×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.65 | 43.6 |
USD | 41.1 | 41.64 |
Всі курси банку |
Вечные очереди!
По-перше, приносимо вибачення за незручності що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку.
Так, дійсно, іноді виникають черги у відділеннях, які пов'язані з тривалістю деяких типів операцій, але запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості і піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Положила деньги на зп карту через банкомат, карту банкомат вернул , но деньги не зачислил
Звонила на горячую линию, оставила заявку, сказали ждать 14 дней для решения спорного вопроса. Деньги нужны для оплаты кредита, вопрос где до конца месяца взять ещё приличную сумму денег для оплаты кредита и почему я страдаю из-за технических проблем банка?
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку.
Зазначаємо, що, на жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: зв'язок, електропостачання, збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку.
Запевняємо Вас, що банківські служби завжди роблять все необхідне, аби максимально пришвидшити процес розгляду заяв на спірні операції. Для уточнення результатів, розгляду поданої заяви Ви можете або перевіряти залишок самостійно, або уточнювати статус через Інформаційний центр.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Кредит
За отриманою інформацією, Вам телефонували співробітники обслуговуючого відділення Банку, але, на жаль, спроби встановити зв’язок були не успішними.
Сьогодні Вам було здійснено повторний дзвінок та надано відповідну інформацію.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Какой же шлаковый банк.
По-перше, інформуємо, що зазначеної Вами інформації недостатньо для проведення перевірки підстав блокування картки. У разі повідомлення Вами ідентифікаційного номеру, дати звернення до відділення Банку / дзвінка до Інформаційного центру (а також номеру, з якого було здійснено дзвінок) на info@aval.ua, уповноваженим підрозділом Банку буде проведено відповідну перевірку та надано коментарі відносно якості наданої консультації (у тексті просимо додатково зазначити, що інформація надається до запиту на сайті Мінфіну від 19.11.2019).
Додатково, слід зазначити, що дійсно іноді у відділеннях виникають черги, що пов’язано виключно з тривалістю операцій що надаються менеджерами відділення Банку.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
Ми кожен день працюємо над покращенням якості обслуговування та сподіваємося, що виправдаємо Ваші очікування і спільними зусиллями зможемо досягти бажаних результатів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Без моего согласия открыли кредитную карту
За перевіреною інформацією, встановлено, що співробітником обслуговуючого відділення Банку консультацію надано коректно з дотриманням встановлених Банком вимог. При цьому, запропоновано скористатися акційною пропозицією, озвучено її умови та переваги. Також, звертаємо увагу на те, що без підписання відповідних угод оформлення продукту не здійснюється.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
отказ найти средства клиента вохвращенные на закрытый счет
Встановлено, що 14.11.2019 Ви зверталися до Банку з аналогічним запитом. Звернення прийнято до розгляду. За результатом розгляду Банком буде надано відповідь на електронну адресу відправника.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Не понимаю как у этого банка большой рейтинг
-Оформляли 2 недели. Ну то ещё пол беды т.к. раньше зп все равно бы не получила.
— как получила ее на руки специально позвонила оператору и спросила о условиияхз использования. После 10 минут прослушивания мелодии наконец-то соединили с оператором. На вопрос «у меня будет ли что то сниматься если я буду снимать в банкомате другого банка. Сказал, что только по тарифам того банка. Ок. Залезла в ПриватБанка, там пишут комиссия 0%. Ну отлично начала снимать. ОКАЗЫВАЕТСЯ что сотрудник не компетентен а этом вопросе и о комиссии самого Райффайзена в 1,5%. ПОЛТОРААААА ( при том что в большей части банком максимум 1%)он умолчал как и то что ещё +5грн просто так снимается каждый раз. Я потеряла кучу денег!
— качество карточек наихудшее, она гнется как
Лист бумаги.!
Хорошо быть вторым в списке по активам, коль так безпардонно можно грабить своих клиентов!
Банкоматов мало, в районе где проживаю их нет. За любой чих дерут деньги
По-перше, інформуємо, що зазначеної Вами інформації недостатньо для проведення перевірки якості наданої консультації оператором Інформаційного центру. У разі повідомлення дати дзвінка та номеру, з якого було здійснено дзвінок на info@aval.ua, уповноваженим підрозділом Банку буде проведено відповідну перевірку та надано коментарі відносно якості наданої консультації (у тексті просимо додатково зазначити, що інформація надається до запиту на сайті Мінфіну від 17.11.2019).
Додатково, слід зазначити, що існують різні тарифні моделі для зарплатних карткових рахунків, які передбачають як комісію за зняття готівки в банкоматах інших банків на території України у розмірі 1,5% + 5 грн. так і безкоштовне зняття коштів. Діючі Тарифи розміщені на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
Окремо, слід повідомити, що пластик з якого виготовляються картки Клієнтам Банку відповідає вимогам міжнародних стандартів. Так, картки Банку мають якісну поверхню, стійкість до згинання, термостійкість, стійкість до ультрафіолетових і рентгенівських променів. Крім того, електромагнітна сумісність дозволяє тривале зберігання карток поруч з іншими картками.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Ми цінуємо кожного Клієнта і намагаємося створити найбільш комфортні умови обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Отсутствие информации, некомпетентность персонала
2. Работники на кассе — ленивы и не компетентны. Не могут или не хотят выяснить по номеру карты, какой у меня карточный пакет. Я им должен рассказывать, что у меня за пакет. Карточка передаваласть в руки кассиру с озвучиванием условий проведения операции. Отсылали к специалисту в зале. Вы кого понабирали? До этого случая был лучшего мнения о банке. Очень профессионально работает начальник по работе с частными клиентами банка базового отделения г.Черкассы по Гоголя 224.
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для можливості надання коментарів відносно якості обслуговування у відділенні Банку. Крім того, встановлено розбіжності під час здійснення аналізу викладеної інформації. Прохання надати більш розгорнуту інформацію по даній ситуації написав звернення на info@aval.ua (додатково зазначив, Ваше ПІБ, ідентифікаційний номер, дату візиту, а також те, що додаткова інформація надається для проведення повторної перевірки за запитом на сайті Мінфіну та передати виконавцю 7266).
Окремо інформуємо, що ознайомитися з діючими тарифами Банку можливо на офіційному сайті, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Договор по акциям
На жаль, наданої інформації недостатньо для проведення перевірки та надання коментарів відносно виниклої ситуації. Просимо Вас написати звернення на info@aval.ua зазначив Ваші ідентифікаційні дані (ПІБ, ІПН/номер паспортного документу), стисло виклав ситуацію та додатково зазначив, інформацію передати виконавцю 7266. Додатково інформуємо, що вказаний номер телефону відноситься до Управління депозитарної діяльності та використовується для зв’язку з клієнтами-фізичними особами. На жаль, телефон може одночасно використовуватись для обслуговування лише однієї особи, тому, дійсно, можливо виникнення ситуації, коли не вдається одразу встановити зв’язок зі співробітником Управління депозитарної діяльності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
нужно со скандалом забирать свои деньги
Заказывали выплату депозита за 4 дня, двумя сумами, при этом на отделение пришла только одна.
Руководитель отделения просто проморозилась с заказом второй суммы, так как решила что одной суммы в этой ситуации будет достаточно.
17 отделение в днепровском районе
После такого отношения захотелось закрыть все счета в этом банке
Что и буду делать после того как выбью вторую часть суммы
Будьте осторожны с этим банком. Сотрудники сами решают сколько ваших денег вам хватит.
Оскільки 17 відділення в Банку відсутнє, для можливості проведення перевірки та надання коментарів відносно виниклої ситуації, просимо Вас повідомити адресу відділення до якого Ви зверталися та місто.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Ответ по кредиту ,заставит скоротать время в жостатке
Розгляд заяви на оформлення кредитного продукту може тривати зазвичай протягом доби. Тривалість такого розгляду залежить від багатьох факторів, зокрема перевіряється: платоспроможність майбутнього позичальника, фінансовий стан, наявність податкових боргів, судові справи, кредитна історія в інших банках, актуальність наданих даних тощо) та цей перелік не є вичерпним.
Ми щиро шкодуємо, що виникла ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Ми цінуємо кожного клієнта і намагаємося створити найбільш комфортні умови обслуговування для максимального їх числа.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
неприятный обман
погашал все в срок до 20 числа месяца.Плюс платил 100 грн в месяц за пользование картой(пользовался чуть меньше двух месяцев полностью погасил задолженность, когда погашал последнюю часть долга, мне сказали что Система(!!) мне насчитала 200грн процентов! На вопрос почему, никто вразумительного ответа не дает. Просто ссылаются на сбой системы.На данный момент, из за того что Система сняла с меня лишние деньги, моя карта как бы опять в долгу.Писал заявление на закрытие карты и на пересмотр незаконно снявшихся процентов в конце октября, ни ответа ни привета.И теперь получается, что за ноябрь с меня опять возьмут 100 грн платы за пользование картой.(так как она еще вполне себе активна!!)Специалисты разводят руками, вроде как посылают запросы в Киев, и просто говорят ждите, там посмотрим.А Если завтра система насчитает не 200 грн, а 2000 грн процентов?? Ребят, конечно 200 грн не сумма, но очень неприятно, а главное до сих пор нет никакого результата.Вчера был в очередной раз в отделении банка, девушка лично заверила, что завтра все выяснится и вам обязательно перезвонят… да куда там, даже никто не перезвонил… а зачем?))
Наверное задумка таких карт очень неплохая, выручает людей в быту, но так как в реале это происходит, просто Странно для такого Ранее уважаемого банка как Аваль.Разочарован.и главное, вопрос так и открыт.
По-перше, приносимо вибачення за завдані в процесі обслуговування незручності.
За отриманою інформацію, ситуацію врегульовано та, в телефонному режимі, Вас проінформовано співробітником обслуговуючого відділення Банку про результат проведених заходів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Коментарі (2)
Зникли кошти з рахунку. (питання вирішено 19.11.2019)
При елементарному поповненні рахунку через Ваш додаток, запитують код підтвердження!!!
Моєму обуренню немає меж. Куди дивиться Служба безпеки банку?!?!
Звертаємо Вашу увагу, що Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку (далі – Правила), встановлено обов’язок Клієнта забезпечувати належне зберігання платіжної картки (далі -ПК), не розголошувати ПІН-код, у тому числі ПІН-код платіжного гаманця, слово-пароль, CVV2/CVC2-код, ОТР-паролі та не передавати ПК у користування третім особам та, не розголошувати реквізити ПК, забезпечити належний контроль за мобільним телефоном із SIM-картою.
Також, Правилами передбачено, що з метою попередження можливого шахрайства при здійсненні операцій оплати товарів, робіт та послуг з використанням ПК в мережі Інтернет, Держателю ПК необхідно активувати 3D-Secure.Технологія 3D-Secure передбачає, що при ініціюванні Держателем операцій оплати товарів, робіт та послуг з використанням ПК в мережі Інтернет через сайти, що підтримують технологію 3D-Secure, на номер мобільного телефону Держателя буде направлений оригінальний одноразовий числовий пароль – ОТП-пароль, лише після введення якого операція оплати товарів, робіт та послуг має завершитися успішно. Однак, не всі сайти підтримують технологію 3D-Secure, відповідно оплата проходить без надсилання оригінального одноразового числового паролю. Оскільки, подано заяву на спірну операцію рекомендуємо очікувати перевірку умов за яких відбулося проведення операції та результат такого розгляду.
Дякуємо за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Не прийшли
Банк не надає кур’єрські послуги під час відкриття пенсійного рахунку. Також, слід зазначити, що співробітники відділення Банку за бажанням Клієнта не здійснюють виїзд додому для оформлення документів з відкриття рахунків. Додатково інформуємо, що відкриття карткових/поточних рахунків у Банку на підставі нотаріальної довіреності також не здійснюється.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Обслуговування жахливе
Якщо би не моя роботи в житті би не звернулася в цей банк і особисто в це відділення!
По-перше, приносимо вибачення за незручності що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку.
Так, дійсно, іноді виникають черги у відділеннях, які пов'язані з тривалістю деяких типів операцій, але запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості та піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Інформуємо, що для відкриття карткового рахунку існує можливість оформити зустріч в Інформаційному центрі Банку на певну дату та бажану годину.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
Не закрывают счет!
На горячей линии внятного ответа не дают — почему счет еще не закрыт.
Вопрос к РБА: почему мой счет не закрыт в течении полугода и зачем вы просите посетить банк для повторной идентификации, если услугами вашего банка я не пользуюсь больше года и не планирую пользоваться в дальнейшем???
На жаль, отриманих даних недостатньо для надання консультації.
Для проведення відповідної перевірки причин, не закриття карткового рахунку, просимо Вас написати звернення на поштову скриню info@aval.ua зазначив Ваш ідентифікаційний номер, Ваше ПІБ, до якого відділення зверталися для закриття карткового рахунку (в якому місті), орієнтовну дату візиту, детально викласти виниклу ситуацію та передати інформацію виконавцю 7266.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написати коментар
Кредит по дебітовій картці
Ситуація, що склалася в мене: я перерахувала кошти з карти в іншому банку на карту в Райфайзені. В додатку побачила, що кошти прийли на рахунок, окрім цього отримала СМС з банку, що кошти надійшли. В той же день, використала кошти (сумма витрат була меншою, ніж я перевела) на оплату комунальних послуг.
Через тиждень перевіряючи стан рахунку в Райфайзен-онлайн побачила, що с мене списали кошти за користування кредитом.
Як можна взяти кредит по дебітній карті мені в банку так і не спромоглися пояснити. Розказували щось накшталт того, що хоч вам і прийшла СМС і ви бачили кошти на рахунку, але вони не були зараховані, тому у вас виник мінус, за який вони й списали комісію.
В договорі Оптимальний +, який я підписувала жодного слова нема про можливість взятья кредиту за даною картою, немає інформації про відсоткові ставки тощо.
Коли я здійснювала оплату банк ніяким чином мене не повідомив, що кошти не зараховані на рахунок, або коштів не вистачає для оплати. А самовільно оформив на мене якийсь кредит.
Будьте обережні…
Звертаємо Вашу увагу, що Правилами обслуговування фізичних осіб в Банку передбачено, що, в разі поповнення карткового рахунку за допомогою банкомату з використанням платіжної картки, з використанням системи «Райффайзен Онлайн», або шляхом здійснення з використанням платіжної картки в мережі Інтернет / в банкоматі операції переказу коштів за реквізитами платіжної картки одержувача (послуга «переказ з карти на карту»), кошти доступні для здійснення видаткових операцій за картковим рахунком з використанням платіжної картки негайно (в режимі реального часу). При цьому, фактичне зарахування коштів на картковий рахунок клієнта здійснюється не пізніше трьох робочих днів з дати здійснення операції. Відповідно від'ємний залишок може виникати внаслідок того, що фактичне надходження коштів було здійснено пізніше ніж проведені видаткові операції.
Слід звернути увагу, що від'ємний залишок по рахунку не є кредитом, а є недозволеною заборгованістю, на яку, Банк здійснює нарахування процентів відповідно до чинних Тарифів Банку.
Дякуємо за звернення. АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (4)
Поповнення депозитної карти
щоб поповнити свою картку в мене небуло. Якщо я не буду робити проплати згідно тарифу в мене знімають автоматично 120 грн. Вибачте за тавтологію, але те що я не змогла поповнити власний рахунок через банкомат і в касі мене поставили перед фактом, що ви заплатите комісію при поповненні, це вже мені не сподобалось. Повторюсь я поповнювала до сьогоднішнього дня в касі без паспорта і без комісії. Я дійшла висновку, що мені потрібно зняти всі кошти і закрити всі рахунки в банку «Аваль». Мені не висловили слова вибачень, в мене зіпсований настрій, і до всього з мене відрахують 120 грн. за тарифом, через те, що я не змогла поповнити свою депозитну картку в банку який мене обслуговував, щоб зробити проплати.
Настрій зіпсований, бути клієнтом цього банку немає бажання.
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. За перевіреною інформацією, банкомат про який йде мова, очікує демонтажу та відповідної заміни.
Згідно діючих Тарифів Банку в пакеті Активний термінове поповнення — безкоштовне, але здійснюється лише власником рахунку за пред’явленням паспортного документу для можливості проведення верифікації та ідентифікації особи, якою здійснюється такий переказ. Вартість поповнення карткового рахунку без використання платіжної картки у відділеннях (кошти надходять на картковий рахунок не пізніше наступного банківського дня), становить 0,5% мінімум 5 грн. (але не більше 500 грн.).
Додатково інформуємо, що начальником відділення проведено роз’яснювальну роботу щодо дотримання стандартів якості обслуговування та максимального задоволення потреб клієнта.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Коментарі (1)
График работы отделений
Для написания заявления по операции со счетом зарубежный паспорт не подошел, отправили за обычным. Так сказано в инструкции??
Ладно, пришел в 17:00, так отделение закрыто, так мне же не касса нужна, почему никто не может принять клиента до 18:00?
Наконец, это сладкое слово Обед. Почему именно в этом банке так пекутся о коллективных обеденных перерывах для сотрудников? Ведь в именно в обеденный перерыв можно зайти и решить вопросы без накладок! Рядом Кредит Агрикль, Укрсиббанк — - работают вообще без перерыва. В отделении два кассира, два клиент-менеджера, т.е. взаимозамена возможна. Кстати, зашел на сайт РБ в Москве: все нормально, работают как надо. Адрес: Смоленский б-р, д. 13, стр.1, Москва, Россия, 119121
Время работы:
вторник 09:00–20:00
среда 09:00–20:00
четверг 09:00–20:00
пятница 09:00–20:00
суббота 10:00–17:00
воскресенье Закрыто
понедельник 09:00–20:00
Время работы указанного Вами отделения до 17-00.
График работы отделений Банка разрабатывался с учетом соответствия нормам восьмичасового рабочего дня и операционной нагрузки. Дополнительно сообщаем о наличии отделений нашего Банка, работающих с разным дневным перерывом, а также без перерывов на обед, для обеспечения удобства и беспрерывности обслуживания наших Клиентов. Также, отделения есть с графиком работы до 16-30, 17-00 и до 18-00.
Более подробно с расположением ближайших отделений Банка и графиком их работы в Вашем городе можно ознакомиться на официальном сайте Банка по ссылке: https://www.aval.ua/ru/viddilennya-ta-bankomati.
Дополнительно отмечаем, что уполномоченным подразделением Банка разрабатывается процедура проведения операций по загранпаспорту.
С уважением, АО «Райффайзен Банк Аваль».
Коментарі (8)
користування кредитною карткою
Я досвідчений користувач банківських продуктів, користувач кредитної лінії, слідкую за термінами погашення та датами. Кредитну картку від РБА мені запропонували під час оформлення зарплатної картки. Я не планувала її брати, бо користувалася на цей момент карткою «Приватбанку» і вона мене цілком задовільняла. Проте взяла, бо планувала досить значні покупки в найближчий час. Ознайомилася з договором, мені не сподобались такі пункти як страхування суми кредиту і ставка по кредиту. Проте пільговий період в 25 днів виглядав також непогано.
Користуватися я почала зважено і слідкувала за тим, щоб здійснювати покупки на початку місяця, та погашати заборгованість до 25-го числа.
В результаті користування при погашенні 100% заборгованості у вказану дату договором ( 25-е число кожного місяця) Ви маєте сюрприз від банку — наступного дня, наприклад 26-го з Вашої зарплатної картки, яка підв«язана під кредитну у Вас списують 10% від суми (погашеної 25-го) на погашення (вже погашеної) попередньої заборгованості. У випадку відсутності на зарплатній картці коштів — у вас формується мінусовий баланс, на який нараховуються відсотки закористування і списуються безакцептно. Ваші гроші ( списані з з/п картки) „зависають“ невідомо де на 2-3 доби. Потім, 1-го числа місяця вони з»являються на кредитному рахунку. Тобто виникає ситуація, коли Ви маєте закритий кредит на 100% і на ньому ще 10% від Вашої колишньої заборгованості. звичайно, Ви хочете свої кровні кошти повернути. І це ще можна було би пережити. Але! Тепер, щоб їх повернути собі на розрахунковий рахунок Ваші кошти Ви повинні (!!!!!!!) заплатити комісію. Я таку операцію проробляла 4 місяці підряд, погашала заборгованість 25-го вдень, ввечері, 24-го — думала, що я щось погано зрозуміла — результат завжди однаковий. Списання з з/п картки було щомісяця незалежно від суми погашення заборгованості! Зверталася до працівників з вимогою повернути мої особисті кошти на мій особистий з/п рахунок! Проте це без варіантів! Ви повинні сплатити комісію, щоб повернути собі свої кошти. Я дуже не рекомендую користуватися кредитною лінією від Райффайзен Банку Аваль!
У разі відкриття кредитної картки для зарплатних клієнтів Банку, згідно умов укладених типових договорів, встановлюється автоматичне погашення заборгованості з зарплатної картки у розмірі 5 % від суми заборгованості. Клієнтам необхідно забезпечувати наявність коштів на зарплатній карті для уникнення прострочки внесення планового платежу.
Зазвичай 25 числа нараховуються Банком відсотки за користування кредитним коштами та проходить резервування планового платежу та перерахування на погашення виниклого боргу.
У разі самостійного внесення коштів безпосередньо на кредитну картку тим самим зменшується розмір кредитної заборгованості, при цьому автоматичне погашення планового платежу не відміняється.
У разі, якщо після зарахування планового платежу виникла переплата, та клієнт не бажає сплачувати комісію за перерахування коштів на зарплатну картку, існує можливість безготівково провести розрахунок на суму переплати в торгівельній мережі. Також, у Вас існує можливість звернутися до відділення Банку або Інформаційного центру для повторного детального роз’яснення умов укладеного правочину.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Коментарі (2)