Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Віктор Лозовський 29 листопада 2025, 11:05
Щоб встановити додаток банку, для переоформлення депозиту потрібно пройти реєстрацію дія селфі яка практично не працює і не працювала.Інших варіантів нема.Приходиться чекати робочий день і йти в відділення. Такої якості додатки є тільки в малобюджетних банка.
Graf91 19 листопада 2025, 15:27
Це просто якийсь жах! Мені заблокували всі мої кошти на рахунках банку тому що треба пройти переідетифіацію (мене банк ніде не попередив про це) Я разів 10 намагався пройти ідентифікацію через додаток Дія, але банк мені відмовляв. Паралельно я намагався зв’язатися з оператором в месенджерах банку і мені завжди на моє питання закривали чат). Просто цирк якійсь. Нарешті один оператор мені відповіла що в мене не підтягується дані з Дії про місце реєстрації. Я оновив ці дані в Дії і потім все одно отримав відмову в банку. Вже потім відповіли що в мене протерміновано переідетифіацію. 23 .11.204 Хоча банк ніде мене не повідомляв про цю дату і по те що мені потрібно було пройти ідентифікацію. Можу навіть надати докази цього. Банк просто знущається
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
klient20252025 13 листопада 2025, 12:48
Почему требуют угрожают о оплате кредита, если человек живет в зоне боевых действий где сутками идут обстрелы. Вопрос кто враги?
Allexandr88 4 листопада 2025, 22:25
Відділення за адресою: Рівне, вул. Соборна, 65
Подключили смс iнформування, при чому без мого вiдома. Дiйшло до того, що стали начисляти кредити за ту смс. Тепер не можу вiдключити нi через звернення до представницва банку, нi через чат. Сказали можна дистанцiйно закрити рахунок звернувшись на гарячу лiнiю. Звернувся — там сказали що лише те щастя пiдключити можуть, а закривати не будуть. Просто так нi за що списують кошти ще й не можна розiрвати договiр з тим банком. Навiть ворогам не раджу користуватися послугами того банку.
В цьому банку постійно вигадують якісь загадки щоб було складно було з ними працювати. Останньою заморочкою є новий вхід в мобільний O.bank. Враховуючи що іншого варіанту (банк на персональному компьютері чи банкомат) в них немає то це велика проблема. Зараз вони вигадали крім звичаного дворівневого входк трирівневий. Третім рівнем вони ввели селфі. При чому перед ним вони пропонують інструкцію де масса вимог — хороший інтернет канал, правильне освітлення, правильне розташування обличчя і так далі. І якщо вам потрібно дістатися до ваших коштів в не дуже зручному місці то вам в цей день не посчастило. Мені не вдалося виконати їх вимоги. Навіть просто ввечері в кімнаті. І світло ніби нормальне. І обличчя. А зробити селфі не вдалося навіть з 50 спроби. Добре що є можливість послати те що називається «банком» подалі. Що і буде зроблено в понеділок зранку. А співробітникам пораджу готуватися до селфі в іншому місці. Бо я не єдиний кому вони не дають нормально користуватися своїми коштами.
Аліна Іващенко 22 жовтня 2025, 21:02
Відділення за адресою: Суми, вул. Козацький Вал, 1
Дуже неприємний досвід з Idea Bank.
Хоч я вже не є клієнткою і ще у квітні 2025 року офіційно зверталася до відділення у Сумах (вул. Козацький Вал, 1) з письмовим зверненням припинити рекламні дзвінки, вони досі надходять.
Вважаю це порушенням права на конфіденційність і недбале ставлення до персональних даних.
Не рекомендую цей банк через нав’язливі дзвінки та ігнорування звернень колишніх клієнтів.
Ярослав Борко 10 жовтня 2025, 12:08
Мав дуже неприємну розмову з консультантом на гарячій лінії Ідеа Банку, після чого виникають думки, а навіщо я звернувся до такого банку, де поки ти береш кредит то розмова одна, а якщо виникають питання, то до тебе розмова інша!
Не рекомендую звертатись до цього банку!
STAS0911 12 вересня 2025, 11:00
Банк відмовляється призупиняти нарахування відсотків і штрафів, вимагаючи «оновлену» довідку форми № 5. Закон (ч.15 ст. 14 Закону України «Про соц. і правовий захист військовослужбовців») та Інструкція з діловодства ЗСУ (наказ Головнокомандувача ЗСУ від 31.01.2024 № 40) не встановлюють строку дії довідки. Наявна довідка, що підтверджує дату початку служби, є достатньою для застосування пільг.

Вимога банку про «оновлення» довідки є незаконною.
Наталія Shs 14 серпня 2025, 17:29
6.08.2025 був здійснений переказ за реквізитами з картки Sense банку на Ідея. Кошти досі не зараховані, сьогодні 14.08. Де вони поділися?
Підтримка Ідея банку неадекватна, то просто вимикають я, то не відповідають. Жах.
Як знайти, куди подівся переказ?
s2612 5 серпня 2025, 13:40
Оформлювала розстрочку на товар через магазин — вибрала О.Банк (Ідея Банк). В телефонному дзвінку, який відбувся з неофіційного мобільного номера (номер не пробивається як банківський, а як звичайний особистий номер), мені озвучили:
• Комісію 6300 грн за СМС-обслуговування — ця інформація є і на сайті магазину, але дрібним шрифтом.
• Що кредит оформлюється на 20 місяців, але є можливість його закрити раніше або пізніше (до 24 міс.), якщо буде бажання.

На практиці виявилося зовсім інше:

🔹 Кредит оформили на 24 місяці, і платіж розрахований саме на 24 міс., а не на 20, як було озвучено. Тобто, переплата автоматично більша, і щоб уникнути зайвих відсотків — я маю самостійно вираховувати суму для дострокового погашення.

🔹 Інформація про 20 місяців у телефонній розмові звучала як базова умова, а можливість платити до 24 — як опція. Але на ділі все оформлено на 24, і тепер банк каже: «Ви можете платити більше в додатку». Але інший банк одразу пише чітку суму, без таких маніпуляцій — скільки написано, стільки й плачу.

🔹 Також виявилось, що це не кредит на товар, а видача грошових коштів на рахунок з усіма витікаючими наслідками — в тому числі додаткові відсотки й комісії.

🔹 Я звернулась до банку, щоб отримати запис телефонної розмови, бо саме там були озвучені ключові умови. Мені відмовили, сказавши: «Нікому нічого не даємо».



🔻 Підсумок:
— умови, озвучені в телефоні, не відповідають фактичним;
— кредитна схема заплутана, з нав’язаними відсотками;
— банк ухиляється від прозорості — не дає записів, не відповідає по суті;
— оформлено не як розстрочка на товар, а як «готівковий кредит» з підвищеними комісіями.

‼️ Не рекомендую категорично. Якщо не хочете потрапити в пастку з прихованими умовами та платити більше, ніж розраховували — оминайте цей банк.
14502962 23 липня 2025, 16:29
Будь проклятий той день, коли я відкрив у цьому банку через їх додаток картку. Я нею не користувався, зарахувань не було, списань не було, але тепер вони довбали мене дзвінками. За два дні зателефонували тричі. Розуміння, що таке взагалі особисті межі та маркетинг у них геть-чисто відсутня.
mari443355 18 липня 2025, 22:24
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 3
Обережно!!! Шахраї!!! Банк просто краде ваші кошти! Відкрила рахунок, поклала кошти на рахунок — банк іх заморозив, мотивуя, що я являюсь ФОП. Мої довідки, що я НЕ є ФОП іх НЕ цікавлять. Тещо можна авторизуватись через Дію — це так, але актуальну інформацію з Дії вони ігнорують. Питання вирішують другий день на словах, на справді просто користуються вашими коштами.
Dasha777 11 липня 2025, 11:48
Неадекватный банк и его операторы!!! Никакой лояльности!!! Требуют ежемесячные огромные проценты!!! Никаких поблажек не делают!!! Именно звонят и требуют деньги!!! Проценты капают даже когда просила их списать по семейным обстоятельствам!!! Я осталась одна с маленьким ребёнком и в положении на 9 месяце!!!
Просто выносят мозги звонками!!! Желание кинуть и поменять номер телефона!!!
Антон Антон 1 липня 2025, 11:55
Ідея Банк не попереджає про те, що списує комісію за транзакцію і здійснює її списання через 3 дні. Я купив на 99 тис грн ОВДП. Спочатку я купив на 1 000 грн, щоб переконатися в тому, що комісія не списується. Пересвідчившись в тому, що комісію не списало і будучи впевненим, що таке списання не відбудеться, я купив ОВДП на суму 99 000 грн. Через 3 дні у мене виявилось, що мінусовий баланс і заборгованість 2000 грн, незважаючи на те, що я розраховував на те, що перебуваю у пільговому періоді. В службі підримки кажуть, що таку комісію списують через 3 дні (2 відостки). Такими діями, мене введено в оману як споживача і завдано збитків. Скарга в НБУ подана.
Oleh Hello 28 червня 2025, 11:39
Купив за кредитні кошти ОВДП і під час транзакції не було жодних повідомлень по додаткові комісії. Купував на весь ліміт, тому здавалося б, якщо коштів не буде вистачати, то транзакція не пройде, але вони комісію зняли і записали її в овердрафт.
Такі нові умови на додаткову комісії зявилися десь місяць до того, як отримав кредитну картку, а до того покупка ОВДП була без жодних комісій.
Все це я намагався донести до служби якості, а саме:
1) така транзакція це не переказ коштів, а купівля державних послуг і є стала практика, що вона відбувається без додаткових комісій за переказ.
2) я не отримував ніяких повідомлень про додаткові комісії, щоб адекватно оцінити ризики.
3) інші банки, коли є спірна ситуація, в особистому порядку вирішують ситуацію і йдуть на зустріч клієнтам, якщо вони цінують їх і власну репутацію.
Але жодним чином не переконав відділ якості обслуговування Ідея Банку.
Також в додатку частина заборгованності відображається в одному місці, а інша частина в іншому, що вводить в оману користувача і суперечить сталій практиці в українських банках, коли всі заборгованність подається одразу і якщо є долі, то банк окремо їх ще показує.
Також гаряча лінія невірно повідомляє про суму, яку треба сплатити до погашення заборгованності.
Разом усе це можна назвати дном або шахрайством.
Особливо огидно, що НБУ додав цей банк до системного значущих, мабуть, на користь нового власника.
Анжела Кудрявцева 26 червня 2025, 8:59
Хочу висловити велике незадоволення цим банком, а особливо його працівниками кол-центру один каже одне інший через декілька годин телефонує і каже інше, додзвонитись до них нереально, я біженка і через вкрай важкі обставини вимушена була брати кредити, аби сплати квартиру і не лишитись на вулиці, нещодавно мене було пограбовано і я звернулась до банку з проханням відстрочити виплати хочаб на місяць але банк мені відмовив, а на томіст постійно дзвонили представники банку постійно дзвонили і погрожували, також дзвонили до мами яка в зоні бойових дій при тому що я давала номери двох подруг, а номер мами не вказувала. Нуль допомоги своїм клієнтам, залякування та поводження як злочинцями
Пришла в отделение для оформления кредитных каникул/реструктуризации. Заявление написала. На вопрос: «нужно писать причину?» Ответили, что нет.
Через три недели банк звонит и говорит, что в реструктуризации отказано по причине отсутствия причины!!!
Это как, вообще, понимать?
Отделение в г. Павлоград, центр города.

Банк врет и нанимает некомпетентных специалистов.
Bohdan929 20 червня 2025, 18:20
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Лесі Українки, 54
9 червня заблокували рахунок для перевірки документів про походження коштів. Дистанційно надати документи та поясення не дали, тому 10 червня я поїхав у інше місто в відділення і надав все що від мене просили. Працівник банку швидко допоміг у вирішенні питання (м. Луцьк), мені сказали, що перевірка триватиме 1 день (до цього у чаті підтримки писали що до 10 днів). Вже пройшло 10 днів та рахунок досі заблокований, на гарячій лініі відповідають що відповіді від моніторингу досі немає і таких клієнтів багато, деякі чекають по декілька тижнів.

Але, підозрілим є те, що коли я надав документи, їх відправили у відділ моніторингу і через 5 хв вони дали відповідь що потрібні ще деякі уточнення (не документи, а саме пояснення), я їх надав, та після цього повний ігнор на запити банку щодо термінів перевірки.

Хто навмисно затримує відповідь та рішення по ситуації? Банк чи фін. моніторинг?
Надходжень було на суму 12444,75грн (4 вхідні перекази), що аж ніяк не перевищує ніякі ліміти.
Fordfusion 15 червня 2025, 18:07
Все наче гаразд, ввічливість, якість обслуговування до того моменту як ви випадково (просто забулися, буває, людський фактор) не сплатили вчасно за кредитом.
Без попередження Ідея банк блокує ваші рахунки, після чого ви вже не зможете зробити прострочений платіж за кредитом, окрім як за конкретним рахунком конкретного кредита (якщо їх декілька). За звичайним сценарієм гроші завжди заразовуються одразу, після блокування платіж висить в системі і його ніхто не обробляє, наче це зроблено спеціально. В той час як в інших банках прострочка йде в овердрафт і в будьякий час з будь якого іншого рахунку цього банку можна його погасити. Тобто з прострочкою обслуговування в Ідея банку стає схожим на якесь казіно, шаг ліворуч, шаг праворуч і все…підтримка вже не йде вам на зустріч.
Таке враження що до моменту випадкової прострочки ви були клієнтом банку, а після прострочки ви вже не клієнт банку.
Оператор підтримки спочатку переконує що ніяких штрафних санкцій банк Ідея не застосовує згідно закону військового стану (хоча я був готовий що будуть додаткові відсотки).
Потім інший оператор підтримки також ухиляється від визнання що штрафи за прострочку все ж таки є, бо це видно з виписки по одному з рахунків.
Тобто за фактом штрафи за прострочку є, але співробітники підтримки їх не визнають. Штрафні відсотки просто треба сплатити і все, або банк не погасить заборгованість.
Тобто оператори підтримки брешуть, що штрафів немає і вважають це нормальним, а на супутні питання не відповідають ігноруючи їх.
Обслуговуюсь в декількох банках і жодного разу не зустрічав такого відношення до клієнта.
Все б нічого і додаткові відсотки можна зрозуміти, якщо б не брехня операторів підтримки.
Дякую за обслуговування. Ідея банк — «все для клієнта»
vdmytro 9 червня 2025, 19:01
Підтримка відповідає найдовше з усіх банків, якщо відповідає взагалі… крайній раз коли запитав про курс євро по картам сказали: «Ми не здійснюємо подібні розрахунки»

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.45
PLN 10.8 11.6
USD 41.9 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.45
PLN 10.8 11.6
USD 41.9 42.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ідея Банк 💰 / Відгуки про Ідея Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Ідея Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.