Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
NastyaSaf 15 липня 2020, 20:58
Занимаются сплошным вымогательством. Навязывают ненужные услуги, врут. Чтобы получить карту, нужно пройти 7 кругов ада вымогательства на разные услуги или будет потрачены месяцы, чтобы получить карту. Не понимаю кто еще может по своей доброй воле пользоваться таким банком.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 липня 2020, 14:42
Добрый день! Приносим извинения за причиненные неудобства. Пожалуйста, опишите нам в личные сообщения ситуацию более подробно. Так же, просим написать когда и в каком отделении вы были, ваше ФИО и контактный номер телефона. Будем рады помочь в решении вашего вопроса.
Открывала карточку для субсидии в 560 отделении Кривого Рога для зачисления субсидии, так мне сотрудники не хотели открывать карту, пока я не оплачу страховку 150грн. На мою претензию, что они не имеют права навязывать мне ненужные услуги сотрудник Заремба Наталья отказалась открывать мне карту вообще. Только после скандала с начальником мне открыли карту за 30грн, хотя должны были открыть бесплатную. На этом мои мытарства не закончились.
Из-за неуточненых данных Собеса моя немонетизированая субсидия так на карточку и не пришла в июне автоматом. Я сходила в Собес, они данные уточнили в банке. После чего я позвонила на горячую линию узнать когда деньги со счета перечислят на карту, но девушка с горячей линии послала меня на отделение, где я открывала карту, сказав что там есть все инструкции по этому поводу. На отделении мне сказали опят те же Заремба Н.Н. и Агеева А.Д. что ничего не знают и доступов моих нет. На мои просьбы позвонить руководству и уточнить вопрос, ответили отказом и сказали, что никому звонить не будут. Уйдя банка, я только через полчаса опять смогла дозвонится на горячую линию и оператор мне говорит — дайте трубку работникам банка. Это такое издевательство? я в банке должна жить? Позвонить на отделение и сказать работникам нужную информацию они тоже не захотели. У них полностью отсутствует коммуникация между отделениями и головным офисом, либо сотрудники ленивы и не компетентны. Вместо того, чтоб сделать один звонок, меня заставили во время карантина бегать на их отделение. В итоге вопрос мой так никто и не решил.
Отвратительный банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 17:38
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию. Действия сотрудника являются не допустимыми. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО и контактный номер телефона. Разберемся с ситуацией и с вами свяжемся.
Ale0308 15 липня 2020, 14:25
Відділення банку в Сумській області м. Ромни, вул. Соборна, 2. Постійна черга у відділенні банку фіксується кожен день. На скарги людей ніхто не реагує. Охорона банку закриває двері перед обличчями клієнтів. На прохання покликати головного — відповідають що головного не має і звертатися можна тільки на гарячу лінію. Щоб замовити отримання депозиту ( у валюті) 13. 07. 2020 моя мама (інвалід з дитинства) стояла в черзі з 8-мої до 13-ї години на вулиці при температурі в 17 градусів і сильному вітрі. В день отримання депозиту знову відчекавши в черзі з 8-мої по 13-ту годину відділення закрилося на обідню перерву. На прохання видати депозит охорона банку зачинила двері і не дозволила поговорити з керівником відділення. З 13ї до 14ї години, я намагалася оформити скаргу на відділення на гарячий лінії, оператор Світлана не хотіла реєструвати скаргу, мотивуючи тим, що працівники банку мають право на обідню перерву. Тільки після 4-ї спроби оператор зареєструвала скаргу про постійні черги у відділенні та про некоректне відношення до клієнта з боку охорони банку.
В банку знаходиться ще один депозит, який я не маю змоги забрати тільки через новий законопроект.
У нашому місті знаходиться 2 відділення ощадбанку, але працює лише одне відділення з постійними чергами.
Дуже сумно, що працівники банку мають право на обідню перерву, а прості люди не мають права ні на обід ні на нормальне обслуговування.
Фотоматеріали черг збережені.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 17:34
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ситуацію перевіримо та проведемо роботу зі співробітниками. Банк розуміє та знає, що існує така проблема, як черги у відділеннях. У зв’язку із цим, змінюється та вдосконалюється кожного дня. Розробляються сучасні альтернативні канали комунікацій для покращення якості обслуговування та зменшення черг, а саме: Web-банкінг, Mobile-банкінг, інформаційно-платіжні термінали.
Проблема вирішена
men48 15 липня 2020, 12:23
13,07,20 з картки власних коштів була знята сума 1269,80 в смс вказано про погашення кредитного рахунку. Але дані кошти на кредитну картку не поступили. Звернувшись до відділення зробивши розпичатку зясував, що кошти переказані на рахунок погашення кредитного ліміту на спонсорьському рахунку. Жоден з придставників банку не зміг пояснити що це за рахунок. На гарячій лінії перемикають з одного оператора на іншого а відповіді нема
Таке враження що Ощадбанк є ОЗУ які створили власні рахунки і з пенсійних карт знімають кошти для власного збагачення (тупо обкрадають народ)
Ощадбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 16:49
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ПІБ та контактний номер власника рахунку, до якого відділення він звертався.
Alex Benedis 15 липня 2020, 11:48
Остаток субсидии — иди в соцзахист, иди в отделение, звони на горячую линию, сайт Минфин, отписка, — мы разбираемся с проблемой. Хватит лгать. Не хочу видеть под моим комментарием здесь никаких ответов от Ощадбанка. Я каждый день перепроверяю правильность данных и до сегодняшнего дня средства так и не поступили. Без причин. Кто Вы такие черт Вас побери, что ставите себя Выше закона, за который мы умираем в АТО?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 12:10
Добрый день! Банк произвел выплату остатков безналичной субсидий в июне 2020. Также, банку стали известны случаи, когда выплата не поступила. Проверкой подобных ситуаций занимается ответственное подразделение, подключая к проверке разработчиков программного обеспечения. Дополнительные новости, касательно выплаты остатков средств, сообщим на нашем сайте. Следите за обновлениями.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Judjyn 15 липня 2020, 10:47
Планировал счет открыть, для перевода денег с карты на карту, так мне внаглую!!! сотрудники отделения начали договор-заявление о открытии кредитной линии(кредита) всучивать. В результате счет не дали открыть, потому что такую дичь я подписывать отказался. Ужасный банк! Шарашкина контора..!!! Никому не советую с ними связываться!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 10:51
Добрый день! Приносим извинения за причиненные неудобства. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения в каком отделении и когда вы были, ваше ФИО и контактный номер телефона. С сотрудниками отделения проведем работу и свяжемся с вами для урегулирования ситуации.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natali2006 14 липня 2020, 16:05
Добрый день, подскажите, если человек ВПЛ в течении шести месяцев не может снять деньги, заблокируют ли карту, распространяется ли действие карантина на этот период? спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 16:43
Добрый день! Если речь касается ЭПУ, карта будет ожидать клиента в отделении банка больше чем 6 месяцев. Средства продолжат поступать на счет, даже если клиент не получил карту.
Valerohka 14 липня 2020, 15:30
Відділення за адресою: Київ, вул. Володимирська, 4
Горячая линия пользы ноль, пока дождешься ответа тебя сто раз обваруют, работа в отделении ещё хуже, зачем набирать столько людей если твой вопрос некому решать? Чтобы было к кому отослать? А если не знают что делать посылают в другой регион, они вменяемые?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 16:42
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения что именно у вас случилось, ваше ФИО и контактный номер телефона. Будем рады помочь в решении вашего вопроса.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wellson37 14 липня 2020, 14:33
Хочу извиниться перед Ощадбанком за мои поспешные выводы, оказывается невыплата пособия по безработице не вина банка, а недостаточное финансирование государством, деньги пришли! Огромное спасибо, всех благ.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 14:42
Добрый день! Благодарим вас за отзыв. Ваша команда Ощадбанка!
Проблема вирішена
salamaha 14 липня 2020, 10:18
Я Саламаха Р.Б., получаю безналичную субсидию в вашем банке.
16.01.2020 обратилась в отделение по адресу г.Харьков ул.Холодногорская 7 на консультацию с вопросом:
-«Почему у меня на личном счету формируется остаток субсидиальных денежных средств и когда я могу их обналичить?
Ответ работника езжайте в совббез и разбирайтесь, мы этими вопросами не занимаемся, мне распечатали реквизиты карты и попрощались.
Я потратила 20 мин стоя в очереди в жарком помещении вашего отделения, потратила деньги на проезд, время на дорогу, время на чтоб отстоять очередь в Совбезе и получила ответ:-,, Совбез устанавливает размер и срок выплаты суббсиди, а транзакциями и выплатами денежных средств занимаеться Банк.»
Я в ваш банк обратилась с элементарным, простым вопросом, мне ответили некомпетентный бред!!! И создали мне кучу трудностей.
Я вышла с Совбеза и пошла опять в Ощадбанк по адресу ул. Полтавский шлях 57/59 отстояла очередь 10 мин, задала вопрос консультанту, ответ :« Мы этими вопросами не занимаемся, звоните на гарячую линию». И демонстративно отвернулся ко мне спиной, с кислой миной, я ему вопросы задаю, он не реагирует, не слушает, игнорирует.
Почему сотрудники банка не знают ответов на элементарные вопросы?
Почему сотрудники банка позволяют отказываются от своих прямых обязаностей, игнорируют клиентов, я обратилась к консультанту физ.лиц. он даже слушать меня не стал.
Дозвонившись на гарячую линию, у вас нет функции связи с оператором- жаловать не кому. Выбераю пунк из меню, связь с оператором, просят ввести последние четыре цифры карты, после чего озвучивают состояние счета и срок действия карты и звонок сбрасывают.

Когда я открывала карту в вашем банке, в договоре не было прописано, что я даю согласие получать СМС оповещение стоимостью 7 гривен в месяц. Меня об этой услуге, обязательно принудительной не проинформировали, подключили без моего согласия, отменить это не возможно, как мне ответили ваши сотрудники, процедура обязательно- принудительная.
Потрудитесь объяснить согласно какому закону Украины, согласно какому кодексу, эти действия являются законными и банк без уведомления и разрешения клиента снимает денежные средства?
Мне ваши смс бесплатно не нужны, а за деньги тем более.
Своей услугой, о которой вы не потрудились меня уведомить ни в какой форме, не в письменной не в устной, вы создали мне большие финансовые трудности, списывая деньги за смс, создали отрицательный баланс карты и из- за этого карту заблокировали, следовательно на заблокированных карту не поступили остатки денежных средств по субсидии.
Даже после того как я карту разблокировала 11.06.2020, мне пообещали, что средства будут начислены в течении суток, прошло трое суток- средства не начислены!
Смею предположить, что система обслуживания разработана для проведения финансовых махинаций государственных средств, пока клиенты бегают по вашему указанию в совббез, стоят в длинных очередях в вашем банке, а им отказываю в консультации, блокируете карты, не законно стягивая с них средства, игнорируете звонки гарячей линии, включая автоответчик, клиенты мучаются, вы отягиваете время, а гос. средства в оборот пускаете на этом зарабатыете.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 14:29
Добрый день! Банк произвел выплату остатков безналичной субсидий в июне 2020. Также, банку стали известны случаи, когда выплата не поступила. Проверкой подобных ситуаций занимается ответственное подразделение, подключая к проверке разработчиков программного обеспечения. Дополнительные новости, касательно выплаты остатков средств, сообщим на нашем сайте. Следите за обновлениями.
Что касается смс-банкинга, хотим отметить, что каждій клиент при оформлении карты ознакамливается с тарифами банка, о чем свидетельствует подпись в договоре. Так же, хотим отметить, что каждый клиент имеет возможность ознакомится с тарифами банка на нашей официальной странице: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Sobolvas 14 липня 2020, 6:43
Выпустили матери (83 года) премиальную карту world не объяснив, что это стоит 300 грн и около 75 грн каждый месяц комиссия за неиспользование. Спасибо, что не выпустили за 12000грн, там и такие есть из этой линейки. Государственные аферисты.
Преміальна карта від Ощадбанка – це можливість відкрити світ переваг та привілеїв, розрахованих на клієнтів, які звикли до сервісу на найвищому рівні, а також прагнуть підкреслити свій високий соціальний статус (Выдержка из сайта банка). Оказывается пенсионер в Украине имеет высокий социальный статус.
Світловодське відділення № 10010/0114, Героев Украины 86
Ощадбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 14:19
Добрый день! Хотим заметить, что выпуск карты производится исключительно после ознакомления клиента с условиями продукта и его тарифами. Так же, выпуск возможет исключительно по желанию клиента, о чем свидетельствует подпись клиента в договоре. В случае, если вашу маму не устраивает ее карточный продукт, она может обратиться в отделение банка, закрыть либо перевыпустить данную карту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ljamba 13 липня 2020, 23:02
Самый отвратительный банк. Воры и вруны, неотдают деньги остаток субсидии. Буду обращаться в суд и милицию.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 11:39
Добрый день! Банк произвел выплату остатков безналичной субсидий в июне 2020. Также, банку стали известны случаи, когда выплата не поступила. Проверкой подобных ситуаций занимается ответственное подразделение, подключая к проверке разработчиков программного обеспечения. Дополнительные новости, касательно выплаты остатков средств, сообщим на нашем сайте. Следите за обновлениями.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DedaTol 13 липня 2020, 20:45
10 июня 2020 года мною было написано обращение на неправомерные действия завотделением ощадбанка. Данное обращение было зарегистрировано за № 14893 от 11.06.2020г. До настоящего времени ответ на данное обращение мною не получен.Прошу принять меры по решению вопроса по сути.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 липня 2020, 11:39
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения в каком отделении вы писали заявление, ваше ФИО и контактный номер телефона. Ситуацию проверим.
Проблема вирішена
rtw76 13 липня 2020, 16:45
Мені телефонують коллектори вимагаючи заплатити якийсь борг, погрожуючи стягненням у судовому порядку, телефоную на гарячу,(колись по мобілізаціі мав зарплатну картку, кредитів не брав)розказав ситуацію, з мене требують номер колишнього тел який підвязаний до карти, його давно вже не існує, ссилаючись на регламент ніякої інфи не дають.Сьогодні їду особисто в відділення ощаду у м.Сєвєродонецьк, звертаюсь до спеціаліста, рееструю новий номер, звонемо на гарячу, мене вислухали і знову дайте попередній номер тел.і знову воз і нині там.Інфи 0.Предоставиа всі док але банку на це теж начхати, ждати процентів від колекторів? чи банк начне поважати військових хрен його знає?! Хто дасть відповідь?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2020, 17:44
Доброго дня! Ситуацію перевіримо та з вами зв'яжемось.
Проблема вирішена
S63AG 13 липня 2020, 11:58
Не пришла СМС о зачислении остатка средств неизрасходованной зимней субсидии на мой счёт, который ощадбанк обещал открыть автоматически в июне месяце.Сейчас уже середина июля, а денег я так и не получил.Горячая линия в банке -это ФИКЦИЯ! Хотите пообщаться с автоответчиком-звоните на горячую линию.Можете написать письмо на электронный адрес-получите автоотписку! Как была при «Совке» Сберкасса, так она и осталась.Люди берегите свои нервы, пользуйтесь услугами других банков!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2020, 12:18
Добрый день! Банк произвел выплату остатков безналичной субсидий в июне 2020. Также, банку стали известны случаи, когда выплата не поступила. Проверкой подобных ситуаций занимается ответственное подразделение, подключая к проверке разработчиков программного обеспечения. Дополнительные новости, касательно выплаты остатков средств, сообщим на нашем сайте. Следите за обновлениями.
Проблема вирішена
azyr1 13 липня 2020, 11:01
Відділення за адресою: Київ, вул. Олексіївська, 13-Б
Шановний Мінфін, добрий день. Тобто не дуже добрий. Намагаюся зрозуміти дії Ощаду. В грудні 2018 р. отримав картку Ощада для нарахування мені грошей, як ветерану, учаснику бойових дій. Термін картки до 12.2023 року. Але. 10 07.2020 р. намагався розрахуватись в магазині Білла і оплата не проходить. Видає чек з цифрою 125- відмовити. Прийшов додому, приблизно в 17.25 зв*язався з оператором колцентру Антоном. І він каже, що картка заблокована, рахунок готовий до закриття і анулюється 06.10.2020 р. Як так? Рахунок повинен бути в роботі ще три роки! В відповідь-не знаю, не бачу. Звертайтесь в відділення. Кажу на Мартиросяна, 6, там де отримував картку? Ні, ваше відділення 084, м. Київ, Олексіївська,13-б. Прийшов в це відділення сьогодні, 13.07.2020 р. в 7.30, заняв чергу, потрапив до економіста, Овчар Олени Петрівни, вона каже рахунок закритий 08.07.2020 р. системним адміністратором. Без мого відома і згоди. Гроші видати не можемо, т.я. рахунок відкрито на Мартиросяна,6. Прізвища, хто закрив рахунок, не бачу, до побачення. Навіщо мене сюди направляли? Це знущання. Підозрюю наступне. Під час карантину я в цьому відділенні відкривав пенсійну картку, але вийшов конфлікт, бо я не хотів отримувати кредитну картку. Сказали-не буде кредитної, то не видамо пенсійну. І всім було начхати, що я пенсіонер і інших джерел доходу не маю. Я написав не це скаргу та отримую за це дрібні пакості в виді закриття моєї картки. Я впевнений, що це така помста. По іншому і не скажеш. Шановний Мінфін, скільки можна терпіти це знущання? Я учасник боїових дій, захищав Батьківщину не для цього, щоб терпіти таке знущання і не найти правди.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2020, 12:17
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телеофну. Ситуацію перевіримо та з вами зв'яжемось.
Проблема вирішена
alexandrreni 12 липня 2020, 1:39
Самый мягко говоря отвратительный банк!!! Никто никогда ни за что не отвечает, горячая линия ни о чём, все запросы — в пустоту. Люди, обходите этот мошеннический банк десятой стороной! Хуже этого банка я не встречал. Хоть я и указал конкретное отделение, но поверьте, проблема этого заведения в целом. Как говорится: «Рыба гниёт с головы». Берегите свои нервы и деньги!
Предупреждён, значит вооружён.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2020, 12:04
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения что именно у вас случилось. Будем рады помочь в решении вашего вопроса.
Iryna79 11 липня 2020, 19:25
Я скаржусь тому що не отримала логічного пояснення сітуація що сталась. На мій рахунок прийшли кошти, про що мене сповістили смс. В якому вказано суму та ДОСТУПНА сума. Я на свій розсуд використала СВОЇ гроші. Пізніше я помітила списання відсотків за несанкціонований овердрафт. Звернення на гарячу лінію, крім втрати трьох годин у очікуванні з'єднання, нічього не прояснило. Вчора я звернулася до відділення банку. Працівники були ввічливі, однак пояснити звідки ці відсотки які навіть їм не зрозумілі (заспокоювали що це помилка) по карті де неможливий овердрафт не змогли. Вони порадили знов дзвонити на гарячу лінію. І ми вже разом телефонували. Пояснення мене ШОКУВАЛИ я начебто тратила не свої кошти а кошти банку. А смс, то просто повідомлення, що колись ті гроші прийдуть і тоді будуть мої. Питання, як я могла витратити кошти по карті де немає овердрафту та кредитної лінії.? Чому не було повідомлення про не можливість використання моїх грошей при проведенні операції (щось тіпа недостатньо коштів на рахунку)? Чому приходить смс де вказана сума доступна, чому ощад24 також показує залишок по рахунку и дає проводити операції з коштами?.
До речні гроші я просто переводила з карти на депозитний рахунок в вашому банку.
Сума моїх втрат незначна але ДУРИТИ людей це не та політика банку…
Тепер чекаю коли кінчиться мій депозит який я більше не стану поповнювати і будемо шукати новий банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2020, 11:55
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень у якому відділенні ви обслуговуєтесь, ваше ПІБ та контактний номер телефону. Ситуацію обов'язково перевіримо та з вами зв'яжемось.
Василь Зубченко 11 липня 2020, 12:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Ревуцького, 26-А
Після отримання SMS повідомлення про те, що перевипущена картка чекає на Вас у відділенні Ощадбанку і особистого звернення до відділення для отримання картки у видачі було відмовлено аргументуючи тим, що картку можливо отримати тільки після оформлення кредитної картки.Посилання на пункт 3 статті 55 Закону України про банки та банківську діяльність, співробітником банку проігноровані.Мені кредит не потрібний.Відповідь була одна, або оформляєте кредит, або не отримуєте перевипущену карту.Клієнтом банка з 2008 року і з таким нав*язуванням не потрібних мені послуг стикаюсь вперше.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2020, 11:53
Доброго Перепрошуємо за спричинені незручності. Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень до якого відділення ви звертались, ваше ПІБ та контактний номер телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Elena175 11 липня 2020, 9:54
мама с пенсионной карты очень редко снимает деньги. но тут заметила что с ее карты они куда-то понемногу уплывают. и тут оказывается новомодная услуга банка-если ты не пользовался картой в течении двух месяцев- у тебя автоматически банк снимает 20 грн ежемесячно… КАКАЯ ЛОГИКА? плати что не пользуешься?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2020, 11:37
Добрый день! Даненые условия прописанны в тарифах банка, которые являются пубдичными и находятсяна сайте нашего банка: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Данная комиссия списывается за обслуживание не активного карточного счета.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝