Відділення Ощадбанку: Запоріжжя, вул. Чумаченка, 34
Адреса:
Запоріжжя, вул. Чумаченка, 34
Телефон:
+38 (061) 239-78-65, +38 (061) 239-78-53
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
25.05.2022 в доволі хамській формі було відмовлено тимчасово переселеній особі похилого віку з обмеженими фізичними можливостями у видачі миттєвих переводів за системою Вестерн юнион допомоги від ООН, промаринувавши більше трьох годин. При цьому керівниця двічи збрехала, що в касі немає готівкових коштів, при цьому інших осіб обслуговувала за навіть, якщо їх черга була значно далі, як одна з них виразилася «я свои вопросі порешала». кожного дня штучно створюються черги, наявність готівки для видачі переводів приховується, Відношення хамське, «трясете здесть своей стростью, идете уже,» — так вона посилає людей похилого віку, які їй заважають «порешать вопроси» з тим з ким треба. В касирша здійснює шахрайські схеми і замість переказу з карти на карту без відома клієнтів здійснює перевод їх у готівкові кошти, а потім поповнення карт готівкою, саисуючи при цьому комісію. На чому була піймана мною і яку змусили повернути мені вираувану комісію. Так що більшого позору Запоріжжя ще не бачило як це відділення
Написати коментар
Ответ банка
26 травня 2022, 17:09
Доброго дня. Запевняємо, працівники не зацікавлені в штучному створенні черг. Ситуацію перевіримо детальніше, дякуємо вам за зворотний зв'язок 🙏
Жара еа улице собралось в отделении толпа людей и работает только один операционист, вот это обслуживание шикарно. Пенсионеры ждут пока один операционист справится с 20 посетителями!!! И при этом еще требуется заменить пенсионную карту по сроку действия, СМС о втором продлении не приходило. Банку просто плевать на безопасность людей. Почему не работают 3 или 4 операциониста ?????
Написати коментар
Ответ банка
24 червня 2020, 14:58
Добрый день! Приносим извинения за причиненные неудобства. Ситуацию проанализируем и постарамся решить в ближайшее время.
Добрый день! В пятницу 15.12.17 с 17:00 — 18:00 обратился в банк для прохождения идентификации(переселенец) операционист сказала что для идентификации ОБЯЗАТЕЛЬНО требуется подключение услуг банка (обязательный платеж или пополнение мобильного телефона и куча другого что мне не нужно) Хамски сказала что если бы это не требовалось она бы мне тут не рассказывала!!! А теперь подробно объясните на каком основании мне сотрудник банка угрожает не прохождением идентификации и обязательно требует подключить услугу банка? С каких это пор пенсионер должен ОБЯЗАТЕЛЬНО платить банку деньги? Это вымогательство?
Коментарі (1)
Ответ банка
18 грудня 2017, 14:38
Добрый день. Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. Прохождение идентификации не требует никаких дополнительных услуг/платежей. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения более подробную информацию (Ваши ФИО и контактный номер телефона, имя сотрудника).
Попередня видача…заказав…робили, робили…за місяць не зробили…поки на відділені не почав розповідати що таке неможливо, одразу ж видали миттєву карту…ііі історія повторюється!!!
На цей раз, як і у останній дівчина заповнила якусь бумагу, та повідомила що строк видачі 10 робочих днів)))…тоді теж так говорили…на моє заперечення, та прохання видати мені миттєву карту сталось так ЩО ОЙ!!! вони в нас закінчились…як так стається що в усіх банках карти в атб, а у Ощада закінчились!? Чи може ОЩАД-ЗАОЩАДИВ)))На питання про зняття коштів, повідомила що ТІЛЬКИ ЗА ЗАЯВОЯ У КАСІ З КОМІСІЄЙ!!! То як??? Вангую що через 10 днів піду знов сваритись, та отримаю миттєву…не одразу…з нервами та заспокійливим…но бачу по іншому ОЩАД не вміє…
Далі буде…