Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Kindman 1 жовтня 2025, 14:35
Відділення за адресою: Львів, вул. Січових Стрільців, 9
Ощадбанк без дозволу та без запиту встановив кредитний ліміт. У додатку зменшити кредитний ліміт до 0 немає опції. Телефоную на гарячу лінію. Кажуть, що до 0 вони не можуть це зробити телефоном, тільки можна зменшити до 100 грн кредитного ліміту, а до 0 — тільки треба фізично звернутися до відділення. Все це повідомляють відверто хамським тоном. Звертаюсь до найближчого відділення. Вже на вході дівчина не задоволена моїм візитом… Спеціалістка, яка приймає абсолютно хамським тоном питає яке обслуговуюче відділення — кажу яке. От туди і звертайтесь. Я кажу, мовляв мені сказали на гарячій лінії звернутися до найближчого відділення. Ні. Виявляється зменшити кредитний ліміт до 0 можна тільки у тому відділенні, де тобі відкрили картку. Все це мені повідомляють відверто хамським тоном. Якось так. Цікаво, чим керуються у цьому банку, якою логікою? Бо відповідно вони можуть встановлювати будь-який ліміт на власний розсуд, але зменшити його, чи відмовитись від використання — це ні через додаток ні фізично в найближчому відділенні — ніяк. Тільки до 100 грн і те тільки через гарячу лінію. Ще й відверто хамське відношення. Це просто нижче дна.
PosunkoSerhii 26 вересня 2025, 17:54
Відділення за адресою: Київ, пр-т Науки, 4
У квітні 2025 року мою карту Ощадбанку заблокували з приміткою на кшталт «надайте документи щодо походження коштів». Через тиждень я зрозумів, що онлайн нічого не вирішити, і вирішив приїхати особисто, адже в 2025 році відправити документи онлайн у банк неможливо.

На жаль, я обрав відділення на проспекті Науки, 4 у Києві. Від самого початку ставлення там було абсурдним і зневажливим: мене зустріли як небажаного клієнта. Перші слова були типу: «Ой, ну що, заблокували, і що?».

Я привіз усі документи про походження коштів, оскільки по телефону мені не сказали, які саме документи потрібні — лише «у банку вам скажуть». Я заповнив стандартну заяву: хто я, що я, громадянство, відсутність судимостей і так далі. Мене ще сфотографували, хоча не пояснили, для чого. Я коротко написав заяву про походження коштів, потім хотів надати документи, але мені сказали: «Чекайте, фінмоніторинг нам скаже, які документи».

Минув місяць. Я дзвоню в банк — мені кажуть, що вирішує відділення. Дзвоню у відділення — ніхто не бере трубку, телефони зняті. Наступного дня та ще через день — без результату. Я приїжджаю особисто — консультант відповідає: «Вам треба чекати». Я питаю: «Місяць вже чекаю, дайте хоча б перелік документів, які треба надати». У відповідь: «Почекаєте».

Ще місяць — дзвоню на гарячу лінію, кажу: «Два місяці минули, що відбувається?» — відповідь: «Вирішує відділення, а не ми».

Ще місяць — знов дзвоню: «Я вже буду скаржитися, це мої гроші, з яких сплачено податки, на них є всі документи». У відповідь: «До побачення, ми такі питання не вирішуємо».

Я їду до відділення — «Вам відповіді немає». Їду в сусіднє відділення — «Нічого не можемо зробити, так як цим питанням зараз займається Науки 4».

Я вирішую піти безпосередньо до керівника на Науки 4. Чекаю під кабінетом хвилин 40. Заходжу, мені з порога кажуть: «Що ви хочете? Відповіді немає». Я кажу: «Пройшло 5,5 місяців, давайте заблокуємо рахунок і поверніть кошти». Відповідь: «Так не можна». Я питаю: «Хто вирішує?» — «Ніхто». «Можна звернутися в центральне відділення?» — «Йдіть куди хочете».

Після цього я залишаюсь без варіантів, але наполягаю. Керівник обіцяє надіслати лист у фінмоніторинг. Проходить день-два — ніхто не дзвонить. Потім приходить відповідь: «Надішліть документи, які у вас є». Я відправляю повний пакет: ОК7, ОК5, виписки з податкової та банку, підтвердження походження всіх коштів.

Трохи згодом — рахунок арештований. Дзвоню на гарячу лінію — «Вибачте, це помилка, рахунок заблокований». Я кажу: «Добре, поверніть мої гроші». Відповідь: «Йдіть у ваше відділення».

Коли запитав начальника відділення, він фактично змушував мене їхати в відділення, де карта була відкрита п’ять років тому (а саме в Херсон), щоб забрати свої гроші. Я пояснив, що по дорозі до цього відділення можна не вижити через обстріли та небезпечну обстановку. У відповідь він сказав: «Це не наші повноваження».

Після цього я вирушив у відділення на проспекті Голосіївському, 68. Там я зустрів консультанта Аріну — і відразу відчув різницю: людяність, професіоналізм і справжнє бажання допомогти. Навіть начальниця відділення особисто контролювала ситуацію та активно допомагала. Всього за кілька годин ми детально розібралися з усіма документами. Уже протягом двох днів мої кошти були перенесені з Херсона і повернуті мені повністю. Це показало, як має працювати банк, коли люди на своєму місці і реально піклуються про клієнта.

Хочу висловити величезну подяку відділенню на Голосіївському, 68, консультанту Аріні та керівниці відділення. Ви показали, як повинен працювати банк: людяно, професійно і ефективно.

Водночас відділення на проспекті Науки, 4 — це повний кошмар і знущання над клієнтами. Ігнор, відмовки, безвідповідальність і цинізм персоналу роблять це відділення абсолютно непридатним для роботи. Такі люди ганьблять репутацію банку, підставляють клієнтів і не заслуговують навіть називатися працівниками фінансової установи.
Asin4you 24 вересня 2025, 6:28
Відділення за адресою: Одеса, вул. Преображенська, 49/51
Обережно!
Ощадбанк краде гроші!
Прийшла отримувати спадщину. Коли нотаріус робила запит, гроші на рахунку були. Але коли прийшла до банку, виявилось, що коштів уже немає. На запитання «Куди поділися гроші?» менеджер спокійно відповіла: Банк списав на свої потреби.
Ви знаєте? Вони навіть не приховують, що просто забрали собі гроші.
На мій обурений відгук банк написав ще цинічнішу відповідь: нібито гроші пішли «на обслуговування рахунку». Але згідно із законом рахунки померлих заморожуються, і списувати з них щось категорично заборонено. Тобто тут є і злодійство, і «повна юридична» безграмотність.
Це справа кримінальна і тепер мені залишається витрачати час та гроші на адвокатів та відкривати кримінальну справу.
⚠️ Люди, попереджаю: тримати гроші у цьому банку — небезпечно. Сьогодні вони «спишуть на обслуговування всі ваші кошти», завтра — «на свої потреби», післязавтра скажуть вам, що ви не їхній клієнт… Бігайте по судах, а поки що вони користуватимуть ваші гроші, що теж чогось варте.
Не довіряйте Ощадбанку! — потім будете бігати судами і доводити очевидне.
Полезный комментарий
19036256 24 вересня 2025, 16:15
Asin4you, поки нема свідоцва про смерть клієнта, клієнт рахується живим та обслуговується у банку,і згідно тарифу банку з рахунку знімається комісія за СМС сповіщеня-15грн.в місяць, а якщо рахунок «не активний», то ця комісія складає плюс ще 100грн на місяць, скільки зняли з рахунку Вашого родича 690грн.? Якщо так, то це не крадіжка, а на жаль тарифи Ощадбанку.Це якщо рахунок був простим-пенсійним, а якщо пакет був дорожчий, то і комісії більші.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2025, 18:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/22/160885966/
VolodymyrMW 18 вересня 2025, 14:59
В мене було дуже не зручне завдання. У 2008 році мама поклала гроші в Ощадбанк, а в 2025 мені треба було їх зняти. Спочатку звернувся до відділення 10026/0196, вул. Генерала Алмазова, 9, де не довго розбираючись мене відправили на Госпітальну. Далі я зателефонував у підтримку, де мені сказали, що на Госпітальній взагалі ці питання не вирішують і направили до відділення 10026/0533, вул. Володимирська, 27, спочатку сказали, що будь яке питання може вирішити любе відділення, а потів подивились документи і сказали, що не можуть вирішити питання і направили до відділення відділення 10026/0530, вул. Гетьмана Вадима, 26-А, і лише в цьому відділені, завдяки досвідченому і відповідальному менеджеру Ганні Олексіївні справа була вирішена. Щиро дякую Ганні Олексіївні, на таких людях тримається будь який бізнес.
Прийшов в ощадбан по вул Колочевського в Кривому Розі. Попросив перевірити мій рахунок. На що отримав відповідь — мені нема коли вами займатися, приходьте через 2 неділі. Я в шоці. Це називається дійсно банком. Це що за люди там роблять. Відпросився знову з роботи через 4 місяця. Прихожу снова до «робітниці банку ». Знову задаю це саме питання. На моє питання мені задають питатання, а де ви відкривали рахунок. Кажу на вул Доватора. Каже мені ця «працівниця «що те вітділеня находиться в другому районі а у мене ви не проходите. Я не знав що відповісти. Це дійсно банк. Це дійсно там роблять працівники банку. Я просто в шоці. Я ніколи і ні де таго відношення не встрічав. Це дійсно такий банк в Українні існує. Я просто співчуваю їхнім клієнтам.
sivokin 16 вересня 2025, 11:24
Для того щоб отримати виписку по закритому в 1924 році рахункові, пропонують приїхати в банк. Але я маю обмежену рухливість і пересуваюся з допомогою милиць, найближче відділення банку знаходиться від мого місця проживання на відстані 25 кілометрів, з транспорту можна замовити тільки таксі. Дорога ніякісінька, і таксисти беруть плату 500 гр. в одну сторону. Тобто щоб проїхати в банк і повернутися додому, мені потрібно 1000 гривень. Маю пенсію трошки більше 3000 гривень. Пропонують через додаток, та вже немає того телефону. Раніше ми мешкали на кордоні з росією, в с. Родіонівка Япмільского р-ну Сумської області. Зараз немає ні будинку ні навіть того села, ні телефону. Війна, і люди від війни та росії тікають, без нічого. Де зараз знайти той телефон? На гарячій лінії — відповідають що допоможуть, якщо я приїду в банк. За які кошти мені туди їхати? В той же час замовити картку Ощадбанку (Моя картка) я можу онлайн. Тобто мені в цей дурацький банк їхати не потрібно. Логіка відсутня. Зараз в Україні багато розмов про безбар'єрність і чимало зроблено в цьому напрямкові. Але, нажаль, бюрократичні бар'єри Ощадбанк зламувати не спішить.
hrushakov 15 вересня 2025, 12:13
Скрізь рекламують свою кредитку (постійно в інстаграмі та youtube потрапляю на рекламу). В рекламних роликах незрозуміла істота, яку вони називають «Ощадик» каже що замовити можна онлайн. На сайті банку на сторінці продукту «Моя кредитка» теж описаний спосіб оформлення картки тільки через застосунок Мобільний Ощад.

Але в застосунку коли натискаєш на оформлення кредитної картки перекидає на сайт. В контакт центрі кажуть онлайн можна оформити тільки для нових клієнтів які ще не були зареєстровані в застосунку.

Це ж якийсь абсурд. Тобто новим про яких вони нічого не знають можна оформити онлайн, а існуючим, ідентифікованим клієнтам оформити можна тільки через відділення. Дуже дивна логіка.

Зайшов у відділення, подали заявку, видали пластикову картку. Вже 4 день на картці 0, і ніякого повідомлення від банку. Запитав в контакт центрі чи вже прийнято рішення, кажуть ми не знаємо, термінів розгляду в нас немає, про рішення банк сповістить через смс.

Я думаю, що зараз рішення про іпотеку приймається швидше ніж про кредитний ліміт на картку в Ощаді.
Nevidimaja 14 вересня 2025, 11:50
Чому працівники банку не перевіряють банкноти, які заправляють в банкомати? Банкомат видав купюру, яку жоден термінал не прийняв.
Миксим Дячок 12 вересня 2025, 8:09
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Юності, 45-А
Хочу щиро подякувати працівникам Ощадбанку за високий рівень обслуговування та професіоналізм. Звертався до відділення з кількох питань — усе було вирішено швидко, чітко й максимально зручно для клієнта.

Особливо приємно відзначити доброзичливе ставлення персоналу, їхню готовність допомогти, пояснити всі нюанси та піти назустріч у складних ситуаціях. Видно, що працівники справді дбають про клієнтів і прагнуть зробити сервіс комфортним.

Дякую за приємне враження від обслуговування! Бажаю успіхів у подальшій роботі та ще більше вдячних клієнтів!
Не всі можуть дістатися до банку, тому існує телефонний зв’язок. До відділення Ощадбанку в м. Первомайську Миколаївської обл. по вул. Театральна неможливо зателефонувати по вказаним на сайті номерам, тому що вони — недійсні. На гарячій лінії Ощадбанку теж називають номери, по яким зв’язатися з банком — неможливо. Мобільний номер персонального менеджера банку постійно не відповідає. Дізнатися, чи прийшла пластикова карта, і чи їхати за нею в банк чи іще ні — неможливо На гарячій лінії вдруге замовляю карту — вдруге вона не надходить у срок, який зазначено у телефонному повідомленні. Ніхто не хоче розбиратися по суті.
Alyonabordo 10 вересня 2025, 11:27
Проблема є масовою та стосується клієнтів банку без ІПН. Це зазвичай старі люди з кнопочним телефоном, бо якщо є смартфон, то відкривається картка моно і немає жодних проблем.
Виходить, що найбільш вразливе населення не може отримати компенсацію, бо комусь не хочеться вирішувати прооблему.
У відділенні, на жаль, допомогти не можуть.
Дуже прикро, що старі люди не взмозі добитися чогось ((((
Filipova1946 9 вересня 2025, 19:37
Філіпова Ольга, 1946 рн. звернулася на гарґячу лінію з приводу замовлення нової банківської карти замість попередньої термін якої ззакінчувався 31 серпня. Чітко пояснила що потрібно нову кратку для розрахунків в інеті та інші операції. Спитала у представника банку — чи можна поїхати в найближче відділення від мого місця проживання- а саме місто Ружин й там замовити нову карту. Так- сказав консультант банку. Без проблем. Можете звернутися у будья-ке віділення Ощадбанку України. Знаходжусь в селі в 60 кс від району де знаходиться найближче відділення. Найняла авто…заплатила 600гр за дорогу — приїхала у відділення- м. Ружин. 4 вересня й мене представник банку банку послав- у Київ.за місцем реєстрації… Це просто знущання над людиною 78 років. Тікати буду з такого банку…й не рекомендую.й ще нагллості набираються їх працівники давати знову порадили поїхати знову в це саме відділення й че дорікають- а чому ви не позвонили нам на гарячу лінію. це просто знущання. Ганьба.сво--чі. інакше назвати назвати їх не можу
Roman6 9 вересня 2025, 12:13
Зламали аккаунт в телеграмі та роблять розсилку з проханням позичити кошти на картку, відповідь банку просто геніальна, як будуть постраждалі нехай йдуть в відділ поліції та пишуть заяву, це дно не може нічого зробити, навіть перевірити номер картки
Tyu567 8 вересня 2025, 15:20
Знаходжусь на ТОТ Донецької області. 28.08.2024 ощадбанк не попередивши свого клієнта, обмежив доступ до зарплатного рахунку, поставив ліміт 1000 грн на місяць. Дзвонила операторам контакт центру по вайбер зв’язку декілька разів, вони мені запропонували пройти ідентіфікацію, але
зв’язок дуже поганий, оскільки мала швидкість інтернету. Я просила їх провести ідентіфікацію раніше, поки був зв’язок, але вони всі тупо відмовляють. Писала звернення до колл-центру відповіді 0. Чому таке ганебне ставлення ощадбанка до своїх клієнтів? Хто вам дав таке право?
Я не пенсіонер, не ВПО, не яких соціальних виплат від держави не отримую. Чому банк не дає мені користуватись моїм зарплатим рахунком у повному обсязі? Операторам Я назвала всі необхідні дані про рахунок, картку, паспорт тощо…навіть записали мій голос…і все одно обмеження не зняли, тим самим поставили мене у тяжке становище.
Я вимогаю від ощадбанку та його руководства передивитись свої рішення та ставлення стосовно мешканцям з ТОТ, які опинитись у складному становищі. Допомагати їм у вирішенні питань, а не навпаки все ускладнювати і не давати клієнту отримати кошти.
За таких негативних рішень ощадбанк буде лишатись своїх клієнтів, все більше з кожним разом і з кожним негативним відгуком,
оскільки небуде довіри зовсім до такої установи. Ощадбанк на сьогодні стоїть на першому місці по негативним відгукам і невдоволені клієнтів в Україні і за
її межами, зверніть будь ласка на це увагу.
Тихого дня.
Тетяна Столяр 8 вересня 2025, 15:01
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Соборна, 69
Нещодавно ми придбали житло в іпотеку за державною програмою «єОселя» в Ощадбанку. Вразили змістовні консультації, чітка комунікація, оперативний зворотній зв’язок як з головного, так і з регіонального відділення.

Окремо висловлюємо щиру подяку керуючому філією АТОЩАД 10001/0179 (вул. Соборна, буд.69, м. Вінниця) — Сергію Олександровичу Колеснику та менеджеру з кредитування Вікторії за професіоналізм, уважність та підтримку на всіх етапах оформлення.

Приємно мати справу з фахівцями, які справді допомагають клієнтам здійснити мрію — придбати власне житло.
Приложение висит 3 сутки, пополнил телефон с киевстар юа оплаты нет, думаю может не туда забросил деньги не на свой номер связываюсь с колл центром — не могут назвать номер какой я пополнил але? вы серьезно? что за шарага средства могут прийти в течение 2 суток? Что Карл? А могут и не прийти. Але может у меня инсульт срочно нужно позвонить. Постоянно все виснет и глючит. В транзакциях не понятно когда платеж по кредиту и когда и сколько. Ощад200024 это нешто придуманное анунаками. Платеж произведенный в транзакции пишет время причем постоянно 00−00−00 Банк напоминает шаражкину контору просто сидят и никто ничего не делает как всегла кроме рядовых сотрудников которые за копейки впахивают за семерых.
maramit 6 вересня 2025, 11:02
Вчора зіткнулася з проблемою в застосунку Ощад 24/7 Просто не змогла увійти до застосунку. Подзвонила на гарячу лінію, там сказали, що треба видалити застосунок та загрузити новий. Зробила, але без результату.
Подзвонила на гарячу лінію знов, запропонували видалити аккаунт и знов зареєструватися. Зайшла на сайт, зареєструвала новий аккаунт, але в застосунок увійти не можу. Намагаюся додзвонитись до гарячої лінії, але відповідає бот, перекидає дзвінок на оператора, але оператор не виходу на зв’язок. Таким чином застосунок не працює, з оператором зв’язку немає, що коїться з застосунком зрозуміти не можу. Надайте, будь ласка, пояснення, що робити?
Ollegio Pavlyk 6 вересня 2025, 8:39
Те, що зі мною відбулося 05.09.2025 у одній з філій Ощадбанку, схоже на банківську крадіжку. Прийшов до відділення за адресою: вул. Павлова Академіка, 165, місто Харків, 61161 приблизно о 10:20.

Мета відвідування банку — повернути свій борг готівкою за номером картки не клієнта Ощадбанку, користуючись Терміналом, який встановлено у відділені.

Трапилося наступне.
Після поповнення готівкою за номером картки клієнта іншого банку, електронний пристрій запропонував ввести номер телефону отримувача суми.

Але, я не встиг це зробити і повернувся назад у меню Терміналу і хотів повторити свої дії ще раз.

Але нічого не відбулося, бо на поповнення готівкою карток, у Терміналі K2001937 встановлений ліміт на поповнення готівкою, до п’яти тисяч гривень. Тому, подальші мої дії були неможливі, система просто зупинила обробку будь якої інформації.

Готівка, у розмірі 8 тисяч гривень, була вкрадена електронним пристроєм в якому проводилася операція.

Я звернувся до адміністратора, яка приблизно годину, намагалася вирішити проблемну ситуацію, дзвонячи на Гарячу лінію Ощадбанку і того банку, клієнтом якого я є.

Знаєте, я вважаю, що, це називається банківською крадіжкою, коли я залишився у відділенні банку без грошей і будь якої квитанції про неуспішну банківську операцію.

Уявіть, що я відчував у той момент?

А проблема була от у чому!

Я просто не був клієнтом Ощадбанку і тому мене хотіли «відкинути» вирішувати це питання з банком, в якому я був клієнтом. Тож, чи законні були взагалі такі дії з боку працівників Ощадбанку?

Однак, звернувшись на гарячу лінію до банку, клієнтом якого я є, представнику Ощадбанку пояснили, що це проблема саме філіалу, де встановлений Термінал K2001937 («пілотний проект»).

Ми разом з администратором відділення, ще раз передзвонили на гарячу лінію в Ощадбанк і вже в останнє, представниця саме Ощадбанку, пояснила адміністратору відділення, що проблема повинна вирішуватися саме у відділенні, де знаходиться Термінал в якому залишилися кошти (готівка). На це, одна з працівниць Ощадбанку, заперечувала.

Але, вона промовила, що для тоді треба відкривати картку для повернення грошової суми, яка залишилася у Терміналі, як що я не клієнт Ощадбанку.

Отже, рішення, як завжди, лежало на поверхні:
1. Треба стати клієнтом Ощадбанку;
2. Відкрити картковий рахунок, отримати картку і зафіксувати заяву про незавершену-неуспішну грошову операцію.

Я звичайно погодився на це, бо вкрадені Ощадбанком гроші мені не збиралися повертати. І це не виглядає як шахрайство з боку Ощадбанку?

Далі, мій психологічний стан: я навіть після процедури відкриття банківського рахунку в Ощадбанку, відчуваю себе обікраденим, не інакше.

Тож, після такого нервового дійства, оформили мене як нового клієнта Ощадбанку, оформили картку, оформили Анкета-Заява SC-13340079 про неуспішну грошову операцію і я вийшов з відділення як обікрадений. Чекаю, звісно свої гроші які пообіцяли повернути впродовж 30 днів.

А як би хто інший поступив на моєму місті?
Людмила Кадуева 5 вересня 2025, 15:01
Живу на неподконтрольной территории. Кадуева Людмила, мне 80 лет, моя пенсионная карта *3737 была заблокирована в декабре 2024 года без предупреждения и объяснения причин. На карту ощадбанка получаю пенсию, других средств к существованию не имею. Люди помогли подать заявление на идентификацию, я ее прошла, но мне ничего не разблокировали в марте. Попросила помочь повторно подать заявку, 5.09.25 снова по видеосвязи ответила на все вопросы, на что получила ответ от оператора — приезжайте в банк. Это нарушение любых общечеловеческих норм, любых договоров, блокировать единственные деньги пенсионера. Приехать через несколько стран на подконтрольную территорию я не смогу по ряду причин — в которых и возраст и отсутствие денег на поездку и проживание.
Если кто-то может мне помочь в решении моей проблемы с банком, пожалуйста сделайте доброе дело.
Также я писала в чат банку и звонила, оператор пишет мне общие фразы о праве блокировать деньги банком и предлагает приехать в отделение.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vittoria7 2 вересня 2025, 16:47
Мама пенсионерка, брат на вийни.у мами предоплаченная картка, по которой она всегда получала деньги.одеса, Ощадбанк.мало того, что пришлось пенсионеру ехать 5 раз в разные банки, где дают разные удивительные ответы так еще, обещают заказать деньги и потом опять не дают.вы что, издеваетесь? Нет в нас ни долгов, ни оплат электронными деньгами ком услуг, никакого уведомления!!! Як можно було самолично заблокировать карту пенсионеру без предупреждения и издеваться над ним!!(! карта prepariad, европейская) Будем жалуватись!!! Как можно платит вашу пенсию пенсионерам и не видавати допомогу вид детей на лекарства и ваши цени!!! ганьба пс: якшо вы робите систему як у европ -де можливи то забязатись напряму з банком из-за границы? Ни один бот ничего не работает на ваших платформах, все один сплошной обман и издевательство

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝