×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.3 |
USD | 40.5 | 41.1 |
Всі курси банку |
Специалист на своём месте!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Написати коментар
Повернення коштів
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Завжди раді допомогти. Ми цінуємо Ваш вибір та раді співпраці з Вами.😊
Написати коментар
Простояв у черзі і отримав відповідь щоб оплатити вам потрібно авторизуватись паспорт як документ вже не діє
Перепрошуємо, якщо ця ситуація викликала незручності, Банк керується Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому в випадку здійснення фінансових операцій на сумму понад 5000 грн необхідна ідентифікація особи, яка здійснює операцію. Процедура ідентифікація містить у собі надання оригіналів документів, фотографування Клієнта, збір додаткових даних для заповнення анкети з подальшим підписанням її Клієнтом.
Надання паспорту касиру не є достатнім для проведення даного платежу. Рекомендуємо звернутися до відділення повторно для проходження ідентифікації та можливості проведення оплати.
Написати коментар
Добрый день. Владелец карты 4323 3570 2130 0583 А-Банк Сергей — мошенник!
Коментарі (1)
4323357025618824 Мошенник олх коляска детская
Кидает людей
Номер телефона не дает
Написати коментар
«Несколько минут» = бесконечность…
Сегодня, 21.02 в 15:05 приходит СМС-сообщение «Документы проверены». Захожу в приложение — а там сообщение «Вы не завершили оформление карты» и кнопка «продолжить». Нажимаю — «Техническая ошибка» и выбрасывает на экран ввода номера телефона. Переустановил приложение, перезагрузил телефон, пробую снова — всё то же самое.
Я опять в поддержку пишу. Перезванивает их специалист по телефону, уточняет, что за ошибка. Снова звонок в 15:58 — «Проблему устранили, только Ваша старая заявка сбросилась, Вам нужно снова её оформить и теперь всё пройдёт без проблем! А в компенсацию неудобств начислим Вам 100 гривен на кешбек». Ладно, снова всё заполняю, фотографируюсь, отправляю, проверяют фотографии… И опять «Ваша заявка не завершена, продолжить… Техническая ошибка!».
«Вишенкой на торте» являются скрипты их службы поддержки. Получив вопрос, пишут «Несколько минут, уточняю». После сообщения в приложении «Подождите несколько минут», которые растягиваются на несколько дней, такие фразы вызывают смесь истеричной усмешки и злости.
P. S. Пробовал с двух совершенно разных смартфонов, приложения переустанавливал, телефоны перезагружал, кроличьей лапкой по шаманскому бубну бил — я не новичок в технологиях, так что проблема не с моей стороны точно.
Написати коментар
Чудова консультація!
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях 🍏😊
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Оператор зала не отрабатывает своей ЗП
Я ей сразу сказала, что я новый клиент банка, сделала онлайн карты, а теперь я пришла для прохождения веритификации и заказа пластиковых карт.
Она спросила заказать карты или перевыпустить. Я переспросила, тоесть?! Мне нужен пластик, как это у Вас там называется, мне не понятно.
Едем дальше. По ном. телефона называет мою Фамилию и Имя, но не отчество. Говорит, отчество не указано. Я думаю, возможно, так как я не помню, по какому паспорту я открывала карты свои онлайн. Она ответила, мол мало ли у Вас нет отчества. Выдает карту зеленую, так как именная карта у Вас с тарификацией. И выдает на подпись сканы документов, украинского паспорта. Так я ей и говорю, так посмотрите же, там написано мое Отчество, а Вы говорите, что его нет в базе, я же сегодня для этого и пришла, впишите пальчиками мое Отчество в систему.
Неохотно берет паспорт и вбивает данные. Распечатала анкету-заявления присоединения до условий та правил предосталения банк.услуг. Отчество она не внесла, но поменяла номер паспорта на загальногромадянский. читаю ниже. Она не поменяла место получения паспорта и дату, а оставила данные с загран.паспорта. забирает эту бумагу. Я говорю, чтоб внесли мои данные корректно, я подписывать этого фантика не буду. Пошла ксерить паспорт, там тот ксерокс кто-то поменял настройки и уже не ксерит правильно. Опять возмущаеться и спрашивает коллег за ксерокс, отвлекая последних от обслуживания их клиентов.
Говорит ко мне, верните ту бумагу, там мой подпись. Я говорю, там и мой подпись. Отрываю кусочек с ее подписью, возвращаю ей. Дальше идем. Сфоткала меня с картой, с паспортом, с вторым разворотом паспорта. Аминь. Говорю, еще мне и желтую карту выдайте.
Задание выполнено. Но как? Настолько удобное приложения и условия банка, и настолько не внимательные работники. Тем более к отделению надо ехать и автобусом и метро. Не наездишь. Может у сотрудника и вправду есть какие-то обстоятельства. Но это нонсенс, чтоб так обслуживали в банк. установах.
Впечатление не очень. Зато хоть люди в масках и работники отделения тоже.
Коментарі (1)
Благодарность
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Осторожно Мошенники
Написати коментар
заблокували карту
Ваша карта заблокована на проведення операцій (таких як: зняття готівки, проведення платежів, здійснення оплат в інтернеті і торгових точках) після проведення операції на вашу карту. У банк надійшла інформація від відправника, про не підтверджену операції з його на Вашу карту, проводиться службове розслідування. 16/02/2022 11:59:44, Общая сумма 9900
сказали на почту відправити документи як я отримав кошти, звісно ж я зразу їм все відправив і пояснив що я отримав кошти за продажу криптовалюти і прикріпив скріни, як саме я отримав дані кошти сказали очікувати три дня, протягом трьох днів зателефонують сказали, лист вони получили і сказали що передали відповідальним співробітникам … проходить три дня пишу знов на рахунок моєї справи відповідає оператор що вони неполучили листа, я оператору показав скрін коли і зякої почти я відправив, і як на диво він він сказав те саме що попередній оператор, що передав інформацію відповідальним і тепер час очікування вже 5 днів… як ви ставитись до своїх клієнтів вони заблокували мені 66 тис і навіть недумають розглянути справу, повідомлень з почти нечитають, бачу вмене один варянт остався звернусь в вітділеня і суд.
Коментарі (6)
Визитка-Вежливость.Кредо-Профессионализм
Ребятам достаточно было меньше суток, чтоб всё порешать.Спасибо!
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку, нам очень приятно. Всегда рады помочь Вам.
Коментарі (2)
Заблокований рахунок
цього ж дня помітив що мій рахунок абанк заблоковано.
дзвонив багато раз і писав у підтримку, відправляв усі документи про угоду.
пройшло вже стільки часу і жодної відповіді про те що відбувється
Дякуємо Вам за те, що відправили нам документи, ми переглянемо інформацію та зв'яжемося з Вами.
Написати коментар
Отличная техподдержка
Написати коментар
Ненормальные сотрудники
Действительно в случае просроченной задолженности могут поступать звонки от Банка, однако в предусмотренное законом время. Грубости со стороны сотрудника не было. Звонки поступали с целью сообщить, что Банк готов пойти Вам навстречу и предоставить реструктуризацию на выгодных условиях.
Написати коментар
Шахрайка
Кривда Ірина Сергіївна
Шахрайка, перевірте дані
Скинула 297 грн їй і вона зникла, заблокувала
З нашого боку, ми зафіксували факт шахрайства. Для можливості розібратися в ситуації, дайте нам відповідь, будь ласка, в особистому повідомленні.
Написати коментар
Подяка
Коментарі (1)
Своїх клієнтів не кидають напризволяще
Була втрачена можливість зайти до особистого кабінету, де вже була оформлена карта е-підтримки з нарахованими коштами.
Дякуючи клієнтській підтримці по номеру 7776 і оператору Олені мою ситуацію було вирішено. Навіть скоріше, ніж передбачено процедурою 7 днів.
Дівчина Олена (пробачте, не знаю прізвище) віднеслась чуйно і професійно. Покроково пояснила, що потрібно робити. Для людини поважного віку це дуже приємно. А- Банком задоволена в принципі. Давно є клієнткою банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Обслуживание на высоте ! :)
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Благодарность
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар