Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Prostak11 30 жовтня 2022, 13:13
Ситуація яка сталася сьогодні. Дві картки зарплатна та мій конфорт з лімітом з повним доступним кредитним лімітом. Картками користувався для оплат, переказів. Ну як звичайно. Сьогодні в 10.32 на телефон прийшло декілька сповіщень від Ощадбанку про якісь рухи на картках. Десь через 10 хвилин я відкрив СМС та побачив, що йдуть перекази за рахунок кредиту на зарплатну карту декілька раз і зразу переказ з зарплатної на карту іншого банку. Поки я входив в додаток та пробував блокувати картки, потім набрав гарячу лінію, то все вже було списано. Гаряча лінія — «нічого не знаємо, у нас все добре. Йдіть в поліцію.» Я ніяких кодів не підтверджував та нічого не вводив. Телефон нікому не передавав. Це в когось був доступ до ще одного додатка?
Чіткго порядка дій оператор не надав. Все списано і все. Як таке могло статися? В шоці від того, що сталося та від допомоги банку.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 10:27
Добрий день. Якщо ви нікому не передавали коди підтвердження операцій, які надіслані в смс, третім особам, то ніхто не може скористатися вашою картою. Рекомендуємо перевипустити карту у відділенні банку, або ж зателефонувавши до контакт центру за номером 0-800-210-800, та здійснити нову реєстрацію в ощад 24/7 для уникнення шахрайства в подальшому. Також рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для написання заяви про вчинення шахрайських дій по вашій карті.
Brexna 30 жовтня 2022, 2:47
Я тричі зверталась заблокувати картку, струдниця банку каже погасіть заборгованість, після того як я гашу заборгованість і притензій до мене немає прошу мені заблокувати картку зв’язку з втатою, струдниця Ощадбанку каже, ваша карта вже заблокована і так ось буде третій раз.Чому після погашення боргу мізерного зпереплатою коштів я кожен місяць знову переплачую і мені не блокірують картку в трачену, це що банку так вигідно, чи це така тактика загнання вборг людей.А цей раз зніму на скриту камеру для ютуба, можливо це допоможе.А цю картку дали мені якби внагрузку до іншої.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 10:02
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Ми перевіримо інформацію по відділенню банку в яке ви зверталися, чому карту вам одразу не заблокували. Якщо ваша карта досі не заблокована, рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером 0-800-210-800, та заблокувати її. Хочемо звернути увагу, що коли карта заблокована, то заборгованість по кредитній лінії теж буде виставлятися. Також зателефонувавши до контакт-центру, вам зможуть надати детальні роз'яснення яку суму боргу потрібно оплатити, та за що саме вона була нарахована.
Simba7 29 жовтня 2022, 14:25
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 125
Екварінгові гроші знимати кожен раз з пригодами.Картку ФОПа оформляли місяць, тому що неправильно записали їм'я.Через тиждень вона розмагнитилась і все гроші можна зняти через «правой п’яткой ліве вухо», нову картку чекати ще два тиждня, але то не точно.Дякую не треба.Відмовляюсь з вами співпрацювати, наскількі це можливо.Відмовляюсь від еквайрінгу, питаю як це зробити зручнійше.Менеджер: принесіть його нам на відділення, так буде скорійше.Серьозно? Зняло з картки 150грн за обслуговування, котрі повинні зниматись на другий рік користування карткою.Скарга розглядається місяць.Гроші за екварінг приходять не зранку, як в нормальних банках, а коли зранку, коли після обіду, а один раз на наступний день.Зайти на ваш дебільний корплайн можна тількі з компа і з флешкою ключем, це дуже зручно, я ж завжди маю під рукою ноут, ключ.Платежі обробляються банком по півдня і не факт шо пройде.В вашому банку навіть робот хамить.Питає по якому питанню дзвоните, кажу обробка платежу.Питає шо саме з платежом цікавить, кажу обробка.Робот каже будете так відповідати покладу слухавку.Ви взагалі цінуєте клієнтів, чи гадаєте на бюджетних платежах виїхать.Практично по кожному питанню треба йти в банк, по телефону нічого не можливо вирішити.Як з’ясовується через некомпетентність ваших сотрудників в самому банку теж нічого не вирішишь.Як може менеджер не знати тарифів на еквайрінг.Каже 0.6, питаю може підняли, каже зараз подивлюсь, а так підняли 1.3, ви прям краще мене знаєте.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 9:48
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Для нас важливий кожен клієнт, тому ми проведемо роботу зі співробітниками відділення в яке ви зверталися для того щоб надавалася коректна консультація. Стосовно розгляду скарг, звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця згідно ЗУ «Про звернення громадян». Коли ви телефонуєте до контакт-центру та задаєте запитання голосовому помічнику, рекомендуємо більш детальніше уточнювати запитання задля того щоб вас одразу з'єднали з необхідним спеціалістом. Також для консультації клієнтів ФОП, ви можете телефонувати за номером 0-800-219-800, з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 20.00.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
EvaZakharova 28 жовтня 2022, 10:43
У банка есть приложение, но не всегда удается в него войти. Есть отделения по городу, но они работают до 15 часов. Интересно, как люди, которые работают в это время, могут успеть попасть в кассу? В общем гораздо проще иметь еще одну карту другого банка, чем пользоваться только одним Ощадом.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 11:06
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Відділення банку працюють за різним графіком, тому для отримання послуг ви можете обрати зручне для себе відділення для обслуговування. Також ви завжди можете призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
maitao 27 жовтня 2022, 22:04
Вважаю, що треба почати з того, що в свій час пан Пишний провів грандіозну роботу з перетворення Сберкассы в Ощадбанк. Він запроваджував нові заходи, правила, бачення, стратегії, умови обслуговування клієнтів, тощо. Він дійсно почав виводити Банк на якісно новий рівень.
І тут, у 2020 році головою правління стає товарищ Наумов. І саме з цього часу ми можемо бачити, як все, що роками створював, цеглинка за цеглинкою будував пан Пишний, почало руйнуватися, як картковий будиночок.

До того, як було змінено Голову правління, плани, що встановлювались для співробітників, були зрозумілі, їх було реально виконувати. Кожен розумів, за що він отримає премію, а тому й намагався ті самі плани виконувати.
Зараз це все схоже на якийсь театр абсурду. Співробітникам ставлять шалені плани по страховим продуктам. Давайте дивитися правді в очі: кому з клієнтів потрібні ті страховки від нещасного випадку? Але план виконувати ви зобов’язані, і не тому, що ви, співробітники, за це премію отримаєте (бо ви її не отримаєте), а тому, що за них отримає премію товарищ Клічук та регіональні менеджери.
Кожен розуміє, що будь-який кредит (іпотека, авто, кеш чи кредитка) — то є дохід Банку. Але головна мотивація менеджерів щодо видачі кредиту є не премія, а не отримання звіздюлин від товарища Клічука, який вміє віртуозно принижувати підлеглих, залякувати депреміюванням, а відповідати на незручні питання звик диким вереском, переводячи все в те, що то ти дебіл, а він великий розумник. На кожному селекторі він вимагає чіткі цифри по зустрічах/продзвонах, скільки/коли/на яку суму буде відкрито депозит/видано кредитів, а як не виконає хтось обіцяне — готуйте свої дупки та не розраховуйте на премію, бо товарищ Клічук особисто подбає, щоб вас позбавили премії)
Це ж дуже гарна мотивація для будь-якого співробітника, правда?
Тут ще можна згадати й товарищку Дуброву, яка за свої стилем спілкування з підлеглими нічим не відрізняється від Клічука.
Якщо ці двоє так переймаються за роботу відділень, репутацію банку та виконання планів, то виникає питання: чому замість того, щоб аналізувати роботу та допомагати (бо вони ж так сильно за це переймаються та прям все можливе і неможливе роблять, щоб допомогти підлеглим), вони витрачають купу часу на незрозумілі селектори, де принужують співробітників, імітуючи бурхливу діяльність?

Ще дуже цікавий момент полягає в тому, що плани, які доводять до співробітників і за які їх дуже «люблять» куратори та Клічук, чомусь більші від тих, що встановлює ЦА. Чи не дивно це?

Окремим жахом для новачків будуть… Таємні покупці)
Геніальні товарищи розпустили всіх Агентів якості, які навчали людей, контролювали рівень їх знань, допомагали виговорюватися та зберігати послідовність етапів. А зараз в коуч додали оцінювання суб'єктивною думки таємного покупця, що є одночасно і максимально тупим рішенням, і максимально зручним інструментом для депреміювання одразу всього відділення за не набрані 100%, а також міні-інфарктів у менеджерів/касирів, бо якщо не пройдеш — без вазелина тебя натянут.

Вже не раз згадували тут про Мобільний Ощад, і то є правда. Розробили максимально тупий та незручний додаток, який працює через пінь-колоду, лагає та вилітає. Як ви додумалися запустити в користування клієнтам те, що треба доопрацьовувати ще роками? Майже кожен клієнт ядом плюється на цей додаток, навіть якщо його порівнювати з Ощад24/7, не кажучи вже за банкінги інших банків.

Майбутні співробітники, ви обов’язково будете отримувати кожного місяця лист від Наумова, в якому буде розписано, як чудово Банк працює в такі тяжкі часи! І депозити мільйонами ми залучаємо, і кредити ми величезні видаємо, та і взагалі афігєні такі хлопці та дівчата, молодці, Банк нарощує прибуток, ми афігено рентабельні!.. А потім скорочують фронт-офіс жорстко, залишаючи на все відділеня, наприклад, одного менеджера, який там хіба що здохнути повинен. І всіх клієнтів обслуговувати за 7 етапами продажів (тут ми не забуваємо про Таємних покупців), і кредити видавати, і депозити відкривати, а ще формувати купу звітності, відпрацьовувати шалену кількість кампаній про продзвонам, вести фігову тучу тупих баз, від яких користі, як мертвому припарки. А потім такі, як Вася, будуть цих нещасних менеджерів на селекторах кожного тижня «любити» без вазеліна.

В кінці хотілось би зазначити, що дуже шкода, що Ощадбанк, який створив пан Пишний, знов перетворюється в Сберкассу під керівництвом Наумова.

P. S.: підлеглі Клічука, можете навіть не намагатися обілити цього товарища. По вашим коментарям вже зрозуміло, хто ви і для чого це пишете. Що, у когось там дупки горять від правди, що пишуть ті, хто особисто на собі це все відчули? Так то є карма, нічого більше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Samolll 27 жовтня 2022, 13:12
Клічук Василь Дмитрович не оцінює ситуацію в країні, а саме часті повітряні тривоги та інші обставини, які виникли від вторгнення РФ в Україну (великий потік клієнтів виїхали за кордон, бідність, технічні трудності оновлення системи через перебої у зв’язку з ракетними обстрілами) та проводить дуже агресивну політику. Він дозволяє собі обзивати та морально давити співробітника змішуючи з лайном, для досягнення цілей, щоб не підняти рейтинг/дохід Банку, а отримати ПРЕМІЮ. Прямо в очі це каже. Йому не цікавить чому не вийшло і не допомагає створити всі необхідні умови, а тиском виманює дату коли буде оформлений продукт. Регіональний менеджер аргументуючи, що саме Клічук їх заставляє транслювати, щоб співробітник шукав «жертву» на кредит готівкою. Так, саме з таким посилом йде трансляція. А якщо не найдете і не закриєте показник «Кредит готівкою» — депреміювання!
Прямим текстом кажуть, що за «кредит готівкою» ним найбільше платять, тому менеджери мають оформляти даний показник. Діло дійшло до того, що Регіональний менеджер заставляє Менеджера на відділені закривати кредит за свій кошт. Тобто, находив клієнта з яким би домовився, та покривав всі витрати по оформлено кредиту, а потім через декілька днів проводив дострокове погашення. Афера 2022 року в Ощадбанку. Зате регіональні менеджери і Клічук отримає премію. Така ж історія з «Страхуванням» — де більшість планів закриваються власними коштами. Особливо продукт «Здорова Родина» та «Моє здоровя», де просто щорічно йде відкат коштів, так як співробітникам ЗАБОРОНЕНО не закрити свій план. Завжди проводяться тиски, до тих, хто не хоче закривати за свій рахунок. Найбільший аргумент, чому співробітник має закривати план по страхуванню підпольним СК — «Ви за це отримуєте ставку». Хочу відмітити, що СТРАХОВА КОМПАНІЯ виплачує щорічно або в інший термін страхову винагороду керівництву ощадбанку. Виходить, що вище керівництво ощадбанку не зацікавлені в просуванню бренду та дохідності, ГОЛОВНА ЦІЛЬ КЛІЧУКА ТА ІНШИХ — це ПРЕМІЯ. Спираючись на цей факт, закликаю Наумова під контролем Голови НБУ Пишного прийняти відповідні заходи щодо КЛІЧУКА Василя Дмитровича, та провести розслідування по факту тиску з його сторони та регіональних менеджерів. Створюючи фіктивну прибутковість Банку він наживається на преміях. А РЕЗУЛЬТАТ ТО ДЕ? Де прибуток?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 14:38
Добрий день. Виконання планових показників дозволяє отримати додаткову фінансову мотивацію і безпосередньо тому співробітнику, який здійснює продаж, а для виконання цих показників, нашим співробітникам надано всі необхідні інструменти.
Стосовно ж описаного стилю спілкування і вимог самостійного придбання продуктів банку — це, звісно, неприпустимо.
Могли б ви написати нам трохи більше деталей щодо описаних ситуацій в особисті повідомлення?
qwer1234tyui 27 жовтня 2022, 9:22
Ситуація склалася наступна: в м. Ужгороді через банкомат Ощадбанку була спроба поповнити мобільний телефон в сумі 100 грн. Вибрана операція пройшла без ускладнень і кошти банкомат прийняв, однак на етапі завершення процесу видав помилку. В результаті кошти повернуті не були, як і зарахування на телефон. При зверненні в колл центр повідомили, про необхідність звернутися у відділення Ощадбанку. У відділенні у повідомили, що окрім представлення заяви та копій паспортних даних, потрібно відкрити картку в Ощадббанку, бо на картку іншого банку кошти повернути не можуть. Я не маю бажання в даній ситуації надавати свої персональні дані, а тим паче відкривати картку Ощадбанку. ЯК МЕНІ ПОВЕРНУТИ ВЛАСНІ КОШТИ?!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 9:49
Добрий день. Якщо при проведенні операції в банкоматі стався збій, і операція не була проведена, то дійсно потрібно відкрити рахунок в Ощадбанку для можливості повернення коштів на рахунок. На жаль на рахунок в іншому банку немає можливості здійснити повернення. Перепрошуємо за незручності.
Alexsandrgu 27 жовтня 2022, 4:12
Відділення за адресою: Львів, вул. Валова, 9
Считаю, что сотрудник банка, при обращении моего доверенного лица с моей доверенностью оформленной через посольство Украины в Канаде, проявила мягко сказать некомпентентность и отказала в приеме данной доверенности. Мне очень жаль, что вопрос перезапуска пенсионной карточки с сентября 2020 года невозможно разрешить. Вследствие этого я не могу получать пенсию, а так как моя пенсионная карточка неактивна ПФУ прекратил ее начисление. Хотелось бы посмотреть в глаза равнодушным и некоторой степени некомпентентным сотрудникам ощадбанка, лишившим меня на склоне лет (мне 75 лет) средств существования.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 9:42
Добрий день. Працівниками Ощадбанку які розглядають довіреності були надані роз'яснення вашій довіреній особі, чому ми не можемо прийняти до виконання довіреність. Зверніться, будь ласка, до вашої довіреної особи для уточнення детальних роз'яснень.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sergiofedina 26 жовтня 2022, 14:44
Дружина випадково викинула карту в сміття, при спробі зайти в ощад24 потрібно ввести 4 останні цифри номера карти, як дізнатись номер карти?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2022, 15:00
Добрий день. Номер карти можна побачити на самій карті або в додатку Ощад. На жаль по іншому перевірити номер карти немає змоги. Для користування всіма функціями рекомендуємо здійснити перевипуск картки у відділенні Ощадбанку або уточнити можливість перевипуску картки через контакт-центр за телефоном 0-800-210-800.
nataliiaivanyuk 25 жовтня 2022, 19:48
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 38
Овсянникова Оксана Дмитрівна, відділення 11, на вул.Васильківська, 38! Дуже дякуємо Оксані Дмитрівні за іі професійну роботу.А саме за: ввічливість, тактовність, грамотність в роботі та терпіння!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2022, 12:15
Дякуємо. Раді що допомогли у вирішенні вашого питання.
dancetoma 24 жовтня 2022, 21:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Хорива, 27-А
Я є клієнтом Ощадбанку в якості ФОПа. Це стало приводом для взяття кредиту в цьому ж банку. 3 15.04.2021 справно виконую кредитний договір. 3 початком війни були введені кредитні канікули до 31.05.22. 3 тієї ж причини я втратила роботу, що легко перевірити по моїм рахункам ФОП. Весь цей період я знаходилась на зв’язку. 08.06.22 мені зателефонувала менеджерка Петренко А. (розмову зафіксовано), я відповіла, що не дивлячись на втрату роботи, буду платити кредит вчасно. Отримала смс-підтвердження, що маю заплатити черговий внесок до 15.06.22 (як вказано в договорі). 14.06.22 о 22:48 проплата була здійснена (сумма 9000 грн), в смс-повідомленні вказано, що наступний платіж 8950 грн має бути 19.07.22.
29.06.22 мені зателефонувала Петренко А. і повідомила, що в мене борг по кредиту (мабуть за лютий). Я сказала, що цього не може бути, оскільки на поточному рахунку було 9000 грн (платіж 8950). Менеджерка довго плуталась з поясненнями, потім сказала, що гроші списані на рахунок 6opry тому що я заплатила до 15.06.22, а за час війни умови змінилися. На моє питання, чому вона не повідомила про це під час розмови 08.06.22, вона відповіла, що клієнтів багато, і вона не може слідкувати за усіма, і що я маю або заплатити подвійну суму, або реструктурувати кредит.
Мене не влаштовує жодна з пропозицій, оскільки в кожному випадку я страждаю фінансово, і ця ситуація сталась не з моєї вини.
30.06.22 я прийшла до завідуючого відділення на Хоревій 27, але вона сказала, що нічим не може допомогти, і я або піду на умови банку, або буду боржником, а це погано вплине на мою кредитну історію, і мене весь час будуть турбувати з банку і вимагати оплату 6opry. Зав.відділенням підтвердила, що якщо 6 я внесла кошти на рахунок 15.06.22, то ця ситуація не виникла 6, але вже нічого не зміниш. Я можу звертатись куди завгодно, все одно мої заяви прийдуть на їх відділення.
Прошу розібратись в цій обурливій ситуації, яка паплюжить моє чесне ім'я. Не маючи роботи і утримуючи сина з інвалідністю, з моєї сторони були зроблені всі кроки, щоб в цей важкий період підтримати країну і виконувати свої обов’язки.
Вважаю, що Ощадбанк (чи співробітники відділення) спеціально створили ситуацію, щоб зробити мене боржником.
Маю велику надію на справедливе вирішення цієї проблеми.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 10:36
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок.
albizarre 24 жовтня 2022, 17:46
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 3-А
Була заблокована картка киянина в травні 2019 року (загублена). За станом здоров«я змогла розблокувати в жовтні 2021 року, але отримати картку змогла тільки літом, знов таки за станом здоров’я. За цей період якимсь чином на заблоковану картку тричі поступали виплати від Київради по 300 грн. Коли змогли мені нарешті установити пін-код (6 годин по телефону) для чого знову мені прийшлося їхати в відділення, на рахунку був 0. Додам, що 24 лютого прийшла єдина за рік смс на вайбер про зняття штрафу 100 грн. У ваших співробітників почуття гумору на рівні раші… У мене питання — для чого мені така картка киянина? думаю, що як тільки дозволить мій фізичний стан, відмовитись чи закрити картку.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 9:10
Добрий день. Згідно тарифів банку, якщо картою не користуватися протягом 12 місяців, то списується комісія за обслуговування неактивного рахунку в розмірі 100 гривень в місяць, якщо на рахунку менше 100 гривень то списується доступний залишок. Якщо на карті немає коштів то в мінус комісія за обслуговування карти не буде списуватися. Рекомендуємо проводити по карті розрахунку, та даної комісії виставлятися не буде.
ybakalov 24 жовтня 2022, 15:32
Неочікувано жахлива некомпетентність колл-центру
Неприйняття в касі абсолютно нормальних купюр
Пів дня просто втраченого часу
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 15:54
Добрий день. Працівники банку детальну перевірять кожну купюру, та якщо на ній є певні ознаки дефектів або зношеності, на жаль можуть відмовити в обміні. Перепрошуємо за незручності. Стосовно питання некомпетентності працівників контакт-центру, напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення коли та з якого номеру ви телефонували, та ми перевіримо інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ARTEM BOSS 22 жовтня 2022, 11:22
Уважаемые редакторы минфина.наблюдаю давно за ошибкой в списке Кусов банков. ведь курс банка ощад по карточным операциям при конвертации в доллар хоть и есть 37.12 вроде бы как.на самом деле у них налагается ещё какая-то непонятная комиссия в размере по-моему 2 процента может и ошибаюсь. Что вызвало мое огромное разочарование.вместе этой комиссией курс конвертации доллара в банке фактически является 37.6 или около того. Лучший курс на данный момент у банка глобус 37.4.но лимит у банка печальный всего 40 000 грн.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 10:56
Добрий день. При продажі валюти в додатку Ощад дійсно курс 37,12. Якщо у вас були списані додаткові комісії, тоді для детальної перевірки рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kovalenkokolya 22 жовтня 2022, 9:02
Разводит людей на деньги, мошенник на предоплаты и теряется потом
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 10:29
Добрий день. В даній ситуації рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Almenostyle 22 жовтня 2022, 4:15
Я военнослужащий. Телефон вместе с финансовым номером… погиб, скажем так. Восстановить этот номер, так же проблемно. Я нахожусь сейчас далеко от цивилизации. Но у меня есть другая сим карта. И кстати ей, когда-то, я без проблем, в приват24, заменил утерянную. Прям на передовой. То есть мне не надо было бросать все, и как у ощадбанка, искать ехать бог знает куда с паспортом, и не просто к терминалу, а именно в отделение. там писать заявление. на замену номера… короче это бред.
Очень жалею что в мае перешел с привата на ощад по зарплате. Очень жалею и никому не рекомендую. Ребята, в случае проблемы — это будет реально проблема.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 10:22
Добрий день. На жаль змінити фінансовий номер телефону онлайн немає можливості. Якщо є доступ до старої сім карти, то клієнти можуть змінити телефон самостійно через банкомат або термінал. Якщо ж попередній телефон втрачено, то номер можна відновити тільки у відділенні Ощадбанку. Також зміна фін. номеру клієнта можлива довіреною особою, за умови, що в тексті довіреності чітко визначено право довіреної особи на зміну мобільного номеру клієнта.
oleksandr2005m 21 жовтня 2022, 21:47
Що означає заблоковані кошти? В мене на рахунку 2тисячі і 400грн заблоковані чому так? Вони з часов відадуться? Картка нова!
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 10:14
Добрий день. Якщо вам здійснювали зарахування на певну суму, або ж ви знімали готівку або розраховувалися картою, то поки відбувається фінансова обробка операції, ці кошти відображаються як заблоковані. Сума коштів може відображатися як заблокованою від 2-ох годин до 3-ох робочих днів.
Odesa68 21 жовтня 2022, 21:34
Відділення за адресою: Одеса, вул. Малиновського, 57
При зміні зарплатної картки, у зв’язку з закінченням терміну, був закритий поточний рахунок і відкритий новий. При підписанні договору про відкриття нового рахунку, змусили підписати заяву на кредитну лінію. Аргументували неможливістю розділити ці процеси. Якщо не відкрию кредитну лінію, не получу зарплатну картку.
Прошу надати роз’яснення про закриття кредитної лінії.
В примірнику клієнта сказано, що клієнт має право відмовитись від Кредитного договору. Надайте, будь ласка, посилання на процедуру закриття.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 10:03
Добрий день. При відкритті зарплатного рахунку працівники банку дійсно можуть запропонувати Вам відкрити кредитну карту, та Ви самостійно вирішуєте чи отримувати дану карту. Хочемо звернути увагу, що картка оформлюється безкоштовно і Ви можете скористуватися нею тільки якщо буде потреба. Якщо ж Ви все-таки бажаєте закрити кредитну карту, рекомендуємо звернутися з документами у відділення Ощадбанку. Перепрошуємо за незручності.
Проблема вирішена
Toma666 20 жовтня 2022, 19:28
Відділення за адресою: Київ, вул. Срібнокільська, 3-Г
Я 12.10.2022 була на відділенні, на обслуговуючому відділенні в м.Києві, на вул.Срібнокільскій 3 Г. Мені не пояснили, чому і хто закрив мої рахунки. Виходила начальник відділення, і запевняла, що це не вона закривала рахунки, оскільки в банку не можливо закрити рахунок без заяви клієнта. Хоча на гарячій лінії сказали, що саме директор закрив ці картки. Картки були закриті, а поточні рахунки не були закриті.
Інший оператор гарячої лінії сказав, що ці рахунки були закриті по причині того, що в чат боті для клієнтів було доступна тестова гілка замовлення цифрової картки.

На відділенні мені відкрили гривневу картку, взяли заяву на зміну номера телефона (хоча номер тел не мінявся), і запевнили, що і ощад 24/7 запрацює. Наразі я не в Києві. Ощад 24/7 не працює. За моїм номером телефону не можуть надати мені консульстацію, оскільки кажуть, що такий номер не закріплений за жодним із клієнтів. І нову пропонують звернутися до Ощадбанку, вже по місцю знаходження.
Сьогодні, об 18:39 зателефонувала начальник відділення ощадбанку за вище вказаною адресою, з приводу моєї скарги. З номера +380442478402. Я сказала їй ситуацію, що мій ощад 24/7 і досі заблокований. Вона відповіла, що це тому що у мене не підключений смс повідомлення Це абсурд. І рекомендувала звернутися на гарячу лінію. Але знову ж таки, на гарячій лінії кажуть, що я звертаюсь з номера, який не закріплений за жодним із клієнтів, але ваш робот-помічник назвав моє ім'я і по-батькові вірно.

Або Ви мені допоможете, або я буду звертатися до комітету прав споживачів та інших компетентних органів, для вирішення цього питання та надання мені чітких відповідей, на питання, хто і чому закрили мої рахунки, без присутнього клієнта у відділенні банку.

всі дані надам в особисті повідомлення.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2022, 10:25
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок.
Сьогодні зіткнулася з махінацією по вимаганню грошей у відділені ощадбанку у м.Долина, вул.Грушевського 26А.
Мені надійшов переказ як ВПО від чеської благодійної оргазаціі, про що прийшло СМС повідомлення від ощадбанку. Я звернулася до вищевказаного відділення ощадбанку у м.Долина. Простоявши в черзі приблизно 30−40хвилин (часу в мене було обмаль) я нарешті отримала змогу забрати свій переказ. Але чомусь оператор мене спросила чи сума переказу більша 9000грн. Сума була більша. Тоді вона тихо і не чітко щось сказала про сплату 150грн. Я перепитала її 2 раза. І тільки на третій раз оператор вже чітко відповіла, що я ЗОБОВЯЗАНА купити якусь страховку за 150грн. Я відмовилась. Вона сказала, що це обовязково. Я перепитала дуже голосно і чітко «Для того щоб я отримала свої гроші я повинна обовязково купити у них продукт, який мені не потрібен?» Вона чітко відповіла «Так. Тому що це прописано в регламенті банку». Я сказала, що мені потрібен цей переказ. Дозволу або згоди на купівлю страховки я не надавала, але вона все рівно забрала 150грн з грошей переказу і оформила цю страховку не надавши ніяких роз’яснень що це таке і для чого. Потім підсунула квитанції, які я підписала. Без мого дозволу, без моєї згоди з грошей, які мені перерахувала благодійна оргвнізація забрали 150грн.
Я подзвонила на гарячу лінію, де мені порадили звернутися до начальника відділення і вона зобов’язана показати мені регламент де це прописано. Я так і зробила, але керівниця категорично відмовилась мені його показувати. Я ще раз чітко сказала, що мені не потрібна була ця страховка і її оформили проти моєї волі. На що отримала відповідь, що раз мені видали квитанцію, то це автоматично означає мою згоду. А те що мені відмовились видавати гроші без підпису квитанції про купівлю цієї страховки, то це мої проблеми. Є у місті інші відділення, треба було діти туди (це взагалі законно?!).
Все це відбувалось у присутності свідків. Також я впевнена, що у відділені є камери спостереження. І дуже сподіваюсь вони записують звук.
Це все підпадає під шахрайські дії шокує те що це відбувається у відділені державного банку
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2022, 10:12
Добрий день. При отриманні грошового переказу ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми цінуємо кожного клієнта, тому обов'язково перевіримо інформацію та проведемо роботу із працівниками відділення, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 42.15 42.8
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 42.15 42.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝