Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Василя Липківського, 39 (група прим. №101-А)

Адреса:
Київ, вул. Василя Липківського, 39 (група прим. №101-А)
Телефон:
+38 (044) 363-91-93, +38 (044) 363-91-92
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
10 лютого 2022, 14:57
09.02.2022р. я вдруге звернувся у відділення Ощадбанку № 10026/0540 місто Київ. вул. В.Липківського 39 з проханням закрити мої зарплатний та кредитний рахунки. При оформлені зарплатної картки у серпні 2020р. мені нав’язали кредитну картку, запевняли що за неї нічого платити не треба і вона надається у комплексному пакеті послуг разом з зарплатною карткою.
Я бажаю закрити усі свої рахунки в Ощадбанку, у т.ч. кредитну картку.
У відділені № 10026/0540 мені відмовили. Менеджер Заяць С. О. відповіла що я повинен щось купувати мінімум на 300грн., а інакше не закроють взагалі пояснюючи, що це умови Ощадбанку. Старший менеджер відділення Ощадбанку щось шептала менеджеру на вухо, але назвати свою фамілію відмовилась. Заяву на закриття кредитної картки також не оформили.
Я телефонував на горячу лінію Ощадбанку 0800210800 і там мені відповіли, що у відділені повинні закрити рахунок без додаткових вимог. Я це повідомив менеджеру Ощадбанку, але на це вона відповіла «нехай самі з горячої лінії і закривають рахунок». На горячій лінії повідомили, що не мають звязку з відділенями та нічим не можуть порадити… Я декілька раз телефонував на горячу лінію та залишав скарги, але реакції Ощадбанку немає.
Мене змушують користуватись послугами банку, потім повертати кошти на картку сплачуючи комісійні витраті. Я принципово не бажаю користуватись послугами Ощадбанку та не користувався взагалі цією карткою.
Прошу прийняти заходи, так як це непоодинокі випадки та повідомити мені результати.
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
10 лютого 2022, 17:34
Доброго дня! Детально перевіримо ситуацію та зв'яжемось з вами найближчим часом.
4
3 листопада 2021, 10:29
Звернувся 04 жовтня 2021 року щодо переоформлення картки киянина. Працівник банку пообіцяла, що буде виготовлена нова картка через два тижні, тобто 18 жовтня 2021 року.
Станом на сьогодні 03 листопада 2021 року картка не виготовлена і жодних повідомлень про причини такого відношення до справи. Телефонував у відділення вул. Василя Липківського, 39 (група прим. № 101-А) +38 (044) 363-91-93 працівники по суті нічого не можуть відповісти.
Так банки не працюють. Це не банк, а совдепівська шарашка.
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
3 листопада 2021, 11:11
Доброго дня! Перевіряємо ситуацію виготовленням картки, дякуємо вам за зворотний зв'язок та перепрошуємо за незручності.
1
18 листопада 2020, 21:10
Ощадбанк, Киев, ул Липкивського, 39.
Получение карточки киевлянина. Профессиональная безграмотность, некомпетентность в работе как руководителя отделения так и сотрудников. Циничное вранье сотрудников и руководителя отделения просто «убивает». Очень низкий уровень профессиональных знаний и некомпетентности. С 3 — го моего захода осознали, что заполнив документы на получение карточки киевлянина надо нажать кнопку направити запит. Это после того как я покрыла сотрудников матом. В результате дело сдвинулось с мертвой точки, но до получения карточки ещё далеко, заканчивается второй месяц. Панова Татьяна Петровна. Подала документы 19 октября на получение карточки киевлянина, до сих пор ничего не получила. На пенсии с 25 сентября. УЖАС! Наведите порядок. Это же государственный банк. Позор!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
19 листопада 2020, 12:12
Добрый день! Татьяна Петровна, просим извинения за возможные неудобства, работу сотрудников обязательно проверим.
1 не зарахована
5 липня 2020, 2:29
В отделениях по адресу: Повітрофлотський проспект, 23 и Василя Липківського, 39 не работают зоны самообслуживания. В отделении по адресу Василя Липківського, 39 не работает терминал как минимум с 03.06.2019 и никто не собирается его ремонтировать.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
6 липня 2020, 11:56
Добрый день! Приносим извинения за неудобство. Ситуацию проверим и займемся ее исправлением.
3
13 червня 2020, 11:16
03.06.2020 терминал в отделении Ощадбанка по адресу: Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 39 не возвратил мою карту «мій комфорт» Visa. Все мои обращения к зав. данного отделения, в службу безопасности Ощадбанка, на горячую линию, в главное отделение Соломенского района г. Киева по адресу: вул. Олексіївська, 13 б не дали никакого результата. Удивило хамское с усмешками отношение по телефону главного отделения Соломенского р-на (Олексіївська,13) Во-первых, дозвониться на их номер 0442703863 смог только после жалобы на горячую линию банка, т к. они элементарно не хотели брать трубку. Наконец, когда девушка соизволила ответить, она просто усмехалась: «а зачем вы вставляли карту в терминал?». На мои просьбы сообщить,- когда будет инкассация данного терминала чтобы я смог получить мою карту она отказалась говорить. Это не банк, это- позорище! Что за отношение к клиентам? Почему они должны страдать из-за безответственности работников банка? Спустя 10 дней терминалом так никто и не занимается. Позор ощадбанку!
Коментарі (4)
Ответ банка
Ощадбанк
15 червня 2020, 10:35
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию. Ситуацию проверим и с вами свяжемся.
3
10 грудня 2019, 16:45
С 11.11.2019 не могу заказать перевыпуск карты Киевлялина. 11.11.2019 я звонила на горячую линию и в телефонном режиме мне было сказано, что для перевыпуска карты мне надо обратится в отделение. 17.11.2019 я обратилась в отделение №10026/0540 (ул. Липковского 39) где мне сообщили, что карты Киевляина сейчас согласовуются под новый дизайн и попросили прийти через неделю. 22.11.2019 я подошла в отделение повторно и конультант-стажер мне создал заявление на перевыпуск карты. 02.12.2019 я перезвонила на горячую линию для уточнения статуса карты и мне девушка сказала, что еще не готова и надо перезвонить через пару дней. При этом через пол часа позвонила другая консультант и сказала, что мне надо пойти в отделение, где мне должны создать еще одну заявку, т.к. предыдущая некорректная. 02.12.2019 я подошла в отделение №10026/0540 (ул. Липковского 39) где менеджер мне сказала, что у нее «висит» система и помочь она мне не может. 03.12.2019 я подошла повторно. Система продолжала «висеть». 05.12.2019 мне согласно информации от менеджера создали новую заявку. 06.12.2019 я перезвонила на горячую линию и мне подтвердили, что зявка есть и ждать смс. 10.12.2019 на горячей линии была уже информация о том, что заявки нет. Совершенно не клиентоориентированный банк. Нет возможности проверить свои заявки ни через гарячую линию, ни через чат-бот.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
10 грудня 2019, 17:05
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Проверим ситуацию и с вами свяжемся.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відділення та банкомати Ощадбанку в Києві 🏦 / Відділення Ощадбанк: вул. Василя Липківського, 39 (група прим. №101-А), Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Київ, вул. Василя Липківського, 39 (група прим. №101-А). Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Київ, вул. Василя Липківського, 39 (група прим. №101-А)- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.