Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Відділення банку в м. Біла Церква. 01.08 закінчується термін дії картки. Днів за 15 звертаюсь у відділення. Працівниця запевняє що дія картки подовжена і на протязі 3 місяців ніяких питань виникнути не повинно. Тим більше що картка іменна, а банк такі точно перевипускає і вона повинна прийти. За цією розмовою мовчки спостерігає керівник. Добре. Повіримо. Сьогодні 03.08 в інтернер-банкінгу картка недоступна. Звертаюсь в відділення. Та ж працівниця каже що картку потрібно замінити. Іменної немає буде проста. Добре. Але ій потрібні документи. «Дія» іх не задовальняє. Тільки оригінал паспорту і коду. Керівник розповідає про війну, потребу стукати до його кабінету, мовчати коли він несе нісенітницю. А те що вони своїми діями створили мені проблеми не заслуговує навіть на просте вибачення. Ще питання по цьому банку. Згідно тарифікації плата за обслуговування карти берется якщо порушена одна з вимог (мало коштів, мало операцій або сум операцій. В мене виконано дві вимоги і все одно плату стягнуто. Відповідь — звертайтесь на гарячу лінію. То навіщо це відділення?
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 10 серпня 2022, 9:20
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги за вказаними Вами в цій заявці контактами Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
13InKa74 24 липня 2022, 2:03
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 106/2
Суть мого відгуку на даному ресурсі проста — застерегти потенціальних клієнтів банку АТ ІдеяБанк від обману і навмисного саботування своїх обов’язків працівниками вказаного банку.
У 2021 році я уклала договір на оренду сейфової комірки (далі СК) в одному із київських відділень АТ Ідея Банк. Моя велика помилка, що я вчасно не проконтролювала закінчення терміну оренди (11.10.2021р), лист про нарахування штрафу я отримала в кінці лютого 2022р. (почався військовий стан). Зізвонившись із працівником відділення банку ми домовились, що при першій нагоді я під'їду і оплачу штраф+оренду СК (7000 грн.).
На початку травня я терміново виїхала за кордон (маю робочий контракт), оформила довіреність на свого родича, який приїхав у відділення АТ Ідея Банку в домовлений час з метою оплатити штраф+оренду СК. Моїй довіреній особі було відмовлено у будь яких діях стосовно мого договору оренди і повідомлено, що з 22.05.2022р. мені знову нараховують штраф+оренда СК.
На мій перший ел.лист від 27.05.2022р. працівник банку відповіла 14.06.2022, на мій другий ел.лист від 14.06.2022р. — відповідь працівника банку 15.07.2022р. На мій третій ел.лист відповідь ще не надійшла. Нагадую, весь цей час мені нараховують штраф+оренду СК.
Термін з 11.10.21р. по кінець лютого 2022р. мене не інформували про закінчення договору оренди, що це таке піклування про клієнта чи навмисне саботування своїх обов’язків працівником банку?
На моє прохання закрити договір через мою довірену особу мені відмовлено.
На моє прохання надати алгоритм/формулу нарахування штрафу, який вже подвоївся (на 15.07.2022 — 15 671,28 грн) проігноровано.
Працівник з яким я спілкувалася у листуванні — Качковська Тетяна Головний фахівець відділу по роботі із зверненнями громадян
Управління комунікації з Клієнтами АТ «Ідея Банк», вул. Валова, 11, м. Львів, 79008.

Саме що прикро, лист працівника АТ ІдеяБанк закінчується словами «Вса буде Україна»… зараз у такий важкий час для громадян Укаїни, багато людей вимушені виїхати за кордон і обслуговуватись у банка світу, де до українців ставляться із розумінням, надають пільги та кредити… а у нас на Батьківщині з тебе деруть штрафи навіть не напрягаються пояснити за що (у договорі не прописано про процедуру нарахування штрафу)… пропонують подовжити оренду на три роки, яка мені не потрібна… і що у нас не діє військовий стан, всі мають заробіток?
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 25 липня 2022, 15:19
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги за вказаними Вами в цій заявці контактами Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
Tutmos90 21 липня 2022, 22:47
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 39
Не шановний ідея банк! Перестаньте телефонувати по кілька разів на місяць щомісяця українцям впарюючи свої здирницькі кредити готівкою під 70% річних Навидавайте їх собі на 30 років вперед.

У березні 2022 року в односторонньому порядку банк позбавив мене кредитного ліміту і це триває по цю хвилину 21.07.2022 року.

Мені соромно за ідея банк. Мені соромно бути клієнтом ідея банку.

Щоразу коли ви телефонуєте з черговим впарюванням кредиту готікою, я очікую почути зовсім інше — Шановний Сергій, ідея банку соромно за своє ганебне рішення позбавити вас кредитного ліміту, він просить вибачення та дарує вам подарунок в якості компенсії за свої непрофесійні дії. Наприклад кешбек на всі витрати карткою 10% до квітня 2023 року.

І не потрібно мені розказувати, щоб я звертався за поновленням кредитного ліміту — самі його забрали — сам і повертайте. Я не буду витрачати на це час. Я відкривав картку з кредитним лімітом та кешбеком.

Доречі, ви вже спромоглися за 3 роки додати розділ кешбек у мобільний додаток о.банку? Чи для ваших програмістів це наче місія польоту на марс?

І не потрібно мені перетелефонувати, я заблокував ваші спам-номери.

Не рекомендую банк нікому.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 25 липня 2022, 15:17
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги за вказаними Вами в цій заявці контактами Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
NeoOne 20 липня 2022, 20:43
Звонят и пишут менеджеры банка с вопросом «когда внесете платеж по кредиту?» Это за 2 недели до конечной даты платежа. Это плохая практика, не нужно этого делать.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 25 липня 2022, 15:14
Доброго дня! Дякуємо за відгук та перепрошуємо за завдані незручності. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку.
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
Serega1980 20 липня 2022, 19:13
являюсь клиентом банка около 2-х лет, и в середине декабря 2021 года срочно нужно было взять кредит, и банк выдал, все оплачивал без задержек согласно графика, в конце февраля как Вы знаете началась Война, и тем не мение я тоже погашал, и случилось самое неприятно в начале июня предприятие где я работал уволило 100+ сотрудников, и я погасил не всю месячную сумму, а часть, и вот с июля месяца звонят по 10 раз в день с разных номер и спрашивают почему я положил сумму меньше чем надо, хотя я в июне месяце звонил и сказал о сложившиевся ситуации, мне по графику платить нужно до 5 числа каждого мес., зачем звонить уже с 7 числа и спрашивать?, чат банка сделан ужастно, хотел спросить причину надоедания, так сказали уточните ваш ИНН, назвал инн, и мне говорят что у меня нет никаких кредитов, + навешали не понятных 5000 процентов, и передали как злостного неплательщика в УБКИ, для банка видать человеческий фактор не важен?, а важно быстрее забрать деньги, и заметил что в последнее время не приходили смс, сколько я положил на карту, зато приходят что не забудьте оплатить
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 25 липня 2022, 15:13
Доброго дня! Дякуємо за відгук та перепрошуємо за завдані незручності. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку.
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
JuliyaNevg 19 липня 2022, 12:32
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 106/2
Добрый день! Являюсь клиентом банка уже больше 5 лет, ни разу не пропускала платёж, никогда не допускала себе позже срока оплатить! Сейчас настали с 24.02 очень не простые и сложные времена, в феврале месяце по кредиту погасила полный платёж, а уже с марта-по июнь писала заявление на кредитные каникулы, не буду описывать причины того… в Июле месяце я как и в остальных случаях с другими банками, собираюсь оплачивать платёж по кредиту — но мне звонят и говорят что сумма моего месячного платежа в два раза больше, так как до окончания срока кредита 4 мес и 4 мес я была на кредитных каникулах… я в шоке, потому что ситуация разве в стране у нас изменилась? Я и так текущий месячный платёж с таким трудом, но все же планирую платить!!! Перезванивает мене менеджер Виктор, где начинает давить на меня и говорить, а как я хотела?! 4 мес не оплачивала, и отчитайся почему я не платила!!! Хотя когда я писала заявление на кредитные каникулы я выписку по з/карте отправляла… Продолжать с ним разговор не было желания… на что этим вечером они перезвонили моей матери, которой под 70!!! И начали рассказывать о том что меня надо вразумить?!!! Вы серьезно!!! Я отказалась где-то выполнять условия?!!! После подачи мной заявления на реструктуризацию, мне перезвонил все тот же Виктор и сказал, что мне ее утвердили, но надо ехать в отделение — в рабочее время — поверьте сейчас не то время когда я могу отпрашиваться с работы по три часа… когда я все же мы пришли о речи отделения — он затребовал с меня точный адрес!!! Блин!!! Да крик души!!! Да елки палки что происходит!!! Я что должна помнить об этом наизусть!!! Я ВИП клиент этого банка… сейчас я пишу отзыв и уже 13:51 мин вишу на горячей линии дожидаясь оператора, что б сказать о всем этом!!! В итоге, прошу входить в положения клиента, и максимально упрощать жизнь себе и вашим клиентам!!! Причём от этого же зависит ваш и рейтинг и вообще отношение!!!
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 25 липня 2022, 15:08
Доброго дня! Дякуємо за відгук та перепрошуємо за завдані незручності. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку.
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
Maksym Solomko 19 липня 2022, 11:55
Ніколи не був клієнтом банку, але новий продукт банку «Card Blanche White +» зацікавив мене. 15 липня на сайті банку подав заявку на оформлення цієї картки (у заявці зазначив навіть адресу електронної пошти). Через деякий час отримав дзвінок від менеджеру банку й почали в телефонному режимі заповнювати заявку (загалом це зайняло десь 20-ть хвилин). У процесі заповнення заявки два рази телефонував абонент 0 (34 2) 591−321… По закінченні заповненні заявці менеджер повідомив очікувати дзвінок від кредитного комітету, який перевірить деяку інформацію. Зателефонували десь через годину й з номеру 0 (34 2) 591−321. Навіщо було телефонувати банку під час заповнення заявки не відомо…
Свій результат опрацювання заявки банк вирішив не повідомляти: ні дзвінком, ні SMS, ні листом на електронну пошту. Просто тиша й усе. Прийшлося самостійно цікавитися результатом заявки через контакт-центр. Ось за це банку дуже великий мінус! Таким ігноруванням клієнт навряд чи може навіть зацікавитися навіть оформленням платіжної картки чи депозитів. А кредитну карту могли запропонувати навіть із мінімальним значенням кредитного ліміту, платіжездатних клієнтів надо якось перетягувати з інших банків…
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 25 липня 2022, 15:07
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги за вказаними Вами в цій заявці контактами Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Romfor 17 липня 2022, 16:38
Услугами банка Идея пользуется мошенник Алмазов Олександр Рагимович, который на сайте Allbiz представляется сотрудником ООО «Markets» предлагает заплатить за товар на карту 5355162288115842. После перевода денег на его счет товар не отправляет и на телефон не отвечает. Его номер телефона 0990039613.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 18 липня 2022, 11:55
Доброго дня! Дякуємо за відгук та перепрошуємо за завдані незручності. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку.
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
Tanya3435 6 липня 2022, 19:07
Сейчас идёт война, присылают сообщения что военное положение не повод не платить. Правда? А чем платить? Приезжайте в Харьков на экскурсию, я посмотрю как вы поживете, когда совсем не до вашего банка и думаешь как бы выжить. если будет этот террор, буду судиться, мне нечего терять. Оформляли реструктуризацию по согласованию, а как пришла они мне договор на ещё плюс семь лет дали и совсем другую сумму оплаты, причём она больше стала чем была. в договоре много ошибок, недоработки, обман. До этого был телефонный террор и угрозы. Они меня так доконали, обобрали до нитки. не связывайтесь с ними, себе дороже. Хорошо со Львова требовать, да? После войны идём в суд!
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 12 липня 2022, 11:52
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги за вказаними Вами в цій заявці контактами Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
intub 5 липня 2022, 11:37
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Соборна, 75
Після мого досить розгорнутого попереднього відгуку на Мінфін, неправомірно (помилково) нараховані відсотки в сумі майже 10000 гривень було анульовано на наступний день. Акцент я роблю на відкуг, тому що спілкування з працівниками банку даної проблеми на вирішило.
Спеціально витримав паузу в 2 місяці, щоб переконатись, що ця сума ніде не «вспливе» повторно.
Я вдячний адміністраціі банку, що вона відслідковує такі випадки та реагує на них.
Для клієнтів — ніколи не «махайте рукою» на проблему, типу нікому, нічого не доведеш.
Як мінімум варто спробувати, але треба мати чітки аргументи та факти.
Dohodtut 4 липня 2022, 16:27
В стране военное положение. Уехала жить за границу. В этом банке продолжает взыматься абонплата и это во время войны!!! Нет возможности приехать и закрыть карту. банк не входит в положение. Не рекомендую этот банк, даже врагам
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 12 липня 2022, 11:38
Доброго дня! Дякуємо за відгук та перепрошуємо за завдані незручності. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку.
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
Marizhrv 3 липня 2022, 11:26
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Січових Стрільців, 3-A
Дно пробито, господа. Открыла карту в Идеябанк (впереди не хватает ещё одного слова — хреновая). Онлайн, тобишь диджитал карту получить невозможно, чтобы не тратить своё время на походы в отделения банка, и назревая вопрос, зачем я дважды предоставляла свои паспортные данные? Онлайн и уже в отделении. Удобство без удобства.

Пока я не пошла и не получила карту, мне обрывали линию звонками. Надо было уже тогда понять что не спроста. Получение карты — это вообще отдельная песня-сказка. Зайдя в отделение «запахло» совком и недовольными лицами, единственным лучиком света была женщина в будке с надписью Касса.Села я к оператору или как они там зовутся у них и началось: лицо, будто бы лично я ей жизнь испортила, цоканья, подходила к ней коллега, она при мне (клиенте) относилась к ней пренебрежительно, выставляла её тупой, если в простонародье — выёживалась. Мне было не зачем это наблюдать и не приятно максимально. Вот если лицо вашего банка такое, то в целом не удивительно. Взяла я ту карту, с нулевым кредитным лимитом, но как оказалось, никто не сказал про овердрафт на карте (кстати, рекомендую всем почитать про овердрафт).

Интересно, куда я потратила 2 гривны, если вашу карту даже не юзала? Это раз. Во вторых, о таких вещах необходимо предупреждать, вы же, знаете что там лютый процент. Хорошо, что и я знаю. Пойду закрою счет нафиг, думаю я, пишу с утра в поддержку, на что мне естественно выдают — счет закрывается только в нашем лучезарном отделении банка, так как мы в каменном веке, и это у других банков есть суперновые технологии, понимание о цене времени клиентов, об удобстве для них, а мы по старинке, на бумашках. Теперь мне необходимо потратить ещё один день, чтобы пойти в эту шарагу и закрыть их карту и забыть о существовании подобного банка, что рекомендую и остальным. У меня всё.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 12 липня 2022, 11:40
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги за вказаними Вами в цій заявці контактами Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
Сергій Коновченко 2 липня 2022, 15:33
Я Коновченко Марина, взяла в цьому банку кредит готівкою 19.10.2021р. у розмірі 15 000 грн і вносила платежі регулярно, без затримань поки не розпочалася війна. В місяці війни я деякий час була без роботи і платежів не вносила. Знайшовши роботу і получивши гроші я вирішила повністю закрити кредит і тут мене чекало розчарування, виявляється кредит закрити НЕМОЖЛИВО! 30.06.2022р. я внесла повну суму 13008 грн на погашення через додаток O -Bank, нажавши «кнопочку» — «погасити повністю». У додатку відобразилось погашення і інформація що боргу більше нема. Також я подзвонила на підтримку щоб оператор мене запевнив що боргу нема, получивши відповідь що зарахованої суми достатньо для погашення кредиту. Яке ж було моє здивування коли наступного дня, 1.07.2022 р. мені прийшло сповіщення в вигляді СМС що суми на погашення боргу недостатньо, а в додатку сума до повного погашення зросла від 0 до 1508 гривень!!! Я знову подзвонила на підтримку і там мене завірили, що можна погасити лише 13грн 70 коп і мій кредит буде закритий. Я знову перерахувала 14 грн… але 02.07.2022р мені знову прийшло СМС що коштів недостатньо! І я вже винна 65 грн!!! Доречи банк, зі слів оператора, документи про закриття кредиту не дає онлайн, тільки у відділені якого у нашому місті нема, а переміщення між містами із за війни не постійно можливе. Як мені зупинити цю кабалу???
P. S. Я перевела на 20 грн більшу суму ніж потрібно, але про результат зможу узнати тільки в понеділок. Допоможіть мені закрити цей кредит.
Ідея Банк
Відповідь банку
Idea Bank 12 липня 2022, 11:40
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги за вказаними Вами в цій заявці контактами Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olga1407 30 червня 2022, 14:50
ні в якому разі не оформлюйте кредитну картку в цьому банку.
не зважаючи на те, що щомісячний платіж вноситься без затримок, дзвонять не тільки мені п’ять разів на місяць з претензіями, а й родичам з погрозами. в моєму розумінні це вже кваліфікується як тероризм, причому не дослухав моє зустрічне питання оператор кладе слухавку.
отже, якщо вам потрібна кредитна картка добре подумайте, чи варто зв’язуватись з цим банком
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 липня 2022, 19:08
Відгук не зарахований (на 01.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
fretka696 27 червня 2022, 9:53
в жовтні 2020 року взяла кредит готівкою 60 000 на 3 роки. Нав’язали обов’язкову сплату страховки в розмірі 7000 грн включивши її в кредит, тобто вийшло 67 000 на 3 роки по 4000 грн в місяць. Проценти гребуть просто жах! якщо просрочка в 3 дні, то починають як звірі дзвонити майже з погрозами і далеко не з привітним тоном спілкування, як дешева контора колекторів. До початку війни мій борг банку залишався 52000 по тілу кредиту та тисячі 2 відсотки. Настала війна, вони подзвонили і миленьким тоном сказали не хвилюватися, банк турбується про людей, надані кредитні канікули. Я повернулась в рідне місто, слава Богу знайшла роботу, заходжу в додаток та що ж я бачу? мій борг для закриття кредиту складає 64 000 грн!!! 64!!! 67 взяла, виплатила тисяч 60 включно з відсотками, та маю виплатити ще 64??? це що за мародерство?! Написала їм в чат
(по те як два оператори підряд переривали діалог без надання відповіді уже мовчу) на що мені сказали, що за кредитні канікули мені нараховано 4200 грн відсотків та 6300 грн якоїсь там комісії. Я настільки обурена, що не можу заспокоїтися. Зараз поїду у відділення для обгрунтування цих нарахувань. Я розумію, що сплата відсотків не відміняється в воєнний час, проте ця комісія це щось новеньке. Банк при своєму турботливому дзвінку про кредитні канікули з початку війни не попередив про наслідки таких канікул. Якщо б їх не надали, то мені б менше довелося платити. За перерахунок кредиту теж треба платити 75 грн, за відновлення договору, що згорів 100 грн!!!
Я ненавиджу цей банк весь термін як маю з ними договір. Сервісу 0, грубіяни по телефону дзвонять, гнучкості в системі 0!!! Орієнтованості на клієна 0! чомусь в інших банках у мене такого жаху немає як з ними.
вкрай нікому не рекомендую з ними зв’язуватися, щоб не псувати собі здоров’я та фінансове становище ще гірше!

0933663205
Ідея Банк
Відповідь банку
28 червня 2022, 9:15
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги за вказаними Вами в цій заявці контактами Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
NataliaDmy86 23 червня 2022, 12:24
При окончании депозита банк отказывается отменять пролонгацию. Менеджер банка при заключении депозита не указала мой финансовый номер, теперь я не могу зайти ни в онлайн приложение банка и ни один сотрудник горячей линии не оказывает содействие в решении проблемы, которая была создана по их же вине. Единственная опция, которая мне выдана, — это согласиться на невыгодные условия в виде пролонгации на длительный срок под очень низкий процент, который не покроет даже инфляцию. Я хотела переоформить депозит используя нотариальную доверенность под более высокий процент, но банк не дает этой возможности тоже. Я нахожусь на оккупированной территории и банк в одностороннем порядке принимает решения без моего согласия и тем самым создает невыгодные, даже кабальные условия для своих клиентов, зная, что выехать из оккупированной территории я не могу и средств к существованию нет. Прошу вашего содействия и решения в сложившейся ситуации потому, что в нашей семье в этом банке находится 6 депозитов, и если мне не будет дано решение этого вопроса со стороны банка на более выгодных условиях, я первой же возможности буду вынуждена обратиться в суд. ПРИЕЗЖАЙТЕ В МАРИУПОЛЬ, либо ОКАЖИТЕ ПОМОЩЬ СВОИМ КЛИЕНТАМ.
Телефон для обратной связи 0503286370
КРАЙНЕ НЕ РЕКОМЕНДУЮ БАНК!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олена Бондар 20 червня 2022, 1:10
Моя мама взяла кредит на 3 місяці, перший місяць сплатила, на другий почалася війна і не було змоги виїхати в місто (мама живе в селі, інтернету немає) щоб сплатити місячну сплату (ми були в охопленні рос. військ). Мама зателефонувала,їй сказали, щоб не хвилювалася, надані кредитні канікули. Через 2 місяці, дякувати Богу, батьки вже мали змогу виїхати в місто. Виїхали, сплатили решту (повністю), в відділенні повідомили що все сплачено…але…АЛЕ, як виявилося що недоплачено 22 копійки…І, через деякий час мамі повідомили, що набігли відсотки за користування 2100 грн…НЕЛЮДИ…ВИ, СПРАВДІ, НЕЛЮДИ, ЗА «користуванням кредиту в розмірі 0.22 коп «віддати 2100 як грн…Мама пенсіонерка, родина військового, в часи війни, коли інші країни допомагають, ви, сволоти, гребете останні кошти в пенсіонерів… Вірю в те, що вам це вернеться…Бог є на світі…
Roman Ost 14 червня 2022, 15:07
Є клієнтом цього банку пару років, маю кредитну карту в них.
Оплачую завжди вчасно свої платежі не зважаючи на важкий період
Зараз на початку місяця почалися дзвінки моїм родичам з запитаннями чи я планую вносити плановий платіж в кінці місяця?
НЕ ПРОСРОЧКА ПО КРЕДИТУ, а просто дзвонять і достають родичів з непотрібними питаннями.
У вас не мають люди чим зайнятися в колл центрі???
Ідея Банк
Відповідь банку
14 червня 2022, 15:44
Доброго дня! Дякуємо за відгук та перепрошуємо за завдані незручності. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку.
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
neli4ka0210 13 червня 2022, 11:57
В воєнний час, після дзвінка менеджера, що останній платіж можна розбити і не буде нараховано ніяких відсотків, нарахували 5041 грн. за обслуговування кредиту. Хоча оплата була внесена з домовленістю з банком. На питання як нараховують такі суми менеджер повідомити відмовився. Щоб отримати довідку про закриття кредиту прочитали більше години, бо система не бере в обробку заяву!
Ідея Банк
Відповідь банку
13 червня 2022, 13:09
Доброго дня! Дякуємо за відгук та перепрошуємо за завдані незручності. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку.
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
fortuna1503 11 червня 2022, 16:20
Моим родственникам вызванивают с левых номеров и требуют погасить долг. Хотя перед этим банком долгов нет. Я являюсь клиентом этого банка. Даже в сложные времена погашаю кредит. При обращении на горячую линию меня мягко говоря отфутболили. Мои обращения в СБУ и Национальную Полицию тоже не были услышаны. Прошу МИНФИН обратить внимание на данную ситуацию и проверить данный банк по поводу продажи личных данных клиентов. И если данное министерство в очередной раз напишет какую то отписку, то я буду вынуждена обращаться дальше для защиты интересов себя и своей семьи. ОЧЕНЬ ПРОШУ СОДЕЙСТВИЯ И РЕОГИРОВАНИЯ.
Ідея Банк
Відповідь банку
13 червня 2022, 11:01
Доброго дня! Наразі Ви розмістили публічне звернення до Ідея Банку на сайті Мінфін, що є одним із фінансових ЗМІ. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку.
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний (зареєстрований в банку) номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.8 46.35
PLN 10.4 10.75
USD 41 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.8 46.35
PLN 10.4 10.75
USD 41 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ідея Банк 💰 / Відгуки про Ідея Банку 📝