×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.45 | 40.95 |
EUR | 43.8 | 44.4405 |
Всі курси банку |
Купила карту в магазине партнере
Якщо Клієнту недоступна віддалена реєстрація, у застосунку буде екран з рекомендаціями підійти на точку видачі та отримати картку там
Технологія віддаленого процесу ідентифікації доступна не всім Клієнтам, рішення приймається на основі розрахунків скорінгової моделі.
Для уточнення даних написали вам у особистому повідомленні
Коментарі (24)
Не повернули комісії при оплаті OLX через UAPAY
Через 40хв продавець написав, що в нього більше немає цього товару і скасував замовлення. Кошти повернулись, тільки без комісії.
Звернувся в підтримку Моно. Чіткої відповіді від них так і не отримав. Мовляв комісія при повернені не повертається і все. Знайшов на мінфіні випадок такий же (https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/237207/), як у мене. В людини було теж олх, теж повернення і теж без комісії. В коментарях автор написав, що банк все-таки повернув кошти. Навів цей кейс в чаті з Моно, у відповідь — «при скасуванні платежів комісія з боку банку не повертається однаково для всіх клієнтів». Переслав ще раз своє ж повідомлення з коментарем автора, що йому повернули кошти, оператор підтримки написав: «ми не консультуємо по рахункам та операціям інших клієнтів».
Так все ж таки, Монобанк, правила для всіх клієнтів однакові, чи бувають клієнти кращі за інших?
Дійсно, на жаль, можуть виникати ситуації, коли при оплаті через термінал може бути додаткова комісія в рахунок кредитних коштів, це залежить від кодування терміналу
В застосунку є можливість встановити обмеження на проведення таких операції, це можна зробити якщо на головному екрані свайпнути вліво та в самому низу обрати «Перекази на картку за межами застосунку»
Також, при підтвердженні платежу в застосунку тепер відображається інформація про списання комісії, якщо вона буде (https://prnt.sc/9FlwJvJ0_1gi)
Хочемо звернути вашу увагу, що при скасуванні операції (використовується той самий код авторизації операції), комісія також повертається
Але, якщо це не скасування, а повернення коштів окремою транзакцією, то комісія не повертається
Чому торгова точка не провела скасування операції, а зробили повернення, у нас, на жаль, інформація відсутня
Коментарі (15)
Такого развода люди еще не видели
Дійсно, в деяких випадках, для детальної перевірки колеги можуть уточнити номер MTCN, ця інформація нікуди не передається, а необхідна лише для перевірки інформації по переказу
Обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою та вживемо заходів
Коментарі (11)
Чекати 5 днів
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, але в деяких випадках терміни можуть збільшитися
Написати коментар
monobank заключив і не повертає кошти
Моно блокує це повернення, бо чомусь намагається зарахувать мені $9.65 по курсу 208.6922₴ за долар. Окей. Пишу в сапорт, там як завжди смайлики котиків, але по факту нічим допомогти не можуть.
Наступного дня, торгова точка бачить що повернення частини не вдалося і заново списує правильну суму $45.35 (55−9.65). Пишу в сапорт, кажуть що працюють над проблемою і повідомлять про рішення протягом 5 днів. Час від часу я уточнював чи сума в $55 все ще в резерві, і мені обіцяли, що вона автоматично розблокується якщо торгова точка не спише.
Пройшло 15 днів, торгова точка не списала, гроші банк не повернув, кожні 5 днів пишуть, що працюють всім монобанком, але щось результату не видно.
Зв'яжуться з вами для надання інформації щодо повернення суми від торгової точки та відображення у виписці
Коментарі (10)
Не приходят деньги с космолот Пишут что выплачено, но денег на монобанк нету
Коли вже банк проводить фактичну відправку коштів нам через платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, але в деяких випадках терміни можуть збільшитися
На поточний момент бачимо, що питання вже вирішене
Коментарі (24)
Зароюляння коштів на зборах для військових під час війни
Коментарі (98)
Чекаю зарахування вже 4 доби
Коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, але в деяких випадках терміни можуть збільшитися
Коментарі (4)
Заблокували карту і шантажують мене, вимагаючи гроші.
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Всю детальну інформацію по обмеженню рахунків, вам колеги повідомили в дзвінках та переписці в месенджері
Коментарі (13)
Monobank це ОПГ шахраїв
Ми не можемо повідомити більше деталей, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, адже у такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Колеги в месенджері надали вам інформацію, з якої причини вам при першому зверненні повідомили, що кошти ще не надійшли
Хочемо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
І банк приймає виважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію з різних перевірених джерел.
Також
10.7. Відносини між Сторонами ґрунтуються на принципах взаємної поваги та шанобливого ставлення. В разі якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, в тому числі через соціальні мережі, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування або повідомити Клієнта про розірвання Договору за ініціативою Банку.
Коментарі (3)
Як бути тепер з коммунальными по Кривому Рогу ?
Наші фахівці разом із партнерами працюють, щоб якнайшвидше все виправити.
Просимо вас почекати, обіцяємо, що найближчим часом питання з шаблонами буде вирішене.
Дякуємо за ваше розуміння та терпіння.
Коментарі (2)
Не перевели когти за комунальні послуги
Тепер у мене висять борги, і що з цим робити?
Одного разу мені так і заробітну плату не перерахують.
Дуже розчарувалась у цьому банку.
Наші фахівці разом із партнерами працюють, щоб якнайшвидше все виправити.
Просимо вас почекати, обіцяємо, що найближчим часом питання з проведенням оплат буде вирішене
Дякуємо за ваше розуміння та терпіння.
Коментарі (14)
Неможливість зняти депозит
Тому пропонують Укргазбанк, але і там необхідно відкрити рахунок.
В котрий раз усвідомлюю, що Моно — це дійсно якісний додаток, але не банк.
Коментарі (13)
Рахунок фоп
Ми отримуємо сповіщення від платіжної системи про спробу неуспішного зарахування
Спробуйте, будь ласка, перевипустити картку фоп, при перевипуску можна буде обрати іншу платіжну систему картки та повторити платежі на неї
Коментарі (6)
Не выплачивают деньги!
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (4)
Задержка выплаты с Париматч
Париматч выплату подтверил
Монобанк задерживает зачесление денег на карту
Больше монобанком пользоваться небуду
Коментарі (12)
Фінансова установа — шахрай.
Причини:
1. Крадіжка 1. Установа не віддає власні кошти громадян. Що є крадіжкою. Кожна година без власних коштів — це втрачені можливості, купівля продуктів для дитини тощо. Установа знаходить причини, приховуючи головну — заробіток на валюті. Доки ви бігаєте та випрошуєте ваші власні гроші, вони щодня ефективно працюють на монобанк.
2. Крадіжка 2. Використання правил Фінансового моніторингу на свою користь. Установа під виглядом блокування Фінансовим моніторингом власних коштів громадян. Максимально продовжує таке блокування затягуючи час. Використовуючи ці кошти для заробітку на внутрішніх та зовнішніх ринках. Є ряд конкретних прикладів але це окрема стаття.
3. Шахрайство на відсотках по кредитних картках. А саме. Стаття цивільного кодексу Україну номер 1048 дозволяє банкам та фінансовим установам зараховувати відсотки за користування ТІЛОМ запозичених активів. Шахрайська установа монобанк незаконно стягує відсотки не тільки за тіло. А й за усі мінусові відрахування, а саме відсотки, пені, штрафи, неустойки тощо. Порушуючи закон України. Якщо ви користуєтесь даним продуктом знайте — вас обмануто.
4. Шантаж громадян України по заборгованостям в неробочий час під час війни і не тільки. А саме в неділю. Що є порушенням Закону України.
5. Постійна брехня зі сторони працівників шахрайської установи монобанк з приводу власних коштів та інших тем які їм не вигідні. Поспілкуйтесь на такі теми і ви побачите. Особливо коли у вас там кошти і ви хочете їх забрати.
Поради:
1. Не повертайте і не сплачуйте мінімальні платежі по кредитним зобов’язанням як би не погано це не звучало. Звертайтесь перші до суду. Відкривайте провадження з вашої сторони про порушення Закону. Ви повернете тільки тіло кредиту без відсотків.
2. Терміново забирайте та знімайте існуючі власні кошти при першій можливості. Чому? Спитайте тисячі тих, хто не може забрати котрий місяць свої гроші.
3. Ви плануєте внести кошти? Чудова можливість їх втратити, адже ви будете віддавати зароблені гроші «банку» якого не існує в природі.
4. Не входьте в будь які діалоги з шахраями. Чи то телефонна розмова, чат, сайт тощо. Якщо ви людина не юридично обізнана, 30 секунд розмови і ви вже під впливом.
Як буде далі. Далі тут напише типу працівник замилюючи очі стандартний шаблон по процедурі: вибачте, у вас кредит (в мене немає), ми не беремо пені (обман, це НБУ заборонив), ми намагаємось, ми розуміємо, наше майбутнє, нам шкода, ми добрі і т д. Потім прийде декілька прихованих працівників монобанку під виглядом звичайних людей, які в своїх обов’язках мають інструктаж контролювати відгуки Мінфін, максимально суперечити коментарями на такі повідомлення. Коментарі не читаємо, робимо висновки особисто.
Що потрібно лихварям? Аби ви мовчали. Ваша тиша — їх продовження. Подавайте колективні заяви до суду про шахрайство. Пишіть про те як вас обдурили де тільки можете. Не довіряйте комерційним фінансовим установам з маркетинговою етикеткою які вводять вас в оману безкоштовним сиром типу без комісій тощо. Пам’ятайте де буває такий безкоштовний сир.
Якщо у вас немає фінансової можливості себе захистити. Переглядайте поради від юристів в мережі та здобувайте знання. Приклад: Москаленко А. В. «Монобанк. Обман с начислениями. На что обратить внимание» (YouTube), та багато інших. Як правильно розмовляти з лихварями які обманюючи вас намагаються забрати останню копійку під час лиха: Канал «Люди Судьби» (YouTube), та багато інших.
Випадок: установа заблокувала кошти клієнта який отримав кошти з Німеччини у валюті як допомогу у сумі 2000 євро. Запросила документи про походження таких коштів на території Німеччини (витяги доходів резидента іншої країни). Що є абсолютною юридичною дурницею.
Що таке монобанк? Це продукт тіньового банку Універсалбанк, якого наразі ви можете лише зустріти десь на окраїнах міста чи десь там невідомо де. Який має за мету стягнення коштів з населення використовуючи недоліки та тонкощі закону. Саме тому немає відділень монобанк. І в разі зацікавленості вашими грошима — ви нічого не доведете.
А також, згідно з чинним законодавством України (у тому числі ст. 7 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення»), банк зобов'язаний проводити перевірку транзакцій Клієнта.
Стосовно оплати кредиту, ми орієнтуємось на рекомендації НБУ і відповідно до постанови не нараховуємо штрафи та пені при невнесенні мінімального платежу, при цьому постанова не регулює передачу інформації з кредитної історії, це рішення приймається на стороні банку.
Ми рекомендуємо вам вносити мінімальний платіж для збереження позитивної кредитної історії.
Також внесення обов'язкових платежів дозволяє банку «триматися на плаву» та підтримувати економіку України.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (20)
Найгірша і некомпетентна підтримка, включно з супервізорами! Недолугі і некомпетентні працівники!
Насамперед просимо вибачення за саму ситуацію, за вашим запитом ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу
Дякую вам, що повідомляєте нам про подібні ситуації. Це допомагає нам ставати краще.
Нам дуже, що у вас виникли негативні емоції. На жаль, вирішення вашого питання зайняло більше часу, ніж очікувалося. Просимо вибачення за довге рішення!
На цей момент питання ще знаходиться в роботі
Коментарі (4)
Банк отвратительный
В начале декабря отказали в обслуживании.
Я позвонил на горячую линию спросил по чему — на всё стандартный шаблонный ответ.
Я спросил можно ли остаток средств снять в кассе универсал банка — мне сказали да, конечно идите. Пришёл в банк на меня сотрудники как на идиота смотрят… не понимают что я им говорю, в банке звоню на горячую линию — говорят нельзя. В г. Днепр одно отделение и находиться оно в жопе мира, в итоге имею 3 потерянных часа. Дальше веселее.
В середине января мне пришла бумажка о том что все счета закрыты.
Ну в этой справке было написано что инициатором закрытия счёта являюсь я (???)
Потом вообще выяснилось что счета не закрыты и там есть какие то деньги.
Когда я начал спрашивать как так, почему счёта не закрыты если мне пришёл документ который свидетельствует об обратном — они нафиг меня заблокировали по телефону, в телеграмме, в Вайбере, в мессенджере. И единственным каналом связи осталась почта (в 2000 году живем) — на которую они к слову тоже отвечают только на «удобные» письма.
Не банк, а полное дно, надеюсь они это прочитают (если всё же да, то разблокируйте меня в телеграмме вы мне нормальную справку так и не прислали!!!)
С абсолютным не уважением.
Данил.
На жаль, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що відбулося.
Ми не можемо повідомити більше деталей, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, адже у такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Хочемо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
І банк приймає виважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію з різних перевірених джерел.
Також
10.7. Відносини між Сторонами ґрунтуються на принципах взаємної поваги та шанобливого ставлення. В разі якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, в тому числі через соціальні мережі, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування або повідомити Клієнта про розірвання Договору за ініціативою Банк
Коментарі (15)
Мошенники
5375 4141 1718 6683
5375414117186683
UA703220010000026206306397465
Ананьева Диана Юрьевна
ФИО, могут не соответствовать действительности!
Написати коментар