Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SergLahterin 27 листопада 2022, 20:10
Нахожусь я на временно оккупированной территории, в Бердянском р-н, в посёлке. При уничтожении оккупантами смартфона, были утеряны приложения ДИЯ, Вайбер и А-БАНК 24. Связь Украины отсутствует. При восстановлении на новый смартфон это стало большой проблемой. Благодаря чуткому и внимательному отношению службы поддержки А-БАНК удалось все восстановить! Высокий профессионализм сотрудников позволяет решать вопросы, которые кажутся неразрешимыми.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 листопада 2022, 20:41
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 листопада 2022, 9:48
Отзыв не засчитан (на 30.11.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрий Пугач 25 листопада 2022, 19:36
Конечно же не могу оставить без внимания самого лучшего сотрудника банка Лик Оля которая заслуживает звания наилучший сотрудник банка всегда выслушает и подскажет как правильно поступить в той или иной ситуации. Когда оказался в сложном финансовом положении, (последствия войны) научила как можно зарабатывать на валютных депозиттах, а не проедать ранее заработанные сбережения… побольше бы таких сотрудников и наилучший банк, А Банк всегда будет держать первое место в рейтинге по обслуживанию клиентов))))
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 листопада 2022, 19:49
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно отримувати нові відгуки від Вас, зробимо все, щоб і надалі Ви отримували позитивні емоції! 🍏😊
NX200 25 листопада 2022, 17:32
Продав свої старі колеса через ОЛХ і гроші мені перерахували на карту зелену А-банку. Через якийсь час карту і гроші мені заблокували для уточнення надходження грошей. Коли я запитав, яка причина цієї перевірки, то «онлайн-консультат» Неоніла внятної причини так і не сказала. Єдиний варіант, який мені вона запропонувала — це попросити, від відправника грошей, квитанцію. У відділенні банку, мені повідомили, що платник подав на мене скаргу. При чому, все про що ми з ним домовились, я виконав і ніхто ніяких притензій не мав. Потисли руки і розійшлись. Зв’язатись з ним в мене так і не вдалось. Відповідно, банк прийняв рішення розірвати зі мною трудові відносини і списати з мене 6000 грн (30%) з залишку на карті, посилаючись на пункут 3.3.20. А те, що ніяких доказів скарги і те, що я шось там порушив мені банк не надав. Мені виглядає це вигаданою причиною. Залишок грошей я перекинути на іншу карту теж не можу. Дуже «класний» спосіб заробітку. Банк не рекомендую. Закрив свою карту, дружини і всім своїм знайомим розказую про дану подію.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 листопада 2022, 18:15
Доброго дня!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку.
Ми не отримали від Вас жодних підтверджень, тому Банком було прийнято рішення про припинення ділових відносин з Вами, згідно з Умовами та Правилами Банку:
3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, стягувати комісію за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі після погашення усіх кредитних зобов'язань.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрий Пугач 25 листопада 2022, 17:04
Отдельная благодарность оператору Юле и руководителю отдела техподдержки за то что поняли ход моих мыслей правильно и быстро отреагировали сделали всё как я просил и помогли мне красиво выйти из неудачно сложившейся ситуации))) побольше бы таких сотрудников банку))))
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 листопада 2022, 17:13
Доброго дня!
Дякуємо за відгук та Ваш вибір. Зробимо все, щоб Ви й надалі отримували лише позитивні емоції від обслуговування. 😊
Юрий Пугач 25 листопада 2022, 15:41
22.11 при розрахунку в магазині картою, а банку через термінал перший раз було відхилено транзакцію вдруге погоджено гадаю всі стикались з таким але повідомлення прийшло що двічі з карти було списано кошти. Звернувся до магазину сказали щоб прийшов наступного дня коли банк перераховує кошти. Прийшов наступного дня мені кошти повернули але не тому що банк перерахував їм кошти, а під мою обіцянку що коли банк поверне мені кошти я їх поверну магазину. Я зрозумів що власник терміналу не розуміється як можна дізнатися чи зарахувалися кошти на їхній рахунок. Я зателефонував на гарячу лінію оператор Юля уважно вислухала що я хочу довести власнику терміналу що банк двічі зарахував кошти на їхній рахунок і мені не поверне кошти тому я їм не віддам ці кошти і попросив щоб банк допоміг показати що гроші перераховані. Через хвилину зателефонувала керівник технічного відділку Марина вислухала мене зрозуміла що я хочу довести до власника магазину що їм гроші двічі перераховано і не треба думати що банк мені повернув кошти і я скупився в магазині безкоштовно. Банк сформував виписки про надходження коштів і передав власнику терміналу тепер власник знає що дійсно двічі отримав кошти і я радий що не будуть думати що я їх обманув. Дякую вищевказаним співробітникам за розуміння професіоналізм і швидку реакцію)))
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 листопада 2022, 15:55
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! 🍏😊
frosya77 25 листопада 2022, 11:52
Благодарю сотрудников банка за отличное обслуживание.
Обратилась 25.11.2022 на горячую линию. Все досконально объяснили и помогли. Спасибо! операторы Алла и Дмитрий.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 листопада 2022, 12:05
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! 🍏😊
Mykhailo688 24 листопада 2022, 1:33
Этот банк против любого человека!!! Если вы, что-то не заметили, что-то забыли, или у вас трудности банк сделает все, чтобы усложнить вам жизнь. Этот банк против нас Украинцев. И это в военное время!!! Позор такому банку- иметь таких сотрудников.
После блокировки карты я имел, счастье, пообщаться с оператором Надя 3571. Почему мне заблокировали карту? А потому что просрочен платёж по быстрой наличие. Я объяснил, что 7 месяце я покрыл 27000. Хотя должен был покрыть 5400. Как я думал на перёд. Но не тут то было!!! 3571 начала угрожать кредитной историей. Что у меня будут проблемы с трудоустройством с посольством если я за два дня не кину деньги на счёт. Я просил разблокировать карту. Мне было отказано. Я не отказывался оплатить то, что я должен, но 3571 решила, что может сама судить людей и отправила специально заявку, что я якобы отказываюсь платить. Я считаю такие действия со стороны банка преступлением против народа. И ЭТО, банк, УКРАИНЫ???
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 листопада 2022, 10:47
Доброго дня!
Перевірили інформацію за діалогом більш детально, в даному діалозі Вас було проінформовано про поточний стан рахунку. Згідно Умов та правил, а саме п. 1.1.3.2.9. Банк має право для різних цілей (повідомлення про зміну тарифів, активація додаткових послуг, актуалізація контактних даних, зміна Умов та Правил надання банківських послуг, інформування про розмір заборгованості по кредиту, інформування про проведених банком акціях, дистанційне обслуговування і т.д.) встановити контакт з Клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку.
Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком.
Просимо погашати обов'язкові платежі для зменшення суми боргу та підтримки економіки нашої країни.
При виникненні простроченої заборгованості картка дійсно може бути заблокована, до моменту погашення заборгованості.
Ми завжди готові йти на зустріч клієнтам, тому написали Вам додатково в Viber.
Проблема вирішена
nopurplemouse 22 листопада 2022, 17:28
Работаю в сфере криптовалюты, очень часто занимаюсь перекупом.
В один прекрасный день, мне заблокировали карту, узнав об этом я написал на технический отдел, где мне сказали с вами свяжется человек и даст информацию об этой ситуации, спустя минут 30, мне позвонил сотрудник и сказал что у меня заблокирована карта по причине того, что приходят много средств на баланс, и нужно уточнить от куда они, и дали мне почту.
В тот же день, я отправил все скриншоты на почту им, мне сказали ждать 3 рабочих дня, чтоб я получил свой ответ.Прошло 3 дня, я написал в техническую поддержку, где мне сказали что Карта была заблокирована, в разблокировании было отказано, хотя все скриншоты которые я дал, можно проверить, и увидеть все торги биткоином, и выводы оттуда.Техническая поддержка после каждого вашего сообщения оставляет Уточняю Информацию, и пропадает на минут 10, а потом пишет 3 слова которые вам ничего не дают, мне сказали ваша карта заблокирована, хотя я знал это и без них.
Разблокировать не хотят, на карте приличная сумма денег, никому не желаю попасть в такую ситуацию, и рекомендую все деньги снимать, а не держать у них на карте, это не безопастно для вас же.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2022, 19:14
Доброго дня!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку або повернення коштів відправнику.
Ваше питання на контролі після перевірки ми зв'яжемося з Вами.
Проблема вирішена
dmitrijlarev 22 листопада 2022, 13:34
Маніпулюють словами.
Відкрив платинум карту (300грн на місяць). Через 3 місяці попросили пояснити джерело дозодів. Мої пояснення не сподобались банку і вони прислали мені письмо в якому зазначили, що розірвали зі мною відносини. Також вони заблокували мій рахунок.
Через 3 місяці мені телефонують з банку і заявили, що я винен їм 950грн. І пояснили це тим, що вони рахунок заблокували але не закрили, а це значить що я і надалі мав сплачувати 300 грн що місяця.
А для того щоб закрити рахунок мені потрібно іти у відділення і писати заяву.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 листопада 2022, 19:07
Доброго дня!
Банком було прийнято рішення про завершення з Вами відносин.
Комісії та відсотки, які були нараховані після отримання Вами повідомлення про звершення відносин пов'язані з тим, що ми не отримали від Вас заяви на закриття ранків, про необхідність написання заяви ми повідомили Вам 30.08.2022.
Ми перевіримо інформацію та зв'яжемося з Вами.
Aleksandr1408 21 листопада 2022, 15:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Анни Ахматової, 5
Працюю у сфері послуг. Після 6 місячної праці з банком отримав повідомлення на рахунок того, що картка була заблокована. Після чого отримав запит на пояснення операцій. Так як це було 3 місяці назад, не зміг навіть знайти щось пов’язане з цією операцією, так як маю не одного клієнта. Як мені сказали, чоловік подав заявку на повернення коштів через свій банк. Після чого заблокували карту до повернення коштів цьому чоловіку та сказали, що банк відмовляє у обслуговуванні та забирає 30% з рахунку, як комісію за закриття. В чаті телеграму вони кажуть, що картка буде розблокована і я буду нею користуватись, але вже у телефонному дзвінку кажуть, що банк відмовив. Не рекомендую цей банк для використання, є багато аналогів, які краще в декілька раз. Також, під час обслуговування ви отримаєте не дуже приємний досвід. Євгеній має намір сказати, що слухати те, що скаже він, а не те що написали мені у чаті.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 листопада 2022, 17:42
Доброго дня!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку або повернення коштів відправнику.
Банком було прийнято рішення про припинення ділових відносин з Вами, згідно з Умовами та Правилами Банку:
3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, стягувати комісію за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі після погашення усіх кредитних зобов'язань.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
odinakak45 18 листопада 2022, 11:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 122
Always a prompt response, eagerness of the team to help is so apt

I enjoy banking with you A bank
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 листопада 2022, 11:39
Good day!
Thank you for your feedback and your choice. We will do everything so that you continue to receive only positive emotions from the service. 😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlekB1993 17 листопада 2022, 21:09
Відділення за адресою: Суми, вул. Курская, 115
А-банк, мне нравится относятся до меня.
Снятие налички с картки а-банк, без комісії любих банкоматах…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 листопада 2022, 8:39
Доброго дня! Дякуємо за відгук та високу оцінку, дуже раді, що Ви задоволені! 🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 листопада 2022, 9:41
Отзыв не засчитан (на 19.11.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
20Viktor05 17 листопада 2022, 19:37
Дуже вдячний за допомогу співробітникам, за вирішення моєї проблеми, яку я не міг вирішити протягом 20 днів точно!)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 листопада 2022, 19:45
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! 🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 листопада 2022, 9:40
Відгук не зарахований (на 19.11.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Олексій Мальцев 17 листопада 2022, 18:15
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Винниченка, 23/1
Щиро дякую співробітникам мого улюбленого А-Банку.
В цей важкий час для всіх нас, важливо кожній людині Нашої Держави, відчувати себе однім із членів Великої Сімьї — назва Якої — УКРАЇНА
І це те відчуття сімейності, надійності стосунків надає А-банк, коли з будь яким питанням звертаешся до робітників А-Банка — фахівців у своєї справи, то відчуття захищеності зростає, також впевненість у перемозі!
Немає що додати крім довгого та Гучного — ЩИРО ДЯКУЄМО!!!
Всё буде УКРАЇНА❤️
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 листопада 2022, 18:19
Доброго дня! Дякуємо за відгук, нам дуже приємно, раді, що Ви з нами! 🍏😊
Проблема вирішена
Arrow186 17 листопада 2022, 1:27
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 17-Б
Клієнтом банку став недавно, відкриття онлайн пройшов швидко, зрозуміло.
Перша не зрозуміла ситуація трапилась коли при зверненні в чаті відповіли російської мовою, ну буває люди запрацювались, далі не зміг поповнити моб. створювали заявки, ну ок не вирішили, не біда поповнив через інший банк, далі вирішив взяти пластикові карти у відділенні а заодно і договір, карти видали в договір так і не роздрукували, то відкриття ж було онлайн ми не знаємо як це робити. Стало трохи дивно від такого банку після цього картою не користувався.
Сьогодні прийшло сповіщення від банку, користуйся картою, давно не було операцій. Думаю, а чому б і ні, зайшов перевірив курс долара ніби норм на карти курс 37.45 проводжу операцію і дивлюсь курс то вийшов 38.18, телефоную на їх підтримку перший консультант з ходу (не я один такий у ньоготнапевно) починає мені розповідати про конвертацію через платіжну систему мастер кар і їх каркулятор валют. На заперечення і доводи замовкає і каже що переключе на іншого спеціаліста (а вона тоді навіщо не зрозуміло), Оператор Яна 7791 вже людина в цьому питанні більш продвинута, з ходу зачитує мені виділені тези вказує на подвійну конвертацію і чому я ідіот не ознайомився з ними, на прохання вказати суму на списання в євро і курс платіжної системи замовкає і каже самі дивіться, ну перед тим як провести платіж порахуйте собі а тоді вже ласкаво просимо, на прохання підказати як відбулась подвійна конвертація якщо в додатку я її виключив мовчить і скаргу на цю ситуація залишити не можливо тому що на процеси не можна скаржитись тільки на людей. Остаточний курс операції поки не відомий, адже відбувся тільки блок суми, думав можна буде вийти на суму 39 грн. А може і більше.
З того не довгого досвіду з банком можу озвучити одне, банк для розрахунків суто по Україні, для отримання пенсії, з/п і зняття в банкоматі, все що більше буде з проблемою.
При отриманні пластику у відділенні банку, був свідком бурхливої розмови спеціаліста з кимось по телефону щодо клієнта борг якого продали знову продали і в кінці він його купила його ж дочка, і це все я перепрошую із прізвищами, так що слово конфіденційність тут немає від слова зовсім.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 листопада 2022, 10:54
Доброго дня!
Перевірили описані Вами ситуації, які виникали при обслуговувані більш детально.
Ми дотримуємось діючого законодовства України, тому обслуговування здійснюється виключно державною мовою. Діалог перевірено та проведена робота. В подальшому подібні випадки виключено.
З приводу поповнення мобільного, зв'яжемося з Вами для перевірки.
При відкритті картки, для Вашої зручності, ми відправляємо документи на вказану при реєстрації електрону пошту та за інформацією від Керівника, додатково Вам була надана друкована версія заяви про відкриття рахунку.
Стосовно конвертації, до нас надійшов запит на списання в дол., але оскільки оплата здійснюється на зарубіжному ресурсі, ми проводимо розрахунок з Міжнародною платіжною системою (МПС) в євро. Тому для розрахунку з МПС ми конвертували суму в євро за курсом МПС, а потім списали суму розрахунку в євро з Вашої гривневої картки за картковим курсом Банку.
Відповідно до Умов та Правил Банку, а саме до пунктів 1.10. та 2.3. відзначено можливі умови конвертації коштів під час розрахунків на зарубіжних сайтах.
1.10. При зарахуванні та списанні коштів на закордонних торгових точках (в т.ч. на зарубіжних сайтах) сума угоди може конвертуватися за умовами міжнародної платіжної системи. Сума угоди конвертується у валюту Картрахунку за обмінним курсом А-Банку, що діє на дату проведення А-Банком операції, або за обмінним курсом, який встановлюється банком, фінансовою установою або платіжною системою та/або мережею, через які така операція проводиться. Банк не несе відповідальності за курсову різницю.
Щоб уникнути подібних ситуацій, ми рекомендуємо для розрахунку використовувати картку платіжної системи Visa, оскільки Mastercard працює в євро.
Ми перевіримо всі діалоги з нашими Співробітниками, служби підтримки, на коректність консультації та у разі підтвердження помилки, обов'язково приймемо управлінські рішення.
Нам дуже шкода, що у Вас виникли негативні емоції при обслуговуванні в нашому Банку.
Сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AAAA2000 16 листопада 2022, 23:22
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександра Архипенка, 8
Я клієнт даного Банку з 2017го. Користувач різними послугами від даного Банку зі стажем. Дана ситуація стосується популярних валютних депо. Конкретно — зняття від Моно через, А Банк. Хоча Моно і не «радив» такий шлях та мені дане відділення ближче ніж Універсала. Дякуючи хибі техпідтримки Моно мав «честь» витратити дві доби на спілкування з відділенням, А Банку — а відтак — спостерігати за роботою його працівників і завідуючого. У той час, коли інші банки просто закриваються та спіробітники йдуть по домівках люди з цього відділення бігають ховаючись у переході але повертаються на свої робочі місця до останньої хвилини свого робочого часу. Також мав змогу спостерігати як чоловік у клітчастому модному піджаку спокійно і ефкективно консультує навіть на порозі багатьох людей, котрі розлючені звертаються за якимось потребами під час вимкнення електроенергії. спокійно і врівноважено вирішив і моє маленьке питання без зайвої суєти. давно ще відвідував і раніше це ж відділення — відповіді та поради даного чоловіка спокійні, професійні та дієві. Імені не спитав. Однак буду звертатися і взаємодіяти з даним відділенням ще не один раз.
Звернення до відповідних служб — чим ви спіробітників підгодовуєте?
Чи можна ще покращити їх «довольствіє»?
Гадаю що ви знайдете спосіб вирішити це позитивно і відзначити даного співробітника за створення позитивного іміджу вашого Банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 листопада 2022, 17:22
Доброго дня!
Дякуємо за відгук та Ваш вибір. Зробимо все, щоб Ви й надалі отримували лише позитивні емоції від обслуговування. 😊
Евгения Ценцевицкая 16 листопада 2022, 19:01
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Адмiральський, 1А
Я обратилась за картой на Адмиральский проспект,1а очень хорошо меня приняли помогли с открытием карты дали мне оплату частями спасибо большое отличный банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 листопада 2022, 20:30
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Проблема вирішена
VladyslavB 16 листопада 2022, 15:39
Закінчився депозит в іншому банку і побачив /вже півроку картка А-банку лежала на полиці/ пропозицію «трансфер бонус» за відкриття

депозиту на рівні 0,5% чистого на рахунок кешбеку. Перед вікриттям УТОЧНИВ у оператора і він відповів що «трансфер бонус» діє на «вклад онлайн у будь-якому терміні» /маю переписку з оператором/.

15.11 відправив з картки ПУМБ на картку, А банку 10050 грн і відкрив депозит ЧЕРЕЗ застосунок А-банку на один місяць. Сьогодні, 16.11,

коли прийшов час нарахування кешбеку за «трансфер бонус», то мені його не далі і сказали, що у мене вклад зовсім не «онлайн», а

«стандарт строковий»!!!
Цікаво, що при відкритті через застосунок назва вкладу НЕ ПИШЕТЬСЯ і фактично ти про це дізнаєшся вже як після відкриття /і

відповідно ти не можеш його вже розірвати/.

Хитра схема заманювати клієнтів. Як тільки місяць пройде, гроші перекину у ПУМБ і відкрию вклад на місяць під 12%, а не під 10, до того ж, маю суму значно більшу від 10к.

Грати у рулетку з хитруганом А-банком більше не буду. Вдала зроблена 'схема' і дурника заманиш, і юрист не причепиться.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 листопада 2022, 17:45
Доброго дня!
Інформація про назву та умови депозиту, відображається у додатку ABank24, перед відкриттям депозиту, при підписані договору.
Оскільки згідно з умовами депозиту «Online» оформлення можливе лише на строк 3, 6, 12 та 15 міс., при оформлені на менший строк, додаток автоматично пропонує оформлення депозиту «Стандарт Строковий», який, на жаль, не підпадає під умови програми трансфер-бонус, тому нарахувати додаткову відсоткову ставку можливість відсутня. Детальніше з умовами програми «Трансфер-бонус», Ви можете ознайомитись за посиланням: https://a-bank.com.ua/static/transfer-bonus.pdf
Ми обов'язково перевіримо діалоги з нашими Співробітниками та сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
yu85 16 листопада 2022, 13:49
Цей банк не рекомендую!!! В зв’язку з воєнним станом можливість закривати щомісячний платіж важка, звертався про можливість пониження щомісячного платежу відмовили ((але якщо заплатити на 1−2 дня пізніше дзвонять постійно з якимись дивними «погрозами». Банк не для людей!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 листопада 2022, 14:49
Доброго дня! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума Вашої заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися.
Просимо погашати обов'язкові платежі для зменшення суми боргу та підтримки економіки нашої країни. В разі виникнення прострочки, Банк може телефонувати до Вас з метою донесення інформації по заборгованості та для пошуку шляхів вирішення Вашої ситуації. Рішення про надання реструктуризації боргу Банк приймає самостійно для кожного Клієнта. Ми будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлія Загребельна 14 листопада 2022, 12:42
Дуже гарне обслуговування я дуже вдячна працівникам банку все дуже добре мені дуже приємно що я клієнт Абанк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 листопада 2022, 12:59
Доброго дня! Дякуємо за відгук, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді допомогти! 🍏😊

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.1
USD 41.3 41.9
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.1
USD 41.3 41.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк / Відгуки про абанку 📝