×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.45 | 40.95 |
EUR | 43.8 | 44.4405 |
Всі курси банку |
Ваші гроші в Монобанку не в безпеці
нещодавно Monobank мене дуже сильно і неприємно здивував. Напередодні Дня Незалежності (23 серпня) о 6:10 ранку (поки я спав в Україні) хтось розрахувався в Сан Франциско моєю картою в seafood ресторані (Хтось, мабуть, смачно поїв лобстерів) три рази по 100 доларів США (екв. 3 743 грн) (без жодного підтвердження через додаток, введення cvv2, пінкода чи будь-якої іншої ідентифікації). Хотілося мені бути там, проте ніт, то були шахраї. Вони могли б зняти і більше, проте на кредитці не було більше коштів. Через дірку в Безпеці Банку операції пройшли. Так як це сталося з вини банку, то згідно із пунктом 37.2 статті 37 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» Банк мав би повернути ці кошти і навіть пеню 0,1% за кожен день з дня неналежного платежу, проте служба підримки мені повідомила, що я не можу розраховувати на повернення грошей банком інакше, як через суд при цьому хоча ввічлтиво, але послала. Взагалі виглядає абсурдно від Банку, який пишається своєю підтримкою. І ще більш неочікувано, наскільки Банку начхати на своїх клієнтів і він готовий йти на порушення закону і втрату клієнта, який багато років з ним, приносить валютну виручку і тримає в банку всі свої фінанси. А головне ціна питання — 300 доларів.
Я подам позовну зяву — благо маю договір з хорошими юристами і незважаючи на військовий стан суди працюють. Тут не питання грошей, а питання принципу. Коли повернуть, то все що повернуть, задоначу на ЗСУ (і так більше цієї суми щомісяця доначу)
Ситуація вкрай неприємна, особливо, коли ми з вами збираємо по копійках кошти на ЗСУ.
Більш того, я з Моно з 2018 року (вони з’явились в 2017) і дотепер я вважав їх найкращим фін сервісом в Україні і всім рекомендував, проте, як виявилось, я помилявся. Тепер прийдеться знову походити по ринку і подивитись, ким їх замінити. Відчуття наче в моєму улюбленому ресторані мені наклали в тарілку і замість вибачення сказали «і так з'їсте».
Уважно ставтеся до своїх грошей — в Монобанку вони не в безпеці і коли щось станеться, то у Вас буде тільки одна можливість стягнути кошти з банку — суд, навіть якщо Банк по закону зобов’язаний заплатити. Бо мої відносини з Моно саме там [в суді] і закінчуються.
Налаштуванням термінала займається торгова точка та банк, який її обслуговує. Деякі торгові точки можуть проводити платежі без введення CVV-коду, не запитувати код підтвердження в вашому застосунку (3DS) і брати при цьому відповідальність на себе за проведення даних платежів
Ми сформували документи на повернення коштів за вашим зверненням і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Зараз, ми очікуємо відповідь від банку, який обслуговував термінал, по якому пройшли платежі
Ми детально проаналізували ситуацію, колеги вже зв'язались з вами стосовно оскарження
Також, колеги готують офіційну відповідь по вашому зверненню, яку нададуть згідно з чинним законодавством
Коментарі (8)
Гроші від 07.03.23 року досі не переведені комунальним підприємствам і більш того не повернули їх мені навіть
Сьогодні вересень місяць. Обіцянки про переведення коштів досі йдуть. Але я дізнався неймовірну цікаву інформацію, навіть не знаю що і думати. Коротше вони мені надавали не одноразово інформацію що отримувачі коштів (комунальні підприємства) повинні написати заяву на вимоги кредитора, ну і навіт ьмені вказали що вже всі компанії написали їх. Ну І от схема яка, я теж написав заяву на вимоги кредитора до айбокс банку, і мені надійшла відповідь, дуже суха і в кінці абзац в якому сказано що підприємства можуть подати заяву на вимоги кредитора. Тобто мене не внесли в списки кредиторів і мотивували що компанії мають право подати відповідну заяву. Я в свою чергу заяву 06.09.23 надав згідно зразку і додав квитанції. Але цікава ситуація наступна, що я надіслав запит в компанії комунальні, і вони мені надали відповідь, що вони надсилали дану заяву — ще, увага, — 04.04.2023 (зареєстрована). Тобто на момент мого звернення айбокс знав про ці заяви і саме головне «КОМПАНІЯМ БУЛО ВІДМОВЛЕНО». А як тоді виходить їм відмовили, мені відмовили, тоді ж де гроші? І чому мені відмовили? Це як взагалі? Виходить моно відповідає шаблоном, що гроші переведуть підприємствам коли фонд дасть дозвіл айбоксу і що всі компанії подали заяви. Сам айбокс надає відповідь що підприємства мають право подати заяви (хоча на момент цієї відповіді вони знали що підприємства подали вже заяви і їм відмовили), і я як відправник грошей подав заяву і мені відмовили тоді як це взагалі? ЩЕ і цікаве що банк закрив мою попердню заявку і вказав що ситуація вирішена — https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323783/. (#66298) ВОНА НЕ ВИРІШЕНА! ЩО відбувається? Що за схема з крадіжкою грошей і хто в цій схемі гроші краде? ПРОШУ РОЗГОЛОСУ!
На поточний момент, на жаль, не всі компанії ще це зробили, однак Айбокс тримає дане питання на контролі. Кошти перерахують після отримання заяв. В даному випадку просимо вас очікувати на зарахування, ви зможете побачити його в особистому кабінеті компанії.
Окрім того, звертаємо вашу увагу, що ситуація також контролюється Фондом Гарантування Вкладів
Коментарі (5)
Сіль — солена, масло — масляне
З першого боку все влаштовує. Тут вам і техпідтримка яка може «сюсюкатися» з вами у чаті, і менеджери, які допоможуть у вирішенні навіть особистих питань (якщо що то я не VIP). Зручний застосунок, є ачівки (хоч чимось можу похизуватися). Навіть картку можно блокувати та розблокувати.
З іншого боку йолопскі правила щодо «нерозголошення». Ніхто нічого не коментує. На будь які запитання щодо того, чому так багато скарг на відмову в обслуговуванні — відписки якісь ботів. Я все розумію, там таємниці, безпека і все таке інше. Але чому клієнти скаржаться на те що ви навіть самим клієнтам не відповідаєте? Я розумію що не зобовʼязані, але чому ні?
Інше що дратує — це очікування на відео верифікацію. 5 хвилин мого часу я не можу закрити застосунок. Якого біса? Мені двічі дзвонили та все доводилося починати з початку! Допіліть очікування у фоні!
Стосовно причин відмови обмежень та відмови в обслуговуванні: у нас немає принципової позиції приховувати щось від клієнта або обманювати його. Наша принципова позиція перед клієнтом – максимальна відкритість.
Умови та правила Банку є у відкритому доступі https://www.monobank.ua/rates
При цьому банк, як фінансова установа, зобов'язана перевіряти операції наших клієнтів.
Найчастіше на основі цього аналізу банк може прийняти рішення про відмову в обслуговуванні.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми відловлюємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Також розголошення цієї інформації може допомогти шахраям у майбутньому знайти нові шляхи для шахрайства та фінансових махінацій.
Ще ми також залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтам у разі неповажного ставлення до співробітників банку (це зазначено в п.10.7 Умови та Правила обслуговування).
На превеликий жаль, у багатьох відгуках, наприклад про відмову в обслуговуванні, авторами вказана неповна, або недостовірна інформація яка не повною мірою описує все, що робилося, що сталося.
А надати повну інформацію у відповіді під відгуком, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, можливість відсутня, тому що ми не можемо порушити банківську таємницю.
У клієнтів, що користуються карткою для звичайних щоденних операцій та потреб (здійснення/отримання переказів за карткою, реквізитами, сплата послуг в магазині, інтернеті, комуналки, отримання зарплати, міжнародні перекази, депозити, облігації та інше) зазвичай не виникає складнощів, обмежень та відмов в обслуговуванні.
Стосовно часу очікування відеоверифікації, написали вам в особисті повідомлення, для уточнення даних.
Коментарі (9)
Отправка карты за кордон
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написати коментар
Заблокували ФОПа + особистий на 60 днів, а потім розірвали договір
Потім вони мали протягом 3-х днів (за умовами договору) вивести кошти на вказані реквізити але виводили 5 днів
Не банк, а шарашкіна контора. Не рекомендую. Я щодня їм писав, щоб надали інформацію але вони у відповідь «ми постараємови вирішити питання. Очікуйте до 60 днів»
Ми діємо згідно з умовами та правилами банку (пункт 6.3.6)
Для уточнення та детальної перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (11)
Інтеграція з АТБ
Спочатку то була просто «ще одна карта». Але сьогодні випадково (можливо Гороховський і анонсував, але я за ним не слідкую) побачив що в детальній інформації по оплаті картою АТБ в цьому магазині з’явився зміст чека.
Я ще недавно вів облік своїх фінансів і це дуже зручно що інформація є в банківському застосунку. Бо чеки з магазинів дуже часто губляться по дорозі до дому чи їх треба шукати десь в сумках. Звісно це поки що не закривая всі-всі покупки, але все одно плюс.
Ми дуже стараємося!
Коментарі (3)
Неправомірними діями користуються грошима клієнтів
Відповідно до вимог чинного законодавства АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» здійснює аналіз операцій, що проводяться по рахунках клієнтів.
Дозвольте звернути Вашу увагу на те, що відповідно до статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» Банк зобов’язаний відмовитися від підтримання ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей.
Зараз документи, що ви надали, знаходяться на перевірці.
Передали запит по можливості максимально прискорити перевірку, та зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Дякуємо за розуміння
Коментарі (3)
Блокування коштів та неправомірне користування!
Сьогодні вже пройшов тиждень як «супер сучасний» банк моно користується моїми коштами в своїх цілях!
Маючи на рахунку монобанку кошти, я вирішив закинути їх на свою ж юридичну особу як фінансову домомогу, оскільки потрібно було виплачувати зарплату, працівникам, податки, пдв, а коштів на рахунку на цей час не було! Всі в очікуванні, і працівники, і бухгалтерія, а тут на тобі — лист платіж попав на перевірку, надайте документи. Надав за кілька хвилин доки бо знаю що це терміві виплати., і все! Кожен день відписки, ми «стараємось», робимо все можливе і неможливе, і так кожен день, практично одні і тіж переформульовані відписки типу —
За результатом перевірки буде надано відповідь. Точних термінів на жаль немає, але ми постараємося якомога швидше.
З повагою, Монобанк!
Дзвонив кілька раз в службу підтрими — та сама відповідь що в листі!
В мене склалось таке враження, що це монобанк розробив незаконну схему користування та примноження капіталу за рахунок користування чужими коштами!
Друзі! Може ми щось не знаємо? Можливо банк так і працює?!
Питання — доки це буде?!
Поверніть мені кошти!!!
На поточний момент, питання у колег в роботі
Щойно буде нова інформація для вас, колеги одразу з вами зв'яжуться
Коментарі (1)
Жахливо
Колеги зафіксували ваше звернення та передали запит на розгляд фахівцям.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Дякуємо за розуміння
Написати коментар
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.
Без пояснень, без попереджень, без питань, підтримка кидає шаблонні смс.
Ну я якось планую життя, розрахунки, а якби я стояв на касі за білетами на автобус чи поїзд який через 10 хвилин відправлявся, чи був у лікарні, чи щось важливе для мене… просто лови бан і мовчи! крипту не виводив нікого не кидав працюю, допомагаю і на плюху
Моно так не робиться тим більш у таких складний час
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Коментарі (1)
Переказ в моно
Якщо б мені розповіли що це таке, навіщо, які етапи, де гроші зараз, що зараз робите, то було би набагато краще, я би бачив що банк зі мною працює.
На поточний момент, питання у колег в роботі
Щойно буде нова інформація для вас, колеги одразу з вами зв'яжуться
Коментарі (18)
Ви перевищили один з лімітів, але це не проблема
15 вересня вперше стикнулась з такою ситуацією, коли двічі за день не змогла розрахуватись карткою «Моно».
О 13:16 платіж не пройшов — в додатку відхилений платіж супроводжувався повідомленням: «Ви перевищили один з лімітів, але це не проблема. Це сталося через те, що Ви користуєтеся карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться, будь ласка, в підтримку — вони допоможуть»
Потім о 13:21 змогла зробити успішний платіж. Зазначу, що після вищезгаданого відхиленого платежу о 13:16 в підтримку ще не зверталась.
О 19:02 платіж було знову відхилено з супровідним повідомленням, що згадувала раніше, а саме: «Ви перевищили один з лімітів, але це не проблема. Це сталося через те, що Ви користуєтеся карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться, будь ласка, в підтримку — вони допоможуть».
Після цього вперше звернулась в підтримку.
Фахівці «Моно», дякую їм за професійну і оперативну допомогу, мені відповіли наступне:
«Ми відправили запрошення з деталями для проведення
відеоверифікації у ваш застосунок. Ми, як банк, маємо періодично ідентифіковувати клієнтів. Ця процедура не займе багато часу.»
Я тільки за те, щоб програма безпеки розрахунків та персональних даних була актуалізована та перевірялась постійно — підтримую і приєднуюсь. Це великий плюс!
Але сьогодні я двічі не змогла здійснити розрахунки, затримувала інших людей, створювала черги та витрачала час на незрозумілі проблеми з банківською карткою, коли на рахунку достатньо коштів.
Прошу розглянути можливість завчасно попереджати клієнтів про необхідність ідентифікуватись і давати проміжок часу для звʼязку клієнта з банком в зручний час, якщо клієнт в ці строки не звʼязався, тоді блокувати.
Додаток передбачає розсилку повідомлень користувачу від банку, то чому заздалегідь не дати клієнту можливість не допускати блокування власних коштів і актуалізувати дані своєчасно? Тим самим створюючи більш комфортні умови для клієнта та всіх інших — не створюючи черг, здогадок щодо якого з лімітів це стосується, тощо.
Дякую Вам!
Наразі ситуація повністю і оперативно вирішена, та не хотілося б знову в неочікуваний момент стикнутись з перебоями в роботі сервісу.
З повагою.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Для цього написали вам в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію
Коментарі (1)
Качество пластиковых карт монобанка
Ваша думка дуже важлива для нас і мотивує нас вдосконалюватись.
Написали вам в особисті повідомлення стосовно якості картки
Коментарі (4)
Злісні порушники законодавства
13.09.2023 служба підтримки відповіла що нічим допомогти не можуть — тобто закрити картковий рахунок зможуть тільки після погашення заборгованності — Ухвала суду їм не закон…
Звертаю увагу — термін опрацювання встановлений законодавством — 1 місяць.
За невиконання судових рішень передбачена відповідальність ст. 382 Кримінального кодексу України…
Тобто, даній установі фактично начхати на законодавство України…
Передали запит колегам перевірити інформацію, щодо вашого звернення.
Також передали запит по можливості максимально прискорити вирішення питання, та зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Дякуємо за розуміння
Коментарі (2)
Банк списує кошти без згоди клієнта
Залишив звернення в банку.
Відповідь:
Заявка на оскарження від 13.09.23, знаходиться в роботі.
На зараз ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в термін до 27.09.23.
У разі, якщо торгова точка поверне в зазначені терміни — ми не будемо більше вас турбувати по даному питанню.
У разі, якщо точка НЕ проведе повернення — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для заперечення транзакції.
ВАЖЛИВО: нам потрібне підтвердження від вас про те, що згідно з пунктом 6.3.4.3. Умов та Правил ви даєте дозвіл банку на списання комісії за ведення претензійної роботи від вашого імені ТІЛЬКИ в разі ПРОГРАШУ. Тариф становить $ 19 за курсом на день списання за 1 транзакцію. Банк оплачує цю комісію платіжними системам.
Програшем для клієнта вважається транзакція, відхилена до відшкодування платіжною системою з причини: некоректного надання даних за транзакцією, некоректного / недостатнього опису ситуації від клієнта, наявності незаперечних доказів правоти у банку-еквайра, відсутності документів, оскарження технічно коректного списання (3DS), подачі транзакції з порушенням термінів оскарження.
Звертаємо увагу, що ви можете спробувати самостійно вирішити питання з торговою точкою доступними вам способами. Якщо ви зможете прийти до угоди самостійно, то оскаржувати операцію через платіжну систему не доведеться.
Повідомте, будь ласка, своє рішення з питання тарифу в пуші, який вам надійде сьогодні в застосунок. Ми чекатимемо вашого рішення по комісії через ПУШ протягом 14 днів.
Висновки:
За претензійну роботу запитують згоду, за списання без відома клієнта — ні.
Карту заблокував, не користуюся (хоча постійно була в роботі).
Що робити далі — поки не вирішив. Є звісно і інші банки, але…але. Час покаже.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі.
Тобто фактично це перевірка картки банком, що обслуговує термінали в транспорті.
Коли вже поїздка здійснена проводиться оффлайн списання з картки в залежності від відстані, часу, обраних послуг тощо.
Проведення операцій «офлайн» це фактичний взаєморозрахунок монобанку з банком в якому зареєстрована торгова точка.
Перша сума знаходиться в резерві, а далі банк-еквайєр надсилає запит на списання, і відбувається взаєморозрахунок.
При цьому сума передавторизації повертається на карту
Стосовно операцій «офлайн»
Якщо банк-еквайєр надсилає підсумковий запит на взаєморозрахунок за наданою послугою, монобанк не може відмовити в списанні, щоб уникнути шахрайства.
Таке списання може пройти повз інтернет ліміту, в мінус і навіть із заблокованої карти.
При цьому, якщо клієнт послугу не отримав, банк може виставити диспут для оскарження суми списання через платіжну систему.
Лише у випадку програшу сплачується комісія 19$
Коментарі (9)
Жахливо!!!
Гроші на картку не прийшли.
3 доби уже служба підтримки моно банк обіцяє, що до кінця дня кошти прийдуть.
Гроші мені потрібні дуже терміново.
3 доби чекала, тепер буду звертатись у відповідні органи!
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення даних
Коментарі (10)
Платити за чужі помилки
Колеги зв'язалися з вами та повідомили детальну інформацію стосовно перевипуску картки
Коментарі (3)
Пользовался монобанком 4 года и вот заблокировали
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Коментарі (14)
Переказ за реквізитами не працює?!
Дійсно, були складнощі з зарахуванням коштів при переказі по реквізитах
Зараз складність усунено, кошти повинні були зарахуватися
Коментарі (5)
Що з системою Монобанка? Рахунок не реагує на переказ, а зв’язку з тех.підтримкою немає.
Що сталося? Відгукніться!
Дійсно, зараз є затримки при зарахуванні коштів, після поповнення в терміналах самообслуговування
Колеги працюють над вирішенням складності
Бачимо, що вам сьогодні надходили вже кошти
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації по зарахуванню коштів, а також зв'язку з підтримкою
Написати коментар