Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Dangred 19 грудня 2019, 6:44
На карте «100 дней» был кредитный лимит в 10 000, успел потратить 800 грн.(расчитывался в магазинах), спустя пару дней на карте -745 грн., на горячий линии не смогли объяснит куда пропали 10 000
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 19:15
Доброго дня!
Банк може у будь-який момент обмежити можливість користування кредитними коштами, що прямо передбачено умовами укладеного правочину.
У разі надання більш повної інформації по даній ситуації написав звернення на info@aval.ua (додатково зазначив, Ваше ПІБ, ідентифікаційний номер, дату дзвінка, номер телефону з якого здійснено дзвінок, а також те, що додаткова інформація надається для проведення перевірки за запитом на сайті Мінфіну та передати виконавцю 7266), Банком буде проведено перевірку якості наданої консультації оператором Інформаційного центру.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Birina63 18 грудня 2019, 23:30
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Тургенєва, 29
18 декабря на Космосе из ТРЕХ банкоматов банка ДВА не работали, а ОДИН был снят банком.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 15:54
Доброго дня.
Інформація, викладена у Вашому зверненні, прийнята до уваги і спрямована до відділу Банку, що займається обслуговуванням банкоматної мережі. Встановлено, що за адресою: м. Запоріжжя, вул Тургенєва, 29 знаходяться два банкомата, в робочому стані; вул. Космічна, 112 — банкомат замінено на нову модель. Банкомат за адресою: вул. Чумаченко, 30 –демонтовано.
Зазначаємо, що, на жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: зв'язок, електропостачання, збій роботи внаслідок неналежного використання. Запевняємо, що технічний відділ в найкоротший термін усуває несправність банкоматів.
Нам шкода, що ситуація, яка склалася заподіяла Вам незручності.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Maks39998 17 грудня 2019, 16:13
Відділення за адресою: Харків, вул. Новгородська, 11
Вчера 16.12.2019 обратился в банк с просьбой о закрытии кредитной линии, на что получил ответ от менеджера банка по точной нужноы сумме закрытия.
Данная сумма немедлено была внесена в кассу отделения. После предоставлении квитанции об оплате, менеджеру банка, мне было выдано заявление о закрытии кредитного счета который я подписал. Копию этого заявления мне выдать отказались. Кредитная карточка была у меня изьята сотрудником банка и уничтожена. Менеджер сообщила мне, что задолженностей я не имею и платную справку об отсутствии задолженности перед банком я могу забрать через 30 дней.
На следующий день, а именно 17.12.2019 в приложении райфайзен банка, я обнаружил, что кредитная линия не закрыта, а именно фиксируется задолженностьв сумме 244,12 грн. и неизвестная просрочка 612,24грн.
Прошу Вас разобратся в этой ситуции.
В противном случае буду считать действие сотрудников банка вашего отделение (Новгородская,11) такими, что попадают под признаки мошенничества, соответсвенно за защитой своих прав, буду обращатся к руководству Райфайзенбанк аваля, минфин, органы прокуратуры.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 грудня 2019, 19:33
Доброго дня.
За отриманою інформацією, встановлено, що, на жаль, внесених коштів було недостатньо для погашення поточної заборгованості, про що Вас проінформовано в телефонному режимі. Маємо звернути Вашу увагу, що умовами типових укладених з Банком правочинів передбачено право клієнта закрити рахунок та розірвати договір, у разі повного погашення кредиту, процентів за користування кредитними коштами, сплати комісій, згідно з Тарифами Банку.
Отже, для уникнення непорозумінь в процесі подальшого обслуговування, рекомендуємо погасити виниклу заборгованість та проінформувати співробітників обслуговуючого відділення Банку про факт погашення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема вирішена
multilexx 17 грудня 2019, 14:13
Поповнював кредитну карту в банкоматі розташованному у відділенні банку. Банкомат купюри на суму 6500 прийняв, довго перераховував, та видав повідомлення що перевищено час очікування, після чого запропонував забрати карту та перейшов в режим очікування наступного клієнта. Квітанцію не видав, гроші на карту не прийшли. Одразу зателефонував на гарячу лінію 0-800-500-500, заявку прийняли, але повідомили що час розглянення заявки два тижні.
Наскільки розумію з великої кількості подібних відгуків, це доволі поширена проблема.
Дуже сподіваюсь на швидке та позитивне рішення проблеми зі сторони банку, адже сума не маленька і втрачати її просто так бажання немає.
Також дещо засмучує реакція співробітників відділення при будь якій проблемній ситуаціі — ніякого бажання допомогти, відповідь завжди одна — телефонуйте на гарячу лінію.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 грудня 2019, 16:50
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку та ін.
Додатково інформуємо, що зареєструвати заяву на спірну операцію можна лише зателефонував до Інформаційного центру Банку. Окрім цього, зазначаємо, що перевірка спірних транзакцій проводиться Банком в максимально стислі терміни.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
ihudak 14 грудня 2019, 20:59
для поповнення карт, особливо кредитних, не раджу користуватись банкоматами Райфайзену для внесення готівки.
Сьогодні банкомат з'їв гроші і завис. Гроші на рахунок не зарахували.
Заявку у банку прийняли, але термін розгляду — орієнтовно 2 тижні.
з цього випливає 2 висновки:
— якщо банку для того, щоб розібратись із власним банкоматом, потрібно 2 тижні, то мабуть це трохи не той банк, з яким варто мати справу
— якщо клієнт поповнює кредитну карту чи повертає кредит, то має хороші шанси на штрафні санкції та/або додаткові відсотки — гроші вже в банку, але не зараховуються.

Добре зважуйте, чи варто користуватись банкоматами для внесення коштів. Принаймні у Райфайзені.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 грудня 2019, 18:43
Доброго дня!
Нам прикро, що під час Вашого обслуговування виникли незручності.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку та ін. Вирішуються спірні ситуації, як правило, швидше ніж озвучуються орієнтовні терміни її розгляду Інформаційним центром.
У разі, якщо факт внесення клієнтом коштів підтверджується, внесені гроші зараховуються на рахунок і проценти / штрафи не списуються (або, в разі списання, повертаються Банком за умови подання відповідної заяви у відділенні Банку).
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
YuryRed 14 грудня 2019, 17:42
Раз в месяц мне надо снять деньги в банкомате в Ирпене. Обхожу 3 банкомата в центре города (ул. Антонова, ул. Шевченка, возле ЭКО-маркета вроде ул. Соборная) и нигде нет купюр по 500 грн. И так я обхожу 3 банкомата по 3-4 дня иногда подряд иногда через 1-2 дня. В итоге с большим трудом таки удается снять нужную сумму. Но это же не нормальная работа банкоматов.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 грудня 2019, 11:58
Доброго дня.
Номінал купюр, які завантажуються у банкомати, визначається шляхом аналізу запитуваних сум та кількості операцій за певний період часу. Це дозволяє визначити найбільш затребувані банкноти та оптимізувати роботу кожного конкретного банкомату. Дійсно, іноді трапляються ситуації, коли номінал певних купюр закінчується раніше ніж інші номінали.
Запевняємо Вас, що наші служби технічного обслуговування докладають зусиль для забезпечення безперебійної роботи банкоматів та наявності купюр різних номіналів.
Нам прикро, що ситуація, яка склалася під час Вашого обслуговування, завдала Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку вцілому.
Дозвольте принести Вам наші вибачення. Банк цінує кожного клієнта та всі працівники докладають зусиль для забезпечення належного рівня послуг.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shiberman 11 грудня 2019, 16:14
Банк написав що вирішив проблему, до мене ніхто навіть не телефонував, після того як я з дитиною провела майже півтори години в банку, менеджер видав номери рахунків і суми які потрібно погасити в якості щомісячної оплати, я їх погасила, сьогодні телефонують до чоловіка і кажуть що недоплата і треба терміново приїхати оплати і понаписувати заяви і таке інше, чоловік відпрашується з роботи і їде, бо сказали наразують пеню, довідка про закриття кредиту коштує 100 грн, це пісец. Яким же це спеціалістои треба бути щоб на листок паперу неправильно 3 суми із комп'ютера виписати до оплати, я то платила по листку даному менеджером банку… Ви своїх спеціалістів десь на вагу берете? Ще напевні і за акційною ціною, якщо вони в вас геть некомпетентні, це при тому що мене обслуговував заступник відділення, які в вас звичайні менеджери, страшно уявити. Відділення Вадима Гетьмана, Київ
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 18:07
Доброго дня.
За отриманою інформацією ситуацію врегульовано в телефонному режимі. Нам шкода, що ситуація, що склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку в цілому. Сподіваємося на Ваше розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Уже 4 раз за год я меня карту только по той причине, что при поступлении именно детских денег на неё у меня идёт съем с карты в разных размерах. При этом банк рассматривает заявку в течении двух месяцев и результата и изменений никаких. И на вопрос почему и как происходит съем сотрудники службы безопасности банка а так же сотрудники банка ответ дать не могут, только обвиняют владельца карты и членов их семьи. Не рекомендую этот банк. Очень разочерована в этом банке.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 17:45
Доброго дня.
Звертаємо Вашу увагу, що Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку (далі — Правила), встановлено обов’язок Клієнта виконувати вимоги Правил, «Інструкції щодо користування платіжним картками АТ «Райффайзен Банк Аваль» (Додаток № 2 до Правил), правил Платіжних систем та законодавства України з питань здійснення операцій з використанням платіжної картки (далі – ПК), зокрема: забезпечити належне зберігання ПК, не розголошувати ПІН-код, у тому числі ПІН-код платіжного гаманця, Слово –пароль, CVV2/CVC2-код, ОТР-паролі та не передавати ПК у користування третім особам, у тому числі не передавати ПК для її активації та/або встановлення ПІН-коду; не розголошувати реквізити ПК; забезпечити належний контроль за мобільним телефоном із SIM-картою.
Додатково інформуємо, що у разі, якщо Вами ініційовано заяву на спірну операцію, то Банком здійснюється її розгляд відповідно до термінів встановлених Міжнародними платіжними системами та, за результатом проведеної перевірки, надається лист-відповідь Банку, який можна отримати у відділенні.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Александр Исмаилов 11 грудня 2019, 10:22
Відділення за адресою: Одеса, вул. Сегедська, 19
При пополнении карты в отделении возникли странные ограничения:
1. Поскольку сегодня не работал терминал решил пополнить через кассу но в кассе отказали так как именную карту еще не получил а паспорт с собой не взял
2. Сумма превышала 15 тыс ну в терминал паспорт не требует…

На вопрос почему так получил ответ мы не можем вас идентифицировать…

Логическая цепочка:
Без паспорта идентифицировать в кассе немогут, но терминал может
Могут идентифицировать по именной карте но именную карту еще не выдали а без паспорта ее также невозможно получить
При создании карты создавали слово пароль которое как мне обьяснили необходимо для аутентификации но как мне сказали это только для горячей линии

Вывод: на горячей линии клиенту достаточно знать слово пароль и возможно паспортные данные, для терминала достаточно только иметь при себе карту даже если она не именная а вот в кассе нужно либо именную карту либо паспорт.

Я не имею ничего против обязательного наличия паспорта при себе, но так как при работе с терминалом(по любой карте) или в кассе по именной паспорт не требуется значит аутентификация не безопастная?

В чем суть господа? Как можно основыватся на наличии именной карты при себе если на ней нет даже фотографии в отличие от карт Приват банка?

Как же интересно Приват банк справляется у меня никогда с ним проблем небыло?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 грудня 2019, 17:00
Доброго дня, шановний Олександре!
Не іменна картка не містить жодної інформації про її власника (відсутнє прізвище та ім’я), відповідно дані не можуть бути звірені з інформацією, яка міститься в програмному забезпеченні Банку. Затребування паспортного документу здійснюється з метою ідентифікації та верифікації її власника.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Ми цінуємо кожного Клієнта і намагаємося створити найбільш комфортні умови обслуговування для максимального їх числа.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема вирішена
Shiberman 10 грудня 2019, 20:59
Пережив емоційну складову вирішила написати відзив про роботу персоналу банку на вул. Вадима гетьмана, жах одним словом, у відділі обслуговування приватних осіб в робочий час 2 вільних менеджера, які більше ніж по пів години обслуговують кожного клієнта і це зовсім не уважність, а невміння спланувати час, коли сидить черга, менеджери ходять туди сюди, не поспішаючи, на прохання адміністратора пропустити без черги, бо дитина в колясці спить… Тільки розвели руками, ми нічого не можемо, і для вирішення невеликого питання, вистоявши в черзі до менеджера, в касу… Провела в банку 1год 25 хвилин. Рекомендую звернути увагу на не компетентність персоналу, і доречі хамство менеджерів. Ви вважаєте себе міжнародним банком і такий сервіс просто неприпустимий.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 18:07
Доброго дня.
Інформація про роботу співробітників відділення прийнята до уваги і направлена у відповідний відділ з метою недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
Нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів та налагодження найбільш комфортного обслуговування в Банку.
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі. Приносимо вибачення за незручності що виникли в процесі обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема вирішена
Slava989 10 грудня 2019, 20:43
При закрытии валютного договора и снятии валюты, взяли 842 грн комиссии. Оказалось, что при открытии договора, менеджер указал не тот номер счета. Для возврата 842 грн, предложили написать заявление и открыли новый счет, чтобы вернуть оплаченную комиссию. Также, обещали перезвонить и проинформировать, когда вернут деньги. Никто так и не позвонил. Заявление: Д-вн/61-1096 от 09.12.19. Очень жду информацию. К сожалению сейчас в банковской сфере нехватка профессионалов, экономим на всем, вот только на кадрах экономить нельзя. Думала что Райфайзен таких ошибок не делает. К сожалению, в следующий раз хорошо подумаю, пользоваться ли услугами этого банка.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 грудня 2019, 16:44
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за завдані незручності. Інформація доведена до відома уповноваженого підрозділу для врахування в роботі та недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
За отриманою інформацією, Вас проінформовано про остаточне вирішення ситуації та запрошено до відділення.
Повторно приносимо вибачення.
Сподіваємось на взаєморозуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
kopijkarozh 10 грудня 2019, 15:23
Після закриття кредиту працівники банку свідомо затримують видачу документу про звільнення іпотеки.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 грудня 2019, 16:33
Доброго дня!
За отриманою інформацією, Вас проінформовано про підготування листів та можливість отримання оригіналів документів у відділенні Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Mikhail2 10 грудня 2019, 11:18
С утра позвонил на хотлайн, узнал наличие необходимой суммы на ближайшем отделении.
Пришёл, подождал 15 минут пока включится свет(все бывает) подождал 15,30,45 минут пока не запустится база.
Не дождавшись поехал в ближайшее отделение.
В нем прекрасный молодой человечище признался что ему нужен будет час у кассы. Касса само собой работает только одна.
В хотлайн посоветовали вернутся на предыдущее отделение с которого я уехал (там необходимая сумма само собой есть) так как там Всего 8 человек очереди.
Браво
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 12:28
Доброго дня!
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. Дійсно іноді у відділеннях виникають черги, що пов’язано виключно з тривалістю операцій, що надаються співробітниками відділення Банку.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
aici1 9 грудня 2019, 22:07
5 лет являюсь клиентом этого банка. Здесь находятся мои зарплатные и валютные счета. Недавно нужно было оформить кредитку (часто езжу в Европу и отели требуют кредитную карточку, именно кредитную, а не депозитную). В банке ответили, что для меня нет предложений. Позже связался с их информационным центром. В выдаче карты отказали и ничем не мотивировали. Написал письмо через форму связи. Такого циничного ответа я и не припомню. Суть сводиться к тому, что мы не даем кредиты кому попало и не объясняем причины отказа. Уважаемые работники Райффайзен Банке Аваль, мне не нужны ваши кредиты, мне просто нужна карточка, которую я без проблем смогу сделать в другом банке. И вы могли бы как-то объяснить мне почему я доверяя вам свои деньги более 5 лет не могу получить эту карту. Вообщем принял решение уйти из этого банка.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 10:49
Доброго дня!
Відповідно до положень ст. 49 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банк зобов’язаний при наданні кредитів додержуватись основних принципів кредитування, у тому числі перевіряти кредитоспроможність позичальників та наявність забезпечення кредитів, додержуватись встановлених Національним банком України вимог щодо концентрації ризиків.
Зазначаємо, що Банк проводить зважену політику по відношенню до своїх Клієнтів розгляд можливості кредитування залежить від багатьох факторів (платоспроможність, фінансовий стан, наявність податкових боргів, судові справи, кредитна історія в інших банках, актуальність наданих даних тощо) та можливий в рамках нормативних документів і процедур, передбачених Банком. При цьому, Банк залишає за собою право не надавати детальне роз’яснення щодо причин відмови в кредитуванні. Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про роботу Банку в цілому, але Банк повинен дотримуватися норм діючого законодавства та розроблених Банком процедур.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема вирішена
nikolay02 9 грудня 2019, 18:23
09.12.2019 г.Киев. При покупке в магазине Фуршет по адресу ул.Вербицкого 30 в 12-38-57 был отклонен платеж с карта Альфа-Банк. Деньги на карту не вернулись. Система терминала в Фуршете не выдает никаких чеков при случае (Отклонено) платежа. След остается только в компьютерной базе магазина. Написал заявление в отделении Альфа-Банк. Вх №177 209 175 от 09.12.2019. В банке получил ответ ( По выписке с карты деньги ушли, значит покупка свершилась, проверка от 3 до 45 дней.Возможно и без результата). Старший кассир в магазине показал отчет по компьютеру что операция отклонена, но чек с отказом выдать не может.Это не предусмотрено платежным терминалом. и, по ее словам, это не первый случай. Терминал платежаРайффайзен Банк Аваль г.Киев ул.Вербицкого 30. Вопрос — как долго будет процветать Кража денег с карт. Естественно удобно не вернуть сумму и держать у себя до 45 дней и, возможно, не вернуть ее совсем. Если возврата не будет, прийдется подавать в суд. Ответчиками будут Фуршет ( не решил вопрсы с неоднократными кражами денег потребителей). Райффайзен Банк ( не организовал выдачи отклонения платежей со своих терминалахи возможно участия в организации краж с карт в торговой сети) Жду ответ три дня. 14.12.2019 начинаю бороться за свои права. Жду обьяснения на адрес nikolay.01@i.ua
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 11:30
Доброго дня.
Питання розглянуто, відповідь 10.12.2019 направлено на вказану Вами електронну пошту.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Yarovenko 7 грудня 2019, 20:01
Відділення за адресою: Київ, вул. Гришка, 6
29.11.2019 в 15:41 поступив дзвінок на особистий телефон. Представились службою безпеки РБА, повідомили, що з ЗП карти відбувається несанкціоноване списання коштів, повідомили, що повинні дані кошти перевести на транзитний рахунок, і для цього їм потрібно повідомити дані карти. Я поставили трубку, і зателефонувала на гарячу лінію РБА в 15:59, провисіла в режимі очікування приблизно 10 хв, ніхто не взяв трубку.
Після чого, в 16:14 знову зателефонували шаїхраї, цього разу я повідомила дані своєї карти(перебувала в стані афекту, 27.11.2019 хоронила батька) Кошти списали у розмірі 3800.00грн. Після цього, я таки додзвонилась на службу підтримки, де мені просто повідомили, що кошти списано і нічого вже зробити не можуть.
Притензія в тому, що мені не запропонували перевипустити скоспроментовану карту, не запропонували написати заяву на оскарження спірної транзакції, не поцікавились, як така ситуація взагалі відбулась.
Залишився дуже не приємний осадок. Прохання перевірити кваліфікацію працівників відділення на Грищенка 6 і коллцентру, з якими я спілкувалась.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 14:43
Доброго дня!
В першу чергу, дозвольте висловити Вам співчуття з приводу смерті близької Вам людини.
Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку, встановлено обов’язок Клієнта забезпечувати належне зберігання платіжної картки (далі -ПК), не розголошувати ПІН-код, у тому числі ПІН-код платіжного гаманця, слово – пароль, CVV2/CVC2-код, ОТР-паролі та не передавати ПК у користування третім особам та, не розголошувати реквізити ПК, забезпечити належний контроль за мобільним телефоном із SIM-картою. Всі операції, здійснені з фізичним пред’явленням ПК/без фізичного пред’явлення ПК із застосуванням/без застосування ПІН-коду, у тому числі ПІН-коду платіжного гаманця та/або реквізитів ПК, із введенням ОТП-паролю, у тому числі довіреними особами Клієнта, безумовно визнаються Клієнтом як такі, що здійснені ним свідомо, особисто підписані та спрямовані Клієнтом на вчинення правочину та/або розпорядження коштами на картковому рахунку.
У разі підозри щодо неправомірних дій, вчинених по Вашому рахунку третіми особами, рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до правоохоронних органів.
Додатково інформуємо, що отримати миттєву картку до рахунку можна звернувшись до найближчого відділення Банку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
ozsr30092012 7 грудня 2019, 10:53
Доброго дня! Хочу висловити велику подяку керівництву Райффайзен банку Аваль, що знаходяться в місті Радехів, по вул.Відродження,12, особливо, працівнику банку Курницькій-Білозір Галині Василівні.Висококваліфікований спеціаліст, чуйна людина, з повагою і великою увагою відноситься до клієнтів банку, надає повну консультацію по оформленню і своєчасній сплаті оформлених кредитів.Хочу побажати банку, побільше таких гарних спеціалістів, а Галині Василівні, кар'єрного росту, хороших клієнтів.З повагою клієнт вашого банку Наталя.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 12:13
Доброго дня, шановна Наталіє.
Дякую Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітником відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 грудня 2019, 10:12
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 09.12.2019).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Vladeks 7 грудня 2019, 9:46
Для початку. Відношення працівників банку до клієнтів надзвичайно жахливе. Це виражається у тому, що при отриманні кредиту тобі щиро посміхаються, розповідають усе що потрібно і не потрібно. А коли ти приходиш з запитанням і просиш про роз'яснення тобі відповідають хамовито, не намагаючись навіть вникнути у ситуацію.
Сухі відповіді на межі роздратування.

Надзвичайно жахливий мобільний додаток. Це виражається у тому, що взагалі не зрозуміло як ним користуватись! Кошти списуються самостійно без будь-яких смс або push повідомлень.
Ви собі уявіть ситуацію, коли ти приходиш в ресторан на переговорний процес, точно знаючи що у тебя на картці кошти, а коли діло доходить до розрахунку офіціант тобі повідомляє, що у вас недостатньо коштів. При цьому взагалі ніяких повідомлень від банку не було!!! Ви уявляєте що компаньйони думають у цю хвилину? Ви уявляєте який сором відчуває людина, яка не може розрахуватись за обід, через те що банк собі там щось зробив з вашим рахунком??!!! Звернення на гарячу лінію взагалі жахнуло. Оператор пояснив що це така політика банку! Ось така політика, просто забрати кошти з картки і не повідомити клієнта!!! При цьому ще й говорять всіляку дурницю, типу ну кошти не списані, а заблоковані! Так яка ж мені різниця чи вони заблоковані чи вони списані?? Їх немає на рахунку!
Звернення у відділення банку про відсутність юзабіліті додатку, про незрозумілу роботу додатку і принципи списання визвало відверте роздратування працівників банку. Зверхнє ставлення до проблем клієнта (як вони зауважували при отриманні кредиту — vip клієнта) ось основний принцип роботи Авалю в Україні.

Про те щоб зрозуміти куди ділись ваші кошти з рахунку потрібно окремо бухгалтера наймати на роботу.
У мене стоять додатки від Привату, Монобанку, Альфа-банку. Жодної незрозумілої дії у цих банках-додатках за останні 5 років не було. Підтримка на висоті і завжди з розумінням ставляться до клієнта.

Я ні в якому разі не рекомендую банк Аваль для будь-яких операцій. Незважаючи на нижчі % ставки ви наберетесь купу проблем і будете щомісяця нервувати. А здоров'я завжди важливіше.

Уже було надіслано письмове звернення з офісу банку з проханням звернути увагу на певні негативні речі у мобільному додатку. Пройшло вже кілька місяців, а результату ніякого. Це єдиний банк який заганяє клієнта у мінус, тому що у них така політика!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 грудня 2019, 11:54
Доброго дня.
По-перше приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Інформацію про неналежну якість обслуговування у відділенні направлено до уповноваженого підрозділу.
Додатково повідомляємо, що самостійно без ініціювання клієнтом відповідного переказу кошти в мобільному додатку не списуються. При здійсненні операцій в системі, під час ініціювання доручення, Банком формується ОТП-пароль у вигляді смс або ПУШ-повідомлення, введення якого є накладенням електронного підпису Клієнта шляхом введення одноразового паролю та лише після цього переказ/платіж здійснюється в системі.
Запевняємо, Вас, що розробники системи «Райффайзен Онлайн» аналізують зауваження та побажання клієнтів та постійно працюють над поліпшенням та вдосконаленням сервісу вцілому. Дякуємо, що користуєтеся нашим сервісом.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kartochka777 5 грудня 2019, 15:39
Благодарность менеджеру Богдану Кучину за профессиональную консультацию и очень оперативную работу. Нас поджимали сроки, мы три дня не могли решить вопрос. Богдан помог в решении за 15 минут.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 грудня 2019, 16:16
Доброго дня.
Дякую Вам за те, що не залишилися байдужі і знайшли час викласти Вашу думку щодо якості обслуговування співробітником відділення Банку.
Інформація доведена до відома підрозділу відповідального за якість обслуговування. Запевняємо, що ми і надалі докладатимемо максимальних зусиль для надання послуг високого рівня.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 грудня 2019, 10:59
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 07.12.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Сергей Лученко 5 грудня 2019, 9:58
27.11.2019г получил карту банка. 05.12.2019г карта до сих пор не активна. Банк никак не решает этот вопрос. Звоню, оставляю заявку, каждый день, оператор обещает, что в «ближайшее время» карта будет активна, но ничего не меняется. По моему мнению самый отсталый банк. Обычно банковские карты активируются при выдачи и активизации в банкомате, а у этого банка не понятно как это работает/не работает!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 грудня 2019, 10:07
Доброго дня, шановний Сергію.
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування. На жаль, ситуація виникла з технічних причин. На даний момент, питання врегульоване, проведіть активацію в банкоматі.
Нам шкода, що ситуація, що склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження про роботу Банку в цілому. Сподіваємося на Ваше розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
Сергей Лученко 9 грудня 2019, 10:44
Проблема решена. Благодарю.
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝