Мінфін - Курси валют України

Встановити

Погрози в період карантину сипляться з усіх сторін

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
omaximiv87 23 липня 2020, 12:08
На мій величезний жаль, вийшло так що із зарплатною картою отримала і кредитну і на жаль, подумала що можна довіряти даному банку та активно користувалася карткою. Карантин усе розставив на свої місця. Маючи смішну заборгованість по плановому платежу 345 грн. і протермінувавши її отримую регулярні бот дзвінки, повідомлення у вайбер, смс повідомлення на телефон, повідомлення на електронну пошту у яких в погрозливому тоні розповідається про те що зі мною буде якщо я не зроблю платіж.Страшно уявити які погрози отримують ті в кого більша заборгованість.
Шановний «банк» платіж проведений 21.07, а погрози і дальше продовжують надходити, якась однобічна толерантність у вас виходить.Клієнт повинен вас зрозуміти, а ви клієнта в період надзвичайної ситуації та карантину ні.
«»«На момент фактичного погашення Ваших кредитних зобов'язань, зазначена у цьому листі заборгованість за Кредитом може бути збільшена відповідно до умов Кредитного договору.
Враховуючи викладене, та керуючись Кредитним договором пропонуємо
НЕГАЙНО СПЛАТИТИ БОРГ ЗА КРЕДИТНИМ ДОГОВОРОМ
Окрім того, за порушення строків повернення Кредиту та сплати процентів, Ви зобов'язані сплатити Банку пеню»«»
А на сайті НБУ кажуть що такого як пеня в період карантину не буде, а ще кажуть що ви один із 30 банків хто йде на зустріч клієнтам щоб вони не опинилися в борговій ямі. Цікаво де обман.
При першій можливості і в першу чергу закрию борг по кредитній картці і розірву зв«язок з вашим банком, є альтернатива на щастя де клієнтоорієнтованість вища і не опускаються до погроз в бік клієнта, не порушують законодавство. Нікому не рекомендую зв»язуватися з вами.
А обслуговування у відділенні це взагалі окрема історія некомпетентності, безвідповідальності, зверхності…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 липня 2020, 12:24
Запевняємо, що Банк дотримується норм законодавства, та на період карантину не утримує по кредитам штраф/пеню за несвоєчасну оплату планового платежу. Ми розуміємо, що, на даний не легкий час, у Клієнтів можуть виникати фінансові складнощі, тому пропонуємо Клієнтам заповнити заявку на кредитні канікули на сайті Банка: https://www.aval.ua/privatnim-osobam/krediti
Якщо Ви оплатили заборгованість, але Вам надходять дзвінки, для вирішення ситуації просимо написати нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку) або тут в особистих повідомленнях Банку (вказав ПІБ та номер телефона).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 липня 2020, 12:12
Доброго дня.
Дякуємо за Ваш відгук. Віповімо найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
23 липня 2020, 12:12
#
Корисний коментар
Доброго дня.
Дякуємо за Ваш відгук. Віповімо найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
+
0
omaximiv87
omaximiv87
23 липня 2020, 12:54
#
Марія Руденко
Начальник Управління раннього збору
заборгованості клієнтів роздрібного бізнесу
Департаменту проблемної заборгованості роздрібних клієнтів
не була, напевно, повідомлена про те що ваш банк дотримується норм законодавства перед тим як писала листа в якому акцентувалася увага на штрафах та пені.
Клієнт виконав своє зобов"язання, здійснив платіж і дальше Клієнт не повинен витрачати свій час щоб закрити недопрацювання банку.
+
0
IvanPetrov
IvanPetrov
23 липня 2020, 22:49
#
Вам шашечки или ехать? Если первое, то можете и дальше писать на этом сайте комментарии о том, что Вы не никому ничего больше не должны, кроме погашения задолженности... А если второе - то у Вас есть возможность одним сообщением в РО прекратить звонки, потратив гораздо меньше времени с гораздо большей эффективностью. Ах да, Вы же не обязаны никому ничего писать...
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Погрози в період карантину сипляться з усіх сторін