×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.55 | 45.6 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.15 | 41.7 |
Всі курси банку |
Обслуговування гідне скарги в НБУ
Спочатку банк на власний розсуд блокує рахунок, бо по ньому не було витратних операцій 6+ місяців. Не цікавить, що я в окупації і просто не можу використовувати його. Хочу хоча б скинути ці гроші донці — не можу, іду на відеодзвінок, де мені влаштовують допит, для чого мені це, міняють номер телефону (за моїм проханням), питають де я, хто я, піднесіть паспорт ближче-далі, та най би, все, що попросите. Щасливу мене відпускають, кажуть пробуте через добу. Пробую — у мене якесь ще обмеження, яке можна зняти при дзвінку на гарячу лінію. Дзвоню туди, вже переводячи на 3 оператора мені повідомляють, що і так зняти обмеження ми не можемо, ідіть у відділення. А я не можу у відділення, я на окупованій території. Кажу ну то давайте ще раз відеодзвінок, ми ж щойно номер міняли, ви бачили мене, паспорт, ні, у відділення. Після ще кількох спроб дописатись/додзвонитись, що б знайти компроміс все ж таки погодили відеодзвінок, на який я чекала більше місяця (так, просто в черзі). Сьогодні за технічних причин я не змогла вчасно до нього підключитись і знаєте що, спочатку в чаті підтримки мені кажуть: «По технічним причинам ми не можемо призначити проходження відеоіндефікації приносимо вибачення, спеціалісти вже вирішують дане питання», але після десятитисячного звернення з проханням допомогти мені все ж змогли сформувати посилання на відеодзвінок, на 12 ЧЕРВНЯ!!!, СЛАВА БОГУ ХОЧ ЦЬОГО РОКУ. Дякую за безмежну підтримку пенсіонерів в цей нелегкий час і за обмеження, які ви самі встановили і самі ж не в змозі забезпечити достатню кількість персоналу, що б їх зняти. Організація роботи на вищому рівні. Чи так має репрезентувати себе державний банк? Просто опускаються руки. більше 40 років страхового стажу, що б назбирати на ту мізерну пенсію, яку ти ще й не можеш отримати, хоча згоден на всі умови, ідентифікуйте голосом, з паспортом, на відео, фото, як хочете. А, так для цього ж треба, що б хтось це робив, комусь треба ще організовувати це, людей наймати, вчити, то ж вже не про банк. Ми можемо вам блокування вліпити, о, а ще, списуватимемо з вас регулярно по 15 грн за смс інформування. Плювати, що ти його не просив, плювати, що ти його відключити!!! не можеш навіть сам в застосунку!!! навіть при наявності такої кнопки. А коли просиш підтримку це зробити — тобі кажуть добре, виключили, а через пару тижнів ці кляті 15 гривень списуються знову. Маємо:
1. Некомпетентні фахівці підтримки, які надають інформацію, що відрізняється, з 1 і того ж питання в 1 і тому ж діалозі.
2. Відверто погані умови обслуговування, оскільки черга 3 місяці на відеодзвінок — це ж просто сказ, в умовах війни можна померти 3 рази за цей час.
3. Дезінформація з подальшими фінансовими втратами. Оскільки коли мені кажуть, що послугу відключили — я очікую, що за неї не братимуть кошти.
4. Вишенька на торті: відверто знецінюче і байдуже ставлення менеджменту у прийнятті рішень про запровадження певних обмежень. При всьому розумінні ситуації з «мінялами» в окупації і т.д., моя пенсія — все ще моя, я вимагаю надати мені моє законне право не її використання!
Написати коментар
Обслуговування гідне скарги в НБУ
Спочатку банк на власний розсуд блокує рахунок, бо по ньому не було витратних операцій 6+ місяців. Не цікавить, що я в окупації і просто не можу використовувати його. Хочу хоча б скинути ці гроші донці — не можу, іду на відеодзвінок, де мені влаштовують допит, для чого мені це, міняють номер телефону (за моїм проханням), питають де я, хто я, піднесіть паспорт ближче-далі, та най би, все, що попросите. Щасливу мене відпускають, кажуть пробуте через добу. Пробую — у мене якесь ще обмеження, яке можна зняти при дзвінку на гарячу лінію. Дзвоню туди, вже переводячи на 3 оператора мені повідомляють, що і так зняти обмеження ми не можемо, ідіть у відділення. А я не можу у відділення, я на окупованій території. Кажу ну то давайте ще раз відеодзвінок, ми ж щойно номер міняли, ви бачили мене, паспорт, ні, у відділення. Після ще кількох спроб дописатись/додзвонитись, що б знайти компроміс все ж таки погодили відеодзвінок, на який я чекала більше місяця (так, просто в черзі). Сьогодні за технічних причин я не змогла вчасно до нього підключитись і знаєте що, спочатку в чаті підтримки мені кажуть: «По технічним причинам ми не можемо призначити проходження відеоіндефікації приносимо вибачення, спеціалісти вже вирішують дане питання», але після десятитисячного звернення з проханням допомогти мені все ж змогли сформувати посилання на відеодзвінок, на 12 ЧЕРВНЯ!!!, СЛАВА БОГУ ХОЧ ЦЬОГО РОКУ. Дякую за безмежну підтримку пенсіонерів в цей нелегкий час і за обмеження, які ви самі встановили і самі ж не в змозі забезпечити достатню кількість персоналу, що б їх зняти. Організація роботи на вищому рівні. Чи так має репрезентувати себе державний банк? Просто опускаються руки. більше 40 років страхового стажу, що б назбирати на ту мізерну пенсію, яку ти ще й не можеш отримати, хоча згоден на всі умови, ідентифікуйте голосом, з паспортом, на відео, фото, як хочете. А, так для цього ж треба, що б хтось це робив, комусь треба ще організовувати це, людей наймати, вчити, то ж вже не про банк. Ми можемо вам блокування вліпити, о, а ще, списуватимемо з вас регулярно по 15 грн за смс інформування. Плювати, що ти його не просив, плювати, що ти його відключити!!! не можеш навіть сам в застосунку!!! навіть при наявності такої кнопки. А коли просиш підтримку це зробити — тобі кажуть добре, виключили, а через пару тижнів ці кляті 15 гривень списуються знову. Маємо:
1. Некомпетентні фахівці підтримки, які надають інформацію, що відрізняється, з 1 і того ж питання в 1 і тому ж діалозі.
2. Відверто погані умови обслуговування, оскільки черга 3 місяці на відеодзвінок — це ж просто сказ, в умовах війни можна померти 3 рази за цей час.
3. Дезінформація з подальшими фінансовими втратами. Оскільки коли мені кажуть, що послугу відключили — я очікую, що за неї не братимуть кошти.
4. Вишенька на торті: відверто знецінюче і байдуже ставлення менеджменту у прийнятті рішень про запровадження певних обмежень. При всьому розумінні ситуації з «мінялами» в окупації і т.д., моя пенсія — все ще моя, я вимагаю надати мені моє законне право не її використання!
Написати коментар
Скарга на ліміт 100 грн
Написати коментар
ліміт усім пенсіонерам 100 грн
Коментарі (2)
101 грн з смс індефвкацією. Тримайте відповідь.
Коментарі (7)
Ощадбанк Київська обл.м.Фастів Соборна 18 не повертають кошти в розмірі 8000 грн які не зарахувалися через термінал
Написати коментар
Порада Ощадбанку — зробіть свої правила прозорішими, щоб всі нюанси взаємодії з вами були прописані в угоді ДКБО
Коментарі (1)
Хороше обслуговування,приємні менеджери
Написати коментар
Закриття рахунку
Написати коментар
Подяка за відмінне обслуговування
З повагою, Сергій Мойсеєнко
Коментарі (1)
Несерйозно
Коментарі (7)
Ощадбанк не банк, а ***
А що робити коли я на окупованій теріторії і не можу прийняти смс? Навіщо ви людей знищуєте? Чому ви робите це? З міркувань безпеки? А я вас просила? З міркувань безпеки я можу сама вирішувати, треба мені смс чи код доступу! І саме прикре що ВПО не можуть оформити виплати на якись нормальний банк, і людей вимушено заставляють залишатись з цим Ощад недобанком
Коментарі (1)
ганьба Ощадбанку!!!
Написати коментар
Відсутня можливість провести платіж
В банкоматі вибиває доступну суму але зняти кошти не можна, бо не дійсна картка.
В чаті телеграм оператор відповіла що рахунки заблоковані фін.моніторингом при тому що кошти не заблоковані…
дзвінок на номер також не приніс ніякої ясності, сказали що обмежені ліміти саме на тій картці через яку потрібно провести платіж, у відділенні ліміти змінили, активувала консультант другу пластикову картку, і знову те ж саме, і різні відповіді, в додатку не працює сервер.
Ну і що це за кошмарний банк, кошти доступні але зняти неможливо бо сервер не працює. у відділенні розводять руками так як вперше бачать такий абсурд…
Коментарі (2)
Найкраща команда фахівців
Процвітайте, миру Вам і подальших гарних відгуків
Юлія і її мама!
Коментарі (1)
Не розміщуйте депозити, без комісій їх не знімите
Написати коментар
Додаток Ощад24
лінії додзвонитись не можливо, довбана «Софія» не може ні чим допомогти…Нарешті о 00:50 додзвонився до оператора, а він мені каже, що з 00:00 почалися профілактичні роботи, я кажу, а дньом, що було — він як робот «ведуться профілактичні роботи». Просто немає слів, щоб не заматюкатись.
Написати коментар
Арешт рахунків і не виконання постанови про визначення поточного рахунку.
No 76604826 по примусовому виконанню рішення суду загальної юрисдикції
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ХАРКОВА про стягнення за період з 01.05.2020 по 23.02.2022на користь КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСЬКІ
ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» майно (кошти). В межах цього виконавчого провадження було
накладено арешт на банківські рахунки для зарахування державної соціальної
допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, і для зарахування пенсії в разі втрати годувальника відкритих в АТ «ОЩАДБАНК».
Згідно з частиною четвертою статті 59 Закону України «Про виконавче
провадження» однією з підстав для зняття виконавцем арешту з усього майна
(коштів) боржника або його частини є: отримання виконавцем документального
підтвердження, що рахунки боржника використовуються для соціальних та пенсійних надходжень та/або звернення стягнення на такі кошти заборонено
законом. Банк може відкрити фізичній особі окремий поточний рахунок для
зарахування виключно заробітної плати, стипендії, пенсії, соціальної допомоги та
інших передбачених законодавством України соціальних виплат або ж фізична
особа може використовувати для цих цілей будь який інший власний рахунок.
Проте жодна згадка в законодавстві про те, що такий рахунок є спеціальним,
тобто захищеним від арешту коштів на ньому, відсутня.
«…рахунки на які зараховується заробітна плата/пенсія/державна соціальна
допомога, нормативно не визначені як рахунки із спеціальним режимом
використання, не є такими рахунками, а є звичайними поточними рахунками та банківське законодавство не містить визначення такого виду рахунків як
«зарплатний/пенсійний/соціальний».
Ч. 2 ст. 52 Закону України «Про виконавче провадження» — не допускається стягнення з рахунків, на які надходять пенсії, соціальна допомога, виплати особам з інвалідністю та інші соцвиплати.
Постанова НБУ № 162 від 2019 року — банки зобов’язані визначити соціальні рахунки і не накладати на них обмеження.
Постанова Кабміну № 662 — отримувач пенсії має право вимагати визначення рахунку як соціального, і після цього арешт на такі кошти не застосовується.
Банк зобов’язаний
повідомити виконавця про цільове призначення коштів на рахунку та повернути
його постанову без виконання, що є підставою для зняття виконавцем арешту із
цих коштів.
3 березня державний виконавець виніс постанови про визначення поточного рахунку, але я маю право знімати гроші згідно банківського обслуговування внутрішнього регламенту виключно у відділені банку. Я знаходжусь закордоном і не можу знати гроші у відділені банку. Однак, навіть у цьому випадку:
Банк зобов’язаний забезпечити можливість видаткових операцій, а не лише зняття коштів у відділенні. Обмеження щодо використання картки чи дистанційного доступу не є обов’язковими за законом. Я також не маю право зайти в застусунок Ощад поки на рахунках є арешт. Я вимагаю припинити порушувати чинні закони, які навіть діють і під час дії військового стану України! Якщо ніяких дій не будет стосовно моєї проблеми — буду вимушений писати скаргу в НБУ на незаконні дії Ощадбанк! Внутрішнє розпорядження банку не дає право порушувати закони, які я вище написав.
Коментарі (10)
Краще відділення нашого міста
Написати коментар
Жахливий сервіс та безвідповідальність Ощадбанку!
На карту надходить зарплата, і там вже більше 10 тисяч гривень, які я не можу використати! За цей час вже змінювали карту, писали заяву, але нічого не змінилося — гроші просто заблоковані, і банк навіть не дає нормального пояснення чи рішення!
Це повна неповага до клієнтів і жахливий сервіс. Ощадбанк навіть не намагається вирішити проблему. Якщо ви цінуєте свої гроші та нерви — не зв’язуйтесь із цим банком!
Коментарі (7)