×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 40 | 40.5 |
PLN | 8.9 | 9.3 |
USD | 37 | 37.5 |
Всі курси банку |
Надійний Банк, рекомендую.
Написати коментар
Суцільна некомпетентність
1. Контакт-центр. Співробітники у більшості випадків некомпетентні. Мені заблоковували депозитну картку через те, що начебто в мене була оформлена кредитна картка, по якій виник овердрафт і незакрив який я не можу користуватися депозитною. І вказували навіть дату відкириття цієї картки, при чому я її НІКОЛИ не оформлюва ні в додатку, ні у відділенні. Три оператори як «папуги» говорили одне й те ж саме. І лише коли мене перевели до карткового відділу, то там сказали, що це вкрай дивна інформація і ніяких карток в мене нема. Те ж саме мені сказали у відділенні на Васильківській.
Співробітники контакт-центру працюють як роботи по скриптам. Якщо щось йде не по сценарію, то вони або губляться у консультації, або починають розмовляти з тобою так, наче їм на тебе начхати і «чого ти без шоколадки прийшов». Латентне хамство як норма.
2. Відділення. Було інформування, що старий додаток банку припиняє існування і треба завантадити новий О.Банк 2.0. При його встановленні в мене виникли сумніви, так як пропонувалося заповнити всі документи, як при оформленні картки. Я запитав у співробітника відділення на Васильківській, чи буде в мене оформлюватися нова картка або підтягнеться стара. Мене запевнили, що нової картки не буде. І що я бачу — після реєстрації у новому додатку мені відривають нову кредитну картку.
3. Мобільний додаток. При здійсненні Р2Р переказу на сторонньому сервісі, банк знімає свою комісію за платіж, при цьому він не показує її у додатку чи у деталях по операції. Кліриг суми у додатку відбувається лише за декілька днів і якщо ти не знаєш про те, що банк знімає комісію, то можна один раз перевести, не заходити у додаток місяць і потім тобі нарахуються відсотки за користування кредитним лімітом, який виник через цю комісію. У контакт-центрі замість того, щоб прийняти це зауваження до уваги почали мене звинувачувати в тому, що я повинен був знати цю інформацію і вона вказується у банківській виписці. Навіщо тобі існує Ваш додаток, якщо мені окремо треба дивитися інформацію у банківській виписці. Як ще Ваш додаток отримав якусь премію «Найкращий банкінг» одному чорту відомо. Купули це звання тай й все. А по факту, додаток — дно!
4. Телемаркетинг. Нав’язування кредитів готівкою.
5. Блокування картки. Постійне блокування моніторингом платежів, якщо ти намагаєшся провести оплату через Google Pay. Вони це розцінюють як фрод і блокують картку. Якщо Ви так боєтесь за цей метод оплати, то приберіть його взагалі зі свого продукту.
Резюме. Неприємна «львівська гостинність» у всій своїй красі. Раджу у крайному випадку користуватися послугами цього банку, аби не мати зайвого головного болю.
Коментарі (1)
За межею порядности
Комісія за зняття особистих коштів у касі банку складає 0.5%. Теж на великих сумах болюче. І несподівано. Ніде не вказано про таке.
Коментарі (3)
Постоянный спам
Написати коментар
Нас разводят …
Написати коментар
Польське коріння, високі ставки
В цілому банк ok, бо пропонує хороші ставки по депозитам, та зручні (вигідні) карткові пропозиції для мене.
Мобільний додаток О.Банк 2.0 трохи кращий за попередній, але ще є над чим працювати. Не досконалий, буває лагає.
Із недоліків: дуже (!) агресивна політика «впарити» кредит, мала кількість відділень та відсутність підтримки через телеграм.
Написати коментар
крадут деньги
Коментарі (1)
Ужасный банк
Написати коментар
банк далекий от клиента
колл.центр дает информацию которая не всегда достоверна. операторы в своей информации противоречят друг другу.
отсутствие потдержки со стороны тех. отдела. регулярно проводятся (якобы проводятся) регламентные работы. В это время частично прекращается обслуживание.
обращения рассматриваются не все.
Отличный банк для совка!) на сегодня дай Бог мне сил установить банкинг этого банка и ума, чтоб больше не сотрудничать с этим банком
Написати коментар
Ужасный банк! Приложение еще хуже.
Далее. Чтобы отменить пролонгацию депозита нужно звонить только в день его закрытия, ни раньше ни позже. Если не позвонил, то твой депо будет автоматически продлен по низкой ставке. И ничего с этим сделать нельзя!!! Даже если ты в ЗСУ, сидишь в окопе и нет физической возможности — это никого не интересует.
Короче, никому не рекомендую. Трата времени и нервов.
Написати коментар
Проблемный банк
Коментарі (1)
Грубе спілкування
Коментарі (4)
Один і найжахливіших банків
Написати коментар
Отвратительно
Обращаюсь в чат с целью заказа наличных, говорят что заказа нет и нет могут передать обращение в отделение тк сейчас не рабочее время отделения
На следующий день звоню на горячую линию, сообщают что заказ для моей суммы не требуется
Приходу в отделение — денег в наличии нет, и заказывая в чт, я могу их получить только на вторник
уважение ко времени клиента хоть какое-то есть?
Отделение в Киеве № 9
Коментарі (4)
Клиенты здесь не требуются! Ну и ладно, пойду в соседний банк!
Написати коментар
Жах
Написати коментар
Развод на подарки + селфи
Коментарі (2)
Жах!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Банк не надає можливість розблокувати банківську карту
Богданов Геннадій Анатолійович лютий 1951р.н.
Коментарі (4)
Идеябанк прекращает онлайн банкинг
Коментарі (1)