×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.87 | 41.3206 |
EUR | 44.84 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Прошли ещё сутки, помимо той транзакции что пропала, ещё -335 грн
Записала видео с приложения банка, так как долго игла загрузка.
Техподдержка банка сказала, что всё хорошо и можно не переживать (предыдущий опыт говорит о другом)
Лягла спать, на утро просыпаюсь захожу в приложение банка, а транзакция вообще пропала!!! Благо хоть видео записала.
Теперь по итогу -1500 грн.
Банк во время войны забирает себе деньги пользователей
Попрошу минфин обратить на это внимание
Дійсно, на жаль, були складнощі в роботі застосунку
На поточний момент складність усунено, операція відображається у виписці
Написати коментар
Mono банк уже 2день делает перевод моих средств
Получается не могу подтвердить человеку, что перевод был осуществлён, так как попросту нет квитанции. Написала в техподдержку банка, но видимо им нет интереса решить мой вопрос с деньгами, просила уже и вернуть средства на баланс и сделать отмену перевода. На что получаю отказ. Ответы техподдержки только мы решаем ваш вопрос. Если банк не может перевести немного больше 1000грн, мои личные средства в такой долгий период, то какой смысл тогда пользоваться таким банком. Просто получается забрали мои средства себе и теперь который уже день слышу только мы решаем вам вопрос.
Верните мне мои средства.
Коментарі (1)
ТРЕШОВИЙ банк. З нарцистичною думкою про себе.
Оператор: Так за все зробимо, подають запит. (Хоча КІ історію банк моніторити с вересня 2022-го). Приходить відмова і мінус до рейтингу в КІ.
Банк: наш банк орієнтований на користувачів власних коштів. Кешбек перекази, …
ВІДКРИЙТЕ ОЧІ, МОНОБАНК ПО УМОВАМ І ТАРИФАМ ВЖЕ ДАВНО ПАСЕ ЗАДНІХ.
При першій можливості завітаю до офісах вашого банка партнера і розірвав всі угоди. А користуватись вже вашими послугами зі вчорашнього дня припинив і всім раджу.
Банк — відстій.
Рекомендуємо:
— частіше здійснювати різні операції карткою monobank (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— Слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей за кредитними продуктами в інших банках.
Ці активності позитивно впливають на можливість збільшення кредитного ліміту у майбутньому.
Коментарі (6)
Великолепно
Ну, а для меня это не проблема. Mono для тех кому надо именно банк в телефоне, а не банк для обнала. Процентная ставка пониже, не спорю, но и комиссии за самые важные платежи нет.
Приложение удобное. Супер мега няшный кот. Классные звуки самого приложения.
Единственное чего действительно не хватает так это возможности создать «интернет карту». Потому как есть сервисы которым надо заплатить, а потом шиш показать. Ибо не заслужили (к примеру разные подписки без возможности отменить или подкопка на сайте созданном на коленке).
В целом да, необычно. Использую исключительно как дебетовую карту. Снятие денег вообще не интересует (сразу отключил). Пластик тоже не интересует. Использую только для оплаты по счетам и покупкам. для использования в качестве навороченного кошелька самое оно.
Написати коментар
не зачисляют деньги
Коментарі (9)
Комунальні платежі
Коментарі (9)
Кошти по спадку
На поточний момент бачимо питання вирішено.
Додатково передали інфо на перевірку якості обробки вашого запиту.
Нам шкода що ми дещо розчарували вас. Ми намагатимемося більше вас не засмучувати.
Коментарі (2)
Не заходять кошти на рахунок Фоп
Клієнтам для оплати надаю номер ключ карти від цього рахунку але зараховуються кошти тільки з Моно і з Привату. З інших банків постійно «спроба неуспішного зарахування».
Служба підтримки ніяких пояснень не дає. Тільки стандартне «у нас все ок, проблеми зі сторони банка відправника коштів»
Може хоч тут отримаю пояснення.
Ці поповнення не зараховуються на картку по причині обмежень на боці банка-відправника або платіжної системи
Коментарі (4)
Проблемы в работе приложения
Также из интересных моментов, в поддержке утверждают, что приложение банка и банк не одно и то же.
Вывод напрашивается один, да, в Монобанке удобно переводить средства и приложение весьма комфортное, но с учетом того, что ваши средства с радостью повторно спишут и даже при наличии чеков вы сами будете с этим разбираться, в случае, если не были в поездке, более не собираюсь там хранить значительные для себя суммы.
Также я не понимаю почему нельзя встроить поддержку в приложение, но это не критично, т.к. в любом случае номер мобильного есть у банка.
Коментарі (4)
Не проходят выводы с сайта
Последние пару месяцев, когда ставишь вывод денег с сайта, приходят по 3−4 дня. Последний вывод от 8 числа, до сих пор не пришел, пишут в поддержке, что деньги списаны, проблема в системе monobank
Коментарі (2)
Удовлетворительно
У вас нет возможности изменить карту по умолчанию (с черной на белую к примеру). Нет возможности отключить возможность уходить в минус. Нет отдельной виртуальной карты для оплат на подозрительных сайтах. Нет возможности запретить все регулярные списания одной кнопкой
Приложение красивое не спорю. Но функционал крайне беден по сравнению с PB или ПУМБ. Те же билеты в вашем приложении не купить.
Пополнение карты после закрытия IBOX bank вообще квест. Где? Как? Чапать в отделение другого банка за несколько километров и платить комиссию?
Просто отвратительное отношение к телефонии. Дозвониться нереально. Но хочу отметить что в чате благо ответили быстро, поэтому претензий нет.
Смею заметить что приложение «тяжелое» и не поддерживает 4.4 андроид (не претензия, просто факт).
Вход через OTP несколько цифр и PIN выглядит так будто вы просто мечтаете чтоб ваших клиентов взломали. SMS небезопасны (гуглите «уязвимости SS7 при получении SMS») а 4 циферки легко подобрать/подсмотреть/угадать.
Не работает на 2 устройствах. Не слишком удобно.
Хочу отметить прикольную техподдержку которая мне даже прогноз погоды сообщила. Респект!
С банкоматами я так понимаю все плохо. Вы обещали свои банкоматы, но проект заглох. Надеюсь после победы Украины возобновят. Нет безусловно можно использовать левые банкоматы левых банков… Но это и комиссии лишние и угроза использования скиммеров (гуглите).
Динамический CVV и запрет оплаты при несоответствии страны выглядят круто. И работают круто.
Навязывание пластика черного выглядит как-то неочень. Почему нельзя иметь только виртуальные? Если уже выть полностью «в телефоне» так и карты тогда должны быть там же. Ну на выбор клиента разумеется.
Плохое качество пластика. Расклеивается и расслаивается. Н. С картами PB такого не происходит. Проработайте это.
Обделили обычных пользователей. Почему нельзя на белых/черных/валютных картах выбрать пункт «ничего не наносить» подобно вашему премиум сервису?
Нельзя добавить фото на карту. Плохо.
С какого-то перепугу мне дали лимит 60000. Мне он к черту не нужен. Хотя я не трудоустроен (официально).
Вы пытаетесь быть современным банком, но при этом тащите за собой «древнее» наследие.
Консьерж сервис работает неплохо и крайне изобретательно. На мой «тупой» вопрос по то, с какой брать ли мне зонт был дан исчерпывающий ответ. Даже умудрились заказать кое что с интернета и организовать доставку. Респект!
Не понимаю почему нет возможности связаться через приложение? Почему я должен «светить» отдельный финансовый номер в мессенджерах? Дизлайк.
Нет возможности скрыть имя при создании «Банки». Если я создаю ее для сбора на праздник я сразу порчу сюрприз.
Нет услуги «Терминал» как у PB (пачки через приложенную к смартфону карту). Это особенно полезно для ФОП.
Ненадежные условия договора. Почитайте внимательно тарифы банка. На «неактивных» счетах обслуживание карты 100 грн в месяц. Скрытые оплаты…
Ми уважно розбираємо всі зауваження та пропозиції, що допомагає нам ставати краще.
Будемо вдосконалюватися!
Коментарі (21)
Хорошо, но ожидания не оправдались
Приложение удобное, но просит слишком много разрешений у системы. Нет я, безусловно, понимаю что они нужны для работы, однако все же стремно. Надеюсь вы эту информацию никуда не передаете. Так это уже моя паранойя 😅
Карты… Почему нет мультивалютных? Вообще не хочу иметь 100500 левых карт только изза того что у меня и евро и доллар.
Банка. Просто супер. Все.
Передали колегам побажання на рахунок карток для оплати в інтернеті та мультивалютних карток
Дякуємо! :)
Коментарі (3)
Заблокували рахунки за завершеним виконавчим провадженням
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
При всьому бажанні вам допомогти, ми не маємо можливості зняти арешт без рішення виконавця. Рекомендуємо звернутися до виконавця (контакти якого є у повідомленні від нас), щоб він надіслав в банк повідомлення про зняття арешту. Виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
Як тільки ми отримаємо інформацію про зняття арешту – обмеження буде знято.
Коментарі (1)
Немає можливості забрати кошти по депозиту.
Мені пропонують 14 годину, яка мене взагалі не цікавить, хоча я 5 разів написав, що хочу забрати кошти о 9 ранку, в будь-який день, на будь-якому відділенні.
Ти даєш свої кошти у користування, а вони тебе ставлять перед фактом, коли ти повинен отримати кошти.
Неочікував від цього банку, такого відношення.
Максималььно не рекомендую відкриття депозиту та зберігання валюти в цьому банку.
Коментарі (14)
Начебто добре
Що сподобалося:
Швидка відповідь спеціаліста підтримки, гарний застосунок, динамічний CVV
Що Н Е сподобалося:
Нема картки тільки для онлайн платежів, навʼязує кредитний ліміт та не питає чи він мені потрібен (так, це дрібниця, але пишу як є), нема бота в телеграм як у PB24 через який можна приймати сповіщення про транзакції, нема техпідтримки в Signal (у мене є і Telegram і Signal, але у родичів тільки Signal (тільки!), тож є сенс зробити підтримку і там).
Окремо хочу зазначити, що бота зі сповіщеннями про списання та поповнення дійсно не вистачає. Також картку тільки для інтернет оплати теж хотіла би бачити. Тоді можна було б платити навіть на підозрілих сайтах.
Хочу зауважити що все що я написала вище не вплинуло на зниження оцінки. Ось те, за що 4 замість 5:
1. Додзвонитись майже неможливо. Дуже повільно.
2. Відеовпріфікація теж повільна. Для інтернет банкінгу 2−5 хвилин очікування це ліміт бо його роблять як раз для того щоб не чекати у чергах.
3. Ліміт на кількість білих карток. Зробіть хочаб дві! Дуже незручно.
Коментарі (3)
Не могу получить реструктуризацию
По кожному клієнту приймається індивідуальне рішення на основі скорингової моделі
Рекомендуємо вносити мінімальні платежі у розмірі 4% від суми заборгованості для поступового погашення боргу
Банк не нараховує пені та штрафи, нараховує лише мінімальні відсотки 3,1% на місяць
Коментарі (29)
Не приходять гроші на монобанк
Коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше
Коментарі (13)
Надто погана безпека
Чим ви краще за Privat? У вас навіть немає можливості додати картку лише для інтернет оплат! У вас немає можливості додати додатковий пароль!
А ще якогось біса вам потрібно знати мій IMEI.
Для входу в застосунок потрібен не тільки пін-код, а ще й смс, яка відправляється на ваш номер телефону
Коментарі (4)
Пробелы в безопасности и нежелание постараться помочь вкладчикам
Прошу решить данную проблему, иначе я также подам жалобы в НБУ, Минфин и судебный иск против банка
На жаль, за правилами Платіжної системи не всі типи операцій можна оскаржити.
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що робилося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Для уникнення непідтверджених списань ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках.
Не переходити за сумнівними посиланнями, не вводити там дані карток.
Ми рекомендуємо для покупок працювати з продавцями, в яких ви впевнені, працювати через післяплату.
Ознайомитися з відгуками в інтернеті щодо цього продавця або інтернет-магазину.
Іноді продавці надсилають у месенджер посилання для «безпечної оплати», яке є підробленим сайтом. Не рекомендуємо проводити оплату за такими посиланнями.
У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Коментарі (48)
Найбільш ненадійний банк
06.05 набув чинності Закон України, згідно з яким Банки вимушені встановлювати обмеження на рахунки клієнта, в разі отримання постанови про арешт коштів від виконавчої служби.
Як і встановлення арешту, так і цього зняття відбувається за запитом виконавця.
Рішення про збільшення або зменшення ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Коментарі (12)