×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.4 | 40.8998 |
EUR | 43.7 | 44.4405 |
Всі курси банку |
щоб провести свіфт-платіж треба станцювати в колах пекла Данте
замість підтвердити чи відмовити почали вимагати повністю всі дані для вже проведення свіфт платежу. «людська підтримка» перетворюється на надлишкову бюрократію.
окрім цього питання було зразу поставлено правильно, але у відповідь я отримав пропозицію провести p2p/swift з валютного рахунку…
Також ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, якщо ми вас засмутили.
Коментарі (2)
До уваги майбутніх клієнтів при відкритті нових депозитів
Якщо Ви хочете покласти депозит більший за 400К, з Вас спитають документи, згідно постанови. З цим ок — все ясно.
Якщо Ви не хочете зайвих рухів та надасте документи в чат заздалегіть — Вам скажуть «ок, приносьте, але без гарантй зарахування» :)
Якщо Ви зразу захочете повернути коши, в разі відсутності якогось документа — також без гарантій, що Вам їх повернуть :))
По факту — несіть кошти, депозити потрібні, але без гарантій зарахування і повернення :))
Мені просто цікаво — кредити теж вони зразу дають без гарантій, а потім документи перевіряють, чи навпаки?
Для мене, як для кліента — стрьомнішої ситуаціі з відкриттям майбутнього депозиту не зустрічав.
Дійсно, кожна ситуація індивідуальна й розглядається спеціалістами окремо
Наші співробітники зв'яжуться з вами для надання інформації щодо розгляду наданих документів
Коментарі (14)
Хороший банк
Написати коментар
Не прийшов переказ
На поточний момент питання знаходиться на розгляді у відповідальних співробітників нашого банка-посередника DEUTSCHE BANK
На жаль, ми зі свого боку не можемо вплинути на зарахування платежу, оскільки це політика банку-посередника
Колеги напишуть їм з проханням пришвидшити перевірку та відправити нам платіж, для подальшого зарахування на ваші рахунки, але, на жаль, гарантувати зарахування не можемо
Сподіваємося, що вже найближчими днями кошти будуть у вас на рахунку
Також, перевіримо діалоги з підтримкою та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за незручності
Коментарі (1)
Нульовий кредитний ліміт, при умові що активно користуюсь карткою, і є фоп рахунок.
Одного разу навіть написав в підтримку, відповідь була така: ми не можемо підвищити вам кредитний ліміт. Я запитав чому. Відповіли що це із за ситуації в країні, наприклад війна.
На мою думку навпаки, якщо війна, людям потрібно щоб у них завжди був запас коштів, навіть якщо кредитних, на всякий випадок.
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення, і в майбутньому ліміт може бути встановлений
Коментарі (10)
Не лояльне відношення до громадян, військовослужбовців.
2. Після отримання поранень та під час перебування у лікарні намагався відновити та зареєструвати віртуальну картку в монобанк.
Зв’язався щ операторами банку, через чат.
Я: «Доброго дня, чи можливо відкрити звичайну віртуальну картку в банку повторно?»
monobank: «Так, ви можете відкрити карту повторно.»
Я: «Як це зробити якщо я знаходжусь у лікарні і в мене немає з собою фізично паспорту, є з собою військовий квиток?»
monobank: «Пройти реєстрацію вам можна за наступними документами: Військовий квиток + ІПН» Попрошу, щоб ви надали в чат фото наступних сторінок військового квитка: 1, 4−5 и 26, та фото вашої довідки ІПН"
Я: надаю фото документів
monobank: Займаюсь вирішенням вашого питання, як тільки буде інформація — зможу надати вам відповідь. Протягом доби дані буде оновлено.
(Через добу)
Я: Доброго дня, у вас є інформація щодо заявки на отримання картки?
monobank: Прошу уточнити, а що зараз у вас в застосунку моно?
Я: В додатку пишуть щоб звернувся у точку видачі або купити у магазині. Мені потрібна лише віртуальна картка.
monobank: Все правильно, реєстрація завершена. Але для ВАС НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА віртуальна карта, тому потрібно отримати її на точці видачі.
Я: Я зрозумів, дякую, буду звертатись до іншого банку.
monobank: На жаль, проте функція віртуальних карток доступна не для усіх клієнтів.
Рекомендуємо вам поки що отримати карту в будь-якій точці видачі. Видача займе трохи більше 5 хвилин вашого часу.
Якщо людина перебуває в лікарні та вона фізично не може звернутись до відділення видачі, то навіщо проходження реєстрацій, надання документів, фото, селфі, перевірки дія і т.п., якщо віртуальну картку все рівно не видають? Одразу повідомляйте, що віртуальну картку онлайн не можна отримати, якщо ви «звичайна» людина.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Коментарі (31)
Відсутність безпеки та дискримінація
У один і той самий час гроші клієнтів банку можуть опинитись у якому казино, що вже каже про відсутність безпеки у даному банку.
Колеги написали вам детальну інформацію в месенджері
Коментарі (5)
Моно
Написати коментар
Монобанк. Шахрайство.
Причини:
1. Крадіжка 1. Установа не віддає власні кошти громадян. Що є крадіжкою. Кожна година без власних коштів — це втрачені можливості, купівля продуктів для дитини тощо. Установа знаходить причини, приховуючи головну — заробіток на валюті. Доки ви бігаєте та випрошуєте ваші власні гроші, вони щодня ефективно працюють на монобанк.
2. Крадіжка 2. Використання правил Фінансового моніторингу на свою користь. Установа під виглядом блокування Фінансовим моніторингом власних коштів громадян. Максимально продовжує таке блокування затягуючи час. Використовуючи ці кошти для заробітку на внутрішніх та зовнішніх ринках. Є ряд конкретних прикладів але це окрема стаття.
3. Шахрайство на відсотках по кредитних картках. А саме. Стаття цивільного кодексу Україну номер 1048 дозволяє банкам та фінансовим установам зараховувати відсотки за користування ТІЛОМ запозичених активів. Шахрайська установа монобанк незаконно стягує відсотки не тільки за тіло. А й за усі мінусові відрахування, а саме відсотки, пені, штрафи, неустойки тощо. Порушуючи закон України. Якщо ви користуєтесь даним продуктом знайте — вас обмануто.
4. Шантаж громадян України по заборгованостям в неробочий час під час війни і не тільки. А саме в неділю. Що є порушенням Закону України.
5. Постійна брехня зі сторони працівників шахрайської установи монобанк з приводу власних коштів та інших тем які їм не вигідні. Поспілкуйтесь на такі теми і ви побачите. Особливо коли у вас там кошти і ви хочете їх забрати.
Поради:
1. Не повертайте і не сплачуйте мінімальні платежі по кредитним зобов’язанням як би не погано це не звучало. Звертайтесь перші до суду. Відкривайте провадження з вашої сторони про порушення Закону. Ви повернете тільки тіло кредиту без відсотків.
2. Терміново забирайте та знімайте існуючі власні кошти при першій можливості. Чому? Спитайте тисячі тих, хто не може забрати котрий місяць свої гроші.
3. Ви плануєте внести кошти? Чудова можливість їх втратити, адже ви будете віддавати зароблені гроші «банку» якого не існує в природі.
4. Не входьте в будь які діалоги з шахраями. Чи то телефонна розмова, чат, сайт тощо. Якщо ви людина не юридично обізнана, 30 секунд розмови і ви вже під впливом.
Як буде далі. Далі тут напише типу працівник замилюючи очі стандартний шаблон по процедурі: вибачте, у вас кредит (в мене немає), ми не беремо пені (обман, це НБУ заборонив), ми намагаємось, ми розуміємо, наше майбутнє, нам шкода, ми добрі і т д. Потім прийде декілька прихованих працівників монобанку під виглядом звичайних людей, які в своїх обов’язках мають інструктаж контролювати відгуки Мінфін, максимально суперечити коментарями на такі повідомлення. Коментарі не читаємо, робимо висновки особисто.
Що потрібно лихварям? Аби ви мовчали. Ваша тиша — їх продовження. Подавайте колективні заяви до суду про шахрайство. Пишіть про те як вас обдурили де тільки можете. Не довіряйте комерційним фінансовим установам з маркетинговою етикеткою які вводять вас в оману безкоштовним сиром типу без комісій тощо. Пам’ятайте де буває такий безкоштовний сир.
Якщо у вас немає фінансової можливості себе захистити. Переглядайте поради від юристів в мережі та здобувайте знання. Приклад: Москаленко А. В. «Монобанк. Обман с начислениями. На что обратить внимание» (YouTube), та багато інших. Як правильно розмовляти з лихварями які обманюючи вас намагаються забрати останню копійку під час лиха: Канал «Люди Судьби» (YouTube), та багато інших.
Що таке монобанк? Це продукт тіньового банку Універсалбанк, якого наразі ви можете лише зустріти десь на окраїнах міста чи десь там невідомо де. Який має за мету стягнення коштів з населення використовуючи недоліки та тонкощі закону. Саме тому немає відділень монобанк. І в разі зацікавленості вашими грошима — ви нічого не доведете.
А також, згідно з чинним законодавством України (у тому числі ст. 7 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення»), банк зобов'язаний проводити перевірку транзакцій Клієнта.
Стосовно оплати кредиту, ми орієнтуємось на рекомендації НБУ і відповідно до постанови не нараховуємо штрафи та пені при невнесенні мінімального платежу, при цьому постанова не регулює передачу інформації з кредитної історії, це рішення приймається на стороні банку.
Ми рекомендуємо вам вносити мінімальний платіж для збереження позитивної кредитної історії.
Також внесення обов'язкових платежів дозволяє банку «триматися на плаву» та підтримувати економіку України.
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (11)
Банк Мошейник
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки:
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін
Коментарі (7)
Мошенник 4441 1144 6389 8187
Написати коментар
Карта Монобанк 5375411506768261 Ковальчук злочинці
https://www.facebook.com/100024044135062/posts/pfbid0EL5RoeX6HA4huP8xXRnhXns8cX5wj4WfvgXYoxTYiyzAY6H5WqAQ2MuYjZsFgU3Dl/?app=fbl
ДРУЗІ допоможіть, будьласка, злочинця поставити на місце!
3 дні назад мені написав майже військовий Захаров Сергій https://www.facebook.com/profile.php?id=100089180067851 з таким текстом:
Доброго дня.Звертаюся з великим проханням до всіх не байдужих, мене звати Сергій мені 32 роки 42-батальйон «Рух Опору«збираю кошти зі своііми рідними на хірургічну операцію на стопі ноги, при боях за батькивщину був підірваний на одной із мін окупантів, в даний час коштів бракує, вже більша частина була зібрана и певний етап операції був зроблений, не вистачає близько 38000 гр, звертаюсь до всіх не байдужих допоможіть хто скильки зможе 20−100 гр будемо вдячні за будь-яку допомогу.Слава України.
Питаю — де отримали поранення? — відповідь «3 січня у битві за Азов Сталь — Маріуполь»
Питаю — чи там ще досі йдуть бойові дії? Каже «так — ви просто нічого не знаєте»
Запитала номер ВЧ — каже 3955 (прогуглила — Одеська обл) — кажу звідки сам — каже з Маріуполя.
Кажу — ну дивіться — я перевірю інформацію — знаю як знайти вашого командира з 42 батальйону — каже «не треба — телефонуйте у госпіталь — дав номер». Кажу «ні — я перевірю так як зручно мені — і потім допоможу зібрати кошти, але якщо ви не військовий чи не С. Захаров, який можливо дійсно потребує допомоги — ви уявіть що з вами самі військові з 42 батальйону 57-ї окремої мотопіхотної бригади (їх дійсно називають Рух Опору / Сармат) зроблять?!». Каже — «таке відношення у вас як до ворога — ви мабуть проросійська! — і заблокував!!!
Сьогодні побачила його новий пост! Більш того — знайшла ще одного — такого же Саргій Ковальчук https://www.facebook.com/profile.php?id=100089755447323
На випадок, якщо персонажі видалять сторінки — скріни додаю…
Усі сторінки створені максимум день тому!
І — да — Сергійки — я не полінюся моніторити інет кожного дня — щоб такі падли як ви не обманювали людей. Справжні чоловіки — військові місяцями не можуть зібрати на тепловізори чи автівки — через таку мерзоту як ти!
Передали колегам, для детальної перевірки та вживання заходів
Коментарі (5)
Заблокували рахунок в Моно.
Мені заблокували обслуговування (разом с карткою і рахунком) без відомої причини. Це політика банка не розголошувати причину. Хоча в мене гарна кредитна історія. Лімітом я не користувалась. Знаходжусь за кордоном.
Дякую за закінчення співпраці.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Непоганий банку, але дуже погані умови по кредитній картці
на максимальну суму заборгованості КОЖНОГО ДНЯ!!! Ви серйозно? В інших банках цей відсоток нараховується раз в місяць, а у вас раз на день 🤬 ДУМАЮ ЦЕ НЕ ВСІ СЮРПРИЗИ…
Якщо ви виходите із пільгового періоду, відсотки нараховуються щодня на максимальну суму заборгованості на день.
Наприклад 1 числа протягом дня ви витратили 5000 грн, тоді буде нараховуватися на цю суму.
До 5-го числа ви не витрачали кредитний ліміт. 5-го числа ви витратили ще 3000 грн, тоді буде 5000+3000 грн = 8000. Буде нараховуватись на 8000 грн.
Ви внесли 20-го числа 4000 грн, тоді 8000-4000 грн = 4000 грн, відсотки нараховуються 21 числа на 4000 грн.
За формулою сумарно на місяць:
Сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,1 * 12/365/100
де:
• 365 – кількість днів на рік;
• 3,1% – щомісячна відсоткова ставка згідно з тарифами;
• 12 –кількість місяців на рік
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (6)
Монобанк списує самовільно кошти
Банк не може відмовити в списанні, щоб уникнути шахрайства
І таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть із заблокованої картки
При цьому, якщо клієнт послугу/товар не отримав, банк може виставити диспут для заперечення суми списання через платіжну систему.
Також клієнт може спробувати самостійно зв'язатися з торговою організацією.
Наші колеги зв'язалися з вами поштою, для допомоги у вирішенні питання
Коментарі (12)
УЖАСНОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
Бачимо колеги прийняли від вас звернення, та вже вирішили це питання
Додатково ми проведемо перевірку та вживемо відповідних заходів, щоб ситуація надалі не повторювалась
Від усієї команди монобанк приносимо вибачення
Коментарі (5)
Абсолютно некомпетентна підтримка
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Коментарі (6)
Самое быстрое обслуживание в Монобанке
Вначале все радовало, особенно переводы по межбанку без комиссий.
Но однажды, несколько раз ввел не тот пароль.
И тут началось.
Чтоб поменять пин или установить новый пароль для входа, нужно сделать селфи. Если не хочешь, это твои проблемы деньги с карточки не снимешь. Хотя в поддержке говорят можете перевести их кому-то. Я говорю техподдержке, но я ведь не могу войти в мобильное приложение монобанка. Ну да, отвечают, чтобы войти вам нужно сделать селфи.
Забросил я эту карту. Удалил приложение монобанка и забыл про нее.
Через пол года на эту карту зашли деньги. Дай думаю попробую снять. Установил по новой приложение. Ввел данные. Но не тут то было. Опять выскакивает требование сделать селфи.
Ладно думаю, сделаю селфи, раз без него нельзя.
И вы думаете сделал?
Приложение перевело меня в окно для селфи, но селфи не делает, пишет что не видит меня, потом пишет: мало света.
Стучу в поддержку.
И там я застрял на два с половиной часа.
То у меня видете ли камера, не работает, то интернет слабый (200 Мб/с.)
Потом было предложение зайти через Zoom. Зашёл. Потом поступило предложение ждать 25 минут ссылки на конференц связь. Дождался. Вхожу. Пишет, что неверный идентификатор. Пишу опять в поддержку. Они отписываются, говоря, что нужно было зайти по ссылке в течение двух минут. Ждите еще 25 мин. Придет новая ссылка.
Набираюсь терпения жду. Приходит ссылка. Бегом захожу. Смотрю на себя, (на видео с моей камеры в Zoom), ничего не происходит. Через несколько минут выхожу.
Тут мне пишут: сотрудник присоединился, но у вас не включен звук и плохое изображение, может у вас плохой интернет? Вы по Wi-Fi подключены? Найдите другой интернет.
(А я, на минуточку, сижу дома и у меня Wi-Fi дает более 100 Мб/с.)
В общем я плюнул на этот супер-сервис, которого не встречал ни в одном банке. Думаю и с деньгами на своей карте тоже скорее всего придется попрощаться.
Вот такой СЕРВИС самого современного Digital банка Украины.
Вывод:
Если с совренного телефона Samsung имея в доме отиковолоконный интернет со скоростью 200 Мб/с. я не смог пройти идентификацию. То те у кого телефон возрастом 2−3 года? И если нет скоростного интернета, — пользоваться услугами Монобанка будет Вам стоить многих нервов. А если Вы, по какой-то причине пользуетесь кнопочным телефоном, и не хотите или не можете использовать смартфон, то пользоваться услугами Монобанка Вы просто не сможете, так как, чуть что, вас попросят зайти в мобильное приложение монобанка, а оно может устанавливаться только на смартфоны и желательно, чтоб смартфон был поновее.
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (14)
Не дают нормального ответа
Сменил устройство с Android на Iphone и я так понял что при переносе данных я не вышел с приложения и был в приложении с двух устройств, через пару дней после смены устройства прилетает сообщение — «К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке. На основе накопленной информации из разных источников банк принял решение об отказе в дальнейшем обслуживании»
Прошу дать адекватный ответ.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Коментарі (8)
Не віддають гроші (!)
Лише в понеділок отримую повідомлення про відмову в подальшому обслуговуванні.
Пишу заяву на виведення коштів. Пишуть, що буде оброблена протягом дня. В вівторок кошти не отримую, задаю питання повторно, починають «виясняти», пишуть що заява на виведення буде розглядатися «протягом 3-х днів», а потім ще можливо «протягом 3х днів» зарахування на рахунок в іншому банку"
В сухому залишку: я 6 днів (поки що 6, гроші ще не отримала (!)) не маю доступу до своїх коштів, моно 6 днів (поки що 6) користується моїми коштами (мова далеко не про 1 тисячу гривень)
А якщо питання життя і смерті?! Лікування?! Від'їзду?!
Пильнуйте!!!
МОНО ще той моно 🤬
М’яко стелють…)
Коментарі (16)