×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.45 | 40.95 |
EUR | 43.8 | 44.4405 |
Всі курси банку |
5375 4114 0584 0583 мошенник posuda.lt
товар не отправляют мошенники будте осторожны!
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (2)
Нікому не рекомендую Монобанк в період війни!
Детально перевірили інформацію
Обмеження на користування кредитними коштами знято, ліміт поновили
Коментарі (21)
Покупка доллара під депозит
P. S.»Совок«в цьому сенсі у нашій країні на найвищому рівні.Якісь звитяги і здобутки людина у нашому суспільстві може отримати тільки нахабністю,»йти по головам», а не розумом, вмінням.
На поточний момент можна замовити валюту в Універсал Банк та відділення партнера А-Банк.
Ми намагаємося розширити та оптимізувати мережу партнерів для більш комфортного отримання валюти для наших клієнтів, тому додатково можна замовити валюту через звернення на підтримку також у відділення Укргазбанку.
Вибачте, що ми вас трохи розчарували.
Сподіваємось на те, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Коментарі (11)
Блокували ні за що
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Коментарі (16)
Блокируют карты мошенников вечность
Хорошо, что мои друзья и знакомые оказались бдительными и не отправили деньги, а позвонили мне.
Написала жалобу в поддержку. Ответа о том, заблокировали ли карту мошенников или ждут развод на бабки других пользователей- так и нет (((как можно доверять свои данные и свои деньги банку, которые не способны решить вопрос с мошенниками?
Заявление в Киберпрлицию тоже написано
Інформацію передали колегам, для аналізу ситуації та вживання заходів
Повідомити статус рахунку клієнта, номер картки якого ви надали, у нас відсутня можливість, оскільки це банківська таємниця
Коментарі (25)
Не видача готівки банкоматом
Через масштабну тривогу та необхідність перейти в укриття можливий ажіотаж на лінії, та тривале очікування у підтримці.
Вибачте, будь ласка.
На поточний момент ми бачимо, що колеги в підтримці прийняли ваше звернення
Заявка по транзакції від 10.02.23, знаходиться в роботі.
Ми очікуємо, що Банк зробить повернення в термін до 22.02.23. Якщо Банк не зробить повернення на вашу карту в зазначений термін — ми подамо документи в платіжну систему для оскарження транзакції. Якщо у нас будуть новини для вас за цією операцією — ми обов'язково з вами зв'яжемося.
Коментарі (6)
скарга
це жах. оператори видумують і вимагають документи просто на свою фантазію. я в шоці.
наведіть уже порядок з цим!!!
Банк має право перевіряти зарахування коштів у будь-якому обсязі згідно з п. 4.3.9 УІП. І також звертаємо увагу. що готівка, відноситься до Закону України від 06.12.2019 № 361-IX (зміни від 15.03.2022р.)
Тому ми запитували у вас документи.
Список документів та період, що потрібно надати буде індивідуальним для кожного клієнта і буде вказано в листі, який надсилається на електронну пошту.
Відповідь щодо поточної перевірки колеги надали вам в чаті.
Також ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Коментарі (8)
Банк, який не вміє рахувати свої гроші
Факт перший, пару років тому, коли в країні все було краще, аніж зараз, я оформив кредитну картку в Монобанку. Взагалі я дуже дисциплінована і фінансово грамотна людина, але сталося таке, що і мені кредит знадобився.
Потім сталось декілька неприємних речей в моєму житті, тому закриття кредиту розтягнулося на декілька років.
Факт другий. З мого боку жодного разу не було допущено ані натяку на прострочення мінімально необхідного платежу. В мене в житті були якісь не дуже райдужні події, в країні взагалі війна почалася. Війна, під час якої люди взагалі позбувалися всього, що завгодно, і звісно ж, ситуація з погашенням кредитів, згідно з аналітикою, була і є надто важкою. Тобто, в країні — біда. Людям немає чим погашати кредити, борги ростуть і таке інше. Але під час всього цього — я не допустив жодної просрочки платежу. Позичав поперезичав у родичів, десь підпрацьовував, щось попродав — все зробив, щоб з боку банку до мене не було ніяких претензій.
Факт третій. В якийсь момент в застосунку з’явилась цікава «фіча», не дивлячись на мою максимальну дисципліну і регулярні поповнення кредитної картки, ліміт на ній почав зменшуватися. При чому зменшуватися якось «негарно». Приклад, припустимо, в мене ліміт 10000 гривень на початок місяця. Я поповнюю на 500 гривень картку, щоб ці 500 гривень були зараховані у мінімально необхідну суму щомісячного платежу. Але на наступний день, цей ліміт автоматично змінюється до 9500 грн. Тобто, мені потрібно ще раз довнести якусь суму, щоб з картки було що списати, коли прийде час оплати відсотків (бо якщо не поповнити, то відсотки за логікою будуть відмінусовані від установленого банком ліміту в 9500 грн., баланс на картці піде в мінус). А якщо баланс на картці піде в мінус, то, наскільки мені відомо, до позичальника можуть бути застосовані пені, штрафи і таке інше.
Тобто, до чого я веду. Я розрахував, що мені потрібно поповнити баланс картки на необхідну суму для сплати відсотків і тіла кредиту, але банк навмисне знижує ліміт, «зїдаючи» це поповнення і вимушуючи позичальника додавати на баланс нову порцію коштів, щоб не влетіти в мінусовий баланс на карті в кінці місяца.
Факт четвертий. Наразі в мене з’явилась можливість закрити кредит повністю. Що я і зробив. Я написав до техпідтримки з питанням, «чи немає в мене заборогованностей, чи все окей?». Тобто, мало того, що я регулярно поповнював всі платежі у цей непростий час, колі багато хто взагалі забуває про своє кредитні зобов’язання, так я ще й проявляю проактивність, сам пишу до техпідтримки «чи все в мене гаразд, чи немає ніяких претензій?». Мені відповіли, що заборгованності немає, що все окей. Я пишу «Окей, дякую, питань більше не маю, гарного дня», і закриваю чат.
Факт п’ятий. Від гріха подалі, я вже і сам налаштований був перестати користуватися послугами Монобанку, бо в принципі, всі питання у нас з ним вже начебто були закриті. Проте, я все-таки хотів почекати місяць, щоб упевнитися, що на балансі не виникне ніяких мінусів і все буде окей. Сьогодні вирішив зняти ті три копійки на балансі, що залишилися, поповнивши мобільний рахунок. Намагаюсь в один раз, в другий — ніяк. Намагаюсь перевести на свою картку — ніяк. Видається повідомлення, щось накшталт «На вашу картку накладені обмеження, тому операцію здійснити неможливо». Ну окей, нічого страшного, думаю я, 8 гривень невелика втрата, іду до техпідтримки, щоб з’ясувати це питання і поцікавитися процедурою закриття рахунку. І о диво, що я бачу: мені надіслали повідомлення, що «Ми скористувалися якоюсь там інформацією з якихось там джерел, і нажаль вимушені повідомити, що ви більше не можете бути нашим клієнтом.»
Тобто, я і так хотів закрити рахунок, а вони мене випередили, як у класичній історії стосунків — якщо ти дівчина, і знаєш, що хлопець хоче порвати з тобою, порви з ним першою. Тобто Монобанк — це така елітна установа, яка щось там дослідила, і «Ми хочемо вас повідомити, що ви більше не можете бути нашим кліентом.», бо ви «холоп, не нашого поля ягода».
Взагалі, якби не було цього повідомлення від банку, то не було б і цього відгуку. Бо, як я казав раніше, я і сам хотів закрити всі питання і рахунок також. Але, припустимо, що я, все ж таки, був би на місці людини, якій послуги Монобанку були б важливі. Нагадаю, в звичайний часи люди допускають прострочки, а в мене не було жодного разу. А тут війна в країні, час, коли люди ставлять питання погашення кредиту на останнє місце. Не дивлячись на це скрутне становище в країні, я дисципліновано погашав все, що було потрібно протягом двох років. А якраз зараз декількома платежами погасив вже все, що залишалося.
Так от, уявімо, що я, все ж таки, був би на місці людини, якій послуги Монобанка були б важливі. Чи адекватно це з боку фінансової установи писати «Ізвінітє, ви нам больше не падходітє» тому клієнту, який регулярно погашав борг і не допустив жодної просрочки? Чи можна назвати фінансову установу адекватною, якщо вона пише таке після того, як людина декількома платежами покрила весь залишок заборгованості? Тобто, адекватний банк зробив би припущення, що можливо у цього клієнта, який мені регулярно погашав заборгованість, трохи покращилось становище, раз він ось так швиденько все закрив. Можливо припиняти співпрацю з ним — не дуже розумне рішення, зважаючи на такі обставини.
Але судячи з описаної ситуації, поняття «Монобанк» і «Адекватна фінансова установа» — це антоніми. Тому всіх потенційних клієнтів, всіх нинішніх клієнтів від щирого серця закликаю задуматися, а чи варто мати справу з установою, яка:
а) не вміє рахувати свої прибутки
б) має нульовий рівень клієнторієнтованості
в) може одного чудового разу несподівано написати вам «Ізвінітє, ви нам больше не падходітє» з якихось невідомих причин, хоча можливо вам банківськи послуги цієї установи все ж таки важливі.
Єдиною перевагою цієї установи є вміння гарно малювати котиків. Але у нормальному діловому світі — це не дуже велике досягнення.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Хочемо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Коментарі (25)
Тримайтесь надалі
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (21)
Не идут на уступки своим клиентам!
Однак, інформація, що описана у відгуці, не повною мірою описує все, що відбулося.
На жаль, повідомити всі дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати картку, доступ до застосунку навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки в нотатках та записках.
Також ми рекомендуємо нікому не повідомляти такі дані як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки
Ми розуміємо, що погашення заборгованості, що виникла, може бути важким тягарем.
На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію.
Рекомендуємо вносити мінімальні платежі у розмірі 4% від суми заборгованості для поступового погашення боргу.
Банк не нараховує пені та штрафи, нараховує лише мінімальні відсотки 3,1% на місяць.
Коментарі (8)
М*ШЕННИКИ! Насчитали долг больше чем у меня кредитный лимит
Думал какая то ошибка, но нет, там просто очень хитро считается процентная ставка → Сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,1% * 12/365/100%. И выходит не 3,1% а все 31% если не больше. И еще поддержка довольно говорит вы же сами подписали договор, а там всё указано.
Вы заработали 2000 гривен, но потеряли клиента который 5 лет с вами.
Або можна користуватися кредитом. Тоді до кінця наступного місяця треба буде внести мінімальний платіж (4% від суми боргу, але не менше 100 грн) На заборгованість будуть нараховуватися відсотки за ставкою 3.1% в місяць.
Якщо ви виходите із пільгового періоду, відсотки нараховуються щодня на максимальну суму заборгованості на день.
Наприклад 1 числа протягом дня ви витратили 5000 грн, тоді буде нараховуватися на цю суму.
До 5-го числа ви не витрачали кредитний ліміт. 5 числа ви витратили 3000 грн., тоді буде 5000+3000 грн. = 8000. Буде нараховуватись на 8000 грн.
Ви внесли 20 числа 4000 грн., тоді 8000-4000 грн. = 4000 грн., відсотки нараховуються 21 числа на 4000 грн.
За формулою сумарно на місяць за ставкою 3.1%.
Сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,1 * 12/365/100
де:
• 365 – кількість днів на рік;
• 3,1% – щомісячна відсоткова ставка згідно з тарифами;
• 12 – кількість місяців на рік.
Таким чином відсоток що нараховано за 1 день це буде:
сума боргу того дня помножена на ~0,001
Якщо почали користуватися пільговим періодом в грудні, то суму боргу, яка була на 31/12 потрібно було внести до 31/01
У разі якщо клієнт не вносить до останнього дня місяця суму заборгованості минулого місяця повністю, пільговий період не діє, і на всю суму заборгованості нараховуються відсотки від дати початку використання кредитних коштів (не на залишок заборгованості).
Тоді відсоток буде списаний за грудень та січень.
У розшифровці, вказується як це відбувається (на яку суму заборгованості, який відсоток був нараховано і за який період)
Написали вам в особистому повідомленні, для перевірки інформації
Коментарі (21)
Радий, що закрив рахунки :)
Другий момент, вже смішний. Долистав до свого минулого коменту та посміхнувся — монобанк позначив його як… «проблему вирішино» :-) Ось так підганяють статистику. Проблему не тільки не було вирішино, але я через цих не дуже приємних та компетентних людей втратив кошти.
Справедливості заради, мушу сказати, що у моно реально прикольна аплікуха та є інтеграція із Payoneer. Кошти із пайоніра до моно «йдуть» 15 хвилин, а до мого старого-нового банку — майже 3 дні.
Будемо раді бачити вас знову серед клієнтів банку в майбутньому.
І сподіваємось на те, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Коментарі (6)
Проблемы с кредитным лимитом
Коментарі (6)
ФОП
Мне перечислили деньги которые так и небыли зачислены
Банк запросил документы, все предоставил, сказали ожидайте решения
На вопрос сколько ожидать отвечают скриптами что больше всего бесит 😡
Этот банк никогда не говорит сколько времени займут какие либо ваши проверки
Готовьтесь к тому что при сотрудничестве с ними вы будете нести убытки в связи с их халатностью и потребительским отношением к клиентам. Вторые сутки у меня 2 миллиона гривен не понятно где, и никто не может сказать сколько нужно времени ждать когда этот «недобанк» закончит мучать меня.
На требование разорвать с ними сотрудничество и вернуть деньги моего бизнеса банк категорически отказался
Все что они могут сказать ждите
Впервые столкнулся с таким халатным отношениям к клиенту
Никому не рекомендую быть их клиентом, тем кто пользуется советую сменить банк, во избежании подобных ситуаций.
Дозвольте звернути вашу увагу на те, що відповідно до статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» Банк зобов’язаний відмовитися від підтримання ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей.
Ми передали колегам прохання прискорити перевірку даних
Просимо у вас ще трохи часу
Коментарі (25)
Отличный банк, но нет условно-бесплатного премиум обслуживания (
Обов'язково розглянемо вашу пропозицію!
Коментарі (12)
Очень сомнительный и паршивый банк
Но потом началось непонятное с момента как я продал свой телефон которым пользовался! Я взял себе другой и при попытке зайти в свой монобанк меня просто без причины заблокировали (расторгли договор) и на горячей линии ничего не объясняют, вот я уже месяца 4 без моно! При этом у меня был незакрытый лимит 9 тыс, закрывал я его уже на заблокированную карту, поддержка начала со мной по хамски общаться, потому что я им стал не нужен! Вывод таков что у них плохая система безопасности, не меняйте телефон если хотите сохранить свой банк!
Я больше такого нигде не видел как тут, все банки нормально зашел с нового телефона, а этот ***банк вот так вот решил сделать. При этом считал нормальным банком изначально
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Діалоги зі співробітниками обов'язково перевіримо та проведемо роботу над помилками.
Приносимо бачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Коментарі (27)
Номер карты мошенников Шанс на життя. Терміновий збір коштів. Шанс врятувати життя. Ціль: 87 000.00 ₴ Номер картки банки 5375 4112 0338 2184
Передали інформацію колегам, для вживання заходів
Написати коментар
Служба підтримки
Коментарі (1)
Генії відмазок або повний провал.
На протязі пів року я почув різні версії від моно:
— комісія банкомату. Після того як показав фото єкрану банкомату з комісією, питання знялось.
— комісія банку в якому знімаю, після того, як показав точно таку ж операцію цій же картці в цьому ж банку але на день раніше, також ця версія моно відпала.
— подвійна конвертація Visa (картка була їх) При чому мені доводили це з піною у рота, приводили якісь розрахунки і по декілька разів розповідали, що це не вони, а Visa. Коли показав «спеціалістам» моно офіційгу відповідь Visa, щодо відсутності конвертації, то моно як в кращих традиціях СРСР оголосив догану як усь єфімерному «співробітнику».
В кінці послали на… Сказали, що всі відповіді вони надали. Через пів року ситуація з комісією, канцелярією операцій, та відповіддю на питання та ж сама. Історія постійно повторюється, моно відповіді дати не може, або не хоче до чого я більше схиляюсь. З іншими банками, навіть державним і забюрокротизованим приватом, питань немає взагалі.
Але хочемо звернути вашу увагу, що при знятті коштів у банкоматах зарубіжних банків, крім комісії монобанку, може стягуватися комісія банкомату, в якому ви знімаєте кошти. Вона може залежати і від тарифів банку, в якому зняття, суми, кількості операцій, типу валюти та інших факторів.
Додатково написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Коментарі (2)
Игнорируют решение суда
— Почему после завершения судового процесса, сумма долга не уменьшилась? Хотя по решению суда сумма должна быть намного меньше
— Згідно з рішенням суду банк має право звертатись до виконавчої служби або приватного нотаріуса для відкриття виконавчого провадження. Згідно з яким кошти з боржника можуть бути примусово стягнуті.
Але рішення суду не скасовує поточну заборгованість. Рішення суду не зобов’язує позивача зменшити заборгованість.
— То есть решение суда для вас абсолютно ни на что не влияет?
— Рішення суду не зменшує заборгованість за карткою. Рішення суду дозволяє примусово стягувати кошти відповідно до рішення.
То есть решение суда меня обязывает выполнять это решение, а их ни к чему не обязывает.
Буду подавать второй иск в суд
Але рішення суду не зменшує заборгованість за карткою, тому сума боргу в додатку не змінилась
Зараз у вас по карті числиться прострочена заборгованість
Рекомендуємо вам якомога швидше погасити прострочену заборгованість.
Коментарі (8)