×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Вирішила питання за пару хвилин ,все зручно і швидко
Написати коментар
Махінації з обмінним курсом при знятті грошей з картки
У мене є впевненість в моїх висновках, тож я написав в чат банка з пропозицією все перевірити і надати якісь докази правомірності саме такого списання. Банк пообіцяв розібратись і дати відповідь до 17 травня.
З огляду на те, що відповіді я не отримав, і на те, що зараз за кордоном знаходиться велика кількість наших співвітчизників, вирішив повідомити клієнтів банка як поточних так і потенційних, що в таку саму халепу можуть вскочити і вони.
Ну і також спробую подати скаргу в НБУ. Питання не тому, що в мене вкрали 300 грн., а в принципі і абсурдності того, що відбулося.
Стосовно зазначеної Вами ситуації, до Банку надійшов запит на списання в євро, оскільки оригінальна валюта країни в якій Ви здійснювали операцію відрізняється від доллару/євро, за умовами розрахунків карткою VISA, конвертація відбувається в евро.
Щодо надання письмової відповіді, Ваше питання в роботі, відповідно до чинного законодавства регламент надання відповіді складає 30 днів. Ми перепрошуємо, що наш Співробітник надав Вам інший термін та пропрацюємо цю ситуацію для її неповторення.
Більш детальну інформацію надали Вам в месенджер Telegram.
Коментарі (7)
Малюють неіснуючі кредити в кредитній історії
Не рекомендую, не хочуть вирішувати це питання, хоча в УБКІ мені сказали що це банк такі дані подає…
Дякуємо за прийнятий дзвінок.
Рішення щодо надання кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт постійно переглядається та може бути збільшений з часом, про що Вас буде повідомлено додатково.
Якщо у Вас відкрито кредитну картку, Банк передає інформацію, в УБКІ, про її наявність, навіть за відсутності кредитного ліміту.
Дякуємо за розуміння та сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Коментарі (4)
Карпук Евгений Андреевич
Написати коментар
Обслуговування, як завжди на вищому рівні
Написати коментар
Обслуговування
Дуже хороше обслуговування
Написати коментар
Надійний банк
Написати коментар
А-Банк
Все дуже зручно, працівники дуже хороші та розуміючі. Колл-центр дуже швидко та чітко відповідає.
Коментарі (2)
Банк заблокував кошти з 10 листопада 2022 року та не повертає!
Ніколи не думала, що буду змушена надати розголосу ситуацію по банку, але ситуація з А-банком на стільки обурлива, що хочется, щоб про неї дізналось як найбільше людей.
Мою картку заблокували 10 листопада 2022 року, через платіж який надійшов мені на картку. Далі було днів 20, коли я намагалсь з’ясувати, що саме я порушила та чому мою картку заблокували.
Нарешті 1 грудня мені пояснили, що потрібно надати підтвердження надходження коштів за весь листопад. Я зраділа. Бо це було дуже легко. Але була обурена тим, що для з’ясування цього потребувало так багато часу — 20 днів спілкування з операторами для того щоб зрозуміти що трапилось. Та просто очікувати за процедурою 3 дні, потім ще 3, потім ще 3 дні… Бо такий регламент — треба просто чекати, коли тобі пояснять що саме трапилось.
Ну тут можна зрозуміти: банк велика система — свої бюрократичні правила.
Отже надіслала 1 грудня документи. Мені сказали, що треба чекати результати фін перевірки. Декілька разів перепитувала коли будуть результати, відповідь:«Очікуйте, з вами зв’яжуться"
Ось вже лютий. Я дізнаюсь, що мої документи перевіряють протягом 180 днів, бо це так за регламентом. Намагються з’ясувати що саме трапилось (що саме не кажуть). Я перепитую, чи надала усі документи, отримую відповідь, що «так» і потрібно тільки очіквати. (Записи аудіо дзівінків, якщо що в мене зберігаються)
Добре, чекаю.
Минають 180 днів. Звертаюсь до оператора. Вони за традицією кажуть, що треба почекати на дзвінок від фахівця (тобто декілька днів, а якщо оператор не зателефонує, то знову подати заявку). І нарешті дзвінок! Під час якого я дізнаюсь, що потрібно було надіслати документи на яких видно дату! Бінго!!! Чому мені про це не повідомили за 180 днів???
Надсилаю у той самий день! Надсилаю поштою, надсилаю у чат з онлайн операторами (бо з якоїсь причини мого листа від 1 грудня фахівець не бачить саме у травні. У квітні ще бачили. Збіг обставин). Провсяк випадок дублюю інформацію усюди.
І ось минає декілька днів, а мені повідомляють, що мою картку заблокували на 180 днів з 1 квітня. На питання яке було рішення по минулому блокуванню — не отримую.
Та що найдивніше — причина блокування 10 листопада та 1 квітня збігається!
Тобто банк заблокував мою картку ще на 180 днів по тій самій причині, не надавши відповіді що було не так по першому розгляду!!! А так можно робити до безкінечності. Бо я не можу ніяк на це вплинути.
ЦЕ — ШАХРАЙСТВО!!! Підступне зберігання чужих коштів, не даючи змогу скористатися їми більше ніж 180 днів без пояснення причини.
Я надала усі документи (так казав оператор на дзвінку), я очіквала 180 днів!
Питання на контролі, перевіряємо інформацію щодо Вашого звернення, наш Співробітник зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Це було дуже важке та емоційно виснажливе спілкування з операторами кол-центру.
Коментарі (3)
Оплата навчання
Дякую вам за допомогу!
Написати коментар
Відгук
Написати коментар
Лучший и частный банк
Написати коментар
Защита интернет покупок которая работает
В Абанке сегодня проверил, платёж без подтверждения заблокировали, + дали лимит 5000, за который теперь не страшно что его спишут с карты мошенники.
Никогда не думал что перейду с привата на Абанк.
фото
https://i.ibb.co/F61wcBr/Screenshot-20230515−122933.png
https://i.ibb.co/4N4r3Q1/Screenshot-20230515−123110.png
Коментарі (3)
Банк з яким хочеться співпрацювати
Що хочу побажати — щоб збільшилась кількість пропозицій на придбання товарів в оплату частинами. Так, наприклад, супермаркет техніки «Фокстрот» можна побачити в додатку в переліку підключених до цієї послуги, але реально у «Фокстроті» пропозицій на оплату частинами від А-Банку немає.
А в цілому — ще раз дякую банку за злагоджену роботу і лояльне ставлення до клієнта. Успіхів команді банку!
В торговій точці «Фокстрот», дійсно, наразі можливе оформлення договору «Плати частинами» через на Банк тільки через Ваше звернення у магазин. Наші Спеціалісти разом з магазином «Фокстрот» вже працюють над можливістю онлайн-оформлень. Сподіваємось, що Ви оціните! 😊🍏
Написати коментар
A-Bank
Обязательно советую людям использовать этот банк не пожалеете.
Коментарі (1)
Прекрасный банк
Написати коментар
А банк цікавий банк
Написати коментар
Подяка
Написати коментар
Робота оператора
Написати коментар
Курс валюти в додатку не відповідає дійсності. Не інформативно у випадку подвійної конвертації
При покупці на амазонці(перший раз вирішив використати а-банк, через кешбек по книгах) малює 37.92.
Плюс, ще й не показує реальну суму, яку намагались списати при подвійній конвертації(в випадку, коли транзакція заблокувала)
Бо перший раз конвертація була вимкнена, показало, скільки намагались списати.
А на другий раз не пройшла, через недостачу коштів, а поповнював рівно на суму.
Різниця 607 грн.
Стосовно зазначеної Вами ситуації, до Банку надійшов запит на списання в доларах, але оскільки оплата здійснюється на зарубіжному ресурсі, Банк проводимо розрахунок з Міжнародною платіжною системою (МПС) в євро. Тому для розрахунку сума доларів була проконвертована в євро за курсом МПС, а потім списали суму розрахунку (в євро) з Вашої гривневої картки за картковим курсом Банку. Остаточний курс відображено у застосунку АБанк24 у деталях транзакції.
Стосовно різниці у сумі, що відображається при відмові від оплати з причини подвійної конвертації — ми перевіряємо детально, зв'яжемося з Вами після перевірки.
Коментарі (8)