Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
три дня поспіль неможливо додзвонитися (нихто не бере слухалку).
Хоту отримати інформацію щодо отримання довідки що підтверджує невикористання житлових чеків (був зареєстрований в смт Гуйва).
Ощадбанк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 16:30
Доброго дня!

Для отримання довідки про невикористання житлових чеків необхідно звернутись до найближчого відділення за місцем (місцями) реєстрації з 1993 року з паспортом. Адресу найближчого відділення можна уточнити в контакт-центрі за номером телефону 0-800-210-800. Клієнт має документально підтвердити, що за адресою, по якій потрібна довідка, клієнт був зареєстрований/проживав раніше. Інформація про реєстрацію клієнта, як правило, зазначається в паспорті. Якщо в паспорті немає такої інформації за певний період, потрібно надати інший офіційний документ, що підтвердить таку інформацію, наприклад довідка з ЖЕКу про місце проживання за той період. Вартість довідки складає 120 грн.

Якщо залишились питання, напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення. Будемо раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
HappyAnna 3 листопада 2021, 21:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Олени Теліги, 35
Дуже задоволена відношенням до клієнта. Особлива вдячність О. А. Рабчун, яка грамотно консультує, завжди на зв’язку і готова допомогти. Дійсно професіонал своєї справи!
Ощадбанк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 9:44
Доброго дня! Дуже вдячні вам за відгук та довіру.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380972531758 3 листопада 2021, 17:36
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 15
Не цените своих клиентов. Открываете зарплатный счёт, но не делаете его целевым, а делаете поточным и в итоге этот счёт могут заблокировать, оставив человека без средств на существование! Телевидение нужно вызывать на всю эту не справедливость, наверное этим и займусь
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 17:51
Доброго дня! Всі рахунки, що відкриваються в банку є поточними. Це передбачено договором комплексного банківського обслуговування.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 листопада 2021, 9:36
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 06.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
fjlu7 3 листопада 2021, 14:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 21/6
Потрібно було оформити соціальну картку дитині інваліду на маму, а оформили на незрозумілого чоловіка (мама була зі своїми документами і дитиною інвалідом).Оформляла соціальну картку Рубіс Ганна Василівна, яку потрібно негайно прибрати з цього робочого місця щоб вона більше не робила такого лиха людям. Керівництво Ощад банку дуже неповажно ставиться до людей, будь ласка прийміть міри!
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 15:50
Доброго дня! Дякуємо вам за інформацію, ситуацію вже перевіряємо. У разі підтвердження, здійснимо всі необхідні дії для того, щоб подібні випадки не знайшли повторення в майбутньому.
kisoa260382 3 листопада 2021, 13:03
Прийшовши у відділення Ощадбанка у м. Тараща, з метою обміну валюти, я простояла під касою близько 5 хвилин (черги 3.11.2021 близько 11.30−11.50) зовсім не було, а касир щось рахувала під столом, я отримала невнятну відповідь, що дану купюру вони не беруть, бо та має пошкодження. Слід зауважити, що купюра не є сильно пошкодженою, має потертості на згибі, та підклеєна посередині в одному місці, номер, грошові водяні знаки,-все ціле і чітко видно. Зателефонувавши на гарячу лінію двічі, я даремо витратила 20 хв., так зі спеціалістом ніхто не з'єднав, слухала в очікуванні музику! Що це за сервіс?!
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 14:42
Доброго дня! Банк в даному випадку керується Постановою НБУ від 02.01.2019 р. №1 та має право прийняти банкноти іноземної валюти, які за дизайном і елементами захисту повністю відповідають зразкам та описам, що наведені на сторінках офіційних сайтів центральних/національних банків іноземних держав, і не мають ознак зношення або набули під час обігу одну чи кілька ознак зношення. Таким чином, касир при прийомі оцінює купюру та повідомляє, чи є можливість здійснити обмін.
Проблема вирішена
kostantin2 3 листопада 2021, 10:29
Звернувся 04 жовтня 2021 року щодо переоформлення картки киянина. Працівник банку пообіцяла, що буде виготовлена нова картка через два тижні, тобто 18 жовтня 2021 року.
Станом на сьогодні 03 листопада 2021 року картка не виготовлена і жодних повідомлень про причини такого відношення до справи. Телефонував у відділення вул. Василя Липківського, 39 (група прим. № 101-А) +38 (044) 363-91-93 працівники по суті нічого не можуть відповісти.
Так банки не працюють. Це не банк, а совдепівська шарашка.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 11:11
Доброго дня! Перевіряємо ситуацію виготовленням картки, дякуємо вам за зворотний зв'язок та перепрошуємо за незручності.
Lyudmillla59 2 листопада 2021, 20:42
У меня была сберегательная книжка, когда я оформила пенсию, пенсионный фонд перечислял на нее деньги. В 2018 году я открыла карточку, и перевела на нее пенсионные начисления. На сберкнижке осталось 1477грн., решила пусть лежат на крайний случай.
И вот, 1 ноября 2021 г., я решила снять эти деньги и книжку закрыть. И о, Ужас!, на счету осталось 106грн.! Как мне объяснили, так как я не пользовалась счетом, с меня снимали по 60 грн. в месяц!, а с 2021 г. по 100грн.! Не по 5, не 10грн., по 100, с несчастной пенсионерки! Мое моральное состояние не передать, расплакалась там же в банке, сказать ничего не могла, пришла домой с давлением и 106грн., ни чека, ни квитанции, никакой выписки. Вот так взяли и отобрали. Не по человечески. А для меня 1477ргн., это месяц прожить.
Получается банк три года пользовался моими деньгами и при этом еще и забрал их у меня, это что такое! Что за беспредел! Что за законы у вас такие?
Почему банк не сообщает клиентам об изменениях? А в тихую ворует деньги.
Теперь закрою и карточку, не хочу быть клиентом вашего банка.(А была им с 1991 г.)
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 9:13
Доброго дня! Комісію за обслуговування неактивного рахунку передбачено діючими тарифами банку, які визначають умови взаємодії між клієнтом та банком.

Для того, аби уникнути списання даної комісії, достатньо один раз в рік провести будь-яку операцію переказу, зняття, оплати чи поповнення.

Для уникнення непорозумінь рекомендуємо ознайомитись з тарифами, на основі яких обслуговується рахунок. На всі питання готові відповісти цілодобово за номером телефону 0-800-210-800.
vsv07691 2 листопада 2021, 19:15
Відділення за адресою: Харків, пр-т Героїв Харкова, 210
Я являюсь Временно перемещенным лицом. Получил карту ощадбанка 02.09.21. Первого ноября попытался перевести деньги через ощад 24 и увидел, что карта закрыта. При этом никаких смс сообщений, уведомлений, предупреждений я не получал. На каком основании банк закрыл карту не поставив меня в известность? В отделении по телефону со мной говорить отказались. На горячей линии причин закрытия карты не нашли. Позвонил в областное отделение ощада, где сказали, что карта закрыта из-за поступления электронного удостоверения. В результате на карте остались деньги на которые я рассчитывал. Что получается, что ВПЛ с просроченными на год и больше картами могут снимать деньги, и их заранее предупреждают об окончании сроков действия карт, а человек открывший карту 2 месяца назад заблокирован без предупреждения. Почему моя карта не действует как у всех ВПЛ до конца года. ЭПП это хорошо и никто от него не отказывается. Но что это за дискриминация молодых пенсионеров. Хочу узнать согласно какому постановлению банка (номер постановы) отделение по тихому без звонка, смс уведомления закрывает карту вкладчика. И почему мне закрыли карту 01.11.21, а просроченные карты действуют до 31.12.21, почему меня не предупредили заранее о сроках закрытия карты, чтобы я мог получить свои средства?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 9:03
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше та надамо зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Samoxina86 2 листопада 2021, 16:47
Наконец-то сегодня банк соизволил снять арест, неделю поморочив голову.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 17:22
Доброго дня! Зазначимо, що банк не затримує зняття арешту і виконує процедуру протягом не більше трьох днів після надходження постанови. Раді, що питання вирішено.
З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
CruelSatan 1 листопада 2021, 11:37
Не снимают арест со счета. Я судился 6 месяцев с частным исполнителем, чтоб сняли аресты, все исполнительные производства исполнители завершили, все банки сняли арест со счетов, ощад не снимает, а я работаю в государственной структуре и все это время приходила зарплата на ощад которую я не мог снять, не было на что жить. Куча долгов, они тянут, горячая линия говорит ехать в отделение, в отделении работники ничего не могут сказать, говорят ждите, объехал 5 отделений, работники кроме того что ничего не знают и не могут узнать ещё и грубят. Письма от исполнителей ощад получил 26.10.21. по ТТН смотрел. Реквизиты счета все правильные в письме. Этот банк не работает для людей, а работает против их. Пишу жалобы куда только возможно, проблема не решается, сижу без денег и без еды. НЕ ЛЮДИ.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 12:38
Доброго дня! Банк не зацікавлений в тому, щоб рахунок залишався арештованим і знімає арешт одразу після отримання постанови від виконавця.

Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН. Перевіримо, чи надходила постанова до банку.
Проблема вирішена
KHTRE 1 листопада 2021, 11:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 21/6
В апреле этого года я решил раз и на всегда прекратить сотрудничать с этим банком.
Пришел в отделение, написал заявление, заполнил все бумаги, потратил два часа жизни и получил бумагу о том, что заявление получено и счета будут закрыты через месяц.
Облегченно выдохнул, ведь мог раз и навсегда забыть об этом учереждении.

И вот, сегодня приходит мне СМС о том, что я должен 2,70 USD комиссии по счету.

Как так и почему? Позвонил в банк — они спросили есть ли у меня карточка. Ее нет, ведь ее забрали и порезали в банке. Тогда оператор сказал, что не может мне помочь, ведь они работают только с карточными счетами. Но он подтвердил, что счет мой активен.

Как мне заставить банк закрыть счет и оставить меня в покое?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 12:50
Доброго дня! Рахунок закривається з відтермінуванням в місяць для проведення остаточного розрахунку між банком та клієнтом в день білінгу.

Перевіримо ситуацію та зв'яжемося з вами. Очікуйте, будь ласка.
Проблема вирішена
kotovarijaa 1 листопада 2021, 11:00
27.10.2021 года было отправлено на главный банк постановление о снятия ареста с моих счетов! Банк уже получил письмо, но не кто видать там не собирается его там обрабатывать! Значит заблокировали вы быстро, а разблокировать я и мои дети должны ждать вечность (на минуточку я ждала 2 месяца, чтобы вы блин сняли деньги) я живу одна с 2 детьми и получаю копейки и то увидеть не могу их! если в течение двух дней вы не снимите арест я буду подавать на вас в суд, за то что вы затягиваете процесс!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 12:41
Доброго дня! Арешт знімається, як правило, того ж дня, коли постанова надійшла до банку. В деяких випадках процедура може зайняти два-три дні.

Перевіримо вашу ситуацію та надамо зворотний зв'язок в приватні повідомлення найближчим часом.
Проблема вирішена
Vidviduvach 30 жовтня 2021, 12:24
Я 20.10.2021в 14:00 (чек наявний) купувала долари у відділенні Ощадбанку смт, Володарка, Київська обл., вул. Кооперативна, 22,. У мене було 60 купюр номіналом 500 грн.-30 000 грн. Я дала касиру Фулей Наталії ці гроші. Вона видала мені 1130 дол. та дала здачі — 21грн.10 коп. та чек. Банківська машина все це перерахувала і я спокійно пішла додому.
Коли я знову прийшла через тиждень 28.10.2021 в 14:03 (чек наявний) в це відділення Ощадбанку поміняти ще гривні на долари,(приймала мене інший касир) проте Фулей Наталія у грубій формі, назвавши мене шахрайкою сказала, що у них 400 грн. недостачі і в цьому винна я, тому що минулого разу поклала у п’ятсот гривневі купюри 100 грн. і не вистачає 400 грн. і почала у мене в грубій формі вимагати гроші лякаючи поліцією до неї підключилися всі працівники відділення. Я зі сльозима на очах віддала 400 грн. з піднятим артеріальним тиском, накупивши ліків приїхала додому і відчувала себе облитою брудом, адже я прийшла у державну установу і вважаю, що якщо касир не дорахувала гроші, то це її провина, а не моя. Тільки вдома я пригадала, що в мене не було в той час 100 гривневих купюр. На мене психологічно тиснули і ще й до того ж я поспішала в справах, тому я віддала їм ці гроші і тільки вдома усвідомила як мене принижено.
Працівниця банку сказала, що події першого і другого дня зафіксовано на відеокамерах в тому числі, коли я давала 400 грн. у касу.
Звертаюсь до керівництва посприяти покаранню касира. Розглянути дане питання і прийняти певні міри!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 14:51
Доброго дня! Дозвольте перепросити за цю ситуацію, її вже перевіряємо. Подібна поведінка працівників є недопустимою. Дуже вдячні вам, що детально описали інцидент. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
CruelSatan 29 жовтня 2021, 18:13
Ощадбанку исполнитель отправил письмо о снятии ареста, письмо ощад получил 26.10.2021, на сегодняшний день арест не снят и ничего ощад не может сказать, когда будет снят арест, там большая сумма денег которая мне нужна, наложили арест за несколько часов, а снять не могут и никто не даёт информации о снятии, реквизиты все правильные в письме. Другие банки сняли арест ещё 24.10.21. Прошу ощадбанк ответить и решить мой вопрос
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 14:36
Доброго дня! Арешт знімається, як правило, того ж дня, коли постанова надійшла до банку. В деяких випадках процедура може зайняти два-три дні.

Перевіряємо, чи надходила постанова до банку. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок в приватні повідомлення.
Ludmilla17 29 жовтня 2021, 16:20
Ощадбанк — один з найбільших державних банків України і один із найбільш недолугих: Офіційний сайт oschadbank.ua не працює, гаряча лінія — теж. Після відповіді консультанта і обіцянки з'єднати зі спеціалістом — мовчанка. У відділення по вул. Грушевського 34/1-А, в якому відкритий мій рахунок, теж неможливо додзвонитися, телефон не відповідає… Співробітники пояснюють це тим, що вони працюють з клієнтами. Тобто людину, яка телефонує — банк не вважає своїм клієнтом!
Я не знаю іншого банку, в якому, щоб достроково погасити кредит, необхідно писати письмову (!) заяву на папері (!!) — і це в епоху цифрових технологій і «Держави в смартфоні»!!! Більше того: Вже тиждень не списуються гроші, які я направила на часткове дострокове погашення кредиту!
Хочеться швидше закрити кредит і тікати з Ощадбанку якомога далі
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 14:28
Доброго дня! На даний момент сайт банку працює в штатному режимі, як і контакт-центр. Перепрошуємо, якщо не вдалось отримати сервіс вчасно.

Стосовно телефонного дзвінка до відділення, хотіли б зазначити, що в період високої завантаженості пріоритет надається обслуговуванню клієнтів, що звернулись особисто. Сподіваємося на розуміння.

Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо дострокового погашення кредиту. Перегляньте, будь ласка.
Hlints1112 29 жовтня 2021, 12:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 38
Склалася «дивна» ситуація: при триманні міжнародного переказу RIA касир не могла провести операцію через «якусь помилку». Ок, буває, але питання в наступному: при спробі отримати переказ в іншому банку система повідомляє, що він виплачений… коли, звиняйте, і кому? Невже так важко написати на сервіс, щоб цей збій виправили? Мені ночувати під банком, щоб отримати свої кошти? На гарячій лінії з'єднували зі спеціалістом 25 хвилин — не вистачило духу, поклала трубку… Смішно до сліз😂😂😂 Відділення Ощадбанку на Васильківській 38, номер переказу 12757610988. З 25-го жовтня «воз і нинє там»
Ощадбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2021, 14:10
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше та надамо зворотний зв'язок.
Irynakorgyk 29 жовтня 2021, 11:18
Як зареєструвати ся в ощад 24 якщо я за кордоном мені смс не проходить. Не можу увійти в персональний кабінет.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2021, 11:50
Доброго дня! При реєстрації в Ощад 24/7 на ваш фінансовий номер надходить дзвінок від банку з номеру телефону 380443630133, в якому система озвучує одноразовий пароль. Важливо, щоб ваш номер був активним і на нього міг надійти вхідний дзвінок. Можливо потрібно звернутися до оператора мобільного зв'язку, аби уточнити можливість прийому вхідних викликів у роумінгу.
TetianaDuta 29 жовтня 2021, 8:39
Для вилучення запису з реєстру про обтяження нерухомого майна, у зв’язку з викоконанням зобов’язань боржником, Банк має звернутись до нотаріуса з відповідною вимогою про зняття заборони. Чому банк перекладає цю функцію на мене, а в свою чергу нотаріус, вимагає з мене 4000 грн за цю послугу?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2021, 11:46
Доброго дня! Звернення до нотаріуса для зняття обтяження в даному випадку не вимога банку, а рекомендація. Реєстрація обтяження на предмет нерухомості здійснюється нотаріусом по зверненню клієнта, так само відбувається і зняття даного зобов'язання.
Один операционист, очередь сумасшедшая, ждать нужно не меньше 3 часов
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 17:18
Доброго дня! Дякуємо вам за зворотний зв'язок та перепрошуємо за незручності. Ситуацію із кількістю працівників у відділенні перевіримо. Також звертаємо увагу, що проводити платежі зручно через Ощад 24/7 — комісії зменшені або взагалі відсутні, і без жодних черг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alenicha 27 жовтня 2021, 9:46
Хотела обменять скопившиеся монеты (в сумме 20 гривен) на купюру. Обнаружила интересные факты. Монеты, выведенные из обращения, меняют (и для физ. лиц) только если число монет одного номинала кратно 10. Монеты, не выведенные из обращения, можно поменять лишь заплаитив комиссию в размере как минимум 50 гривен, вне зависимости от обмениваемой суммы. Кассир предложила выбросить эту мелочь, мол, возни много, прибыли никакой. Сразу понятно, как наш Нацбанк и Ощадбанк воспитывают отношение к национальной валюте. После 6 минут ожидания ответа от оператора колл-центра оставила эту попытку.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 11:41
Доброго дня! Банк є одним із уповноважених банків, що приймає монети, вилучені з обігу. Звичайно, без комісії, що передбачено тарифами.

З монетами, що перебувають в обігу, інша ситуація — їх можна використовувати як засіб платежу. Тому за обмін даних монет передбачено комісію.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝