Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виктор Maikov 11 травня 2023, 18:19
Клиентом банка являюсь достаточно давно. Пользуюсь многими продуктами. На днях обращался в отделение, А Банка. Очень нужно было купить 200 долларов, как известно сейчас сделать это не так легко. Но с этим Банком все оказалось проще простого. Очень уютное отделение, современный дизайн, приветливый персонал. Отдельное спасибо кассиру. Человек своего дела, не смотря на свою вежливость и желание помочь, очень оперативно справляется с обслуживанием клиентов. Рекомендую этот банк для любых операций.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 травня 2023, 21:03
Дякуємо за відгук і рекомендації! Раді, що Ви з нами! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tallapasichna 10 травня 2023, 16:54
Завжди отримую професійну допомогу!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 травня 2023, 17:04
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування. 😉
Krukowa 10 травня 2023, 16:33
Відділення за адресою: Чернівці, пр-т Незалежностi, 127
Дуже вдячна відділенню м.Чернівці вул.Проспект Незалежності 127, завжди тут дуже ввічливі, доброзичливі, дуже хороше відношення до клієнтів більше того будучи за кордоном зв’язалася по вайберу і неодноразово отримувала кваліфіковану допомогу по всім питанням в саме проплати комунальних послуг, робота з карткою А-банку, допомога доступу до своїх грошей коли загубила картку за кордоном, безмежно вдячна менеджеру Плешкан Кароліні Василівній та керівнику Хохун Ользі Володимирівній за підтримку і дуже високий професіоналізм, від Крюковп В. О.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 травня 2023, 19:12
Дякуємо Вам за відгук і високу оцінку! Завжди раді допомогти! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Катерина Жакупова 10 травня 2023, 10:55
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 35
Мала складнощі зі входом, бо при реєстрації помилилася з однією цифрою. Команда банку Вирішила моє питання швидко і головне безпечно.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 травня 2023, 11:15
Ми раді, що нам вдалось вирішити Ваше питання. Обіймаємо 🥰
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Евгений Котов 10 травня 2023, 9:03
Возникли трудности с выпиской по карте в PDF формате, в чём я не разбираюсь. Сотрудник банка, в ночное время, быстро, в доступной форме объяснил и помог решить проблему. Мне было приятно видеть работу профессионала. Благодарю и буду советовать этот банк своим знакомым.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 травня 2023, 10:28
Дякуємо, що обираєте наш Банк. Ми завжди поруч 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Igorenya 9 травня 2023, 21:46
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 35
Отримав повідомлення про збільшення кредитного лімиту, зайшов в додаток
його перевірити, а там виявилось що кешбек в рощміри 99,44 зник
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 травня 2023, 10:26
Доброго дня!
Виведення кешбеку можливе на особисту картку при наявності суми на рахунку кешбеку від ста гривень або є можливість вивести будь-яку суму, яка більше однієї гривні, на підтримку ЗСУ. Вивести кошти можуть лише особисто Клієнти в мобільному застосунку АБанк24. Будь-яка авторизація в застосунку АБанк24 можлива тільки за участі Клієнта, оскільки при авторизації використовується пін-код від картки або біометричні дані (якщо Ви обирали вхід в застосунок через touch id або face id). Якщо вхід в застосунок виконується з нового пристрою, то Ви обов'язково підтверджуєте авторизацію код-паролем, який надходить виключно на Ваш фінансовий номер.
В зазначеній ситуації порушень з боку Банку не виявлено, оскільки виведення кешбеку здійснено з Вашого застосунку на допомогу ЗСУ.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
rlokshina 9 травня 2023, 20:28
При обращении в поддержку всегда получаю вежливое обращение и быстрое решение проблем
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 травня 2023, 20:39
Дякуємо за відгук! Ми намагатимемося завжди виправдовувати Вашу довіру. Зробимо все можливе, щоб отримати від Вас найвищу оцінку.🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sergeibin160 8 травня 2023, 15:17
Приємно, коли завжди на зв’язку оператор і вирішує питання. Дякую. Божого благословіння вам!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 травня 2023, 15:25
Ми поруч 24/7 та завжди готові прийти на допомогу. Дякуємо, що Ви з нами 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Переяслав Хмельницький 8 травня 2023, 1:06
Мені запропонувало вибір спливаючи вікно:
Telegram або
Viber
Вибір очевидний (якби не моя Мама, Viber, незнав би ніколи вжитті…)
Тапнув" по кнопці Telegram, і… О чудо! Мене зустрічає оператор Яна! Моє невдоволення, як рукою зняло#! Ми досить швидко, відрегулювали моє запитання, я встиг поцікавитись про умови роботи в компанії А-Банку…(досить лаконічно пояснила, як виглядає вакансія) і Ми обоє, задоволені, пішли спати)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 травня 2023, 9:27
Дякуємо за високу оцінку роботи нашого Спеціаліста! Приємно, що спілкування з нами принесло Вам задоволення. Ми обов`язково передамо Ваші слова Яні, їй буде дуже приємно. Будемо раді бачити Вас серед наших Співробітників🍏😊
TarasVakiv81 6 травня 2023, 13:16
Чудовий додаток. Багатофункціональний.
Техпідтримка працює оперативно.
Окремий респект програмістам банку.
Дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 травня 2023, 15:00
Дякуємо за відгук і високу оцінку! Раді, що Ви з нами! 🍏😊
Проблема вирішена
Anastasya2110 5 травня 2023, 17:16
Заблокировали счет без предупреждения!
Есть просроченная задолженность в моно-банке.
Я уже договорилась с моно банком о реструктуризации.Так как живу у префронтовой зоне и у меня поврежден дом.
Вы та тут при чем?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 травня 2023, 18:45
Доброго дня!
У разі наявності негативної кредитної історії, Банк може встановити обмеження на користування кредитним лімітом, а саме: зняття готівки, проведення платежів, здійснення оплати в інтернеті та торгових точках, за рахунок кредитного ліміту. Інформацію про кредитну історію Ви можете перевірити у зовнішньому бюро кредитних історій УБКІ (https://www.ubki.ua/).
Обмеження знімається після погашення простроченої заборгованості в інших банках та оновлення інформації в УБКІ. Після погашення простроченої заборгованості в інших банках, Ви можете надати документи до банку, які підтверджують даний факт, ми розглянемо можливість зняття обмеження достроково.
Полезный комментарий
Anastasya2110 7 травня 2023, 13:03
Меня с самого начало интересовала сама карта, А банка.Без кредитного лимита Я подумала, что мне ее заблокировали полностью. Сотрудники, А банка мне всё подробно объяснили и мы решили этот вопрос.
Проблема вирішена
Виктор Квятковский 5 травня 2023, 9:36
Снял деньги с карты в банкомате. С счета пропали деньги, банкомат не выдал. И звонил и писал, Сначала получил ответ, что мои деньги придут в течении 6ти месяцев, потом написали, что в течении двух месяцев. Прошло полтора месяца, не кто тысячу гривен не вернул, Я уже звонил интересовался, если закрыть эту карту абанка, они отдадут на кассе наличкой мою тысячу, операторы написали в боте «Така можливість відсутня», а на гарячою линию звонил, там минут сорок играл Бетховен. Оно конечно красивая мелодія, но денег не вернули! Потому, что бы предостеречь будущих клиентов абанка Я п гу этот отзыв. Сталкивался с такой же проблемой, будучи пользователем монобанка: максимальный срок возврата денег был 3 рабочих дня, в принципе как и во всех нормальных банках. А банк -шарашкина кантора!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 травня 2023, 11:09
Доброго дня! 21.04.2023 р. від Вас надійшов запит до Банку щодо неотримання коштів в банкоматі.
На даний час проводиться перевірка вказаного вами факту за допомогою Міжнародної платіжної системи та банком, в якому була спроба зняти кошти.
Регламент обробки оскарження даної операції складає до 55 днів (в окремих випадках термін може бути збільшений Міжнародною платіжною системою).
Ми також зацікавлені в швидкому вирішенні питання та поверненні коштів, очікуємо інформацію щодо результатів перевірки від Міжнародної платіжної системи.
Стосовно звернень до служби підтримки складнощів зі з'єднанням зі співробітником не виявлено. За вказаний Вами період зафіксовано звернення, однак час очікування на лінії склав одну хвилину, після чого дзвінок був Вами завершений.
За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів ми обов'язково Вас проінформуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
artemon349 4 травня 2023, 23:30
Чудовий банк, все супер, багато відділеннь в Києві, доречі мобільний застосунок класний, але мій сарказм тут ні до чого. Купив на мене хтось бакси і цей хтось не Я. Вирішувати тобі мій читач користуватись банком чи ні, але я не раджу
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 травня 2023, 10:27
Доброго дня!
При здійснені операції в касі додатково проводиться підтвердження проведення операції зі сторони клієнта.
Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації, більш детально, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ільгар Аміров 4 травня 2023, 21:15
Велика подяка усім хто працює в, А — Банк.
Багаторазово помогли мені і фінансової и моральної підтримкою. Завдяки А-Банк я вже починаю відкрити свій невеличкий бізнес. Дякую.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 травня 2023, 9:19
Вдячні за високу оцінку нашої роботи! Бажаємо, щоб старт до успіху був вдалим. Ми завжди поруч.💚
pbt 4 травня 2023, 17:01
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушка, 16
При оформлении депозита озвучена 1 информация, которая при попытке получения денег оказалась недостоверной!
Приложение эталон кривизны.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 травня 2023, 19:40
Доброго дня!
Ми перевірили інформацію стосовно ситуації, яка виникла, порушень зі сторони Співробітника не виявлено.
Умови пролонгації депозиту вказані в договорі, з яким Ви ознайомлювались перед оформленням депозиту, а також на нашому сайті a-bank.com.ua в розділі Умови та правила надання банківських послуг.
Ми повторно розглянемо ситуацію та зателефонуємо Вам за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Світлана Купреєнко 4 травня 2023, 8:07
Відділення за адресою: Одеса, вул. Мала Арнаутська, 57
Хочу подякувати Керівника відділення Гіязова Анжела Миколаївна, відділення розташоване м.Одесса, Мала Арнаутська, 57 за неодноразову допомогу у всіх моїх питаннях. Дуже приємна людина швидко відповіла на мої запитання. Допомогла розібратися з моїм питанням. 👍 Дякую ще раз. Я дуже рада що вибрала використовувати цей банк і саме це відділення. Успіху вас і вашому колективу
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 травня 2023, 9:38
Доброго дня! Дякуємо за таку високу оцінку роботи нашого Спеціаліста. Зробимо все можливе, щоб Ви й надалі були задоволені обслуговуванням 🍏😊
Проблема вирішена
Munoznonyet 3 травня 2023, 20:46
Ужасный банк, заблокировали карту на 180 дней 180 дней уже прошло и они не хотят даже её разблокировать, и не могут отдать деньги с баланса.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 травня 2023, 10:27
Доброго дня!
Наш Співробітник вже зв'язався з Вами та повідомив інформацію щодо рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitalka1985 3 травня 2023, 16:03
Банк перевірений роками!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 травня 2023, 16:44
Дякуємо, що Ви з нами 😉💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitalka1985 3 травня 2023, 12:17
А банк це надійний банк на сьогоднішній день…Оператори ввічливі…та найдуть спільну мову з кожним клієнтом…Рекомендую!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 травня 2023, 12:48
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування. 😊🍏
Проблема вирішена
Володимир Білогуб 2 травня 2023, 11:21
Відділення за адресою: Київ, ш. Харківське, 58
Доброго дня! Ситуація виникла із-за тупості платіжної системи MasterCard. Вивів я кешбек 124.29 грн. Ці гроші я перевів на монобанк і система пропустила що є в виписці. На карті було 0 грн. Я вирішив деякий час не працювати с картой і вийшов з банківського застосунку. Через деякий час я зайшов в застосунок і побачив мінус на карті -8.15 грн. Коли почав розбиратись то виявилось що був баг в системі і платіжна система зтупила що не зняла комісію 8.15 грн. Ітог: банк нагло ці гроші записав як кредит про якій не здогадувався.Подали данні в УБКІ що вони видали мені кредит. Рейтинг в УБКІ в мене був 395, тепер 325. Тому що банк видав кредит і карта с 2020 року ніколи в УБКІ не світилась. Тепер світиться як відкритий кредит якого в мене немає і ці данні ще рік будуть відображатись в УБКІ і занижувати рейтинг. Я ще раз спросив в головного офісу чи є моя вина. Вони сказали моєї вини немає і немає вини банка. Вина тільки в платіжній системі. Добре, згоден. Но нести відповідальність банк рішив що буду я. Подав ложні данні про видачу кредиту, якого я ніколи не брав. Тепер рейтинг впав і банк ігнорить всі мої запроси. Вони не мали права подавати ці данні, так як вони визнали що моєї вини немає. Я прошу Мінфін признати що банк видає кредити без дозволу власника карти. Занижує рейтинг в УБКІ своїми діями. Прошу Вас розібратись в цьому випадку. Це дуже важливо знати всім, що історія видалиться через рік. Но вини моєї немає. З цим банком не рекомендую зв’язуватися. Карту відкривав по ХШ 58 Київ, ФОП рахунок вже не пам’ятаю.Мені прийдеться закривати всі рахунки в тому числі і ФОП якщо питання не вирішиться
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 травня 2023, 16:49
Доброго дня! Зазначена Вами ситуація виникла через те, що ще до виведення кешбеку і подальшого переказу на картку іншого банку, Вами була проведена транзакція від 31.03.2023, яка була списана фактично платіжною системою 01.04.2023. Звертаємо увагу, що спочатку відбувається авторизація і після цього Банк очікує списання коштів. Якщо на час списання немає власних коштів – списання проходить в овердрафт. Банк зобов'язаний опрацювати запит вказаний Міжнародною платіжною системою. Оскільки заборгованість дійсно виникла, то Банк передав дані у Бюро, а саме відповідно до Умов і Правил Банку, пункт 1.1.3.2.5. :«Клієнт відповідно до Закону України «Про організацію формування та обіг кредитних історій» дає згоду на передачу й отримання Банком від/у бюро кредитних історій інформації про себе, а саме доступ до своєї кредитної історії, як для укладання договору про надання банківських послуг, так і на період його дії, факт згоди Клієнта підтверджується підписанням Заяви.»
Ми детально перевіримо зазначену Вами ситуацію з заборгованістю, а також причини, через які вона виникла та повідомимо Вас за результатом розгляду.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝