Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дають некоректну інформацію

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Scavr9 22 жовтня 2020, 15:19
22.10.2020 зателефонував до банку за номером (044) 490 8888 і спитав чи є англомовні співробітники у відділенні на Великій Васильківській 116-118, потрібно відкрити рахунок людині яка знає тільки англійську. Оператор зв’язалась з відділенням і повідомила що є, приходьте. На місці з’ясувалось що англійською ніхто не розмовляє. Згаяли час.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 жовтня 2020, 15:24
Доброго дня!
Ми приносимо Вам наші вибачення за те, що така ситуація мала місце. Нам прикро, що Ви витратили власний час у зв'язку з отриманням некоректної інформації. Дуже хочемо розібратися та вжити заходи, направлені на запобігання подібному в майбутньому.
Для цього просимо Вас у особистих повідомленнях вказати номер, з якого телефонували до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
Scavr9 22 жовтня 2020, 15:38
Дякую за відповідь, до цього мав тільки позитивний досвід роботи з банком. Номер телефону вказав у заявці.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 жовтня 2020, 17:04
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування та завдані незручності. На жаль, сталося непорозуміння через те, що працівник відділення, який консультував оператора, не уточнив інформацію про наявність в день звернення менеджера, який володіє англійською, на робочому місці. В той же час, при зверненні англомовного Клієнта працівники доклали максимум зусиль, щоб залагодити неприємну ситуацію та задовольнити потреби Клієнта. Запевняємо, що цей випадок не залишився без уваги та с працівниками проведено роботу з метою недопущення подібного у майбутньому. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось, що в подальшому враження від обслуговування в Банку будуть лише приємними.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
Scavr9
Scavr9
22 жовтня 2020, 15:38
#
Корисний коментар
Дякую за відповідь, до цього мав тільки позитивний досвід роботи з банком. Номер телефону вказав у заявці.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
26 жовтня 2020, 17:04
#
Корисний коментар
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування та завдані незручності. На жаль, сталося непорозуміння через те, що працівник відділення, який консультував оператора, не уточнив інформацію про наявність в день звернення менеджера, який володіє англійською, на робочому місці. В той же час, при зверненні англомовного Клієнта працівники доклали максимум зусиль, щоб залагодити неприємну ситуацію та задовольнити потреби Клієнта. Запевняємо, що цей випадок не залишився без уваги та с працівниками проведено роботу з метою недопущення подібного у майбутньому. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось, що в подальшому враження від обслуговування в Банку будуть лише приємними.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися