Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
LitvinOlga 17 березня 2025, 21:37
Настільки зла, що навіть втомлена і немає сил описувати ще раз.
Спочатку банк на власний розсуд блокує рахунок, бо по ньому не було витратних операцій 6+ місяців. Не цікавить, що я в окупації і просто не можу використовувати його. Хочу хоча б скинути ці гроші донці — не можу, іду на відеодзвінок, де мені влаштовують допит, для чого мені це, міняють номер телефону (за моїм проханням), питають де я, хто я, піднесіть паспорт ближче-далі, та най би, все, що попросите. Щасливу мене відпускають, кажуть пробуте через добу. Пробую — у мене якесь ще обмеження, яке можна зняти при дзвінку на гарячу лінію. Дзвоню туди, вже переводячи на 3 оператора мені повідомляють, що і так зняти обмеження ми не можемо, ідіть у відділення. А я не можу у відділення, я на окупованій території. Кажу ну то давайте ще раз відеодзвінок, ми ж щойно номер міняли, ви бачили мене, паспорт, ні, у відділення. Після ще кількох спроб дописатись/додзвонитись, що б знайти компроміс все ж таки погодили відеодзвінок, на який я чекала більше місяця (так, просто в черзі). Сьогодні за технічних причин я не змогла вчасно до нього підключитись і знаєте що, спочатку в чаті підтримки мені кажуть: «По технічним причинам ми не можемо призначити проходження відеоіндефікації приносимо вибачення, спеціалісти вже вирішують дане питання», але після десятитисячного звернення з проханням допомогти мені все ж змогли сформувати посилання на відеодзвінок, на 12 ЧЕРВНЯ!!!, СЛАВА БОГУ ХОЧ ЦЬОГО РОКУ. Дякую за безмежну підтримку пенсіонерів в цей нелегкий час і за обмеження, які ви самі встановили і самі ж не в змозі забезпечити достатню кількість персоналу, що б їх зняти. Організація роботи на вищому рівні. Чи так має репрезентувати себе державний банк? Просто опускаються руки. більше 40 років страхового стажу, що б назбирати на ту мізерну пенсію, яку ти ще й не можеш отримати, хоча згоден на всі умови, ідентифікуйте голосом, з паспортом, на відео, фото, як хочете. А, так для цього ж треба, що б хтось це робив, комусь треба ще організовувати це, людей наймати, вчити, то ж вже не про банк. Ми можемо вам блокування вліпити, о, а ще, списуватимемо з вас регулярно по 15 грн за смс інформування. Плювати, що ти його не просив, плювати, що ти його відключити!!! не можеш навіть сам в застосунку!!! навіть при наявності такої кнопки. А коли просиш підтримку це зробити — тобі кажуть добре, виключили, а через пару тижнів ці кляті 15 гривень списуються знову. Маємо:
1. Некомпетентні фахівці підтримки, які надають інформацію, що відрізняється, з 1 і того ж питання в 1 і тому ж діалозі.
2. Відверто погані умови обслуговування, оскільки черга 3 місяці на відеодзвінок — це ж просто сказ, в умовах війни можна померти 3 рази за цей час.
3. Дезінформація з подальшими фінансовими втратами. Оскільки коли мені кажуть, що послугу відключили — я очікую, що за неї не братимуть кошти.
4. Вишенька на торті: відверто знецінюче і байдуже ставлення менеджменту у прийнятті рішень про запровадження певних обмежень. При всьому розумінні ситуації з «мінялами» в окупації і т.д., моя пенсія — все ще моя, я вимагаю надати мені моє законне право не її використання!
перевіряється
LitvinOlga 17 березня 2025, 21:34
Настільки зла, що навіть втомлена і немає сил описувати ще раз.
Спочатку банк на власний розсуд блокує рахунок, бо по ньому не було витратних операцій 6+ місяців. Не цікавить, що я в окупації і просто не можу використовувати його. Хочу хоча б скинути ці гроші донці — не можу, іду на відеодзвінок, де мені влаштовують допит, для чого мені це, міняють номер телефону (за моїм проханням), питають де я, хто я, піднесіть паспорт ближче-далі, та най би, все, що попросите. Щасливу мене відпускають, кажуть пробуте через добу. Пробую — у мене якесь ще обмеження, яке можна зняти при дзвінку на гарячу лінію. Дзвоню туди, вже переводячи на 3 оператора мені повідомляють, що і так зняти обмеження ми не можемо, ідіть у відділення. А я не можу у відділення, я на окупованій території. Кажу ну то давайте ще раз відеодзвінок, ми ж щойно номер міняли, ви бачили мене, паспорт, ні, у відділення. Після ще кількох спроб дописатись/додзвонитись, що б знайти компроміс все ж таки погодили відеодзвінок, на який я чекала більше місяця (так, просто в черзі). Сьогодні за технічних причин я не змогла вчасно до нього підключитись і знаєте що, спочатку в чаті підтримки мені кажуть: «По технічним причинам ми не можемо призначити проходження відеоіндефікації приносимо вибачення, спеціалісти вже вирішують дане питання», але після десятитисячного звернення з проханням допомогти мені все ж змогли сформувати посилання на відеодзвінок, на 12 ЧЕРВНЯ!!!, СЛАВА БОГУ ХОЧ ЦЬОГО РОКУ. Дякую за безмежну підтримку пенсіонерів в цей нелегкий час і за обмеження, які ви самі встановили і самі ж не в змозі забезпечити достатню кількість персоналу, що б їх зняти. Організація роботи на вищому рівні. Чи так має репрезентувати себе державний банк? Просто опускаються руки. більше 40 років страхового стажу, що б назбирати на ту мізерну пенсію, яку ти ще й не можеш отримати, хоча згоден на всі умови, ідентифікуйте голосом, з паспортом, на відео, фото, як хочете. А, так для цього ж треба, що б хтось це робив, комусь треба ще організовувати це, людей наймати, вчити, то ж вже не про банк. Ми можемо вам блокування вліпити, о, а ще, списуватимемо з вас регулярно по 15 грн за смс інформування. Плювати, що ти його не просив, плювати, що ти його відключити!!! не можеш навіть сам в застосунку!!! навіть при наявності такої кнопки. А коли просиш підтримку це зробити — тобі кажуть добре, виключили, а через пару тижнів ці кляті 15 гривень списуються знову. Маємо:
1. Некомпетентні фахівці підтримки, які надають інформацію, що відрізняється, з 1 і того ж питання в 1 і тому ж діалозі.
2. Відверто погані умови обслуговування, оскільки черга 3 місяці на відеодзвінок — це ж просто сказ, в умовах війни можна померти 3 рази за цей час.
3. Дезінформація з подальшими фінансовими втратами. Оскільки коли мені кажуть, що послугу відключили — я очікую, що за неї не братимуть кошти.
4. Вишенька на торті: відверто знецінюче і байдуже ставлення менеджменту у прийнятті рішень про запровадження певних обмежень. При всьому розумінні ситуації з «мінялами» в окупації і т.д., моя пенсія — все ще моя, я вимагаю надати мені моє законне право не її використання!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Markova1971 17 березня 2025, 11:55
З 12.03.2025 Ощадбанк запровадив ганебне рішення щодо ліміту на перерахування коштів у розмірі 100 грн. Навіть військові ЗСУ не можуть своїм рідним переразувати кошти, бо обмеження становлять 500 грн. на добу!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shock12 16 березня 2025, 1:45
Банк, порушуючи закон і всі моральні та етичні норми. ввів усім пенсіонерам переселенцям ліміт у 100 грн за переказ на добу замість чинного раніше 2000грн. Мій батько проживає в Слов’янську і у нас поки йдуть бойові діі не завжди є світло і зв’язок, щоб отримати СМС. з 14.03.2025р банк встановив усім ліміт у 100 грн і НЕМОЖЛИВОСТІ його зняттям, хоча раніше ця функція працювала і користувач сам міг встановити за кодом доступу або смс. Проте банк вирішив самостійно запровадити ліміт БЕЗ МОЖЛИВОСТь його відключення навіть із особистим присутністю у банку. Що то за бандитизм коется? нікому не рекомендую цей банк. ті пенсіонери, які обслуговуються в інших банках, таких проблем не мають.
Ufo82 15 березня 2025, 22:27
Нажаль в ваших теплих кабінетах усе скінчилося і тепло та комфорт вдарили вам в голову. Ви кажете що дуже турбуєтесь за нашу фінансову безпеку?, тому ми не можемо перевести більше 100 грн. без смс підтвердження, так це ваш банк і ваші правила. Я вже забрав майже усі кошти, а знаете скільки я залишив на рахунку?.. 101 грн. А знаете для чого, щоб зробити шаблон і намагатися перевести їх на інший рахунок, я отримую смс, а код не вписую, та повертаюсь і роблю так само, тобто за одну добу я отримую від вас до 500 смс, я вважаю що це не безкоштовно для вас. Тож я дуже турбуся за вашу фінансову безпеку, тож прошу людей підтримати цей челендж
Annale 15 березня 2025, 10:15
12.03.2025 я поповнювала картку чоловіка через термінал який знаходиться в відділенні банку на сумму 8000 грн по 1000 купюрі термінал кошти прийняв та скасував операцію звісно кошти не зарахувалися Коли я підійшла до співробітниці банку то мені повідомили що нічим мені допомогти не можуть хай чоловік звертається до банку або на гарячу лінію В той же день чоловік звернувся в банк в нього прийняли заяву на повернення коштів але в заяві вказали не той час коли я поповнювала картку (зі слів менеджера банку це не важливо який це був час)і сказали чекати два тижні або можливо 120 днів Також чоловік телефонував на гарячу лінію щоб взнати чи бачить вони и цю скасовану операцію на що була відповідь що програма не працює і теж сказали чекати місяць.Чому такий довгий термін очікування повернення коштів якщо це трапилось в самому відділенні банку є камери є працівники які теж бачили за що моя родина повинна жити місяць жити? Це знущання з людей зі сторони банку.Ощадбанк ви жахливіше нашого ворога зі яким бореться наша країна.
ifa58 14 березня 2025, 18:40
Доброго дня! З 12.03.2025 року Ощадбанк ввів нове обмеження, яке не дозволяє переказувати більше ніж 100 гривень за один раз без підтвердження SMS-повідомленням. Для мене й інших людей, які лишились на окупованих територіях це величезна проблема, але сьогоднішній відгук не про це. Після величезної кількості дзвінків до call центру Ощадбанку один з операторів нарешті повідомив справжню причину цих, не інакше сказати, каральних заходів — це експлуатація банківських систем Ощадбанку так званими «мінялами», які допомагають отримувати гроші пенсіонерам на окупованих територіях. Співробітник call центру банку повідомив, що причина блокувань полягає в тому, що банківські системи фіксують авторизації з обмеженої кількості мобільних пристроїв у десятки тисяч акаунтів клієнтів Ощадбанку, що є шахрайськими з точки зору банку діями і перевантажує системи банку, через що вони роздають всім підряд так звані «нульові ліміти». Справді, через свою лінь та тупість більшість мінял клонують застосунок Ощаду своїх клієнтів собі на телефони для полегшення проведення операцій, але угода ДКБО прямо не забороняє цього робити. Прохання до Ощадбанку чітко зафіксувати дозволені та недозволені маніпуляції зі своїми системами в угоді ДКБО і конкретно пояснити клієнтам, за які дії вони можуть отримати нульовий ліміт, заблокувати можливість використання клонів Ощаду, або взагалі відключити цей додаток, адже з урахуванням введення ліміту в 100 гривень їм неможливо користуватись.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mira1998 14 березня 2025, 17:56
Відділення за адресою: Київ, вул. Райдужна, 13
Дуже задоволена обслуговуванням
Мені закрили рахунок, Застрягли кошти. 28 тисяч гривень, що по цей день великі кошти. Я не можу перевести ні на який банк. Відділення 3 місяці морозиться не може мені ні відкрити рахунок. Ні дати можливість розірвати контракт та вивести кошти. Жахливий Сервіс, будемо вирішувати питання. Нервів 0. Тому не раджу
Вже тривалий час обслуговуюсь у ТВБВ 10026/0664 і на 100% задоволений роботою цього відділення. Хочу висловити подяку завідувачу Опальник Оксані Миколаївні і колективу відділення за сумлінну, якісну і безперебійну роботу, яка сприяє довірі клієнтів до банку, бажаю успіхів, подальшого розвитку та позитивних результатів в роботі!
З повагою, Сергій Мойсеєнко
Андрій Власенко 14 березня 2025, 4:10
Почему подали в отделении все документы необходимые 04.03.25 до сих пор ничего не насмотрелось ребята ради чего я тут сижу в этом окопе у меня тоже семья есть вы мне заблокировали все средства и ничего не делаете почти пол месяца это такое отношение к военным которые тут защищают вас мне не за что жить и обналичит. Свою зарплату я тоже не могу это несерьезно никто ничего не знает ожидайте сколько ожидать ещё то ааа???
kabanylia97 13 березня 2025, 15:08
Захожу сьогодні у додаток, зробити перека, а там нововведення 100 грн, в далі отримуйте смс.
А що робити коли я на окупованій теріторії і не можу прийняти смс? Навіщо ви людей знищуєте? Чому ви робите це? З міркувань безпеки? А я вас просила? З міркувань безпеки я можу сама вирішувати, треба мені смс чи код доступу! І саме прикре що ВПО не можуть оформити виплати на якись нормальний банк, і людей вимушено заставляють залишатись з цим Ощад недобанком
pokusanka 13 березня 2025, 11:18
чому Ощад прибрав функцію переказу грошей за кодом доступу? ви що не розумієте що не всі люди мають доступ до мобільного зв’язку??? навіщо ви ускладнюєте життя людей у ​​такий непростий час? ганьба такому банку!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Duzhefainemisto 7 березня 2025, 22:10
Звернувся до відділення Ощадбанку, так як неможливо провести платіж (жоден) хоча картки не заблоковані, консультант відкрила до віртуальної картки пластик, активувала, ніби все ок…
В банкоматі вибиває доступну суму але зняти кошти не можна, бо не дійсна картка.
В чаті телеграм оператор відповіла що рахунки заблоковані фін.моніторингом при тому що кошти не заблоковані…
дзвінок на номер також не приніс ніякої ясності, сказали що обмежені ліміти саме на тій картці через яку потрібно провести платіж, у відділенні ліміти змінили, активувала консультант другу пластикову картку, і знову те ж саме, і різні відповіді, в додатку не працює сервер.
Ну і що це за кошмарний банк, кошти доступні але зняти неможливо бо сервер не працює. у відділенні розводять руками так як вперше бачать такий абсурд…
Доброго дня! Мала нагоду відвідати це відділення. Дівчата, фахівці своєї справи! Дуже допомогли в скрутний момент в професіонально зробили свою справу. Дуже вдячна Левошко Олесі)
Процвітайте, миру Вам і подальших гарних відгуків
Юлія і її мама!
cat813 7 березня 2025, 14:16
Це ненормально, мій депозит закінчився і за зняття МОЇХ власних коштів, банк знімає комісію у розмірі 1%. Дякую, більше ніколи не буду розміщувати у вас депозит, нікому не рекомендую. Ще й в касі кошти відсутні
Николай Зинченко 6 березня 2025, 0:57
Сьогодні 05.03.2025 р. з 14:10 г. до 00:30 г. 06.03.2025 не зміг зайти у додаток Ощад/24, щоб зробити фінансові операції. То не бачу своїх карток (рахунків), не бачу історію переказів-надходження. Так і не зміг зробити належні мені проплати. На дзвінки гарячої
лінії додзвонитись не можливо, довбана «Софія» не може ні чим допомогти…Нарешті о 00:50 додзвонився до оператора, а він мені каже, що з 00:00 почалися профілактичні роботи, я кажу, а дньом, що було — він як робот «ведуться профілактичні роботи». Просто немає слів, щоб не заматюкатись.
Володимир Баранов 5 березня 2025, 15:13
Відділення за адресою: Харків, вул. Біблика, 20/8-А-4
21.11.2024 Я отримав повідомлення про арешт коштів на всі мої рахунки, в том числі і на рахунки, на які надходять соціальні та пенсійні виплати. У вас на виконанні знаходиться постанова про відкриття виконавчого провадження
No 76604826 по примусовому виконанню рішення суду загальної юрисдикції
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ХАРКОВА про стягнення за період з 01.05.2020 по 23.02.2022на користь КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСЬКІ
ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» майно (кошти). В межах цього виконавчого провадження було
накладено арешт на банківські рахунки для зарахування державної соціальної
допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, і для зарахування пенсії в разі втрати годувальника відкритих в АТ «ОЩАДБАНК».

Згідно з частиною четвертою статті 59 Закону України «Про виконавче
провадження» однією з підстав для зняття виконавцем арешту з усього майна
(коштів) боржника або його частини є: отримання виконавцем документального
підтвердження, що рахунки боржника використовуються для соціальних та пенсійних надходжень та/або звернення стягнення на такі кошти заборонено
законом. Банк може відкрити фізичній особі окремий поточний рахунок для
зарахування виключно заробітної плати, стипендії, пенсії, соціальної допомоги та
інших передбачених законодавством України соціальних виплат або ж фізична
особа може використовувати для цих цілей будь який інший власний рахунок.
Проте жодна згадка в законодавстві про те, що такий рахунок є спеціальним,
тобто захищеним від арешту коштів на ньому, відсутня.

«…рахунки на які зараховується заробітна плата/пенсія/державна соціальна
допомога, нормативно не визначені як рахунки із спеціальним режимом
використання, не є такими рахунками, а є звичайними поточними рахунками та банківське законодавство не містить визначення такого виду рахунків як
«зарплатний/пенсійний/соціальний».

Ч. 2 ст. 52 Закону України «Про виконавче провадження» — не допускається стягнення з рахунків, на які надходять пенсії, соціальна допомога, виплати особам з інвалідністю та інші соцвиплати.
Постанова НБУ № 162 від 2019 року — банки зобов’язані визначити соціальні рахунки і не накладати на них обмеження.
Постанова Кабміну № 662 — отримувач пенсії має право вимагати визначення рахунку як соціального, і після цього арешт на такі кошти не застосовується.

Банк зобов’язаний
повідомити виконавця про цільове призначення коштів на рахунку та повернути
його постанову без виконання, що є підставою для зняття виконавцем арешту із
цих коштів.

3 березня державний виконавець виніс постанови про визначення поточного рахунку, але я маю право знімати гроші згідно банківського обслуговування внутрішнього регламенту виключно у відділені банку. Я знаходжусь закордоном і не можу знати гроші у відділені банку. Однак, навіть у цьому випадку:
Банк зобов’язаний забезпечити можливість видаткових операцій, а не лише зняття коштів у відділенні. Обмеження щодо використання картки чи дистанційного доступу не є обов’язковими за законом. Я також не маю право зайти в застусунок Ощад поки на рахунках є арешт. Я вимагаю припинити порушувати чинні закони, які навіть діють і під час дії військового стану України! Якщо ніяких дій не будет стосовно моєї проблеми — буду вимушений писати скаргу в НБУ на незаконні дії Ощадбанк! Внутрішнє розпорядження банку не дає право порушувати закони, які я вище написав.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olegoleg07 4 березня 2025, 8:41
Дівчата молодці. Якісне та швидке обслуговування. Менеджери просто топ.
kievsloter 3 березня 2025, 14:13
Більше ніж півтора місяця я не можу скористатися своїми власними коштами на карті Ощадбанку. Неможливо зробити жодних операцій — ні зняти гроші, ні переказати їх з картки на картку. При кожній спробі додаток видає помилку: «Помилка в роботі сервера. Спробуйте пізніше.»

На карту надходить зарплата, і там вже більше 10 тисяч гривень, які я не можу використати! За цей час вже змінювали карту, писали заяву, але нічого не змінилося — гроші просто заблоковані, і банк навіть не дає нормального пояснення чи рішення!

Це повна неповага до клієнтів і жахливий сервіс. Ощадбанк навіть не намагається вирішити проблему. Якщо ви цінуєте свої гроші та нерви — не зв’язуйтесь із цим банком!

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.55 45.6
PLN 9.7 10.4
USD 41.15 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.55 45.6
PLN 9.7 10.4
USD 41.15 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Ощадбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.