Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
momvza 29 березня 2021, 16:21
Отличная карта, лимит выдали без проблем, даже больше, чем я указал. Курьер привез карту в точно назначенное время. Все необходимые для меня функции есть в приложении. После допотопных банков, которыми должен был пользоваться из-за зарплатных проектов, разница очевидна.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 31 березня 2021, 14:32
Доброго дня! Дякуємо за цей зворотній зв’язок. Нам приємно чути слова подяки від наших клієнтів. Сподіваємось на тривалу та плідну співпрацю з вами.
MrMan 28 березня 2021, 18:25
Оформлення картки проходить швидко. Завантажуєте додаток, робите фото всіх необхідний документів, їх перевіряють. Після перевірки потрібно вказати пункт видачі чи кредитний центр, у якому вам буде зручно забрати картку. З вами зв’язується менеджер та уточнює інформацію про дату і місце видачі. Все, можна сміливо іти за карткою! Тобто оформлення та видача відбуваються у один і той самий день (якщо звичайно ви не вирішили оформляти картку у не робочий день пункту видачі).

Видача картки у мене зайняла приблизно 30−40 хвилин. Менеджер сфотографувала мене на веб камеру, а не на особистий телефон (хоча можливо це фото, перед тим як відправитись у базу банку побувало у телефоні, хто знає). Мені видали картку і запакований конверт з пін кодом, картка була без упакування. Менеджер повідомила, що активація картки у додатку має обов’язково відбутись у відділенні, і що вона не має права відпустити мене без цієї процедури. Я отримав дзвінок з контактного центру, для того щоб власне підтвердити активацію. На цьому процедура видачі завершилась.

Мінуси:
Довга процедура видачі картки.

Коли я завантажив додаток на свій телефон та почав робити фото документів то просто не зміг це зробити, на камері я бачив тільки темний фон, вона взагалі не працювала. Можливість вибору фото з галереї додатком не підтримувалась. Я розумію, що заборона вибору фото з пам’яті телефону, можливо значно знижує ризик завантаження чужих документів, але і для законослухняних громадян викликає значні незручності. Довелось брати інших смартфон та оформлювати картку там. Або мій телефон працює несправно або потрібно попрацювати над сумісністю додатка з різними пристроями.

Видача картки без упакування. Пізніше ви все-таки активуєте її у відділенні і таким чином підтвердите що саме ви отримали о. картку, але на мою думку треба видавати все у запакованому вигляді, щоб до моменту отримання картки клієнтом доступ до неї ніхто не мав.

Підтримка. Коли я писав у підтримку в телеграмі та хотів дізнатись чи роблять фото з документами у руках при отримані о. карти мені відповіли стверджувально. Насправді, мене фотографували без єдиного документу у руці. Я розумію, що чат менеджери можуть чогось не знати, але в такому випадку потрібно або уточнити інформацію, або написати де можна отримати відповідь на свої питання. Можливо для когось немає ніякої різниці, фотографуватись з паспортом чи без нього, але я особисто хотів би знати про це заздалегідь.

Плюси:
Швидкість оформлення картки у додатку та те, що її можна забрати одразу після оформлення.

О.Банк не передбачує ніяких селфі з документами.

Aктивація о. картки через додаток здійснюється тільки під час її отримання у відділенні/кредитному центрі, що, як на мою думку є додатковою протидією шахрайствам.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 29 березня 2021, 12:33
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами ситуації. Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер та електронну адресу, щоб ми могли у разі потреби виправити недоліки та надати вам відповідь.
zrnwj 28 березня 2021, 15:19
Користуюсь карткою вже більше 2-х місяців, кредитний ліміт встановили 7000 грн (хоча цікаво, що в Ідея Банку відмовили у видачі картки). Консультант сказала, що можна буде самостійно його збільшити, правда, не розібрався досі як. Із пільгового періоду не виходжу, тому для мене поки все вигідно. Мобільний додаток достатньо функціональний.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 29 березня 2021, 10:50
Доброго дня! Дякуємо за цей зворотній зв’язок. Нам приємно чути слова подяки від наших клієнтів. Сподіваємось на тривалу та плідну співпрацю з вами.
IhorD 22 березня 2021, 19:11
Відділення за адресою: Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 54
Сегодня я стал клиентом OBank. Был приятно удивлён сервисом. Девочки быстро помогли получить карту, объяснили как пользоваться, всё было мило и душевно. Персонал улыбчивый и доброжелательный. Спасибо Вам
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 26 березня 2021, 10:30
Доброго дня! Дякуємо за цей зворотній зв’язок. Нам приємно чути слова подяки від наших клієнтів. Сподіваємось на тривалу та плідну співпрацю з вами
paavca56 28 лютого 2021, 17:06
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Січових Стрільців, 3-А
Начитался отзывов о проблемах с получением карты. Но как ни странно у меня все прошло четко — в точно определенное время курьер подъехал по указанному адресу, передал ему ксерокопии документов, подписали договор, в общем очень быстрое и вежливое обслуживание. По карте дали неплохой кредитный лимит, но еще не пользовался. Со временем дополню отзыв, а пока доволен.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 1 березня 2021, 10:20
Доброго дня! Дякуємо за цей зворотній зв’язок. Нам приємно чути слова подяки від наших клієнтів. Сподіваємось на тривалу та плідну співпрацю з вами. Радимо вам ознайомитися з корисними порадами, як користуватися пільговим періодом: https://new.minfin.com.ua/ideabank/kreditnaja-karta-kak-ne-kupitsja-na-nenuzhnye-pljushki
Проблема вирішена
Grigorichenko 24 лютого 2021, 22:28
Пишут что нет лимитов, а взяли и заблокировали карту за то что много операций. я играю онлайн игры.и.т.дзаблокирлвали систему оплаты в интернете. самый голимый банк. не советую некому. другие банки благодарят за то что пользуетесь услугами, а эти наоборот блокируют.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 25 лютого 2021, 9:47
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання вашої скарги вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Проблема вирішена
musundra 18 лютого 2021, 15:28
Замовила картку через додаток, вказала бажану дату доставки 09.02.21
Передзвонили, уточнили час. Пройшло більше тижня. Картки немає.
Вчора оператор дзвонить та повідомляє що картку вам привезуть продовж дня. Впродовж дня? Лише мене вдома немає)) Домовились на сьогодні 18 лютого. Отримала.
Вгадайте що будо далі? Передзвонив оператор, та повідомив, що в даті видачі паспорта помилка. Знову чекайте кур'єра для перепідписання договору.
Це якесь суцільне непорозуміння, а не банк.
Ці ж самі помилки і зауваження читаю у відгуках інших користувачів. Але всі ті самі помилки повторюються раз за разом.
Що це за онлайн банк, якщо доводиться підписувати та заповнювати договора та анкети, якщо всі данні вже указані при замовленні картки? Це не зручно, враховуючи що передача картки відбувається не в банку де є зручний стіл та коли є час на це, бо ви самі прийшли в банк. Отримувала раніше дві картки від інших онлайн банків, все що я підписувала лише документ кур'єра про отримання картки.
І це будо вчасно та швидко.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 22 лютого 2021, 11:54
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання вашої скарги вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
shursh 23 січня 2021, 20:10
У меня есть счет как в привате так и моно. Хотел попробовать О банк, но вот оно что, только если у вас украинский эпл стор — вы можете его скачать, у меня нет и это норма, у многих такое, с другими банками проблем нет. Написал в поддержку, это не ошибка, мне нельзя зарегестироваться, бред, просто не хотят новых клиентов, увы, как они собираются конкурировать с топ банками не знаю, но не советую такое отношение
Проблема вирішена
adanon 21 січня 2021, 12:26
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 186
16 01 21 Заказал на сайте карту, вроде как всё прошло осталось дождаться курьера 19 числа. сегодня 21 а в ответ тишина. вчера звонил в службу поддержки, сказали ожидать Званка от курьера, жду досехпор. Полная безответственность и некампитентность, а также неуважения клиентов.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 8 лютого 2021, 16:35
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
GutNikK 19 січня 2021, 13:50
Пробовал для жены заказать кредитку, через веб-страницу банка. Подкупила реклама об отсутствии необходимости справки о доходах. Сайт сделан красиво, и все вроде серьезно. Кнопка «отправить заявку», а далее внесение минимума необходимых данных: фио, инн, № телефона, род занятий, е-мэил.
И тут начались проблемы.
«Неверный формат № телефона».
Ну думаю, может невнимательно заполнял, ошибся… бывает. Перепроверяю.
«Неверный формат № телефона».
Снова перепроверяю.
«Неверный формат № телефона».
На странице есть перключатель «укр-рус». Пробую на «рус» — тут все пошло, с теми же данными.
«Ожидайте звонка».
Через минуту звонок, при попытке ответа — длинные гудки, секунд 30 и обрыв соединения.
Еще через минуту звонок (уже с другого номера) — результат аналогичный.
Через 5 минут звонок (снова с другого номера) — результат см. выше.
И так раз 5 или 6 — каждый раз с другого номера, ответа нет, идут длинные гудки с последующим разрывом…
Все признаки фишинга по выуживанию информации (№ телефона, инн, фио, е-маил…) Теперь ждать море спама, и это в лучшем случае. Кстати, на электронку уже пошло…
Отзывы на странице моб. приложения в плеймаркете более чем на половину явно накрученные.
Крайне не советую даже пытаться иметь дела с этим т. н «банком».
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 8 лютого 2021, 16:36
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної Вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Проблема вирішена
igortarmishov 12 січня 2021, 18:13
В общем как-то набрел на рекламу Обанка, он же Idea Bank, решил получить карту, хоть в основном не пользуюсь кредитами или лимитами, так как живу в городке где нет их отделения Idea Bank — выбрал соседний городок (40км) от меня, пройдя регистрацию, отправив документы — забронировав дату и время встречи в отделении стал спокойно заниматься своими делами, пришел понедельник, сел я в машину и поехал в соседний городок в отделение, прибыв в четко обозначенное время — мне посоветовали погулять минут 15), ну думаю кофейка попью, в итоге пил минут 40, после того как все же клиент передо мной покинул отделение — барышня благополучна закрылась и ушла в неизведанном направлении, плюнул, позвонил оператору идеа банка назначить другое отделение, назначили в другом населенном пункте в противоположном от моего города, учитывая что я нахожусь в другом городе это примерно 80 км, поехал, прибыв туда — оказывается что там отделение находится в универмаге — который закрыт на карантин))), но оператор меня об этом не уведомила, в гугл картах отделение было открытым, на что оператор ответила — что нам отделение не предоставила информацию «Что они на карантине».
Окей думаю, добить то нужно, назначают мне встречу в 3 м городе — еще 50 км, приехав туда я получил карту), думаю Ура!, но нет, сидели с девушкой менеджером и не могли ничего сделать — в приложении так и висит получите карту)).
Ок подумали мы на следующий день что-то сменится.
Следующий день — ничего не изменилось — карта на руках, а банк говорит получите карту, пробовали удалять приложение, ставить его на другом смартфоне — толку ноль.
Общение с поддержкой вовсе ник чему не приводит — ждите еще сутки. Прождав думаю откажусь вовсе от этой карты раз такое отношение никчемное. Посетив снова ту девушку хотел расторгнуть договор с банком, но и расторгнуть мне его нельзя так как ни туда и не сюда оказывается.
Я как бы клиент, но как бы и нет.
В общем — два дня бития, 25 литров газа потрачено, 260 км наезжено, а толку нет. Так и висит «Получите карту»)), я уже думаю скоро начну встречаться с менеджером Идеа банка, ну, а что).
У кого хватает времени и нервов — Welcome.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 8 лютого 2021, 16:42
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. За результатами опрацювання вашої скарги вам було надіслано відповідь в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
84Vadim48 17 листопада 2020, 15:50
Удобное приложение, «0» комиссий, всё работает. Плюс службе поддержки.
На все вопросы адекватно отвечают, никаких нареканий нет.
Через приложение всё работает.
Нужна карта — присылают курьера!
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 листопада 2020, 16:05
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 19.11.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Okkt2017 16 листопада 2020, 0:31
Тоже самое, зарегистрировалась в O.banke вечером около 22:00, до сих пор грузит, якобы мои документы! что за ерунда! как можно так безответственно относится к своим клиентам!!!
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 16 листопада 2020, 12:27
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Проблема вирішена
77Vik 7 листопада 2020, 6:48
Мне открыли карту Обанка, с лимитом 0 гривен, и просят забрать карту, и выбрать отделение, для чего мне карта с нулевым лимитом?
Проблема вирішена
vestna 4 листопада 2020, 0:53
Я отсканировала в приложении все свои документы. Отправила в приложении.
Но, когда дошло дело до установки кредитного лимита, сервис перестал работать!
Это такое мошенничество???!!!
Чего теперь ждать?
Они откроют на основании моих документов и персональных данных кредит??!!!
Мне уже писать иск в суд?!
Это беспредел!
Такие банки нужно лишать лицензии и блокировать их деятельность!!!
Примите пожалуйста меры!
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 6 листопада 2020, 18:12
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Проблема вирішена
Петр Натяга 26 жовтня 2020, 21:26
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 3
В ночь на 21.10.20 заказал карту О. Банка, в начале оформил доставку курьером, но, после того как мне сообщили, что мне необходимо будет передать копии документов курьером, решил все перевести в банк, через день, в отделении банка у меня состоялась встреча с курьером, карта была уже у меня в руках! Но, при проверке документов курьер обнаружил, что там указана не верная дата выдачи паспорта. В банке по адресу Киев пр. Соборности 3 обещали что перезвонят в течение часа, не дождался, позвонил сам… В субботу, сказали ждать до понедельника, сегодня в понедельник 26.10 позвонил сам… и как во все предыдущие разы, сообщили что зафиксировали мое обращение и обещали со мной связаться. Жду…
Неужели невозможным было изменить дату выдачи паспорта прямо в отделении банка и распечатать мне новые документы для подписи?..
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 6 листопада 2020, 18:15
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами
oskar88 20 жовтня 2020, 17:23
неуважаемый Обанк. Вы хотя бы обучайте своих менеджеров тарифам по картам. Ни на один вопрос они не в состоянии ответить, суют мне под нос какие то бумажки. Платить 50 грн в месяц за то что я не пользуюсь вашей картой, вы серьезно? платить за пользование дебеткой??? По тарифам в рекламе обмвнывают, на деле с тебя будут драть комиссию абсолютно за все. Приложение убогое, менеджера полные идиоты. чтоб оформить несчастную карту нужно подписать от руки кучу макулатуры. Отвратительное впечатление. Крайне не рекомендую
Ruslan1vas 17 жовтня 2020, 11:07
Я довго не міг пройти реєстрацію, документи не зараховувало… з допомогою вашоі підтримки елі пройшов!
Потім очікував картку в четвер, не привезли! Позвонил сказали в пятницю, ну ок, чекав! Сказали що я маю десь бігати шукати де зробити ксерокопію документів! Он лайн банк — а я маю робити ксерокопію ще! В жодному банку в яких я є — такого немає! Курєр приніс картку, я забрав, росписався і все!
До того ж в пятницю так і не привезли картку…
а зараз прошу видалити мене, а вони просять надайте ще документи! Логіки ніякоі!!!
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 6 листопада 2020, 18:16
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Проблема вирішена
Mavnet 15 жовтня 2020, 14:24
Добрий день всім! Я вирішую закрити рахунок, бо ваш так як і всі інші, не відкриває кредитного ліміту, а це для мене основний показник довіри до банку і аналіз розуму банку. В мене так і в більшості жителів України є проблема БКІ і їх так звані «рейтинги». Які встановлюють тупі дегенерати власноруч і немає жодної системи аналізу та іншогоалгоритму, працює так «поставлю я такий ретинг, бо він нас обізвав»! А банківськи системи України далекі від того щоб аналізувати самим. Якщо людина спроможна платити відсотки по 50-100т.грн в місяць кредитним організаціям, як ви гадаєте, чи є ця людина платоспроможною, розумна людина скаже Так, банки кажутт що Ні, бо рейтинг у Вас низький, рейтинг який склав якийсь алкаш, це показник і власні мізки не потрібні!
Витрачав не мало коштів щомісяця, намагався активно користуватися карткою, чому банки люблять втрачати платоспроможних клієнтів, в яких обіги сотні тисяч, а надають пріоритети студентам, людям зі шкідливими звичками, людям які не працюють і нічого не мають?
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 6 листопада 2020, 18:16
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
rzaza7406 9 жовтня 2020, 11:17
Відділення за адресою: Одеса, вул. Добровольського, 129
Хотів зареєструватись та одержати картку Обанку.Пишуть, що мій телефонний номер заблокований банком, хоча я років 10 був законослухняним клієнтом Ідея Банку. Так що в реєстрації мені відмовлено.
Головна / Банки України 🏦 / O.Bank 💰 / Відгуки про O.Bank 📝