Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ідея Банку: Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 16/2

Адреса:
Київська область, Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 16/2
Телефон:
+38 (04563) 5-26-63, +38 (050) 432-43-18
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:15 (каса: 09:00-18:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
4 не зарахована
1 грудня 2022, 7:58
На гарячій лінії мені урочисто заявили. що замовити валюту під депозит можна тільки особисто в відділенні банку. На моє здивування, в день закінчення депозиту подзвонили співробітники нашого Білоцерківського відділення і запросили забрати гроші, які мене вже чекають. Було дуже приємно. Депозит отримала без проблем.
Написати коментар
3
24 листопада 2022, 12:51
В мене скоро закінчується валютний депозит. В інших банках можна подзвонити на гарячу лінію і замовити валюту на зручний день. В Ідея-банку вирішили, що для здоров’я клієнта буде корисно, якщо він да рази прогуляється в відділення. Перший раз, щоб замовити валюту, другий раз, щоб її отримати. Я вирішила, що для мого здоров’я буде краще, якщо я заберу депозит і припиню з цим незрозумілим банком всі відносини.
Коментарі (4)
1
3 серпня 2022, 10:55
Відділення банку в м. Біла Церква. 01.08 закінчується термін дії картки. Днів за 15 звертаюсь у відділення. Працівниця запевняє що дія картки подовжена і на протязі 3 місяців ніяких питань виникнути не повинно. Тим більше що картка іменна, а банк такі точно перевипускає і вона повинна прийти. За цією розмовою мовчки спостерігає керівник. Добре. Повіримо. Сьогодні 03.08 в інтернер-банкінгу картка недоступна. Звертаюсь в відділення. Та ж працівниця каже що картку потрібно замінити. Іменної немає буде проста. Добре. Але ій потрібні документи. «Дія» іх не задовальняє. Тільки оригінал паспорту і коду. Керівник розповідає про війну, потребу стукати до його кабінету, мовчати коли він несе нісенітницю. А те що вони своїми діями створили мені проблеми не заслуговує навіть на просте вибачення. Ще питання по цьому банку. Згідно тарифікації плата за обслуговування карти берется якщо порушена одна з вимог (мало коштів, мало операцій або сум операцій. В мене виконано дві вимоги і все одно плату стягнуто. Відповідь — звертайтесь на гарячу лінію. То навіщо це відділення?
Написати коментар
Ответ банка
Ідея Банк
34332781
10 серпня 2022, 9:20
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги за вказаними Вами в цій заявці контактами Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
1
27 серпня 2021, 18:21
Хочу поделиться опытом обслуживания в отделении Идея Банка, расположенного в городе Белая Церковь, Киевская область. Персонал в этом отделении крайне безграмотен. Не владеет элементарными, базовыми знаниями, которые касаются простых банковских операций, таких как, выдача выписки по депозитному счету, методики расчета и выплаты процентов по вкладу, условий размещения самого вклада и многое другое. У меня был размещен в этом банке депозит «Свободные деньги». Перед его закрытием я сам дома рассчитал размер процентов, которые должен получить по итогу. Однако, придя в отделение банка, мне его сотрудники предоставили кассовую квитанцию, предназначенную для выплаты вклада и процентов, в которой указывалась сумма процентов в два раза меньше чем та, которая должна была быть. И только благодаря своей настойчивости, многократным звонкам на горячую линию банка, уйме потраченных нервов и времени (1,5 часа), сумел добиться того, что должно было произойти, как само-собой разумеющиеся, автоматическое — правильность начисления процентов по депозиту. И этот банк позиционирует себя, как европейский?! Да, я с подобным никогда не сталкивался обслуживаясь в самых маленьких украинских банках. Также хочу добавить свое мнение о банке в целом. 1) Его интернет-банкинг пребывает постоянно (месяцами) в нерабочем состоянии. 2) На официальном сайте банка есть раздел «Обратная связь», предназначен для обращения клиентов с жалобами и предложениями. Так вот, он тоже постоянно не функционирует. Причем, узнаешь об этом после того, как потратил время на заполнение всех форм и полей. Просто, тебе в ответ приходит сообщение «Извините сервис временно не работает». Одним словам, совет всем: если цените свое психологическое здоровье и время, лучше поищите альтернативу.
Написати коментар
Ответ банка
Ідея Банк
28 серпня 2021, 11:05
Доброго дня! Дякуємо за відгук та перепрошуємо за завдані незручності. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку.
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях надіслати Ваш контактний номер телефону та електронну адресу.
з повагою,
Ідея Банк
4
2 жовтня 2019, 10:46
Брал кредит под развитие бизнеса. Из плюсов: оформили быстро, расписали все проценты, персонал хороший. Процент и страховка довольно высоки, но ладно. Но все это перекрывает один громадный минус — очереди. Я не хочу ложить по 20/30 штук за раз в банкомат и предпочитаю кассу. В идее стоят километровые очереди и все оформляют страховки на выезд заграницу. Каждое оформление — 15-20 минут, часто приходит один человек и говорит: мне 3 — тогда касса виснет на 30-40 минут. Работает одно окно, дышать нечем. Каждый визит для оплаты кредита — это 2 часа в очереди — настоящий квест. Начальнику отделения, видимо, плевать. Неужели нельзя организовать одно окно или просто какой нибудь стол для оформления чисто этих страховок, а одно окно оставить под своих клиентов? Поставил бы кол, да сотрудники очень хорошие, совесть не позволит. П.С.: жаль, нет возможности приложить фото, очередь в 15 человек на 40 кв.м Вас бы впечатлила.
Написати коментар
Ответ банка
Ідея Банк
34332781
3 жовтня 2019, 12:20
Доброго дня! Дякуємо Вам за зауваження.
Ми розібралися в ситуації. В найближчий час виправимо проблему – почне працювати друга каса. Щиро вдячні, що уважні до нас, і окремо — за повагу до наших колег у відділенні.
5
13 грудня 2018, 10:38
Користуюсь послугами даного банку 1,5 року. Мені подобається обслуговування у нашому відділенні. Мені завжди нададуть консультацію та допоможуть у вирішенні певних питань. Єдине щоб хотілося це дві каси. Ну дуже не зручно стояти в величезній черзі. Звісно є деякі і не приємні моменти. Але то дрібниці. Хотілося б бачити кращий мобільний банкінг і дуже чекаю додатку.
Написати коментар
Ответ банка
Ідея Банк
14 грудня 2018, 17:13
Доброго вечора, шановна satellite!
Дякуємо за Ваш позитивний відгук! Ми раді, що Ви обрали наш банк і наша робота відповідає Вашим очікуванням.
У разі, якщо у Вас з'являться додаткові запитання, Ви можете завжди написати нам на пошту info@ideabank.ua або зателефонувати на гарячу лінію банку за номером — 0 800 50 20 30.
Ми завжди раді допомогти Вам!
З повагою, команда Ідея Банку.
1 не зарахована
23 вересня 2018, 14:28
НЕ РЕКОМЕНДУЮ этот банк никому.
Взяла кредит в банке на сумму 50000 грн.
В итоге ~ на сегодняшний день по Договору я должна была отплатить 24500 грн., я проплатила 42000 грн./6000+30000+6000/.
Написала письмо об реструкторизации долга в связи с внесением большей сумы…
Ответ банка меня поверг в шок ~ платите как и положено по 6000 грн., а сумму пересчитывать не будем. Это простите как???
А сегодня мне позвонили и сообщили, что мои счета заблокируют в связи с неуплатой.
Вообще полный бред! Занести деньги наперед и получить еще проблемы ~ я такого еще не встречала. В голове не укладывается!
Через неделю поеду в банк погашу все суммы, возьму справку об ПОЛНОЙ уплате долга и забуду этот банк как страшный сон!
НИКОГДА НЕ БЕРИТЕ ТУТ КРЕДИТ! МОШЕННИКИ!
Коментарі (1)
Ответ банка
Ідея Банк
25 вересня 2018, 17:58
Добрый вечер!
Для выяснения обстоятельств описанной ситуации, напишите, пожалуйста, на наш электронный ящик — info@ideabank.ua, Ваш контактный номер телефона и ФИО — мы рассмотрим ситуацию детально и примем меры.
С уважением, команда Идея Банка.
Відповідь адміністратора
Мінфін
26 вересня 2018, 18:10
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 26.09.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
2 не зарахована
22 червня 2018, 0:54
Повівся на рекламу у фейсбук, зробив заявку, на наступний день зателефонували із банку та запросили у відділення для відкриття картки «Card blanche blue». Менеджер яка відкривала картку розказала, що не потрібно сплачувати відсотки за зняття готівки, і що на протязі 30 днів немає ніяких прихованих платежів. Але знявши кошти та подивившись виписку, та перевіривши залишок в кінці місяця, виявилось що залишок не співпадає із тим залишком, що я знімав, зателефонувавши на гарячу лінію мені сказали, що додатково знімається ще страховий платіж, та якісь ще відсотки і їх не видно зовсім у виписці інтернетбанкінгу. Погасивши повністю кредитку в +, через 3-4 дні виявив, що кредитка знову зайшла в мінус, погасив знову в плюс, на наступний день виявилось що кредитка знову в мінусі, хоча я ніяких операцій не здійснював. Зателефонував на гарячу лінію, мені співробітник пояснив, що то знімаються відсотки, але не пояснив коли вони припиняться зніматись. Ще проблема перерахувати гроші із картки, то є якийсь квест, іх можна тільки зняти в касі, або в банкоматі по 1000грн… Для того, щоб закрити картку потрібно знову йти у відділення. Дуже не раджу звязуватись із Ідея банком.
Коментарі (4)
Ответ банка
Ідея Банк
22 червня 2018, 15:35
Доброго дня!
Просимо вибачення за ситуацію. Будь ласка, напишіть на наш електронний ящик — info@ideabank.ua Ваш контактний номер телефону і ПІБ — ми детально розглянемо ситуацію.
З повагою, команда Ідея Банку.
1
25 лютого 2017, 23:29
Мама является клиентом Идея банка и получает пенсию на их карту. Недавно уехала за границу и попросила снять деньги с карты и погасить ее кредит, пока она отсутствует. Была невнимательна и оставила неверный пин-код. Карту заблокировали. Сначала я позвонила в колл-центр узнать что к чему, на что мне сказали, что карту можно разблокировать только, если ее владелец лично позвонит к ним. Я сказала об этом маме. Она два дня пыталась дозвониться в колл-центр Идея банка из-за границы и все безуспешно. Тогда я опять позвонила в банк и, объяснив ситуацию, попросила набрать мою маму с их стороны, на что мне сказали, что им не положено выполнять исходящие звонки. Тогда я попросила найти решение сложившейся проблеме — на что мне в раздражительном тоне сказали, что звонить должны только им, а они никуда звонить не собираются. Я вежливо заметила: «девушка, если вы не компетентны в решении данного вопроса, то скажите, к кому я могу обратиться в данном случае, на что мне уже более раздраженно ответили, что никто не компетентен в моем вопросе и дали понять, что никто ничего предпринимать не будет, а то, что человек уехал за границу — это его проблема.

Я оставляла 4 жалобы!!! ни какой реакции до сих пор. И уверена, что и эту пройдут мимо. Такого хамского отношения и безразличия со стороны сотрудников я не видела ни в одном банке!!!
Коментарі (6)
Ответ банка
Ідея Банк
27 лютого 2017, 10:09
Добрый день!

Приносим извинения за ситуацию. Пожалуйста, напишите на наш электронный ящик — info@ideabank.ua Ваш контактный номер телефона и ФИО — мы рассмотрим ситуацию детально и примем меры. Желаем Вам хорошего дня.
С уважением, команда Идея Банка.
Головна / Банки України 🏦 / Ідея Банк 💰 / Відділення та банкомати Ідея Банку в Білій Церкві 🏦 / Відділення Ідея Банк: вул. Ярослава Мудрого, 16/2, Біла Церква
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ідея Банку за адресою Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 16/2. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ідея Банку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ідея Банку розташованому за адресою  Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 16/2- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.