Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Volodymyr Dozirtsiv 27 січня 2023, 19:18
запитав у підтримці чи проводять свіфт-платежі для ЗСУ за дрони (у приватбанку відмова бо якісь є зміни в митному кодексі і вони відмовляються проводити такий платіж, хоча згідно постанови НБУ дрони входять в критичний імпорт).
замість підтвердити чи відмовити почали вимагати повністю всі дані для вже проведення свіфт платежу. «людська підтримка» перетворюється на надлишкову бюрократію.
окрім цього питання було зразу поставлено правильно, але у відповідь я отримав пропозицію провести p2p/swift з валютного рахунку…
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 січня 2023, 20:31
За вашим запитом колеги з підтримки передали інформацію спеціалістам для детальної перевірки щодо вашої ситуації з відправленням Свіфт переказу за дрони та нададуть вам зворотний зв'язок.
Також ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, якщо ми вас засмутили.
Проблема вирішена
ALLMARK 26 січня 2023, 17:52
Користуюсь послугами багато років і знайшов забавну схему в моно:
Якщо Ви хочете покласти депозит більший за 400К, з Вас спитають документи, згідно постанови. З цим ок — все ясно.
Якщо Ви не хочете зайвих рухів та надасте документи в чат заздалегіть — Вам скажуть «ок, приносьте, але без гарантй зарахування» :)
Якщо Ви зразу захочете повернути коши, в разі відсутності якогось документа — також без гарантій, що Вам їх повернуть :))
По факту — несіть кошти, депозити потрібні, але без гарантій зарахування і повернення :))
Мені просто цікаво — кредити теж вони зразу дають без гарантій, а потім документи перевіряють, чи навпаки?
Для мене, як для кліента — стрьомнішої ситуаціі з відкриттям майбутнього депозиту не зустрічав.
monobank
Відповідь банку
monobankua 27 січня 2023, 15:05
Розуміємо на скільки це для вас важливо
Дійсно, кожна ситуація індивідуальна й розглядається спеціалістами окремо
Наші співробітники зв'яжуться з вами для надання інформації щодо розгляду наданих документів
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kvitkabc 26 січня 2023, 16:21
Вигідні тарифи, зручний мобільний додаток, все швидко і зручно
monobank
Відповідь банку
26 січня 2023, 17:29
Вдячні за ваш відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ksenia Viktorovna 26 січня 2023, 14:20
16.12.2022 мені був відправлений SWIFT-переказ, який так і не дійшов. На початку січня зі мною зв’язався представник монобанку, він відправив неофіційний запит у банк-кореспондент, який зазначив, що мій платіж на розгляді, бо у мене прописка Луганської області. Представник порадив вирішити це питання через банк-відправник. Що я і зробила. Через банк-відправник банку-кореспонденту було надано уточнюючі дані щодо мого постійного проживання та перебування у місті Києві. 17.01 банку-відправнику було надано дані від банка-кореспондента, що мої дані уточнені, їх розгляд завершено у позитивному ключі та що кошти будуть зараховані мені протягом 2−5 днів (залежить від мого банка-отримувача, тобто МОНОБАНКА). Але пройшло 9 днів, 6 з яких робочі, а грошей немає. Підтримка Монобанку у месенджерах вкрай некомпетентна. Вони просто не читають запитання. Бо як ще пояснити те, що ти задаєш одне питання, а відповідь отримуєш на інше. Також, як з’ясувалося, такі проблеми виникають тільки з банком-кореспондентом Монобанку — DeutscheBank. При цьому у людей, які обслуговуються у Приваті, таких проблем з затримками платежів немає.
monobank
Відповідь банку
26 січня 2023, 14:36
Розуміємо, що ситуація неприємна
На поточний момент питання знаходиться на розгляді у відповідальних співробітників нашого банка-посередника DEUTSCHE BANK
На жаль, ми зі свого боку не можемо вплинути на зарахування платежу, оскільки це політика банку-посередника
Колеги напишуть їм з проханням пришвидшити перевірку та відправити нам платіж, для подальшого зарахування на ваші рахунки, але, на жаль, гарантувати зарахування не можемо
Сподіваємося, що вже найближчими днями кошти будуть у вас на рахунку

Також, перевіримо діалоги з підтримкою та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за незручності
Проблема вирішена
Микола Бутковський 26 січня 2023, 12:37
Два роки користуюсь карткою монобанк, скільки разів не намагався, кредитний ліміт не підвищують, карткою користуюсь постійно, оплачую нею завжди і всюди, і покупки не по 10 — 20 грн, а набагато більше, кредитний рейтинг нормальний, всі свої кредити оплачував вчасно в інших банках, іноді відсотки були по кредитам, але до суду або телефонних скандалів з банками ніколи не доходило, на мою думку банку буде краще якщо я оплачу кредит, і навіть більше зверху, по відсоткам, але все одно скільки б не відправляв заявок на підвищення ліміту, відповідь однакова.

Одного разу навіть написав в підтримку, відповідь була така: ми не можемо підвищити вам кредитний ліміт. Я запитав чому. Відповіли що це із за ситуації в країні, наприклад війна.

На мою думку навпаки, якщо війна, людям потрібно щоб у них завжди був запас коштів, навіть якщо кредитних, на всякий випадок.
monobank
Відповідь банку
26 січня 2023, 14:26
Розуміємо, що ви розраховували користуватися кредитними коштами
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення, і в майбутньому ліміт може бути встановлений
OleksandrUA 25 січня 2023, 18:11
1. Попередньо був клієнтом банку, але з особистих причин закрив рахунки майже у всіх відділеннях банків, на час перебування на нульових позиціях.
2. Після отримання поранень та під час перебування у лікарні намагався відновити та зареєструвати віртуальну картку в монобанк.
Зв’язався щ операторами банку, через чат.
Я: «Доброго дня, чи можливо відкрити звичайну віртуальну картку в банку повторно?»

monobank: «Так, ви можете відкрити карту повторно.»

Я: «Як це зробити якщо я знаходжусь у лікарні і в мене немає з собою фізично паспорту, є з собою військовий квиток?»

monobank: «Пройти реєстрацію вам можна за наступними документами: Військовий квиток + ІПН» Попрошу, щоб ви надали в чат фото наступних сторінок військового квитка: 1, 4−5 и 26, та фото вашої довідки ІПН"

Я: надаю фото документів

monobank: Займаюсь вирішенням вашого питання, як тільки буде інформація — зможу надати вам відповідь. Протягом доби дані буде оновлено.

(Через добу)

Я: Доброго дня, у вас є інформація щодо заявки на отримання картки?

monobank: Прошу уточнити, а що зараз у вас в застосунку моно?

Я: В додатку пишуть щоб звернувся у точку видачі або купити у магазині. Мені потрібна лише віртуальна картка.

monobank: Все правильно, реєстрація завершена. Але для ВАС НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА віртуальна карта, тому потрібно отримати її на точці видачі.

Я: Я зрозумів, дякую, буду звертатись до іншого банку.

monobank: На жаль, проте функція віртуальних карток доступна не для усіх клієнтів.
Рекомендуємо вам поки що отримати карту в будь-якій точці видачі. Видача займе трохи більше 5 хвилин вашого часу.

Якщо людина перебуває в лікарні та вона фізично не може звернутись до відділення видачі, то навіщо проходження реєстрацій, надання документів, фото, селфі, перевірки дія і т.п., якщо віртуальну картку все рівно не видають? Одразу повідомляйте, що віртуальну картку онлайн не можна отримати, якщо ви «звичайна» людина.
monobank
Відповідь банку
25 січня 2023, 18:59
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Наталія Руссу 25 січня 2023, 14:30
В мене з картки вночі зняли гроші. Як і в української письменниці. Але я не письменниця, тому мені треба чекати поки гроші поверне або торгова точка, або платіжна система, або шахраї.
У один і той самий час гроші клієнтів банку можуть опинитись у якому казино, що вже каже про відсутність безпеки у даному банку.
monobank
Відповідь банку
25 січня 2023, 15:52
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
Колеги написали вам детальну інформацію в месенджері
Полезный комментарий
Наталія Руссу 25 січня 2023, 16:55
Дуже дякую. Мені повернули гроші.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
chc788 23 січня 2023, 22:45
Давно пользуюсь банком и никогда не сталкивался с проблемами, касающие игнорирование, мошенничество и в этом духе. Я думаю, что дыма без огня не бывает. Значит владелец карты не совсем понимает или не хочет понимать банковское дело. Служба поддержки всегда вежливые, всегда нахожу решения в своих вопросах. Хочу поблагодарить за своевременное и быстрое решение по выплате валютного депозита 20,01 и 23,01. Никаких проблем, поехал в отделение А-банка и получил свой депо. Я из Кременчуга. Желаю процветания этому банку. А мобильный банкинг просто самый удобный, практичный, я вообще видел и пользовался.
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 січня 2023, 14:18
Дякуємо за теплі слова на нашу адресу :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
da75y 23 січня 2023, 20:21
Зазначаю, що до шахрайської установи монобанк відкрито провадження зі сторони нашої сім'ї.

Причини:
1. Крадіжка 1. Установа не віддає власні кошти громадян. Що є крадіжкою. Кожна година без власних коштів — це втрачені можливості, купівля продуктів для дитини тощо. Установа знаходить причини, приховуючи головну — заробіток на валюті. Доки ви бігаєте та випрошуєте ваші власні гроші, вони щодня ефективно працюють на монобанк.
2. Крадіжка 2. Використання правил Фінансового моніторингу на свою користь. Установа під виглядом блокування Фінансовим моніторингом власних коштів громадян. Максимально продовжує таке блокування затягуючи час. Використовуючи ці кошти для заробітку на внутрішніх та зовнішніх ринках. Є ряд конкретних прикладів але це окрема стаття.
3. Шахрайство на відсотках по кредитних картках. А саме. Стаття цивільного кодексу Україну номер 1048 дозволяє банкам та фінансовим установам зараховувати відсотки за користування ТІЛОМ запозичених активів. Шахрайська установа монобанк незаконно стягує відсотки не тільки за тіло. А й за усі мінусові відрахування, а саме відсотки, пені, штрафи, неустойки тощо. Порушуючи закон України. Якщо ви користуєтесь даним продуктом знайте — вас обмануто.
4. Шантаж громадян України по заборгованостям в неробочий час під час війни і не тільки. А саме в неділю. Що є порушенням Закону України.
5. Постійна брехня зі сторони працівників шахрайської установи монобанк з приводу власних коштів та інших тем які їм не вигідні. Поспілкуйтесь на такі теми і ви побачите. Особливо коли у вас там кошти і ви хочете їх забрати.

Поради:
1. Не повертайте і не сплачуйте мінімальні платежі по кредитним зобов’язанням як би не погано це не звучало. Звертайтесь перші до суду. Відкривайте провадження з вашої сторони про порушення Закону. Ви повернете тільки тіло кредиту без відсотків.
2. Терміново забирайте та знімайте існуючі власні кошти при першій можливості. Чому? Спитайте тисячі тих, хто не може забрати котрий місяць свої гроші.
3. Ви плануєте внести кошти? Чудова можливість їх втратити, адже ви будете віддавати зароблені гроші «банку» якого не існує в природі.
4. Не входьте в будь які діалоги з шахраями. Чи то телефонна розмова, чат, сайт тощо. Якщо ви людина не юридично обізнана, 30 секунд розмови і ви вже під впливом.

Як буде далі. Далі тут напише типу працівник замилюючи очі стандартний шаблон по процедурі: вибачте, у вас кредит (в мене немає), ми не беремо пені (обман, це НБУ заборонив), ми намагаємось, ми розуміємо, наше майбутнє, нам шкода, ми добрі і т д. Потім прийде декілька прихованих працівників монобанку під виглядом звичайних людей, які в своїх обов’язках мають інструктаж контролювати відгуки Мінфін, максимально суперечити коментарями на такі повідомлення. Коментарі не читаємо, робимо висновки особисто.

Що потрібно лихварям? Аби ви мовчали. Ваша тиша — їх продовження. Подавайте колективні заяви до суду про шахрайство. Пишіть про те як вас обдурили де тільки можете. Не довіряйте комерційним фінансовим установам з маркетинговою етикеткою які вводять вас в оману безкоштовним сиром типу без комісій тощо. Пам’ятайте де буває такий безкоштовний сир.

Якщо у вас немає фінансової можливості себе захистити. Переглядайте поради від юристів в мережі та здобувайте знання. Приклад: Москаленко А. В. «Монобанк. Обман с начислениями. На что обратить внимание» (YouTube), та багато інших. Як правильно розмовляти з лихварями які обманюючи вас намагаються забрати останню копійку під час лиха: Канал «Люди Судьби» (YouTube), та багато інших.

Що таке монобанк? Це продукт тіньового банку Універсалбанк, якого наразі ви можете лише зустріти десь на окраїнах міста чи десь там невідомо де. Який має за мету стягнення коштів з населення використовуючи недоліки та тонкощі закону. Саме тому немає відділень монобанк. І в разі зацікавленості вашими грошима — ви нічого не доведете.
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 січня 2023, 14:03
Хотіли б звернути вашу увагу, що перевірки Фінансового моніторингу пов'язані з постановою НБУ — № 162 від 29.07.2022, постановою НБУ № 164 від 29.07.2022 «Положення про порядок емісії електронних платіжних засобів та здійснення операцій з їх використанням» відповідно до статті 48 Закону України «Про банки та банківську діяльність»

А також, згідно з чинним законодавством України (у тому числі ст. 7 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення»), банк зобов'язаний проводити перевірку транзакцій Клієнта.

Стосовно оплати кредиту, ми орієнтуємось на рекомендації НБУ і відповідно до постанови не нараховуємо штрафи та пені при невнесенні мінімального платежу, при цьому постанова не регулює передачу інформації з кредитної історії, це рішення приймається на стороні банку.
Ми рекомендуємо вам вносити мінімальний платіж для збереження позитивної кредитної історії.
Також внесення обов'язкових платежів дозволяє банку «триматися на плаву» та підтримувати економіку України.

Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Krajchinskay 23 січня 2023, 16:39
Без каких либо причин заблокировали мне доступ к моим счетам. Может у кого-то есть образец заявления в полицию или прокуратуру? Может есть желающие которые хотят объединиться, для более быстрого продвижения дела. Долго терпела их выходки, надоели уже ребетя.
monobank
Відповідь банку
23 січня 2023, 17:23
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки:

10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergii1512 23 січня 2023, 15:44
Мошенник на олх. Деньги не скидывать. Хоть и копейки.
monobank
Відповідь банку
23 січня 2023, 17:15
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
berolig 23 січня 2023, 4:48
Злочинці у фейсбук. Мій оригінальний пост:
https://www.facebook.com/100024044135062/posts/pfbid0EL5RoeX6HA4huP8xXRnhXns8cX5wj4WfvgXYoxTYiyzAY6H5WqAQ2MuYjZsFgU3Dl/?app=fbl

ДРУЗІ допоможіть, будьласка, злочинця поставити на місце!

3 дні назад мені написав майже військовий Захаров Сергій https://www.facebook.com/profile.php?id=100089180067851 з таким текстом:
Доброго дня.Звертаюся з великим проханням до всіх не байдужих, мене звати Сергій мені 32 роки 42-батальйон «Рух Опору«збираю кошти зі своііми рідними на хірургічну операцію на стопі ноги, при боях за батькивщину був підірваний на одной із мін окупантів, в даний час коштів бракує, вже більша частина була зібрана и певний етап операції був зроблений, не вистачає близько 38000 гр, звертаюсь до всіх не байдужих допоможіть хто скильки зможе 20−100 гр будемо вдячні за будь-яку допомогу.Слава України.
Питаю — де отримали поранення? — відповідь «3 січня у битві за Азов Сталь — Маріуполь»
Питаю — чи там ще досі йдуть бойові дії? Каже «так — ви просто нічого не знаєте»
Запитала номер ВЧ — каже 3955 (прогуглила — Одеська обл) — кажу звідки сам — каже з Маріуполя.
Кажу — ну дивіться — я перевірю інформацію — знаю як знайти вашого командира з 42 батальйону — каже «не треба — телефонуйте у госпіталь — дав номер». Кажу «ні — я перевірю так як зручно мені — і потім допоможу зібрати кошти, але якщо ви не військовий чи не С. Захаров, який можливо дійсно потребує допомоги — ви уявіть що з вами самі військові з 42 батальйону 57-ї окремої мотопіхотної бригади (їх дійсно називають Рух Опору / Сармат) зроблять?!». Каже — «таке відношення у вас як до ворога — ви мабуть проросійська! — і заблокував!!!

Сьогодні побачила його новий пост! Більш того — знайшла ще одного — такого же Саргій Ковальчук https://www.facebook.com/profile.php?id=100089755447323
На випадок, якщо персонажі видалять сторінки — скріни додаю…

Усі сторінки створені максимум день тому!

І — да — Сергійки — я не полінюся моніторити інет кожного дня — щоб такі падли як ви не обманювали людей. Справжні чоловіки — військові місяцями не можуть зібрати на тепловізори чи автівки — через таку мерзоту як ти!
monobank
Відповідь банку
23 січня 2023, 12:10
Дякуємо за інформацію
Передали колегам, для детальної перевірки та вживання заходів
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Кристина Руденко 22 січня 2023, 22:25
Добрий вечір.
Мені заблокували обслуговування (разом с карткою і рахунком) без відомої причини. Це політика банка не розголошувати причину. Хоча в мене гарна кредитна історія. Лімітом я не користувалась. Знаходжусь за кордоном.
Дякую за закінчення співпраці.
monobank
Відповідь банку
23 січня 2023, 12:11
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 січня 2023, 15:11
Відгук не зарахований (на 25.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Liliu 21 січня 2023, 10:08
Ніби хороший банк, користуюся вже декілька років ніяких проблем ніколи не виникало. Аж раптом банк підвищив мені кредитний ліміт з 0 до 7 тисяч. Добре що перед тим як користуватися кредитними коштами переситала УВАЖНО умови: У разі виходу з пільгового періоду процентну ставку 3.1% на місяць буде нараховано:

на максимальну суму заборгованості КОЖНОГО ДНЯ!!! Ви серйозно? В інших банках цей відсоток нараховується раз в місяць, а у вас раз на день 🤬 ДУМАЮ ЦЕ НЕ ВСІ СЮРПРИЗИ…
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 січня 2023, 14:07
Після того, як починаєте користуватися кредитним лімітом. Банк надає можливість користуватися пільговим періодом, тоді буде необхідно витрачену суму в одному місяці внести до кінця наступного. Або можете скористатися кредитом. Тоді до кінця наступного місяця потрібно буде внести мінімальний платіж (4% від суми боргу, але не менше 100 грн). На заборгованість нараховуватимуться відсотки за ставкою 3.1% на місяць.
Якщо ви виходите із пільгового періоду, відсотки нараховуються щодня на максимальну суму заборгованості на день.
Наприклад 1 числа протягом дня ви витратили 5000 грн, тоді буде нараховуватися на цю суму.
До 5-го числа ви не витрачали кредитний ліміт. 5-го числа ви витратили ще 3000 грн, тоді буде 5000+3000 грн = 8000. Буде нараховуватись на 8000 грн.
Ви внесли 20-го числа 4000 грн, тоді 8000-4000 грн = 4000 грн, відсотки нараховуються 21 числа на 4000 грн.
За формулою сумарно на місяць:
Сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,1 * 12/365/100
де:
• 365 – кількість днів на рік;
• 3,1% – щомісячна відсоткова ставка згідно з тарифами;
• 12 –кількість місяців на рік
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 січня 2023, 16:12
Відгук не зарахований (на 24.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
ViktorUa 20 січня 2023, 19:44
Був випадок з купівлею техніки за кордоном. Через пару тижнів було здійснене повернення коштів і товару. Все це було на початку травня. І потім подарунок від монобанку списання знову за цей товар який був повернений і вже забутий давним давно. І все це сталось за декілька днів як я повернувся додому з тої країни. Тобто 8 місяців все було добре, а потім … і після 8 місяці вони просять чек піжтвердженн повернення щоб відмінити повторне списання!
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 січня 2023, 15:56
До банку може надійти підсумковий запит на взаєморозрахунок за наданою послугою/товаром/
Банк не може відмовити в списанні, щоб уникнути шахрайства
І таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть із заблокованої картки
При цьому, якщо клієнт послугу/товар не отримав, банк може виставити диспут для заперечення суми списання через платіжну систему.
Також клієнт може спробувати самостійно зв'язатися з торговою організацією.
Наші колеги зв'язалися з вами поштою, для допомоги у вирішенні питання
Проблема вирішена
Aleksandra9292 20 січня 2023, 18:21
Если б можно было поставить минус звезду, то я бы поставила -5, а то и минус 25. Нахожусь на оккупированной територии, на днях открыла карточку Моно банк онлайн, для того что бы родственники смогли скинуть мне деньги, так как ситуация в городе не из лучших + у меня инвалидность и я сижу без работы. В итоге мне скинули деньги, я зашла в приложение и не смогла расплатиться с карты, выбило ошибку. Написала в техподдержку, а оказывается мою карту заблокировали! ЗАРАНЕЕ НЕ КТО ОБ ЭТОМ НЕ ПРЕДУПРЕЖДАЕТ! Сколько бы я не спрашивала у менеджера «почему меня не предупредили» ответа я получила «мы вас предупредили сейчас». Тоесть они предупредили тогда, когда уже карта заблокирована. Причину конечно же никто не объяснил, а зачем! Сказали открыть карточку в другом банке и они туда перекинут деньги. ОТКРЫТЬ КАРТОЧКУ УКРАИНСКУЮ В ОККУПАЦИИ, кто-то пробовал? Когда нет отделения не одного нашего банка. В итоге когда я дала реквизиты карты по соц выплатам, мне сказали ждать ближайшего рабочего дня и тогда рассмотрят мое заявление на то что бы переправить деньги на другую карту. Не советую пользоваться этим банком!
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 січня 2023, 19:46
Дуже шкода, що виникла така ситуація
Бачимо колеги прийняли від вас звернення, та вже вирішили це питання
Додатково ми проведемо перевірку та вживемо відповідних заходів, щоб ситуація надалі не повторювалась
Від усієї команди монобанк приносимо вибачення
Проблема вирішена
TamaraB 20 січня 2023, 3:07
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 194 (Vodafone)
Проживаю закордоном вже більше п’яти років. Картку в моно оформила в травні бо з’явилась потреба донатити у фонди. Все було супер, влітку отримала фізичну картку коли приїхала в Україну. Через деякий час банк блокує мені рахунок без пояснення причини. Так, я знаю що у договорі прописано що банк має на це право, але. Я багато разів зверталась у підтримку, за цей мій досвід можу сказати впевнено, що оператори навіть не читають суті звернення. Відповідають за шаблоном і якщо ваша ситуація не прописана у них в методичці, то можете навіть не сподіватись на допомогу. У підтримку я повідомляла що живу за кордоном, працюю за офіційним контрактом, плачу тут податки і тд. Що можу їм надіслати договір працевлаштування, виписки з мого основного рахунку, з якого я здійснювала перекази на картку моно, довести законність всіх коштів. Реакції — нуль. Не можу рекомендувати цей банк бо за красивою картинкою, ховається абсолютна байдужість.
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 січня 2023, 12:45
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Eugene703 19 січня 2023, 0:47
Долгое время пользовался услугами этого банка.

Вначале все радовало, особенно переводы по межбанку без комиссий.

Но однажды, несколько раз ввел не тот пароль.

И тут началось.

Чтоб поменять пин или установить новый пароль для входа, нужно сделать селфи. Если не хочешь, это твои проблемы деньги с карточки не снимешь. Хотя в поддержке говорят можете перевести их кому-то. Я говорю техподдержке, но я ведь не могу войти в мобильное приложение монобанка. Ну да, отвечают, чтобы войти вам нужно сделать селфи.

Забросил я эту карту. Удалил приложение монобанка и забыл про нее.

Через пол года на эту карту зашли деньги. Дай думаю попробую снять. Установил по новой приложение. Ввел данные. Но не тут то было. Опять выскакивает требование сделать селфи.

Ладно думаю, сделаю селфи, раз без него нельзя.
И вы думаете сделал?

Приложение перевело меня в окно для селфи, но селфи не делает, пишет что не видит меня, потом пишет: мало света.

Стучу в поддержку.

И там я застрял на два с половиной часа.

То у меня видете ли камера, не работает, то интернет слабый (200 Мб/с.)

Потом было предложение зайти через Zoom. Зашёл. Потом поступило предложение ждать 25 минут ссылки на конференц связь. Дождался. Вхожу. Пишет, что неверный идентификатор. Пишу опять в поддержку. Они отписываются, говоря, что нужно было зайти по ссылке в течение двух минут. Ждите еще 25 мин. Придет новая ссылка.

Набираюсь терпения жду. Приходит ссылка. Бегом захожу. Смотрю на себя, (на видео с моей камеры в Zoom), ничего не происходит. Через несколько минут выхожу.

Тут мне пишут: сотрудник присоединился, но у вас не включен звук и плохое изображение, может у вас плохой интернет? Вы по Wi-Fi подключены? Найдите другой интернет.
(А я, на минуточку, сижу дома и у меня Wi-Fi дает более 100 Мб/с.)

В общем я плюнул на этот супер-сервис, которого не встречал ни в одном банке. Думаю и с деньгами на своей карте тоже скорее всего придется попрощаться.

Вот такой СЕРВИС самого современного Digital банка Украины.

Вывод:
Если с совренного телефона Samsung имея в доме отиковолоконный интернет со скоростью 200 Мб/с. я не смог пройти идентификацию. То те у кого телефон возрастом 2−3 года? И если нет скоростного интернета, — пользоваться услугами Монобанка будет Вам стоить многих нервов. А если Вы, по какой-то причине пользуетесь кнопочным телефоном, и не хотите или не можете использовать смартфон, то пользоваться услугами Монобанка Вы просто не сможете, так как, чуть что, вас попросят зайти в мобильное приложение монобанка, а оно может устанавливаться только на смартфоны и желательно, чтоб смартфон был поновее.
monobank
Відповідь банку
19 січня 2023, 12:14
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Кирило Островний 18 січня 2023, 16:30
Пользуюсь monobank с 2021 года, был даже кредитный лимит потом закрыл его, были частые переводы от клиентов от 200 до 10000 грн (за аксессуары — «Чехлы, стекла, PowerBank, зарядки», так же были траты с карты (Оплата в интернет магазине, оплата в магазине).
Сменил устройство с Android на Iphone и я так понял что при переносе данных я не вышел с приложения и был в приложении с двух устройств, через пару дней после смены устройства прилетает сообщение — «К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке. На основе накопленной информации из разных источников банк принял решение об отказе в дальнейшем обслуживании»
Прошу дать адекватный ответ.
monobank
Відповідь банку
18 січня 2023, 17:38
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
MarusiaL 17 січня 2023, 12:41
Грошові кошти на рахунку заблоковані в четвер.
Лише в понеділок отримую повідомлення про відмову в подальшому обслуговуванні.
Пишу заяву на виведення коштів. Пишуть, що буде оброблена протягом дня. В вівторок кошти не отримую, задаю питання повторно, починають «виясняти», пишуть що заява на виведення буде розглядатися «протягом 3-х днів», а потім ще можливо «протягом 3х днів» зарахування на рахунок в іншому банку"
В сухому залишку: я 6 днів (поки що 6, гроші ще не отримала (!)) не маю доступу до своїх коштів, моно 6 днів (поки що 6) користується моїми коштами (мова далеко не про 1 тисячу гривень)
А якщо питання життя і смерті?! Лікування?! Від'їзду?!
Пильнуйте!!!
МОНО ще той моно 🤬
М’яко стелють…)
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 січня 2023, 14:03
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.4 40.8998
EUR 43.7 44.4405
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.4 40.8998
EUR 43.7 44.4405
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝