Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
05.04 Ощадбанк на підставі Виконавчої служби заблокував рахунок.
09.04 Виконавча служба зняла арешт та дозволила користуватись заблокованим рахунком. 09.04.24 Виконавчою службою до Ощадбанку було надіслано листи в електроному вигляді та в письмовому про зняття розблокування. Документи з Виконавчої служби про розблокування маю на руках.
В Ощадбанк звертаюсь з 09.04.24 про розблокування рахунку вже 22.04.24 РЕЗУЛЬТАТА НІЯКОГО!
Ощадбанк НЕПРАВОМІРНО затримує кошти на рахунку!
Маріанна Караван 21 квітня 2024, 15:58
Відділення за адресою: Одеса, вул. Святослава Ріхтера, 131
Пів року не можу зняти гроші з рахунку по довіреності, яку запросив банк! Юрвідділ надав перелік моїй мамі ще у минулому році, яка знаходиться наразі в Одесі. я з дітьми закордон по всім нам зрозумілій причині. Я зробила ген довіреність, яку оформив український нотаріус за всіма законами України. Та затвердила підпис у Німеччині у дійсного нотаріуса. Зробили, а постіль. Зараз вже 3 місяці намагаюсь оформити скаргу на гарячій лінії ощадбанку.2 рази по близько годині!!! Оператори з мене «знущаються «кажуть що зареєстрована.передзвонюю через деякій час і нічого! У відділенні кажуть письмово отримати відповідь що їм ще треба можна тільки так.але МОЮ СКАРГУ НЕ РЕЕСТРУЮТЬ НІЯК! Я втрачаю час! Всі дзвінки з закордону плачу я, безкоштовно лінія не працює! мої гроші знецінюються кожного дня в Україні ціни ростуть як гриби! Я ВИТРАТИЛА ВЖЕ ДОБРУ ЧАСТИНУ МОЇХ ГРОШЕЙ.на дзвінки,2х нотаріусі.на поштові розрахунки. Допоможіть будь ласка!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vsko 20 квітня 2024, 13:53
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 64
Объявление https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/chatgpt-4-obschiy-akkaunt-chatgpt-plus-IDUnrXn.html
Просил предоплату на Ощадбанк
5167803004081217
Получает деньги и блокирует.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
grayvolchok 19 квітня 2024, 15:16
Хочу подякувати за швидке та якісне обслуговування відділенню ощадбанку міста Ромни (соборна 2). Особливо спеціалісту Макась Людмилі, мила, привітна жінка, відповідає швидко та зрозуміло на усі питання, та вирішує їх! Я була дуже задоволена, велике дякую, буду й надалі користуватися послугами цього банку.
HataliDana2024 17 квітня 2024, 23:52
Сьогодні 17 квітня 2024. Було переведено з моєї картки кошти, до іншого банку.Банк не повідомив жодним чином, про переказ.Клієнти банка не застраховані від шахраїв, На мій дзвінок відповіли що не знають як так сталося, все, що змогли вони це заблокувати картку і Ощад 24.Шахраї мали доступ до Ощад 24 де було встановлено автоматичний переказ.Но Ощад банк не повідомляв мене про спробу взлома,і не приходило жодних смс.Тобто хто хоче, той і переказує кошти.
NSB160585 17 квітня 2024, 14:30
Дуже не задоволена робою вашою банку: виходить так-будь хто може зайти на сайт та переказати кошти навіть без підтвердження від клієнта і в той же час клієнт не отримує жодних повідомлень, що гроші пішли з картки «в нікуди «.
Виходить так: клієнти вашого банку ніяк не застраховані і не убезпечені від шахрайських дій.
Дуже шкода, що ТАКИЙ банк і НІЯКОГО захисту.
Приват банк захистив і вчасно заблокував картку і мені прийшло сповіщення, що хтось інший намагається перевести мої кошти і чи підтверджую я чи скасовую операцію.Коли скасувала банк приват зразу ж заблокував мою картку, щоб знову не було спроб, а ощадбанк просто перевів і все і я про це дізналася лише зайшовши на свою картку.
Виходить приват банк кращий по безпеці ніж ощадбанк.Тому не рекомендую цей банк.
Ганна Задорожна 17 квітня 2024, 8:35
Відділення за адресою: Полтава, вул. Гагаріна, 5
Сьогодні, 17 квітня 2017 року близько 7−20 ранку поповнювала кредитну картку в терміналі, після чого термінал ВИЛУЧИВ мою картку, з невідомих причин! Тех підтримка ніякої відповіді не надала, окрім «пошкодження картки і технічний збій термінала».Картка в мене НОВА! Я її нещодавно отримала, витративши на це ДВІ години!(Це окрема історія) Вона в ідеальному стані! Технічний збій? Чому я повинна витрачати свій час, свої гроші із за того, що у Ощадбанку ПОСТІЙНО технічні збої і термінали по місту Полтава не працюють?!Їх і так від сили 5 штук на все місто і чотири не працюють систематично! Мені страшно згадувати ті дві години, які я витратила при перевипуску (увага, перевипуску!!)зарплатної картки і мені нав’язали ще й кредитну картку! Я хочу почути відповідь з яких причин вилучено мою картку і хто мені компенсує мій час, витрачений на біганину по відділенням Ощадбанку для відновлення картки?? Ощадбанк найгірший банк країни! Ви не бачите скільки негативних відгуків про вас? Може час щось вирішувати? Чи вас все влаштовує? Моє підприємство нав’язало свого часу мені ваш банк як зарплатний. Так і працюєте? Нав'язуєте людям свої послуги? Бо нормальна людина, при розумі, ніколи з вами не зв’яжеться!
170968xomenko 16 квітня 2024, 16:19
Звернулась до відділення 16.04.2024 року з приводу оплати платежу до бюджету в розмірі 12000 грн за іншу людину. Менеджер відділення відповіла що це можливо зробити, проблем немає, звертайтесь в кассу. Черга в кассу на годину. З трьох касс працює одна. Відстоявши чергу і згаявши годину часу, дізнаюсь від касира що таку операцію не можливо зробити, ідіть звертайтесь до менеджера та сплачуйте через термінал. Менеджер пояснює що терміналом можуть користуватись тільки кліенти ощадбанку. Зателефонувавши на гарячу лінію, дізнаюсь що в терміналі можлива авторизація через номер телефону. Обслуговування жахливе. З єлементарних питань не можливо отримати відповідь. Ніхто нічого не знає, консультант на вході до відділення навіть не могла назвати номер відділення, сказала що вона не знає, вона тут на практиці. В підсумку згаяний час, зіпсований настрій і не вирішене питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
FOPinUA 16 квітня 2024, 15:35
Шахрай (ка) використовує картку Ощадбанк для продажу товарів в Інстаграм, профіль Genashmots:
номер картки:
5167803283684749
5167 8032 8368 4749
Після скарг даний профіль був заблокований в Інстаграм. Але, можливо, є інші.
xtcck 16 квітня 2024, 13:06
В очередной раз наложили арест на пенсионную карту, счет целевой пенсионный, т. е. банк получив от исполнителя запрос на арест обязан был отказать с указанием причины, т.к. пенсионные и счета для соцвыплат не подлежат аресту. Однако этот недобанк просто молча наложил арест на счет и карту. Звонок в колл центр результата ожидаемо не принес, мол выясняйте с исполнителем. Парень на линии даже не в курсе что пенсионные счета не подлежат аресту. Придется обращаться в отделение, а потом, возможно, подавать в суд, на банк в том числе.
Оксана Бадай 13 квітня 2024, 22:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Пушиної Феодори, 23/25
Зі мною сталась дуже неприємна ситуація, шахраями було знято всі кошти з рахунку ощадбанку через додаток. Стандартна схема допомога від ООН, онлайн реєстрація і на рахунку нуль. При чому секретний код, пін чи дату при реєстрації не оголошувалось, та все ж було здійснено вхід в додаток. Знято кошти з кредитної картки, погасити яку було нереально, оскільки працівники банку не знали, як це зробити бо карти та додатку не існує. Через uban вдалося, але відсоток рахувався кожен день і поки кошти за добу зараховувалися на карту, постійно був борг і кредит не гасився. Гаряча лінія точно не могла відповісти, від них жодної точної інформації Після енної спроби нарешті -працівник банку утилізує карту, але якимось чином залишилось 70 копійок і знов все з початку, як працює система? що так важко було закрити карту, при цьому про відстрочку від банку годі і мріятиПісля звернення до поліції, була написана заява до банку і в той же день половина коштів була повернута від невідомої особи. Далі тиша. Отримала листа від банку, де мене звинувачують, що я самостійно надала всю інформацію шахраям. Наголошую, що секретний код на звороті, пін та дати не повідомлялось бо це — секретна інформація, але не досконала система банку допустила шахрайські дії Вважаю винним в цьому не досконалу систему захисту моїх персональних даних, так легко і швидко це вдалось шахраям. Доречі ця кредитка була мені навʼязана при отриманні зарплатної карти, ніколи нею не користувалась.
Zveden1981 11 квітня 2024, 15:59
З ранку 11.04.24р приходить смс на вайбер, що арешт суми на рахунку счет 2625 і зняло 948грн, на моїй карті було всього 860 приблизно, тоєсть оставили мене ще й з мінусовим балансом.в виконавчій службі все гаразд, штрафів не маю, за що про що зняли не говорять, гаряча лінія.потім через пару годин, смс що рахунок розблокований, арешт знятий, але кошти так і не повернули.і ні від кого не дізнатися за що їх зняли, ні від оператора, ні від представників банку.тільки приймають якісь там заяви.не банк, а шахраї.не рекомендую ощад ні кому і сам попробую переоформити ся для отримання заробітної плати з цього ощаду, шарашкина контора.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bogdiyk 11 квітня 2024, 14:41
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 252-Б
отделение на проспект Героїв Харкова, 252-Б, Харків, по номерам +38 (057) 341-35-09, +38 (057) 341-35-08 невозможно дозвонится!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
diesel4power 10 квітня 2024, 12:12
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Т. Шевченка, 11-А
в 2023 году банк рассылал смс уведомления об необходимости идентификации всем, даже людям которым не нужно это было проходить, как известно наши горе-чиновники отменили идентификацию ВПО в 2023 году. Когда они успели принять опять в очередной раз необходимости в идентификации до марта 2024 года не уследишь, но самое интересное банк не стал информировать своих клиентов (в основном это пенсионеры) об необходимости идентификации, что это халатность сотрудников и/или руководства, или безразличие к пожилому населению, не знаю.

Моей бабушке 86 лет, её лишили пенсионных выплат по вине банка, который не проинформировал что ей нужно пройти идентификацию, такая же ситуация с моей мамой, она в феврале стала пенсионером, и её тоже нужно пройти идентификацию, где это уведомление? неужели так сложно было отправить смс?

Вот теперь Вы понимаете что теперь предстоит мне делать, везти старого человека в банк чтобы она отстояла очередь в кассе, снять денежные средства (где постоянно толпы людей, два касира не справляются) заполнить заново заявление в банке и после этого еще попасть в пенсионный фонд в который очередь занимают с ночи?

Натворили дел таких, и сегодня из этого лицемерного банка звонит автоответчик и поздравляет с днем рождения мою бабушку, спасибо большое Вы уже поздравили её заранее лишив пенсии. Огромное спасибо за заботу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ipeople2020 9 квітня 2024, 23:25
У минулому році після кількох кіл пекла з документами таки отримали пільгову іпотеку «є оселя». Зараз у нас народилась дитина, цікавить питання, чи можна прописати її в іпотечному житлі? Новий закон ніби це дозволяє, у найближчому відділенні теж говорять, що прописати можна, а кредитний менеджер каже, що це заборонено. Кому вірити не зрозуміло
ChOlga2024 8 квітня 2024, 8:07
Ситуація та ж сама 04 2024 зняли, картка «пішла у мінус». Побачили це вже в банкоматі 06 квітня зранку. Ввечорі 05 прийшла пенсія по втраті годувальника, пішли вранці 06 квітня зняти — на рахунку 75 грн. Картку одразу заблокували. Отже, це дійсно злив. Цитую людину з сайту finance .ua/banks/ oshadbank/review Наталія 4 квітня 2024 р.Це не банк, це злив інформації клієнтів.Вчьора отримала гроші на карту по інвалідності дитині, через дві години після нарахування гроші з карти були переведені на інший рахунок.Без смс, без пінкоду на переказ.Хоча коли я робила раніше переказ на інший банк мені треба було ввести код.Я нікому не давала даних цієї карти.Це ж треба було знати всю інформацію номер, дійсна до, сvc.Дзвінок до банку результати не дав.В мене немає слів.Як таке може бути.ОТЖЕ, ситуація 04 квітня 2024. Це злив з банку
Olga0 5 квітня 2024, 12:14
Війна триває вже 2 роки, а Ощадбанк досі не впровадив можливості дистанційної зміни фінансового номеру телефона в разі його втрати. Я зателефонувала у лютому 2024 р. до контакт центру після втрати доступу до фінансового номеру і заблокувала інтернет банкінг, проте просила не блокувати картки, щоб я могла ними користуватись. Проте з 01 квітня їх все ж таки заблокували ї розблокувати їх неможливо за відсутності фінансового номеру телефону. Прохання до працівників Ощадбанку — навчіться, будь-ласка, у Укргазбанку процедурі дистанційної зміни фінансового номеру, згідно з якою надсилаються документи, підписані Дія-підписом та проводиться відеоконференція з наданням документів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Кузьменко 5 квітня 2024, 11:40
Відділення за адресою: Київ, вул. Симиренка/Жолудєва, 1/2-А
28.04.2024 года, моя мама (пенсионерка, 73 года) получала пенсионную карту в данном отделении. Карту получала, так как закончился срок старой. Получив карту и придя домой в приложении на ПК ощад24/7 обнаружилось, что выпущена дополнительная карта, хотя в отделении об этом ничего не сказали. Мало того, было сделано перемещение 100 грн. с одной карты на другую и обратно. Позвонив на гарячую линию оператор сказала, что перемещение сделали с ноутбука. Сколько таких карт выпущено пенсионерам которые не пользуются приложениями в компьютере или смартфоне? Можно осуществить перемещение денег специалистом банка без ведома клиента?
Результат: сменили банк.
Володимир Луханін 4 квітня 2024, 18:37
Відділення за адресою: Харків, майд. Конституції, 22
Просив перевести гроші з одного рахунку однієї і той компанії на інший. Маю відповідь: «Ваше прохання не можливо виконати, банк це робити не буде, гроші залишаться на рахунку. А Ви окремо оплатіть (на інший рахунок). Якщо Вас це не влаштовує, тоді Ви самі ідіть і пишить заяву на перенаправлення платежу.Ощадбанк навіть не робив таких переводів, коли клієнти помилково переказували кошти».
vladek66 3 квітня 2024, 12:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Івана Пулюя, 5-А
В этом месяце заканчивается срок действия пенсионной карточки, хочу заменить на новую. Звоню на горячую линию 0800210800 отвечает робот «София», обьясняю ситуацию, выслушиваю ее шаблонные ответы, прошу соединить со специалистами для заказа карточки, слышу ответ «соединяю» и…гудки и обрыв связи. И так несколько раз. Это же повторяется и по телефону 0443630133. Зашел в отделение Ощадбанка на ул. Пулюя 5 (Киев). Менеджер Валентина Григорьевна открыла мою учетную запись, посмотрела и говорит, что новую карточку можно заказать только с кредитной карточкой. Я ей обьясняю, что мне не нужна кредитная карточка. Она отказывается делать заказ новой карточки и отправляет меня звонить на горячую линию Ощадбанка. Ей обьясняю, что звонить бесполезно, уже несколько раз звонил, говорит попросите робота соединить со «специалистом Горячей линии», позвонил, а робот София такого не понимает. Звоню сегодня в Ощадбанк по тел. 0442703863 (несколько раз) на ул. Алексееевской 13, вызовы идут, а никто не отвечает, рабочее время!!! Полный не профессионализм и не желание выполнять свои фукциональные обязанности сотрудниками Ощадбанка!!! Печально, но факт!!! Очевидно придется менять банк

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝