Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
3dollaressay 17 серпня 2021, 15:05
Два раза пыталась открыть счет, первый раз постоянно были глюки с приложением и в итоге они удалили меня из базы, а во второй просто отказали в обслуживании.
faleten629 10 серпня 2021, 11:09
Є ряд нюансів, але заради відсотків з депозита можна закрити очі. Вигідніше, ніж у топ-банках
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sanyaboss 4 серпня 2021, 2:32
Відділення за адресою: Київ, вул. Жилянська, 41
Банк очень хоший, мне нравится очень, лучший за другие… Оценка 5. Так держать, и станете лучшие…
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 серпня 2021, 9:43
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
glalexzp 1 серпня 2021, 8:28
Просто ввёл данные, они могут ними воспользоваться, а карту мне не открыли и получилось, что сразу блокировка счета, интересно из-за чего?
ExtraUser 31 липня 2021, 16:45
Итак, Вы прошли проверку и теперь Вам нужно получить карту, чтобы начать пользоваться продуктами).
В субботу? Без проблем). Ждите с 9 до 18. Никто не приедет. Вам никто не перезвонит. Поддержка на горячей линии будет пять раз говорить, что сейчас перезвонит, но за несколько дней так это и не сделает)
Помните старый добрый паспортный стол?) А уровень забюрократизированности обращений, в этом как бы банке, еще выше.
Вобщем ни телеграм, ни вайбер, ни сам Господь Бог Вам не поможет.
Нет возможности оставить жалобу, потому что ты должен сделать это тому же оператору, который от тебя морозится.
Нет возможности никак узнать, согласовать или чего-то добиться).
Есть сгоревшая бронь, потерянная предоплата, испорченные выходные и прочие прелести сотрудничества.
Это не онлайн банк.
Это классическое дно) Хотя наверное о тебе вспомнят, когда понадобится что-то списать)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gifaki2111 18 липня 2021, 11:03
банк позиціонує себе як банк з хорошимм інтернет-банкінгом. Чи правда це?
yobemimjc 14 липня 2021, 17:30
Насколько я знаю, это проект Идеябанка. И мне он кажется более успешным. Мобильный банкинг нормально работает, транзакции проходят быстро. Может, скоро и моно переплюнут. поживем, увидим
1financier 5 липня 2021, 10:56
Відкривав О. картку, щоб мати можливість оплачувати покупки онлайн. В результаті вже п’ятий день з дня видачі картки не можу нічого оплатити онлайн, бо начебто чомусь картка не підключилася до 3-D Secure, і коли це відбудеться, і з якої причини не відбувається — представники банку не говорять — лише кормлять завтраками. Якщо навіть таку проблемку не можуть оперативно вирішити — то можна уявити, скільки вони будуть вирішувати більш складні проблеми…
iknxrm 24 червня 2021, 16:43
Додаток гарний, особисто для мене все зрозуміло і доступною мовою. Служба підтримки працює відмінно. Карту отримав наступного дня, ліміт, на моє здивування, дали великий, хоча кредитна історія ще мала. Вже провів деякі платежі — перекази та поповнення мобільних різних операторів, все чудово. Бажаю вдалого подальшого розвитку!
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 24 червня 2021, 17:05
Доброго дня. Дякуємо за відгук та високу оцінку!
kreddas 22 червня 2021, 16:05
Решил попробовать услуги этого банка и оформила доставку карты домой. На следующий день перезвонили, но на заднем фоне было очень шумно. Обещали перезвонить. Прошло около 10 дней и ничего. Как-то несерьезно.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 24 червня 2021, 17:06
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
13270621 1 червня 2021, 0:07
Відділення за адресою: Київ, вул. Попудренка, 18
Значит один из банков, в которых я являюсь клиентом перестал начислять кешбэк на онлайн-покупки. Начал искать альтернативу, и нашёл её в O. Bank от Idea Bank. Минус в том, что нормальный кешбэк идёт в счёт кредитных средств. Ну думаю ничего, буду регулярно пополнять на потраченную сумму, всё равно есть льготный период.

Скачал приложение, заполнил все документы, прислали уведомление «Ваш утверждённый лимит 75000 грн». Ну думаю нормально, всё равно он мне нужен только для кэшбэка. Пришёл в отделение на Попудренка 10, ура, через 40 минут мне выдали карту!

Активирую карту в приложении, а мне пишут что кредитный лимит 0. Позвонил в поддержку, они сказали что банк пересмотрел решение. Я конечно всё понимаю, но у меня отличная кредитная история, безупречная репутация, и платина в котобанке, который так себя не ведёт. Могли бы 5К согласовать, чисто для оплат с нормальным кэшбэком. А так в итоге зря потратил 1,2 часа времени. Считаю это крайним неуважением к клиенту.

Решил проверить как работает оператор и сказал что закрою карту, на что оператор сказал «закрывайте». Никакой работы с возражением, ужас.

Рекомендую вам начать ценить время своих клиентов, которые вам доверились.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 24 червня 2021, 16:53
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
vp298 26 травня 2021, 22:45
Відділення за адресою: Суми, вул. Козацький Вал, 1
Користуюся O. карткою уже понад 9 місяців.
Пару разів мав випадки коли розрахунок в інтернеті чи в терміналі проходив, як перекази на картку за рахунок кредитних коштів. Чомусь такі операції не блокувалися, навіть коли приходило 3D Secure пароль для підтвердження. Але добре — вважай там я винен, але це приховані комісії врезультаті.
Обрав цю картку через кешбек на онлайн оплати. Оскільки це основна функція картки, то скажу так: невідомо як той кешбек нараховується, але ± він буде. Бували місяці коли кешбек приходив такий, яким я його очікував, відповідно до витрат. Бували місяці коли приходило набагато менше, а потім приходило більше. Виписку ж по кешбеку можна отримати виключно прийшовши у відділення, що не зручно. Та й з мене вистачило оформлення картки, коли був призначений час, я прийшов на нього (робочий час), чекав півгодини в черзі, і ще півгодини заповнювали документи, які я заповнив онлайн.
Сам мобільний додаток малофункціональний, але нещодавно хоч додали mcc код до операцій. До речі, перевити чи операція дійсно була онлайн можна хіба приєднавши картку до Mastercard Bilshe, якщо ж Visa то ви й приблизно не зможете підрахувати кешбек, який очікувати.
Операції проходять впродовж 3−4 днів, а не як в зручному банку на М.
Підтримка мені жодного разу не допомогла по суті. Переправляла на документи на сайтах, поки я не показав, що як виявилося вони не оновили на сайті документ з умовами кешбеку. Ну короче: ввічлива підтримка, але користі нуль.
Дуже часто телефонують з відділення де я отримував картку, з приватних номерів і пропонують кредит. Це погано.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 24 червня 2021, 17:10
Доброго дня!
Дякую за розгорнутий відгук. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами в кінці ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Олена . 25 травня 2021, 18:09
Все на вищому рівні — подав документи і через декілька хвилин одобрили ліміт. Кур'єр приїхав чітко хвилину-в-хвилину, забрав документи, видав картку. Настільки простого обслуговування у мене не було ще в жодному банку!
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 24 червня 2021, 17:11
Доброго дня. Дякуємо за відгук та високу оцінку!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
arbsltj 18 травня 2021, 17:48
Не впечатлен, ничем не лучше чем те несколько карт от других известных банков, владельцем которых я являюсь. Хотя обещали более выгодные условия, в т. ч. и был согласован совершенно другой кредитный лимит. Возможно, в дальнейшем вообще откажусь от дальнейшего обслуживания.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vlad3727 4 травня 2021, 2:10
Не советую пользоваться банком, как минимум в совершение обменов криптовалюты, расскажу о своей ситуации с использованием данного банка, я сотрудников спрашивал «можно торговать криптовалютой ?» они мне ответили «да конечно» я так же говорил то что у меня будет достаточно много операций с разных карт на мою, они ответили что всё нормально, после 1−2 недель моих торгов криптовалютой мне блокируют карту и обвиняют меня в мошенничестве, я так же предоставлял историю транзакций от сервиса bitzlato.com, но они не коем образом не хотят решать мою проблему, поддержка клиентов просто ужасная, у меня была подобная проблема с монобанком, но они после 1-го моего обращение, они быстро решили мои проблемы с блокировкой картой, при этом 10 раз извенились, не советую пользоваться А-Банк, если вам карты заблокируют то они даже не будут пытаться помочь решить проблему!
Shander 27 квітня 2021, 22:37
С заказом и доставкой самой карты проблем не было, но служба поддержки — это какой-то треш: мало того, что приходится ждать ответ по полчаса так ещё в этом ответе нет конкретики, а лишь субъективное предположение!!! Оказывается, что совершать операции по карте возможно только в рабочее время (с 9 до 18!) и деньги, что поступают на карту доступны для использования только через два часа! А если они поступили после 18 часов — то извините, сидите и ждите утра… Просто бред!
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 13 травня 2021, 14:39
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін. На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
rfbmpc 26 квітня 2021, 13:44
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 3
Никогда не пользовался кредитными карточками, решил развивать кредитную историю. Вспомнил, что друг недавно получал эту карточку курьером и заказал себе такую же. Могу сказать, что несмотря на практически пустую кредитную историю, предоставили хороший кредитный лимит. Постепенно осваиваю, изучаю возможности кэшбека и других преимуществ. Проблем не возникло, главное успевать возвращать средства к определенному сроку.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 26 квітня 2021, 16:31
Доброго дня! Дякуємо за цей зворотній зв’язок. Нам приємно чути слова подяки від наших клієнтів. Сподіваємось на тривалу та плідну співпрацю з вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fuaxra 20 квітня 2021, 18:19
Не понимаю почему не предоставили кредитный лимит. Кредитная история хорошая, кредитов было мало, но все вовремя закрыты. Подруга рекомендовала эту карту, ей предоставили лимит около 20000 грн и у нее неофициальная работа. В общем, пока не понятен алгоритм выдачи лимитов.
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 21 квітня 2021, 10:14
Доброго дня!
Дякуємо за відгук залишений на порталі Мінфін.
На жаль, наданої інформації не достатньо для ретельного аналізу описаної вами ситуації.
Для надання вичерпної відповіді просимо вказати ваш контактний номер телефону та електронну адресу для надання відповіді.
Shalimova 8 квітня 2021, 16:36
Я бачу, що не тільки в мене така проблема… завантажила я додаток О банку, внесла все свої данні. Курьєр мав мені доставити картку, по приїзду купа фоток зі мною, без мене, с карткою, с паспортом… підписала купа всього, кур'єр поїхав, після чого подзвонили як я зрозуміла зі служби безпеки. Перечислити треба було всіх родичів, та їх дату народження, (де я не могла назвати точні дати) питали навіть про мою свекруху (це вже смішно)
Попросили дати два номера, дала номер чоловіка та сестри. Їм також дзвонили и купа запитань! На наступний день з ранку мені подзвонили, сказали що мені кредит схвалений, і чи буде у мене можливість активувати картку. Активую картку, а там кредитний ліміт 0грн.
На все це мені ось що пояснили:
«Ваш кредитний ліміт 0 грн.
На жаль зараз підвищити кредитний ліміт немає можливості. Картка, наразі дає Вам можливість користуватися власними грошима. Якщо Ви активно будете користуватися карткою, то в майбутньому Банк розгляне можливість підвищити Вам кредитний ліміт».

Скажіть мені, для чого я витратила стільки часу, що б мені відкрили картку для депозиту? Тепер я маю витрати знов свій час, щоб закрити цю картку та розірвати договір!
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 14 квітня 2021, 17:09
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Проблема вирішена
ashatan1107 1 квітня 2021, 15:21
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 39
Замовила кредитну картку через мобільний додаток. З банку передзвонили, узгодили час та дату на отримання картки. Коли прийшла до банку, виявилося, що картка без кредитного ліміту. Запитання: чому одразу ж про це не повідомили?
O.Bank
Відповідь банку
O. Bank 5 квітня 2021, 10:39
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.
Головна / Банки України 🏦 / O.Bank 💰 / Відгуки про O.Bank 📝