Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Rich12345 15 листопада 2024, 16:34
Була передоплата за товар, унаслідок чого автор зник. Шахрай. Банк відмовляється писати скаргу на цього персонажа і говорить звернеться до поліції. Знімають із себе роботу. Ось тільки у мене вже була така ситуація в укргазбанку і мені всі дівчата допомогли, карту було заблоковано і шахрай змушений був мені повернути гроші. Але всі ми знаємо, що за банк ощад… Написав на них в НБУ, чекаємо!!!
LiubovP 14 листопада 2024, 17:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Ірпінська, 78-А
Відділення 0129 по вулиці Ірпінська 78 А, місто Київ, завжди приємно відвідувати. Знаю, що отримаю кваліфіковану консультацію, технічну допомогу при сплаті комунальних платежів, новин щодо законодавства у фінансовій сфері. І це все завдяки керуючій філії Наталії Миколаївни, співробітників Ані, Юлії, Світлани, Анастасії, Тамари, Павла.
Бажаю всім здоров’я!
Valentino4ka 14 листопада 2024, 13:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Полярна, 8-А
Дякую за оперативність і якість обслуговування касиром Оленою Миколаівною на відділені Ощадбанку. 14.11.24 р.
Phonix 13 листопада 2024, 20:45
Я клієнт ощаду вже 5,5років. Щомісячно роблю одну і ту саму операцію, погашаю іпотечний кредит шляхом перехахування грошей з карти іншого банку на картку ощаду, а далі з картки ощаду на поточний рахунок ощаду (все складно, але з цим ще якось можно змиритись). Ось і цього місяця я перевів кошти на карту ощаду в необхідній сумі, але не зміг зробити переказ з карткового рахунку ощаду на поточний рахунок ощаду, додаток показав помилку. Після 5 невдалих спроб за 3 години, вирішив звернутись до їх чат боту.
Чат бот мені бодро відповів що: «Оскільки за вашим рахунком впродовж року небуло видаткових операцій, то в цілях безпеки на вашу картку встановлено обмеження, яке дозволяє зняти готівку в банкоматі чи розрахуватись з фізичним використанням картки на суму, що не перевищує 1000 UAH на день.» Для зняття цього обмеження треба звернутись у відділення.
Зателефонував в КЦ — це взагалі жах, спочатку необхідно спілкуватись з їх роботом який не розуміє нормально запитання, а намагається впевнити що ліміт можно збільшити в додатку, потім 5!!! різних співробітників перемикали між собою бо не могли розібратись хто з ним може вирішити це питання. На питання: підстава встановлення ліміту, якщо місяць тому була видаткова операція з перерахування на поточний рахунок? адекватної відповіді немає. Все зводиться до того що прийдіть в відділення. Питання на сьогодні не вирішене, хоче звернення в їх КЦ я залишив. І вишенькою на торті є отримана сьогодні анкети від ощаду з проханням оцінити задоволеність обслуговуванням за моїм іпотечним кредитом (якесь хворе почуття гумору у співробітників банку).
Як це назвати інакше як самодурством керівників Ощаду при прийнятті рішень про правила встановлення лімітів та імпотентністю працівників які повинні відповідати за вирішення питань, я не знаю. Судячи з усього, банк не зацікавлений в погашенні своїх іпотечних кредитів і навмисно робить перепони для цього, а також попри всі розказні про осучаснені ощаду, це так і залишилась сберкаса по своїй суті.
Дуже шкодую що взяв іпотечний кредит в Ощаді і іншим не рекомендую. Це одна з історій яка виникла за 5,5років, але вона прям вибісила.
MadUser 11 листопада 2024, 13:45
Маю батька-інваліда, отримує пенсію в Ощаді
Вирішив відкрити йому картку Національного кешбеку
На словах усе просто: заходиш у додаток і відкриваєш
Але це ж Ощад: пише, не можна вам відкривати картку
Телефоную у підтримку — виявляється, не можна відкривати віртуальні картки у таких областях, як Харківська або Запорізька, приходьте особисто і пишіть заяву!
Я от не можу зрозуміти — ці регіони вже не Україна, чи як це розуміти?
Якщо що, Приват відкриває такі картки без проблем, і зараз страшенно шкода, що свого часу саме Ощад нав’язали для виплати пенсії…
Thomas4588 10 листопада 2024, 10:45
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 325
Вітаю. Був у відділенні Ощадбанку за адресою: м, бульвар Шевченка, 325, Черкаси, Черкаська область, 18005. Касир (жінка у віці) хамовита, неприємна у спілкуванні. Перебиває клієнта, хамовита, виражає зневагу при спілкуванні, про ввічливість або посмішку клієнту банку навіть немає мови. Директор відділення (лисий такий) то взагалі якийсь жах. Він там давно, наскільки мені відомо. Лізе у бесіду клієнта безпардонно, кидає фрази типу хамовитих жартів або натяків та багато іншого. Після відвідування цього відділення (воно ближче всього до моєї адреси проживання) відчуваєш себе пригнічено. Ці люди профнепридатні, вони не повинні працювати в банку та обслуговувати людей. Це не тільки моя думка стосовно них, почитайте що пишуть у інших відгуках стосовно цих неадекватів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
efostetskaya 9 листопада 2024, 23:19
Це дно. Повідомляю про шахрая — мені відмовили прийняти запит, кажуть, може то ви шахрай.
Оператори взагалі не чують клієнта.
A13xsandr 7 листопада 2024, 18:37
Маю зарплату картку у цьому банку. В якусь мить картку заблокували. Не маю можливості користуватись заробленими коштами. У відділенні, те що на Григоренко,22/20, працівники Ощад банку відмовлялись прийняти заяву, чього не мають права робити. Тим паче, я не вимагав від них відповідей по суті заяви, від них треба було просто прийняти заяву. Пів дня намагався віддати їм заяву та отримати номер вхідного. Під кінець заяву приняли, але по якійсь мутній схемі, начебто вони її, в електронці, по корпоративній розсилці, кудись надстлають, а на слідуючий день мені повинні віддати номер, під яким моя заявка буде числились. Змоги ходити туди кожен день у мене не має. Не знаю, чи приняли вони ту заяву, чи викинули, одразу як я вийшов.
По ходу моего спілкування з працівниками Ощадбанку, мені повідомили, що мою картку заблокували через платіж, який надійшов на неї. Начебто хтось поскаржився, що платіж зроблено без відома тої людини. Мене, при цьому, ніхто не питав, спроб розібратись, з боку банку, не було, просто заблокували всі кошти. Грубо кажучи, мене запевняють, що людина спала собі, нічього не робила, а, зранку, дивиться — з картки знято гроші. Якщо погодитись з такою версією, то входить, що Ощад вкрай не надійний банк, з одного боку можна проснулись з пустим рахунком, з іншого, можна отримати блок коштів. Так, любий бажаючий, може заблокували вам картку від Ощадбанку, треба лиш знати її номер, надіслати туди невелика суму, та поскаржитись в банк, а працівники банку, не розбираючись, заблокують вам її.
Виникає багато питань. Чьому не було спроб розібратись. Чьому заблокована всі грощі, а не спірна частина, як цього вимагає стаття 86 пункт 17, Закону України про платіжні послуги. Та взагалі, чи можна довірити свої кошти такій ненадійній конторі.
123smaid 7 листопада 2024, 16:19
Дякую співробітникам відділення Ощадбанку на вул. Гвардійців Широнiнцiв, 44-А-9 за їх відмінну роботу та уважне ставлення до клієнтів.
Користуюсь послугами цього відділення вже 2 роки. Завжди мене зустрічають із посмішкою та доброзичливістю, ставляться з розумінням до всіх проблем.
Окреме дякую дівчатам на касі))
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
savenko1212 7 листопада 2024, 13:06
Мені скидували гроші по Айбан, на касі сказали 2 години, нічого не прийшло…
Олена Михайлюк 5 листопада 2024, 13:55
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Дубнівська, 12
21.10.2024 зняття було готівки в банкоматі Ощадбанку, тільки карта Приватбанку. Банкомат гроші не видав, а списання пішло.Одразу було звернення на гарячу лінію Ощадбанку і Приватбанку.Спочатку сказали, що повернуть кошти через 11днів, але Ощадбанк ці кошти в резерв не поставив .І тепер чекати до 120днів.В чому проблема -банкомат вказаний, час і сума вказані.Проблема в тому, що це кредитні кошти і по них йдуть проценти.Реакції від Ощадбанку по пришвидшенню ніякої і з ними завжди проблеми, навіть коли була клієнтом ьанку
maramit 5 листопада 2024, 7:37
Вчора я була на прийомі у відділенні банку, яке розташовано за адресою: м. Ізмаїл, вул. Грушевського, 4. Прийом був на 16 годину. Я приїхала трохи раніше, в залі спеціалістів не було відвідувачів, але адміністратор не пустила мене до спеціаліста до рівно 16 години. Мені були потрібні виписки з мого пенсійного рахунку за довільний термін, тобто за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 роки. Ці виписки мені потрібні для перерахунку пенсії за рішенням суду. Спеціаліст сказала, що виписки платні, 100грн за кожен рік. Тобто мені треба було заплатити 500грн. У мене не було таких коштів, тому я попросила хоча б виписку за 2023 рік. На мій номер телефону прийшов код підтвердження оформлення страховки. Я відмовилася від страховки, але не відмовилась сплатити за виписку через касу, якщо існує така комісія. Мені відмовили в оплаті через касу, дівчина — спеціаліст розгубилася, що їй доведеться сплатити ці 100грн своїм коштом. Я не розумію, навіщо це робиться? Чому мене намагаються ввести в оману. Якщо мені не потрібна страховка, яку я не замовляла, не підписувала, навіть не читала, чому я повинна її сплачувати. Мені потрібні виписки за 5 років, то мені потрібно оплатити страховку 5 разів? Мені відмовили у виписках за потрібні роки
. Я витратила час, кошти на таксі, оскільки у мене хворі ноги, та ще мене намагалися надурити у державному банку. Згідно ст. 5, ст. 11 Закону України «Про інформацію» я маю право отримати ці виписки, але мене цього права лишили. Навіть на гарячій лінії не змогли пояснити цю ситуацію і тільки в чат боті в Телеграм підтвердили моє право на отримання цієї інформації. Навіть не знаю, як це назвати. А якщо прийде старенька бабуся ось так за випискою, якщо бабуся не знає законів, то з неї останні кошти здеруть, не зрозуміло за що? Яка страховка? Від чого? Яка компанія страхує? Я навіть на бачила її, тільки код підтвердження на телефон «Ваша страховка». Маячня якась. І це державний банк, а ні контора «Рога і копита». Соромно за вас!
Александр Яковлевич 2 листопада 2024, 16:57
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Олександра Поля, 98
Доброго дня!
С 29.11.2024 невозможно оформить онлайн КЕП: проходит оптимизация сервера.
Сроки окончания оптимизации никем не называются.
Когда она закончится?
Кто компенсирует ущерб?
Valyazhinzher 1 листопада 2024, 8:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик, 36-А
В липні місяці Ощадбанк заблокував мій рахунок. Я прийшла у відділення, надала пояснення, виконала всі вимоги. Три місяці я не отримувала пенсію, ходила в відділення, дзвонила на лінію, ніхто нічого не розблокував. В мене була оформлена також кредитна карта на 2500 гривень. Кожен тиждень мені приходили повідомлення про заборгованість. Я її гасила з іншого свого рахунку, через тиждень таке повідомлення приходило знову. Щоб хоч якось отримувати пенсію, я перевела її в інший банк, та 3 попередні пенсії я від Ощадбанку не могла отримати, скільки б я не ходила в відділення. Через 4 місяці прийшло повідомлення, що рахунок розблокований, АЛЕ я не можу зняти з рахунку жодної гривні. Ні через касу, ні в банкоматі. Кредитна карта повністю погашена, але мені щодня приходять повідомлення про заборгованість, у відділенні менеджери не знають, що робити, на гарячій лінії мені відповідають, що рахунок заблокований або що він під арештом, кожен дзвінок, різні відповіді. Я хотіла вже закрити цей рахунок, написала заяву, але й закрити його у відділенні не змогли. Все це продовжиться вже на протязі 5 місяців і кінця не видно. Я всім знайомим буду радити не зв’язуватися з цим жахливим банком.
Oleh737 30 жовтня 2024, 19:38
В суботу 26.10.2024 я знімав кошти з першого разу вибила помилка, а з другої спроби банкомат написав що недостатньо коштів на карті але з карти списало 6000 і банкомат не видав кошти як мені тепер повернути свої кошти?
Маючи кредиту картку від банку я скористалася кредитними коштами. Згідно умов договору з банком я мала була б сплатити цю заборгованість до 26.10 включно. 25.10 близько 11ї ранку шляхом р2р переказу я повністю погасила заборгованість. Кошти відразу відобразилися на рахунку і в історії операцій. Я зі спокійною душею. Проте, 27.10 я отримую смс про прострочену заборгованість, як виявилося банк кошти на картці показав, але чомусь вирішив не проводити платіж! Шановні, це як так? Це повністю намахалово! Якби кошти на карту не зайшли то я б якось вирішувала це питання ще 25го, але ж вони є на балансі картки! Звернувшись до банку мені повідомили що банк має право проводити платежі до 2х діб, але! Це був р2р переказ! Не через касу, не по реквізитам, а р2р! І сума відразу відобразилася на картці, то ж я вважаю що повністю виконала умови договору з банком, але цей банк вирішив злупити з мене відсотки та щей попсувати мені кредитну історію і нерви! Ніколи, нікому не рекомендую зв’язуватися з цією шарагою.
Ще додам: купа незрозумілих платежів то за обслуговування картки, якою я не користуюся, то за смс інформування і ТД. Не банк, а збірка шахраїв!
Oksanka1992 26 жовтня 2024, 14:46
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Минайська, 34 В-Г
Сьогодні вранці мені прийшло сповіщення в додатку Ощад банку що 5 тис з моєї карти було переказано. Ніяких операцій я не робив, кошти не перераховував. В відділенні банку і на гарячій лінії мені не допомогли, порадили лише звернутися до поліції. Чому мені не приходили смс чи дзвінки для підтвердження операції? Чому банк не допомагає у вирішенні ситуації??
Gost6 26 жовтня 2024, 0:07
З картки Укргазбанку Ощад банкомат гроші не видав. Банкомат Ощад банку відключівся на технічну перерву і з рахунку зникло 10000 гривен. На моє зверненн не відповів жоден банк.
Робітники і керівник Олевського відділення не роблять свою роботу з обслуговування своїх Клієнтів, а і обкрадають їх, заробляючи на махінаціях. Роблю такі висновки, тому що відділення НІЯК не реагує на заяви, скарги від своїх Клієнтів. Не надають договір, які клієнт підписував з Ощадбанком на протязі місяців. Якщо крадії знімають гроші з кредитки, ДЕ повідомлення про зняття? Де підтвердження, що саме Клієнт знімає такі суми? Чи працівники банку і є крадіями? Непрофесійність і байдужість! Має бути соромно Олевському відділенню і також Ощадбанку, як організації!
Дмитро Панченко 24 жовтня 2024, 17:10
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 252-Б
Подзвонила жінка, почала мені погрожувати, щоб я зменшив свій ліміт власного рахунку! Мої доводи, що можу отримати в спадщину кошти-вона не прийняла, обозвала «сказочником» та сказала що мені заблокують пенсіонну картку, хоча я Учасник Бойових Дій та військовий пенсіонер, лежачий не можу прийти у відділення-запропонував їй прийти до мене. Вона відмовилась! Повна зневага до Захисника України!
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝