Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tatanka 25 березня 2023, 22:00
Купила карту монобанка в магазине партнере Варус, для регистрации ее на маму, поскольку мама живёт удаленно приехать в точку выдачи нет возможности, пытаюсь ее активизировать и это просто нереально. Затуп на точке выдачи и все, дальше ничего не могу сделать, зачем тогда вы продаете карты для самостоятельной регистрации?
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 березня 2023, 14:42
Після придбання такої картки Клієнту достатньо відсканувати QR-код і пройти шлях реєстрації за підказками у застосунку.
Якщо Клієнту недоступна віддалена реєстрація, у застосунку буде екран з рекомендаціями підійти на точку видачі та отримати картку там
Технологія віддаленого процесу ідентифікації доступна не всім Клієнтам, рішення приймається на основі розрахунків скорінгової моделі.
Для уточнення даних написали вам у особистому повідомленні
Проблема вирішена
drions 23 березня 2023, 23:30
Історія проста. Вирішив купити товар на ОЛХ за допомогою Монобанку та кредитного ліміту. При списані не було чітко вказано, що комісія складе майже 600 грн.

Через 40хв продавець написав, що в нього більше немає цього товару і скасував замовлення. Кошти повернулись, тільки без комісії.

Звернувся в підтримку Моно. Чіткої відповіді від них так і не отримав. Мовляв комісія при повернені не повертається і все. Знайшов на мінфіні випадок такий же (https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/237207/), як у мене. В людини було теж олх, теж повернення і теж без комісії. В коментарях автор написав, що банк все-таки повернув кошти. Навів цей кейс в чаті з Моно, у відповідь — «при скасуванні платежів комісія з боку банку не повертається однаково для всіх клієнтів». Переслав ще раз своє ж повідомлення з коментарем автора, що йому повернули кошти, оператор підтримки написав: «ми не консультуємо по рахункам та операціям інших клієнтів».

Так все ж таки, Монобанк, правила для всіх клієнтів однакові, чи бувають клієнти кращі за інших?
monobank
Відповідь банку
24 березня 2023, 11:24
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на жаль, можуть виникати ситуації, коли при оплаті через термінал може бути додаткова комісія в рахунок кредитних коштів, це залежить від кодування терміналу
В застосунку є можливість встановити обмеження на проведення таких операції, це можна зробити якщо на головному екрані свайпнути вліво та в самому низу обрати «Перекази на картку за межами застосунку»
Також, при підтвердженні платежу в застосунку тепер відображається інформація про списання комісії, якщо вона буде (https://prnt.sc/9FlwJvJ0_1gi)

Хочемо звернути вашу увагу, що при скасуванні операції (використовується той самий код авторизації операції), комісія також повертається
Але, якщо це не скасування, а повернення коштів окремою транзакцією, то комісія не повертається
Чому торгова точка не провела скасування операції, а зробили повернення, у нас, на жаль, інформація відсутня
Проблема вирішена
Людмила Храмцова 22 березня 2023, 23:34
Не работает пополнение карты через WesternUnion у них просто зависает приложение, думает и не выводит деньги, пишу в тех.поддержку. Они сначала придлагают тупые идеи, типа сменить точку доступа, потом выйти в приложения и войти. Но дальше лучше, оператор попросил меня дать номер MTCN, который не кому не при каких условиях не передается. Как вам уровень обслуживание? я не фанатка приват банка, но это процежура там же заняла 1 минуту. Все скрины переписки могу добавить.
monobank
Відповідь банку
23 березня 2023, 14:06
Приносимо вибачення за незручності
Дійсно, в деяких випадках, для детальної перевірки колеги можуть уточнити номер MTCN, ця інформація нікуди не передається, а необхідна лише для перевірки інформації по переказу
Обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою та вживемо заходів
Проблема вирішена
bavol 22 березня 2023, 14:29
Мали прийти гроші з космолоту ,21.03.2023 о12:43 зробили вивід грошей з космолоту і попросила пришвидшити.Пришвидшили чекати 5 днів бо сказали збій системи платижу в моно банку.ніхто грошей не водиться ні банк, ні я.а космолот сказав, що гроші відправив.
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 березня 2023, 15:26
Коли банк, який обслуговує торгову точку, проведе фактичну відправку коштів нам через платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, але в деяких випадках терміни можуть збільшитися
Проблема вирішена
yuriiduc 22 березня 2023, 0:51
Робив покупку в додатку доставки їжі. Спершу вони заморозили $55, а потім ще $30. Після доставки відразу розморозили $30, і намагалися повернути частину із зарезервованих $55 в розмірі $9.65. І тут відбувається прикол.

Моно блокує це повернення, бо чомусь намагається зарахувать мені $9.65 по курсу 208.6922₴ за долар. Окей. Пишу в сапорт, там як завжди смайлики котиків, але по факту нічим допомогти не можуть.

Наступного дня, торгова точка бачить що повернення частини не вдалося і заново списує правильну суму $45.35 (55−9.65). Пишу в сапорт, кажуть що працюють над проблемою і повідомлять про рішення протягом 5 днів. Час від часу я уточнював чи сума в $55 все ще в резерві, і мені обіцяли, що вона автоматично розблокується якщо торгова точка не спише.

Пройшло 15 днів, торгова точка не списала, гроші банк не повернув, кожні 5 днів пишуть, що працюють всім монобанком, але щось результату не видно.
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 березня 2023, 14:35
Передали сигнал колегам.
Зв'яжуться з вами для надання інформації щодо повернення суми від торгової точки та відображення у виписці
Проблема вирішена
Sashasashs 20 березня 2023, 22:49
Вывел деньги с космолота на монобанк, в космолоте пишут что вывод успешен, а на монобанке нету, уже прошло 5 дней
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 березня 2023, 14:06
Спочатку ми бачимо лише сповіщення про те, що банк, який обслуговує торгову точку, планує провести зарахування на картку
Коли вже банк проводить фактичну відправку коштів нам через платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, але в деяких випадках терміни можуть збільшитися
На поточний момент бачимо, що питання вже вирішене
Проблема вирішена
iper1305 20 березня 2023, 11:15
Збирали з друзями кошти на авто для військовослужбовців, що виконують свої задачі на передовій на Бахмутському напрямку. Оскільки я є ФОП звернулась і маю можливісит знімати кошти з карти без комісії, звернулась в монобанк для оформлення довіреності на військовослужбовця, щоб він зняв гроші з моєї карти без комісії в м. Полтава, куди він приїхав для покупки авто. В моно оформлюють довіреність лише у випадку зняття в касі Юніверсал банку, у якого відділення є, напевно, лише в Києві. Коли написала в підтримку і попросила, щоб скасувала % за зняття коштів з картки військовосдужбовця, то вони відмовили, головне ж заробити, по барабану, шо це військовослужбовці. Люди кидали мені суми по 20 і 50 грн, а комісія даного банку просто «зжере» ці донати.
monobank
Відповідь банку
20 березня 2023, 19:44
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Вадим Иванов 20 березня 2023, 9:54
16 березня робив перевід коштів з сайту на картку, попередження були що будуть затримки, але я не думав що такі. Напевно користуватись більше цим банком не буду.
monobank
Відповідь банку
20 березня 2023, 10:37
Дійсно бачимо сповіщення про те, що банк, який обслуговує торгову точку, планує провести зарахування на картку
Коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, але в деяких випадках терміни можуть збільшитися
Drako11 19 березня 2023, 17:36
Одного дня моно банк заблокував всі мої рахунки. Запитую в чаті причину і їхня відповідь звучить так «зможемо вам надати відповідь на усі ваші запитання коли ви погасите заборгованість по вашій кредитній карті» Подзвонив в підтримку, сказав що це тупо шантаж, вони сказли «це не шантаж, ми так спонукаємо вас погасити борг» Це все при тому що у мене жодного просроченого платежу…
monobank
Відповідь банку
20 березня 2023, 15:24
Розуміємо, що ситуація неприємна
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Всю детальну інформацію по обмеженню рахунків, вам колеги повідомили в дзвінках та переписці в месенджері
Mrmalek 18 березня 2023, 22:43
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 87 (Алло)
Я користувався їхніми послугами два роки потім мені відмовили в обслуговувані не пояснивши причини цього (банківська таемниця)потім я звернувся доних щоб мені пояснили вони відмовились, потім я їм повидомив що мені повинні прийти кошти завтра на мій рахуное на що вони мені сказали що повернуть мені їх на любой другой банк де вмене е рахунок на що я їм відповів що згоден и будем чекати коли прийдуть грошу, наследующий день я їм задаю питанья чи прийшли гроші вони кажуть ні, я чекаю ще деньнь и звертаюсь доних знов кажуть що гроши вже прийшли и кажуть що зараз відновлять доступ до мобільного додатку щоб я підписав заяву на перевод їх на другий рахунок и коли я захожу в мобільний додаток и дивлюсь исторію зарахувань и бачу що гроші вже як два дні назад умене на рахунку були, а вони мені казали що ще нема, ладно думаю підписую заяву на перевод коштів и чекаю и гроші так и неприходять коли я їм написав де гроші вони кажуть чекайте прийдуть, а потім я їм скидую скриншоти переписки зними де вони казали мені тоді що грошей нема и скриншот зарахуваня коштів з додатку и там есть время и дата и виходить так що вони мене дурили два дні согласно скриншотов и що вони беруть роблять блокируют мене в вайбері щоб я більше немав змоги їм написати и гроші надругий рахунок я так и недочекався
monobank
Відповідь банку
19 березня 2023, 10:42
На жаль, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що відбулося.
Ми не можемо повідомити більше деталей, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, адже у такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Колеги в месенджері надали вам інформацію, з якої причини вам при першому зверненні повідомили, що кошти ще не надійшли

Хочемо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
І банк приймає виважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію з різних перевірених джерел.
Також
10.7. Відносини між Сторонами ґрунтуються на принципах взаємної поваги та шанобливого ставлення. В разі якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, в тому числі через соціальні мережі, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування або повідомити Клієнта про розірвання Договору за ініціативою Банку.
Николай Брусник 18 березня 2023, 18:19
Хотів би вияснити- що сталося і чому щезли суми нарахувань за комунальні. Було дуже зручно, оновлювалися дані і платилося вчасно і головне- без комісій. Тепер же з 10−12 платежів залишилось два три, у кого як. А інше вишукуй по інтернету як можеш. У монобанка щось не заладилось з місцевим Новакомом? Чий косяк? У службі підтримки обіцяли результат до кінця тижня, проблему знають. Тиждень сплив. А вже час сплачувати. Ну, чи дрейфувати в сторону якогось другого банку, а це новий головняк. Головне- знати- чи взагалі проблема вирішиться. Дякую.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 березня 2023, 18:58
На цей момент справді можуть виникати складнощі при створенні комунального шаблону або проведення платежу в Новаком.
Наші фахівці разом із партнерами працюють, щоб якнайшвидше все виправити.
Просимо вас почекати, обіцяємо, що найближчим часом питання з шаблонами буде вирішене.
Дякуємо за ваше розуміння та терпіння.
yuliya1109 18 березня 2023, 12:41
07.03.23 з МОНОБАНКу оплачували комунальні послуги. Як з’ясувалося через тиждень, кошти так і не надійшли на рахунки комунальних підприємств, порадили звернутися до банку. Коли звернулася відповідь одна: у нас сталася помилка, фахівці вже працюють над цим питанням, але терміни невідомі.
Тепер у мене висять борги, і що з цим робити?
Одного разу мені так і заробітну плату не перерахують.
Дуже розчарувалась у цьому банку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 березня 2023, 15:41
Нам шкода, що склалась така ситуація
Наші фахівці разом із партнерами працюють, щоб якнайшвидше все виправити.
Просимо вас почекати, обіцяємо, що найближчим часом питання з проведенням оплат буде вирішене
Дякуємо за ваше розуміння та терпіння.
Kote38638 16 березня 2023, 11:29
Вже не перший раз не можу нормально зняти депозит в Івано-Франківську. Минулого разу для зняття в, А банку довелося відкрити в них рахунок. Але тепер замовити валюту в, А банку неможливо.
Тому пропонують Укргазбанк, але і там необхідно відкрити рахунок.
В котрий раз усвідомлюю, що Моно — це дійсно якісний додаток, але не банк.
monobank
Відповідь банку
16 березня 2023, 11:51
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Qwertyyu 16 березня 2023, 8:46
Відкрив рахунок у банку, а гроші туди заходять, но не усі, телефонував на горячу лінію допомоги нуль, кажуть що то питання до банків з яких іде оплата, зателефонував до тих банків вони кажуть що моя карта заблокована у моно банку, що потрібно вирішувати з моїм банком, так що не раджу
monobank
Відповідь банку
16 березня 2023, 10:44
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми отримуємо сповіщення від платіжної системи про спробу неуспішного зарахування
Спробуйте, будь ласка, перевипустити картку фоп, при перевипуску можна буде обрати іншу платіжну систему картки та повторити платежі на неї
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Avi 15 березня 2023, 19:50
Произошла ситуация вывод с компаний париматч был осушествлен еще 09.03.2023 на карту монобанк прошло 5 банковских дней париматч придуприждал что они задержуют выплату ну я не думал что они их крадут служба подержки монобанка даже не пытаеться розобраться тупа капирует заранее подготовлиный текст! Ужасно худьший банк в мире не только Украйны!!!
monobank
Відповідь банку
16 березня 2023, 10:37
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 березня 2023, 17:08
Отзыв не засчитан (на 18.03.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Pashaaaew 15 березня 2023, 15:08
В пятницу сделал вывод с сайта Париматч
Париматч выплату подтверил
Монобанк задерживает зачесление денег на карту
Больше монобанком пользоваться небуду
monobank
Відповідь банку
15 березня 2023, 15:13
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
da75y 15 березня 2023, 5:01
Зазначаю, що до шахрайської установи монобанк відкрито провадження зі сторони нашої сім'ї.

Причини:
1. Крадіжка 1. Установа не віддає власні кошти громадян. Що є крадіжкою. Кожна година без власних коштів — це втрачені можливості, купівля продуктів для дитини тощо. Установа знаходить причини, приховуючи головну — заробіток на валюті. Доки ви бігаєте та випрошуєте ваші власні гроші, вони щодня ефективно працюють на монобанк.
2. Крадіжка 2. Використання правил Фінансового моніторингу на свою користь. Установа під виглядом блокування Фінансовим моніторингом власних коштів громадян. Максимально продовжує таке блокування затягуючи час. Використовуючи ці кошти для заробітку на внутрішніх та зовнішніх ринках. Є ряд конкретних прикладів але це окрема стаття.
3. Шахрайство на відсотках по кредитних картках. А саме. Стаття цивільного кодексу Україну номер 1048 дозволяє банкам та фінансовим установам зараховувати відсотки за користування ТІЛОМ запозичених активів. Шахрайська установа монобанк незаконно стягує відсотки не тільки за тіло. А й за усі мінусові відрахування, а саме відсотки, пені, штрафи, неустойки тощо. Порушуючи закон України. Якщо ви користуєтесь даним продуктом знайте — вас обмануто.
4. Шантаж громадян України по заборгованостям в неробочий час під час війни і не тільки. А саме в неділю. Що є порушенням Закону України.
5. Постійна брехня зі сторони працівників шахрайської установи монобанк з приводу власних коштів та інших тем які їм не вигідні. Поспілкуйтесь на такі теми і ви побачите. Особливо коли у вас там кошти і ви хочете їх забрати.

Поради:
1. Не повертайте і не сплачуйте мінімальні платежі по кредитним зобов’язанням як би не погано це не звучало. Звертайтесь перші до суду. Відкривайте провадження з вашої сторони про порушення Закону. Ви повернете тільки тіло кредиту без відсотків.
2. Терміново забирайте та знімайте існуючі власні кошти при першій можливості. Чому? Спитайте тисячі тих, хто не може забрати котрий місяць свої гроші.
3. Ви плануєте внести кошти? Чудова можливість їх втратити, адже ви будете віддавати зароблені гроші «банку» якого не існує в природі.
4. Не входьте в будь які діалоги з шахраями. Чи то телефонна розмова, чат, сайт тощо. Якщо ви людина не юридично обізнана, 30 секунд розмови і ви вже під впливом.

Як буде далі. Далі тут напише типу працівник замилюючи очі стандартний шаблон по процедурі: вибачте, у вас кредит (в мене немає), ми не беремо пені (обман, це НБУ заборонив), ми намагаємось, ми розуміємо, наше майбутнє, нам шкода, ми добрі і т д. Потім прийде декілька прихованих працівників монобанку під виглядом звичайних людей, які в своїх обов’язках мають інструктаж контролювати відгуки Мінфін, максимально суперечити коментарями на такі повідомлення. Коментарі не читаємо, робимо висновки особисто.

Що потрібно лихварям? Аби ви мовчали. Ваша тиша — їх продовження. Подавайте колективні заяви до суду про шахрайство. Пишіть про те як вас обдурили де тільки можете. Не довіряйте комерційним фінансовим установам з маркетинговою етикеткою які вводять вас в оману безкоштовним сиром типу без комісій тощо. Пам’ятайте де буває такий безкоштовний сир.

Якщо у вас немає фінансової можливості себе захистити. Переглядайте поради від юристів в мережі та здобувайте знання. Приклад: Москаленко А. В. «Монобанк. Обман с начислениями. На что обратить внимание» (YouTube), та багато інших. Як правильно розмовляти з лихварями які обманюючи вас намагаються забрати останню копійку під час лиха: Канал «Люди Судьби» (YouTube), та багато інших.

Випадок: установа заблокувала кошти клієнта який отримав кошти з Німеччини у валюті як допомогу у сумі 2000 євро. Запросила документи про походження таких коштів на території Німеччини (витяги доходів резидента іншої країни). Що є абсолютною юридичною дурницею.

Що таке монобанк? Це продукт тіньового банку Універсалбанк, якого наразі ви можете лише зустріти десь на окраїнах міста чи десь там невідомо де. Який має за мету стягнення коштів з населення використовуючи недоліки та тонкощі закону. Саме тому немає відділень монобанк. І в разі зацікавленості вашими грошима — ви нічого не доведете.
monobank
Відповідь банку
15 березня 2023, 12:35
Хотіли б звернути вашу увагу, що перевірки Фінансового моніторингу пов'язані з постановою НБУ — № 162 від 29.07.2022, постановою НБУ № 164 від 29.07.2022 «Положення про порядок емісії електронних платіжних засобів та здійснення операцій з їх використанням» відповідно до статті 48 Закону України «Про банки та банківську діяльність»

А також, згідно з чинним законодавством України (у тому числі ст. 7 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення»), банк зобов'язаний проводити перевірку транзакцій Клієнта.

Стосовно оплати кредиту, ми орієнтуємось на рекомендації НБУ і відповідно до постанови не нараховуємо штрафи та пені при невнесенні мінімального платежу, при цьому постанова не регулює передачу інформації з кредитної історії, це рішення приймається на стороні банку.
Ми рекомендуємо вам вносити мінімальний платіж для збереження позитивної кредитної історії.
Також внесення обов'язкових платежів дозволяє банку «триматися на плаву» та підтримувати економіку України.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 березня 2023, 8:49
Відгук не зарахований (на 17.03.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Olyusjka 14 березня 2023, 18:55
Від 30 січня не можуть надіслати офіційну відповідь по вхідному запиту #1368 від нотаріуса. Згідно регламенту відповідь повинні були надіслати потягом 30 календарних днів, тобто до 2 березня. Досі не відправлено і постійно годують обіцянками «завтра-завтра», скільки ще чекати? Жодних термінів не називають, ні скарги, ні супервізори не мають ніякого впливу. Вирішити будь-які питання неможливо!
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 березня 2023, 20:16
Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс.
Насамперед просимо вибачення за саму ситуацію, за вашим запитом ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу
Дякую вам, що повідомляєте нам про подібні ситуації. Це допомагає нам ставати краще.
Нам дуже, що у вас виникли негативні емоції. На жаль, вирішення вашого питання зайняло більше часу, ніж очікувалося. Просимо вибачення за довге рішення!
На цей момент питання ще знаходиться в роботі
Danylohoremykin 14 березня 2023, 18:54
Мне отказали в обслуживании по непонятным для меня причинам, летом 2022 попросили предоставить документы о зачислениях на карту — предоставил, поставили лимит 50к пополнение, картой пользовался каждый день, довольно активно.
В начале декабря отказали в обслуживании.
Я позвонил на горячую линию спросил по чему — на всё стандартный шаблонный ответ.
Я спросил можно ли остаток средств снять в кассе универсал банка — мне сказали да, конечно идите. Пришёл в банк на меня сотрудники как на идиота смотрят… не понимают что я им говорю, в банке звоню на горячую линию — говорят нельзя. В г. Днепр одно отделение и находиться оно в жопе мира, в итоге имею 3 потерянных часа. Дальше веселее.
В середине января мне пришла бумажка о том что все счета закрыты.
Ну в этой справке было написано что инициатором закрытия счёта являюсь я (???)
Потом вообще выяснилось что счета не закрыты и там есть какие то деньги.
Когда я начал спрашивать как так, почему счёта не закрыты если мне пришёл документ который свидетельствует об обратном — они нафиг меня заблокировали по телефону, в телеграмме, в Вайбере, в мессенджере. И единственным каналом связи осталась почта (в 2000 году живем) — на которую они к слову тоже отвечают только на «удобные» письма.
Не банк, а полное дно, надеюсь они это прочитают (если всё же да, то разблокируйте меня в телеграмме вы мне нормальную справку так и не прислали!!!)
С абсолютным не уважением.
Данил.
monobank
Відповідь банку
16 березня 2023, 18:00
Ми детально ознайомились з вашим зверненням.
На жаль, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все, що відбулося.
Ми не можемо повідомити більше деталей, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, адже у такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Хочемо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
І банк приймає виважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію з різних перевірених джерел.
Також
10.7. Відносини між Сторонами ґрунтуються на принципах взаємної поваги та шанобливого ставлення. В разі якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, в тому числі через соціальні мережі, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування або повідомити Клієнта про розірвання Договору за ініціативою Банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lordwar 14 березня 2023, 17:49
Хозяин карты занимается мошенничеством
5375 4141 1718 6683
5375414117186683
UA703220010000026206306397465
Ананьева Диана Юрьевна
ФИО, могут не соответствовать действительности!
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 березня 2023, 18:34
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.45 40.95
EUR 43.8 44.4405
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.45 40.95
EUR 43.8 44.4405
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝