термінал І-Вох прийняв мою грошову купюру, але на картковий рахунок вона не була зарахована. Після мого звернення на гарячі лінії Приватбанку та І-Вох грошові кошти були досить швидко повернуті на мої рахунки за що я дуже вдячний і Приватбанку, і І-Вох за вирішення моїх проблем та за турботу про збереження моїх коштів. Приємно мати справу з порядними людьми! Нажаль, нічого подібного не можу сказати про Ощадбанк. Зокрема, умови їхнього тарифу Зарплатний свідчать про те, що цей банк радий бачити у себе свого клієнта не більше двох разів на місяць. Якщо, клієнт «припреться» до банку третій раз на місяць, з нього знімуть комісію. Комісія знімається без попередження, без відому та згоди клієнта, а потім представник банку причитає:« — Ай-яй-яй!!! Ви такий неуважний та забудькуватий… Самі винні, що вас обібрали… Перед тим, як іти до нас, вам потрібно було ретельно переконатися у фінансовій безпеці такого візиту до нашої чудової установи»
Ощадбанк
Відповідь банку
17 грудня 2021, 11:48
Доброго дня! Комісія за зняття готівки не є прихованою, як і всі інші тарифи. Щоб в подальшому не було непорозумінь, найкраще таки з ними ознайомитись. Зручно це можна зробити через наш чат-бот: https://www.oschadbank.ua/chat
Він згенерує тарифи спеціально за вашим рахунком ;)

Для чого звертатись до каси для зняття готівки, якщо можна без комісії зняти в банкоматі? Черг немає, можна просто підійти в зручний момент і вибрати найближчий банкомат. А якщо суми, що передбачена для зняття без комісії в банкоматі, не достатньо — завжди раді бачити у відділенні.
Проблема вирішена
Ірина Ричкіна 17 грудня 2021, 9:53
16.12.2021 снимали деньги с карты другого банка, в банкомате на рынке Троещина (вул. Електротехнічна 2-А, Киї), средства с карты списались, а банкомат деньги не выдал. Сказали так как это Ощад, то заявка может обрабатываться месяц. Мы очень рассчитывали на эти деньги, с банкоматами других компаний, такого ни разу не было.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 грудня 2021, 11:33
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію та незручності. Роботу банкомату перевіримо додатково, дякуємо вам за відгук.

Терміну розгляду подібних заяв з повернення коштів пов'язаний з тим, що операція проводилась по карті іншого банку. В таких випадках немає можливості повернути кошти одразу після інкасації банкомату, оскільки оскарження операції відбувається через одну з міжнародних платіжних систем (Visa або Mastercard). Зі свого боку стараємось організувати процес повернення якомога швидше.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝