Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентность сотрудников.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
zenia1989 24 листопада 2021, 19:44
Відділення за адресою: Житомир, вул. Небесної Сотні, 13
18.11.2021р. у відділенні № 22 м. Житомира проводили поповнення готівкою карткового пенсійного рахунку. Для проведення даної операції потрібно було реквізити пенсійної картки. Фахівцю Франчук Олені Петрівні надала пенсійну картку в руки для отримання довідки про реквізити, за яку вимагали заплатити 100 грн. або взяти страховку за 50 грн. Заплатила за страховку. Замість реквізитів пенсійної картки Франчук надала довідку з реквізитами кредитної картки. Сума коштів була немала, тому, коли вона зайшла на кредитну карту за її зняття потрібно заплатити 1%. Звернулася в банк. Спеціалісти хамлять, розказують, що фахівець, який робив довідку на лікарняному. А вони зі свого карману платити не будуть. Відношення до людей просто жахливе, я вже не говорю про кваліфікацію. Як можна переплутати реквізити, якщо тобі в руки дають пенсійну картку. До речі, вона жовтого кольору. А іншої карти навіть з собою не було і вона червоного кольору. Нас було четверо людей і всі бачили, яку картку надавали для отримання реквізитів. В контакт-центрі відповідають, що порушень з боку банку не було, процедура відбулася згідно тарифів картки клієнта. Згідно тарифів якої картки клієнта? Чому за помилку фахівця повинен нести фінасові втрати клієнт? Такої некомпетентності, неповажного ставлення до клієнта давно не зустрічала в банках.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2021, 9:38
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію, її вже перевіряємо. По результату надамо зворотний зв'язок.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися