Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Anastasiyaroman 26 жовтня 2020, 10:37
я є субсидіантом.за період опалювального періоду (2019-2020 року) субсидія була безготівкова. в травні 2020 року на мій телефон від ощадбанку було направлено смс з текстом, про залишок невикористанної субсидії у суммі 9261 гр, який я можу отримати відкривши рахунок(картку) в відділенні ощадбанку. Я звернулася в відділення у м.Кременчуці за адресою вул. 1905 року б.7 з письмовою заявою про відкриття рахунку для зарахування готівкової субсидії, зачислення на дану картку залишку субсидії. взявши реквізити розрахункового рахунку, я звернула через Департамент «Центр надання адміністративних послуг у м. Кременчуці» до свого відділення УСЗН (Крюківського району) про переведення безготівкової виплати субсидії в готівкову. У відділенні банку (вул. 1905 року) мене запевнили, що кошти, тобто субсидія за новий літній неопалювальний пеірод та ЗАЛИШОК попереднього опалювального періоду будут автоматично зараховані на мою картку, тобто на відкритий розрахунковий рахунок. На данний час, кошти призначені меня за літній неопалювальний період нараховуються на мій рахунок без проблем. Залишку попередньої субсидії з невідомих мені причин неможливо отримати. За наступні місяці я неодноразово зверталася за допомогою до горячої лінії ощадбанку: перевіряла дані, наявність помилок та уточнення інформації з приводу мого розрахункового рахунку, всі дані були вірні. Неодноразово я зверталася безпосередньо до відділення банку, а саме по вул. 1905 року, буд.7. Обгрунтованої відповіді чому я досі не можу отримати нараховані мені кошти Державою на оплату комунальних платежів я не отримала ні на горячій лінії банку ні у відділенні. Останній візит мій до відділення банку, в якому я відкривала рахунок будв 19.10.2020 року. Керуюча відділенням, некоректно, навіть непрофесійно, жодним чином не намагалась допомогти мені в даній ситуації. ВІдповідь чому я так і не отримала свої кошти, була така: напевно, помилка в картці відділення УСЗН(доречі, за даний період, керуюча навіть не спромоглась дізнатися, до якого району віддноситься мій будинок, для вирішення питання і виправлення «помилки» по суті). Керуюча відділення ощадбанку по вул. 1905 року, буд. 7 на власний розсуд, виключно на своїс припущеннях, сказала мені, що помилка скоріш за все у відділенні УСЗН, і треба звертатися до їх представника та до компьютерного відділу для виявлення помилки. А саме її припущенням була «помилка» введення паспортних даних: мій паспорт за номером НО а спеціалість УСЗН, ймовірно створюючи мою картку субсидіанта, ввів Н-з англійскої.З власного телефону, на маленькому аркуші паперу мені було написано номер телефону дівчини Карини яка якимсь чином повинна була мені допомогти. Так, позвонивши до даної громадянки, мене перевели на гарячу лінію УСЗН. Але на яких підставах представник УСЗН, з мої власних слів повинна звертатися до компьютерного відділу? Дані, введені у відділенні УСЗН — мені повідомили, що введені вірно.Станом на сьогодні, 26.10.2020 рокузалишок коштів, у сумі 9261 грн мені не зараховано.Проте дана сума ще значиться в залишку мого рахунку в Ощадбанк. Важжаю дії керуючої непрофесійні та просто безвідповідальні. Невже так вирішуються питання клієнтів Вашого банку? Невже я звернулася без поважних підстав і повинна з 2ма неповнолітніми дітьми відмовитися від коштів, які нарахувала мені Держава згідно чинного законодавства? Невже така «допомога» співробітників банку прописана та затверджена в посадових інструкціях Вашої банківської установи? Прошу Вас розібратися в моїй проблемі та посприяти у вірішенні її в найближчий час, так як кошти, які перебувають на залишку мого рахунку, у сумі 9621 грн. станом на 19.12.2020 року будуть списані з мого рахунку та повернуті в держаний бюджет.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2020, 13:16
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо, дякуємо що повідомили. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей, перевірте, будь ласка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bogdan Romashkan 25 жовтня 2020, 11:52
Якщо хочете потратити нерви час та отримати доступ до грошей які переказали на карту ощадбанку в вихідний день то гроші отримаєте на протязі 3 робочих днів. Ще ніколи ні один банк такого не робив. Це самий поганий банк і саме найгірше перерахування коштів на карту. Більше ніколи не хочу мати справу з цим банком
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2020, 15:00
Доброго дня! Шкода, що у вас склалось негативне враження про банк. Перерахування між картками різних банків дійсно відбувається не миттєво. Фінансова операція проходить таким чином, що інколи банку доводиться очікувати фінансових документів від відправника. Сподіваємось на ваше розуміння. З повагою, команда Ощадбанку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2020, 17:01
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 27.10.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lesia06 24 жовтня 2020, 19:07
Доброго вечора. Термін моєї зарплатної карти минув, тому прийшла у відділеня по нову, видали. До цього мала на старій кредит у сумі 1500 грн. на моє прохання закрити кредит повністю відмовили, а відкрили нову до того ж на 22 тис.грн. про що я не була повідомлена. Прийшовши у відділення попросила закрити кредитну карту отримала знову відмову. Як таке можливо? Це законно? Примусово змушувати мати кредит у Ощадбанку?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2020, 8:13
Доброго дня! Оформлення кредитних продуктів здійснюється на добровільній основі. Просимо вибачення за можливе неякісне обслуговування у відділенні, обов'язково проведемо роботу із працівниками.
Хотіли б також зазначити, що кредитний ліміт встановлюється абсолютно безкоштовно. Якщо ви не користуєтеся кредитними коштами також не сплачуєте жодних комісій, а просто маєте певну суму про запас. Навіть використовуючи кошти, маєте можливість не сплачувати відсотки за користування, адже передбачено пільговий період на операції розрахунку карткою до 62 днів.
Проблема вирішена
Akopyan1969 24 жовтня 2020, 18:40
Отвратительная работа приложение, до оператора за 2 часа неудалось дозвонится. Приложение 24/7 не работает!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2020, 8:01
Добрый день! Просим извинения за возможные неудобства. Хотим отметить, что на сайте банка вы можете оставить запрос на услугу обратного звонка: https://www.oschadbank.ua/callback. С уважением, команда Ощадбанка.
IvanSharan 24 жовтня 2020, 11:44
Відділення за адресою: Київ, пр-т Науки, 4
Очень классные менеджеры в отделении банка №10026/018 в Киеве, на Науки 4.
Потерял карту, и заблокировал ее через колл-центр, соответственно все деньги на счету заморозились.
Помогли решить комплексный вопрос связанный с утерей карты и срочной необходимостью перевода на карты другого банка, уплате по реквизитам с учетом экономии транзакционных издержек. Действительно подсказали как реализовать все необходимое с максимальной экономией и учетом всех нюансов. Параллельно подсказали о новых предложениях, о новой инфините карте и кольце, для бесконтактной оплаты.
Очень помогли!
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2020, 15:13
Добрый день! Большое спасибо за приятный отзыв, это мотивация для улучшений. С уважением, команда Ощадбанка.
dramenbeyz 24 жовтня 2020, 9:57
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 3-А
20.10.2020 звернувся в Ощадбанк про закриття рахунку, працівник Кузьма І.М. сказала зняти залишок з рахунку 14.80 грн, я зняв лишилося чомусь 0.05 грн, підписав заяву, карточку забрали і перерізали, через пару днів заходжу в онлайн банкінг там мінус 6.95 грн парадокс!!! Довідки про відсутність заборгованості не видали, я з іншої області так вийшло по роботі і кататися до Вас у відділення не вигідно за кожною вашою помилкою, телефоную ігнорять, оцінюю поведінку даного відділення як шахрайство, оскільки через рік неактивного рахунку буде стягуватися по 100 грн в місяць, це мені на гарячій лінії повідомили а в банку всі мовчали
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2020, 15:11
Доброго дня! Хотіли б зазначити, що комісія за обслуговування неактивного рахунку стягується лише в межах існуючого балансу, тобто не виставляється «в мінус». В ситуації, що склалася, дозвольте розібратись детальніше. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Будемо дуже вдячні.
Марина Мариновская 23 жовтня 2020, 23:01
Я пенсионер-переселенец. В вашей статье написано:
А где забирать карту?
Карточка автоматически приходит в то отделение, где вы открывали счет. Если вы хотите поменять адрес, то заранее нужно позвонить на горячую линию и решить этот вопрос.
Я пыталась перезаказать перевыпуск своей карты (не электронное пенсионное удостоверение) по телефону горячей линии раз 10. И все разы ваши операторы мне отказали! Сказали, что мне нужно пойти в то отделение, где я хочу получить свою карту и попросить сделать запрос в отделение привязки карты на пересылку моей карты в их отделение, а по телефону горячей линии я этого сделать не могу! Почему творите беспредел? Мы переселенцы что люди второго сорта, изгои? Почему нам недоступны элементарные услуги, которые доступны всем другим гражданам только потому, что мы являемся переселенцами?
Вот ссылка на статью:
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2020, 15:07
Добрый день! Изменить точку доставки и оформить перевыпуск через контакт-центр возможно не всегда. Хотим отметить, что это касается не только счетов внутренне перемещённых лиц, но и всех других клиентов банка. Просим извинения за возможные неудобства.
VOVA2222 23 жовтня 2020, 13:53
Обслуговування в Сквирському відділенні дуже добре, ввічливі співробітники, але є проблеми у організаціі робочого процесу, здається зараз карантин, потрібно зменьшити скупчення людей, а тут складається таке враження що навпаки збирають більше людей, в середену невпускають, зато на сходах 30 чоловік, я людина без вищих освіт і то розумію що потрібно відкрити всі каси, а не одна приймає, в другоі технічна перерва, а третя взагалі закрита, це що багато ума треба?
Це заклад де люди платять податки, комунальні послуги, звідки частина йде на зарплати бюджетникам,і т.д.То мені здається що платників потрібно зустрічати з музикою і караваєм зате що вони в цей важкий час платять, несуть своі кошти, но щоб іх віддати потрібно вистояти в черзі 2 години! Просто про людей ніхто не думає особливо в ощадбанку в м.Сквира!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2020, 15:00
Доброго дня! Дійсно, проблема черг у відділенні наявна. Стараємось наскільки це можливо залучати клієнтів до альтернативних варіантів проведення платежів — інформаційно-платіжні термінали, сайт банку https://www.oschadbank.ua/ та Ощад 24/7, де також можливо здійснити платежі до бюджету та оплатити комунальні послуги. На жаль, це можливо не завжди. Дякуємо за зворотній зв'язок!
sonek45 22 жовтня 2020, 21:16
При получении новой карты сотрудница банка подключила смски, но смс не приходили! На горячей лини сказали что мой номер не фигирируиет в системе. Три раза ходил в банк, два раза сказали что все нормально… На третий раз выяснилось, что сотрудница перепутала 2 и 7 в моем номере (781 вместо 281)! Уже исправили!
Ощадбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 23:02
Добрый день! Сожалеем о сложившейся ситуации и просим извинения за причиненные неудобства из-за ошибки сотрудника. В дальнейшем будем стараться оправдывать ваши ожидания. С уважением, команда Ощадбанка.
ylemdoc 22 жовтня 2020, 19:52
Здравствуйте, что я пропустил в новых тарифах при снятии с пенсионной карты денежных средств в банкомате? При снятии 6000 гривен начислено комиссия в 15 гривен, несколькими днями ранее основная сумма была снята без комиссии.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 22:39
Добрый день! Действительно осуществлялись изменения в действующих тарифах. С 01.10.2020 существует лимит на снятие наличных без комиссии в банкоматах — 15 тис.грн. или 30 тис. грн. в месяц (в зависимости от типа пластика в тарифном пакете «Мій Рахунок»), свыше — комиссия 1,0%+5 грн. В кассе банка можно снять дважды в месяц без комиссии любую необходимую вам сумму.
С тарифами банка Вы можете ознакомиться на нашем сайте — https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-insh
IlonaSobolenko 22 жовтня 2020, 16:48
Значит ситуация такова, хотела забрать перевод с вестер юниор в отделение банка г Запорожье ул. Запорожского казачества 17а. На кассе кассир сказала что в обязательном порядке я должна оплатить страховку так как получаю деньги в валюте. Отправили меня к администратору, девушка по имени Анастасия уточнила что это их внутренние правило отделения, и она не понимает как раньше в другом отделение мне выдавали перевод без страховки! Окей, звоню на горячую линию, и оператор говорит включайте громкую связь будет выяснять так как таких правил нет ( страховка по желание клиента ) итог этой проблемы, вышла менеджер и сказал что такого никто не говорил ( хотя это слышали все сотрудники банка и женщина которая оформляла карту в банке ) и оказывается валюты в банке резко не оказалось( хотя до этого она была ) и вы можете уже без страховки забрать в гривне. Вывод — больше никогда и никому не советую идти по этому адресу в отделение банка! Менеджер и администратор очень по хамски разговаривают с клиентами, вроде я к ним домой зашла и хочу забрать их деньги! Никакого извинения в мой адрес конечно же не прозвучало!
Ощадбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 22:35
Добрый день! Илона Васильевна, просим извинения за сложившуюся ситуацию. Обязательно проведём работу с сотрудниками для ибежания подобной ситуации в будущем. Большое спасибо за обратную связь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ruslana456 22 жовтня 2020, 16:30
Доброго дня. Є кредитна карта, ліміт 8000 грн. До погашення заборгованості залишилось 6500 тисяч. Раз або двічі в місяць вносяться внески ( від 100 — 1000 грн). Карта була оформлена в кінці листопада. Останній платіж вносився 8 жовтня у розмірі 500 грн. Сьогодні приходить сповіщення на телефон, від колекторської контори, з вимогою до 27.10 погасити весь кредит, інакше за місцем проживання буде надіслана комісія, для огляду майна. На якій підставі погрози, якщо щомісяця робляться внески? Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 22:25
Доброго вечора! Рекомендуємо вам перевірити наявність протермінованих платежів за кредитом. Ви можете зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 або ж звернутись до відділення банку, де було відкрито рахунок.
Проблема вирішена
vlsemenov 22 жовтня 2020, 14:08
Добрый день.Я давний ваш клиент и получаю пенсии через банкомат ощадбанка в Вышгороде. Комиссия при получении пенсии в банкомате не снималась, до недавнего времени.В октябре 2020 года я два раза получал пенсию, в том же банкомате и два раза удержали с меня комиссию, почему? Одна и та же пенсия, только я её получал два раза, не вписывался в лимит, поэтому разбил на две части.С ув.Владимир.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 22:33
Добрый день! Владимир, хотели бы отметить, что с 01.10.2020 существует лимит на снятие наличных без комиссии в банкоматах — 15 тис.грн. или 30 тис. грн. в месяц (в зависимости от типа пластика в тарифном пакете «Мій Рахунок»), свыше — комиссия 1,0%+5 грн. В кассе банка можно снять дважды в месяц без комиссии любую необходимую вам сумму.
С тарифами банка Вы можете ознакомиться на нашем сайте — https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-insh
Проблема вирішена
YLIIA20 22 жовтня 2020, 12:24
Крик душі. Сьогодні зайшовши в ощад 24 була в шоці! На зарплатному рахунку стоїть сума «-7492.75коп.» Я в шоці, без попередження якоби на основі листа від приватного виконавця заблокували мені зарплатний рахунок. По суті немалий права. Зарплатний рахунок — це спец рахунок який не блокується! Зараз хвора на ковід19 і мені хворій запропонували іти в банк виясняти. Люди де брати кошти!??? На лікування!!! І як мені отримувати дали зп!??? Це що таке? Лишніх коштів в мене немає! Зарплата мінімальна ставка. І ще й до всього запалення легенів!!! І до речі це не одна біда з якою я стикнулась з цим банком. Зарплату вчасно не видають. Можуть, а ж через 7 днів її видати, і то при тому що я буду дзвонити і вибачте вже лаятись. Тільки тоді я її отримую.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 10:29
Доброго дня! Блокування рахунку за зверненням виконавчої служби передбачено. Для уточнення деталей ви можете також звернутись до виконавця.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yaroslava201020 21 жовтня 2020, 21:02
Бабуся (84 роки) пересувається по квартирі за допомогою ходунків. На вулицю не виходить вже 2 роки. В цьому місяці закінчується термін пенсійної картки, вона ще діє, не заблокована. Отримати нову картку вона може тільки особисто (це фізично не можливо ), або її дочка (моя мама) за довіреністю. І от тут є проблема: в невеличкому місті, де вони живуть (м. Подільськ, Одеська обл.) всього 2 нотаріуси- державний та приватний, у державного все розписано до середини грудня і вона відмовилася робити довіреність, приватний нотаріус хворіє на Covid 19 та також все розписано. Що робити? Як вирішити проблему? Чому для таких ситуацій не передбачена можливість продовжити термін дії картки, як переселенцям? Та взагалі не передбачена альтернатива? Особливо в нинішніх умовах карантину? Чому людина має залишитися без пенсії та стає заручником подібних ситуацій?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 22:14
Доброго дня! Банк здійснює свою діяльність відповідно до встановлених нормативів. Отримати нову платіжну картку чи розпоряджатись коштами може власнику рахунку особисто, або ж довірена особа. Інших варіантів наразі не передбачено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tarro1 21 жовтня 2020, 19:21
21.10.20 мне пришла СМС с номера 096 4510498 с сообщение о том, что мой счет заблокирован. С просьбой перезвонить в инфо.центр по номеру 044 331 59 33.
Очень похоже на мошенническую схему.
Прошу провести расследование и сообщить результаты.
Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 12:53
Добрый день! Спасибо, что сообщили нам о попытке мошенничества. Хотим отметить, что номера телефонов, которые вы указали в обращении, не принадлежат Ощадбанку. Когда смс-сообщение приходит от банка, в поле «отправитель» указывается не мобильный номер телефона, а слово «Oschadbank». Пожалуйста, будьте внимательны.
Проблема вирішена
280187s 21 жовтня 2020, 16:04
Добрый день 21.10 2020 в 15:30 обратилась в ощад банк с просьбой поменять 100$ так как ребенок заболел, а гривны не было.Мне отказали, сказав что гривны нет, и вообще мы закрываемся.Скажите пожалуйста в банке на данный момент не было 2800 грн ???
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 17:42
Добрый день. Приносим извинения за данную ситуацию. Да, хоть вероятность и крайне мала, но в момент вашего обращения в кассе отделения банка может не быть нужной суммы. Связано это может быть с тем, что, как пример, предыдущий клиент обратился для снятия налички/проведения такой же валютообменной операции. Напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения адрес отделения банка, мы проанализируем ситуацию.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MachOleg29 21 жовтня 2020, 13:13
20 жовтня 2020р. звернувся в Банк заявою про дострокове закриття кредиту. Сума до повного закриття була одна, менеджер теж її підтвердив, порадивши поставити на 50грн. більше про запас. Нині мені позвонив інший співробітник банку і нагло заявив, що я маю внести ще 300грн до повного закриття кредиту понад ті зайві 50 грн, що у мене були на рахунку, окрім коштів для погашення кредитів. Чому так сталося? Чому я без переплат і штрафів не можу достроково закрити свій кредит? На що ще переплачувати 350 грн, це так несправедливо…
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 15:13
Доброго дня. Перепрошуємо за ваш негативний клієнтський досвід. Для можливості розібратися в ситуації просимо вас написати нам в особисті повідомлення адресу відділення, в яке ви зверталися, а також ваші ПІБ та контактний номер телефону. Ми обов'язково зв'яжемося з вами та надамо всі роз'яснення.
shelets 21 жовтня 2020, 10:46
Відділення за адресою: Київ, вул. Січових Стрільців, 32-38
При блокировке карты из за неподтвержденной операции банк перевыпускает карту за 175 грн, аж на 5 мес, потому что так прописано в их дкбо, что мол так надо, то что причиняет кучу неудобств клиенту это норма для Ощада. И ещё предлагают ехать за картой именно в то отделение где она была открыта, что б доставить в другое заплатите им 30 грн, им по боку что человек болеет, карантин и тд, есть совковый правила недобанка…
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 12:36
Добрый день. При досрочном перевыпуске карты срок действия новой не может превышать срок действия предыдущей. Эта информация указана в ДКБО. Вы сможете заказать карту на новый срок за 2 месяца до окончания старой карты.
Vladyslav I 20 жовтня 2020, 21:15
Бабушка забыла пинкод, для человека в возрасте нормально, начал пробовать помочь:
1. Попробовали сбросить через — https://www.oschadbank.ua/ua/pin

Пришло смс что современные технологии не для ощада — «Pin-kod na Vashu kartku bulo vstanovleno ranishe. Vykorystovuyte diuchyi Pin-kod. Detali 0800210800»

2. Пришли в отделение, отстояли пол дня очереди — сброс не возможен только перевыпуск карты, а перевыпуск это еще месяца полтора — быстрее ощад не умеет.

Жаль что над пенсионерами продолжают издеваться принудительно заставляя пользоваться банком который не знает что такое удобство, простота и клиентоориентированость.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 12:34
Добрый день. Пин-код по своей карте клиент сам устанавливает при её получении. На данный момент изменение пин-кода возможно, но только в том случае, если клиент знает предыдущий.
Перевыпуск карты занимает до 2 недель. При этом, клиент в случае необходимости сможет снять средства через кассу не дожидаясь получения новой карты.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝