×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.4852 |
EUR | 45.05 | 45.8001 |
Всі курси банку |
Саботаж чарджбека монобанком
и мне известно от других участников, что с процедурой чарджбек ранее ни у кого проблем не возникало в этом банке. Однако, я столкнулся с полным непониманием моих заявлений для инициации чарджбек-диспута. Суть состоит в том, что некоторые сотрудники вместо того, чтобы принять мои заявления в работу, присылают мне откровенные отписки. Цитирую присланное мне сообщение от поддержки:
«Мені щиро шкода, що сталася така ситуація. Рекомендуємо у такому разі звернутися до правоохоронних органів.»
«Коли ми отримаємо офіційне рішення від суду, то зможемо надати правоохоронним органам інформацію в рамках чинного законодавства. Саме в обов’язках та правах поліції проводити розшук та затримання шахраїв. Кошти, які були вкрадені шахраями, можуть бути компенсовані ними ж за рішенням суду.»
Все, кто хоть немного знает, как работает процедура чарджбек, поймут, что она не имеет никакого отношения к полиции и суду.
Поэтому, прошу руководство и владельцев Монобанка разобраться в ситуации. Жаль, что успешный банк имеет среди сотрудников некомпетентных или возможно недобросовестных сотрудников действующих явно не в интересах клиентов, а скорее в интересах мошенников.
Нам дійсно щиро шкода, що сталася така ситуація.
Тому рекомендуємо у вашому випадку звернутися до правоохоронних органів.
Коментарі (2)
не выдают валюту
Ближайшие даты заказа через 3−4 недели в кассу универсал банка, в кассе, а банка только с оборота (конечно, ничего не выдают)
Как итог средства заказаны были 23.09 на ближайшую дату 06.10
За день набрали и уточнили, что выполнить не могут, так как в кассе перелимит, следующий заказ на 26.10
Вот вам и банк без отделений, без своей кассы
Псевдобанк не может выполнить свои обязательства перед клиентами
Дают невыполнимые обещание людям, они загоняют валюту и не могут снять
Если вы не можете предоставить услугу — не вводите в заблуждение
Отвратительно
Мы делаем все возможное, чтобы клиенты смогли заказать и получить сумму как можно скорее.
Для уточнения данных, написали вам в личные сообщения
Коментарі (38)
Розчарування та обурення
Отже. Про monobank до цього часу в мене було дость непогане враження- протягом двох років я користувалась мобільним додатком, розраховувалась в торгівельній мережі та сплачувала за комунальні послуги. Все зручно, чітко, прогресивно. Часто рекомедувала monobank знайомим та колегам.
У вересні 2022 року я зареєструвалась як фізична особа- підприємець. Навіть на мить не вагаючись, я відкрила рахунок в monobank!
А ось далі було не все так просто…Коли на поточний рахунок надійшли кошти від покупця як попередня оплата за товар, у банку з’явились запитання з приводу підтверджуючих документів щодо цих коштів. Ну, ОК, фінмоніторинг- справа не нова і важлива, тому я оперативно надіслала в чат-бот monobank копії рахунку на оплату, договору з покупцем та сертифікатів на товар. Працівник банку подякував за оперативність та зазначив, що наразі запитання відсутні. Алілуйя.
Але вже після того, як я 12 вересня 2022 року здійснила попередню оплату постачальнику за товар, працівники банку знову попросили мене надати наступну інформацію: договір з постачальником, рахунок на оплату, видаткові накладні, ТТН. Всі вимоги я постаралась одразу задовільнити, крім видаткових та ТТН, тому що поставка товару планувалась після 100% попередньої оплати. Через 10 днів- 22 вересня 2022 року працівники банку ще додатково попросили повідомити їм КВЕД та розповісти про суть моєї діяльності, яким чином я знаходжу клієнтів (?) і т.д і т.п. Все надала, майже все пояснила, працівник банку у письмовій формі подякував і повідомив, що запитань більше немає, все добре.
Не повірите, але 26 вересня від працівників банку знову надійшли вимоги щодо надання рахунків на оплату, договорів, сертифікатів, накладних та ТТН. Я відписала, що така інформація вже була надана. І от результат- 29 вересня 2022 року мені в додаток несподівано надходить повідомлення. Цитую: «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні»
І скільки б спроб я не робила, щоб вияснити причину відмови-і навідувалась до найближчого відділення, і телефонувала на службу підтримки, але так і не змогла дізнатись «велику таємницю монобанку», в чому ж суть тієї «секретної накопиченої інформації з різних джерел»!?!
Питання ще й в наступному- чому мені, клієнту банку, заблокували одночасно рахунки як фізичної особи- підприємця, так і рахунок фізичної особи? Якщо у працівників банку виникла якась нездорова «фобія» щодо походження коштів, які надійшли на рахунок ФОП, то може хтось мені пояснити мені причину закриття карткового рахунку фізичної особи, яким я користувалась майже протягом 2-х років?
Далі почались проблеми з пошуку коштів покупця, які так і не надійшли на мій поточний рахунок…
Наразі банк надав мені зразки 2-х заяв і запропонував мені їх просто підписати. Згідно із цими заявами я ніби то «прошу» перерахувати всі належні мені кошти на особисту «чорну» картку монобанку, а звідти- за вказаними реквізитами на особисту картку будь-якого іншого банку. ЧОМУ БАНК ВІДМОВЛЯЄ мені у вимозі перерахувати кошти фізичної особи- підприємця на рахунок фізичної особи-підприємця в іншому банку, а кошти фізичної особи- на інший картковий рахунок фізичної особи?
Хочу відмітити, що сферою моєї діяльності наразі є торгівля фамацевтичними товарами та товарами медичного призначення. Думаю, нікого не треба переконувати, що в умовах війни, коли розірвано багато логістичних ланцюжків, закупівля і вчасна доставка медпрепаратів є надзвичайно важливою для своєчасної діагностики та надання допомоги нашим захисникам.
Впевнена, що працівники monobank звернули увагу, що в рахунку на оплату були вказані саме такі товари фармацевтичного призначення і оплата надійшла від благодійної громадської організації, яка в подальшому в силу своєї діяльності мала б розподіляти ці медичні товари між госпіталями та медичними установам України. Виникає логічне запитання, можливо, деякі працівники монобанку не просто не компетентні у проведенні фінансового моніторингу, а спеціально перешкоджають діяльності, пов’язаної з забезпеченням ЗСУ та Медичних сил України?
Прошу:
1.Надати мені відповідь про причину відмови в обслуговуванні,;
2.Перерахувати кошти, які належать мені як фізичній особі — підприємцю на вказаний мною рахунок іншого більш адекватного банку;
3. Перерахувати кошти, які належать мені як фізичній особі, на вказаний картковий рахунок іншого банку.
Цим відгуком також хочу попередити підприємців, що відкриття рахунку в mоnоbаnк буде вашим не найкращим рішенням, тому маєте можливість не наступити на ті ж самі граблі.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Переказ коштів можна зробити за вказаними реквізитами згідно з заявами, що були відправлені вам у додаток.
Також колеги готують вам офіційну відповідь за вашим запитом
Коментарі (11)
Просять довідку про доходи надав з діїї кажуть це не довідка про доходи
Написати коментар
Не повертають кошти
На жаль, повідомити усі дані щодо ситуації клієнта можливості немає. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Ми передали звернення клієнта до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Написати коментар
Розплідник аферистів
На платформі ОЛХ, як тільки кошти поступили на рахунок, акаунт видалив.Покриваєте отакий зброд.Гроші назад повернути не можливо
Для уточнення даних щодо ситуації, написали вам у особисті повідомлення
Коментарі (1)
Разачаровалась в них окончательно !
Банк принимает решение на основании детального анализа всей доступной о клиенте информации
Это не окончательное решение и в будущем лимит может быть установлен
Коментарі (7)
Шарлотани
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Написати коментар
Больше месяца в Монобанке нельзя забрать зарплату
Специально ради этого провел исследование — съем наличных в кассе банка: Приват (0% — выдача на следующий день), Пумб (1% выдача в течении 2−3 дней), Аваль (1,2% выдача на следующий день).
Уважаемый Монобанк, у всех банков страны ситуация нормальная и деньги выдают и то что вы присваиваете чужие деньги больше чем на месяц за бесплатно — это не война виновата, а личная жадность Олега Гороховского и КО.
Для уточнения информации, мы написали вам в личные сообщения
Коментарі (25)
відмова в обслуговуванні
Коли ще хотіла якось з ними поговорити обсудити в чому проблема вони і чути не хотіли про це. Дуже таке погане ставлення до клієнтів коли просто блокуєте карту і доступ до всього просто так, потрібно знати що до чого як не як
Було б приємно якби за стільки часу нарешті була б якась реакція, але дуже сумніваюся в цьому (БАНК ВЗАГАЛІ НЕ ЧУЖ СВОЇХ КЛІЄНТІВ)
(би просто не прийшлося дальше йти)
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Коментарі (5)
5375411417243545
Написати коментар
Перевипуск картки
Штовхнулась з тим, що картка може перестати працювати бо відклеїлась плівка з заду картки. На що мені відповіли, що рекомендуємо замінити, це коштує 100 грн з 01.09.22. Навіть планова заміна картки коли закінчився срок діїї також платна.
Мене то разочарувало, бо в інших банках з таким не штовхувалась.
Детально все перевірили і повернули вартість перевипуску картки на ваш рахунок
Коментарі (61)
Кредитный лимит
Коментарі (14)
Безтолкові менеджери онлайн, один бере заявку, і десять людей дають різні відповіді
Комунікації між операторами — нуль. Розуміння запиту — нуль.
Таке враження, що школярі сидять.
Закриваю тут ФОП і шкодую, що відкривала.
Конторка
Дійсно, на жаль, відсутня можливість зробити саме таку довідку, яка вам необхідна
Колеги в месенджері надали детальну інформацію з цього приводу
Обов'язково перевіримо діалоги з колегами та проведемо роботу над помилками
Коментарі (15)
Пополнение карты монобанк через ibox
Помимо терминалов самообслуживания iBox можно карту пополнять без комиссии в кассах А-Банка и Универсал Банка, а также в терминалах самообслуживания Универсал Банка
Возможно, вам такой вариант внесения средств на карту будет удобен
Ваше предложение мы обязательно передадим. Спасибо!
Коментарі (1)
Ограничили карту и сиди жди
Вот жду уже неделю, сотрудники кидают речевики с просьбой ждать, никто не может дать даже максимальных сроков ожидания, мол просто жди, когда мы соизволим разобраться с твоим вопросом.
ВОПРОСОВ КАК ТАКОВЫХ НЕТ. Я понимаю что за проверка и зачем она нужна, но не заставляйте людей ждать без какой либо инфы. Хуже ничего нет, чем ждать погоды с крупной суммой на карте. Я понимаю что я никак не связан с чернухой и могу предоставить всё что запросите, но мой кейс не берут в работу, и когда возьмут я не знаю.
2 года назад у меня была ровно такая же ситуация, только тогда не дали зачислить сумму, и попросили всё тоже самое, в письме на почте. Я тогда отправил тоже самое, и карту разблокировали за час, установив лимит 100к на пополнение в месяц.
Коллеги напишут вам в мессенджер, для уточнения информации
Коментарі (8)
Відмова в обслуговуванні
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (4)
Обманщик 4441114457637708
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Коментарі (3)
Проблема з видачею депозита
Коментарі (16)
Владелец карты мошенник
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Коментарі (1)