Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Київ, пр-т Повітрофлотський, 23

Адреса:
Київ, пр-т Повітрофлотський, 23
Телефон:
+38 (044) 363-92-24, +38 (044) 363-92-23
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
27 грудня 2021, 22:21
В отделении банка по адресу пр-т Воздухофлотский 23 не работает терминал, на нем висит бумага: ближайшее отделение находится по адресу ул. Василя Липківського 39. Прихожу в это отделение, — там тоже не работает терминал, на нем висит бумага: ближайшее отделение находится по адресу: пр-т Воздухофлотский 23.
Вы меня извините, но это нельзя трактовать иначе, как издевательство над клиентами банка
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
28 грудня 2021, 9:55
Доброго дня. Дякуємо вам за відгук та просимо вибачення за незручності. Ситуацію терміново виправимо.
1
23 листопада 2021, 20:56
С 2008 года нахожусь на инвалидности. В 2016 году обратилась в Ощад за бесплатной картой Киянина. При получении карты оказалось что карта платная, 120 грн. При обращении к менеджеру и руководителю отделения получила ответ — что не правильно внесли в базу данные и теперь получить карту смогу только оплатив. При неоднократных обращениях в банк проблему так и не удалось решить. почему возникает такая ситуация? и я со своей пенсии должна платить такую сумму?
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
24 листопада 2021, 9:03
Доброго дня! Комісія за оформлення картки Киянина залежить від тарифного пакету, в якому відкрито рахунок. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Хотіли б перевірити цю ситуацію детальніше.
3
17 листопада 2021, 21:01
Сьогодні вдруге мала справу з цим банком і в останнє. Це просто жах. Сьогодні за адресою пр. Повітрофлотським 23 у відділенні банку через термінал переказувала гроші на картку. Першу купюру 1000 грн зарахував, а іншу зтиснув при прийняті. Купюру видно, але дістати неможливо було, затиснута. Було це о 13:40 год. Звернулася по допомогу до банку, мені сказали: в нас обід. Приходьте після перерви!!! Як так можна, я пояснила, що дома дитина сама!!! Відповіли: це взагалі не наше (маю на увазі термінал), ми за нього не відповідаємо. Дзвоніть на гарячу лінію. На гарячу лінію дозвонилась через 27 хв!!! І почула: напишіть заяву. Як так можна!!! Відстояла великі черги, написала заяву. Питаю, коли буде рішення — через 45 днів!!! Які 45 днів. Це що не можуть приїхати на зняти покази з терміналу, продивитися відео з камери, що встановлено та дістати купюру яку видно??? Жах!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
18 листопада 2021, 11:02
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності, пов'язані з цією ситуацією. По факту написання заяви буде проведено розслідування та за результатами буде здійснено повернення коштів.
3
12 листопада 2021, 12:25
Добрый день, 21.10.2021 я оформляла для мужа, инвалида 2 группы, карточку киевлянина, на Воздухофлотском проспекте 23 г. Киев. Мне сказали, что она стоит 70,00 грн., я заплатила в кассу деньги, а сейчас только узнала, что она безплатно выдается, как так??? А эти деньги перечисляются на какую-то страховую компанию… почему сотрудники Ощадбанка обманывают? Я хочу вернуть деньги!
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
12 листопада 2021, 12:44
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію та зробимо все необхідне, щоб повернути вам кошти та недопустити повторення подібних випадків. Дуже вдячні вам за сигнал.

Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону нам в приватні повідомлення.
1
24 грудня 2019, 11:27
Добрый день. Прошу помощи
20 сентября заказали карточку киевлянина на имя Мусийко Кирилл Олегович в г. Киев ул. Проспект Воздухофлотский 23. Номер отделения 10026/095 при заполнении бланка, сотрудник банка, а это была заведующая допустила ошибку в фамилии на что сразу было указано. Она сказала, что ничего страшного сейчас исправлю. Что и сделала. 30 сентября пришли в отделение получать карточку, нам выдают, с неправильной фамилией. Мы отказались получать. Заказали новую. И так 8 октября, сейчас 24 декабря, а карточки до сих пор нет. Это карточка моего сына.он инвалид с детства 3 группы.по слуху. Каждый день приходиться ездить в метро, по удостоверению не пускают. А карточка неизвестно когда, будет готова. Устали ходить в отделение и спрашивать, готова карточка или нет. То не было пластика. 18 ноября сказали, что пластик появился. Сколько ещё надо времени, чтоб нам выдали карточку? Кто возместит стоимость проезда в метро?
В телефонном режиме оставила жалобу на сотрудника, который оформлял документы. До сих пор никто не перезвонил, как наказали. Вот моя проблема, кто сможет ее решить. Жду ответа: Биляева Ирина Ивановна, мой телефон 0964004918
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
24 грудня 2019, 17:02
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Проверим ситуацию.
3
8 лютого 2019, 14:25
Доброго дня!
Пишу свій відгук з надією, що це покращить обслуговування у відділеннях ощадбанку та нагадає працівникам про якість та професіоналізм обслуговування клієнтів. Маю надію, що співробітники нижче зазанченого відділення нарешті зрозуміють як і з яких джерел формується їх заробітна плата!
Підказую! — з обслуговування клієнтів!!! Тобто, чим більше клієнів, тим більша заробітна плата!
А тепер суть!
08.02.2019 року я звернулася до каси відділення Ощадбанку за адресою: м. Київ, пр-т Воздухїовлотський, 23 за для обиміну валюти (долар США). Кисир зазанченого відділення мені відмовила у послузі-продаж валюти, а запропонувала послугу-інкасо, мотивуючи тим, що моя банкнота зношена. В свою чергу, я показала касиру усі ознаки платіжності іноземної валюти відповідно до постанови НБУ, але касир, на свій розсуд відмовила мені в операції.
Наступним кроком я звернулася по допопомгу у вирішенні питання до в.о. керівника відділення — Підставка Неоніла. Пані Підставка, у грубій формі, відмовила мені у допомозі та відмовила у письмовій формі надати підтвердження відмови касира надати мені запрошувану послугу з усіма обгрунтуваннями. Тобто усно співробітники відмовляють, але письмо відмову не дають. Питання чому?! Бо відмова не має на те підстав?!
Нагадайте, будь ласка, своїм співробітникам (некомпетентним), що є репутація банку і є репутація співробітника!
Я більше ніколи не звернуся за обслуговуванням до Ощабанку, як і до пані Підставки!
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
8 лютого 2019, 15:01
Доброго дня!
Приносимо вибачення за грубість зі сторони співробітників.
Що стосується обміну валюти, касир несе відповідальність за цінності які приймає на баланс банку. Касири цілком компетентні в даному напрямку, та отримують певні уроки щодо зношеності валюти. Також при отриманні купюр, валюта перевіряється на пристроях. Якщо купюра викликає підозру, касир має право відмовити.
1 не зарахована
15 грудня 2018, 23:55
При оформлении БЕСПЛАТНОЙ карты киевлянина почему-то требуют 50 грн, за быстрое её получение! Оплатили (карту оформляли на мужа), нам дали квитанцию. Придя домой, увидели, что квитанция за оплату какогото страхования!!! Когда пришли получать карту зам начальника (начальника отделения не было!) толком ничего не сказала!!! А сотрудница, которая взяла деньги за эту самую страховку сказала что она нам объясняла что мы платим за страховку, хотя такого не было, было сказано что 50 гривен за быстрое оформление. Рядом в очереди стояла женщина, услышала наши возмущения, и сказала что оформление этой карты бесплатно! Как такое может быть? Но на этом история не закончилась. Мы как говорится проглотили обиду и все. Знакомая нашей семьи также оформляла карту киевлянина и с ней произошла та же история в том же филиале банка! Я говорю про оплату страховки стоимостью 50 гривен!!!
Коментарі (8)
Ответ банка
Ощадбанк
17 грудня 2018, 9:40
Добрый день!
Оформление карты киевлянина при наличии пенсионного либо социального удостоверения бесплатное и не подразумевает приобретение дополнительных услуг банка. Страховой полис может быть предложен клиенту и приобретен им по желанию. Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. Проанализируем работу отделения, проведем дополнительное обучение сотрудников и работу с ними.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відділення та банкомати Ощадбанку в Києві 🏦 / Відділення Ощадбанк: пр-т Повітрофлотський, 23, Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Київ, пр-т Повітрофлотський, 23. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Київ, пр-т Повітрофлотський, 23- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.