×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
А-банк заблокировал карту без причины
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для розв'язання даного питання.
Коментарі (2)
Банк не допомагає вирішити питання, підтримка відповідає одне й теж і не вирішує проблему
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки Вам буде адресований дзвінок. Прохання відповісти на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
Коментарі (3)
Не отдают деньги после отказа в обслуживании.
Банком дійсно прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Вам була надана можливість виведення залишків відділено враховуючи Ваші обставини. Однак після цього Ви продовжили користуватися рахунком, що призвело до повторного обмеження.
Ваше питання знаходиться в роботі ми проінформуємо Вас про подальші дії.
Коментарі (24)
Допоможіть вирішити ситуацію
Допоможіть вирішити ситуацію
Оплачувала еліменти на карту колишнього чоловіка
Тепер мене подали в виконавчу службу
Щоб підтвердити свої платежі має бути прізвище і імʼя, кому я відправляла кошти
У банку сказали кондефіційна інформація
Допоможіть вирішити цю проблему
Ми вдячні за Ваш відгук та нам прикро, що сталась така ситуація. Проте, при відправці коштів переказом коштів з картки на картку (технологія P2P) банк-відправник коштів не має інформації про істотного отримувача коштів, а саме даних власника рахунку в іншому банку. Ви можете сформувати квитанцію в застосунку àbank24 з повною інформацією. Проте, у разі необхідності отримання документу з вказанням даних отримувача таку операцію варто проводити як платіж за допомогою кнопки Інші платежі — За реквізитами.
Коментарі (1)
неправомерные действия банка
Вчера заблокировали счет при переводе на 1000грн написал в тех подерджку уточнить на каком основание ограничения говорят с целью безопастности. ВОпрос какой безопастностью вель жалобы с моей стороны не было и перевод делал я лично который подтвердил по видео звонку, но им оказалось мало даже после моего подтверждения продаолжают незаконно ограничевать счет финансовый номер заблокировали на горячей линии дозвониться уродам нет возможности счет до сих пор ограничен на каком основание он ограничен елси я как владелец счета подтверждаю данный перевод и уверея что не какой угрозы безопастности нету я лично делаю данны перевод оснований для ограничения нет
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Наш співробітник надав Вам необхідну інформацію щодо Вашого питання. При Вашій готовності зняти обмеження, просимо Вас написати нам в особисті повідомлення, ми зафіксуємо для цього заявку.
Коментарі (5)
Неможливість перереєструвати авто
Ситуації з реєстром боржників можуть виникати через юридичні процедури, які Банк повинен виконувати. Ми розуміємо, що це може спричиняти незручності, і саме тому працюємо над якнайшвидшим вирішенням питання. Сьогодні питання буде вирішене. Рекомендуємо перевіряти інформацію про статус боржника на сайті https://erb.minjust.gov.ua Ви зможете одразу звернутись до сервісного центру після оновлення списку в даному реєстрі.
Коментарі (6)
Блокировка карты
В прошлом месяце были поступления на мою виртуальную карту, которой пользовался без проблем долгое время. Пришло смс-уведомления о том что моя виртуальная
карта заблокирована, по причине превышение лимита зачислений, так же с просьбой подтвердить источник моих доходов.
Документ должен быть не старше двух лет.
Далі продовжу українською…
Також запросили «Довідку про доходи за місцем роботи»
Копія декларації про майновий стан та доходи.
Довідки ОК-7 та ОК-5
Тощо.
Хочу сказать что мне 23 года и я не работаю официально, что и сказал я службе поддержки банка, и так же при посещения в отделение банка- консультанту.
На вопрос как мне вернуть свои деньги которые остались на карте?
В ответ услышал: Никак.
Объяснил всю ситуацию девушке консультанту. Но решения проблемы я не увидел.
Консультант мне посоветовал обратиться в службу поддержки банка, и объяснить что у меня есть документ который доказывает: от куда деньги пришли на карту. Но документа об подтверждении работы и доходов у меня нет.
В ответ служба поддержки общается со мной скопированным заранее текстом и полностью меня игнорируют. На любой мой вопрос вижу смс — «Вы перевищили ліміт по карті, надайте наступні документи та довідки!»
Гоняют меня по кругу. Я объяснил почему не могу подтвердить место работы и свой доход так как работаю не официально!
Как забрать свои деньги я не знаю. Банк просто украл их. И игнорируют мои просьбы для решения проблемы!
Никогда еще не сталкивался с таким. Как вернуть остаток денег по карте? Может кто-то столкнулся с такой же проблемой.
Заранее спасибо!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене! За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Залишки коштів були успішно перераховані на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків.
Коментарі (5)
Служба безпеки дно
Оплати проходили без підтвердження в додатку — гроші просто списувалися!!!
Я повідомив про це одразу в підтримку та встиг заблокувати картку (хотіли зняти іще 600 євро) поки підтримка прийшла в чат. Все вислухали і розмістили заявку на шахрайство. Про це я повідомив в чат банку через 9 хвилин після моменту списання
Дзвонили по відео перевіряли мою присутність. Через день видали рішення — «не передавайте дані карток третім особам» і все…
На мої запитання що буде з грошима (гроші не мої а кредитні) сказали що вони будуть робити усе можливе… На запитання що саме вони роблять і будуть робити почали відповідати шаблонними сповіщеннями і що в разі чого Вони мене наберуть …
Зі служби безпеки телефонували тільки один раз із них я кліщами витягнув що оплата пройшла в Німеччину (так я хоч узнала де це відбулось) більше вони нічого не знають і звʼязатися з ними немає можливості
Тільки той тупий чат
На мої запитання чи звʼязувались вони з магазином який отримав оплату тим хто прийняв оплату менеджер в чаті відповідає якусь херню. Я ж розумію зо комусь прийде товар оплачений вкраденими грошима сказали звернутися в поліцію яка не приймає мою заяву бо я знаходжуся в іншій країні а злочин пройшов у третій
Прозрачно намекають що ці гроші буду повертати я інкаше я буду платити ще й відсотки та мій кредитний рейтинг понизиться))
Коротше донне дно і ще нижче я користуюсь більшістю банків в країні і ще ніде мене так не брили
Наразі банком проведене внутрішнє розслідування та передається інформація до платіжної системи про повернення коштів. Також надаються наступні рекомендації: в жодному разі не розголошувати дані картки та паролі входу в мобільний додаток.
Будь ласка, очікуйте на результати розгляду. Дякуємо за ваше терпіння!
Коментарі (4)
А банк
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки Вам буде адресований дзвінок. Прохання відповісти на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
Коментарі (4)
Єдиний банк, який не іде на поступки і не надає реструктуризацію у важкий час
Банк завжди відкритий до пошуку рішень, які враховують індивідуальні обставини Клієнта. Ми вдячні за прийняти дзвінок та надану інформацію. Зараз питання перебуває в роботі у відповідальних фахівців, і ми обов'язково зв'яжемося з Вами для надання подальших роз'яснень одразу за вирішенням.
Коментарі (2)
Простий та функціональний
Коментарі (2)
Спеціаліст Назар (час допомоги 22:10 (17.10.2024)
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Абанк хочет присвоить мои сбережения
После зачисления суммы на счет А-банка карта была заблокирована, сумма не доступна.
Я обратилась в поддержку банка, но к сожалению с менеджером переговорить не представляется возможным. Отвечает только Бот.
Предоставила боту платежку с моего счета Укрсиббанка о сделанном переводе. Сообщила что это мои сбережения.
В ответ только шаблонные ответы бота, а на мою просьбу со мной связаться — тишина.
После всего этого, никакого желания открывать депозита в А-банке у меня.
Такая ситуация у меня впервые при взаимоотношениях с банками. С другими банками такого никогда не было.
Хочу вернуть свои деньги обратно на Укрсиббанк, закрыть счёт в А-банке и больше не связываться с А-банком.
Как это сделать?
P. S.
У меня сложилось впечатление, что банк намеренно хочет присвоить мои сбережения в эти не простые времена в Украине.
В Украине война, а они деньги замораживают клиентов, чтобы мне их не отдать.
Позор таким действиям банка!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для розв'язання даного питання.
Коментарі (6)
Відкриття депозиту
Працівник відділення Оля, з таким гарним та ніжним голосом, професійно проконсультувала та надала всю необхідну мені інформацію по всіх запитаннях, а також допомогла відкрити депозит та активувати всі потрібні налаштування на картці. Дякую вам, Оля!
Коментарі (1)
Вымогают деньги,чтобы я покрыл жалобу какого-то человека
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки Вам буде адресований дзвінок. Прохання відповісти на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
Коментарі (2)
А-банк и моя семья
Зочу поделиться с тем, как я сталкнклась с А-банком и что из этого вышло.
Так вот. С А-банком я знакома уже несколько лет. Моей мл.дочери необходимо было ехать на Чемпионат Украины по лёгкой атлетике, но была обязательно необходима страховка. Банков в городе много, но вот какому банку же довериться в данном вопросе, было сложно сделать выбор.
В отделение банка, в котором я была много лет тогда клиентом, получающая соц.пособие, было далеко от меня, а времени в обрез.
Несколько отделений трёх банков было недалеко от меня. Как говорится, выберай любой. Приват-банку не доверяю, Ощадбанк тоже что-то ни то. А вот А-банк меня весьма заинтеиесовал. Да и отделение совсем рядом, можно сказать под боком, т.е.в соседнем доме. К тому же репутация, как и отзывы местных жителей, весьма хорошая.
И вот я в отделении банка. Приятная обстановка, позволяющая расслабиться морально, чисто, просторно, скромно, вежливость сотрудников и простая, искренняя улыбка в лицах. Это все очень располагает к себе.
И вот я уже сижу за столиком, оформляется страховка, даются пояснения, открытие счёта (карты) и т. д. Всё быстро, просто и с пониманием. Всё это вызвало в душе доверие. В такое место всегда хочется вновь зайти, т.б.и коммунальные услуги вполне удобно оплачивать, нет огромной очереди, а если и непонятно что-то, то без раздражения всегда подойдут и подскажут. В наше время вежливость и человечность уже, увы, редкость.
Вот так прошло мое первое знакомство с А-банком и я этому очень рада.
Естественно, это не был единственный раз, когда я обращалась в это отделение банка. И всегда культурно, вежливо и радушно. Даже просто всегда хотелось зайти и сказать: «Здравствуйте и хорошего всем дня! Клиентов хороших по-больше!» в ответ на приятное обслуживание.
И вот пришло ни лёгкое время для всех. 2022 год. И я очень рада, что являюсь клиентом А-банка. Я не пожалела ни одного дня, что выбрала этот банк!!! По любому вопросу всегда я получаю ответ, всегда могу нпереспросить, если в чём-то до конца не разобралась. Даже по вопросам моих двух дочерей, которые в 2022 г. стали также клиентами данного банка, я также получаю ответы и помощь в решении всего.
А также очень радует, что сотрудники А-банка даже при общении в чате весьма открыты и отзывчивы, внимательны и добродушны!
Мои дочери тоже очень довольны А-банком. Сотрудники банка помогли также моей ст.дочери восстановить карту. А мл.дочь, как и я, при финансовой возможности свободно пользуемся услугами банка в переводе средств на заказы книг и иных необходимых товаров, благотворительность, оплаты за услуги и при покупках.
Благодаря этому банку, мы не чувствуем себя отделёнными от дома!
А-банку в лице его всех сотрудников огромное спасибо!!!🤗🤗🤗❤️❤️❤️🌹🌹🌹
А-банк очень хороший иивежливый, честный и добросовестный банк! Все сотрудники МОЛОДЦЫ!
Дай Бог вам всем мира, добра, здоровья, благополучия, хороших клиентов и Божией помощи!
Ми завжди готові допомогти і зробити ваш досвід ще кращим. Дякуємо, що обрали нас! 💚
Коментарі (1)
Прийшли гроші розірвали договір кошти не прийшли
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. В обраний для спілкування з Банком месенджер Вам було відправлено повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для розв'язання даного питання.
Коментарі (9)
Не банк, а шахрайська контора
Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування рахунку або відшкодування за еквайрингом. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Та в пункті 3.3.7 за посиланням:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-510/?lang=uk
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
Коментарі (6)
А-банк здатний на неможливе!
Однак, завдяки неймовірній гарній роботі працівників А-банку, мої кошти були мені повернуті в самий оперативний термін.
Величезний респект і подяка всій команді А-банку!
МОЛОДЦІ!!!
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Кешбек
Дуже дякую.
Написати коментар