Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Sedovaa 30 листопада 2019, 12:09
29.11.2019 года, мною, директором «пп Укрхлеб-2» были званы в банк деньги для зачисления на счет и дальнейшей оплаты по счетам. Этим же вечером не получив смс сообщение из банка я забеспокоилась были ли вообще перечисленны деньги. Как оказалось деньги были перечисленны на чужой счёт. После долгих ссор с управляющей банка и сотрудницей допустившей ошибку они все таки вернули деньги на счёт, но операцию по оплате счетов которые мы должны были перекинуть на разные счета не провели, в связи с чем нам будет начислена большая пеня от организаций которым мы должны были своевременно перечислить деньги. управляющая Ананьевского отделения помочь отказывается. С ув. Седова А.А.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 16:03
Доброго дня.
Співробітники Банку на підставі отриманої від платника інформації заповнюють заяву на переказ готівки. Клієнт підтверджує згоду з зазначеними реквізитами своїм підписом.
При цьому, хочемо додати, що співробітники нашого Банку, доклали зусиль для вирішення питання щодо коректного зарахування коштів.
Ми шкодуємо, що дана ситуація доставила Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Взяла в банке кредит на 3 года 28 тысяч. По истечению 3 лет, должна была вернуть 56 тысяч. Уверяли, что комиссии за досрочное погашение не будет. Спустя 8 месяцев получилось закрыть. Сумму заплатила 37 тысяч. Я в шоке!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 18:02
Доброго дня.
До підписання відповідних угод співробітники відділення Банку ознайомлюють Клієнта зі всіма істотними умовами майбутнього правочину. Так, в сукупній вартості відображається вся необхідна інформація, зокрема: загальні витрати за кредитом, орієнтовна загальна вартість кредиту для споживача, реальна процентна ставка, а також вся необхідна додаткова інформація. Поставивши підпис на правочині Клієнт засвідчує що ознайомлений з умовами договору, інформація є зрозумілою та відповідає його потребам.
Додатково інформуємо, що за дострокове погашення кредитної заборгованості комісія не стягується.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Azelinska 29 листопада 2019, 12:09
Найгірший банк з усіх! Відсутнє інформування клієнта про рух коштів по карті. Неправдива інформація про залишок коштів на рахунку! Про надходження коштів на карту інформування є, але не має інформування про кредитний ліміт, який банк збільшує без інформування клієнта. Банк стягує штрафи без інформування.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 18:21
Доброго дня!
Банк рекомендує своїм клієнтам для контролю руху коштів по рахункам використовувати систему «Райффайзен Онлайн». В залежності від пакетів обраних послуг SMS-інформування здійснюється як про зарахування коштів так і про зарахування та списання коштів (на суму від 100 грн. / 4 USD / 3,5 EUR для карткових рахунків).
Додатково повідомляємо, що послуга М-банкінгу не передбачає інформування про застосування штрафів/ нарахованих % за кредитом.
Дякуємо Вам за звернення.
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 листопада 2019, 20:11
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 29.11.2019).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
buninahelen 27 листопада 2019, 17:53
Добрый день!
Много лет пользуюсь услугами 15-го отделения
Райффайзен Банк Аваль в Харькве. Хочу выразить огромную благодарность сотрудникам отделения за внимательное отношение, за желание помочь в решении проблем клиента.
Очень приятно, когда тебя встречают с улыбкой.
Учитывая, что приходят разные люди с различными вопросами, сотрудники отделения дают квалифицированную поддержку.
Спасибо огромное за сотрудничество!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 листопада 2019, 16:48
Добрий день!
Дякуємо Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітниками відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування в Банку. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Elizaveta8888 23 листопада 2019, 12:49
В октябре месяце я поменяла фамилию, естественно из-за этого пришлось менять и именную з/п карту. Перед тем как зайти в отделение банка за новой картой я проверила остаток суммы своих средств через райфайзен онлайн.Послетого, как получила новую карту, выйдя из отделения, снова зашла в приложение райфайзен онлайн и удивилась увидев на счету уже счёт в минус!!! Вернулась, консультант сделала выписку снятия средств из карты и сказала что несколько дней назад я расплачивалась картой в трех местах и банк списал со счета средства не три раза, а 9!!! Дальше девушка уверила меня, что это какая-то ошибка в системе и мол деньги должны вернуться в течении суток. Но! Деньги вернулись не все, 345 грв так и не вернулось! Прошло две недели, я получила на эту карту зп и денежный перевод.Вечером зайдя в райфайзен онлайн я видела ту сумму, которая мне была зачислена, утром было уже на 72 гривны меньше. Обратившись в банк вразумительного ответа куда снова делись деньги я не получила. Сняла в кассе банка практически всю сумму, на счету осталось 75 грв. И так они благополучно там лежали, пока в субботу утром через райфайзен онлайн я не обнаружила на счету — 342грв!!! при этом покупок и переводов не совершал. Я в шоке!!! Буду переходить в другой банк! Аваль, столько лет вместе и тут началось мошенничество!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 листопада 2019, 14:00
Доброго дня!
Вся інформація про рух коштів відображена у виписці по рахунку, яку можна сформувати самостійно у системі «Райффайзен Онлайн» або звернувшись до відділення Банку.
Для можливості здійснення перевірки викладених фактів та, відповідно можливості надання коментарів відносно викладеної ситуації, просимо Вас написати звернення до Банку по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн» (натиснув «Повідомлення»), додатково просимо Вас зазначити, що звернення щодо запиту на сайті Мінфіну від 23.11.2019 Elizaveta8888, для проведення перевірки, інформацію передати виконавцю 7266.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Максим Викторов 22 листопада 2019, 16:03
Платежи более суток идут. Легче укрпочтой слать.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 листопада 2019, 16:50
Доброго дня!
Платежі в нашому Банку здійснюються в обумовлений чинним законодавством термін (Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»). Так, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів, внутрішньобанківський переказ-до двох операційних днів. У разі коректності введених реквізитів Банк без затримок здійснює ініційовані платежі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Кирилл Ненахов 22 листопада 2019, 10:38
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 27-А
Нужно было оформить зп карту. Отпросился с работы, т.к. в выходные они не работают. Прождал пол часа не меньше. Карту сразу на руки не дают, ждал 3 дня. Потом опять отпросился с работы, пришел, а там люди в очереди уже по часу сидят, хоть многим просто карту забрать нужно. С таким отношениям к клиентам, представляю качество их услуг!)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 листопада 2019, 17:01
Доброго дня, шановний Кирило!
По-перше, приносимо вибачення за незручності що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку.
Так, дійсно, іноді виникають черги у відділеннях, які пов'язані з тривалістю деяких типів операцій, але запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості і піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
vboiko 21 листопада 2019, 21:42
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 21
Сегодня вечером положила деньги на зарплатную карту через банкомат в отделении банка Аваль, деньги поступили на счёт, смска пришла о зачислении, но потом произошёл сбой в работе банкомата, карту вернул в итоге деньги на карту не поступили.
Звонила на горячую линию, оставила заявку, сказали ждать 14 дней для решения спорного вопроса. Деньги нужны для оплаты кредита, вопрос где до конца месяца взять ещё приличную сумму денег для оплаты кредита и почему я страдаю из-за технических проблем банка?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 листопада 2019, 17:14
Доброго дня!
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку.
Зазначаємо, що, на жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: зв'язок, електропостачання, збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку.
Запевняємо Вас, що банківські служби завжди роблять все необхідне, аби максимально пришвидшити процес розгляду заяв на спірні операції. Для уточнення результатів, розгляду поданої заяви Ви можете або перевіряти залишок самостійно, або уточнювати статус через Інформаційний центр.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Александр Корниенко 19 листопада 2019, 21:00
Оформил заявку ещё 14 ноября заявку на кредит, результата ещё досех пор жду
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 листопада 2019, 19:16
Доброго дня, шановний Олександре!
За отриманою інформацією, Вам телефонували співробітники обслуговуючого відділення Банку, але, на жаль, спроби встановити зв’язок були не успішними.
Сьогодні Вам було здійснено повторний дзвінок та надано відповідну інформацію.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Torpo 19 листопада 2019, 16:53
Во первых без моего ведома оператор заблокировал мне карточки и чтоб восстановить пришлось переться в отделение, которых в Киеве не так много… Во первых постоянные очереди, все долго… Приехал на Гетьмана 13 прождал полтора часа в итоге подхожу и говорят, ой у нас система стоит мы карты не делаем… ***. Поехал на лобоновского 9/1… там тоже очереди, всего одна женщина консультант… В итоге чтоб открыть заново карты пришлось потратить 3 часа…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 листопада 2019, 19:21
Доброго дня!
По-перше, інформуємо, що зазначеної Вами інформації недостатньо для проведення перевірки підстав блокування картки. У разі повідомлення Вами ідентифікаційного номеру, дати звернення до відділення Банку / дзвінка до Інформаційного центру (а також номеру, з якого було здійснено дзвінок) на info@aval.ua, уповноваженим підрозділом Банку буде проведено відповідну перевірку та надано коментарі відносно якості наданої консультації (у тексті просимо додатково зазначити, що інформація надається до запиту на сайті Мінфіну від 19.11.2019).
Додатково, слід зазначити, що дійсно іноді у відділеннях виникають черги, що пов’язано виключно з тривалістю операцій що надаються менеджерами відділення Банку.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
Ми кожен день працюємо над покращенням якості обслуговування та сподіваємося, що виправдаємо Ваші очікування і спільними зусиллями зможемо досягти бажаних результатів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
IrinaLO 19 листопада 2019, 16:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Декабристів, 12/37
Открыла зарплатную карту. Пришла ее забрать и узнала, что вместе с ней мне открыли еще и кредитную, а отказаться от нее я не могу. Очень хочется узнать, по какому праву вы навязываете свои карты? Как так, что я не имею права отказаться от карты, которую я не просила. Я принципиально не открываю кредитные карты, а тут банк самовольно и без моего согласия ее открыл. Вместо того, чтобы просто прийти и забрать зарплатную карту, я была вынуждена потратить 40 минут своего времени на оформление карты, которую я не просила. Хочу узнать, на основании каких законов вы обязали меня открыть кредитную карту?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 листопада 2019, 17:41
Доброго дня!
За перевіреною інформацією, встановлено, що співробітником обслуговуючого відділення Банку консультацію надано коректно з дотриманням встановлених Банком вимог. При цьому, запропоновано скористатися акційною пропозицією, озвучено її умови та переваги. Також, звертаємо увагу на те, що без підписання відповідних угод оформлення продукту не здійснюється.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
ksymorozenko 18 листопада 2019, 14:00
в начала ноября 2019 года произвела возврат билетов на концерт ( концерт.юа) средства должны былт вернуться на карту с которой происходила оплата. на данный момент карта и счет уже закрыты. платежная система ( которая возвращала средства) уверяет что банк принял деньги и подтверждает это кодом платежа авторизации банка и квитанцией про зачисление средства на счет. неоднократно звонила в банк и пыталась узнать — как так и где средства, которые вернули. ответ операторов — счет закрыт. деньги на счет не поступали. ничем помочь не можем. Но где они тогда — возможно на счетах до выяснения. но помощи от банка нет. Очень печалит такое отнощшение банка к бывшим клиентам. прощу разобраться в сложивщейся ситуации.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 листопада 2019, 17:54
Доброго дня!
Встановлено, що 14.11.2019 Ви зверталися до Банку з аналогічним запитом. Звернення прийнято до розгляду. За результатом розгляду Банком буде надано відповідь на електронну адресу відправника.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Tayanna 17 листопада 2019, 9:11
Получила карту на работе как зарплатную.Начнем по порядку:
-Оформляли 2 недели. Ну то ещё пол беды т.к. раньше зп все равно бы не получила.
— как получила ее на руки специально позвонила оператору и спросила о условиияхз использования. После 10 минут прослушивания мелодии наконец-то соединили с оператором. На вопрос «у меня будет ли что то сниматься если я буду снимать в банкомате другого банка. Сказал, что только по тарифам того банка. Ок. Залезла в ПриватБанка, там пишут комиссия 0%. Ну отлично начала снимать. ОКАЗЫВАЕТСЯ что сотрудник не компетентен а этом вопросе и о комиссии самого Райффайзена в 1,5%. ПОЛТОРААААА ( при том что в большей части банком максимум 1%)он умолчал как и то что ещё +5грн просто так снимается каждый раз. Я потеряла кучу денег!
— качество карточек наихудшее, она гнется как
Лист бумаги.!
Хорошо быть вторым в списке по активам, коль так безпардонно можно грабить своих клиентов!
Банкоматов мало, в районе где проживаю их нет. За любой чих дерут деньги
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 листопада 2019, 15:30
Доброго дня!
По-перше, інформуємо, що зазначеної Вами інформації недостатньо для проведення перевірки якості наданої консультації оператором Інформаційного центру. У разі повідомлення дати дзвінка та номеру, з якого було здійснено дзвінок на info@aval.ua, уповноваженим підрозділом Банку буде проведено відповідну перевірку та надано коментарі відносно якості наданої консультації (у тексті просимо додатково зазначити, що інформація надається до запиту на сайті Мінфіну від 17.11.2019).
Додатково, слід зазначити, що існують різні тарифні моделі для зарплатних карткових рахунків, які передбачають як комісію за зняття готівки в банкоматах інших банків на території України у розмірі 1,5% + 5 грн. так і безкоштовне зняття коштів. Діючі Тарифи розміщені на офіційному сайті Банку, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
Окремо, слід повідомити, що пластик з якого виготовляються картки Клієнтам Банку відповідає вимогам міжнародних стандартів. Так, картки Банку мають якісну поверхню, стійкість до згинання, термостійкість, стійкість до ультрафіолетових і рентгенівських променів. Крім того, електромагнітна сумісність дозволяє тривале зберігання карток поруч з іншими картками.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Ми цінуємо кожного Клієнта і намагаємося створити найбільш комфортні умови обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема вирішена
0505411033 16 листопада 2019, 15:42
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 246
1.Держатель карты VISA данного банка (оптимальный пакет). Нужно было провести валютообменную операцию с зачислением национальной валюты на гривневый счет. В кассе мне сказали, что за зачисление на гривневый будет браться комиссия, на официальном сайте, для пакета оптимальный в «основних перевагах» указано, что «поповнення рахунку — Безкоштовно готівкове поповнення власником рахунку та безготівкове поповнення рахунку». «Зарахування безготівкових коштів: – від юридичних та фізичних осіб — безкоштовно». Уточнив эту информацию в кассе, и о чудо, оказывается, что без комиссии можно пополнять только через автомат. Через кассу будет всегда браться комиссия, даже если я делаю обмен иностранной валюты без выдачи национальной валюты на руки. БАНК, это как понимать? Вы для кого пишете условия? Неужели так трудно прописать уточнения или дать внятные пояснения по таким операциям?
2. Работники на кассе — ленивы и не компетентны. Не могут или не хотят выяснить по номеру карты, какой у меня карточный пакет. Я им должен рассказывать, что у меня за пакет. Карточка передаваласть в руки кассиру с озвучиванием условий проведения операции. Отсылали к специалисту в зале. Вы кого понабирали? До этого случая был лучшего мнения о банке. Очень профессионально работает начальник по работе с частными клиентами банка базового отделения г.Черкассы по Гоголя 224.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 листопада 2019, 15:17
Доброго дня!
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для можливості надання коментарів відносно якості обслуговування у відділенні Банку. Крім того, встановлено розбіжності під час здійснення аналізу викладеної інформації. Прохання надати більш розгорнуту інформацію по даній ситуації написав звернення на info@aval.ua (додатково зазначив, Ваше ПІБ, ідентифікаційний номер, дату візиту, а також те, що додаткова інформація надається для проведення повторної перевірки за запитом на сайті Мінфіну та передати виконавцю 7266).
Окремо інформуємо, що ознайомитися з діючими тарифами Банку можливо на офіційному сайті, за посиланням: https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
laima51 15 листопада 2019, 10:39
Добрый день. В первых числах октября 2019 я обратилась в ваш банк (Киев, Пирогова, 7а) о заключении договора по обслуживанию счета в ценных бумагах (ком.218). Заполнила все бумаги, менеджер сказала ждать получения подписанных бумаг по почте. Сегодня уже 15 ноября 2019, а никаких бумаг я не получила. Но самое интересное то, что невозможно в телефонном режиме получить какую либо информацию. Я пожилой человек и мне добираться к вам очень сложно. На горячей линии сказали что в вашем отделении вообще нет комн.218, посоветовали обратиться в комн. 210 и дали телефон 044 498 79 30, но сколько дней не звоню, а в ответ тишина. Как это понимать? Никаких других контактов по вашему отделению я не нашла. Спасибо.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 листопада 2019, 16:55
Доброго дня!
На жаль, наданої інформації недостатньо для проведення перевірки та надання коментарів відносно виниклої ситуації. Просимо Вас написати звернення на info@aval.ua зазначив Ваші ідентифікаційні дані (ПІБ, ІПН/номер паспортного документу), стисло виклав ситуацію та додатково зазначив, інформацію передати виконавцю 7266. Додатково інформуємо, що вказаний номер телефону відноситься до Управління депозитарної діяльності та використовується для зв’язку з клієнтами-фізичними особами. На жаль, телефон може одночасно використовуватись для обслуговування лише однієї особи, тому, дійсно, можливо виникнення ситуації, коли не вдається одразу встановити зв’язок зі співробітником Управління депозитарної діяльності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yevhek 14 листопада 2019, 16:19
Халатные сотрудники, в частности руководитель отделения.
Заказывали выплату депозита за 4 дня, двумя сумами, при этом на отделение пришла только одна.
Руководитель отделения просто проморозилась с заказом второй суммы, так как решила что одной суммы в этой ситуации будет достаточно.
17 отделение в днепровском районе
После такого отношения захотелось закрыть все счета в этом банке
Что и буду делать после того как выбью вторую часть суммы
Будьте осторожны с этим банком. Сотрудники сами решают сколько ваших денег вам хватит.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 листопада 2019, 11:12
Доброго дня!
Оскільки 17 відділення в Банку відсутнє, для можливості проведення перевірки та надання коментарів відносно виниклої ситуації, просимо Вас повідомити адресу відділення до якого Ви зверталися та місто.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 листопада 2019, 9:35
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 18.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Stas Dulesov 14 листопада 2019, 15:08
Заявку подал рано утром, перезвонили практически сразу мол, приходи все быстро и без проволочек, как то не думал что придется ошиваться в режиме ожидания звонка, внесу ясность, в 10,30 подписывал документы, и заявку отправили на рассмотрение, сейчас 15.30 и я прям не знаю уже есть ли смысл ждать.убил весь день!!! Думаю лучше обратится в другой банк, где пооперативней работают.ведь если прийдёт отрицательный ответ по понятным лишь им причинам, время уже не вернеш.в заявленный час не управляются, что впринципе рассматриваю как не уважительное отношение к потенциальным клиентам!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 листопада 2019, 11:19
Доброго дня!
Розгляд заяви на оформлення кредитного продукту може тривати зазвичай протягом доби. Тривалість такого розгляду залежить від багатьох факторів, зокрема перевіряється: платоспроможність майбутнього позичальника, фінансовий стан, наявність податкових боргів, судові справи, кредитна історія в інших банках, актуальність наданих даних тощо) та цей перелік не є вичерпним.
Ми щиро шкодуємо, що виникла ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Ми цінуємо кожного клієнта і намагаємося створити найбільш комфортні умови обслуговування для максимального їх числа.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
dima097 13 листопада 2019, 19:32
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 29
Взята карта 100 дней.
погашал все в срок до 20 числа месяца.Плюс платил 100 грн в месяц за пользование картой(пользовался чуть меньше двух месяцев полностью погасил задолженность, когда погашал последнюю часть долга, мне сказали что Система(!!) мне насчитала 200грн процентов! На вопрос почему, никто вразумительного ответа не дает. Просто ссылаются на сбой системы.На данный момент, из за того что Система сняла с меня лишние деньги, моя карта как бы опять в долгу.Писал заявление на закрытие карты и на пересмотр незаконно снявшихся процентов в конце октября, ни ответа ни привета.И теперь получается, что за ноябрь с меня опять возьмут 100 грн платы за пользование картой.(так как она еще вполне себе активна!!)Специалисты разводят руками, вроде как посылают запросы в Киев, и просто говорят ждите, там посмотрим.А Если завтра система насчитает не 200 грн, а 2000 грн процентов?? Ребят, конечно 200 грн не сумма, но очень неприятно, а главное до сих пор нет никакого результата.Вчера был в очередной раз в отделении банка, девушка лично заверила, что завтра все выяснится и вам обязательно перезвонят… да куда там, даже никто не перезвонил… а зачем?))
Наверное задумка таких карт очень неплохая, выручает людей в быту, но так как в реале это происходит, просто Странно для такого Ранее уважаемого банка как Аваль.Разочарован.и главное, вопрос так и открыт.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 листопада 2019, 16:28
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за завдані в процесі обслуговування незручності.
За отриманою інформацію, ситуацію врегульовано та, в телефонному режимі, Вас проінформовано співробітником обслуговуючого відділення Банку про результат проведених заходів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
julimarti 13 листопада 2019, 13:17
Доброго дня. О 4 годині ранку, з мого рахунку було знято певну суму (карточки знаходились в мене), гроші були виведені через платіжну систему PAYPAL, звернулась у відділення банку та на гарячу лінію, зареєстрували заяву про спірну транзакцію. Але ніхто із співробітників банку, не зміг дати мені відповідь, як без мого відома, можна списати всі кошти з рахунку, при умові, що номер телефону приєднаний до картки!!!
При елементарному поповненні рахунку через Ваш додаток, запитують код підтвердження!!!
Моєму обуренню немає меж. Куди дивиться Служба безпеки банку?!?!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 17:37
Добрий день, шановна Юліє!
Звертаємо Вашу увагу, що Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку (далі – Правила), встановлено обов’язок Клієнта забезпечувати належне зберігання платіжної картки (далі -ПК), не розголошувати ПІН-код, у тому числі ПІН-код платіжного гаманця, слово-пароль, CVV2/CVC2-код, ОТР-паролі та не передавати ПК у користування третім особам та, не розголошувати реквізити ПК, забезпечити належний контроль за мобільним телефоном із SIM-картою.
Також, Правилами передбачено, що з метою попередження можливого шахрайства при здійсненні операцій оплати товарів, робіт та послуг з використанням ПК в мережі Інтернет, Держателю ПК необхідно активувати 3D-Secure.Технологія 3D-Secure передбачає, що при ініціюванні Держателем операцій оплати товарів, робіт та послуг з використанням ПК в мережі Інтернет через сайти, що підтримують технологію 3D-Secure, на номер мобільного телефону Держателя буде направлений оригінальний одноразовий числовий пароль – ОТП-пароль, лише після введення якого операція оплати товарів, робіт та послуг має завершитися успішно. Однак, не всі сайти підтримують технологію 3D-Secure, відповідно оплата проходить без надсилання оригінального одноразового числового паролю. Оскільки, подано заяву на спірну операцію рекомендуємо очікувати перевірку умов за яких відбулося проведення операції та результат такого розгляду.
Дякуємо за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Elena0910 12 листопада 2019, 19:36
У мене свекруха не ходить, прийшла в банк попросила щоб зтось прийшов бо потрібно відкрити рахунок в банку щоб зробити свекрусі пенсію! Йдуть четвертий день, як можна так ставитись до людей не знаю(((
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 17:39
Доброго дня!
Банк не надає кур’єрські послуги під час відкриття пенсійного рахунку. Також, слід зазначити, що співробітники відділення Банку за бажанням Клієнта не здійснюють виїзд додому для оформлення документів з відкриття рахунків. Додатково інформуємо, що відкриття карткових/поточних рахунків у Банку на підставі нотаріальної довіреності також не здійснюється.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝