Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Lagish 11 листопада 2024, 9:39
Я користуюся послугами О.Banka вже кілька місяців і загалом задоволений. Додаток зручний та інтуїтивно зрозумілий, що робить управління фінансами простим і швидким. Особливо радує можливість проводити операції онлайн без необхідності відвідувати відділення банків.
O.Bank
Відповідь банку
14 листопада 2024, 12:24
Дуже дякуємо вам за приємний відгук! Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank ще зручнішим для вас ❤️
Ustas25 3 листопада 2024, 13:41
Залишились неприємні враження про оботу з банком.
Завдяки рекламі погодився відкрити депозит
Реклама говорила про депозит для нових клієнтів під дуже хорошу ставку 18,5%
Я первів на картку 250 тис грн
на практиці виявилось це депозит на 3 місяці і тільки на суму до 50 000 грн
Залишок був змушений виводити через інший банк з втратою відсотків, це моя помилка, але наперед у рекламі про це не вказано. Добре відкрив депозит очікую.
закінчення 13.10.24. це неділя. Розраховував що кошти перехують на картку, очікую 14 немає. Йду 15 до відділення — виявляється депозит автоматично пролонговано без моєї згоди за зниженою ставкою ще на 3 місяці і важливо при цьому в мобільному додатку можливість відключення пролонгації заблокована!!!
Добре, пишу заяву про розірвання депозиту це було 15.10
Сказали очікувати 2 тижні і мені перетелефонують, очікую. пройшло 2 тижні так ніхто звичайно не телефонував. Телефоную сам. І мені говорять що заяву розглянуть після 21 листопада, тобто ніхто точної дати не назвав і очікувати більше місяця!!!
Це відверта неповага до клієнтіів!!! Не рекомендую Ідея Банк.
Раджу триматись від нього подаді!!!
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 15:17
Добрий день! Нам дуже шкода, що виникла така ситуація, і ми обов’язково передамо ваші зауваження для покращення обслуговування. Перепрошуємо за незручності і дякуємо за розуміння.

У разі будь-яких питань, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0 800 500 535.
Tiberievna 3 листопада 2024, 0:51
Кожної ночі технічні роботи! Без попереджень, іноді навіть до ранку! Якщо Вас влаштовує що неможливо скористатися своїми ж коштами коли потрібно то Вам саме в цей банк! Мовчу вже про комісії! Я плачу за для того щоб мати гарний сервіс! Дно
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 14:21
Добрий день! Розуміємо ваше занепокоєння, і нам дуже шкода, що технічні роботи створили для вас незручності. Ми проводимо їх у нічний час, щоб мінімізувати вплив на користувачів і підтримувати стабільну роботу системи. Ми постійно працюємо над вдосконаленням сервісу. Щодо комісій — ми завжди прагнемо забезпечити прозорі умови, тож, будь ласка, звертайтеся, якщо вам потрібні додаткові роз’яснення. Дякуємо за зворотний зв’язок і перепрошуємо за незручності!
Владислав Дмитриевич 25 жовтня 2024, 17:57
О.Банк заблокував мій рахунок 08 Жовтня і більше нічого не пояснює стосовно рішення що до мого рахунку.
Активно користувався карткою на Р2Р біржі Bybit, мені находили гроші з ощад банку і після чого банк заблокував мої кошти. Тепер працівники банку не можуть сказати що саме з моїм рахунком.

Кажуть щоб я очікував, але пройшло вже 17 днів з того моменту як рахунок заблокували і нічого не кажуть.
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 15:11
Доброго дня! Блокування рахунку потребує ретельної перевірки для вашої безпеки та відповідності вимогам фінансового моніторингу. Ми розуміємо, що ситуація неприємна, і робимо все можливе для її вирішення. Дякуємо за ваше терпіння!
Три літри 20 жовтня 2024, 14:37
Спробував зареєструватися у О.Банк через Дію.

В цілому процес непогано огранізований, хоча є загальні вади наприклад як от фотографування без окулярів. Розумію що людина без окулярів не замислюєтся що коли людина що носить окуляри їх знімає то зазвичай вона бачить дуже погано. І зловити носом памеранчевий квадратик намальований тонкими лініями майже нереально. Але то таке, не критичне, мені вдалося пройти цей квест спочатку підглядуючи з окулярами і потім рухаючи обличчям по пам’яті.

Але от більш суттевий баг це коли фінансовий номер телефона раптом стає єдиним документом що ідентифікує особу, а всі інші документи включно з паспортом взагалі не є документами, а чимось на зразок довідок.

Реєструюсь через Дію, проходжу верифікацію по селфі як в Дії (обов'язкова частина підпісу документів Дія.підписом), та ще потім і в самому застосунку, Дія надсилає в банк підписані документи які за юридичною вагою є еквівалентом звичайних паперових і … банк викидає мене з повідомленням «ваш номер не є фінансовим». Ну бо колись в мене в Ідеябанку був рахунок і тоді дійсно в мене був інший номер телефону. Тобто замість того щоб оновити фінансовий номер банк послав мене нафіг не дивлячись на наявність документів. При тому що номер телефону як раз взагалі не є документом.

Служба підтримки Ідеябанку на відміну від служби підтримки Приватбанку де я стикнувся з такою самою проблемою — мені нічім не допомогла. Сказали що треба йти у відділення. Йти у відділення щоб там відтрити рахунок через застосунок з використанням Дії. На такий маразм я не погодився.
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 15:08
Доброго дня! Дякуємо за ваш детальний відгук. Розуміємо ваше занепокоєння щодо складнощів із верифікацією. Зміна фінансового номера є важливим кроком для забезпечення вашої безпеки, і на жаль, наразі ця процедура можлива лише через відділення. Ми цінуємо ваш зворотний зв'язок. Сподіваємось на ваше розуміння!
HonneyMonney 16 жовтня 2024, 9:58
Перебуваю за кордоном, намагалась відкрити картку онлайн, але не зважаючи на те, що номер укр моб оператора в роумінгу, смс повідомлення від банку не приходить. Кілька днів витратила, але так і не змогла відкрити кратку, сумно.
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 15:05
Добрий день! Для вирішення цієї проблеми напишіть нам на пошту help@ideabank.ua, додавши скріншот помилки та ваш номер телефону, щоб ми змогли якомога швидше вирішити проблему. Наші спеціалісти обов’язково проконсультують вас і допоможуть. Просимо вибачення за незручності та бажаємо гарного дня!
mabayi5012skrak 27 вересня 2024, 12:39
Хочу лишити відгук про дійсно хороший банк. Лише позитивні відгуки після роботи з Обанком.
Дякую, що у війну працюєте належним чином, без збоїв та осічок.
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 14:22
Дуже дякуємо вам за приємний відгук! Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank ще зручнішим для вас ❤️
Банк откзывает в регистрации без прописки.
O.Bank
Відповідь банку
8 листопада 2024, 14:54
Добрий день! Для реєстрації в O.Bank потрібна саме довідка про фактичне місцепроживання. Для більш детального пояснення, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 500 535.
Перепрошуємо за незручності! Гарного дня!
Олександр Д 16 вересня 2024, 13:40
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 3
Понеділок, 16вересня. Банк чомусь вирішив, що варто з самого ранку телефонувати з десятка різних номерів з періодичністю 5−15хв, щоб нав’язати кредит. Звісно, всі номери я заніс в чорний список, але ви точно впевнені, що саме так можна заробити лояльність клієнта?
Прохання
-------НІКОЛИ БІЛЬШЕ--------
мені не телефонувати. Пишіть в вайбер/телеграм
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fkit 3 вересня 2024, 12:40
Мошенники. Выставляют товар на фейсбук. Берут небольшую предоплату. Получили предоплату за товар и слились
Catalyst123 10 серпня 2024, 16:49
Для користувачів кредитних лімітів, навіть не думайте з цим банком мати св’язки, це жах! Протермінував 0.53копійти доплати протягом пільгового періоду, то мені нарахували 10% з усього кредитного ліміту що був (70000грн) тобто 7 тисяч грн я маю сплатити бо недоплати 53 копійки, це жах, ніде в інших банках такого немає і йде нарахування % виключно з протерміновною суми, а не з усієї! Ставлю 1 зірку і нікому не раджу
mmmazda1 8 серпня 2024, 13:27
Зателефонували мені у середу минулу, кажуть так і так пропонуємо Вам кредитний ліміт, встановіть додаток пройдіть верифікацію і отримаєте віртуальну картку з лімітом. Думаю ну ладно спробую у наш час хай буде той ліміт на картці. Все зробила пройшла ті кола пекла, мільйон питань і доків, а в результаті ліміт не дали. Це смішно. Хоча всі мої знайомі задоволені і теж радили. Рейтинг у мене хороший, чому відмова цікаво.
YHK 3 серпня 2024, 15:09
До червня 2024 проблем з банком не було. У червні була здійснена операція по виплатній карті. У липні в додатку висвітило що є непогашена комісія по цій виплатній карті. Щоб її погасити довелось переказати на неї кошти. Інших операцій не було. У серпні ситуація повторилася — непогашена комісія і я знову змушений робити переказ на картку, щоб погасити комісію. Інших операцій немає. Оператор повідомив, що це комісія за смс банкінг, який я не підключав і до червня оплат за нього не було.
Тож, отримуємо замкнуте коло. Карткою я не користуюся, але після першої і єдиної операції починає нараховуватися комісія за смс банкінг, для погашення якої я повинен поповнити картку, що вважається операцією і підставою для нарахування нової комісії. Відключити смс банкінг можна тільки у відділенні.
O.Bank
Відповідь банку
8 серпня 2024, 10:55
Добрий день!
Ми розуміємо, що ситуація, яка склалася, викликає у Вас занепокоєння. Щодо нарахування комісії за SMS-банкінг, хотілося б детальніше розібратися.
SMS-банкінг – це послуга в рамках пакета картки, яка має свої тарифи. Навіть якщо Ви не використовуєте картку активно, комісія може нараховуватися згідно з умовами договору.

На жаль, наразі у додатку дійсно неможливо відключити послугу. Будь ласка, зверніться у відділення. Наші спеціалісти зроблять все можливе, щоб вирішити питання якнайшвидше.

Дякуємо за розуміння.
Ky1vskiymen 31 липня 2024, 13:28
Хочу поділитися своєю думкою щодо обслуговування у банку. Ніколи у мене проблем не виникало, і касири, і оператори завжди ввічливі та допомагають у проблемних ситуаціях, тому зобанком працюю понад 2 роки, і всім рекомендую
O.Bank
Відповідь банку
8 серпня 2024, 10:32
Дуже дякуємо вам за приємний відгук! Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank ще зручнішим для вас ❤️
OlegSimonenk0 5 липня 2024, 19:49
Добрий день. Хочу сказати дякую відділу технічної підтримки, а особливо подякувати Катерині. Я вже як клієнт Обанку більше року і які б питання не виникали, оператори онлайн-підтримки все швидко рішають і завжди раді помогти. Молодці.
O.Bank
Відповідь банку
30 липня 2024, 11:38
Дуже дякуємо вам за приємний відгук! Будемо й надалі працювати, щоб зробити O.Bank ще зручнішим для вас ❤️
Євген Карпусь 1 липня 2024, 17:12
Якщо хтось хоче користуватися, то не раджу. Макимальні ***, пpocтo ***. Заблокувли карту де в мене були власні кошти, написав в підтримку (не вирішили, сказали дзвонити в підтримку), прдзвонив (не вирішили, сказали треба йти в відділення, щоб забрати СВОЇ ГРОШІ). Уявляєте? Власні свої гроші.
lapites624 30 червня 2024, 22:19
Виконавча заблокувала рахунок. Швидко все порішали, заплатили борг. Відправили листи на Обанк, ощад і приват. Обанк самий перший розблокував за 2 дні. це мега круто здивувало мене, що ще раз підтверджує що ви класний банк.
O.Bank
Відповідь банку
1 липня 2024, 12:29
Добрий день! Дякуємо за приємний відгук, залишайтеся з нами🤍
Митько Павел 31 травня 2024, 16:28
Хочете інтернет банкінг для зручного користування з можливістю користуватись за кордоном? Вам не сюди. Після 1-го відправленого платежу одразу ж фінмон заблокував картку (обіг всього 40,000) а через деякий час банк прийняв рішення в односторонньому порядку припинити обслуговування, звичайно інформувати про це він нікого не збирався. Кошти які залишились на рахунку кудись пропали з балансу. Підтримка каже пишіть заяву на закриття рахунку та перерахування залишку у відділенні. Це дуже зручно коли знаходишся за кордоном ніяких інших варіантів банк не пропонує тільки йти до відділення, прийняти заяву онлайн можливості немає. При реєстрації прийняти документи онлайн (онлайн банкінг) — можливість є, підписати договір на відкриття рахунку онлайн (онлайн банкінг) — можливість є, заблокувати рахунок припинити обслуговування (онлайн банкінг) — можливість є, а повернути свої гроші — або летіть на 2-й кінець світу або це тепер не ваші гроші (вже не онлайн банкінг).
Merin555 25 травня 2024, 17:33
Обслуговування операторів жахливе. Перебивають майже на кожному слові. Вирішити проблему з ними не реально
O.Bank
Відповідь банку
27 травня 2024, 11:31
Добрий день! Нам дуже прикро, що у вас стався такий досвід. Якщо у вас виникла проблема з додатком O.Bank, будь ласка, напишіть на пошту help@ideabank.ua, додавши скриншот помилки та ваш номер телефону, щоб ми змогли якомога швидше вам допомогти. Бажаємо вам гарного дня!
Ivonna4 20 травня 2024, 9:35
Після оновлення програми, перестали робити деякі функції. Я не змогла зробити квитанцію про виконану операцію. Звернулась до кол-центру, але сказали пійти в банк. Дуже розумно! І ще зависает платежі на хвилину-2.
O.Bank
Відповідь банку
20 травня 2024, 12:31
Добрий день! Для вирішення проблеми, будь ласка, напишіть нам на пошту help@ideabank.ua. Опишіть детальніше операцію, яка вас цікавить, щоб ми змогли якомога швидше допомогти. Просимо вибачення за незручності та бажаємо гарного дня!
Головна / Банки України 🏦 / O.Bank / Відгуки про O.Bank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про O.Bank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.