Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Natali9219 28 червня 2020, 13:53
Добрый день, сегодня уже 28 июня а остатка субсидий нет, помимо этого нет ни какой информации есть получившие или нет? Операторы не компетентны в этом вопросе, постоянно отвечают до конца месяца! Как так? Может пора обращаться в више стоящие инстанции?
И ув. посетители сайта, у кого-то уже были выплаты? Подскажите пожалуйста!
Ощадбанк
Відповідь банку
30 червня 2020, 17:49
Добрый день! Уже провели выплаты.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kurishko888 28 червня 2020, 10:19
Відділення за адресою: Харків, вул. Біблика, 20/8-А-4
почему снимаете деньги непонятно за что.Кто этим занимается разберитесь.У меня было 18 грн осталось 4грн.Никтот не может объяснить за то сняли.Я пенсионерка и переселенка.Разберитесь пожалуйста.У вас операторы ничего не понимают, объяснят надо прежде чем принимать на работу.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 червня 2020, 17:47
Добрый день! Для проверки ситуацииЮ вы можете обратиться в ваше обслуживающее отделение, либо контакт-центр банка. Наши сотрудники смогут проверить выписку по вашему счету.
Jaloba1 27 червня 2020, 17:48
Відділення за адресою: Київ, вул. Левка Лук'яненка, 12-А
26 июня, с моей карточки, мошенники списали деньги на GOOGLE*Temporary hold. При этом, мошенниками было совершенно 38 попыток списания денег, как потом обнаружилось. Но, ни при какой попытке списания, я не получала ни одного одноразового пароля на свой телефон. Телефон работает нормально, попыток взлома телефона не обнаружила. Никому никогда не говорила ни номера карточки, ни тем более cv — кода. Проплата прошла в 12.30 дня, а смс-ки, что деньги списаны, я получила только в 18.00 вечера.
Прошу ответить на вопрос, почему Ощадбанк не посылает одноразовые пароли на непонятные проплаты, а тем более, при 38 попытках списания денег. И почему смс-ки об проплате пришли не 12.30, когда прошли списания, а только в 18.00. Проплаты через Google pay, никогда не делала.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 червня 2020, 17:46
Добрый день! Рекомендуем обратиться в ваше обслуживающее отделение и написать заявление на детальную проверку по данному факту.
Проблема вирішена
Devid1990 27 червня 2020, 16:27
Начал пользоваться кредитными деньгами 26.06.20 а 27.06.30, тоесть на следующей день, приходит смс что списали % за обслуживание кредита 2,11грн + прислали смс что до 20 числа внесите минимальный взнос 32,01!!! Что за лохотрон?! Где «пільговий період» 62дня? И какие проценты из 1040грн, на следующей день!? Вы там вообще *** в том банке?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 червня 2020, 17:37
Добрый день! Ситуацию проверим и с вами свяжемся.
Vladyslav Ivashchenko 26 червня 2020, 20:28
Доброго дня. У мене закінчився термін дії картки. Я прийшов у відділення, здав стару і отримав нову картку. А працівник банку не закрила стару картку. І у мене в травні було стягнено оплату за СМС інформування за дві картки. Я зателефонував на гарячю лінію Ощадбанку і заблокував стару картку. Але в червні знову з мене було стягнено оплату за 2 картки. Чекаю відповіді.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 червня 2020, 17:36
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ваше ПІБ, контактний номер телефону та до якого відділення банку ви звертались, ситуацію перевіримо.
tinas 26 червня 2020, 20:26
Дане відділення абсолютно не дотримується карантинних вимог, багато співробітників розгулює без маски по тісному залу, непровітреній маленькій кімнатці, яка переповнена відвідувачами, більшість з яких теж або без маски, або з підборідником замість маски, але цього ніхто не контролює.
Санітайзер стоїть абсолютно пустий лише для вигляду.
Про дотримання дистанції тут взагалі мови нема,її ніхто не дотримується.
Дане відділення своїми діями, а точніше повною бездіяльністю і повним ігнором карантинних вимог наражає людей на небезпеку.
Потрібно звертатись в контролюючі інстанції, вони мають хоч штраф сплатити за такі дії, розмовляти на цю тему у відділенні взагалі нема сенсу, вони на відвідувача в масці дивляться з нерозумінням, як на інопланетянина, та самі співробітники без маски фактично лізуть на голову клієнту, не даючи провести операцію в терміналі, буквально з ніг збивають… а контролюючі органи мають звернути на це увагу
Ощадбанк
Відповідь банку
30 червня 2020, 17:34
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо та проведемо роботу зі співробытниками відділення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
aceracer1133 26 червня 2020, 17:25
Банк кинув людей стосовно залишку субсидій. Дурять людей. Найгірший банк України. Не віддали людям гроші. Нажилися на простих людях. Соромно, що внас в Україні є такі банки. Буду звертатися в поліцію та на телебачення. НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ОЩАД БАНК.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 червня 2020, 17:31
Доброго дня! Виплати вже проведено.
yanushka771 26 червня 2020, 15:56
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 18/9
Харьков, отделение на проспекте Науки, 18/9 Хотела открыть депозит. На прием граждан работает только один консультант со скоростью 2 человека в час. В очереди было 4 человека впереди, через час ожидания, осталось еще 2. Времени и желания стоять по 3 часа на жаре и в масках у людей нет, так и не дождалась в очередной раз. И так уже прихожу 3 раз — стоит очередь и ругается, что уже больше часа попасть не может. Желание иметь дело с Вашим банком, а особенно с этим отделением пропадает по мере потраченного безрезультатно времени и нервов. Примите какие-то меры, если у Вас есть желание сохранить клиентов!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 червня 2020, 16:42
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Ситуацию проанализируем и примем меры для избежания подобных ситуаций в бедующем.
Полезный комментарий
vadymbanker 26 червня 2020, 16:39
Открывайте депозит онлайн! Надбавка 0.25% еще будет.
Проблема вирішена
taniam007 26 червня 2020, 10:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Вінстона Черчилля, 35
Другий день не можу додзвонились у відділення №10026/020 (КИЇВ, вул. Червоноткацька, 35) по номерам телефонів: (044) 4812788 — вказаний на оф.сайті Ощадбанку та (044) 5582407 — вказаний в Google My Business. Хочу уточнити наступну інформацію. В цьому відділенні вже лежить (уточнили у контакт-центрі) пенсійна картка мого дідуся. Він маломобільний, може рухатись лише на сильному знеболювальному. Я хочу дізнатись, як формується по суботам (цікавить завтра 27.06) черга у відділенні на отримання пенсійної картки: це жива черга чи по чекам-номеркам? Скільки триває процедура видачі готової картки? І чи може похила людина з хворим опорно-руховим апаратом отримати картку поза чергою? В колл-центрі на жодне запитання не змогли відповісти, а саме відділення просто НЕ БЕРЕ СЛУХАВКУ ДРУГИЙ ДЕНЬ!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 червня 2020, 10:54
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ПІБ власника картки. Ситуацію по картці перевіримо та звяжемось з вами для уточнення часу.
Проблема вирішена
Harkova 26 червня 2020, 9:03
Я, Харькова Анна Митрофановна 13.02.2020 в центральном отделении Ощадбанка г. Бердянск пр-т Азовский 5 подавала заявление на выпуск новой карты на моё имя. В апреле 2020 года я звонила на горячую линию Ощадбанка, где мне сказали, что моего заявления на выпуск новой карты нет и посоветовали обратиться в вышеуказанное отделение банка. Такой же ответ был и в июне. Однако, в связи с карантином я не могу лично явиться в отделение банка. Прошу повторно рассмотреть моё заявление поданное 13.02.2020.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 червня 2020, 10:44
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Проверим ситуацию и с вами свяжемся.
DaniloRomanov 25 червня 2020, 18:55
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Парамонова, 8
державний банк у якому імітація діяльності як і у всій країні імітація реформ.
вже вкотре після роботи вирішив зняти кошти і зіштовхнувся з ситуацією зачинених дверей центру самообслуговування 24\7.
вважаю що це свідома омана клієнтів банку. це не центр 24\7!!!
на дверях у режимі роботи вказано що банк працює до 18-30. о 18-00 я вже не зміг туди потрапити.
вирішив вияснити у так званого фахівця-оператора гарячої лінії де отримав відповідь що центр 24\4 так як і віділення працює до 17-00. на моє зауваження Марина відповіла що я маю режим роботи на час карантину виясняти на гарячій лінії або на сайті. що за Х?:%; Я???? це відповідь адекватного працівника, оператора гарячої лінії чи передаста???? коли запитав де можу найближче зняти кошти відповідь отримав у іншому районі, куди 12-15 км… такий варіант не підходить, іншого так і не отримав, попросила чекати на лінії і відповіді так і не дочекався… я клієнт банку і я є немаю взагалі стикатися з будь-якими половими проблемами банку. чому ніякому «відповідальному» працівнику відділення, банку, в решті решт керуючому не спало на думку проінформувати клієнтів банку роздрукувавши папірець і приклеїти на двері?????.. жахлива організація роботи!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 червня 2020, 10:41
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. На час карантину графік роботи відділень, та зон самообслуговування 24/7 дійсно змінено.
З актуальним графіком роботи відділень можна ознайомитись на нашому офіційному сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map
Проблема вирішена
kiev69 25 червня 2020, 18:17
Я пришла 23 июня в банк 72/5 в 8.30. Банк работает с 9.00, ждала до 9.00, была в очереди одна (первая) к менеджеру. Администратор начала вызывать людей по списку.Я говорю, что пришла первая ( никого еще к менеджеру не было).Но она сказала, что только по записи, 'ну, я не знаю, почекайте, если кто- то не придет...«За те полчаса, пока не было людей по записи, можно было принять и без записи. В итоге я простояла под дверью полчаса, пришла женщина по записи к менеджеру на 9.30, а через 10 минут пришла еще девушка тоже на 9.30, А менеджер был один. Та, что была первой по записи, зашла на прием в 9.45.На пороге банка было много народа, но нам же к этому не привыкать. В общем счете я прождала еще минут 40, и на вопрос, когда мне можно уже будет войти, пожимали плечами и сказали ' запишитесь на другой день'. 24 июня я на сайте записалась, никто не перезвонил, 25 июня то же самое. Вопрос: как попасть в банк?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 червня 2020, 10:35
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Вам достаточно оставить заявку на нашем сайте: https://appointment.oschadbank.ua/?_ga=2.103092160.1140383703.1593073530-541552239.1560152859
Сьогодні був змушений звернутися до відділення Ощадбанку (м. Кривий Ріг, Миколи Світальського, 15) з метою отримання соціальної картки.

Представник банку, а ним виявилася завідувач відділення ТВБВ №348 Шатіленко Тетяна Анатоліївна, повідомила мене про необхідність укладання ОБВ'ЯЗКОВОГО страхового договору строком на 1 місяць за 30 грн. Жодних аргументів про необхідність укладання такого договору вона не надала. На прохання вказати нормативні акти та/або документи що регламентують цю банківську вимогу — вона відповіла відсутність таких документів.

Представник банку прямо зазначила, що єдиною умовою обслуговування мене у відділенні (видача БУДЬ-ЯКОЇ картки, в тому числі соціальної) буде оформлення страховки. При цьому вона не змогла чітко сформулювати ані умови настання страхового випадку, ані мої дії у разі виникнення цього випадку. Всі мої аргументи щодо протиправності дій працівника банку та відсутності в мене бажання оформлювати страховку — ігнорувалися. Мені також було відмовлено у праві ознайомитися з договором страхування ДО його оформлення. Звісно з умовами договору про відкриття карткового рахунку я мав можливість ознайомитися тільки ПІСЛЯ оформлення страховки і надання своїх документів.

З метою економії власного часу та нервів я був змушений погодитися на втрату коштів (30 грн., сума не значна але принципіально незрозуміла) та оформити непотрібну мені страховку, адже жодного іншого виходу з ситуації я не мав.

Процес складання двох договорів — страхування та відкриття карткового рахунку зайняв приблизно годину часу. При тому я жодного разу не був попереджений про передачу моїх персональних даних третій стороні (страховій компанії Метлайф)

Також зазначаю, що в процесі укладання договору персональний пароль доступу до рахунку (дівоче прізвище матері) був ДВІЧІ голосно озвучених на все відділення.

Додатково потрібно відмітити загальну непідготовленість відділення працювати з клієнтами:
— вікна співробітників не пронумеровані і клієнти мають бігати від одного до іншого в пошуках голосу співробітника, що їх кличе (за годину очікування таке я бачив тричі);
— не зрозуміло до кого можна звернутися для вирішення питання клієнта — комуналку спочатку приймали в центральному віконці, а потім вже в лівому, при тому що співробітники свої місць не залишали;
— жодним чином не промаркована соціальна відстань, що її мають дотримуватися клієнти;
— санітайзери відсутні;
— таємну персональну інформацію клієнти змушені вказувати на клаптиках паперу;

Дуже прикро було бачити рівень якості роботи ДЕРЖАВНОГО банку!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 червня 2020, 15:35
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ситуацію обов'язково перевіримо, та проведемо роботу зі співробітниками відділення. З вами обов'язково зв'яжемось.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zhaloba12345 25 червня 2020, 12:31
Банк не публикует никаких постановлений, что имеет право«крутить»деньги субсидиантов такое длительное время! Только одни отписки« в течении месяца», «до конца месяца». Конец месяца наступил! Впереди 3 выходных! Будем обращаться в другие инстанции и прокуратуру в том числе! И на банк управа найдётся!!! Так издеваться над людьми!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 червня 2020, 15:24
Добрый день! Предоставляли ответ по данному вопросу ранее.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 червня 2020, 16:54
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 27.06.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
YuryKo 25 червня 2020, 11:29
Спасибо, возобновлении возможности перечисления средств с карточки получилось.
Я понял, что после смены пароля в Ощад 24/7 любые переводы автоматически блокируются на 3 дня. До истечении 3-х дней никакие действия не помогают.
Я понимаю, что это — служебная информация, но если бы я получил эту инфо от Ощадбанка в ответ на мои обращения, это избавило бы меня от моих лишних волнений, телодвижений и обращений в Ваш адрес.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 червня 2020, 12:25
Добрый день. Благодарим за ваш отзыв. Ваша команда Ощадбанка.
Проблема вирішена
AlexRy 25 червня 2020, 11:17
Відділення за адресою: Харків, вул. Слов’янська, 4-А-10
Пополнял карточку через терминал отделения N 18828/0408 (г. Харьков, ул. Славянская, 4А). ПИН код корректный, терминал начал приём денег. В один не слишком прекрасный момент терминал самостоятельно уходит в перезагрузку! И всё — ни денег, ни карточки! Что бы получить своё назад надо написать заявление (в МОЁ рабочее время, отстояв минут 40 в очереди, что бы попасть в отделение), прождать до 1го месяца и (изюминка в торте) — мне трое консультантов колцентра настоятельно рекомендуют заблокировать карточку и потом ПЛАТНО её разблокировать! Вопрос в задачке — почему я должен платить банку за ЕГО проблемное железо?! Или это у ощада такой вид мошенничества — перегрузить терминал во время проведения транзакции и шантажом вымогать оплату за ненужную услугу?!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 червня 2020, 12:22
Добрый день! Приносим извинения за причинённые неудобства. Хотим заметить, что данная ситуация не является системной, сбой оборудования является форс-мажором. Пожалуйста, обратитесь в отделение для написания заявления. Со своей стороны проверим работу данного терминала для избежание подобных ситуаций в бедующем.
Проблема вирішена
Александр Назаренко 25 червня 2020, 9:32
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Соборности, 13
Почему нужно измываться над людьми при возвращении остатков средств субсидиантов и льготников, если все сэкономленные средства на 1 июня были известны и переведены на транзитный счет? Скорее всего, банк захотел еще месяц попользоваться халявой, чтобы заработать проценты с такой огромной суммы. Налицо признаки коррупционных действий и частной заинтересованности со стороны сотрудников банка. Возможно обращение в ДБР по обнаруженным признакам коррупции со стороны клиентов банка… Прошу разъяснить, почему нельзя было постепенно, в течении июня месяца выплатить людям законно причитающиеся им средства?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 червня 2020, 12:13
Добрый день! Как сообщали ранее, срок выплаты остатков средств до конца текущего месяца. Это связано с необходимостью проведения внутренних процедур по финализации списков получателей и подготовки системы к проведению централизованых зачислений.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
viktor31 24 червня 2020, 21:51
Погашаю кредит на карточку ощада которая зарплатная, с привата со своей карты. 14т.гр приват берет комиссию 70 гр, думаю нормально. Летят мне мои кровные и тут сюрпризик от ощада, комиссия 140 гривен.
Я многое видал, но даже приват при бене комиссию за погашение кредита не брал.
Если позвонить на горячую линию или в чате или спросить у сотрудника они будут по ушам ездить что у меня карта зарплатная или банк отправитель неправильный или это не зарплата которая пойдёт на погашения, незнаю. Суть одна что у меня на щету власні кошти 0.
А если вы хотите без комиссии снимайте нал, идите в терминал которой только в отделини с 9 до 17, но там же запускают по три человека, я при карантине на улице два часа в очереде стоял за новой картой, потом ещё 40 минут в банке.
У меня кредитка в альфе 12 лет, лимит 50000 гривень я ни одного разу в жизне в отделении не был.
Так все-таки просто интересно за что с меня сняли комиссию как с получаете средств которые пополнят кредитную задолженность.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 червня 2020, 12:03
Добрый день! Согласно тарифов банка, комиссия за нецелевое зачисление средств составляет 1% от суммы зачисления. С тарифами банка вы можете ознакомится на нашем сайте: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Tetiana1986 24 червня 2020, 21:12
Відділення за адресою: Київ, вул. Академіка Янгеля, 4
НЕ Рекомедую этот банк!
Советское обслуживание!
Внешний вид сотрудников: не соответствует «элементарным» стандартам обслуживания.
Сотрудницы не ухоженые, потные, в мятых серо-белых рубашках, волосы не собранные и грязные, не ухоженые лицо — у некоторых сотрудниц оно просто «запухшое», руки не ухоженные — ногти длинные, лак яркий и «стразики».
Администратор, жирная девочка при общении через слово, она « задыхаеться» Настя " Цуцка«швили, свою грузинскую фамилию стыдилась назвать, постоянно прикрывала бейдж рукой. Соответственно она не следит за собой и за порядком и чистотой в
помещении! В кулере нет воды, стулья грязные, дверные стекла и стекла грязные.
»Элементарная" вежливость к клиенту — Отсутствует! Встречают агресивно! Не соблюденны Правила общения с клиентом!

В связи с работой была обязанность оформить з/п карту через Ощадбанк. Я Первичный клиент.
Была 03.06.20 в период карантина! очереди не было. Оформляла заявление, работник Янчук В.М. «Сельская ...» — за 1 столом. Долго оформляет около 35 мин, затягивает оформление, огрызаеться, грубо отвечает, хамит! а также занимаеться «левыми делами» и сплетнями с сотрудницами.
Затем, в течении 10 дней, вы можете получить карту! ожидайте звонок от сотрудника и смс.
Звонок был, информаци о готовности карты была предоставлена не верно!
По приходу в отделение на кассе №2 работала работник МИХЕЕВА С.П…
Когда я подошла, она игнорируя, продолжала сплетничать с коллегой в течении 5 мин. Когда я сделала ей замечание, она не котролируя себя и свои эмоции ( а может и болезнь?) начинает мне кричать, обращаться на «ТЫ» и в грубой форме хамить!
В итоге! Отказалась от услуг банка и закрыла счет!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 червня 2020, 11:37
Добрый день! ПОжалуйста, напишитен ам в личне сообщения ваше ФИО и контактный номер телефона. Ситуацию проверим и провередм рабру с сотруниками.
aceracer1122 24 червня 2020, 15:22
НІКОМУ даний банк не рекомендую!!! Не віддають людям гроші економію за субсидію. Просто надурили людей. Спочатку дані кошти не покривали електроенергію(через помилку банку), а тепер і залишку ніде немає. Просто нажилися на простих людях.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 червня 2020, 16:24
Доброго дня! Хочемо зазначити, що банк проводить оплату комунальних послуг згідног договору з комунальною організацією та згідно відомості, яка надається організацією для проведення оплат. Що стосується залишку коштів, вони будуть нараховані на ваш рахунок відкритий в Ощадбанку до кінця поточного місяця.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝