Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
73003308 28 грудня 2019, 11:40
26.12.19 в 12:17 через систему Raiffeisen Online я сделала перевод на карточку моему сыну в качестве новогоднего подарка. Деньги с моей карты списали моментально, но ни 26, ни 27 дек на карту получателя не пришли. Отслеживала статус в системе: 'в обробці', а вечером 27дек статус платежа изменен на 'відхилено'. Звоню на 0800500500, оператор долго выясняя подробности, в результате говорит, что платеж отклонен вручную, сегодня уже помочь ничем не могут, звоните завтра в рабочее время. Звоню 28дек, история та же, помочь ничем не можем, версия уже другая — автоматический сбой в системе. На вопрос: где мои деньги? — ответ: ожидайте, вернутся на карту. На вопрос: где деньги были до сих пор и почему, если сбой в системе, мне не позвонили, не уточнили, возвращать деньги на мою карту или, все-таки, устранив сбой, отправить их получателю?, получаю ответ: у нас нет возможности обзванивать клиентов, вы могли и сами позвонить раньше, поинтересоваться, что не так с вашим платежом. Смешно? Мне нет! В результате: деньги не дошли к адресату, не вернулись на мою карту. Новогодний подарок не удался! Настроение испорчено! Оператор мило посоветовала отправить деньги еще раз, когда они вернутся (прекрасно зная, что банк оповестил, что с 28дек по 2янв платежи обрабатываться не будут). Нормально? Ну уж нет! Я была премиум клиентом этого банка и держала здесь депозиты. Теперь заберу все!
С неуважением к Raiffeisen Aval,
Елена Рачковская.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 січня 2020, 16:23
Доброго дня!
Нам прикро, що ситуація, яка склалася завдала Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку в цілому. Дозвольте принести Вам наші вибачення.
Уточнити інформацію про повернення коштів на рахунок можливо у виписці. Для формування виписки в системі радимо скористатися наступним меню «Рахунки» — вибрати зі списку необхідний рахунок — перейти на вкладку «Виписка» — вказати бажаний діапазон дат і натиснути на кнопку «Застосувати». В разі відсутності повернення коштів за даною операцією, просимо Вас звернутися до Банку по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
ATVG 28 грудня 2019, 7:47
Відділення за адресою: Київ, вул. Пирогова, 7-7Б
2 месяца назад отправили с корпоративного счета а РАЙФАЙЗЕН АВАЛЬ два перевода в евро 32 тыс и 36 тыс поставщику в Португалию. Деньги получатель до сих пор не получил, нам их тоже не вернули. АВАЛЬ наши платежи отправил, по своему собственному усмотрению, без согласования с отправителем через какие-то сомнительные кор. счета на которых они зависли без причины. Исправлять свои ошибки АВАЛЬ не собирается, судя по всему, деньги вернёт не скоро. Будем срочно подавать в суд, жаловаться в НБУ. Возможно мошенничество, со стороны персонала АВАЛЬ ( там у них это стало нормой, судя по последним событиям), поэтому ещё и откроем ОРД.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 січня 2020, 14:13
Доброго дня!
Даної інформації недостатньо для надання коректної консультації по Вашому питанню.
Отримати більш детальну інформацію, щодо переказу, Ви можете звернувшись безпосередньо до обслуговуючого відділення Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Azarim 27 грудня 2019, 19:49
Відділення за адресою: Київ, вул. Пирогова, 7-7Б
Уважаемый Райфайзен банк Аваль! Объясните пожалуйста по какой причине с моей зарплатной карточки пакет оптимальный плюс произошло списание в виде личных средств в размере 259,74 грн. Без объяснения и уведомления. Это смело можно расценивать как воровство! Он лайн банкинг крайне не удобен. А навязывание кредита в 10000 тис.-зачем?? Сотрудник банка сказал что эту карту брать обязательно!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 15:16
Доброго дня!
Для можливості проведення перевірки, просимо Вас звернутися до Банку по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Andrey0880 27 грудня 2019, 18:47
02.12 дебетовой картой райффазен банка оплатил покупку авиабилетов, деньги списали код пришел, все было Ок.Через четыре дня деньги вернулись на счёт, я пошел в банк и попросил разъяснений, мне выдали выписку в которой никаких операций отображено не было менеджер банка сказала, что видимо, платеж не прошел и ч что-то напутал.Так как авиаперевозчик был визаир, и я не мог подтвердить оплату, то пришлось купить билет за наличные.Дальше веселее- 21.12 деньги со счета списались и на дебетовой карте стало минус 2000 грн :). Я опять пошел в банк за разъяснениями, и мне сообщили, что платеж таки прошел… менеджер пояснила мне, что я не понимаю как работает банк, что деньги сразу не списываются, а блокируются(то самолёт летел через неделю, а платеж прошел чернз 20 дней их совершенно не смущает) и что вообще не понимает почему я недоволен. Написал жалобу на имя директора отделения, но вот уже 27.12 никто не соизволил ответить.А сегодня они с меня ещё и списали 20грн за превышение кредитного лимита ( на этой карте он равен нулю ).Изумляет наглость работников банка, которые сначала нанесли мне убыток, потом на него же посчитали мне проценты и не то, чтобы вернуть деньги, а даже извиниться не собираются.Банк рассчитан на доставку пенсий в сельские районы, чем и занимался Аваль как работает совр.банк они представления не имеют.Искренне жаль людей которые вынуждены пользоваться их услугами.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 січня 2020, 12:56
Доброго дня!
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для можливості надання коментарів відносно якості обслуговування у відділенні Банку. Прохання надати більш розгорнуту інформацію по даній ситуації написав звернення на info@aval.ua або по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення», додатково зазначив, Ваше ПІБ, ідентифікаційний номер, а також те, що додаткова інформація надається для проведення перевірки за запитом на сайті Мінфіну та передати виконавцю 7266). Додатково, просимо зазначити де та коли саме Ви подавали звернення на яке не отримали відповідь.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)
nerouy 27 грудня 2019, 14:09
Сегодня хотел узнать по поводу перевода, ждал полчаса оператора(так и не дождался). Просто нигде нельзя узнать информацию.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 15:20
Доброго дня!
Дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. Іноді під час з’єднання з операторами Інформаційного центру дійсно можуть виникати черги. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для скорочення часу очікування з’єднання.
Додатково інформуємо, що звернутися до Банку також можна по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення». Зареєструватися у системі «Райффайзен Онлайн» можна за посиланням: https://online.aval.ua/.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Игорь Мандра 27 грудня 2019, 13:55
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Артилерійська, 19-А
Воспользовался кредитом 100 дней. Решил перед Новым годом его закрыть. Пришёл в банк, написал заявление ( перед этим естественно сумма на карте была какая пологается, даже с лихвой). Сотрудница сказала, что Я в льготном периоде и проблем с закрытием не будет, мол -ожидайте через 10 дней будут закрыта, а может и раньше. Сегодня, случайно, проходя мимо банка, думаю зайду ка узнаю, всё ли в порядке. Оказалось, нет. Оказывается, у Меня появился долг, якобы из-за того что, Я всё таки не попал в льготный период, как говорят сотрудницы банка на 2 дня. Пришлось доплатить 348 грн., это кроме того, что на карте был ещё излишек почти 200 грн. Спрашивается, где же забота о Клиентах? Можно было при написании заявления предупредить и посоветовать не спешить закрывать кредит, и есть номер телефона, можно было оповестить Клиента о возникших проблемах. Я, Клиент этого банка, получаю зарплату через него и так поступить. Разочарован, вот такой подарок на Новый год.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 січня 2020, 12:38
Доброго дня.
За отриманою інформацією встановлено, що Вас проінформовано співробітником обслуговуючого відділення про причини виникнення від’ємного залишку та повідомлено про повторне ініціювання закриття рахунку. Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Леон Ром 26 грудня 2019, 21:01
У меня была спорная трансакция 157792,- мошеннически снято порядка 20уе.
Я это мгновенно заметил (СМС — работает, спасибо) и в течении 10 минут после этой трансакции позвонил в Банк с просьбой отменить её. На следующий день — напомнил. Банк оба раза обещал разобраться и… я получил стандартную отписку о недопустимости передачи CVV и прочего посторонним лицам. Т.е. Банк НИЧЕГО не предпринимал по моей заявке?
После этого я задал два вопроса в чат поддержки Банка:

1. Спорное списание денег в валюте GBP выполнялось как оплата некоей услуги в Google. Поскольку моя претензия была высказана в течении 10 минут после списания денег, то Банк имел возможность её аннулировать, отменив платёж. Почему Банк не стал этого делать?

2. В Вашей отписке сказано про 3D-Secure, которое по Вашим словам «подключается автоматически». Почему же это Secure не сработало в моём случае с моей чипованной, именованной картой VISA?

И результат чата,- ни на один вопрос нет ответа! но снова те же фразы о том, что нужно самому следить…
Т.е. следить за всем должен сам, не надеясь на Банк.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 16:15
Доброго дня.
Інформуємо, що відмінити успішно проведений платіж у Банку відсутня можливість.
Технологія «3-D Secure» використовується для реалізації додаткового рівня безпеки при використанні платіжних карток в мережі Інтернет. На жаль, не всі торгові точки в Інтернеті підтримують дану технологію оплати. Так, у разі, якщо операцію проведено за допомогою сервісу, який не підтримує таку технологію оплати, послуга «3-D Secure» не застосовується. У Правилах банківського обслуговування наявне застереження, що у разі несанкціонованого використання реквізитів картки третіми особами, можливі шахрайські операції. Також Правилами встановлено, що клієнт несе відповідальність: за операції, здійснені з фізичним пред’явленням та без фізичного пред’явлення картки, із застосуванням/без застосування ПІН-коду, у тому числі ПІН-коду платіжного гаманця та/або реквізитів картки, із введенням ОТП-паролю, включаючи операції, здійснені довіреними особами клієнта.
Додатково, в цілях безпеки, рекомендуємо мати ліцензійне антивірусне програмне забезпечення та підтримувати оновлення версій на пристрої за допомогою якого здійснюються платежі карткою.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Mariia270988 26 грудня 2019, 12:53
Доброго дня. Хочу поділитись ситуацією, яка в мене склалась. Запропонували мені оформити кредитну карту. Я погодилась. Все ніби добре, йде по плану. Підписали заяви, договори про кредитний ліміт і тд. А в кінці мені не видали картку, тому що виникла якась иехнічна помилка. Тобто я віртуально маю кредит, а фактично в мене його нема. І це на мені висить. Обіцяють кожного дня вирішити ситуацію. І нічого!!! Ну як??! Ціла тех підтримка є і вони не можуть вже 3 дні вирішити ситуацію? А сьогодні я почула, що орієнтовно отримаю відповідь до кінця місяця. Що за непрофесіоналізм? І всім абсолютно все-одно. Важко бути клієнтом у таких байдужих працівників.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 18:08
Доброго дня.
На жаль, ситуація виникла з технічних причин, про що Вас проінформовано співробітником обслуговуючого відділення Банку. Оскільки, Ви звернулися до Банку по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», відповідь про остаточне рішення виниклої ситуації буде надано в чаті системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
VityaZhuk 26 грудня 2019, 11:52
Это не вопрос а скорее отзыв о неудовлетворительном опыте использования карты банка.
При оплате на любую сумму картой с использованием магнитной ленты через терминалы не запрашивается pin-код карты. Во время неоднократных обращений в поддержку в ответ только одно — «Это зависит от настройки терминала». Тогда почему же в частности терминалы Райффайзен банка настроены так что бы не запрашивать pin-код карты?!
Все сводится к тому что при утрате/краже карты, неизвестное лицо сможет проводить оплату картой без pin-кода.
Операторы контакт-центра утверждают что за оплату картой ответственность несет кассир, но разве кассир спрашивает у каждого посетителя паспорт и сверяет Имя Фамилию паспорта и карты?!
За годы использования карт разных банков с такой ситуацией сталкиваюсь впервые. И почему-то в других банках такой проблемы не возникало.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 18:05
Доброго дня.
Використання магнітної смуги зазвичай відбувається по карткам, які мають тільки цей вид зчитування інформації. Під час розрахунку власник картки повинен залишити підпис на чеку, або ввести ПІН-код (залежить від налаштування POS-терміналу та банку-емітента). Правилами банківського обслуговування встановлено, що держатель картки повинен докладати максимальних зусиль по збереженню картки, не передавати картку у використання іншим особам.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RomanKoguh 24 грудня 2019, 18:29
Відділення за адресою: Суми, майдан Незалежності, 1
Это уже даже не отзыв, просто на это сообщение вы быстрее реагируете. В данном банке работают мошенники. Сливают данные налево и направо. Особенно в отделении Сумское.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 січня 2020, 18:02
Доброго дня.
На жаль, інформації недостатньо для проведення перевірки. У разі надання Вами уточнень відносно виниклої ситуації на fraud.incidentbox@aval.ua уповноваженим підрозділом буде проведено відповідну перевірку викладених обставин.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Организуйте нормальную работу банка, из 4 работников на рабочем месте только 1 и тот ели обслуживает и толпа народу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 9:26
Доброго дня.
В першу чергу дозвольте принести свої вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку.
За отриманою інформацією, на момент Вашого звернення у відділенні дійсно спостерігалася черга до менеджерів. На жаль, працівники були відсутні з об'єктивних причин.
Запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості і піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку вцілому.
Сподіваємося на Ваше розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
next 2020 23 грудня 2019, 19:33
У меня заблокировали карточку.Она не являлась ни кредитной, ни платежной, срок ее действия до 05/12, активировала я ее два месяца назад до этого просто лежала.Когда я позвонила узнать, что произошло.мне сказали ссылаясь на Указ Нацбанка О обновлении персональных данных, предложили активировать карточку задав пару!!! вопросов:1.Являюсь ли я или мои родственники частными предпринимателями?2.Есть ли еще у меня один мобильный номер? и имею ли личный мобильный за границей, и его номер?3.Где я работаю? Являюсь ли я публичной личностью и т.д.Какое отношение имеет простая карточка к моим личным даным? На каком основании банк нарушает ст.1047Гражданского Кодекса Украины?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 16:53
Доброго дня.
З метою виконання вимог Постанови Національного банку України № 417 від 26.06.2015 Банк здійснює комунікацію з клієнтами для актуалізації особистих даних та проходження переідентіфікації. Відповідно до Постанови НБУ №417, у разі, якщо Клієнт відмовляється здійснити переідентіфікацію, Банк має право відмовити клієнту в обслуговуванні. При цьому, слід зазначити, що співробітники Банку ніколи не вимагають інформацію щодо реквізитів картки (номера карти / карткового рахунку, терміну дії картки та CVV код).
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alenaa1988 23 грудня 2019, 12:31
МОШЕННИКИ с инстаграмма, притворяются интернет магазином, берут деньги за товар на эту карту и удаляют страницы!!! Заблокируйте карту
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 18:03
Доброго дня.
Інформацію про можливі шахрайські дії клієнта Банку зафіксовано та передано до відповідального підрозділу.
Відзначаємо, що всі суперечки, які можуть виникнути з питань врегулювання повернення коштів між учасниками розрахунків, вирішуються ними відповідно до законодавства України. Та, за умови наявної підозри щодо шахрайських дій з боку третіх осіб, Банк всіляко сприяє вирішенню даного питання у правовому полі, зокрема, шляхом здійснення відповідних комунікацій за офіційним запитом правоохоронних органів.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
kirinka23 23 грудня 2019, 0:51
Відділення за адресою: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 72/74
Оформляла зарплатную карточку. Ожидание и процедура заняли час. Спасибо женщине, которая пропустила нас с ребенком перед собой. Потом и вправду начались плавающие перерывы на обед, но мы успели.
Банку нужно 4 (!) номера телефона клиента: мобильный и финансовый не могут совпадать (почему???), так как вы замужем, дайте номер мужа, теперь дайте номер контактного лица, но муж им быть не может!
Читаю пункты договора, задаю вопросы. Отвечает менеджер невпопад, обо всем и ни о чем. И вообще, «будете дальше вчитываться и выяснять — будем еще дольше сидеть.»
Wi-fi толком не работает. Пришлось включать свой моб.интернет, чтобы ребенок посмотрел мультики и выдержал столь долгое ожидание. И высидев час, на просьбу провести малыша в туалет, 3-летнему ребенку было рекомендовано выйти из здания банка, дойти до близлежащего сквера и посетить платный туалет! Это позор!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 18:08
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку.
Так, дійсно, іноді виникають черги у відділеннях, що пов'язано з тривалістю деяких типів операцій.
Додатково інформуємо, що під час заповнення заяви на отримання кредитних коштів існують певні вимоги відносно інформації, яку необхідно надати для прийняття Банком відповідного рішення.
Можливість доступу до службового туалету у відділенні, на жаль, обмежено з урахуванням існуючих можливостей і особливостей функціонування об'єкта.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
igor2301 21 грудня 2019, 20:19
Попал на очередное разводилово от банка. На этот раз от Аваль. Совершенное скотство и откровенный гоп-стоп. Полгода назад несколько раз использовал их кредитку. Считая, что нахожусь в льготном периоде (спутал с периодом от Привата — 22-е число), 21-го внес с запасом денег и оставил карточку валяться в ящике. Моя ошибка была в том, что льготный период у Аваля заканчивается 20-го числа. Итого по факту один день лишний. И, казалось бы, насчитайте мне проценты, спишите нужную сумму, пришлите уведомление о списании… и я, матюкаясь, докину штраф за выход из льготного периода. Но нет. Аваль выше этого. Во-первых, они начали снимать долг по частям, чтобы сумма не превысила 100 грн за одну транзакцию и не пришлось высылать СМС. Я перепроверил условия договора — обязаны уведомлять и по СМС и присылать выписку о состоянии счета на электронную почту. Ни того ни другого не было ни разу в этом году!
В общем, ежемесячно с меня списывали 4 платежа по разным статьям, суммарно около 100 грн. И ни одного уведомления. Ну, вы понимаете. В итоге долг накопился более 600 грн. И это я совершенно случайно зашел в личный кабинет, хотел прикинуть сколько денег смогу закинуть им на депозит. Понимаете иронию? Я им хотел дать денег добровольно, а они и сами с усами. Самое смешное списание — это ежемесячная страховка «на случай смерти заемщика»).
Узрев долг в размере 600+ грн и увидев как именно они присваивали мои кровные, я реально офигел. При том, что это я увидел 19-го числа. Решил, что надо срочно погасить этот долг, иначе 20-го капнет еще 100+ грн, и виноват буду сам. Погасил долг с запасом. И пошел в банк разбираться что за фигня. Девочка менеджер смотрела на меня грустными глазами. Убеждала, что прекрасно понимает. Что «вот давайте вместе составим обращение в службу поддержки клиентов, а карточку закроем, как это не прискорбно». Заявление составили. Карточку закрыли. И что в итоге, угадайте. Ответ на заявление — «У вас нет долгов перед банком». Карта и счет закрыт. Все лишние деньги, которые закидывал сверху пропали безвести)
Я как бы многое повидал за жизнь в кредитах, но вот такого откровенного наебалова еще не встречал. Беспрецендентно! И как ни крути — верблюд тут только я.
Много слышал и читал, что там сейчас треш и беспредел. Вот и меня не обошло.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 18:00
Доброго дня.
За перевіреною інформацією, відповідь Вам надано на електронну пошту.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Maksym . 20 грудня 2019, 11:18
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 149
обратился в сее отделение, чтоб открыть счета для IQ Energy. в итоге столкнулся с этим:
— очень длительное заведение данных с систему (первый день) и долгое получение карты (другой уже день), между которыми 4 дня рассматривали заявку на кредитный лимит (в др. банке ВСЕ это делается на протяжении 20-30 минут максимум).
— при оформлении карты заставили внести на нее деньги, чтоб карту «активировать», но видимо, чтоб продукт просто был учтен сотруднику в норматив и бонус…
— при том же оформлении пытались навязать всякие ненужные мне продукты: кредит наличными, страховки итд
— получен комментарий, что пока именно компенсация не будет выплачена, долг по кредитной карте нельзя погашать, хотя по факту можно (информация получена на горячей линии IQ Energy, выплата уже получена), т.е. сотрудники намеренно загоняют людей выходить за льготные периоды и заставляют тем самым их платить % за пользование кредитными деньгами.
— при обращении утром (перед работой, ибо у ВСЕХ отделений такое странное расписание работы 9-17) в отделение для снятия денег в размере 120 евро (СТО ДВАДЦАТЬ ЕВРО ЭТО ПРИМЕРНО 3 ТЫС ГРН) в отделении не оказалось данной суммы (в отделении на весь Бабушкинский р-н), т.к. в кассе они не хранят денег ночью (ну да, куда проще каждый день возить деньги по городу...)

PS: я бы нулевую звездочку поставил самому Банку, но нельзя,, т.к. все очень-...-очень-очень проблематично, начиная от получения карты за 2 захода (1 день данные вносят, потом рассматривают заявку несколько дней, потом опять получать карту), не цените Вы совсем клиентское время
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 16:00
Доброго дня, шановний Максиме!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку.
За отриманою інформацією, співробітником обслуговуючого відділення проведено з Вами перемовини та ситуацію врегульовано у телефонному режимі.
Нам шкода, що ситуація, що склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Dangred 19 грудня 2019, 6:44
На карте «100 дней» был кредитный лимит в 10 000, успел потратить 800 грн.(расчитывался в магазинах), спустя пару дней на карте -745 грн., на горячий линии не смогли объяснит куда пропали 10 000
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 19:15
Доброго дня!
Банк може у будь-який момент обмежити можливість користування кредитними коштами, що прямо передбачено умовами укладеного правочину.
У разі надання більш повної інформації по даній ситуації написав звернення на info@aval.ua (додатково зазначив, Ваше ПІБ, ідентифікаційний номер, дату дзвінка, номер телефону з якого здійснено дзвінок, а також те, що додаткова інформація надається для проведення перевірки за запитом на сайті Мінфіну та передати виконавцю 7266), Банком буде проведено перевірку якості наданої консультації оператором Інформаційного центру.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Birina63 18 грудня 2019, 23:30
18 декабря на Космосе из ТРЕХ банкоматов банка ДВА не работали, а ОДИН был снят банком.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 15:54
Доброго дня.
Інформація, викладена у Вашому зверненні, прийнята до уваги і спрямована до відділу Банку, що займається обслуговуванням банкоматної мережі. Встановлено, що за адресою: м. Запоріжжя, вул Тургенєва, 29 знаходяться два банкомата, в робочому стані; вул. Космічна, 112 — банкомат замінено на нову модель. Банкомат за адресою: вул. Чумаченко, 30 –демонтовано.
Зазначаємо, що, на жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: зв'язок, електропостачання, збій роботи внаслідок неналежного використання. Запевняємо, що технічний відділ в найкоротший термін усуває несправність банкоматів.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Maks39998 17 грудня 2019, 16:13
Відділення за адресою: Харків, вул. Новгородська, 11
Вчера 16.12.2019 обратился в банк с просьбой о закрытии кредитной линии, на что получил ответ от менеджера банка по точной нужноы сумме закрытия.
Данная сумма немедлено была внесена в кассу отделения. После предоставлении квитанции об оплате, менеджеру банка, мне было выдано заявление о закрытии кредитного счета который я подписал. Копию этого заявления мне выдать отказались. Кредитная карточка была у меня изьята сотрудником банка и уничтожена. Менеджер сообщила мне, что задолженностей я не имею и платную справку об отсутствии задолженности перед банком я могу забрать через 30 дней.
На следующий день, а именно 17.12.2019 в приложении райфайзен банка, я обнаружил, что кредитная линия не закрыта, а именно фиксируется задолженностьв сумме 244,12 грн. и неизвестная просрочка 612,24грн.
Прошу Вас разобратся в этой ситуции.
В противном случае буду считать действие сотрудников банка вашего отделение (Новгородская,11) такими, что попадают под признаки мошенничества, соответсвенно за защитой своих прав, буду обращатся к руководству Райфайзенбанк аваля, минфин, органы прокуратуры.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 грудня 2019, 19:33
Доброго дня.
За отриманою інформацією, встановлено, що, на жаль, внесених коштів було недостатньо для погашення поточної заборгованості, про що Вас проінформовано в телефонному режимі. Маємо звернути Вашу увагу, що умовами типових укладених з Банком правочинів передбачено право клієнта закрити рахунок та розірвати договір, у разі повного погашення кредиту, процентів за користування кредитними коштами, сплати комісій, згідно з Тарифами Банку.
Отже, для уникнення непорозумінь в процесі подальшого обслуговування, рекомендуємо погасити виниклу заборгованість та проінформувати співробітників обслуговуючого відділення Банку про факт погашення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема вирішена
multilexx 17 грудня 2019, 14:13
Поповнював кредитну карту в банкоматі розташованному у відділенні банку. Банкомат купюри на суму 6500 прийняв, довго перераховував, та видав повідомлення що перевищено час очікування, після чого запропонував забрати карту та перейшов в режим очікування наступного клієнта. Квітанцію не видав, гроші на карту не прийшли. Одразу зателефонував на гарячу лінію 0-800-500-500, заявку прийняли, але повідомили що час розглянення заявки два тижні.
Наскільки розумію з великої кількості подібних відгуків, це доволі поширена проблема.
Дуже сподіваюсь на швидке та позитивне рішення проблеми зі сторони банку, адже сума не маленька і втрачати її просто так бажання немає.
Також дещо засмучує реакція співробітників відділення при будь якій проблемній ситуаціі — ніякого бажання допомогти, відповідь завжди одна — телефонуйте на гарячу лінію.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 грудня 2019, 16:50
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку та ін.
Додатково інформуємо, що зареєструвати заяву на спірну операцію можна лише зателефонував до Інформаційного центру Банку. Окрім цього, зазначаємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝