Відділення Ощадбанку: Київ, пл. Спортивна, 1-А
Адреса:
Київ, пл. Спортивна, 1-А
Телефон:
+38 (044) 590-63-64, +38 (044) 590-63-63
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-19:00, Сб: 10:00-16:00, без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
ros240493
1 серпня 2023, 22:51
13.07.2023 мені прийшла на картку заробітна плата та додатково я вирішив перевести ще 58 тисяч власних коштів. прийшовши до каси мені сказали що опрерація не дозволена по невідомім причинам. На касі сказали телефонуйте на гарячу лінію на гарячій лінії йдіть у відділення банку. Потім менеджер покликала заступника керуючого відділенням і та мені повідомила що Ви шахрай і мені треба сплатити невідомим особам 3950 грн, а що за особа повідомити не можемо бо це банківська таємниця. Я викликав поліцію та її представник повідомив, що ніяких заяв и рішень суду стосовно мене нема. Менеджер сказала, що всеодно це рішення служби безпеки нашого банку. Сплатити кошти я відмовився. Сьогодні. третій тиждень як банк заволодів моїми коштами. Якщо маєте бажання, щоб вас обікрав банк — звертайтесь о Ощад Преміум! Це почесне друге місце після Оболонь Преміум. — тільки в банківському секторі.
Написати коментар
Доброго дня. Хотіла б дізнатися, на якій підставі, зменшили кредитний ліміт з 54000 грн. до 8000 грн. Зменшення відбулося без будь якого повідомлення від банку (я подумала, що це якесь шахрайство). Кредитною карткою користуюся, кредитна історія позитивна. Якщо можна, причина зменшення і якщо вже банк зменшує, то повідомляйте клієнта. А то як кредити пропонувати то дзвонять 100 разів, А тут «тихенько» зменшили і все! Висловлює своє невдоволення роботою з клієнтами!!! Дякую! Чекаю відповіді!
Коментарі (2)
До початку повномасштабного вторгнення замовила картку киянина. Але виготовлена вона була вже після початку війни і прийшла в київське відділення. На той момент, у зв’язку з військовими діями, я переїхала до іншого міста і, відповідно, забрати її не могла. Крім того, картка киянина в іншому місті мені була не потрібна. В серпні прийшла смс про те, що картка досі не активована і здійснювати розрахунки неможливо. В січні 2023 мені нарахували 120 грн комісії «за користування». В кол-центрі повідомили, що не має значення користуюсь я карткою чи ні, і чи вона була мені взагалі видана — комісія буде нараховуватись. Так зручно — БРАТИ З КЛІЄНТА КОШТИ ЗА КАРТКУ, ЯКА НАВІТЬ НЕ БУЛА КЛІЄНТУ ВИДАНА І НЕ АКТИВОВАНА! Оплатити заборгованість онлайн теж не можна — треба для цього знати останні цифри картки, якої в мене немає. Закрити картку — треба писати заяву у відділенні, яке працює тільки в робочі дні, до 5 години. Все для людей)
Коментарі (2)
Доброго дня, я розумію чому люди не можуть купити доллар чи євро (війна на дворі). Але чому я і інші люди не можуть продати свою куплену до війни валюту, знаходячись за кордоном? В чому проблема? Будь ласка, дайте відповідь яка відрізняється від «маємо технічні проблеми». Ці проблеми спостерігаються вже на протязі 1.5 місяця.
Написати коментар
Ответ банка
10 жовтня 2022, 15:02
Добрий день. Сервіс продажу валюти в Ощад 24/7 працює для всі клієнтів та ви можете скористатися цією послугою. Рекомендуємо оновити додаток та спробувати провести операцію повторно.
16 червня 2022 поповнювали картку ощадбанку на 50тисяч грн (пятдесят тисяч грн) у банкоматі (A0901489) за адресою Київ, пл. Спортивна 1а (банкомат знаходиться у приміщенні відділення Ощадбанк торгівельного центру «Гулівер») у час з 14.25−14.45, під час поповнення банкомат забрав гроші 100 купюр номіналом у 500 грн та не провів поповнення, висвітивши чорний екран з надписем «технічна помилка зверніться до банку».
Працівник банку перевірив, гроші на картку не надійшли, ми написали заяву. Ми попросили надати записи відеофіксації банкомату, щоб отримати докази поповнення, на що отримали відмову.Потім через 15хв зявилися працівники інкасаційної служби двоє чоловік і почали працювати з банкоматом, на питання чи інкасація зараз проходить відповіли, що інкасація буде по графіку, коли її призначать і вони зайшли собі зняти готівку, а керівниця відділення сказала, що вони інші операції проводять, але хлопці оперативно щось робили саме з цим банкоматом і оперативно підїхали після нашого зверннення до банку про ситуацію.
Ми викликали поліцію, але взяти записи відеоматеріалів вони не стали, пояснивши відсутністю компетенції у органів поліції отримувати такі записи. Керівник відділення замовив інкасацію на ранок, повідомили що після інкасації в головном управлінні відповідальний працівник зробить перевірки залишку і повідомить. Сказали що о 15.00, потім о 17.00 нададуть відповідь, нарешті о 17.50 повідомили, що не має залишку в банкоматі, тому гроші не віддадуть. Ми намагалися звязатися з цим управлінням банку, нам відмовили надати телефонний номер через те що це управління взагалі до 16.45 працює. Враховуючи обставини ми звернулися з заявою до відділку поліції м.Києва. Будемо воювати за свої гроші і далі.
Хочу звернутися до журналістів для надання їм відповідного сюжету про шахрайські дії банківської установи. Керівник установи та працівник поліції завіряли в перший день, що гроші як в коробці і нікуди не дінуться і працівник поліції зауважив, що це державний банк, не має сумнівів, що віддадуть кошти, але виявилось, що шахраї саме у банках і поповнюючи на будь-яку сумму кошти в банкоматі через передбачені та будь-які технічні проблеми вам скажуть. що немає залишків в банкоматі і ви не отримаєте гроші. Зрозуміло що з банкомату 100% тільки працівники банку мають право вилучати гроші і 100% тільки працівники банку скористалися банківською системою та напевно на постійній основі ошукують громадян через технічні помилки чи поповнення більше ніж 50 купюр часто мабуть призводить до збоїв, про що споживачі не знають, а працівники банків наживаються, бо в їх одних руках проводиться вся документація і інкасація, тому кожного разу поповнюючи картку в банкоматі чи терміналі знайте ці гроші ви можете втратити і в нашій країні їх вам точно не повернуть! будемо залучати інші органи як нбу, депутатські запити, журналістів для вирішення цього питання!
Коментарі (3)
Працівник банку перевірив, гроші на картку не надійшли, ми написали заяву. Ми попросили надати записи відеофіксації банкомату, щоб отримати докази поповнення, на що отримали відмову.Потім через 15хв зявилися працівники інкасаційної служби двоє чоловік і почали працювати з банкоматом, на питання чи інкасація зараз проходить відповіли, що інкасація буде по графіку, коли її призначать і вони зайшли собі зняти готівку, а керівниця відділення сказала, що вони інші операції проводять, але хлопці оперативно щось робили саме з цим банкоматом і оперативно підїхали після нашого зверннення до банку про ситуацію.
Ми викликали поліцію, але взяти записи відеоматеріалів вони не стали, пояснивши відсутністю компетенції у органів поліції отримувати такі записи. Керівник відділення замовив інкасацію на ранок, повідомили що після інкасації в головном управлінні відповідальний працівник зробить перевірки залишку і повідомить. Сказали що о 15.00, потім о 17.00 нададуть відповідь, нарешті о 17.50 повідомили, що не має залишку в банкоматі, тому гроші не віддадуть. Ми намагалися звязатися з цим управлінням банку, нам відмовили надати телефонний номер через те що це управління взагалі до 16.45 працює. Враховуючи обставини ми звернулися з заявою до відділку поліції м.Києва. Будемо воювати за свої гроші і далі.
Хочу звернутися до журналістів для надання їм відповідного сюжету про шахрайські дії банківської установи. Керівник установи та працівник поліції завіряли в перший день, що гроші як в коробці і нікуди не дінуться і працівник поліції зауважив, що це державний банк, не має сумнівів, що віддадуть кошти, але виявилось, що шахраї саме у банках і поповнюючи на будь-яку сумму кошти в банкоматі через передбачені та будь-які технічні проблеми вам скажуть. що немає залишків в банкоматі і ви не отримаєте гроші. Зрозуміло що з банкомату 100% тільки працівники банку мають право вилучати гроші і 100% тільки працівники банку скористалися банківською системою та напевно на постійній основі ошукують громадян через технічні помилки чи поповнення більше ніж 50 купюр часто мабуть призводить до збоїв, про що споживачі не знають, а працівники банків наживаються, бо в їх одних руках проводиться вся документація і інкасація, тому кожного разу поповнюючи картку в банкоматі чи терміналі знайте ці гроші ви можете втратити і в нашій країні їх вам точно не повернуть! будемо залучати інші органи як нбу, депутатські запити, журналістів для вирішення цього питання!
Ответ банка
20 червня 2022, 9:01
Доброго дня. Дякуємо вам за детальний опис ситуації, її обов‘язково перевіримо детальніше та надамо зворотний зв’язок.
02.02.2022 намагалася закрити рахунки у відділенні на вул. Спортивна 1, Київ (трц Гулівер). Доречі це ьув вже мій другий похід у банк бо 01.02. я просто не дочекалася своєї черги.
Почалося все з того що співробітник банку, чомусь наполіг на активації всїх карток які я заблокувала попередньо через додаток. Питання: нащо активувати картки якщо я хочу закрити рахунки? За це я заплатила 40 грн., ощад24 автоматично списує за активацію. Потім потрібно було активувати кредитку, начебто для закриття рахунку. Спочатку працівник казала що потрібно щоб пройшли сутки після активації, а потім ми зможемо закрити кредитний рахунок. Ми зняли триста грн. Потім поклали назад і вона онулювали и заблокувала рахунок (не закрила). Питання знову: нащо активувати картку щоб закрити рахунок?
На моє прохання видати мені довідку про відсутність заборгованості і що всі мої рахунки закриті, отримала відповідь — «приходьте завтра у мене зараз вже обід, після обіду зустріч. І взагалі щоб отримати довідку треба писати заяву…» і т.д. і т.п. Коштує довідка 150 грн.
І ще — фактичне закриття рахунків буде через 3 місяці. Питання це помилка співробітника чи така несемітниця ощаду?
03.02. піду вже 3й раз у банк вже за довідкою.
Так закриття рахунку у ощаді у мене зайняло 3 дні, і не факт що не більше.
Інші банки закривають рахунки за 5хв. тел. розмови і на ел.адресу висилають довідку (безкоштовно).
Жах! Не ходіть у цей банк. Ніколи.
Коментарі (4)
Почалося все з того що співробітник банку, чомусь наполіг на активації всїх карток які я заблокувала попередньо через додаток. Питання: нащо активувати картки якщо я хочу закрити рахунки? За це я заплатила 40 грн., ощад24 автоматично списує за активацію. Потім потрібно було активувати кредитку, начебто для закриття рахунку. Спочатку працівник казала що потрібно щоб пройшли сутки після активації, а потім ми зможемо закрити кредитний рахунок. Ми зняли триста грн. Потім поклали назад і вона онулювали и заблокувала рахунок (не закрила). Питання знову: нащо активувати картку щоб закрити рахунок?
На моє прохання видати мені довідку про відсутність заборгованості і що всі мої рахунки закриті, отримала відповідь — «приходьте завтра у мене зараз вже обід, після обіду зустріч. І взагалі щоб отримати довідку треба писати заяву…» і т.д. і т.п. Коштує довідка 150 грн.
І ще — фактичне закриття рахунків буде через 3 місяці. Питання це помилка співробітника чи така несемітниця ощаду?
03.02. піду вже 3й раз у банк вже за довідкою.
Так закриття рахунку у ощаді у мене зайняло 3 дні, і не факт що не більше.
Інші банки закривають рахунки за 5хв. тел. розмови і на ел.адресу висилають довідку (безкоштовно).
Жах! Не ходіть у цей банк. Ніколи.
Ответ банка
3 лютого 2022, 10:11
Доброго дня! Блокувати картку перед закриттям рахунку не обов'язково, оскільки картка закривається разом із рахунком при закритті. Хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Суббота. г. Киев. Отделение ощадбанк на Дворце Спорта. Приехали с мужем забрать карту Киянина. В зале 6 человек. 1 оператор работает. На одного человека 20−30 минут. Сидим уже 1.5 часа. Решила поделиться своими впечатлениями. За это время я не услышала не одного позитивного разговора со стороны клиентов. Люди не довольны. Это жесть! Это каменный век. Ребята. В этом банке нормальный только ремонт. Какое государство… такой и банк.
Коментарі (3)
Ответ банка
13 грудня 2021, 10:09
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук та перепрошуємо за цю ситуацію. Роботу відділення додатково проаналізуємо, як і кількість працівників. Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок.
Решил я значит сегодня пополнить карту свою и вот подошёл к терминалу ОщадБанка в трц Гулливер, г. Киев ну сунул карту внёс деньги 1000 грн и вот этот терминал выплюнул карту и написал (скасування операции) ну и конечно позвонил на гарячую линию и там сказали иди в отделение пиши заявление на возврат средств, ну пошёл написал и знаете что мне сказали ждать не понятно чего 30 робочих дней, ну и по факту написал позов в суд ведь по факту ощад украл мои средства, ну что Ощад- Банк встретимся в суде)
Коментарі (3)
Ответ банка
13 грудня 2021, 10:04
Доброго дня! В даному випадку, коли кошти не були зараховані терміналом через технічний збій, сума операції повертається клієнту за його заявою після інкасації банкомату. Перепрошуємо за незручності.
Добрий день!
В кінці вересня закінчується термін дії зарплатної картки. Як і в інших банках я думав, що треба прийти та забрати нову, але в Ощадбанку діє своя система.
1. Дзвінок на колл-центр, необхідно було 5 разів повторити питання роботу, щоб змогли з'єднати з оператором.
2. Виявляється для того, щоб перевипустити карту я повинен прийти в саме своє відділення що обслуговує і написати заяву на перевипуск у зв’язку з закінченням терміну дії.
4. Очікувати 14 днів.
5. Ще раз прийти в це відділення.
Скажіть, будь ласка, в час пандемії, чому необхідно стільки зайвих контактів зі співробітниками банку. Чому я не можу вільно піти у своє найближче відділення і зібрати за 1 раз готову картку?
P.s Вартість обслуговування картки 300 грн/рік +7 грн/місяць за СМС.
Написати коментар
В кінці вересня закінчується термін дії зарплатної картки. Як і в інших банках я думав, що треба прийти та забрати нову, але в Ощадбанку діє своя система.
1. Дзвінок на колл-центр, необхідно було 5 разів повторити питання роботу, щоб змогли з'єднати з оператором.
2. Виявляється для того, щоб перевипустити карту я повинен прийти в саме своє відділення що обслуговує і написати заяву на перевипуск у зв’язку з закінченням терміну дії.
4. Очікувати 14 днів.
5. Ще раз прийти в це відділення.
Скажіть, будь ласка, в час пандемії, чому необхідно стільки зайвих контактів зі співробітниками банку. Чому я не можу вільно піти у своє найближче відділення і зібрати за 1 раз готову картку?
P.s Вартість обслуговування картки 300 грн/рік +7 грн/місяць за СМС.
Ответ банка
7 вересня 2021, 11:12
Доброго дня! Для зв'язку з оператором за вашим запитом можна також використовувати послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Майже всі картки можна перевипустити в телефонному режимі, в тому числі і зарплатну, якщо це перевипуск зарплатної картки на термін дії попередньої картки у зв'язку з втратою/крадіжкою/компрометацією. Саме у випадку замовлення зарплатної картки на новий термін справді необхідно звернутись до відділення. Це пов'язано з тим, що відділення перевіряє зарплатний проект, за яким обслуговується рахунок. Для візиту без черги рекомендуємо призначити зустріч: https://appointment.oschadbank.ua
Майже всі картки можна перевипустити в телефонному режимі, в тому числі і зарплатну, якщо це перевипуск зарплатної картки на термін дії попередньої картки у зв'язку з втратою/крадіжкою/компрометацією. Саме у випадку замовлення зарплатної картки на новий термін справді необхідно звернутись до відділення. Це пов'язано з тим, що відділення перевіряє зарплатний проект, за яким обслуговується рахунок. Для візиту без черги рекомендуємо призначити зустріч: https://appointment.oschadbank.ua
Оформив декілька років тому пенсійну карту в київському відділенні Ощадбанку. Користувався, перевипускав її по закінченню термінів дії — все було нормально.
Зараз, в зв’язку із тривалим від'їздом до Львівської області постала необхідність перевипуску цієї карти (закінчився термін дії) без зміни рахунку, оскільки на нього зав’язані соціальні виплати.
І що з’ясовується? За інформацією консультантів «гарячої лінії» для переоформлення треба їхати до тієї області, де була випущена карта.
Більше того, менеджер заявив, що якщо ви тривало їдете до іншого регіону, то слід закрити рахунки в одній області і після приїзду відкрити рахунки у іншому територіальному управлінні. А що при поверненні — знов відкривати-закривати? А пенсію теж переоформлювати? Але ж закон цього не вимагає!
В Ощадбанку в областях не тільки бази даних клієнтів різні, навіть МФО відрізняються. Тобто юридично — це практично зовсім різні фінансові установи!
Жах! Треба тікати.
Категорично не рекомендую відкривати рахунки у цьому банку клієнтам, які можуть знаходитись тривалий час у різних регіонах України (робота, навчання, служба тощо).
Коментарі (1)
Зараз, в зв’язку із тривалим від'їздом до Львівської області постала необхідність перевипуску цієї карти (закінчився термін дії) без зміни рахунку, оскільки на нього зав’язані соціальні виплати.
І що з’ясовується? За інформацією консультантів «гарячої лінії» для переоформлення треба їхати до тієї області, де була випущена карта.
Більше того, менеджер заявив, що якщо ви тривало їдете до іншого регіону, то слід закрити рахунки в одній області і після приїзду відкрити рахунки у іншому територіальному управлінні. А що при поверненні — знов відкривати-закривати? А пенсію теж переоформлювати? Але ж закон цього не вимагає!
В Ощадбанку в областях не тільки бази даних клієнтів різні, навіть МФО відрізняються. Тобто юридично — це практично зовсім різні фінансові установи!
Жах! Треба тікати.
Категорично не рекомендую відкривати рахунки у цьому банку клієнтам, які можуть знаходитись тривалий час у різних регіонах України (робота, навчання, служба тощо).
Ответ банка
1 червня 2021, 15:16
Доброго дня! Оформити перевипуск картки можна в будь-якому відділенні банку або в телефонному режимі. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення дату та орієнтовний час дзівнка. Якість наданої консультації обов'язково перевіримо.
На даний момент деякі із сервісів дійсно можливо здійснити виключно у відділенні банку, де було відкрито рахунок. Це пов'язано з тим, що так історично склалась побудова банку. Продовжуємо роботу для того, аби виправити цей момент.
З повагою, команда Ощадбанку.
На даний момент деякі із сервісів дійсно можливо здійснити виключно у відділенні банку, де було відкрито рахунок. Це пов'язано з тим, що так історично склалась побудова банку. Продовжуємо роботу для того, аби виправити цей момент.
З повагою, команда Ощадбанку.