×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Некомпетентність
Коментарі (3)
Кваліфіковане обслуговування вiддiлення 0129
Бажаю всім здоров’я!
Написати коментар
Відгук
Написати коментар
Дно банк — не ставайте клієнтами ощадбанку, ви багато разів пожалкуєте про це!!!
Чат бот мені бодро відповів що: «Оскільки за вашим рахунком впродовж року небуло видаткових операцій, то в цілях безпеки на вашу картку встановлено обмеження, яке дозволяє зняти готівку в банкоматі чи розрахуватись з фізичним використанням картки на суму, що не перевищує 1000 UAH на день.» Для зняття цього обмеження треба звернутись у відділення.
Зателефонував в КЦ — це взагалі жах, спочатку необхідно спілкуватись з їх роботом який не розуміє нормально запитання, а намагається впевнити що ліміт можно збільшити в додатку, потім 5!!! різних співробітників перемикали між собою бо не могли розібратись хто з ним може вирішити це питання. На питання: підстава встановлення ліміту, якщо місяць тому була видаткова операція з перерахування на поточний рахунок? адекватної відповіді немає. Все зводиться до того що прийдіть в відділення. Питання на сьогодні не вирішене, хоче звернення в їх КЦ я залишив. І вишенькою на торті є отримана сьогодні анкети від ощаду з проханням оцінити задоволеність обслуговуванням за моїм іпотечним кредитом (якесь хворе почуття гумору у співробітників банку).
Як це назвати інакше як самодурством керівників Ощаду при прийнятті рішень про правила встановлення лімітів та імпотентністю працівників які повинні відповідати за вирішення питань, я не знаю. Судячи з усього, банк не зацікавлений в погашенні своїх іпотечних кредитів і навмисно робить перепони для цього, а також попри всі розказні про осучаснені ощаду, це так і залишилась сберкаса по своїй суті.
Дуже шкодую що взяв іпотечний кредит в Ощаді і іншим не рекомендую. Це одна з історій яка виникла за 5,5років, але вона прям вибісила.
Коментарі (3)
Катастрофа для інвалідів
Вирішив відкрити йому картку Національного кешбеку
На словах усе просто: заходиш у додаток і відкриваєш
Але це ж Ощад: пише, не можна вам відкривати картку
Телефоную у підтримку — виявляється, не можна відкривати віртуальні картки у таких областях, як Харківська або Запорізька, приходьте особисто і пишіть заяву!
Я от не можу зрозуміти — ці регіони вже не Україна, чи як це розуміти?
Якщо що, Приват відкриває такі картки без проблем, і зараз страшенно шкода, що свого часу саме Ощад нав’язали для виплати пенсії…
Коментарі (3)
Касир і директор відділення — профнепридатні
Коментарі (4)
банк співпрацює з шахраями
Оператори взагалі не чують клієнта.
Коментарі (5)
Можете проснулись без грошей, або з заблокованим рахунком
По ходу моего спілкування з працівниками Ощадбанку, мені повідомили, що мою картку заблокували через платіж, який надійшов на неї. Начебто хтось поскаржився, що платіж зроблено без відома тої людини. Мене, при цьому, ніхто не питав, спроб розібратись, з боку банку, не було, просто заблокували всі кошти. Грубо кажучи, мене запевняють, що людина спала собі, нічього не робила, а, зранку, дивиться — з картки знято гроші. Якщо погодитись з такою версією, то входить, що Ощад вкрай не надійний банк, з одного боку можна проснулись з пустим рахунком, з іншого, можна отримати блок коштів. Так, любий бажаючий, може заблокували вам картку від Ощадбанку, треба лиш знати її номер, надіслати туди невелика суму, та поскаржитись в банк, а працівники банку, не розбираючись, заблокують вам її.
Виникає багато питань. Чьому не було спроб розібратись. Чьому заблокована всі грощі, а не спірна частина, як цього вимагає стаття 86 пункт 17, Закону України про платіжні послуги. Та взагалі, чи можна довірити свої кошти такій ненадійній конторі.
Написати коментар
Дякую!)
Користуюсь послугами цього відділення вже 2 роки. Завжди мене зустрічають із посмішкою та доброзичливістю, ставляться з розумінням до всіх проблем.
Окреме дякую дівчатам на касі))
Написати коментар
Не зарахувався платіж по Iban
Коментарі (7)
Ощадбанк затягує видачу коштів
Коментарі (4)
Введення в оману
. Я витратила час, кошти на таксі, оскільки у мене хворі ноги, та ще мене намагалися надурити у державному банку. Згідно ст. 5, ст. 11 Закону України «Про інформацію» я маю право отримати ці виписки, але мене цього права лишили. Навіть на гарячій лінії не змогли пояснити цю ситуацію і тільки в чат боті в Телеграм підтвердили моє право на отримання цієї інформації. Навіть не знаю, як це назвати. А якщо прийде старенька бабуся ось так за випискою, якщо бабуся не знає законів, то з неї останні кошти здеруть, не зрозуміло за що? Яка страховка? Від чого? Яка компанія страхує? Я навіть на бачила її, тільки код підтвердження на телефон «Ваша страховка». Маячня якась. І це державний банк, а ні контора «Рога і копита». Соромно за вас!
Коментарі (11)
Оптимизация сервера на всю жизнь.
С 29.11.2024 невозможно оформить онлайн КЕП: проходит оптимизация сервера.
Сроки окончания оптимизации никем не называются.
Когда она закончится?
Кто компенсирует ущерб?
Коментарі (5)
Знущання над клієнтом
Коментарі (1)
Коли повернуть кошти?
Коментарі (1)
Просто шарага, а не банк
Ще додам: купа незрозумілих платежів то за обслуговування картки, якою я не користуюся, то за смс інформування і ТД. Не банк, а збірка шахраїв!
Коментарі (7)
Шахраї переказали кошти з моєї карти
Коментарі (1)
Гроші з картки зняли, а банкомат не видав.
Коментарі (1)
Обкрадання Своїх Клієнтів!
Написати коментар
ПОГРОЗИ від робітниці з відділення Ощадбанку
Коментарі (6)